Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
kompleksowe prowadzenie procesów rekrutacyjnych na wszystkie stanowiska do zakładu w Bielanach Wrocławskich: przyjmowanie i weryfikacja wniosków od menedżerów zatrudniających, wywiad z menedżerem badający potrzeby niezbędny do określenia profilu kompetencyjnego kandydatów, redagowanie i publikacja ogłoszeń o pracę, selekcja, przeprowadzanie wywiadów telefonicznych oraz rozmów kwalifikacyjnych, udzielanie informacji zwrotnych kandydatom, ofertowanie kandydatów, wsparcie menedżerów podczas całego procesu
stały kontakt z menedżerami w zakresie potrzeb rekrutacyjnych
współpraca z agencjami pracy tymczasowej
współpraca z uczelniami oraz szkołami zawodowymi
komunikacja z kandydatami podczas trwania całego procesu rekrutacyjnego
koordynacja procesu onboardingu pracowników
wsparcie działań Employer Branding w budowaniu marki pracodawcy
kompleksowe prowadzenie procesów rekrutacyjnych na wszystkie stanowiska do zakładu w Bielanach Wrocławskich: przyjmowanie i weryfikacja wniosków od menedżerów zatrudniających, wywiad z menedżerem, badający potrzeby niezbędny do określenia profilu kompetencyjnego kandydatów, redagowanie i publikacja ogłoszeń o pracę, selekcja, przeprowadzanie wywiadów telefonicznych oraz rozmów kwalifikacyjnych, udzielanie informacji zwrotnych kandydatom, ofertowanie kandydatów, wsparcie menedżerów podczas całego procesu
stały kontakt z kadrą kierowniczą w zakresie potrzeb rekrutacyjnych oraz działań EB
współpraca z agencjami pracy tymczasowej
koordynacja procesu onboardingu pracowników
wsparcie w procesie organizacji praktyk oraz staży dla uczniów i studentów
wspieranie działań employer branding - wewnętrznych i zewnętrznych zgodnie z wartościami i polityką firmy
współpraca z uczelniami oraz szkołami zawodowymi
udział w Targach Pracy i innych wydarzeniach promujących pracodawcę na rynku
realizacja dodatkowych projektów z obszaru HR, m.in. prowadzenie szkoleń rekrutacyjnych, udział w badaniach potencjału kandydatów
developing and strengthening customer relationships while maximizing sales to original equipment manufacturers (OEMs) and distributors for the White Drive Motors and Steering Sp. z o.o. business in Germany and other European countries
establishing relationships with the customers to enable thorough understanding of their application and needs to optimize White - value proposition
developing tactical and action plans for the major OEM’s and distributors and modifying them as necessary in order to meet changing conditions and objectives
managing the complex sales cycle from identification to cash generation in close cooperation with internal and external stakeholders across multiple functional areas
developing and diligently managing a business opportunity pipeline for long-term sales revenue growth
forecasting sales revenues within your account responsibility based on customer input and market conditions
providing regional input to our global sales teams for international accounts to maximize the regional implementation of global customer strategies
taking an ownership role in conflict resolution to ensuring customer satisfaction
Przyjmowanie i rejestrowanie zgłoszeń od użytkowników oraz wsparcie IT dla użytkowników White Drive, obejmujące obszar sprzętu, systemu Windows, pakietu MS Office oraz innych oprogramowań, w celu skutecznego rozwiązywania problemów technicznych;
Instalacja i konfiguracja sprzętu oraz oprogramowania IT w celu zapewnienia efektywnego funkcjonowania środowiska pracy;
Proaktywne monitorowanie kolejek incydentów i zgłoszeń (SNOW), umożliwiające szybką reakcję i skuteczne zarządzanie sytuacjami;
Doradzanie użytkownikom dotyczące produktów i rozwiązań zgodnych z ich indywidualnymi wymaganiami, wzmocnione głęboką wiedzą techniczną;
Tworzenie oraz zarządzanie bazą wiedzy w celu dokumentowania rozwiązań i ułatwienia przyszłego wsparcia;
Dostarczanie rozwiązań o wysokiej jakości, zgodnych z najlepszymi praktykami branżowymi, w celu minimalizowania incydentów i problemów;
Koordynacja zadań IT dla zakładu produkcyjnego w Bielanach Wrocławskich, obejmująca efektywne planowanie i realizację działań;
Stanowienie łącznika między lokalnym biznesem a globalnym zespołem IT, wspierając płynny przepływ informacji i skuteczną współpracę
Przyjmowanie i rejestrowanie zgłoszeń od użytkowników oraz wsparcie IT dla użytkowników White Drive, obejmujące obszar sprzętu, systemu Windows, pakietu MS Office oraz innych oprogramowań, w celu skutecznego rozwiązywania problemów technicznych;
