Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Reprezentowanie firmy przed klientami w ich siedzibach, podtrzymywanie dobrych relacji, dbanie o dobry wizerunek firmy
Składanie ofert klientom firmy
Zdobywanie nowych klientów, budowa i obsługa rynku detalicznego (w tym e-commerce) oraz hurtowego i DIY ( w tym wsparcie KAM w regionach)
Obsługa i pozyskiwanie sprzedaży inwestycyjnej w ramach współpracy z (wew.) Kierownik, (zew) Partnerzy Hurtowi lub Partnerzy Schedline (mniejsze tematy inwestycyjne)
Nadzór nad przebiegiem obsługi zamówień
Prawidłowy wybór klientów
Szkolenia w rynku hurt, detal i DIY
Właściwy wygląd ekspozycji w punktach sprzedaży oraz dostarczanie informacji na ich temat
Negocjacje z klientami, w ramach istniejącej polityki handlowej
Bieżące raportowanie w CRM planu działań oraz realizacji
Aktywna i regularna praca w terenie w celu efektywnej realizacji założonych celów sprzedażowych
Kreowanie oraz dobór odpowiednich działań handlowo – marketingowych w celu maksymalizacji wyników sprzedażowych na podległym terenie i poprawy wskaźników rentowności Przedsiębiorstwa
Bieżąca współpraca z Biurem Obsługi Klienta,
Gromadzenie danych i analiza dotycząca rynku sanitarnego, cen, asortymentów, działań konkurencji oraz panujących trendów
Ocena potencjału nowych możliwości rynkowych na wyznaczonym obszarze, a także zalecanie podjęcia odpowiednich kroków w celu ich wykorzystania
Stworzenie, realizacja i koordynacja strategii biznesowej skoncentrowanej na rozwój firmy i wyniki sprzedażowe (programowanie rozwoju przyszłościowego firmy)
Odpowiedzialność za politykę handlową Firmy we wszystkich segmentach sprzedaży włączając B2B oraz sprzedaż eksportową
Ocena potencjału nowych możliwości rynkowych, a także zalecanie podjęcia odpowiednich kroków w celu ich wykorzystania
Kreowanie oraz dobór odpowiednich działań handlowo – marketingowych w celu maksymalizacji wyników sprzedażowych i poprawy wskaźników rentowności Przedsiębiorstwa
Monitorowanie i analiza dotycząca podległego rynku sanitarnego, cen, asortymentów, działań konkurencji oraz panujących trendów
Efektywne realizowanie założonych celów sprzedażowych poprzez podległe struktury handlowe oraz własną aktywność w terenie
Reprezentowanie Firmy, współpraca w pozyskiwaniu nowych klientów, negocjacje kontraktów w zakresie technicznym i handlowym i podpisywanie kontraktów z Klientami
Uczestniczenie w kreowaniu polityki cenowej produktów
Nadzorowanie pracy podległego zespołu, rozwijanie kompetencji zespołów przez wspólną pracę w rynku
Planowanie sprzedaży na potrzeby tworzenia właściwego planu zaopatrzenia, produkcji i logistyki
Comiesięczna analiza wykonania budżetu i raportowanie do Zarządu
- obsługa linii produkcyjnej przy produkcji brodzików
od 3 600 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Key Account Manager (branża sanitarna)
wielkopolskie
Wygasła: 19.11.2021
pełny etat
kontrakt B2B
menedżer
Obowiązki:
Analiza potrzeb kluczowych Klientów, dobór odpowiednich rozwiązań, prezentacja, negocjacje warunków i umów handlowych
Sprzedaż produktów będących w ofercie pracodawcy poprzez kreowanie, uczestnictwo i zarządzanie projektami sprzedażowymi u Klientów kluczowych oraz przygotowywanie ofert i cenników dla klientów kluczowych
Analiza asortymentowa, analiza cen, poszukiwanie nowych i zyskownych rozwiązań oraz przygotowanie i prezentacja raportów
Realizacja budżetów sprzedaży we współpracy z zespołem handlowym, inicjowanie działań wspierających sprzedaż, w tym prowadzenie szkoleń sprzedażowych
Znajomość kanałów dystrybucji i zasad funkcjonowania handlu: rynku diy, hurtowo-detalicznego i inwestycyjnego w branży sanitarnej
Znajomość branży instalacyjnej lub sanitarnej – będzie dodatkowym atutem
Współpraca z Działem Marketingu w zakresie przygotowania i realizacji promocji sprzedażowych u Klientów kluczowych
Budowanie i rozwijanie długotrwałych, partnerskich relacji z Klientami Kluczowymi (centrale zakupowe) hurtowymi i DiY na terenie Polski
Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z partnerami handlowymi w rynku tradycyjnym i detalicznym na terenie Polski, współpraca z zespołem Managerów terenowych (Kierownicy regionu oraz Managerowie regionalni)
Wsparcie w przygotowaniu planów produkcyjnych uwzględniających Plan Sprzedaży u poszczególnych klientów
Analiza potrzeb kluczowych Klientów, dobór odpowiednich rozwiązań, prezentacja, negocjacje warunków i umów handlowych
Sprzedaż produktów będących w ofercie pracodawcy poprzez kreowanie, uczestnictwo i zarządzanie projektami sprzedażowymi u Klientów kluczowych oraz przygotowywanie ofert i cenników dla klientów kluczowych
Analiza asortymentowa, analiza cen, poszukiwanie nowych i zyskownych rozwiązań oraz przygotowanie i prezentacja raportów
Realizacja budżetów sprzedaży we współpracy z zespołem handlowym, inicjowanie działań wspierających sprzedaż, w tym prowadzenie szkoleń sprzedażowych
Znajomość kanałów dystrybucji i zasad funkcjonowania handlu: rynku diy, hurtowo-detalicznego i inwestycyjnego w branży sanitarnej
Znajomość branży instalacyjnej lub sanitarnej – będzie dodatkowym atutem
Współpraca z Działem Marketingu w zakresie przygotowania i realizacji promocji sprzedażowych u Klientów kluczowych
Budowanie i rozwijanie długotrwałych, partnerskich relacji z Klientami Kluczowymi (centrale zakupowe) hurtowymi i DiY na terenie Polski
Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z partnerami handlowymi w rynku tradycyjnym i detalicznym na terenie Polski, współpraca z zespołem Managerów terenowych (Kierownicy regionu oraz Managerowie regionalni)
Wsparcie w przygotowaniu planów produkcyjnych uwzględniających Plan Sprzedaży u poszczególnych klientów
Analiza potrzeb kluczowych Klientów, dobór odpowiednich rozwiązań, prezentacja, negocjacje warunków i umów handlowych
Sprzedaż produktów będących w ofercie pracodawcy poprzez kreowanie, uczestnictwo i zarządzanie projektami sprzedażowymi u Klientów kluczowych oraz przygotowywanie ofert i cenników dla klientów kluczowych
Analiza asortymentowa, analiza cen, poszukiwanie nowych i zyskownych rozwiązań oraz przygotowanie i prezentacja raportów
Realizacja budżetów sprzedaży we współpracy z zespołem handlowym, inicjowanie działań wspierających sprzedaż, w tym prowadzenie szkoleń sprzedażowych
Znajomość kanałów dystrybucji i zasad funkcjonowania handlu: rynku diy, hurtowo-detalicznego i inwestycyjnego w branży sanitarnej
Znajomość branży instalacyjnej lub sanitarnej – będzie dodatkowym atutem
Współpraca z Działem Marketingu w zakresie przygotowania i realizacji promocji sprzedażowych u Klientów kluczowych
Budowanie i rozwijanie długotrwałych, partnerskich relacji z Klientami Kluczowymi (centrale zakupowe) hurtowymi i DiY na terenie Polski
Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z partnerami handlowymi w rynku tradycyjnym i detalicznym na terenie Polski, współpraca z zespołem Managerów terenowych (Kierownicy regionu oraz Managerowie regionalni)
Wsparcie w przygotowaniu planów produkcyjnych uwzględniających Plan Sprzedaży u poszczególnych klientów
Analiza potrzeb kluczowych Klientów, dobór odpowiednich rozwiązań, prezentacja, negocjacje warunków i umów handlowych
Sprzedaż produktów będących w ofercie pracodawcy poprzez kreowanie, uczestnictwo i zarządzanie projektami sprzedażowymi u Klientów kluczowych oraz przygotowywanie ofert i cenników dla klientów kluczowych
Analiza asortymentowa, analiza cen, poszukiwanie nowych i zyskownych rozwiązań oraz przygotowanie i prezentacja raportów
Realizacja budżetów sprzedaży we współpracy z zespołem handlowym, inicjowanie działań wspierających sprzedaż, w tym prowadzenie szkoleń sprzedażowych
Znajomość kanałów dystrybucji i zasad funkcjonowania handlu: rynku diy, hurtowo-detalicznego i inwestycyjnego w branży sanitarnej
