1. Pracodawca
  2. Warszawa
  3. HEINZEL SALES POLAND sp. z o.o.
Ocen
poleca firmę Opinie ()
Ocena ogólna pracodawcy

HEINZEL SALES POLAND sp. z o.o.

WARSZAWA, UL. ALEJA KOMISJI EDUKACJI NARODOWEJ 57 / 124

Dodaj opinię, pomóż innym znaleźć dobrego pracodawcę

Wszystkie ( 0 ) Pozytywna ( 0 ) Neutralna ( 0 ) Negatywa ( 0 )

Użytkownik: Administrator

Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna? 0 0
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.

Rekrutacje prowadzone przez firmę:

Wszystkie (3) Aktualne ( 0 ) Archiwalne ( 3 )

Specjalista / Specjalistka ds. administracji sprzedaży

Warszawa
Wygasła: 12.03.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Zapewnienie wysokiej jakości serwisu Klienta poprzez bieżący z nim kontakt i obsługę zamówień 
  • Obsługa zamówień klientów i wprowadzanie ich do systemów papierni (m.in. SAP i innych) 
  • Współpraca z dostawcami w zakresie realizacji całego procesu sprzedaży administracyjnej 
  • Współpraca z działem sprzedaży firmy w zakresie obsługi bieżących zamówień 
  • Obróbka zamówień klienta oraz analiza sprzedaży – kontakt z Dostawcami 
  • Proaktywne poszukiwanie nowych Klientów 
  • Obsługa reklamacji Klientów – kontakt z dostawcami i Klientami 
  • Wystawianie faktur i innych dokumentów związanych ze sprzedażą 
  • Prowadzenie i uaktualnianie bazy danych Klientów w systemie 
  • Uczestniczenie w aktywnej sprzedaży telefonicznej posiadanych produktów 
  • Terminowa sprawozdawczość i raportowanie 
  • Odpowiedzialność za realizację celów indywidualnych 
  • Wizyty handlowe u klientów
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. administracji sprzedaży

Warszawa
Wygasła: 21.04.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Zadania:
  • Zapewnienie wysokiej jakości serwisu Klienta poprzez bieżący z nim kontakt i obsługę zamówień 
  • Obsługa zamówień klientów i wprowadzanie ich do systemów papierni (m.in. SAP i innych) 
  • Współpraca z dostawcami w zakresie realizacji całego procesu sprzedaży administracyjnej 
  • Współpraca z działem sprzedaży firmy w zakresie obsługi bieżących zamówień 
  • Obróbka zamówień klienta oraz analiza sprzedaży – kontakt z Dostawcami 
  • Proaktywne poszukiwanie nowych Klientów 
  • Obsługa reklamacji Klientów – kontakt z dostawcami i Klientami 
  • Wystawianie faktur i innych dokumentów związanych ze sprzedażą 
  • Prowadzenie i uaktualnianie bazy danych Klientów w systemie 
  • Uczestniczenie w aktywnej sprzedaży telefonicznej posiadanych produktów 
  • Terminowa sprawozdawczość i raportowanie 
  • Odpowiedzialność za realizację celów indywidualnych 
  • Wizyty handlowe u klientów
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. administracji sprzedaży

mazowieckie
Wygasła: 24.10.2019
Pełny etat
Umowa o pracę
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Work or Not - Sprawdź pracodawcę i wybierz mądrze!

Jakie jest Twoja opinia na temat pracy w firmie HEINZEL SALES POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, podziel się opinią i pomóż innym.