Instalacja i konfiguracja sprzętu oraz oprogramowania IT w celu zapewnienia efektywnego funkcjonowania środowiska pracy;
Proaktywne monitorowanie kolejek incydentów i zgłoszeń (SNOW), umożliwiające szybką reakcję i skuteczne zarządzanie sytuacjami;
Doradzanie użytkownikom dotyczące produktów i rozwiązań zgodnych z ich indywidualnymi wymaganiami, wzmocnione głęboką wiedzą techniczną;
Tworzenie oraz zarządzanie bazą wiedzy w celu dokumentowania rozwiązań i ułatwienia przyszłego wsparcia;
Dostarczanie rozwiązań o wysokiej jakości, zgodnych z najlepszymi praktykami branżowymi, w celu minimalizowania incydentów i problemów;
Koordynacja zadań IT dla zakładu produkcyjnego w Bielanach Wrocławskich, obejmująca efektywne planowanie i realizację działań;
Stanowienie łącznika między lokalnym biznesem a globalnym zespołem IT, wspierając płynny przepływ informacji i skuteczną współpracę
Wsparcie techniczne dla działu sprzedaży oraz klientów w zakresie oferowanych rozwiązań, pomoc w przygotowaniu oferty technicznej, dobór odpowiedniego motoru hydraulicznego i bloku sterującego
Zapewnienie wsparcia technicznego dla klientów w trakcie procesu sprzedaży
Współpraca z działami wewnętrznymi (jakość, produkcja) w sprawach związanych z wymaganiami klientów
Tworzenie nowych produktów w systemach SAP i PLM
Koordynowanie tworzenia prototypów nowych produktów
White Drive Motors and Steering is seeking a highly motivated and experienced Head of Procurement to lead procurement function in Europe and Asia. You will play a pivotal role in enhancing operational efficiency, reducing costs, optimizing cashflow, driving supply chain analytics and ensuring flexibility within the production sites. The ideal candidate should possess a strong background in procurement management, leadership, and a track record of success within the manufacturing
Job responsibilities:
• lead and manage the procurement team, consisting of 8 direct reports and a total team of 16 professionals
• develop and execute procurement strategies to achieve cost savings, enhance cashflow, and provide production sites with increased flexibility
• collaborate closely with cross-functional teams to understand production needs, forecast demand, and ensure timely and efficient delivery of goods and services
• analyze market trends, supplier performance, and industry benchmarks to drive continuous improvement in procurement processes
• establish and maintain strong relationships with key suppliers, negotiating terms and agreements to optimize cost and quality
• oversee supplier selection, evaluation, and performance management to ensure compliance with company standards
• drive supply chain analytics to identify areas of improvement, optimize inventory management, and reduce lead times
• develop and maintain procurement policies and procedures, ensuring compliance with industry regulations and company guidelines
• provide regular reports and updates to senior management, highlighting key procurement metrics and areas of achievement
• stay abreast of industry best practices, emerging technologies, and trends to drive innovation within the procurement function
• actively contribute to the development and execution of the company's overall strategic initiatives
developing and strengthening customer relationships while maximizing sales to original equipment manufacturers (OEMs) and distributors for the White Drive Motors and Steering Sp. z o.o. business in Germany and other European countries
establishing relationships with the customers to enable thorough understanding of their application and needs to optimize White - value proposition
developing tactical and action plans for the major OEM’s and distributors and modifying them as necessary in order to meet changing conditions and objectives
managing the complex sales cycle from identification to cash generation in close cooperation with internal and external stakeholders across multiple functional areas
developing and diligently managing a business opportunity pipeline for long-term sales revenue growth
forecasting sales revenues within your account responsibility based on customer input and market conditions
providing regional input to our global sales teams for international accounts to maximize the regional implementation of global customer strategies
taking an ownership role in conflict resolution to ensuring customer satisfaction
