Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Needs Assessment – Continual review of learning needs, providing recommendations for new innovative approaches to design, update, and improve content that enhances learning, knowledge transfer, and field application
Design – Utilizes resources and budgets to address field needs by leveraging existing training programs or devising new learning programs. Ability to create new learning solutions using best in class learning modalities from scratch or through vendor resources. Designs and delivers impactful learning programs that enhance individuals’ knowledge and performance. Using a variety of training modalities, including recommendations on emerging technologies and sharing best practices in timed and measured ways. In cases where budgets are in place for vendors to develop content, individual will provide clear project plans, timelines, and deliverables to adapt content delivery mode for maximum impact
Outcome based knowledge transfer – Ensures learning is actionable on the job immediately and sales skills are demonstrated, practiced, and reinforced during training. Replicates selling activities in a learning environment which allows a safe space to practice, enabling new skills that are visible while presenting with customers
Evaluation – Assess current training against the sales organization emerging needs, enhance as learning as needed to ensure sales force readiness and capability
Collaborate closely with stakeholders to create the right solution and implement it, complete with project plans, tasks, timelines, and deliverables. Ensures all training content and materials are fully compliant with the Medical Regulatory and Legal process and ConvaTec guidelines having everything approved through the appropriate channels
Specjalista / Specjalistka ds. sprzedaży telefonicznej – produkty branży medycznej
Mszczonów
Wygasła: 12.01.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca zdalna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Odpowiedzialność za zarządzanie i rozwój portfela AWC w ramach wybranych klientów (klienci długofalowi, nowi i leady)
Rozwijanie sprzedaży poprzez działania handlowe, relacje z klientami, indywidualne lub grupowe prezentacje/demonstracje produktów oraz oceny produktów – poprzez rozmowy telefoniczne lub przez Teams, maile i okazjonalne targi branżowe
Współpraca z SFE i działem marketingu w zakresie poszukiwania, segmentacji i śledzenia potencjalnych nowych klientów/kontaktów
Zdobycie i aktualizacja wiedzy na temat rynku, działań konkurencji, produktów i ofert cenowych w celu zwiększenia konkurencyjności
Przygotowywanie planów sprzedażowych (tj. tygodniowe, miesięczne, kwartalne, roczne) poprzez analizę wyników i ocenę potrzeb oraz konsekwentne wdrażanie usprawnień w celu osiągnięcia celów sprzedażowych
Zapewnienie zgodności z wszystkimi przepisami, wytycznymi klinicznymi i branżowymi
Specjalista / Specjalistka ds. sprzedaży telefonicznej – produkty branży medycznej
Warszawa
Wygasła: 12.01.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca zdalna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Odpowiedzialność za zarządzanie i rozwój portfela AWC w ramach wybranych klientów (klienci długofalowi, nowi i leady)
Rozwijanie sprzedaży poprzez działania handlowe, relacje z klientami, indywidualne lub grupowe prezentacje/demonstracje produktów oraz oceny produktów – poprzez rozmowy telefoniczne lub przez Teams, maile i okazjonalne targi branżowe
Współpraca z SFE i działem marketingu w zakresie poszukiwania, segmentacji i śledzenia potencjalnych nowych klientów/kontaktów
Zdobycie i aktualizacja wiedzy na temat rynku, działań konkurencji, produktów i ofert cenowych w celu zwiększenia konkurencyjności
Przygotowywanie planów sprzedażowych (tj. tygodniowe, miesięczne, kwartalne, roczne) poprzez analizę wyników i ocenę potrzeb oraz konsekwentne wdrażanie usprawnień w celu osiągnięcia celów sprzedażowych
Zapewnienie zgodności z wszystkimi przepisami, wytycznymi klinicznymi i branżowymi
Pielęgniarka / Pielęgniarz w Dziale produktów do zaopatrzenia stomii
Lublin
Wygasła: 06.12.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca mobilna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
przeprowadzanie edukacji pacjentów i ich rodzin z zakresu pielęgnacji i zaopatrzenia stomii poprzez: wizyty domowe w domu pacjentów i ich rodzin, pomoc w dobrze odpowiedniego sprzętu i akcesoriów, wsparcie w zakresie podstawowych zasad prawidłowej diety i rehabilitacji
budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji ze środowiskiem medycznym i pacjentami
uczestnictwo i reprezentowanie firmy podczas szkoleń, konferencji i sympozjów naukowych
promocja unikalnych technologii i innowacyjnych rozwiązań wspierających środowisko medyczne i pacjentów stomijnych
Specjalista ds. sprzedaży telefonicznej – produkty branży medycznej
