Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Prowadzenia pełnej dokumentacji w zakresie pozyskania (zakup, darowizna) i wypożyczania zbiorów (umowy, protokoły przyjęcia, wydania itp.)
Prowadzenia zgodnie z przepisami prawa i wewnętrznymi regulacjami dokumentacji i ewidencji zbiorów, w szczególności: księgi pomocniczej materiałów pomocniczych i naukowych, kart ewidencyjnych oraz ewidencji elektronicznej
Katalogowania, inwentaryzowania i opracowania merytorycznego zbiorów oraz ich wyceny
Opracowywania dokumentacji związanej ze zbiorami i wykonywania wszystkich czynności z tym związanych
Prowadzenia pełnej dokumentacji w zakresie wypożyczeń eksponatów: umowy użyczenia, protokoły zdawczo-odbiorcze, rejestr protokołów wypożyczeń, ubezpieczenie obiektów, pozwolenie na wywóz za granicę kraju
Sprawowania bezpośredniego nadzoru nad ruchem zbiorów wewnątrz Muzeum
Dbanie o spójność wizualną Muzeum, egzekwowanie przestrzegania systemu identyfikacji wizualnej Muzeum;
koordynowanie kampanii outdoorowych i indoorowych Muzeum;
koordynowanie pracy nad drukami Muzeum (foldery, ulotki, afisze etc.) – przygotowywanie treści, wybór materiału graficznego, pozyskiwanie akceptacji poszczególnych działów Muzeum;
budżetowanie kampanii promocyjnych i zakup przestrzeni reklamowych w mediach tradycyjnych i internetowych;
przygotowywanie zapytań ofertowych;
sprzedaż oferty muzeum odbiorcom krajowym i zagranicznym, w tym współpraca z portalami turystycznymi;
współpraca z innymi działami Muzeum przy realizacji poszczególnych projektów;
śledzenie trendów i utrzymywanie wysokiego poziomu projektowania i estetyki w zakresie reklamy, marketingu oraz działań PR;
Na stanowisku asystenta/ asystentki i adiunkta/ adiunktki:
Koordynowanie powierzonych wystaw i projektów, w tym:
a) opracowywanie budżetu oraz harmonogramu realizacji wystaw i projektów;
b) monitorowanie procesu realizacji wystaw i projektów;
c) prowadzenie korespondencji wystaw i projektów w językach polskim i angielskim;
d) bieżąca koordynacja wszystkich spraw i działań związanych z realizacją wystaw i projektów;
e) przedstawianie propozycji umów w sprawach związanych z realizacją wystaw i projektów;
f) pomoc w przygotowaniu aplikacji grantowych oraz w rozliczaniu wystaw i projektów;
g) przygotowywanie tekstów o prezentowanych pracach, artystach i projektach
Na stanowisku kustosza/ kustoszki:
Koordynowanie powierzonych wystaw i projektów, w tym:
a) opracowywanie budżetu oraz harmonogramu realizacji wystaw i projektów;
b) monitorowanie procesu realizacji wystaw i projektów;
c) prowadzenie korespondencji wystaw i projektów w językach polskim i angielskim;
d) bieżąca koordynacja wszystkich spraw i działań związanych z realizacją wystaw i projektów;
e) przedstawianie propozycji umów w sprawach związanych z realizacją wystaw i projektów;
f) pomoc w przygotowaniu aplikacji grantowych oraz w rozliczaniu wystaw i projektów;
g) przygotowywanie tekstów o prezentowanych pracach, artystach i projektach
Pełnienie funkcji kuratora powierzonych wystaw i projektów, w tym:
a) opracowanie merytorycznej koncepcji wystawy lub projektu;
b) dobór artystów i bieżąca współpraca z nimi oraz z osobami merytorycznie zaangażowanymi w realizację wystawy lub projektu, w językach polskim i angielskim;
c) przygotowanie wstępnej koncepcji aranżacji wystawy lub projektu oraz ich identyfikacji wizualnej we współpracy z grafikami i Działem Promocji;
d) przygotowanie koncepcji wydawnictwa towarzyszącego wystawie;
e) przygotowanie założeń promocyjnych wystawy lub projektu, w tym opracowanie odpowiednich tekstów i współpraca przy tworzeniu materiałów wizualnych towarzyszących wystawie lub projektowi;
f) przygotowanie budżetu wystawy lub projektu;
g) współpraca z osobami odpowiadającymi za montaż, obsługę i promocję wystawy lub projektu
Przygotowywanie propozycji programowych dla MOCAK-u (wystawy, spotkania, konferencje)
Dbanie o spójność wizualną Muzeum, egzekwowanie przestrzegania systemu identyfikacji wizualnej Muzeum;
