Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Lead the planning, execution, and monitoring of international projects from initiation to closure
Develop comprehensive project plans, including scope, objectives, deliverable, timelines, budgets, resources allocation, risk management, and other aspects as needed
Collaborate with cross-functional teams and stakeholders to define requirements, milestones, governance, and responsibilities
Establish clear communication channels to ensure that the progress, risks, and issues are effectively communicated to all related
Monitor performance, build, and track key metrics, ensuring projects are on track and meeting quality standards
Identify potential risks and issues, develop mitigation strategies, and execute contingency plans to minimize project disruptions
Conduct regular projects status meetings, reporting on progress, risks, and issues to senior management and stakeholders
Develop best practices and lessons learned to facilitate overall project management quality in the organization
Provide mentorship to project team members as needed
Zapewnienie ścisłej zgodności z zasadami zarządzania finansami, nadzór nad środkami pieniężnymi, zarządzanie procedurami księgowymi oraz nadzorowanie budżetu i sprawozdawczości finansowej
Prowadzenie miesięcznych i rocznych procesów zamknięcia finansowego
Zarządzanie pracownikami działu finansów i administracji,
Szkolenie, rozwój zawodowy i zapewnienie ciągłości zadań,
Wsparcie i nadzorowanie działań specjalisty ds. powitań
Zaangażowanie się w ciągłe uczenie się i rozwój, przestrzeganie standardów etycznych
Prowadzenie miesięcznych i rocznych procesów zamknięcia finansowego
Nadzorowanie zarządzania lokalami (w tym negocjacje najmu, konserwacja i bezpieczeństwo pasywne)
Aktywne pozyskiwanie kandydatów na stanowiska średniego i wyższego szczebla za pomocą mediów społecznościowych, portali ogłoszeniowych lub agencji rekrutacyjnej;
Prowadzenie procesów rekrutacyjnych end-to-end: publikacja ogłoszeń, analiza CV's, przeprowadzanie wywiadów wstępnych, udział w interview's, składanie ofert zatrudnienia oraz udzielanie feedbacku;
Koordynacja procesu rekrutacyjnego, związana z zarządzaniem harmonogramem rekrutacji, organizowaniem spotkań kandydatów z managerami;
Współpraca z managerami i kierownikami zespołów oraz innymi interesariuszami w organizacji, w celu zrozumienia potrzeb rekrutacyjnych i zapewnienia odpowiedniego dopasowania kandydatów do stanowisk;
Śledzenie efektywności działań rekrutacyjnych, sporządzanie raportów dotyczących postępów w procesie rekrutacyjnym oraz identyfikacja obszarów do poprawy
Wprowadzanie przelewów za nieopłacone faktury kosztowe i zakupowe
Kwalifikacja podatkowa dokumentów oraz zarządzanie ryzykiem podatkowym
Obliczanie podatków oraz sporządzanie deklaracji PIT, CIT, VAT, VIU-DO, JPK, podatki branżowe
Monitorowanie zmian w prawie podatkowym i ustawie o rachunkowości oraz odpowiednie dostosowanie sposobu funkcjonowania firm do obowiązujących przepisów
Współtworzenie wewnętrznych procedur i standardów,
Przygotowanie raportów do GUS, NBP
Nadzór nad inwentaryzacją aktywów i pasywów firmy
Sporządzanie rocznych oraz okresowych sprawozdań finansowych
Główna Księgowa / Główny Księgowy ze znajomością CITu Estońskiego
Warszawa
Wygasła: 19.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
sporządzanie sprawozdań finansowych według określonych standardów,
odpowiedzialność za opracowanie planu kont zgodnie z określonymi standardami sprawozdawczymi, wymogami kontrolingu oraz prawem podatkowym,
odpowiedzialność za procedurę potwierdzania sald z kontrahentami, rozliczanie inwentaryzacji aktywów firmy, prowadzenie wszystkich ewidencji księgowych,
przygotowywanie sprawozdań i raportów na potrzeby firm, banków oraz instytucji zewnętrznych,
nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów księgowych,
kontaktowanie się i współpraca z instytucjami zewnętrznymi (US, ZUS, GUS, NBP),
nadzór nad prawidłowością rozliczeń podatkowych,
nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem księgowości
prawidłowe i terminowe księgowanie oraz dekretowanie operacji w powierzonym obszarze zgodnie z ustawą o rachunkowości, przepisami dotyczącymi PIT, CIT i VAT, Intrastat i VAT UE,