Udział w globalnych projektach rozwojowych w obszarze elektrohydraulicznych układów skrętu
Realizacja prac konstrukcyjnych związanych z projektowaniem komponentów elektronicznych i elektromechanicznych
Zarządzanie wymaganiami bezpieczeństwa funkcjonalnego, wsparcie przy dostosowaniu i certyfikacji konstrukcji na wymaganym poziomie bezpieczeństwa SIL i PLr
Planowanie testów i walidacji prototypów, wprowadzanie zmian i optymalizacji w istniejących produktach
Współpraca z dostawcami przy rozwoju czujników, modułów sterujących i oprogramowania
Wsparcie w procesie specyfikacji, walidacji i homologacji systemu sterowania (skrętu) w pojazdach klientów
Poszukiwanie nowatorskich rozwiązań konstrukcyjnych w obszarze mobilnej hydrauliki siłowej
wsparcie logistyczne dla klientów spółki oraz dla interesariuszy z innych lokalizacji firmy White
bieżąca współpraca z zespołem planowania produkcji i dostaw w celu ustalania priorytetów zgodnych z potrzebami klientów
monitoring statusu zamówień klientów oraz terminów dostaw wyrobów gotowych w odniesieniu do planów dostaw
udział w spotkaniach dotyczących informacji zwrotnych, reklamacji od klientów dotyczących terminowości i jakości dostaw
wsparcie działu planowania produkcji, magazynu i jakości w analizie przyczyn źródłowych różnic stanów magazynowych
realizacja not kredytowych i obciążeniowych
przygotowywanie raportów dotyczących m.in. terminowości dostaw, statusu zamówień wyrobów gotowych, planów wysyłek, ruchów towarów pomiędzy lokalizacjami
dbanie o osiągnięcie założonych celów sprzedażowych
zarządzanie oraz organizacja pracy zespołu finansowo-księgowego
współpraca z działami Spółki, w szczególności w obszarze Sales, Procurement and Controlling
współpraca z jednostkami w ramach Grupy, w szczególności ze Spółką zlokalizowaną w USA
udział w audytach Grupowych oraz prowadzonych przez zewnętrznych audytorów
uczestniczenie w monitorowaniu aspektów finansowo-księgowych działalności Spółki oraz zmian prawa finansowego i podatkowego, a także wdrażanie stosownych zmian
przygotowywanie prognoz i planów oraz weryfikacja ich wykonania w zakresie Cash Flow oraz zapotrzebowania na walutę obcą
udział w tworzeniu polityk, procedur, instrukcji obowiązujacych w dziale
inicjowanie oraz wdrażanie działań lub procesów w celu optymalizacji zarządzanego obszaru
podejmowanie decyzji odnośnie limitów kredytowych dla nowych i istniejących Klientów
współpraca z Klientami Spółki
autoryzacja przelewów bankowych w ramach przyznanych limitów kwotowych
tworzenie oraz przygotowywanie raportów i analiz na potrzeby odbiorców wewnętrznych oraz zewnętrznych
Bieżąca analiza i kontrola należności Spółki (w zakresie terminowości spływu środków pieniężnych, prawidłowości księgowania dokumentów księgowych, kompletności transakcji, etc., w tym należności Intercompany)
Bieżący monitoring Klientów (w tym m. in.: ocena standingu finansowego, zarządzanie limitami kredytowymi Klientów, blokowanie dostaw, przygotowywanie rekomendacji z obszaru należności i ryzyka kredytowego)
Tworzenie oraz księgowanie faktur manualnych oraz innych dokumentów księgowych
Uzgadnianie sald z kontrahentami
Wysyłanie upomnień mailowych, wezwań do zapłaty, kontakt telefoniczny z Klientem w przypadku opóźnień w platnościach
Kalkulacja rezerwy na „złe długi”
Współudział w tworzeniu polityki Spółki w zakresie oceny Klientów i ryzyka kredytowego
Uczestniczenie w procesie zamknięcia miesiąca oraz roku
Tworzenie wewnętrzynych raportów oraz przygotowywanie danych na potrzeby audytów
Bieżąca współpraca z innymi działami Spółki w szczególności z Działem Sprzedaży
Udział w innych zadaniach i projektach w zakresie księgowości
Obecnie poszukujemy do współpracy eksperta w dziedzinie energetyki, który wesprze nasze zespoły realizując poniższy zakres zadań:
• kontakt z lokalnym dystrybutorem energii elektrycznej, w celu przeprowadzenia procedury podłączenia nowej linii średniego napięcia,
• oszacowanie wymagań technicznych oraz kosztów budowy nowej linii zasilania średniego napięcia oraz elektrowni fotowoltaicznej,
• budowa nowej stacji transformatorowej,
• zdefiniowanie zakresu prac oraz nadzór nad usługami projektowymi,
• przeprowadzenie badań izolacyjnych dla linii średniego napięcia w zakresie wymogów bezpieczeństwa oraz jakości dostaw energii – analiza ryzyka, ochrona przeciwprzepięciowa, dostępność zasilania awaryjnego, dostępność zasilania awaryjnego,
• przygotowanie oraz przeprowadzenie niezbędnych formalności dotyczących zgłoszenia linii średniego napięcia do właściwych organów regulacyjnych, z uzwzględnieniem wymogów środowiskowych oraz interesu publicznego,