Warszawa
Wygasła: 14.06.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca zdalna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Odpowiedzialność za zarządzanie i rozwój portfela AWC w ramach wybranych klientów (klienci długofalowi, nowi i leady)
Rozwijanie sprzedaży poprzez działania handlowe, relacje z klientami, indywidualne lub grupowe prezentacje/demonstracje produktów oraz oceny produktów – poprzez rozmowy telefoniczne lub przez Teams, maile i okazjonalne targi branżowe
Współpraca z SFE i działem marketingu w zakresie poszukiwania, segmentacji i śledzenia potencjalnych nowych klientów/kontaktów
Zdobycie i aktualizacja wiedzy na temat rynku, działań konkurencji, produktów i ofert cenowych w celu zwiększenia konkurencyjności
Przygotowywanie planów sprzedażowych (tj. plany tygodniowe, miesięczne, kwartalne, roczne) poprzez analizę wyników i ocenę potrzeb oraz konsekwentne wdrażanie usprawnień w celu osiągnięcia celów sprzedażowych
Zapewnienie zgodności z wszystkimi przepisami, wytycznymi klinicznymi i branżowymi
Tworzenie i aktualizacja wpisów, treści na stronach www oraz kanałach społecznościowych - Facebook, Instagram, YouTube
Organizowanie kampanii online z wykorzystaniem SEO, SEM, Google Ads, Remarketing, Social Media, Google Analytics
Tworzenie, redagowanie i aktualizowanie treści
Budowanie, monitorowanie i realizacja kampanii e-mailingowych z wykorzystaniem Marketing Automation
Udział w projektach i aktywnościach marketingowych wspierających sprzedaż i promujących markę (przygotowanie komunikacji, kampanii, narzędzi marketingowych, prezentacji, raportów)
Wsparcie działu w tworzeniu materiałów marketingowych - współpraca z grafikami, agencjami i drukarniami, dostawcami pozostałych materiałów POS i online
Tłumaczenia treści kampanii online z języka angielskiego
Wsparcie przy organizacji webinar'ów, konferencji i wydarzeń firmowych
Tworzenie baz danych, analiza i raportowanie
Bieżące wsparcie w pozostałych projektach działu marketingu
Realizowanie zadań zgodnie z procedurami wewnętrznymi firmy
Development of Medical Education Plan respecting the global strategy but outlining the specifics for the country e.g., different standard of care, reimbursement, timeline…
Planning and implementation of local Medical Education activities within the agreed timelines and budgets applying the knowledge of CVT and competitor’s products and therapeutic options and understanding the disease environment
Prioritization and definition of activities/ development areas to meet all scientific and medical needs as well as clinical care gaps
Active knowledge acquisition in the therapeutic area. Ability to interpret the results of studies
Establishing, maintaining and comprehensive management of medical / scientific relations with external experts, healthcare institutions, scientific societies, and patient organizations
Specjalista ds. sprzedaży telefonicznej – produkty branży medycznej
Warszawa
Wygasła: 21.10.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca zdalna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Odpowiedzialność za zarządzanie i rozwój portfela AWC w ramach wybranych klientów (klienci długofalowi, nowi i leady)
Rozwijanie sprzedaży poprzez działania handlowe, relacje z klientami, indywidualne lub grupowe prezentacje/demonstracje produktów oraz oceny produktów – poprzez rozmowy telefoniczne lub przez Teams, maile i okazjonalne targi branżowe
Współpraca z SFE i działem marketingu w zakresie poszukiwania, segmentacji i śledzenia potencjalnych nowych klientów/kontaktów
Zdobycie i aktualizacja wiedzy na temat rynku, działań konkurencji, produktów i ofert cenowych w celu zwiększenia konkurencyjności
Przygotowywanie planów sprzedażowych (tj. tygodniowe, miesięczne, kwartalne, roczne) poprzez analizę wyników i ocenę potrzeb oraz konsekwentne wdrażanie usprawnień w celu zrealizowania planów sprzedażowych
Zapewnienie zgodności z wszystkimi przepisami, wytycznymi klinicznymi i branżowymi
Zapewnienie efektywnej organizacji pracy Przedstawicieli Medycznych, w tym odpowiedniej liczby i wysokiej jakości kontaktów z klientami
W ścisłej współpracy z National Sales Managerem przygotowywanie i odpowiedzialność za miesięczny, kwartalny i roczny budżet sprzedaży, zapewnienie realizacji programów promocyjnych, monitorowanie postępów i podejmowanie działań w celu realizacji celów biznesowych
Odpowiedzialność za rozwój kanału sprzedaży bezpośredniej (e-commerce) do konsumentów zgodnie ze strategią firmy
Tworzenie środowiska i zapewnienie narzędzi do gromadzenia wiedzy i doświadczenia w zakresie opieki nad pacjentami ze stomią oraz dbałość o wykorzystanie tej wiedzy i doświadczenia
Budowanie i utrzymywanie silnych relacji z KOLs w celu tworzenia pozytywnego wizerunku firmy
Prowadzenie wykładów i szkoleń na temat opieki stomijnej dla pracowników ochrony zdrowia podczas warsztatów, konferencji i podobnych spotkań