księgowanie wyciągów bankowych,
kontrola dokumentów pod względem merytorycznym i rachunkowym,
Opracowywanie projektów i wykonywanie obliczeń inżynieryjnych;
Przygotowywanie zestawień materiałowych na podstawie rysunków aplikacyjnych;
Przeglądanie i zatwierdzanie rysunków aplikacyjnych przygotowanych przez innych dla projektów prostych i średnio złożonych, aby zapewnić zgodność ze standardami korporacyjnymi, a także lokalnymi wymogami regulacyjnymi i wymogami bezpieczeństwa
Doradztwo techniczne na budowach;
Bezpośredni kontakt z Klientem w sprawach związanych z opracowaniem oferty;
Współpraca z działem handlowym i logistycznym w zakresie przygotowywania ofert
prawidłowe ewidencjonowanie danych wnioskodawców będących kredytobiorcami i leasingobiorcami; danych finansowych transakcji kredytowych i leasingowych w systemach informatycznych
sprawdzanie poprawności dokumentacji kredytowej i leasingowej przygotowanej przez Dealerów oraz wyjaśnianie nieprawidłowości związanych z w/w dokumentacją
Udział w przygotowaniu rocznego bilansu i rachunku zysków i strat
Sporządzanie raportów i sprawozdań
Wprowadzanie i analiza zapisów księgowych
Przygotowywanie zestawień i wyliczeń podatkowych
Wsparcie w terminowym przygotowaniu poprawnych deklaracji podatkowych
Wykonywanie analiz raportów z systemów zasilających księgi, wyliczanie kwot księgowań niezbędnych do prawidłowego ujęcia zdarzeń gospodarczych w księgach
Dekretowanie i wprowadzanie danych do systemu księgowego i kontrola księgowań
Współpraca z instytucjami zewnętrznymi w zakresie rozliczeń finansowych i sprawozdawczości oraz w trakcie kontroli i audytów
Odbieranie i nadawanie przesyłek pocztowych i kurierskich,
Odbieranie i łączenie połączeń przychodzących,
Prowadzenie rejestru korespondencji pocztowej i kurierskiej,
Dbanie o prawidłowy obieg korespondencji wewnątrz firmy, dbanie o pozytywny wizerunek firmy i biura,
Obsługa urządzeń biurowych tj. drukarka, xero, skaner;
Dbanie o wyposażenie biura w artykuły spożywcze i biurowe, przygotowywanie sali konferencyjnej przed spotkaniem (zapewnienie poczęstunku, napojów, czasem zamówienie cateringu)
Sporządzanie dokumentów związanych z przebiegiem zatrudnienia (wypowiedzenia, świadectwa pracy, umowy, aneksy);
Naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie listy płac (umowy o pracę oraz cywilno-prawne);
Sporządzanie deklaracji i formularzy związanych z rozliczaniem wynagrodzeń do ZUS/GUS;
Zarządzanie benefitami pracowniczymi
Naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie listy płac (umowy o pracę oraz cywilno-prawne);
Prowadzenie procesów rekrutacyjnych (publikacja ogłoszeń, działania mające na celu pozyskanie kandydatów, selekcja CV, prowadzenie wywiadów, proces ofertowania); maksymalnie 2 procesy w kwartale
Stanowisko w pełni samodzielne, z potencjałem na zbudowanie zespołu marketingowego w Polsce. Ścisła kooperacja z działem marketingu stacjonującym w Norwegii;
Wsparcie w tworzeniu strategii marketingowej dla 2 marek firmy (depilatory, roboty sprzątające) na rynku norweskim, duńskim i szwedzkim;
Zarządzanie budżetem marketingowym i przydzielanie zasobów do różnych inicjatyw marketingowych;
Ścisła współpraca z agencjami marketingowymi, możliwość nawiązania nowej współpracy z agencjami;
Monitorowanie i analizowanie rynku i konkurencji w celu identyfikacji trendów i możliwości;
Identyfikacja grup docelowych i profilowanie klientów w celu dostosowania komunikatów marketingowych;
Planowanie i nadzorowanie kampanii reklamowych, promocji, public relations i innych działań promocyjnych;
Zarządzanie strategią marketingową online, w tym reklamą online, SEO, mediami społecznościowymi i marketingiem e-mail;
Śledzenie wyników kampanii marketingowych i dostosowywanie strategii w oparciu o dane i wskaźniki wydajności;
Dbanie o budowanie i utrzymywanie pozytywnego wizerunku i wartości marki;
Śledzenie nowych trendów w marketingu i technologii oraz wprowadzanie innowacji do strategii marketingowej
Stanowisko w pełni samodzielne, z potencjałem na zbudowanie zespołu marketingowego w Polsce. Ścisła kooperacja z działem marketingu stacjonującym w Norwegii;