• koordynacja budowy linii średniego napięcia oraz farmy fotowoltaicznej,
• kontakt oraz konsultacje z władzami lokalnymi oraz lokalną społecznością,
• opracowanie nowych rozwiązań dla naszych lokalizacji w celu samodzielnego dostarczania i oszczedzania energii dla naszych nieruchomości
Udział w globalnych projektach rozwojowych w obszarze elektrohydraulicznych układów skrętu
Realizacja prac konstrukcyjnych związanych z projektowaniem komponentów elektronicznych i elektromechanicznych
Zarządzanie wymaganiami bezpieczeństwa funkcjonalnego, wsparcie przy dostosowaniu i certyfikacji konstrukcji na wymaganym poziomie bezpieczeństwa SIL i PLr
Planowanie testów i walidacji prototypów, wprowadzanie zmian i optymalizacji w istniejących produktach
Współpraca z dostawcami przy rozwoju czujników, modułów sterujących i oprogramowania
Wsparcie w procesie specyfikacji, walidacji i homologacji systemu sterowania (skrętu) w pojazdach klientów
Poszukiwanie nowatorskich rozwiązań konstrukcyjnych w obszarze mobilnej hydrauliki siłowej
kompleksowa realizacja projektów zakupowych i oszczędnościowych,
zarządzanie projektami z zespołem projektowym w sposób umożliwiający zakończenie projektów na czas i w zakładanym budżecie,
przygotowywanie propozycji usprawnień kosztowych w obszarach technicznych, procesowych, zakupowych, negocjacyjnych oraz przekonanie do nich interesariuszy,
sporządzanie niezbędnej dokumentacji oraz raportowanie,
kontrolowanie realizacji inwestycji w projektach,
zapewnienie zgodności działań z obowiązującymi normami ISO oraz IATF, a także regulacjami prawnymi,
współpraca z innymi zespołami w zakresie efektywności procesów zakupowych
Bieżąca analiza i kontrola należności Spółki (w zakresie terminowości spływu środków pieniężnych, prawidłowości księgowania dokumentów księgowych, kompletności transakcji, etc., w tym należności Intercompany)
Bieżący monitoring Klientów (w tym m. in.: ocena standingu finansowego, zarządzanie limitami kredytowymi Klientów, blokowanie dostaw, przygotowywanie rekomendacji z obszaru należności i ryzyka kredytowego)
Tworzenie oraz księgowanie faktur manualnych oraz innych dokumentów księgowych
Uzgadnianie sald z kontrahentami
Wysyłanie upomnień mailowych, wezwań do zapłaty, kontakt telefoniczny z Klientem w przypadku opóźnień w platnościach
Kalkulacja rezerwy na „złe długi”
Współudział w tworzeniu polityki Spółki w zakresie oceny Klientów i ryzyka kredytowego
Uczestniczenie w procesie zamknięcia miesiąca oraz roku
Tworzenie wewnętrzynych raportów oraz przygotowywanie danych na potrzeby audytów
Bieżąca współpraca z innymi działami Spółki w szczególności z Działem Sprzedaży
Udział w innych zadaniach i projektach w zakresie księgowości
wspieranie działań zapewniających dostarczanie usług umożliwiających efektywne funkcjonowanie biznesu,
bieżące monitorowanie zapotrzebowania materiałowego oraz tworzenie zamówień dla materiałów i usług nieprodukcyjnych,
aktywne wsparcie procesów dotyczących gospodarki materiałowej zakupów nieprodukcyjnych – m.in. koordynacja umów z dostawcami, monitorowanie kosztów i jakości dostarczanych usług oraz udział w ich optymalizacji,
monitoring rynku dostawców oraz dostępności usług, aby proaktywnie reagować na potrzeby biznesu,
przygotowywanie informacji oraz danych niezbędnych w procesie negocjowania warunków handlowych z dostawcami oraz udział w spotkaniach negocjacyjnych,
utrzymywanie najwyższej jakości danych dotyczących zakupów nieprodukcyjnych,
przygotowywanie raportów o bieżącej sytuacji oraz prognoz dotyczących rynku dostawców
Realizacja procesów księgowych w obszarze zobowiązań zgodnie z przepisami prawa oraz wewnętrznymi regulacjami Spółki
Monitorowanie przepływu dokumentów w celu umożliwienia terminowych płatności dla Dostawców
Weryfikacja oraz księgowanie dokumentów księgowych
Przygotowywanie raportów, zestawień, analiz (w tym również na potrzeby raportowania do Grupy)
Współpraca z Dostawcami (wyjaśnianie niezgodności, okresowe uzgadnianie sald, dostarczanie specyfikacji do płatności, etc.), również w zakresie Intercompany
Bieżąca współpraca z innymi działami Spółki w szczególności z Działem Zakupów
Ulepszanie procesu w celu zwiększenia jego wydajności i jakości
Współudział w tworzeniu polityki Spółki w zakresie oceny Dostawców
Bieżący monitoring dostawców (ocena standingu finansowego, ocena statusu Dostawcy w świetle obowiązujących przepisów prawa, etc.)
