Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Budowanie i realizacja polityki BHP i ochrony środowiska
Opracowywanie i wdrażanie norm oraz standardów BHP i ochrony środowiska
Prowadzenie systematycznych kontroli warunków pracy oraz nadzorowanie przestrzegania zasad BHP i ochrony środowiska
Inicjowanie i nadzór nad działaniami zmierzającymi do poprawy warunków i bezpieczeństwa pracy
Prowadzenie dokumentacji BHP i ochrony środowiska zgodnie z obowiązującymi normami
Ustalanie i analizowanie przyczyn i okoliczności wypadków przy pracy oraz podejmowanie działań zapobiegawczych
Prowadzenie szkoleń w obszarze bezpieczeństwa i higieny pracy
Opiniowanie projektów technicznych pod kątem procedur BHP
Sporządzanie analiz stanu bezpieczeństwa i higieny pracy zawierających propozycje przedsięwzięć technicznych i organizacyjnych mających na celu zapobieganie zagrożeniom życia i zdrowia pracowników oraz poprawę warunków pracy
Udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego
Opracowywanie regulaminów, procedur i instrukcji w zakresie BHP, ochrony środowiska
Współpraca z instytucjami zewnętrznymi
Kontrola przestrzegania warunków i obowiązków określonych w decyzjach administracyjnych oraz innych dokumentach regulujących korzystanie ze środowiska
Nadzór nad procesem gospodarki opadami
Koordynowanie przeprowadzania pomiarów środowiska pracy
Realizacja zamówień dla poszczególnych działów (produkcja, administracja, sprzedaż)
Monitorowanie rynku i poszukiwanie nowych dostawców
Optymalizowanie kosztów zaopatrzenia
Prowadzenie negocjacji z dostawcami materiałów oraz usług nie związanych z produkcją, ustalani warunków cen i dostaw
Zagwarantowanie ciągłości i terminowości dostaw
Informowanie o terminach dostaw poszczególne działy Firmy
Utrzymywanie bieżących kontaktów z dostawcami i partnerami zewnętrznymi
Sporządzanie i archiwizowanie dokumentacji zakupowej
Zarządzanie flotą samochodową
Organizowanie i nadzorowanie obowiązkowych przeglądów technicznych budynków
Współpraca z firmami zewnętrznymi w zakresie dostawy usług telekomunikacyjnych
Zarządzanie polityką telefonów służbowych pracowników
Obsługa systemu faktur
Praca w systemie BDO (wystawianie kart KPO, przygotowanie raportów i sprawozdań)
Ścisła współpraca z pozostałymi działami Firmy
Prowadzenie spraw o charakterze ogólnogospodarczym i administracyjnym wynikających z bieżących potrzeb oraz realizacji zamówień na potrzeby ogólnofirmowe
Koordynator ds. automatyzacji produkcji - Automatyk
Wieliczka
Wygasła: 12.03.2023
pełny etat
umowa o pracę
kierownik / koordynator
Obowiązki:
Analiza procesów produkcyjnych pod kątem automatyki
Inicjowanie projektów związanych z automatyzacją produkcji nastawionych na poprawę wydajności, jakości oraz redukcję kosztów
Planowanie inwestycji oraz modernizacji w obszarze automatyki
Tworzenie i zarządzanie projektami, koordynacja wykonywanych działań rozwiązywanie problemów, raportowanie stanu i postępów w projekcie, dotrzymywanie terminowości projektów automatyzacji
Udział w tworzeniu budżetów, przygotowywanie kosztorysów pod projekty, optymalizacja kosztów
Wspieranie procesów, odpowiedzialność za utrzymanie systemów i ciągłości ich działania w zakresie automatyki
Programowanie, diagnozowanie i usuwanie awarii w zakresie automatyki
Tworzenie dokumentacji i specyfikacji technicznych
Ścisła współpraca z działem konstrukcji, utrzymaniem ruchu, działem zakupów, produkcji
Współpraca z dostawcami maszyn i urządzeń oraz części do nich