Budowanie wydajnego zespołu m.in. poprzez coaching, szkolenia, zapewnienie pracownikom możliwości rozwoju, pozyskiwanie i zatrzymywanie talentów, motywowanie i nagradzanie oraz podejmowanie trudnych decyzji w stosunku do osób, które pracują poniżej oczekiwań
Komunikowanie się w sposób jasny, logiczny i zwięzły w różnych sytuacjach, w tym w interakcjach z klientami, indywidualnych sesjach udzielania informacji zwrotnych, spotkaniach zespołów i prezentacjach. Bycie wzorem do naśladowania, konsekwentnie komunikując się w uczciwy i otwarty sposób, nawet w przypadku rozwiązywania trudnych lub złożonych problemów
Zapewnienie prawidłowego i terminowego raportowania aktywności i kontaktów z klientami w systemie CRM
Efektywne wykorzystywanie wszystkich narzędzia „business intelligence” w celu maksymalizacji efektywności pracy Przedstawicieli Medycznych
Zapewnienie, że każdy członek zespołu rozumie i działa w ścisłej zgodności z lokalnym prawem oraz Kodeksem postępowania w biznesie ConvaTec
Umożliwienie członkom zespołu osiągania celów poprzez dostarczanie potrzebnych narzędzi i zasobów oraz podejmowanie działań w celu eliminacji barier
Ścisła współpraca z innymi działami wewnętrznymi/ zespołami, w tym w szczególności z zespołem sprzedaży, marketingu pomocy
Zapewnienie optymalnej alokacji zasobów firmy oraz kontrola ich wydatkowania
komunikację za pośrednictwem telefonu, emaila oraz innych kanałów z użytkownikami naszych produktów, pracownikami służby zdrowia i klientami wewnętrznymi
nawiązywanie i budowanie długofalowej relacji z klientami
realizowanie ogólnych zadań administracyjnych
współpraca z innymi działami firm
udział w projektach firmowych
raportowanie zgodnie z przyjętymi w firmie zasadami i przy użyciu aktualnie obowiązujących programów
komunikacja za pośrednictwem telefonu, emaila oraz innych kanałów z użytkownikami naszych produktów, pracownikami służby zdrowia i klientami wewnętrznymi
nawiązywanie i budowanie długofalowej relacji z klientami
realizowanie ogólnych zadań administracyjnych
współpraca z innymi działami firmy
udział w projektach firmowych
raportowanie zgodnie z przyjętymi w firmie zasadami i przy użyciu aktualnie obowiązujących programów
Zapewnienie efektywnej organizacji pracy Przedstawicieli Medycznych (zespołu pielęgniarskiego), w tym odpowiedniej liczby i wysokiej jakości kontaktów z konsumentami produktów i akcesoriów stomijnych
W ścisłej współpracy z National Sales Managerem przygotowywanie i odpowiedzialność za miesięczny, kwartalny i roczny budżet sprzedaży, zapewnienie realizacji programów promocyjnych, monitorowanie postępów i podejmowanie działań w celu realizacji celów biznesowych
Odpowiedzialność za rozwój kanału sprzedaży bezpośredniej (e-commerce) do konsumentów zgodnie ze strategią firmy
Tworzenie środowiska i zapewnienie narzędzi do gromadzenia wiedzy i doświadczenia w zakresie opieki nad pacjentami ze stomią oraz dbałość o wykorzystanie tej wiedzy i doświadczenia
Budowanie i utrzymywanie silnych relacji z KOLs w celu tworzenia pozytywnego wizerunku firmy
Prowadzenie wykładów i szkoleń na temat opieki stomijnej dla pracowników ochrony zdrowia podczas warsztatów, konferencji i podobnych spotkań
Budowanie wydajnego zespołu m.in. poprzez coaching, szkolenia, zapewnienie pracownikom możliwości rozwoju, pozyskiwanie i zatrzymywanie talentów, motywowanie i nagradzanie oraz podejmowanie trudnych decyzji w stosunku do osób, które pracują poniżej oczekiwań
Komunikowanie się w sposób jasny, logiczny i zwięzły w różnych sytuacjach, w tym w interakcjach z klientami, indywidualnych sesjach udzielania informacji zwrotnych, spotkaniach zespołów i prezentacjach
Bycie wzorem do naśladowania, konsekwentnie komunikując się w uczciwy i otwarty sposób, nawet w przypadku rozwiązywania trudnych lub złożonych problemów
Zapewnienie prawidłowego i terminowego raportowania aktywności i kontaktów z klientami w systemie CRM przez Zespół
Efektywne wykorzystywanie wszystkich narzędzia „business intelligence” w celu maksymalizacji efektywności pracy Przedstawicieli Medycznych
Wspieranie Zespołu w osiąganiu celów poprzez dostarczanie potrzebnych narzędzi i zasobów oraz podejmowanie działań w celu eliminacji barier
Ścisła współpraca z innymi działami / zespołami wewnętrznymi, w tym w szczególności z Zespołem Sprzedaży, Marketingu, Działem Pomocy
Zapewnienie optymalnej alokacji zasobów firmy oraz kontrola ich wydatkowania
Assuming end-to-end responsibility for a marketing of a newly created e-commerce platform
Support in preparation and execution of campaigns in digital sales & marketing channels, including content conception, planning, liaising with stakeholders, and reporting
Autonomous management of projects in the digital sales & marketing area (e.g. new content formats, client journey development, A/B-testing, re-targeting, etc.)
