Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Artura i Franciszka Radziwiłłów 9, Ożarów Mazowiecki
Wygasła: 05.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
nadzorowanie dokumentacji systemowej: wydawanie, wycofywanie i archiwizacja oraz przekazywanie dokumentacji do zleceniobiorców i organów nadzoru
przygotowywanie i aktualizacja dokumentów jakościowych zgodnie z wymaganiami GMP oraz śledzenie aktualnych wymagań prawnych w tym zakresie
przygotowywanie i weryfikacja zapisów związanych z utrzymaniem i monitowaniem jakości produktów i monitorowaniem systemu jakości (m.in.: ocena ryzyka, odchylenia, CAPA, kontrola zmian, roczny przegląd produktu, przegląd systemu jakości, nadzorowanie materiałów zadrukowanych)
kwalifikacja i okresowa ocena dostawców materiałów i usług, ocena ryzyka dla dostawców oraz wsparcie procedur logistycznych w zakresie zapewnienia jakości dla nabywania substancji czynnych i transportu
prowadzenie audytów wewnętrznych oraz audytów dostawców materiałów i usług związanych z wytwarzaniem produktów, dokumentowanie przebiegu audytów i monitorowanie postępów działań poaudytowych
nadzorowanie szkoleń GMP
nadzorowanie działań korygujących i zapobiegawczych
Artura i Franciszka Radziwiłłów 9, Ożarów Mazowiecki
Wygasła: 19.01.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
nadzorowanie dokumentacji systemowej: wydawanie, wycofywanie i archiwizacja oraz przekazywanie dokumentacji do zleceniobiorców i organów nadzoru
przygotowywanie i aktualizacja dokumentów jakościowych zgodnie z wymaganiami GMP oraz śledzenie aktualnych wymagań prawnych w tym zakresie
przygotowywanie i weryfikacja zapisów związanych z utrzymaniem i monitowaniem jakości produktów i monitorowaniem systemu jakości (m.in.: ocena ryzyka, odchylenia, CAPA, kontrola zmian, roczny przegląd produktu, przegląd systemu jakości, nadzorowanie materiałów zadrukowanych)
kwalifikacja i okresowa ocena dostawców materiałów i usług, ocena ryzyka dla dostawców oraz wsparcie procedur logistycznych w zakresie zapewnienia jakości dla nabywania substancji czynnych i transportu
prowadzenie audytów wewnętrznych oraz audytów dostawców materiałów i usług związanych z wytwarzaniem produktów, dokumentowanie przebiegu audytów i monitorowanie postępów działań poaudytowych
nadzorowanie szkoleń GMP
nadzorowanie działań korygujących i zapobiegawczych
Artura i Franciszka Radziwiłłów 9, Ożarów Mazowiecki
Wygasła: 07.01.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
przygotowywanie dokumentacji rejestracyjnej w języku angielskim zgodnie z wymaganiami obowiązującymi w EU (w tym w formacie e-CTD),
klasyfikację i przygotowanie dokumentacji do zmian porejestracyjnych oraz do przedłużenia ważności pozwolenia dla produktów leczniczych zarejestrowanych w procedurze narodowej i procedurach europejskich (w tym odpowiedzi),
efektywne wdrażanie procesu rejestracyjnego/zmianowego,
śledzenie bieżących uregulowań prawnych i wytycznych z zakresu wymagań odnośnie dokumentacji rejestracyjnej,
Artura i Franciszka Radziwiłłów 9, Ożarów Mazowiecki
Wygasła: 20.09.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
nadzorowanie dokumentacji systemowej: wydawanie, wycofywanie i archiwizacja oraz przekazywanie dokumentacji do zleceniobiorców i organów nadzoru
przygotowywanie i aktualizacja dokumentów jakościowych zgodnie z wymaganiami GMP oraz śledzenie aktualnych wymagań prawnych w tym zakresie
przygotowywanie i weryfikacja zapisów związanych z utrzymaniem i monitowaniem jakości produktów i monitorowaniem systemu jakości (m.in.: ocena ryzyka, odchylenia, CAPA, kontrola zmian, roczny przegląd produktu, przegląd systemu jakości, nadzorowanie materiałów zadrukowanych)
kwalifikacja i okresowa ocena dostawców materiałów i usług, ocena ryzyka dla dostawców oraz wsparcie procedur logistycznych w zakresie zapewnienia jakości dla nabywania substancji czynnych i transportu
prowadzenie audytów wewnętrznych oraz audytów dostawców materiałów i usług związanych z wytwarzaniem produktów, dokumentowanie przebiegu audytów i monitorowanie postępów działań poaudytowych
nadzorowanie szkoleń GMP
nadzorowanie działań korygujących i zapobiegawczych
wypracowywanie oraz utrzymywanie kontaktów handlowych z kluczowymi klientami oraz stałe poszukiwanie nowych możliwości w celu realizacji planów biznesowych Firmy,