przygotowywanie instrukcji produkcyjnych i technologicznych oraz wprowadzanie ich poprzez szkolenia wewnętrzne
zwiększanie efektywności istniejących procesów technologicznych poprzez: analizę przepływu, definiowanie i optymalizację parametrów procesu, likwidację przyczyn problemów jakościowych, standaryzację pracy, zapewnienie jakości wyrobów i ciągłe usprawnienia procesu,
udział w wdrażaniu nowych produktów/procesów do produkcji
aktualizowanie dokumentów technicznych
współpraca z działem produkcyjnym, konstrukcyjnym oraz kontroli jakości
monitorowanie i analizowanie wskaźników produkcyjnych
projektowanie grafiki i współpraca w przygotowywaniu treści do firmowej strony internetowej oraz firmowych kanałów i profili w mediach społecznościowych,
współtworzenie identyfikacji wizualnej produktów wprowadzanych na rynek,
projektowanie ulotek, banerów, plakatów oraz folderów,
samodzielne przygotowanie materiałów do druku i nadzór nad drukiem,
współpraca przy tworzeniu filmów szkoleniowych i reklamowych,
realizacja bieżących planów działania w ramach przyjętej strategii marketingowej,
organizacja i udział w wydarzeniach marketingowych,
współpraca z innymi działami w firmie: dział sprzedaży, dział techniczny, dział targów
Realizacja zamówień dla poszczególnych działów (produkcja, administracja, sprzedaż)
Monitorowanie rynku i poszukiwanie nowych dostawców
Optymalizowanie kosztów zaopatrzenia
Prowadzenie negocjacji z dostawcami materiałów oraz usług nie związanych z produkcją, ustalani warunków cen i dostaw
Zagwarantowanie ciągłości i terminowości dostaw
Informowanie o terminach dostaw poszczególne działy Firmy
Utrzymywanie bieżących kontaktów z dostawcami i partnerami zewnętrznymi
Sporządzanie i archiwizowanie dokumentacji zakupowej
Zarządzanie flotą samochodową
Organizowanie i nadzorowanie obowiązkowych przeglądów technicznych budynków
Współpraca z firmami zewnętrznymi w zakresie dostawy usług telekomunikacyjnych
Zarządzanie polityką telefonów służbowych pracowników
Obsługa systemu faktur
Praca w systemie BDO (wystawianie kart KPO, przygotowanie raportów i sprawozdań)
Ścisła współpraca z pozostałymi działami Firmy
Prowadzenie spraw o charakterze ogólnogospodarczym i administracyjnym wynikających z bieżących potrzeb oraz realizacji zamówień na potrzeby ogólnofirmowe
Regionalny Konsultant ds. Sprzedaży Kotłów – Odnawialne Źródła Energii
mazowieckie
Wygasła: 24.09.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca mobilna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
rozwój oraz ekspansja sprzedaży kotłów (OŹE) wśród istniejącej bazy Klientów oraz utrzymywanie dobrych relacji z nowymi strategicznymi kontrahentami
doradztwo oraz wsparcie nad inwestycjami w zakresie dostarczania energii cieplnej oraz ich produktów dla: biur technicznych, deweloperów, spółdzielni mieszkaniowych, urzędów
monitoring rynku inwestycji na podległym terenie złożonym z kilku województw,
aktywne pozyskiwanie klientów,
wsparcie techniczne dla Klientów oraz pomoc w projektach
Budowanie i realizacja polityki BHP i ochrony środowiska
Opracowywanie i wdrażanie norm oraz standardów BHP i ochrony środowiska
Prowadzenie systematycznych kontroli warunków pracy oraz nadzorowanie przestrzegania zasad BHP i ochrony środowiska
Inicjowanie i nadzór nad działaniami zmierzającymi do poprawy warunków i bezpieczeństwa pracy
Prowadzenie dokumentacji BHP i ochrony środowiska zgodnie z obowiązującymi normami
Ustalanie i analizowanie przyczyn i okoliczności wypadków przy pracy oraz podejmowanie działań zapobiegawczych