Wsparcie w tworzeniu strategii marketingowej dla 2 marek firmy (depilatory, roboty sprzątające) na rynku norweskim, duńskim i szwedzkim;
Zarządzanie budżetem marketingowym i przydzielanie zasobów do różnych inicjatyw marketingowych;
Ścisła współpraca z agencjami marketingowymi, możliwość nawiązania nowej współpracy z agencjami;
Monitorowanie i analizowanie rynku i konkurencji w celu identyfikacji trendów i możliwości;
Identyfikacja grup docelowych i profilowanie klientów w celu dostosowania komunikatów marketingowych;
Planowanie i nadzorowanie kampanii reklamowych, promocji, public relations i innych działań promocyjnych;
Zarządzanie strategią marketingową online, w tym reklamą online, SEO, mediami społecznościowymi i marketingiem e-mail;
Śledzenie wyników kampanii marketingowych i dostosowywanie strategii w oparciu o dane i wskaźniki wydajności;
Dbanie o budowanie i utrzymywanie pozytywnego wizerunku i wartości marki;
Śledzenie nowych trendów w marketingu i technologii oraz wprowadzanie innowacji do strategii marketingowej
Prowadzenie projektów zakupu, wdrożenia maszyn, urządzeń i części eksploatacyjnych wykorzystywanych w obszarach produkcyjnych i technicznych
Analiza wykonania i wydajności procesów produkcyjnych
Weryfikacja rozliczeń produkcyjnych
Zakup opakowań tj. big-bagi, worki, wkładki foliowe itp
Inicjowanie i prowadzenie działań w kierunku usprawnień (pod kątem infrastruktury i organizacji pracy), podniesienia wydajności, efektywności procesów produkcyjnych
Wsparcie działów produkcyjnych w prowadzonych procesach oraz działu logistyki w planowaniu produkcji
Stanowisko w pełni samodzielne, z potencjałem na zbudowanie zespołu marketingowego w Polsce. Ścisła kooperacja z działem marketingu stacjonującym w Norwegii;
Wsparcie w tworzeniu strategii marketingowej dla 2 marek firmy (depilatory, roboty sprzątające) na rynku norweskim, duńskim i szwedzkim;
Zarządzanie budżetem marketingowym i przydzielanie zasobów do różnych inicjatyw marketingowych;
Ścisła współpraca z agencjami marketingowymi, możliwość nawiązania nowej współpracy z agencjami;
Monitorowanie i analizowanie rynku i konkurencji w celu identyfikacji trendów i możliwości;
Identyfikacja grup docelowych i profilowanie klientów w celu dostosowania komunikatów marketingowych;
Planowanie i nadzorowanie kampanii reklamowych, promocji, public relations i innych działań promocyjnych;
Zarządzanie strategią marketingową online, w tym reklamą online, SEO, mediami społecznościowymi i marketingiem e-mail;
Śledzenie wyników kampanii marketingowych i dostosowywanie strategii w oparciu o dane i wskaźniki wydajności;
Dbanie o budowanie i utrzymywanie pozytywnego wizerunku i wartości marki;
Śledzenie nowych trendów w marketingu i technologii oraz wprowadzanie innowacji do strategii marketingowej
Przetwarzanie faktur/CN w SAP, dokonywanie ustaleń podatkowych/interpretacji podlegających opodatkowaniu vs niepodlegających opodatkowaniu
pozycje
Audyt wydatków pracowników w celu zapewnienia ich zgodności z polityką firmy
Monitorowanie sald debetowych AP, zablokowanych faktur i korygowanie wszelkich pojawiających się problemów
Uzgadnianie i rozliczanie kont GR\IR
Wykonywanie miesięcznych i rocznych działań zamykających
Obsługa zewnętrznej i wewnętrznej korespondencji z dostawcami za pośrednictwem poczty elektronicznej i/lub telefonu oraz zapewnianie wsparcie dla innych współpracowników
Kompleksowe prowadzenie procesów rekrutacyjnych na stanowiska wykonawcze; monterzy, mechanicy, praca związana z wysiłkiem fizycznym (przygotowanie i publikacja ogłoszeń, selekcja aplikacji, prowadzenie rozmów i spotkań);
Ocena / koordynacja i monitorowanie procesu zatrudnienia obcokrajowców;
Współpraca z portalami ogłoszeniowymi oraz uczelnianymi Biurami Karier;
Przeprowadzanie cyklicznych analiz i przygotowywanie raportów dot. kosztów oraz efektywności procesów rekrutacyjnych;
Nadzór nad dokumentacją kadrową - kompletowanie dokumentów do zatrudnienia, nadzór nad poprawnością przekazywanych dokumentów do firmy outsourcingowej;
Planowanie i koordynowanie procesów onboardingowych;
Monitorowanie ważności szkoleń BHP, badań lekarskich, ewidencja uprawnień pracowników;
prawidłowe i terminowe księgowanie oraz dekretowanie operacji w powierzonym obszarze zgodnie z ustawą o rachunkowości, przepisami dotyczącymi PIT, CIT i VAT, Intrastat i VAT UE,