Administration of CRM system MS Dynamics - we will teach you how to: prepare reports and analysis, generate tables, mass editing, data upload and quality monitoring, helping CRM users with their technical problems
Preparation of reports, analysis and business presentations basing on the data from many different sources
Preparation of recommendations based on the results of analysis in order to increase the effectiveness of sales teams
Identifying segments in CRM databases, analyzing the impact and effectiveness of sales and marketing campaigns
Participation in the implementation of company projects
komunikację za pośrednictwem telefonu, emaila oraz innych kanałów z użytkownikami naszych produktów, pracownikami służby zdrowia i klientami wewnętrznymi
nawiązywanie i budowanie długofalowej relacji z klientami
realizowanie ogólnych zadań administracyjnych
współpraca z innymi działami firm
udział w projektach firmowych
raportowanie zgodnie z przyjętymi w firmie zasadami i przy użyciu aktualnie obowiązujących programów
analiza stanu zapasów, w tym jakościowych, uszkodzonych, krótkotrwałych i przeterminowanych
planowanie i zamawianie dostaw towarów zapewniające ciągłość sprzedaży identyfikację segmentów
uzgodnienie zamówień zakupu z zespołem planowania
koordynacja przemieszczeń towarowych pomiędzy magazynem centralnym a podmagazynami
identyfikowanie i rozwiązywanie powtarzających się problemów w łańcuchu dostaw
działanie, jako główny punkt kontaktowy dla podmagazynów zewnętrznych, regionalnych centrów dystrybucji z regionu CEE
śledzenie przychodzących zamówień od centrów dystrybucyjnych i zapewnienie ich realizacji
koordynacja procesowania zamowień z operatorem logistycznym
przeprowadzanie analiz dot. produktów o krótkim terminie przydatności i regularne wysyłanie raportów do przełożonego, koordynacja zwrotów towarowych do magazynu centralnego
analizowanie procesu obsługi zapasów i zgłaszanie udoskonaleń umożliwiających zapewnienie efektywności
przygotowanie procesu oraz udział w inwentaryzacjach, odpowiedzialność za przestrzeganie stanów magazynowych
koordynacja procesów magazynowych - przyjęcia, składowanie, realizacja dostaw
budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji ze środowiskiem medycznym na obszarze takich miast jak: Częstochowa, Opole, Piotrków Trybunalski, Końskie
realizację strategii marketingowej w zakresie promocji produktów firmy
realizację celów sprzedażowych
organizowanie i przeprowadzanie profesjonalnych prezentacji produktowych
uczestnictwo i reprezentowanie firmy na szkoleniach, konferencjach i sympozjach naukowych
Validate any new SFE CRM users as part of the onboarding process
Deactivate any CRM accounts for leavers (and reallocate resources as required), as part of the offboarding process
Define processes for carrying out data quality monitoring on the CRM system ensuring that all areas are covered
Periodically carry out data quality monitoring spot checks and identify any data issues along with their root causes
Fix data errors discovered during data quality monitoring /else delegate the task of fixing errors to relevant person(s)
Based on results of DQ monitoring exercises, devise ways to reduce data corruption risk by setting data standards rules and by creating procedures and guidelines that promote best practice
Contribute to training material and creation of technical documentation
Respond to queries relating to CRM data management and quality
Approve/Validate (or decline) new CRM contacts requests and new contact and account amendment requests for appropriate markets, as required
Resolve CRM data access issues and enforce CRM security standards
Set data retention policies and archive data as and when relevant in line with existing Convatec policy
Liaise with data vendors/ suppliers regarding any feedback or data issues and requests
Monitor SLAs with data vendors and service suppliers and feedback any service level management issues, as required
Work with others to ensure that effective data breach prevention procedures exist and that actual data breach procedures are well communicated
Understand all data dependencies within the CRM system and advise on the impact of any changes
Champion the appropriate use of CRM data and fields