Znajomość branży instalacyjnej lub sanitarnej – będzie dodatkowym atutem
Współpraca z Działem Marketingu w zakresie przygotowania i realizacji promocji sprzedażowych u Klientów kluczowych
Budowanie i rozwijanie długotrwałych, partnerskich relacji z Klientami Kluczowymi (centrale zakupowe) hurtowymi i DiY na terenie Polski
Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z partnerami handlowymi w rynku tradycyjnym i detalicznym na terenie Polski, współpraca z zespołem Managerów terenowych (Kierownicy regionu oraz Managerowie regionalni)
Wsparcie w przygotowaniu planów produkcyjnych uwzględniających Plan Sprzedaży u poszczególnych klientów
Analiza potrzeb kluczowych Klientów, dobór odpowiednich rozwiązań, prezentacja, negocjacje warunków i umów handlowych
Sprzedaż produktów będących w ofercie pracodawcy poprzez kreowanie, uczestnictwo i zarządzanie projektami sprzedażowymi u Klientów kluczowych oraz przygotowywanie ofert i cenników dla klientów kluczowych
Analiza asortymentowa, analiza cen, poszukiwanie nowych i zyskownych rozwiązań oraz przygotowanie i prezentacja raportów
Realizacja budżetów sprzedaży we współpracy z zespołem handlowym, inicjowanie działań wspierających sprzedaż, w tym prowadzenie szkoleń sprzedażowych
Znajomość kanałów dystrybucji i zasad funkcjonowania handlu: rynku diy, hurtowo-detalicznego i inwestycyjnego w branży sanitarnej
Znajomość branży instalacyjnej lub sanitarnej – będzie dodatkowym atutem
Współpraca z Działem Marketingu w zakresie przygotowania i realizacji promocji sprzedażowych u Klientów kluczowych
Budowanie i rozwijanie długotrwałych, partnerskich relacji z Klientami Kluczowymi (centrale zakupowe) hurtowymi i DiY na terenie Polski
Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z partnerami handlowymi w rynku tradycyjnym i detalicznym na terenie Polski, współpraca z zespołem Managerów terenowych (Kierownicy regionu oraz Managerowie regionalni)
Wsparcie w przygotowaniu planów produkcyjnych uwzględniających Plan Sprzedaży u poszczególnych klientów
Analiza potrzeb kluczowych Klientów, dobór odpowiednich rozwiązań, prezentacja, negocjacje warunków i umów handlowych
Sprzedaż produktów będących w ofercie pracodawcy poprzez kreowanie, uczestnictwo i zarządzanie projektami sprzedażowymi u Klientów kluczowych oraz przygotowywanie ofert i cenników dla klientów kluczowych
Analiza asortymentowa, analiza cen, poszukiwanie nowych i zyskownych rozwiązań oraz przygotowanie i prezentacja raportów
Realizacja budżetów sprzedaży we współpracy z zespołem handlowym, inicjowanie działań wspierających sprzedaż, w tym prowadzenie szkoleń sprzedażowych
Znajomość kanałów dystrybucji i zasad funkcjonowania handlu: rynku diy, hurtowo-detalicznego i inwestycyjnego w branży sanitarnej
Znajomość branży instalacyjnej lub sanitarnej – będzie dodatkowym atutem
Współpraca z Działem Marketingu w zakresie przygotowania i realizacji promocji sprzedażowych u Klientów kluczowych
Budowanie i rozwijanie długotrwałych, partnerskich relacji z Klientami Kluczowymi (centrale zakupowe) hurtowymi i DiY na terenie Polski
Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z partnerami handlowymi w rynku tradycyjnym i detalicznym na terenie Polski, współpraca z zespołem Managerów terenowych (Kierownicy regionu oraz Managerowie regionalni)
Wsparcie w przygotowaniu planów produkcyjnych uwzględniających Plan Sprzedaży u poszczególnych klientów
Analiza potrzeb kluczowych Klientów, dobór odpowiednich rozwiązań, prezentacja, negocjacje warunków i umów handlowych
Sprzedaż produktów będących w ofercie pracodawcy poprzez kreowanie, uczestnictwo i zarządzanie projektami sprzedażowymi u Klientów kluczowych oraz przygotowywanie ofert i cenników dla klientów kluczowych
Analiza asortymentowa, analiza cen, poszukiwanie nowych i zyskownych rozwiązań oraz przygotowanie i prezentacja raportów
Realizacja budżetów sprzedaży we współpracy z zespołem handlowym, inicjowanie działań wspierających sprzedaż, w tym prowadzenie szkoleń sprzedażowych
Znajomość kanałów dystrybucji i zasad funkcjonowania handlu: rynku diy, hurtowo-detalicznego i inwestycyjnego w branży sanitarnej
Znajomość branży instalacyjnej lub sanitarnej – będzie dodatkowym atutem
Współpraca z Działem Marketingu w zakresie przygotowania i realizacji promocji sprzedażowych u Klientów kluczowych
Budowanie i rozwijanie długotrwałych, partnerskich relacji z Klientami Kluczowymi (centrale zakupowe) hurtowymi i DiY na terenie Polski
Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z partnerami handlowymi w rynku tradycyjnym i detalicznym na terenie Polski, współpraca z zespołem Managerów terenowych (Kierownicy regionu oraz Managerowie regionalni)
Wsparcie w przygotowaniu planów produkcyjnych uwzględniających Plan Sprzedaży u poszczególnych klientów
Analiza potrzeb kluczowych Klientów, dobór odpowiednich rozwiązań, prezentacja, negocjacje warunków i umów handlowych
Sprzedaż produktów będących w ofercie pracodawcy poprzez kreowanie, uczestnictwo i zarządzanie projektami sprzedażowymi u Klientów kluczowych oraz przygotowywanie ofert i cenników dla klientów kluczowych
Analiza asortymentowa, analiza cen, poszukiwanie nowych i zyskownych rozwiązań oraz przygotowanie i prezentacja raportów
Realizacja budżetów sprzedaży we współpracy z zespołem handlowym, inicjowanie działań wspierających sprzedaż, w tym prowadzenie szkoleń sprzedażowych
Znajomość kanałów dystrybucji i zasad funkcjonowania handlu: rynku diy, hurtowo-detalicznego i inwestycyjnego w branży sanitarnej
Znajomość branży instalacyjnej lub sanitarnej – będzie dodatkowym atutem
Współpraca z Działem Marketingu w zakresie przygotowania i realizacji promocji sprzedażowych u Klientów kluczowych
Budowanie i rozwijanie długotrwałych, partnerskich relacji z Klientami Kluczowymi (centrale zakupowe) hurtowymi i DiY na terenie Polski
Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z partnerami handlowymi w rynku tradycyjnym i detalicznym na terenie Polski, współpraca z zespołem Managerów terenowych (Kierownicy regionu oraz Managerowie regionalni)
Wsparcie w przygotowaniu planów produkcyjnych uwzględniających Plan Sprzedaży u poszczególnych klientów
Analiza potrzeb kluczowych Klientów, dobór odpowiednich rozwiązań, prezentacja, negocjacje warunków i umów handlowych
Sprzedaż produktów będących w ofercie pracodawcy poprzez kreowanie, uczestnictwo i zarządzanie projektami sprzedażowymi u Klientów kluczowych oraz przygotowywanie ofert i cenników dla klientów kluczowych
Analiza asortymentowa, analiza cen, poszukiwanie nowych i zyskownych rozwiązań oraz przygotowanie i prezentacja raportów
Realizacja budżetów sprzedaży we współpracy z zespołem handlowym, inicjowanie działań wspierających sprzedaż, w tym prowadzenie szkoleń sprzedażowych
Znajomość kanałów dystrybucji i zasad funkcjonowania handlu: rynku diy, hurtowo-detalicznego i inwestycyjnego w branży sanitarnej
Znajomość branży instalacyjnej lub sanitarnej – będzie dodatkowym atutem
Współpraca z Działem Marketingu w zakresie przygotowania i realizacji promocji sprzedażowych u Klientów kluczowych
Budowanie i rozwijanie długotrwałych, partnerskich relacji z Klientami Kluczowymi (centrale zakupowe) hurtowymi i DiY na terenie Polski
Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z partnerami handlowymi w rynku tradycyjnym i detalicznym na terenie Polski, współpraca z zespołem Managerów terenowych (Kierownicy regionu oraz Managerowie regionalni)
Wsparcie w przygotowaniu planów produkcyjnych uwzględniających Plan Sprzedaży u poszczególnych klientów
Analiza potrzeb kluczowych Klientów, dobór odpowiednich rozwiązań, prezentacja, negocjacje warunków i umów handlowych