księgowanie wyciągów bankowych,
kontrola dokumentów pod względem merytorycznym i rachunkowym,
Global Consulting Project Manager in the Medical Company
Warszawa
Wygasła: 14.03.2024
full-time
umowa o pracę
hybrid work
manager / supervisor
Obowiązki:
Lead the planning, execution, and monitoring of international projects from initiation to closure
Develop comprehensive project plans, including scope, objectives, deliverable, timelines, budgets, resources allocation, risk management, and other aspects as needed
Collaborate with cross-functional teams and stakeholders to define requirements, milestones, governance, and responsibilities
Establish clear communication channels to ensure that the progress, risks, and issues are effectively communicated to all related
Monitor performance, build, and track key metrics, ensuring projects are on track and meeting quality standards
Identify potential risks and issues, develop mitigation strategies, and execute contingency plans to minimize project disruptions
Conduct regular projects status meetings, reporting on progress, risks, and issues to senior management and stakeholders
Develop best practices and lessons learned to facilitate overall project management quality in the organization
Provide mentorship to project team members as needed
Kierowanie planowaniem, realizacją i monitorowaniem projektów międzynarodowych od ich rozpoczęcia do zamknięcia;
Opracowywanie kompleksowych planów projektów, w tym zakresu, celów, rezultatów, harmonogramów, budżetów, zasobów; alokacja, zarządzanie ryzykiem;
Współpraca z wielofunkcyjnymi zespołami i interesariuszami w celu zdefiniowania wymagań, kamieni milowych, zarządzania i obowiązków;
Ustanowienie jasnych kanałów komunikacji w celu zapewnienia, że postępy, ryzyko i kwestie są skutecznie przekazywane wszystkim powiązanym stronom;
Monitorowanie wydajności, budowanie i śledzenie kluczowych wskaźników, zapewniając, że projekty są na dobrej drodze i spełniają standardy jakości;
Identyfikowanie potencjalnego ryzyka i problemów, opracowywanie strategii łagodzenia ich skutków i wykonywanie planów awaryjnych w celu zminimalizowania zakłóceń w realizacji projektu;
Prowadzenie regularnych spotkań dotyczących statusu projektów, raportowanie postępów, ryzyka i kwestii kierownictwu wyższego szczebla i interesariuszom;
Opracowywanie najlepszych praktyk i wyciąganie wniosków w celu poprawy ogólnej jakości zarządzania projektami w organizacji;
Zapewnianie mentoringu członkom zespołu projektowego w razie potrzeby
Wprowadzanie przelewów za nieopłacone faktury kosztowe i zakupowe
Kwalifikacja podatkowa dokumentów oraz zarządzanie ryzykiem podatkowym
Obliczanie podatków oraz sporządzanie deklaracji PIT, CIT, VAT, VIU-DO, JPK, podatki branżowe
Monitorowanie zmian w prawie podatkowym i ustawie o rachunkowości oraz odpowiednie dostosowanie sposobu funkcjonowania firm do obowiązujących przepisów
Współtworzenie wewnętrznych procedur i standardów,
Przygotowanie raportów do GUS, NBP
Nadzór nad inwentaryzacją aktywów i pasywów firmy
Sporządzanie rocznych oraz okresowych sprawozdań finansowych
Ensure database for plans and reports is kept correct and up-to-date
Support the programme teams in coordinating and providing guidance on planning processes for emergency operations and longer-term programmers, including technical inputs on the change pathway and logical framework for plans, concept notes, and proposals
Support the programme teams in the development and implementation of a M&E systems, tools, and activities for the operation, including outlining data sources, collection methods (quantitative and qualitative methods), frequency, and audience
Undertake quality control of all reports ensuring that the relevant standards and formats are adhered to
Maintain archives as an integral function for all plans/appeals/reports undertaken, in a timely and effective manner, within agreed guidelines of the PMER team
Coordinate, consolidate and provide guidance on the reports for emergency operations and longer-term programmers
Assist in coordination, design and delivery of PMER related training or capacity building initiatives