Prowadzenie szkoleń w obszarze bezpieczeństwa i higieny pracy
Opiniowanie projektów technicznych pod kątem procedur BHP
Sporządzanie analiz stanu bezpieczeństwa i higieny pracy zawierających propozycje przedsięwzięć technicznych i organizacyjnych mających na celu zapobieganie zagrożeniom życia i zdrowia pracowników oraz poprawę warunków pracy
Udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego
Opracowywanie regulaminów, procedur i instrukcji w zakresie BHP, ochrony środowiska
Współpraca z instytucjami zewnętrznymi
Kontrola przestrzegania warunków i obowiązków określonych w decyzjach administracyjnych oraz innych dokumentach regulujących korzystanie ze środowiska
Nadzór nad procesem gospodarki opadami we wszystkich komórkach organizacyjnych
Koordynowanie przeprowadzania pomiarów środowiska pracy
Regionalny Konsultant ds. Sprzedaży Kotłów – Odnawialne Źródła Energii
mazowieckie
Wygasła: 17.07.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca mobilna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
rozwój oraz ekspansja sprzedaży kotłów (OŹE) wśród istniejącej bazy Klientów oraz utrzymywanie dobrych relacji z nowymi strategicznymi kontrahentami
doradztwo oraz wsparcie nad inwestycjami w zakresie dostarczania energii cieplnej oraz ich produktów dla: biur technicznych, deweloperów, spółdzielni mieszkaniowych, urzędów
monitoring rynku inwestycji na podległym terenie złożonym z kilku województw
wsparcie techniczne dla Klientów oraz pomoc w projektach
Regionalny Konsultant ds. Sprzedaży Kotłów – Odnawialne Źródła Energii
zachodniopomorskie
Wygasła: 15.07.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca mobilna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
rozwój oraz ekspansja sprzedaży kotłów (OŹE) wśród istniejącej bazy Klientów oraz utrzymywanie dobrych relacji z nowymi strategicznymi kontrahentami
doradztwo oraz wsparcie nad inwestycjami w zakresie dostarczania energii cieplnej oraz ich produktów dla: biur technicznych, deweloperów, spółdzielni mieszkaniowych, urzędów
monitoring rynku inwestycji na podległym terenie złożonym z kilku województw
wsparcie techniczne dla Klientów oraz pomoc w projektach
doradztwo techniczne w zakresie projektowania instalacji (ogrzewczych, sanitarnych, klimatyzacyjnych)
regularne wizyty u naszych Klientów i Partnerów na podległym terenie
aktywna współpraca z firmami wykonawczymi, instalatorami i deweloperami
samodzielne prowadzenie szkoleń z zakresu stosowania i projektowania z wykorzystaniem produktów marki Herz, promocję naszej marki w regionie
jako nasz Doradca techniczny – asystent projektanta – będziesz na co dzień współpracować z naszym Regionalnym Przedstawicielem Handlowym. Wspólnie będziecie zarządzać podległym regionem
Kreowanie marki HERZ w Internecie i mediach społecznościowych
Przygotowanie i realizacja kampanii komunikacyjnych on-line
Przygotowanie wysyłek marketingowych,
Realizacja bieżących planów operacyjnych w ramach przyjętej strategii marketingowej
Monitoring i analiza efektywności prowadzonych działań marketingowych
Dbanie o poprawność merytoryczną, językową, estetyczną (graficzną) publikowanych treści,
Wsparcie marketingowe dla działu sprzedaży
Tworzenie i aktualizowanie tekstów informacyjno-wizerunkowych (m.in. aktualności PR, notatki, raporty, prezentacje),
Dokonywanie bieżących analiz z zakresu marketingu, raportowanie,
Prowadzenie działań komunikacyjnych wewnątrz Firmy
Organizacja i udział w wydarzeniach marketingowych