Sprzedaż produktów będących w ofercie pracodawcy poprzez kreowanie, uczestnictwo i zarządzanie projektami sprzedażowymi u Klientów kluczowych oraz przygotowywanie ofert i cenników dla klientów kluczowych
Analiza asortymentowa, analiza cen, poszukiwanie nowych i zyskownych rozwiązań oraz przygotowanie i prezentacja raportów
Realizacja budżetów sprzedaży we współpracy z zespołem handlowym, inicjowanie działań wspierających sprzedaż, w tym prowadzenie szkoleń sprzedażowych
Znajomość kanałów dystrybucji i zasad funkcjonowania handlu: rynku diy, hurtowo-detalicznego i inwestycyjnego w branży sanitarnej
Znajomość branży instalacyjnej lub sanitarnej – będzie dodatkowym atutem
Współpraca z Działem Marketingu w zakresie przygotowania i realizacji promocji sprzedażowych u Klientów kluczowych
Budowanie i rozwijanie długotrwałych, partnerskich relacji z Klientami Kluczowymi (centrale zakupowe) hurtowymi i DiY na terenie Polski
Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z partnerami handlowymi w rynku tradycyjnym i detalicznym na terenie Polski, współpraca z zespołem Managerów terenowych (Kierownicy regionu oraz Managerowie regionalni)
Wsparcie w przygotowaniu planów produkcyjnych uwzględniających Plan Sprzedaży u poszczególnych klientów
Analiza potrzeb kluczowych Klientów, dobór odpowiednich rozwiązań, prezentacja, negocjacje warunków i umów handlowych
Sprzedaż produktów będących w ofercie pracodawcy poprzez kreowanie, uczestnictwo i zarządzanie projektami sprzedażowymi u Klientów kluczowych oraz przygotowywanie ofert i cenników dla klientów kluczowych
Analiza asortymentowa, analiza cen, poszukiwanie nowych i zyskownych rozwiązań oraz przygotowanie i prezentacja raportów
Realizacja budżetów sprzedaży we współpracy z zespołem handlowym, inicjowanie działań wspierających sprzedaż, w tym prowadzenie szkoleń sprzedażowych
Znajomość kanałów dystrybucji i zasad funkcjonowania handlu: rynku diy, hurtowo-detalicznego i inwestycyjnego w branży sanitarnej
Znajomość branży instalacyjnej lub sanitarnej – będzie dodatkowym atutem
Współpraca z Działem Marketingu w zakresie przygotowania i realizacji promocji sprzedażowych u Klientów kluczowych
Budowanie i rozwijanie długotrwałych, partnerskich relacji z Klientami Kluczowymi (centrale zakupowe) hurtowymi i DiY na terenie Polski
Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z partnerami handlowymi w rynku tradycyjnym i detalicznym na terenie Polski, współpraca z zespołem Managerów terenowych (Kierownicy regionu oraz Managerowie regionalni)
Wsparcie w przygotowaniu planów produkcyjnych uwzględniających Plan Sprzedaży u poszczególnych klientów
Analiza potrzeb kluczowych Klientów, dobór odpowiednich rozwiązań, prezentacja, negocjacje warunków i umów handlowych
Sprzedaż produktów będących w ofercie pracodawcy poprzez kreowanie, uczestnictwo i zarządzanie projektami sprzedażowymi u Klientów kluczowych oraz przygotowywanie ofert i cenników dla klientów kluczowych
Analiza asortymentowa, analiza cen, poszukiwanie nowych i zyskownych rozwiązań oraz przygotowanie i prezentacja raportów
Realizacja budżetów sprzedaży we współpracy z zespołem handlowym, inicjowanie działań wspierających sprzedaż, w tym prowadzenie szkoleń sprzedażowych
Znajomość kanałów dystrybucji i zasad funkcjonowania handlu: rynku diy, hurtowo-detalicznego i inwestycyjnego w branży sanitarnej
Znajomość branży instalacyjnej lub sanitarnej – będzie dodatkowym atutem
Współpraca z Działem Marketingu w zakresie przygotowania i realizacji promocji sprzedażowych u Klientów kluczowych
Budowanie i rozwijanie długotrwałych, partnerskich relacji z Klientami Kluczowymi (centrale zakupowe) hurtowymi i DiY na terenie Polski
Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z partnerami handlowymi w rynku tradycyjnym i detalicznym na terenie Polski, współpraca z zespołem Managerów terenowych (Kierownicy regionu oraz Managerowie regionalni)
Wsparcie w przygotowaniu planów produkcyjnych uwzględniających Plan Sprzedaży u poszczególnych klientów
Analiza potrzeb kluczowych Klientów, dobór odpowiednich rozwiązań, prezentacja, negocjacje warunków i umów handlowych
Sprzedaż produktów będących w ofercie pracodawcy poprzez kreowanie, uczestnictwo i zarządzanie projektami sprzedażowymi u Klientów kluczowych oraz przygotowywanie ofert i cenników dla klientów kluczowych
Analiza asortymentowa, analiza cen, poszukiwanie nowych i zyskownych rozwiązań oraz przygotowanie i prezentacja raportów
Realizacja budżetów sprzedaży we współpracy z zespołem handlowym, inicjowanie działań wspierających sprzedaż, w tym prowadzenie szkoleń sprzedażowych
Znajomość kanałów dystrybucji i zasad funkcjonowania handlu: rynku diy, hurtowo-detalicznego i inwestycyjnego w branży sanitarnej
Znajomość branży instalacyjnej lub sanitarnej – będzie dodatkowym atutem
Współpraca z Działem Marketingu w zakresie przygotowania i realizacji promocji sprzedażowych u Klientów kluczowych
Budowanie i rozwijanie długotrwałych, partnerskich relacji z Klientami Kluczowymi (centrale zakupowe) hurtowymi i DiY na terenie Polski
Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z partnerami handlowymi w rynku tradycyjnym i detalicznym na terenie Polski, współpraca z zespołem Managerów terenowych (Kierownicy regionu oraz Managerowie regionalni)
Wsparcie w przygotowaniu planów produkcyjnych uwzględniających Plan Sprzedaży u poszczególnych klientów
Analiza potrzeb kluczowych Klientów, dobór odpowiednich rozwiązań, prezentacja, negocjacje warunków i umów handlowych
Sprzedaż produktów będących w ofercie pracodawcy poprzez kreowanie, uczestnictwo i zarządzanie projektami sprzedażowymi u Klientów kluczowych oraz przygotowywanie ofert i cenników dla klientów kluczowych
Analiza asortymentowa, analiza cen, poszukiwanie nowych i zyskownych rozwiązań oraz przygotowanie i prezentacja raportów
Realizacja budżetów sprzedaży we współpracy z zespołem handlowym, inicjowanie działań wspierających sprzedaż, w tym prowadzenie szkoleń sprzedażowych
Znajomość kanałów dystrybucji i zasad funkcjonowania handlu: rynku diy, hurtowo-detalicznego i inwestycyjnego w branży sanitarnej
Znajomość branży instalacyjnej lub sanitarnej – będzie dodatkowym atutem
Współpraca z Działem Marketingu w zakresie przygotowania i realizacji promocji sprzedażowych u Klientów kluczowych
Budowanie i rozwijanie długotrwałych, partnerskich relacji z Klientami Kluczowymi (centrale zakupowe) hurtowymi i DiY na terenie Polski
Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z partnerami handlowymi w rynku tradycyjnym i detalicznym na terenie Polski, współpraca z zespołem Managerów terenowych (Kierownicy regionu oraz Managerowie regionalni)
Wsparcie w przygotowaniu planów produkcyjnych uwzględniających Plan Sprzedaży u poszczególnych klientów
Analiza potrzeb kluczowych Klientów, dobór odpowiednich rozwiązań, prezentacja, negocjacje warunków i umów handlowych
Sprzedaż produktów będących w ofercie pracodawcy poprzez kreowanie, uczestnictwo i zarządzanie projektami sprzedażowymi u Klientów kluczowych oraz przygotowywanie ofert i cenników dla klientów kluczowych
Analiza asortymentowa, analiza cen, poszukiwanie nowych i zyskownych rozwiązań oraz przygotowanie i prezentacja raportów
Realizacja budżetów sprzedaży we współpracy z zespołem handlowym, inicjowanie działań wspierających sprzedaż, w tym prowadzenie szkoleń sprzedażowych
Znajomość kanałów dystrybucji i zasad funkcjonowania handlu: rynku diy, hurtowo-detalicznego i inwestycyjnego w branży sanitarnej
Znajomość branży instalacyjnej lub sanitarnej – będzie dodatkowym atutem
Współpraca z Działem Marketingu w zakresie przygotowania i realizacji promocji sprzedażowych u Klientów kluczowych
