Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Jako Pracownik techniczny będziesz odpowiedzialny za stan techniczny siedziby firmy oraz posesji. To także mnogość sytuacji, w których będziesz mógł wykazać się skrupulatnością i dokładnością
Przed Tobą ciekawe wyzwania, a wśród nich:
nadzór nad ekipami remontowymi i wykończeniowymi w trakcie remontu nowej siedziby firmy
zapewnienie prawidłowego technicznego stanu obiektów,
bieżąca konserwacja, przeprowadzanie napraw, usuwanie usterek i awarii,
wykonywanie drobnych prac remontowych: malowanie, gładzie, tynki, płytki
obsługa floty pojazdów – współpraca z warsztatem samochodowym
Twoimi głównymi zadaniami będzie opieka nad Klientami i rozwiązywanie problemów z zakresu szeroko pojętej informatyki. Jeśli jesteś osobą ambitną i gotową na ciągłe poszerzanie swojej wiedzy i kompetencji, wyślij nam swoją aplikację
Do podstawowych zadań pracownika należeć będzie:
świadczenie pomocy telefonicznej bądź mailowej w zakresie rozwiązywania problemów technicznych klientów
wsparcie działów rozwoju oprogramowania oraz biznesu w zakresie projektowania i testowania aplikacji
sprawdzanie zgodności aplikacji ze specyfikacją
raportowanie wyników testów w systemie rejestracji błędów
udział w opracowywaniu dokumentacji technicznych na etapie projektowania oraz opracowywanie scenariuszy testowych
wdrażanie nowych użytkowników systemu
wprowadzanie konfiguracji oraz parametryzacji do wdrażanych systemów
instalacja środowisk serwerowych oraz klienckich
przygotowanie dokumentacji technicznej oraz użytkowej
Poszukujemy osoby na stanowisko pracownika wsparcia technicznego, w dziale help desk/ support. Chcemy związać się z Tobą na dłuższy czas, dlatego szukamy osoby, która dąży do ciągłego rozwoju i "mierzy wysoko". Na początku przejdziesz serię szkoleń i warsztatów, w których zostaniesz wprowadzony w aspekty działania systemu Synaptic. Będziesz miał możliwość współpracy ze specjalistami, którzy chętnie dzielą się swoją wiedzą. Docelowo staniesz się wykfalifikowanym pracownikiem działu technicznego, z szeroką wiedzą w zakresie informatyki i logistyki
Twoimi głównymi zadaniami będzie opieka nad Klientami i rozwiązywanie problemów z zakresu szeroko pojętej informatyki. Jeśli jesteś osobą ambitną i gotową na ciągłe poszerzanie swojej wiedzy i kompetencji, wyślij nam swoją aplikację
Do podstawowych zadań pracownika należeć będzie:
świadczenie pomocy telefonicznej bądź mailowej w zakresie rozwiązywania problemów technicznych klientów
wsparcie działów rozwoju oprogramowania oraz biznesu w zakresie projektowania i testowania aplikacji
sprawdzanie zgodności aplikacji ze specyfikacją
raportowanie wyników testów w systemie rejestracji błędów
udział w opracowywaniu dokumentacji technicznych na etapie projektowania oraz opracowywanie scenariuszy testowych
wdrażanie nowych użytkowników systemu
wprowadzanie konfiguracji oraz parametryzacji do wdrażanych systemów
instalacja środowisk serwerowych oraz klienckich
przygotowanie dokumentacji technicznej oraz użytkowej
Poszukujemy osoby na stanowisko pracownika wsparcia technicznego, w dziale help desk/ support. Chcemy związać się z Tobą na dłuższy czas, dlatego szukamy osoby, która dąży do ciągłego rozwoju i "mierzy wysoko". Na początku przejdziesz serię szkoleń i warsztatów, w których zostaniesz wprowadzony w aspekty działania systemu Synaptic. Będziesz miał możliwość współpracy ze specjalistami, którzy chętnie dzielą się swoją wiedzą. Docelowo staniesz się wykfalifikowanym pracownikiem działu technicznego, z szeroką wiedzą w zakresie informatyki i logistyki
Twoimi głównymi zadaniami będzie opieka nad Klientami i rozwiązywanie problemów z zakresu szeroko pojętej informatyki. Jeśli jesteś osobą ambitną i gotową na ciągłe poszerzanie swojej wiedzy i kompetencji, wyślij nam swoją aplikację