Projektowanie grafiki i współpraca w przygotowywaniu treści do firmowej strony internetowej oraz firmowych kanałów i profili w mediach społecznościowych,
Współtworzenie identyfikacji wizualnej produktów wprowadzanych na rynek,
Projektowanie ulotek, banerów, plakatów,
Współpraca przy tworzeniu filmów szkoleniowych i reklamowych,
Prowadzenie zapisów z przeprowadzonych kontroli i badań
Pomoc w realizacji zadań działu jakości
Nadzór nad dokumentacją jakościową zgodnie z przyjętym standardem
Informowanie o niezgodnościach w procesie produkcyjnym
Dodatkowo - w miarę rozwoju Twoich umiejętności, chcemy abyś był/a odpowiedzialny/a za m.in.: certyfikację ISO 9001, ISO 383, CE, nadzór nad produkcją i systemem certyfikacji ASME oraz prowadzenie audytów i ksiąg jakości
przygotowywanie instrukcji produkcyjnych i technologicznych oraz wprowadzanie ich poprzez szkolenia wewnętrzne
zwiększanie efektywności istniejących procesów technologicznych poprzez: analizę przepływu, definiowanie i optymalizację parametrów procesu, likwidację przyczyn problemów jakościowych, standaryzację pracy, zapewnienie jakości wyrobów i ciągłe usprawnienia procesu,
udział w wdrażaniu nowych produktów/procesów do produkcji
aktualizowanie dokumentów technicznych
współpraca z działem produkcyjnym, konstrukcyjnym oraz kontroli jakości
monitorowanie i analizowanie wskaźników produkcyjnych
wsparcie informatyczne użytkowników oraz obsługa sprzętu komputerowego i infrastruktury sieciowej
instalacja oprogramowania oraz sprzętu komputerowego, w tym prace z zakresu "brudnego IT" ( np.: relokacje, organizacja stanowiska komputerowego na hali produkcji )
zapewnienie ciągłości dostępu do usług w przydzielonym zakresie ( np.: nadzór nad prawidłowym działaniem aplikacji odpowiedzialnej za elektroniczny obieg dokumentów, kontakt z partnerem biznesowym, usuwanie awarii )
udział w rozwoju systemów
dbanie o stan aktualnej bazy wyposażenia
prawidłowa ewidencja oprogramowania i sprzętu komputerowego
Prowadzenie zapisów z przeprowadzonych kontroli i badań
Pomoc w realizacji zadań działu jakości
Nadzór nad dokumentacją jakościową zgodnie z przyjętym standardem
Informowanie o niezgodnościach w procesie produkcyjnym
Dodatkowo - w miarę rozwoju Twoich umiejętności, chcemy abyś był/a odpowiedzialny/a za m.in.: certyfikację ISO 9001, ISO 383, CE, nadzór nad produkcją i systemem certyfikacji ASME oraz prowadzenie audytów i ksiąg jakości
Jako nasz Doradca techniczny - asystent projektanta będziesz odpowiedzialny/a za:
doradztwo techniczne w zakresie projektowania instalacji (grzewczej, sanitarnej czy klimatyzacji)
regularne wizyty u naszych Klientów czy Partnerów na terenie woj. pomorskiego i warmińsko mazurskiego
aktywna współpraca z firmami wykonawczymi, instalatorami czy deweloperami
samodzielne prowadzenie szkoleń z zakresu stosowania i projektowania z wykorzystaniem produktów marki Herz promocja naszej marki w regionie
Jako nasz Doradca techniczny - asystent projektanta – będziesz na co dzień współpracować z naszym Regionalnym Przedstawicielem Handlowym. Wspólnie będziecie zarządzać regionem województwa pomorskiego i warmińsko-mazurskiego
Bieżące prowadzenie księgowości spółki prawa handlowego zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa (działalność handlowo-usługowa - bez rozliczania produkcji)
Księgowanie dokumentów
Przygotowywanie przelewów
Dokonywanie wyceny aktywów i pasywów, ustalanie wyniku finansowego oraz podstaw do opodatkowania i podatku dochodowego
Sporządzanie deklaracji podatkowych oraz sprawozdań GUS, NBP