Budowanie i rozwijanie długotrwałych, partnerskich relacji z Klientami Kluczowymi (centrale zakupowe) hurtowymi i DiY na terenie Polski
Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z partnerami handlowymi w rynku tradycyjnym i detalicznym na terenie Polski, współpraca z zespołem Managerów terenowych (Kierownicy regionu oraz Managerowie regionalni)
Wsparcie w przygotowaniu planów produkcyjnych uwzględniających Plan Sprzedaży u poszczególnych klientów
Analiza potrzeb kluczowych Klientów, dobór odpowiednich rozwiązań, prezentacja, negocjacje warunków i umów handlowych
Sprzedaż produktów będących w ofercie pracodawcy poprzez kreowanie, uczestnictwo i zarządzanie projektami sprzedażowymi u Klientów kluczowych oraz przygotowywanie ofert i cenników dla klientów kluczowych
Analiza asortymentowa, analiza cen, poszukiwanie nowych i zyskownych rozwiązań oraz przygotowanie i prezentacja raportów
Realizacja budżetów sprzedaży we współpracy z zespołem handlowym, inicjowanie działań wspierających sprzedaż, w tym prowadzenie szkoleń sprzedażowych
Znajomość kanałów dystrybucji i zasad funkcjonowania handlu: rynku diy, hurtowo-detalicznego i inwestycyjnego w branży sanitarnej
Znajomość branży instalacyjnej lub sanitarnej – będzie dodatkowym atutem
Współpraca z Działem Marketingu w zakresie przygotowania i realizacji promocji sprzedażowych u Klientów kluczowych
Budowanie i rozwijanie długotrwałych, partnerskich relacji z Klientami Kluczowymi (centrale zakupowe) hurtowymi i DiY na terenie Polski
Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z partnerami handlowymi w rynku tradycyjnym i detalicznym na terenie Polski, współpraca z zespołem Managerów terenowych (Kierownicy regionu oraz Managerowie regionalni)
Wsparcie w przygotowaniu planów produkcyjnych uwzględniających Plan Sprzedaży u poszczególnych klientów
Opracowywanie, uzyskanie akceptacji Zarządu i wdrożenie strategii sprzedażowej na rynku polskim
Ocena potencjału nowych możliwości rynkowych, a także zalecanie podjęcia odpowiednich kroków w celu ich wykorzystania
Kreowanie oraz dobór odpowiednich działań handlowo – marketingowych w celu maksymalizacji wyników sprzedażowych na rynku polskim i poprawy wskaźników rentowności Przedsiębiorstwa
Gromadzenie danych i analiza dotycząca rynku sanitarnego, cen, asortymentów, działań konkurencji oraz panujących trendów
Aktywna i regularna praca w terenie (aktywna współpraca i wsparcie dla terenowego zespołu handlowego) w celu efektywnej realizacji założonych celów sprzedażowych
Reprezentowanie Firmy oraz prowadzenie negocjacji handlowych z klientami
Uczestniczenie w kreowaniu polityki cenowej produktów
Nadzorowanie pracy podległego zespołu Managerów sprzedaży, Kierowników regionu oraz KAM
Wyznaczanie celów i opracowanie planów działań dla Biura Obsługi Klienta, oraz bieżąca współpraca z Kierownikiem Biura
Comiesięczna analiza wykonania budżetu i raportowanie do Zarządu
Opracowywanie, uzyskanie akceptacji Zarządu i wdrożenie strategii sprzedażowej na rynku polskim
Ocena potencjału nowych możliwości rynkowych, a także zalecanie podjęcia odpowiednich kroków w celu ich wykorzystania
Kreowanie oraz dobór odpowiednich działań handlowo – marketingowych w celu maksymalizacji wyników sprzedażowych na rynku polskim i poprawy wskaźników rentowności Przedsiębiorstwa
Gromadzenie danych i analiza dotycząca rynku sanitarnego, cen, asortymentów, działań konkurencji oraz panujących trendów
Aktywna i regularna praca w terenie (aktywna współpraca i wsparcie dla terenowego zespołu handlowego) w celu efektywnej realizacji założonych celów sprzedażowych
Reprezentowanie Firmy oraz prowadzenie negocjacji handlowych z klientami
Uczestniczenie w kreowaniu polityki cenowej produktów
Nadzorowanie pracy podległego zespołu Managerów sprzedaży, Kierowników regionu oraz KAM
Wyznaczanie celów i opracowanie planów działań dla Biura Obsługi Klienta, oraz bieżąca współpraca z Kierownikiem Biura
Comiesięczna analiza wykonania budżetu i raportowanie do Zarządu
Opracowywanie, uzyskanie akceptacji Zarządu i wdrożenie strategii sprzedażowej na rynku polskim
Ocena potencjału nowych możliwości rynkowych, a także zalecanie podjęcia odpowiednich kroków w celu ich wykorzystania
Kreowanie oraz dobór odpowiednich działań handlowo – marketingowych w celu maksymalizacji wyników sprzedażowych na rynku polskim i poprawy wskaźników rentowności Przedsiębiorstwa
Gromadzenie danych i analiza dotycząca rynku sanitarnego, cen, asortymentów, działań konkurencji oraz panujących trendów
Aktywna i regularna praca w terenie (aktywna współpraca i wsparcie dla terenowego zespołu handlowego) w celu efektywnej realizacji założonych celów sprzedażowych
Reprezentowanie Firmy oraz prowadzenie negocjacji handlowych z klientami
Uczestniczenie w kreowaniu polityki cenowej produktów
Nadzorowanie pracy podległego zespołu Managerów sprzedaży, Kierowników regionu oraz KAM
Wyznaczanie celów i opracowanie planów działań dla Biura Obsługi Klienta, oraz bieżąca współpraca z Kierownikiem Biura
Comiesięczna analiza wykonania budżetu i raportowanie do Zarządu
Opracowywanie, uzyskanie akceptacji Zarządu i wdrożenie strategii sprzedażowej na rynku polskim
Ocena potencjału nowych możliwości rynkowych, a także zalecanie podjęcia odpowiednich kroków w celu ich wykorzystania
Kreowanie oraz dobór odpowiednich działań handlowo – marketingowych w celu maksymalizacji wyników sprzedażowych na rynku polskim i poprawy wskaźników rentowności Przedsiębiorstwa
Gromadzenie danych i analiza dotycząca rynku sanitarnego, cen, asortymentów, działań konkurencji oraz panujących trendów
Aktywna i regularna praca w terenie (aktywna współpraca i wsparcie dla terenowego zespołu handlowego) w celu efektywnej realizacji założonych celów sprzedażowych
Reprezentowanie Firmy oraz prowadzenie negocjacji handlowych z klientami
Uczestniczenie w kreowaniu polityki cenowej produktów
Nadzorowanie pracy podległego zespołu Managerów sprzedaży, Kierowników regionu oraz KAM
Wyznaczanie celów i opracowanie planów działań dla Biura Obsługi Klienta, oraz bieżąca współpraca z Kierownikiem Biura
Comiesięczna analiza wykonania budżetu i raportowanie do Zarządu
Opracowywanie, uzyskanie akceptacji Zarządu i wdrożenie strategii sprzedażowej na rynku polskim
Ocena potencjału nowych możliwości rynkowych, a także zalecanie podjęcia odpowiednich kroków w celu ich wykorzystania
Kreowanie oraz dobór odpowiednich działań handlowo – marketingowych w celu maksymalizacji wyników sprzedażowych na rynku polskim i poprawy wskaźników rentowności Przedsiębiorstwa
Gromadzenie danych i analiza dotycząca rynku sanitarnego, cen, asortymentów, działań konkurencji oraz panujących trendów
Aktywna i regularna praca w terenie (aktywna współpraca i wsparcie dla terenowego zespołu handlowego) w celu efektywnej realizacji założonych celów sprzedażowych
Reprezentowanie Firmy oraz prowadzenie negocjacji handlowych z klientami
Uczestniczenie w kreowaniu polityki cenowej produktów
Nadzorowanie pracy podległego zespołu Managerów sprzedaży, Kierowników regionu oraz KAM
Wyznaczanie celów i opracowanie planów działań dla Biura Obsługi Klienta, oraz bieżąca współpraca z Kierownikiem Biura
Comiesięczna analiza wykonania budżetu i raportowanie do Zarządu
Opracowywanie, uzyskanie akceptacji Zarządu i wdrożenie strategii sprzedażowej na rynku polskim
Ocena potencjału nowych możliwości rynkowych, a także zalecanie podjęcia odpowiednich kroków w celu ich wykorzystania
Kreowanie oraz dobór odpowiednich działań handlowo – marketingowych w celu maksymalizacji wyników sprzedażowych na rynku polskim i poprawy wskaźników rentowności Przedsiębiorstwa
Gromadzenie danych i analiza dotycząca rynku sanitarnego, cen, asortymentów, działań konkurencji oraz panujących trendów