odbywanie indywidualnych spotkań z klientami zgodnie z wcześniej założonym planem według aktualnie obowiązujących Procedur Firmy przeprowadzania rozmowy handlowej w celu realizacji zakładanej strategii marketingowej,
realizowanie strategii marketingowej,
posiadanie odpowiedniej wiedzy na temat promowanych produktów,
doskonale znać wyznaczony teren sprzedaży oraz lokalizację kluczowych klientów
wypracowywanie oraz utrzymywanie kontaktów handlowych z kluczowymi klientami oraz stałe poszukiwanie nowych możliwości w celu realizacji planów biznesowych Firmy,
odbywanie indywidualnych spotkań z klientami zgodnie z wcześniej założonym planem według aktualnie obowiązujących Procedur Firmy przeprowadzania rozmowy handlowej w celu realizacji zakładanej strategii marketingowej,
realizowanie strategii marketingowej,
posiadanie odpowiedniej wiedzy na temat promowanych produktów,
doskonale znać wyznaczony teren sprzedaży oraz lokalizację kluczowych klientów
wypracowywanie oraz utrzymywanie kontaktów handlowych z kluczowymi klientami oraz stałe poszukiwanie nowych możliwości w celu realizacji planów biznesowych Firmy,
odbywanie indywidualnych spotkań z klientami zgodnie z wcześniej założonym planem według aktualnie obowiązujących Procedur Firmy przeprowadzania rozmowy handlowej w celu realizacji zakładanej strategii marketingowej,
realizowanie strategii marketingowej,
posiadanie odpowiedniej wiedzy na temat promowanych produktów,
doskonale znać wyznaczony teren sprzedaży oraz lokalizację kluczowych klientów
wypracowywanie oraz utrzymywanie kontaktów handlowych z kluczowymi klientami oraz stałe poszukiwanie nowych możliwości w celu realizacji planów biznesowych Firmy,
odbywanie indywidualnych spotkań z klientami zgodnie z wcześniej założonym planem według aktualnie obowiązujących Procedur Firmy przeprowadzania rozmowy handlowej w celu realizacji zakładanej strategii marketingowej,
realizowanie strategii marketingowej,
posiadanie odpowiedniej wiedzy na temat promowanych produktów,
doskonale znać wyznaczony teren sprzedaży oraz lokalizację kluczowych klientów
wypracowywanie oraz utrzymywanie kontaktów handlowych z kluczowymi klientami oraz stałe poszukiwanie nowych możliwości w celu realizacji planów biznesowych Firmy,
odbywanie indywidualnych spotkań z klientami zgodnie z wcześniej założonym planem według aktualnie obowiązujących Procedur Firmy przeprowadzania rozmowy handlowej w celu realizacji zakładanej strategii marketingowej,
realizowanie strategii marketingowej,
posiadanie odpowiedniej wiedzy na temat promowanych produktów,
doskonale znać wyznaczony teren sprzedaży oraz lokalizację kluczowych klientów
wypracowywanie oraz utrzymywanie kontaktów handlowych z kluczowymi klientami oraz stałe poszukiwanie nowych możliwości w celu realizacji planów biznesowych Firmy,
odbywanie indywidualnych spotkań z klientami zgodnie z wcześniej założonym planem według aktualnie obowiązujących Procedur Firmy przeprowadzania rozmowy handlowej w celu realizacji zakładanej strategii marketingowej,
realizowanie strategii marketingowej,
posiadanie odpowiedniej wiedzy na temat promowanych produktów,
doskonale znać wyznaczony teren sprzedaży oraz lokalizację kluczowych klientów
wypracowywanie oraz utrzymywanie kontaktów handlowych z kluczowymi klientami oraz stałe poszukiwanie nowych możliwości w celu realizacji planów biznesowych Firmy,
odbywanie indywidualnych spotkań z klientami zgodnie z wcześniej założonym planem według aktualnie obowiązujących Procedur Firmy przeprowadzania rozmowy handlowej w celu realizacji zakładanej strategii marketingowej,
realizowanie strategii marketingowej,
posiadanie odpowiedniej wiedzy na temat promowanych produktów,
doskonale znać wyznaczony teren sprzedaży oraz lokalizację kluczowych klientów
wypracowywanie oraz utrzymywanie kontaktów handlowych z kluczowymi klientami oraz stałe poszukiwanie nowych możliwości w celu realizacji planów biznesowych Firmy,
odbywanie indywidualnych spotkań z klientami zgodnie z wcześniej założonym planem według aktualnie obowiązujących Procedur Firmy przeprowadzania rozmowy handlowej w celu realizacji zakładanej strategii marketingowej,
realizowanie strategii marketingowej,