Udział w innych zadaniach i projektach w zakresie księgowości
Udział w globalnych projektach rozwojowych w obszarze elektrohydraulicznych układów skrętu
Realizacja prac konstrukcyjnych związanych z projektowaniem komponentów elektronicznych i elektromechanicznych
Zarządzanie wymaganiami bezpieczeństwa funkcjonalnego, wsparcie przy dostosowaniu i certyfikacji konstrukcji na wymaganym poziomie bezpieczeństwa SIL i PLr
Planowanie testów i walidacji prototypów, wprowadzanie zmian i optymalizacji w istniejących produktach
Współpraca z dostawcami przy rozwoju czujników, modułów sterujących i oprogramowania
Wsparcie w procesie specyfikacji, walidacji i homologacji systemu sterowania (skrętu) w pojazdach klientów
Poszukiwanie nowatorskich rozwiązań konstrukcyjnych w obszarze mobilnej hydrauliki siłowej
kierowanie zespołem - nadzorowanie terminowości oraz poprawności pracy w celu zapewnienia realizacji celów produkcyjnych,
zarządzanie czasem pracy podległych pracowników produkcyjnych,
motywowanie i rozwój kompetencji pracowników (tworzenie planów szkoleń, aktualizacja matryc umiejętności technicznych pracowników, organizacja egzaminów weryfikujących kompetencje stanowiskowe),
planowanie oraz monitorowanie wykorzystania budżetu w obszarze odpowiedzialności,
monitorowanie i raportowanie realizacji wykonania planu produkcyjnego oraz wskaźników produkcyjnych,
współpraca z technologami, planistami, pracownikami jakości, liderami z innych obszarów produkcji,
wspieranie działań zapewniających dostawy komponentów na czas,
nadzór nad procesami dotyczącymi gospodarki materiałowej – m.in. koordynacja umów logistycznych, monitorowanie i optymalizacja poziomów zapasów w magazynach dostawców,
monitoring rynku dostawców oraz dostępności komponentów, aby proaktywnie reagować na potrzeby biznesu,
negocjowanie oraz zawieranie umów z dostawcami, oraz ustalanie strategii cenowej dla obszaru gospodarki materiałowej komponentów,
aktywny udział w zapewnieniu wysokiego poziomu jakości dostaw, m.in. poprzez udział w procesach PPAP,
utrzymywanie najwyższej jakości danych dotyczących gospodarki materiałowej,
przygotowywanie raportów o bieżącej sytuacji oraz prognoz dotyczących rynku dostawców oraz poziomu zapasów magazynowych
Obecnie poszukujemy do współpracy specjalistę w dziedzienie programowania maszyn współrzędnościowych, który wesprze nasze zespoły realizując poniższy zakres zadań:
1) pisanie programów w Calypso dla maszyn współrzędnościowych Zeiss w zakresie produkcji komponentów do bloków sterujących oraz silników hydraulicznych
2) wsparcie w programowaniu maszyn współrzędnościowych dla lokalizacji w Polsce oraz Stanach Zjednoczonych
Księgowanie dokumentów finansowych zgodnie z przepisami lokalnymi oraz regulacjami IFRS
Kontrola poprawności ujęcia operacji gospodarczych w systemie finansowo-księgowym
Rozliczanie i uzgadnianie kont bilansowych
Przygotowywanie i zatwierdzanie księgowań
Prowadzenie ewidencji środków trwałych
Zadania związane z procesem zamknięcia rozliczeniowego miesiąca, kwartału, roku
Udział w procesie corocznego audytu finansowego
Sporządzanie okresowych zestawień, analiz oraz raportów
Bieżąca współpraca z centrum finansowym zlokalizowanym na Słowacji w związku z migracją procesów do Spółki (m. in. zarządzanie i koordynacja procesu, ustalanie harmonogramu przejścia, szkolenia, sprawozdawczość)
Bieżąca współpraca z innymi działami w Spółce
Podejmowanie działań mających na celu optymalizacje procesów księgowych