Aktywna i regularna praca w terenie (aktywna współpraca i wsparcie dla terenowego zespołu handlowego) w celu efektywnej realizacji założonych celów sprzedażowych
Reprezentowanie Firmy oraz prowadzenie negocjacji handlowych z klientami
Uczestniczenie w kreowaniu polityki cenowej produktów
Nadzorowanie pracy podległego zespołu Managerów sprzedaży, Kierowników regionu oraz KAM
Wyznaczanie celów i opracowanie planów działań dla Biura Obsługi Klienta, oraz bieżąca współpraca z Kierownikiem Biura
Comiesięczna analiza wykonania budżetu i raportowanie do Zarządu
Opracowywanie, uzyskanie akceptacji Zarządu i wdrożenie strategii sprzedażowej na rynku polskim
Ocena potencjału nowych możliwości rynkowych, a także zalecanie podjęcia odpowiednich kroków w celu ich wykorzystania
Kreowanie oraz dobór odpowiednich działań handlowo – marketingowych w celu maksymalizacji wyników sprzedażowych na rynku polskim i poprawy wskaźników rentowności Przedsiębiorstwa
Gromadzenie danych i analiza dotycząca rynku sanitarnego, cen, asortymentów, działań konkurencji oraz panujących trendów
Aktywna i regularna praca w terenie (aktywna współpraca i wsparcie dla terenowego zespołu handlowego) w celu efektywnej realizacji założonych celów sprzedażowych
Reprezentowanie Firmy oraz prowadzenie negocjacji handlowych z klientami
Uczestniczenie w kreowaniu polityki cenowej produktów
Nadzorowanie pracy podległego zespołu Managerów sprzedaży, Kierowników regionu oraz KAM
Wyznaczanie celów i opracowanie planów działań dla Biura Obsługi Klienta, oraz bieżąca współpraca z Kierownikiem Biura
Comiesięczna analiza wykonania budżetu i raportowanie do Zarządu
Opracowywanie, uzyskanie akceptacji Zarządu i wdrożenie strategii sprzedażowej na rynku polskim
Ocena potencjału nowych możliwości rynkowych, a także zalecanie podjęcia odpowiednich kroków w celu ich wykorzystania
Kreowanie oraz dobór odpowiednich działań handlowo – marketingowych w celu maksymalizacji wyników sprzedażowych na rynku polskim i poprawy wskaźników rentowności Przedsiębiorstwa
Gromadzenie danych i analiza dotycząca rynku sanitarnego, cen, asortymentów, działań konkurencji oraz panujących trendów
Aktywna i regularna praca w terenie (aktywna współpraca i wsparcie dla terenowego zespołu handlowego) w celu efektywnej realizacji założonych celów sprzedażowych
Reprezentowanie Firmy oraz prowadzenie negocjacji handlowych z klientami
Uczestniczenie w kreowaniu polityki cenowej produktów
Nadzorowanie pracy podległego zespołu Managerów sprzedaży, Kierowników regionu oraz KAM
Wyznaczanie celów i opracowanie planów działań dla Biura Obsługi Klienta, oraz bieżąca współpraca z Kierownikiem Biura
Comiesięczna analiza wykonania budżetu i raportowanie do Zarządu
Opracowywanie, uzyskanie akceptacji Zarządu i wdrożenie strategii sprzedażowej na rynku polskim
Ocena potencjału nowych możliwości rynkowych, a także zalecanie podjęcia odpowiednich kroków w celu ich wykorzystania
Kreowanie oraz dobór odpowiednich działań handlowo – marketingowych w celu maksymalizacji wyników sprzedażowych na rynku polskim i poprawy wskaźników rentowności Przedsiębiorstwa
Gromadzenie danych i analiza dotycząca rynku sanitarnego, cen, asortymentów, działań konkurencji oraz panujących trendów
Aktywna i regularna praca w terenie (aktywna współpraca i wsparcie dla terenowego zespołu handlowego) w celu efektywnej realizacji założonych celów sprzedażowych
Reprezentowanie Firmy oraz prowadzenie negocjacji handlowych z klientami
Uczestniczenie w kreowaniu polityki cenowej produktów
Nadzorowanie pracy podległego zespołu Managerów sprzedaży, Kierowników regionu oraz KAM
Wyznaczanie celów i opracowanie planów działań dla Biura Obsługi Klienta, oraz bieżąca współpraca z Kierownikiem Biura
Comiesięczna analiza wykonania budżetu i raportowanie do Zarządu
Opracowywanie, uzyskanie akceptacji Zarządu i wdrożenie strategii sprzedażowej na rynku polskim
Ocena potencjału nowych możliwości rynkowych, a także zalecanie podjęcia odpowiednich kroków w celu ich wykorzystania
Kreowanie oraz dobór odpowiednich działań handlowo – marketingowych w celu maksymalizacji wyników sprzedażowych na rynku polskim i poprawy wskaźników rentowności Przedsiębiorstwa
Gromadzenie danych i analiza dotycząca rynku sanitarnego, cen, asortymentów, działań konkurencji oraz panujących trendów
Aktywna i regularna praca w terenie (aktywna współpraca i wsparcie dla terenowego zespołu handlowego) w celu efektywnej realizacji założonych celów sprzedażowych
Reprezentowanie Firmy oraz prowadzenie negocjacji handlowych z klientami
Uczestniczenie w kreowaniu polityki cenowej produktów
Nadzorowanie pracy podległego zespołu Managerów sprzedaży, Kierowników regionu oraz KAM
Wyznaczanie celów i opracowanie planów działań dla Biura Obsługi Klienta, oraz bieżąca współpraca z Kierownikiem Biura
Comiesięczna analiza wykonania budżetu i raportowanie do Zarządu
Opracowywanie, uzyskanie akceptacji Zarządu i wdrożenie strategii sprzedażowej na rynku polskim
Ocena potencjału nowych możliwości rynkowych, a także zalecanie podjęcia odpowiednich kroków w celu ich wykorzystania
Kreowanie oraz dobór odpowiednich działań handlowo – marketingowych w celu maksymalizacji wyników sprzedażowych na rynku polskim i poprawy wskaźników rentowności Przedsiębiorstwa
Gromadzenie danych i analiza dotycząca rynku sanitarnego, cen, asortymentów, działań konkurencji oraz panujących trendów
Aktywna i regularna praca w terenie (aktywna współpraca i wsparcie dla terenowego zespołu handlowego) w celu efektywnej realizacji założonych celów sprzedażowych
Reprezentowanie Firmy oraz prowadzenie negocjacji handlowych z klientami
Uczestniczenie w kreowaniu polityki cenowej produktów
Nadzorowanie pracy podległego zespołu Managerów sprzedaży, Kierowników regionu oraz KAM
Wyznaczanie celów i opracowanie planów działań dla Biura Obsługi Klienta, oraz bieżąca współpraca z Kierownikiem Biura
Comiesięczna analiza wykonania budżetu i raportowanie do Zarządu
Opracowywanie, uzyskanie akceptacji Zarządu i wdrożenie strategii sprzedażowej na rynku polskim
Ocena potencjału nowych możliwości rynkowych, a także zalecanie podjęcia odpowiednich kroków w celu ich wykorzystania
Kreowanie oraz dobór odpowiednich działań handlowo – marketingowych w celu maksymalizacji wyników sprzedażowych na rynku polskim i poprawy wskaźników rentowności Przedsiębiorstwa
Gromadzenie danych i analiza dotycząca rynku sanitarnego, cen, asortymentów, działań konkurencji oraz panujących trendów
Aktywna i regularna praca w terenie (aktywna współpraca i wsparcie dla terenowego zespołu handlowego) w celu efektywnej realizacji założonych celów sprzedażowych
Reprezentowanie Firmy oraz prowadzenie negocjacji handlowych z klientami
Uczestniczenie w kreowaniu polityki cenowej produktów
Nadzorowanie pracy podległego zespołu Managerów sprzedaży, Kierowników regionu oraz KAM
Wyznaczanie celów i opracowanie planów działań dla Biura Obsługi Klienta, oraz bieżąca współpraca z Kierownikiem Biura
Comiesięczna analiza wykonania budżetu i raportowanie do Zarządu
Opracowywanie, uzyskanie akceptacji Zarządu i wdrożenie strategii sprzedażowej na rynku polskim
Ocena potencjału nowych możliwości rynkowych, a także zalecanie podjęcia odpowiednich kroków w celu ich wykorzystania
Kreowanie oraz dobór odpowiednich działań handlowo – marketingowych w celu maksymalizacji wyników sprzedażowych na rynku polskim i poprawy wskaźników rentowności Przedsiębiorstwa
Gromadzenie danych i analiza dotycząca rynku sanitarnego, cen, asortymentów, działań konkurencji oraz panujących trendów
Aktywna i regularna praca w terenie (aktywna współpraca i wsparcie dla terenowego zespołu handlowego) w celu efektywnej realizacji założonych celów sprzedażowych
Reprezentowanie Firmy oraz prowadzenie negocjacji handlowych z klientami