Współpraca z instytucjami zewnętrznymi (GUS, US) oraz z bankami
Przygotowywanie niezbędnej dokumentacji do audytów oraz kontroli skarbowych
Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów księgowych
Nadzór nad comiesięczną inwentaryzacją
Zamknięcie miesiąca i roku obrachunkowego m. in. analiza kosztów i przychodów, tworzenie rezerw kosztowych
Przygotowanie raportów i zestawień na potrzeby Zarządu spółki
Monitorowanie zobowiązań i należności oraz nadzór nad windykacją
Analiza i bieżąca kontrola poprawności zapisów księgowych, klasyfikacji kosztów oraz sald kont księgowych pod kątem prowadzonej działalności
Bieżący nadzór nad ewidencją i rozliczaniem środków trwałych
projektowanie grafiki i współpraca w przygotowywaniu treści do firmowej strony internetowej oraz firmowych kanałów i profili w mediach społecznościowych,
współtworzenie identyfikacji wizualnej produktów wprowadzanych na rynek,
projektowanie ulotek, banerów, plakatów,
współpraca przy tworzeniu filmów szkoleniowych i reklamowych,
realizacja bieżących planów działania w ramach przyjętej strategii marketingowej,
organizacja i udział w wydarzeniach marketingowych
współpraca z innymi działami w firmie: dział sprzedaży, dział techniczny, dział targów
Bieżące prowadzenie księgowości spółki prawa handlowego zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa (działalność handlowo-usługowa - bez rozliczania produkcji)
Księgowanie dokumentów
Przygotowywanie przelewów
Dokonywanie wyceny aktywów i pasywów, ustalanie wyniku finansowego oraz podstaw do opodatkowania i podatku dochodowego
Sporządzanie deklaracji podatkowych oraz sprawozdań GUS, NBP
Współpraca z instytucjami zewnętrznymi (GUS, US) oraz z bankami
Przygotowywanie niezbędnej dokumentacji do audytów oraz kontroli skarbowych
Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów księgowych
Nadzór nad comiesięczną inwentaryzacją
Zamknięcie miesiąca i roku obrachunkowego m. in. analiza kosztów i przychodów, tworzenie rezerw kosztowych
Przygotowanie raportów i zestawień na potrzeby Zarządu spółki
Monitorowanie zobowiązań i należności oraz nadzór nad windykacją
Analiza i bieżąca kontrola poprawności zapisów księgowych, klasyfikacji kosztów oraz sald kont księgowych pod kątem prowadzonej działalności
Bieżący nadzór nad ewidencją i rozliczaniem środków trwałych
Jako nasz ASYSTENT PROJEKTANTA będziesz odpowiedzialny/a za:
● doradztwo techniczne w zakresie projektowania instalacji (grzewczej, sanitarnej czy klimatyzacji)
● regularne wizyty u naszych Klientów czy Partnerów na terenie woj. dolnośląskiego i opolskiego
● aktywna współpraca z firmami wykonawczymi, instalatorami czy deweloperami
● samodzielne prowadzenie szkoleń z zakresu stosowania i projektowania z wykorzystaniem produktów marki Herz
● promocja naszej marki w regionie
Jako nasz Asystent Projektanta – będziesz na co dzień współpracować z naszym Regionalnym Przedstawicielem Handlowym. Wspólnie będziecie zarządzać regionem: województwa dolnośląskiego oraz opolskiego
● posiadasz kilkuletnie doświadczenie zawodowe związane z zarządzaniem produkcją ( m.in.: w branży HVAC/Automotive lub/i podobnym - także jako lider zmiany)
● cechuje Cię wyjątkowa zdolność do podejmowania strategicznych decyzji mających wpływ na prowadzoną politykę personalną oraz wyniki zakładu produkcyjnego
● potrafisz zarządzać zespołem oraz skutecznie budować relacje
● masz zdolności wpływające na optymalizację procesów produkcyjnych
● swobodnie posługujesz się wiedzą z zakresu zarządzania produkcji (m.in.: Lean Manufacturing, 5S, TPM) - mile widziane
