Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (23)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 23 )
Handlowiec ds. klientów hurtowych
Strzeszyńska 35, Jeżyce, Poznań
Wygasła: 26.01.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Stanowisko handlowiec jest bardzo ważnym ogniwem w procesie biznesowym naszej firmy. To odpowiedzialna praca polegająca między innymi na realizowaniu nastepujących zadań:
- obsługa klienta w oddziale spółki,
- przygotowanie ofert,
- opieka nad portfelem odbiorców,
- nawiązywanie kontaktów i zdobywanie nowych klientów,
- realizacja planów sprzedaży,
- promowanie produktów, organizacja szkoleń,
- realizowanie polityki handlowej spółki oraz działań marketingowych zgodnych z polityką spółki,
- współpraca z dostawcami,
- obsługa inwestycji,
- przyjmowanie i wydawanie asortymentu obsłużonym klientom.
Stanowisko logistyk - zaopatrzeniowiec jest bardzo ważnym ogniwem w procesie biznesowym naszej firmy. To odpowiedzialna praca polegająca między innymi na realizowaniu nastepujących zadań:
- prognozowanie i analiza koszyka zamówień,
- przygotowanie i realizacja zamówień z magazynu centralnego i oddziałów spółki,
- współpraca z dostawcami,
- nawiązywanie kontaktów i negocjacje z dostawcami,
- realizacja planów i utrzymywanie odpowiednich parametrów systemowych w zakresie rotacji, zapasu nadmiernego, zapasu brakującego,
- promowanie produktów,
- organizowanie wyprzedaży towarów nadmiernych,
- realizowanie polityki handlowej spółki oraz działań marketingowych zgodnych z polityką spółki,
- obsługa inwestycji,
- obsługa dokumentowa w zakresie pracy przy użyciu systemu ERP i narzędzi prognostycznych,
- zarządzanie kartoteką magazynową w ERP, indeksami z PIM oraz indeksami i danymi w systemie B2B,
Stanowisko specjalista ds. obsługi klienta / handlowiec jest bardzo ważnym ogniwem w procesie biznesowym naszej firmy. To odpowiedzialna praca polegająca między innymi na realizowaniu nastepujących zadań:
obsługa klienta w oddziale spółki,
przygotowanie ofert,
opieka nad portfelem odbiorców,
nawiązywanie kontaktów i zdobywanie nowych klientów,
realizacja planów sprzedaży,
promowanie produktów, organizacja szkoleń,
realizowanie polityki handlowej spółki oraz działań marketingowych zgodnych z polityką spółki,
współpraca z dostawcami,
obsługa inwestycji,
przyjmowanie i wydawanie asortymentu obsłużonym klientom.
Prowadzenie rachunkowości spółki w sposób zapewniający prawidłową i terminową realizację zdań w zakresie ewidencji i sprawozdawczości;
Nadzór nad dekretowaniem dokumentów księgowych;
Nadzór nad prawidłowością rozliczeń podatkowych;
Sprawowanie nadzoru wynikającego z funkcji Głównego Księgowego spółki nad mieniem i wydatkami spółki oraz zapewnienie sprawnego przebiegu inwentaryzacji składników majątku;
Bieżący nadzór nad terminowym ściąganiem należności oraz spłatą zobowiązań;
Przygotowanie sprawozdań i raportów na potrzeby zarządu, banków oraz instytucji zewnętrznych;
Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów księgowych;
Kontaktowanie się i współpraca z bankami, instytucjami finansowymi, ubezpieczycielami i organami podatkowymi;
Przygotowanie sprawozdań finansowych i innych dokumentów niezbędnych w trakcie badania przez biegłego rewidenta;
Odpowiednie przechowywanie i archiwizowanie dokumentów księgowych;
Opracowanie projektów przepisów wewnętrznych oraz ich aktualizacja dotyczących prowadzenia rachunkowości;
Stały kontakt z zespołem handlowym i klientami spółki w zakresie bieżącej współpracy;
Wsparcie procesów rozwojowych spółki (inwestycje / systemy IT itp.);
Controlling i prognozowanie w zakresie finansów spółki
Stanowisko specjalista ds. obsługi klienta / handlowiec jest bardzo ważnym ogniwem w procesie biznesowym naszej firmy. To odpowiedzialna praca polegająca między innymi na realizowaniu nastepujących zadań:
obsługa klienta w oddziale spółki,
przygotowanie ofert,
opieka nad portfelem odbiorców,
nawiązywanie kontaktów i zdobywanie nowych klientów,
realizacja planów sprzedaży,
promowanie produktów, organizacja szkoleń,
realizowanie polityki handlowej spółki oraz działań marketingowych zgodnych z polityką spółki,
współpraca z dostawcami,
obsługa inwestycji,
przyjmowanie i wydawanie asortymentu obsłużonym klientom.