Uczestniczenie w kreowaniu polityki cenowej produktów
Nadzorowanie pracy podległego zespołu Managerów sprzedaży, Kierowników regionu oraz KAM
Wyznaczanie celów i opracowanie planów działań dla Biura Obsługi Klienta, oraz bieżąca współpraca z Kierownikiem Biura
Comiesięczna analiza wykonania budżetu i raportowanie do Zarządu
Opracowywanie, uzyskanie akceptacji Zarządu i wdrożenie strategii sprzedażowej na rynku polskim
Ocena potencjału nowych możliwości rynkowych, a także zalecanie podjęcia odpowiednich kroków w celu ich wykorzystania
Kreowanie oraz dobór odpowiednich działań handlowo – marketingowych w celu maksymalizacji wyników sprzedażowych na rynku polskim i poprawy wskaźników rentowności Przedsiębiorstwa
Gromadzenie danych i analiza dotycząca rynku sanitarnego, cen, asortymentów, działań konkurencji oraz panujących trendów
Aktywna i regularna praca w terenie (aktywna współpraca i wsparcie dla terenowego zespołu handlowego) w celu efektywnej realizacji założonych celów sprzedażowych
Reprezentowanie Firmy oraz prowadzenie negocjacji handlowych z klientami
Uczestniczenie w kreowaniu polityki cenowej produktów
Nadzorowanie pracy podległego zespołu Managerów sprzedaży, Kierowników regionu oraz KAM
Wyznaczanie celów i opracowanie planów działań dla Biura Obsługi Klienta, oraz bieżąca współpraca z Kierownikiem Biura
Comiesięczna analiza wykonania budżetu i raportowanie do Zarządu
Opracowywanie, uzyskanie akceptacji Zarządu i wdrożenie strategii sprzedażowej na rynku polskim
Ocena potencjału nowych możliwości rynkowych, a także zalecanie podjęcia odpowiednich kroków w celu ich wykorzystania
Kreowanie oraz dobór odpowiednich działań handlowo – marketingowych w celu maksymalizacji wyników sprzedażowych na rynku polskim i poprawy wskaźników rentowności Przedsiębiorstwa
Gromadzenie danych i analiza dotycząca rynku sanitarnego, cen, asortymentów, działań konkurencji oraz panujących trendów
Aktywna i regularna praca w terenie (aktywna współpraca i wsparcie dla terenowego zespołu handlowego) w celu efektywnej realizacji założonych celów sprzedażowych
Reprezentowanie Firmy oraz prowadzenie negocjacji handlowych z klientami
Uczestniczenie w kreowaniu polityki cenowej produktów
Nadzorowanie pracy podległego zespołu Managerów sprzedaży, Kierowników regionu oraz KAM
Wyznaczanie celów i opracowanie planów działań dla Biura Obsługi Klienta, oraz bieżąca współpraca z Kierownikiem Biura
Comiesięczna analiza wykonania budżetu i raportowanie do Zarządu
Analiza potrzeb kluczowych Klientów, dobór odpowiednich rozwiązań, prezentacja, negocjacje warunków i umów handlowych
Sprzedaż produktów będących w ofercie pracodawcy poprzez kreowanie, uczestnictwo i zarządzanie projektami sprzedażowymi u Klientów kluczowych oraz przygotowywanie ofert i cenników dla klientów kluczowych
Analiza asortymentowa, analiza cen, poszukiwanie nowych i zyskownych rozwiązań oraz przygotowanie i prezentacja raportów
Realizacja budżetów sprzedaży we współpracy z zespołem handlowym, inicjowanie działań wspierających sprzedaż, w tym prowadzenie szkoleń sprzedażowych
Znajomość kanałów dystrybucji i zasad funkcjonowania handlu: rynku diy, hurtowo-detalicznego i inwestycyjnego w branży sanitarnej
Znajomość branży instalacyjnej lub sanitarnej – będzie dodatkowym atutem
Współpraca z Działem Marketingu w zakresie przygotowania i realizacji promocji sprzedażowych u Klientów kluczowych
Budowanie i rozwijanie długotrwałych, partnerskich relacji z Klientami Kluczowymi (centrale zakupowe) hurtowymi i DiY na terenie Polski
Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z partnerami handlowymi w rynku tradycyjnym i detalicznym na terenie Polski, współpraca z zespołem Managerów terenowych (Kierownicy regionu oraz Managerowie regionalni)
Wsparcie w przygotowaniu planów produkcyjnych uwzględniających Plan Sprzedaży u poszczególnych klientów
Analiza potrzeb kluczowych Klientów, dobór odpowiednich rozwiązań, prezentacja, negocjacje warunków i umów handlowych
Sprzedaż produktów będących w ofercie pracodawcy poprzez kreowanie, uczestnictwo i zarządzanie projektami sprzedażowymi u Klientów kluczowych oraz przygotowywanie ofert i cenników dla klientów kluczowych
Analiza asortymentowa, analiza cen, poszukiwanie nowych i zyskownych rozwiązań oraz przygotowanie i prezentacja raportów
Realizacja budżetów sprzedaży we współpracy z zespołem handlowym, inicjowanie działań wspierających sprzedaż, w tym prowadzenie szkoleń sprzedażowych
Znajomość kanałów dystrybucji i zasad funkcjonowania handlu: rynku diy, hurtowo-detalicznego i inwestycyjnego w branży sanitarnej
Znajomość branży instalacyjnej lub sanitarnej – będzie dodatkowym atutem
Współpraca z Działem Marketingu w zakresie przygotowania i realizacji promocji sprzedażowych u Klientów kluczowych
Budowanie i rozwijanie długotrwałych, partnerskich relacji z Klientami Kluczowymi (centrale zakupowe) hurtowymi i DiY na terenie Polski
Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z partnerami handlowymi w rynku tradycyjnym i detalicznym na terenie Polski, współpraca z zespołem Managerów terenowych (Kierownicy regionu oraz Managerowie regionalni)
Wsparcie w przygotowaniu planów produkcyjnych uwzględniających Plan Sprzedaży u poszczególnych klientów
Analiza potrzeb kluczowych Klientów, dobór odpowiednich rozwiązań, prezentacja, negocjacje warunków i umów handlowych
Sprzedaż produktów będących w ofercie pracodawcy poprzez kreowanie, uczestnictwo i zarządzanie projektami sprzedażowymi u Klientów kluczowych oraz przygotowywanie ofert i cenników dla klientów kluczowych
Analiza asortymentowa, analiza cen, poszukiwanie nowych i zyskownych rozwiązań oraz przygotowanie i prezentacja raportów
Realizacja budżetów sprzedaży we współpracy z zespołem handlowym, inicjowanie działań wspierających sprzedaż, w tym prowadzenie szkoleń sprzedażowych
Znajomość kanałów dystrybucji i zasad funkcjonowania handlu: rynku diy, hurtowo-detalicznego i inwestycyjnego w branży sanitarnej
Znajomość branży instalacyjnej lub sanitarnej – będzie dodatkowym atutem
Współpraca z Działem Marketingu w zakresie przygotowania i realizacji promocji sprzedażowych u Klientów kluczowych
Budowanie i rozwijanie długotrwałych, partnerskich relacji z Klientami Kluczowymi (centrale zakupowe) hurtowymi i DiY na terenie Polski
Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z partnerami handlowymi w rynku tradycyjnym i detalicznym na terenie Polski, współpraca z zespołem Managerów terenowych (Kierownicy regionu oraz Managerowie regionalni)
Wsparcie w przygotowaniu planów produkcyjnych uwzględniających Plan Sprzedaży u poszczególnych klientów
Analiza potrzeb kluczowych Klientów, dobór odpowiednich rozwiązań, prezentacja, negocjacje warunków i umów handlowych
Sprzedaż produktów będących w ofercie pracodawcy poprzez kreowanie, uczestnictwo i zarządzanie projektami sprzedażowymi u Klientów kluczowych oraz przygotowywanie ofert i cenników dla klientów kluczowych
Analiza asortymentowa, analiza cen, poszukiwanie nowych i zyskownych rozwiązań oraz przygotowanie i prezentacja raportów
Realizacja budżetów sprzedaży we współpracy z zespołem handlowym, inicjowanie działań wspierających sprzedaż, w tym prowadzenie szkoleń sprzedażowych
Znajomość kanałów dystrybucji i zasad funkcjonowania handlu: rynku diy, hurtowo-detalicznego i inwestycyjnego w branży sanitarnej
Znajomość branży instalacyjnej lub sanitarnej – będzie dodatkowym atutem
Współpraca z Działem Marketingu w zakresie przygotowania i realizacji promocji sprzedażowych u Klientów kluczowych
Budowanie i rozwijanie długotrwałych, partnerskich relacji z Klientami Kluczowymi (centrale zakupowe) hurtowymi i DiY na terenie Polski
Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z partnerami handlowymi w rynku tradycyjnym i detalicznym na terenie Polski, współpraca z zespołem Managerów terenowych (Kierownicy regionu oraz Managerowie regionalni)
Wsparcie w przygotowaniu planów produkcyjnych uwzględniających Plan Sprzedaży u poszczególnych klientów
Analiza potrzeb kluczowych Klientów, dobór odpowiednich rozwiązań, prezentacja, negocjacje warunków i umów handlowych
Sprzedaż produktów będących w ofercie pracodawcy poprzez kreowanie, uczestnictwo i zarządzanie projektami sprzedażowymi u Klientów kluczowych oraz przygotowywanie ofert i cenników dla klientów kluczowych
Analiza asortymentowa, analiza cen, poszukiwanie nowych i zyskownych rozwiązań oraz przygotowanie i prezentacja raportów
Realizacja budżetów sprzedaży we współpracy z zespołem handlowym, inicjowanie działań wspierających sprzedaż, w tym prowadzenie szkoleń sprzedażowych
Znajomość kanałów dystrybucji i zasad funkcjonowania handlu: rynku diy, hurtowo-detalicznego i inwestycyjnego w branży sanitarnej
Znajomość branży instalacyjnej lub sanitarnej – będzie dodatkowym atutem
Współpraca z Działem Marketingu w zakresie przygotowania i realizacji promocji sprzedażowych u Klientów kluczowych
Budowanie i rozwijanie długotrwałych, partnerskich relacji z Klientami Kluczowymi (centrale zakupowe) hurtowymi i DiY na terenie Polski
Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z partnerami handlowymi w rynku tradycyjnym i detalicznym na terenie Polski, współpraca z zespołem Managerów terenowych (Kierownicy regionu oraz Managerowie regionalni)
Wsparcie w przygotowaniu planów produkcyjnych uwzględniających Plan Sprzedaży u poszczególnych klientów
Analiza potrzeb kluczowych Klientów, dobór odpowiednich rozwiązań, prezentacja, negocjacje warunków i umów handlowych
Sprzedaż produktów będących w ofercie pracodawcy poprzez kreowanie, uczestnictwo i zarządzanie projektami sprzedażowymi u Klientów kluczowych oraz przygotowywanie ofert i cenników dla klientów kluczowych
Analiza asortymentowa, analiza cen, poszukiwanie nowych i zyskownych rozwiązań oraz przygotowanie i prezentacja raportów
Realizacja budżetów sprzedaży we współpracy z zespołem handlowym, inicjowanie działań wspierających sprzedaż, w tym prowadzenie szkoleń sprzedażowych
Znajomość kanałów dystrybucji i zasad funkcjonowania handlu: rynku diy, hurtowo-detalicznego i inwestycyjnego w branży sanitarnej
Znajomość branży instalacyjnej lub sanitarnej – będzie dodatkowym atutem
Współpraca z Działem Marketingu w zakresie przygotowania i realizacji promocji sprzedażowych u Klientów kluczowych
Budowanie i rozwijanie długotrwałych, partnerskich relacji z Klientami Kluczowymi (centrale zakupowe) hurtowymi i DiY na terenie Polski
Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z partnerami handlowymi w rynku tradycyjnym i detalicznym na terenie Polski, współpraca z zespołem Managerów terenowych (Kierownicy regionu oraz Managerowie regionalni)
Wsparcie w przygotowaniu planów produkcyjnych uwzględniających Plan Sprzedaży u poszczególnych klientów
Analiza potrzeb kluczowych Klientów, dobór odpowiednich rozwiązań, prezentacja, negocjacje warunków i umów handlowych
Sprzedaż produktów będących w ofercie pracodawcy poprzez kreowanie, uczestnictwo i zarządzanie projektami sprzedażowymi u Klientów kluczowych oraz przygotowywanie ofert i cenników dla klientów kluczowych
Analiza asortymentowa, analiza cen, poszukiwanie nowych i zyskownych rozwiązań oraz przygotowanie i prezentacja raportów
Realizacja budżetów sprzedaży we współpracy z zespołem handlowym, inicjowanie działań wspierających sprzedaż, w tym prowadzenie szkoleń sprzedażowych
Znajomość kanałów dystrybucji i zasad funkcjonowania handlu: rynku diy, hurtowo-detalicznego i inwestycyjnego w branży sanitarnej
Znajomość branży instalacyjnej lub sanitarnej – będzie dodatkowym atutem
Współpraca z Działem Marketingu w zakresie przygotowania i realizacji promocji sprzedażowych u Klientów kluczowych
Budowanie i rozwijanie długotrwałych, partnerskich relacji z Klientami Kluczowymi (centrale zakupowe) hurtowymi i DiY na terenie Polski
Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z partnerami handlowymi w rynku tradycyjnym i detalicznym na terenie Polski, współpraca z zespołem Managerów terenowych (Kierownicy regionu oraz Managerowie regionalni)
Wsparcie w przygotowaniu planów produkcyjnych uwzględniających Plan Sprzedaży u poszczególnych klientów
Analiza potrzeb kluczowych Klientów, dobór odpowiednich rozwiązań, prezentacja, negocjacje warunków i umów handlowych
Sprzedaż produktów będących w ofercie pracodawcy poprzez kreowanie, uczestnictwo i zarządzanie projektami sprzedażowymi u Klientów kluczowych oraz przygotowywanie ofert i cenników dla klientów kluczowych
Analiza asortymentowa, analiza cen, poszukiwanie nowych i zyskownych rozwiązań oraz przygotowanie i prezentacja raportów
Realizacja budżetów sprzedaży we współpracy z zespołem handlowym, inicjowanie działań wspierających sprzedaż, w tym prowadzenie szkoleń sprzedażowych
Znajomość kanałów dystrybucji i zasad funkcjonowania handlu: rynku diy, hurtowo-detalicznego i inwestycyjnego w branży sanitarnej
Znajomość branży instalacyjnej lub sanitarnej – będzie dodatkowym atutem
Współpraca z Działem Marketingu w zakresie przygotowania i realizacji promocji sprzedażowych u Klientów kluczowych
Budowanie i rozwijanie długotrwałych, partnerskich relacji z Klientami Kluczowymi (centrale zakupowe) hurtowymi i DiY na terenie Polski
Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z partnerami handlowymi w rynku tradycyjnym i detalicznym na terenie Polski, współpraca z zespołem Managerów terenowych (Kierownicy regionu oraz Managerowie regionalni)
Wsparcie w przygotowaniu planów produkcyjnych uwzględniających Plan Sprzedaży u poszczególnych klientów
Analiza potrzeb kluczowych Klientów, dobór odpowiednich rozwiązań, prezentacja, negocjacje warunków i umów handlowych
Sprzedaż produktów będących w ofercie pracodawcy poprzez kreowanie, uczestnictwo i zarządzanie projektami sprzedażowymi u Klientów kluczowych oraz przygotowywanie ofert i cenników dla klientów kluczowych
Analiza asortymentowa, analiza cen, poszukiwanie nowych i zyskownych rozwiązań oraz przygotowanie i prezentacja raportów
Realizacja budżetów sprzedaży we współpracy z zespołem handlowym, inicjowanie działań wspierających sprzedaż, w tym prowadzenie szkoleń sprzedażowych
Znajomość kanałów dystrybucji i zasad funkcjonowania handlu: rynku diy, hurtowo-detalicznego i inwestycyjnego w branży sanitarnej
Znajomość branży instalacyjnej lub sanitarnej – będzie dodatkowym atutem
Współpraca z Działem Marketingu w zakresie przygotowania i realizacji promocji sprzedażowych u Klientów kluczowych
Budowanie i rozwijanie długotrwałych, partnerskich relacji z Klientami Kluczowymi (centrale zakupowe) hurtowymi i DiY na terenie Polski
Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z partnerami handlowymi w rynku tradycyjnym i detalicznym na terenie Polski, współpraca z zespołem Managerów terenowych (Kierownicy regionu oraz Managerowie regionalni)
Wsparcie w przygotowaniu planów produkcyjnych uwzględniających Plan Sprzedaży u poszczególnych klientów
Analiza potrzeb kluczowych Klientów, dobór odpowiednich rozwiązań, prezentacja, negocjacje warunków i umów handlowych
Sprzedaż produktów będących w ofercie pracodawcy poprzez kreowanie, uczestnictwo i zarządzanie projektami sprzedażowymi u Klientów kluczowych oraz przygotowywanie ofert i cenników dla klientów kluczowych
Analiza asortymentowa, analiza cen, poszukiwanie nowych i zyskownych rozwiązań oraz przygotowanie i prezentacja raportów
Realizacja budżetów sprzedaży we współpracy z zespołem handlowym, inicjowanie działań wspierających sprzedaż, w tym prowadzenie szkoleń sprzedażowych