posiadanie odpowiedniej wiedzy na temat promowanych produktów,
doskonale znać wyznaczony teren sprzedaży oraz lokalizację kluczowych klientów
wypracowywanie oraz utrzymywanie kontaktów handlowych z kluczowymi klientami oraz stałe poszukiwanie nowych możliwości w celu realizacji planów biznesowych Firmy,
odbywanie indywidualnych spotkań z klientami zgodnie z wcześniej założonym planem według aktualnie obowiązujących Procedur Firmy przeprowadzania rozmowy handlowej w celu realizacji zakładanej strategii marketingowej,
realizowanie strategii marketingowej,
posiadanie odpowiedniej wiedzy na temat promowanych produktów,
doskonale znać wyznaczony teren sprzedaży oraz lokalizację kluczowych klientów
wypracowywanie oraz utrzymywanie kontaktów handlowych z kluczowymi klientami oraz stałe poszukiwanie nowych możliwości w celu realizacji planów biznesowych Firmy,
odbywanie indywidualnych spotkań z klientami zgodnie z wcześniej założonym planem według aktualnie obowiązujących Procedur Firmy przeprowadzania rozmowy handlowej w celu realizacji zakładanej strategii marketingowej,
realizowanie strategii marketingowej,
posiadanie odpowiedniej wiedzy na temat promowanych produktów,
doskonale znać wyznaczony teren sprzedaży oraz lokalizację kluczowych klientów
wypracowywanie oraz utrzymywanie kontaktów handlowych z kluczowymi klientami oraz stałe poszukiwanie nowych możliwości w celu realizacji planów biznesowych Firmy,
odbywanie indywidualnych spotkań z klientami zgodnie z wcześniej założonym planem według aktualnie obowiązujących Procedur Firmy przeprowadzania rozmowy handlowej w celu realizacji zakładanej strategii marketingowej,
realizowanie strategii marketingowej,
posiadanie odpowiedniej wiedzy na temat promowanych produktów,
doskonale znać wyznaczony teren sprzedaży oraz lokalizację kluczowych klientów
wypracowywanie oraz utrzymywanie kontaktów handlowych z kluczowymi klientami oraz stałe poszukiwanie nowych możliwości w celu realizacji planów biznesowych Firmy,
odbywanie indywidualnych spotkań z klientami zgodnie z wcześniej założonym planem według aktualnie obowiązujących Procedur Firmy przeprowadzania rozmowy handlowej w celu realizacji zakładanej strategii marketingowej,
realizowanie strategii marketingowej,
posiadanie odpowiedniej wiedzy na temat promowanych produktów,
doskonale znać wyznaczony teren sprzedaży oraz lokalizację kluczowych klientów
wypracowywanie oraz utrzymywanie kontaktów handlowych z kluczowymi klientami oraz stałe poszukiwanie nowych możliwości w celu realizacji planów biznesowych Firmy,
odbywanie indywidualnych spotkań z klientami zgodnie z wcześniej założonym planem według aktualnie obowiązujących Procedur Firmy przeprowadzania rozmowy handlowej w celu realizacji zakładanej strategii marketingowej,
realizowanie strategii marketingowej,
posiadanie odpowiedniej wiedzy na temat promowanych produktów,
doskonale znać wyznaczony teren sprzedaży oraz lokalizację kluczowych klientów
wypracowywanie oraz utrzymywanie kontaktów handlowych z kluczowymi klientami oraz stałe poszukiwanie nowych możliwości w celu realizacji planów biznesowych Firmy,
odbywanie indywidualnych spotkań z klientami zgodnie z wcześniej założonym planem według aktualnie obowiązujących Procedur Firmy przeprowadzania rozmowy handlowej w celu realizacji zakładanej strategii marketingowej,
realizowanie strategii marketingowej,
posiadanie odpowiedniej wiedzy na temat promowanych produktów,
doskonale znać wyznaczony teren sprzedaży oraz lokalizację kluczowych klientów
wypracowywanie oraz utrzymywanie kontaktów handlowych z kluczowymi klientami oraz stałe poszukiwanie nowych możliwości w celu realizacji planów biznesowych Firmy,
odbywanie indywidualnych spotkań z klientami zgodnie z wcześniej założonym planem według aktualnie obowiązujących Procedur Firmy przeprowadzania rozmowy handlowej w celu realizacji zakładanej strategii marketingowej,
realizowanie strategii marketingowej,
posiadanie odpowiedniej wiedzy na temat promowanych produktów,
doskonale znać wyznaczony teren sprzedaży oraz lokalizację kluczowych klientów
wypracowywanie oraz utrzymywanie kontaktów handlowych z kluczowymi klientami oraz stałe poszukiwanie nowych możliwości w celu realizacji planów biznesowych Firmy,
