Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (12)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 12 )
Performance Marketing Specialist
Marszałkowska 34/50, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 27.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
realizacja zespołowo wypracowanej strategii samodzielnie oraz we współpracy z zewnętrznymi agencjami na kilkunastu rynkach
zarządzanie kampaniami w środowiskach Google Ads, Meta Ads, MS Ads, w sieciach remarketingowych, w porównywarkach cen, w wyszukiwarkach, w sieciach afiliacyjnych
poszukiwanie nowych, optymalnie dopasowanych kanałów pozyskiwania płatnego ruchu efektywnościowego
ciągła i regularna praca nad doskonaleniem prowadzonych działań - raportowanie, testy A/B, analiza efektywności względem ustalonych KPI
ustawienie optymalnej analityki w zarządzanych środowiskach ze szczególnym naciskiem na Google Analytics i Google Tag Manager
Specjalista ds. wprowadzania produktów sklepu internetowego i organizacji oferty
Marszałkowska 34/50, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 09.10.2022
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
wprowadzanie nowych produktów do bazy danych sklepu internetowego, ich parametrów technicznych, zdjęć i materiałów multimedialnych (z wyłączeniem copywritingu)
aktualizacja danych istniejących produktów
pozyskiwanie informacji i danych produktowych z ogólnie dostępnych zasobów i od producentów i dostawców
analiza asortymentowa
ścisła współpraca z działami marketingu i operacji
Prowadzenie projektów IT z zakresu e-commerce i związanych (aplikacja e-commerce, OMS, WMS, integracje ERP) od etapu określania głównych założeń architektonicznych i celów po wdrożenie produkcyjne,
Ścisła współpraca z zespołem developerskim - zarządzanie backlogiem produktu, priorytetami oraz harmonogramem prac,
Analizowanie potrzeb użytkowników - zarówno wewnętrznych jak i zewnętrznych, na tej podstawie rekomendowanie zmian,