kompleksowa realizacja projektów zakupowych i oszczędnościowych,
zarządzanie projektami z zespołem projektowym w sposób umożliwiający zakończenie projektów na czas i w zakładanym budżecie,
przygotowywanie propozycji usprawnień kosztowych w obszarach technicznych, procesowych, zakupowych, negocjacyjnych oraz przekonanie do nich interesariuszy,
sporządzanie niezbędnej dokumentacji oraz raportowanie,
kontrolowanie realizacji inwestycji w projektach,
zapewnienie zgodności działań z obowiązującymi normami ISO oraz IATF, a także regulacjami prawnymi,
współpraca z innymi zespołami w zakresie efektywności procesów zakupowych
wspieranie działań zapewniających dostawy komponentów na czas,
nadzór nad procesami dotyczącymi gospodarki materiałowej – m.in. koordynacja umów logistycznych, monitorowanie i optymalizacja poziomów zapasów w magazynach dostawców,
monitoring rynku dostawców oraz dostępności komponentów, aby proaktywnie reagować na potrzeby biznesu,
negocjowanie oraz zawieranie umów z dostawcami, oraz ustalanie strategii cenowej dla obszaru gospodarki materiałowej komponentów,
aktywny udział w zapewnieniu wysokiego poziomu jakości dostaw, m.in. poprzez udział w procesach PPAP,
utrzymywanie najwyższej jakości danych dotyczących gospodarki materiałowej,
przygotowywanie raportów o bieżącej sytuacji oraz prognoz dotyczących rynku dostawców oraz poziomu zapasów magazynowych
wspieranie działań zapewniających dostarczanie usług umożliwiających efektywne funkcjonowanie biznesu,
zarządzanie zapotrzebowaniem materiałowym oraz zamówieniami
nadzór nad procesami dotyczącymi gospodarki materiałowej zakupów nieprodukcyjnych – m.in. koordynacja umów z dostawcami, monitorowanie i optymalizacja kosztów oraz jakości dostarczanych usług,
monitoring rynku dostawców oraz dostępności usług, aby proaktywnie reagować na potrzeby biznesu,
negocjowanie warunkow handlowych z dostawcami,
utrzymywanie najwyższej jakości danych dotyczących zakupów nieprodukcyjnych,
przygotowywanie raportów o bieżącej sytuacji oraz prognoz dotyczących rynku dostawców
This role will be reporting to the Supplier Quality Manager, White Drive Motors and Steering and the position will be located in Wroclaw (Bielany Wrocławskie), Poland. This position requires up to 30% traveling
As a Supplier Development Engineer your mission will be to protect our customers by assuring high quality at our suppliers. You will be part of a global team that promotes a culture of continuous improvement and zero defect
Your main responsibility will be to:
• Select and onboard new suppliers
• Develop low performing suppliers
• Lead quality system audits
• Lead manufacturing process audits
• Lead supplier APQP during new projects
• Review and approve supplier PPAPs
• Participate in Risk Assessments and FMEA workshops
usuwanie nieprawidłowości i awarii maszyn zgodnie z obowiązującą procedurą i wg panujących w firmie zasad
dochodzenie do przyczyn źródłowych awarii maszyn poprzez kontakt z liderami produkcji, operatorami, działem narzędziowym, technologami oraz osobami z własnego działu
wykonywanie przeglądów maszyn zgodnie ze specyfikacją
opracowywanie zmian konstrukcyjnych oraz wdrażanie ich
aktualizacja dokumentacji technicznej maszyn
wykonywanie drobnych czynności w zakresie mechaniki w ramach posiadanych kompetencji oraz zgodnie z matrycą kompetencji
wykonywanie kompletnych backup'ów maszyn oraz ich archiwizacja