Do podstawowych zadań pracownika należeć będzie:
świadczenie pomocy telefonicznej bądź mailowej w zakresie rozwiązywania problemów technicznych klientów
wsparcie działów rozwoju oprogramowania oraz biznesu w zakresie projektowania i testowania aplikacji
sprawdzanie zgodności aplikacji ze specyfikacją
raportowanie wyników testów w systemie rejestracji błędów
udział w opracowywaniu dokumentacji technicznych na etapie projektowania oraz opracowywanie scenariuszy testowych
wdrażanie nowych użytkowników systemu
wprowadzanie konfiguracji oraz parametryzacji do wdrażanych systemów
instalacja środowisk serwerowych oraz klienckich
przygotowanie dokumentacji technicznej oraz użytkowej
Poszukujemy osoby na stanowisko pracownika wsparcia technicznego, w dziale help desk/ support. Chcemy związać się z Tobą na dłuższy czas, dlatego szukamy osoby, która dąży do ciągłego rozwoju i "mierzy wysoko". Na początku przejdziesz serię szkoleń i warsztatów, w których zostaniesz wprowadzony w aspekty działania systemu Synaptic. Będziesz miał możliwość współpracy ze specjalistami, którzy chętnie dzielą się swoją wiedzą. Docelowo staniesz się wykfalifikowanym pracownikiem działu technicznego, z szeroką wiedzą w zakresie informatyki i logistyki
Twoimi głównymi zadaniami będzie opieka nad Klientami i rozwiązywanie problemów z zakresu szeroko pojętej informatyki. Jeśli jesteś osobą ambitną i gotową na ciągłe poszerzanie swojej wiedzy i kompetencji, wyślij nam swoją aplikację
Do podstawowych zadań pracownika należeć będzie:
świadczenie pomocy telefonicznej bądź mailowej w zakresie rozwiązywania problemów technicznych klientów
wsparcie działów rozwoju oprogramowania oraz biznesu w zakresie projektowania i testowania aplikacji
sprawdzanie zgodności aplikacji ze specyfikacją
raportowanie wyników testów w systemie rejestracji błędów
udział w opracowywaniu dokumentacji technicznych na etapie projektowania oraz opracowywanie scenariuszy testowych
wdrażanie nowych użytkowników systemu
wprowadzanie konfiguracji oraz parametryzacji do wdrażanych systemów
instalacja środowisk serwerowych oraz klienckich
przygotowanie dokumentacji technicznej oraz użytkowej
Poszukujemy osoby na stanowisko pracownika wsparcia technicznego, w dziale help desk/ support. Chcemy związać się z Tobą na dłuższy czas, dlatego szukamy osoby, która dąży do ciągłego rozwoju i "mierzy wysoko". Na początku przejdziesz serię szkoleń i warsztatów, w których zostaniesz wprowadzony w aspekty działania systemu Synaptic. Będziesz miał możliwość współpracy ze specjalistami, którzy chętnie dzielą się swoją wiedzą. Docelowo staniesz się wykfalifikowanym pracownikiem działu technicznego, z szeroką wiedzą w zakresie informatyki i logistyki
Twoimi głównymi zadaniami będzie opieka nad Klientami i rozwiązywanie problemów z zakresu szeroko pojętej informatyki. Jeśli jesteś osobą ambitną i gotową na ciągłe poszerzanie swojej wiedzy i kompetencji, wyślij nam swoją aplikację
Do podstawowych zadań pracownika należeć będzie:
świadczenie pomocy telefonicznej bądź mailowej w zakresie rozwiązywania problemów technicznych klientów
wsparcie działów rozwoju oprogramowania oraz biznesu w zakresie projektowania i testowania aplikacji
sprawdzanie zgodności aplikacji ze specyfikacją
raportowanie wyników testów w systemie rejestracji błędów
udział w opracowywaniu dokumentacji technicznych na etapie projektowania oraz opracowywanie scenariuszy testowych
wdrażanie nowych użytkowników systemu
wprowadzanie konfiguracji oraz parametryzacji do wdrażanych systemów
instalacja środowisk serwerowych oraz klienckich
przygotowanie dokumentacji technicznej oraz użytkowej