A DO TEGO JESZCZE:
● posiadasz wykształcenie wyższe (techniczne)
● umiesz zorganizować swoją pracę nawet pod presją czasu
● cechują cię wysokie zdolności komunikacyjne jak i menedżerskie
● posługujesz się językiem angielskim (lub/i niemieckim) w sposób komunikatywny
kierownictwo oraz nadzór nad funkcjonowaniem i rozwojem działu technicznego i projektowego spółki
współpraca z Zarządem Spółki w określaniu i rozwijaniu strategii operacyjnej działu technicznego
prowadzenie specjalistycznych wykładów oraz szkoleń produktowych
ścisła współpraca z Działem Handlowym przy określaniu potrzeb rynkowych, śledzenie trendów rynkowych i technologicznych oraz nadzorowanie wprowadzania nowych rozwiązań systemowych i projektowych
rozwój oraz ekspansja istniejącej bazy Klientów, utrzymywanie dobrych relacji ze strategicznymi Kontrahentami
stały kontakt z biurami projektowymi oraz projektantami instalacji sanitarnych współpracującymi ze spółką
śledzenie i pozyskiwanie nowych projektów oraz inwestycji
nadzór nad rozwojem inwestycji oraz optymalizacją rozwiązań projektowych
● posiadasz kilkuletnie doświadczenie zawodowe związane z zarządzaniem produkcją ( m.in.: w branży HVAC/Automotive lub/i podobnym - także jako lider zmiany)
● cechuje Cię wyjątkowa zdolność do podejmowania strategicznych decyzji mających wpływ na prowadzoną politykę personalną oraz wyniki zakładu produkcyjnego
● potrafisz zarządzać zespołem oraz skutecznie budować relacje
● masz zdolności wpływające na optymalizację procesów produkcyjnych
● swobodnie posługujesz się wiedzą z zakresu zarządzania produkcji (m.in.: Lean Manufacturing, 5S, TPM) - mile widziane
A DO TEGO JESZCZE:
● posiadasz wykształcenie wyższe (techniczne)
● umiesz zorganizować swoją pracę nawet pod presją czasu
● cechują cię wysokie zdolności komunikacyjne jak i menedżerskie
● posługujesz się językiem angielskim (lub/i niemieckim) w sposób komunikatywny
kierownictwo oraz nadzór nad funkcjonowaniem i rozwojem działu technicznego i projektowego spółki
współpraca z Zarządem Spółki w określaniu i rozwijaniu strategii operacyjnej działu technicznego
prowadzenie specjalistycznych wykładów oraz szkoleń produktowych
ścisła współpraca z Działem Handlowym przy określaniu potrzeb rynkowych, śledzenie trendów rynkowych i technologicznych oraz nadzorowanie wprowadzania nowych rozwiązań systemowych i projektowych
rozwój oraz ekspansja istniejącej bazy Klientów, utrzymywanie dobrych relacji ze strategicznymi Kontrahentami
stały kontakt z biurami projektowymi oraz projektantami instalacji sanitarnych współpracującymi ze spółką
śledzenie i pozyskiwanie nowych projektów oraz inwestycji
nadzór nad rozwojem inwestycji oraz optymalizacją rozwiązań projektowych
rozwój oraz ekspansja sprzedaży kotłów (OŹE) wśród istniejącej bazy Klientów oraz utrzymywanie dobrych relacji z nowymi strategicznymi kontrahentami
doradztwo oraz wsparcie nad inwestycjami w zakresie dostarczania energii cieplnej oraz ich produktów dla: biur technicznych, deweloperów, spółdzielni mieszkaniowych, urzędów
wsparcie techniczne dla Klientów oraz pomoc w projektach
rozwój oraz ekspansja sprzedaży kotłów (OŹE) wśród istniejącej bazy Klientów oraz utrzymywanie dobrych relacji z nowymi strategicznymi kontrahentami
doradztwo oraz wsparcie nad inwestycjami w zakresie dostarczania energii cieplnej oraz ich produktów dla: biur technicznych, deweloperów, spółdzielni mieszkaniowych, urzędów
wsparcie techniczne dla Klientów oraz pomoc w projektach