Znajomość kanałów dystrybucji i zasad funkcjonowania handlu: rynku diy, hurtowo-detalicznego i inwestycyjnego w branży sanitarnej
Znajomość branży instalacyjnej lub sanitarnej – będzie dodatkowym atutem
Współpraca z Działem Marketingu w zakresie przygotowania i realizacji promocji sprzedażowych u Klientów kluczowych
Budowanie i rozwijanie długotrwałych, partnerskich relacji z Klientami Kluczowymi (centrale zakupowe) hurtowymi i DiY na terenie Polski
Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z partnerami handlowymi w rynku tradycyjnym i detalicznym na terenie Polski, współpraca z zespołem Managerów terenowych (Kierownicy regionu oraz Managerowie regionalni)
Wsparcie w przygotowaniu planów produkcyjnych uwzględniających Plan Sprzedaży u poszczególnych klientów
Analiza potrzeb kluczowych Klientów, dobór odpowiednich rozwiązań, prezentacja, negocjacje warunków i umów handlowych
Sprzedaż produktów będących w ofercie pracodawcy poprzez kreowanie, uczestnictwo i zarządzanie projektami sprzedażowymi u Klientów kluczowych oraz przygotowywanie ofert i cenników dla klientów kluczowych
Analiza asortymentowa, analiza cen, poszukiwanie nowych i zyskownych rozwiązań oraz przygotowanie i prezentacja raportów
Realizacja budżetów sprzedaży we współpracy z zespołem handlowym, inicjowanie działań wspierających sprzedaż, w tym prowadzenie szkoleń sprzedażowych
Znajomość kanałów dystrybucji i zasad funkcjonowania handlu: rynku diy, hurtowo-detalicznego i inwestycyjnego w branży sanitarnej
Znajomość branży instalacyjnej lub sanitarnej – będzie dodatkowym atutem
Współpraca z Działem Marketingu w zakresie przygotowania i realizacji promocji sprzedażowych u Klientów kluczowych
Budowanie i rozwijanie długotrwałych, partnerskich relacji z Klientami Kluczowymi (centrale zakupowe) hurtowymi i DiY na terenie Polski
Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z partnerami handlowymi w rynku tradycyjnym i detalicznym na terenie Polski, współpraca z zespołem Managerów terenowych (Kierownicy regionu oraz Managerowie regionalni)
Wsparcie w przygotowaniu planów produkcyjnych uwzględniających Plan Sprzedaży u poszczególnych klientów
Analiza potrzeb kluczowych Klientów, dobór odpowiednich rozwiązań, prezentacja, negocjacje warunków i umów handlowych
Sprzedaż produktów będących w ofercie pracodawcy poprzez kreowanie, uczestnictwo i zarządzanie projektami sprzedażowymi u Klientów kluczowych oraz przygotowywanie ofert i cenników dla klientów kluczowych
Analiza asortymentowa, analiza cen, poszukiwanie nowych i zyskownych rozwiązań oraz przygotowanie i prezentacja raportów
Realizacja budżetów sprzedaży we współpracy z zespołem handlowym, inicjowanie działań wspierających sprzedaż, w tym prowadzenie szkoleń sprzedażowych
Znajomość kanałów dystrybucji i zasad funkcjonowania handlu: rynku diy, hurtowo-detalicznego i inwestycyjnego w branży sanitarnej
Znajomość branży instalacyjnej lub sanitarnej – będzie dodatkowym atutem
Współpraca z Działem Marketingu w zakresie przygotowania i realizacji promocji sprzedażowych u Klientów kluczowych
Budowanie i rozwijanie długotrwałych, partnerskich relacji z Klientami Kluczowymi (centrale zakupowe) hurtowymi i DiY na terenie Polski
Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z partnerami handlowymi w rynku tradycyjnym i detalicznym na terenie Polski, współpraca z zespołem Managerów terenowych (Kierownicy regionu oraz Managerowie regionalni)
Wsparcie w przygotowaniu planów produkcyjnych uwzględniających Plan Sprzedaży u poszczególnych klientów
Analiza potrzeb kluczowych Klientów, dobór odpowiednich rozwiązań, prezentacja, negocjacje warunków i umów handlowych
Sprzedaż produktów będących w ofercie pracodawcy poprzez kreowanie, uczestnictwo i zarządzanie projektami sprzedażowymi u Klientów kluczowych oraz przygotowywanie ofert i cenników dla klientów kluczowych
Analiza asortymentowa, analiza cen, poszukiwanie nowych i zyskownych rozwiązań oraz przygotowanie i prezentacja raportów
Realizacja budżetów sprzedaży we współpracy z zespołem handlowym, inicjowanie działań wspierających sprzedaż, w tym prowadzenie szkoleń sprzedażowych
Znajomość kanałów dystrybucji i zasad funkcjonowania handlu: rynku diy, hurtowo-detalicznego i inwestycyjnego w branży sanitarnej
Znajomość branży instalacyjnej lub sanitarnej – będzie dodatkowym atutem
Współpraca z Działem Marketingu w zakresie przygotowania i realizacji promocji sprzedażowych u Klientów kluczowych
Budowanie i rozwijanie długotrwałych, partnerskich relacji z Klientami Kluczowymi (centrale zakupowe) hurtowymi i DiY na terenie Polski
Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z partnerami handlowymi w rynku tradycyjnym i detalicznym na terenie Polski, współpraca z zespołem Managerów terenowych (Kierownicy regionu oraz Managerowie regionalni)
Wsparcie w przygotowaniu planów produkcyjnych uwzględniających Plan Sprzedaży u poszczególnych klientów
Analiza potrzeb kluczowych Klientów, dobór odpowiednich rozwiązań, prezentacja, negocjacje warunków i umów handlowych
Sprzedaż produktów będących w ofercie pracodawcy poprzez kreowanie, uczestnictwo i zarządzanie projektami sprzedażowymi u Klientów kluczowych oraz przygotowywanie ofert i cenników dla klientów kluczowych
Analiza asortymentowa, analiza cen, poszukiwanie nowych i zyskownych rozwiązań oraz przygotowanie i prezentacja raportów
Realizacja budżetów sprzedaży we współpracy z zespołem handlowym, inicjowanie działań wspierających sprzedaż, w tym prowadzenie szkoleń sprzedażowych
Znajomość kanałów dystrybucji i zasad funkcjonowania handlu: rynku diy, hurtowo-detalicznego i inwestycyjnego w branży sanitarnej
Znajomość branży instalacyjnej lub sanitarnej – będzie dodatkowym atutem
Współpraca z Działem Marketingu w zakresie przygotowania i realizacji promocji sprzedażowych u Klientów kluczowych
Budowanie i rozwijanie długotrwałych, partnerskich relacji z Klientami Kluczowymi (centrale zakupowe) hurtowymi i DiY na terenie Polski
Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z partnerami handlowymi w rynku tradycyjnym i detalicznym na terenie Polski, współpraca z zespołem Managerów terenowych (Kierownicy regionu oraz Managerowie regionalni)
Wsparcie w przygotowaniu planów produkcyjnych uwzględniających Plan Sprzedaży u poszczególnych klientów
Analiza potrzeb kluczowych Klientów, dobór odpowiednich rozwiązań, prezentacja, negocjacje warunków i umów handlowych
Sprzedaż produktów będących w ofercie pracodawcy poprzez kreowanie, uczestnictwo i zarządzanie projektami sprzedażowymi u Klientów kluczowych oraz przygotowywanie ofert i cenników dla klientów kluczowych
Analiza asortymentowa, analiza cen, poszukiwanie nowych i zyskownych rozwiązań oraz przygotowanie i prezentacja raportów
Realizacja budżetów sprzedaży we współpracy z zespołem handlowym, inicjowanie działań wspierających sprzedaż, w tym prowadzenie szkoleń sprzedażowych
Znajomość kanałów dystrybucji i zasad funkcjonowania handlu: rynku diy, hurtowo-detalicznego i inwestycyjnego w branży sanitarnej
Znajomość branży instalacyjnej lub sanitarnej – będzie dodatkowym atutem
Współpraca z Działem Marketingu w zakresie przygotowania i realizacji promocji sprzedażowych u Klientów kluczowych
Budowanie i rozwijanie długotrwałych, partnerskich relacji z Klientami Kluczowymi (centrale zakupowe) hurtowymi i DiY na terenie Polski
Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z partnerami handlowymi w rynku tradycyjnym i detalicznym na terenie Polski, współpraca z zespołem Managerów terenowych (Kierownicy regionu oraz Managerowie regionalni)
Wsparcie w przygotowaniu planów produkcyjnych uwzględniających Plan Sprzedaży u poszczególnych klientów