odbywanie indywidualnych spotkań z klientami zgodnie z wcześniej założonym planem według aktualnie obowiązujących Procedur Firmy przeprowadzania rozmowy handlowej w celu realizacji zakładanej strategii marketingowej,
realizowanie strategii marketingowej,
posiadanie odpowiedniej wiedzy na temat promowanych produktów,
doskonale znać wyznaczony teren sprzedaży oraz lokalizację kluczowych klientów
wypracowywanie oraz utrzymywanie kontaktów handlowych z kluczowymi klientami oraz stałe poszukiwanie nowych możliwości w celu realizacji planów biznesowych Firmy,
odbywanie indywidualnych spotkań z klientami zgodnie z wcześniej założonym planem według aktualnie obowiązujących Procedur Firmy przeprowadzania rozmowy handlowej w celu realizacji zakładanej strategii marketingowej,
realizowanie strategii marketingowej,
posiadanie odpowiedniej wiedzy na temat promowanych produktów,
doskonale znać wyznaczony teren sprzedaży oraz lokalizację kluczowych klientów
wypracowywanie oraz utrzymywanie kontaktów handlowych z kluczowymi klientami oraz stałe poszukiwanie nowych możliwości w celu realizacji planów biznesowych Firmy,
odbywanie indywidualnych spotkań z klientami zgodnie z wcześniej założonym planem według aktualnie obowiązujących Procedur Firmy przeprowadzania rozmowy handlowej w celu realizacji zakładanej strategii marketingowej,
realizowanie strategii marketingowej,
posiadanie odpowiedniej wiedzy na temat promowanych produktów,
doskonale znać wyznaczony teren sprzedaży oraz lokalizację kluczowych klientów
wypracowywanie oraz utrzymywanie kontaktów handlowych z kluczowymi klientami oraz stałe poszukiwanie nowych możliwości w celu realizacji planów biznesowych Firmy,
odbywanie indywidualnych spotkań z klientami zgodnie z wcześniej założonym planem według aktualnie obowiązujących Procedur Firmy przeprowadzania rozmowy handlowej w celu realizacji zakładanej strategii marketingowej,
realizowanie strategii marketingowej,
posiadanie odpowiedniej wiedzy na temat promowanych produktów,
doskonale znać wyznaczony teren sprzedaży oraz lokalizację kluczowych klientów
wypracowywanie oraz utrzymywanie kontaktów handlowych z kluczowymi klientami oraz stałe poszukiwanie nowych możliwości w celu realizacji planów biznesowych Firmy,
odbywanie indywidualnych spotkań z klientami zgodnie z wcześniej założonym planem według aktualnie obowiązujących Procedur Firmy przeprowadzania rozmowy handlowej w celu realizacji zakładanej strategii marketingowej,
realizowanie strategii marketingowej,
posiadanie odpowiedniej wiedzy na temat promowanych produktów,
doskonale znać wyznaczony teren sprzedaży oraz lokalizację kluczowych klientów
wypracowywanie oraz utrzymywanie kontaktów handlowych z kluczowymi klientami oraz stałe poszukiwanie nowych możliwości w celu realizacji planów biznesowych Firmy,
odbywanie indywidualnych spotkań z klientami zgodnie z wcześniej założonym planem według aktualnie obowiązujących Procedur Firmy przeprowadzania rozmowy handlowej w celu realizacji zakładanej strategii marketingowej,
realizowanie strategii marketingowej,
posiadanie odpowiedniej wiedzy na temat promowanych produktów,
doskonale znać wyznaczony teren sprzedaży oraz lokalizację kluczowych klientów
wypracowywanie oraz utrzymywanie kontaktów handlowych z kluczowymi klientami oraz stałe poszukiwanie nowych możliwości w celu realizacji planów biznesowych Firmy,
odbywanie indywidualnych spotkań z klientami zgodnie z wcześniej założonym planem według aktualnie obowiązujących Procedur Firmy przeprowadzania rozmowy handlowej w celu realizacji zakładanej strategii marketingowej,
realizowanie strategii marketingowej,
posiadanie odpowiedniej wiedzy na temat promowanych produktów,
doskonale znać wyznaczony teren sprzedaży oraz lokalizację kluczowych klientów
Wypracowywanie oraz utrzymywanie kontaktów handlowych z kluczowymi klientami oraz stałe poszukiwanie nowych możliwości w celu realizacji planów biznesowych Firmy
Odbywanie indywidualnych spotkań z klientami zgodnie z wcześniej założonym planem według aktualnie obowiązujących Procedur Firmy przeprowadzania rozmowy handlowej w celu realizacji zakładanej strategii marketingowej
Realizowanie strategii marketingowej
Posiadanie odpowiedniej wiedzy na temat promowanych produktów
Doskonale znać wyznaczony teren sprzedaży oraz lokalizację kluczowych klientów