planowanie i koordynacja akcji promocyjnych stałych i jednorazowych związanych z działalnością Muzeum;
budżetowanie projektów i kampanii promocyjnych, zakup mediów, koordynowanie pracy z podwykonawcami, przygotowywanie umów, harmonogramów, regulaminów, dokumentacji i raportów;
monitoring mediów i ocena efektywności działań reklamowych i działań PR;
współtworzenie materiałów promocyjnych – internetowych, drukowanych, prasowych;
współpraca z innymi działami Muzeum przy realizacji poszczególnych projektów;
śledzenie trendów i utrzymywanie wysokiego poziomu projektowania i estetyki w zakresie reklamy, marketingu oraz działań PR;
Koordynacja projektów o charakterze pozawystawienniczym: wydarzeń zewnętrznych i wewnętrznych, wynajmów i podnajmów, konferencji, koncertów, spektakli, prezentacji, sesji zdjęciowych, itp;
Bieżący kontakt z podmiotami wynajmującymi i korzystającymi w ramach ww. projektów z przestrzeni Muzeum, w tym z sali audiowizualnej i sal ekspozycyjnych;
Przygotowywanie projektów umów i negocjowanie ich treści oraz opracowywanie protokołów zdawczo-odbiorczych i upoważnień związanych z realizacją wydarzeń;
Nadzór organizacyjno-techniczny nad wydarzeniami, organizacja zabezpieczenia przestrzeni wystawienniczej;
Koordynacja pracy recepcji, szatni oraz pracowników obsługi widza (w tym ustalanie zapotrzebowania, bieżąca współpraca z koordynatorem z ramienia firmy zewnętrznej, opisywanie faktur);
Zarządzanie między-działowym kalendarzem wydarzeń organizowanych w Muzeum
Bieżący nadzór nad stanem ekspozycji oraz obsługą i bezpieczeństwem zwiedzających;
Nadzór nad bezpieczeństwem Muzeum, w tym przede wszystkim nadzór nad przestrzeganiem procedur dot. bezpieczeństwa muzeum i zbiorów przez pracowników Muzeum oraz zwiedzających i gości;
Nadzór nad realizacją zapisów Planów ochrony Muzeum, Planu ochrony zabytków ruchomych, Instrukcji przygotowania zbiorów do ewakuacji i innych obowiązujących w Muzeum regulaminów dot. bezpieczeństwa dzieł i muzeum oraz przestrzeganiem procedur;
Opracowywanie i aktualizowanie dokumentacji ochronnej Muzeum oraz regulaminów wewnętrznych, oraz innych wynikających z Rozporządzenia Ministra Kultury i dziedzictwa Narodowego z dnia 2 września 2014 r. w sprawie zabezpieczania zbiorów muzeum przed pożarem, kradzieżą i innym niebezpieczeństwem grożącym ich zniszczeniem lub utratą Dz.U. 2014 poz. 1240;
Nadzór nad realizacją umowy na usługę ochrony osób i mienia, konserwację systemów zabezpieczeń elektronicznych oraz obsługę ekspozycji
Księgowy / Księgowa - Specjalista / Specjalistka ds. rachunkowości
Kraków
Wygasła: 17.11.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
sporządzanie list wynagrodzeń w systemie OPTIMA (umowy o pracę oraz umowy cywilno-prawne);
sprawdzanie pod względem formalnym rachunkowym dokumentów księgowych oraz wprowadzanie ich do systemu księgowego OPTIMA;
obsługa systemu Płatnik, ZUS PUE;
wpisywanie przelewów do systemu bankowego;
prowadzenie ewidencji i rozliczanie druków ścisłego zarachowania;
pomoc przy sporządzaniu budżetu Muzeum, sprawozdania finansowego oraz wszystkich innych dokumentów w zakresie planowania finansowego oraz o charakterze sprawozdawczym;
sporządzanie i wysyłanie rocznych deklaracji PIT11, PIT40, IFT i inne;
prowadzenie rozliczeń z Zakładowym Funduszem Świadczeń Socjalnych;
wsparcie administracyjne Kierownika Administracyjnego i Dyrekcji w bieżących zadaniach i realizowanych projektach;
zarządzanie, przetwarzanie, porządkowanie i archiwizacja dokumentacji oraz pilnowanie ich prawidłowego obiegu w Muzeum według wytycznych przełożonego;
prowadzenie i bieżąca aktualizacja baz danych – w tym opracowywanie danych i raportów na podstawie m.in. faktur (wymagana umiejętność ich czytania i analizowania);
przygotowywanie i formatowanie dokumentów, zamówień, notatek, prezentacji, raportów, rozliczeń według wytycznych przełożonego;
czynny udział w corocznych inwentaryzacjach w Muzeum;
zarządzanie kalendarzem, organizacja spotkań i zebrań wraz z opracowywaniem notatek;
kontakt i współpraca z innymi działami Muzeum oraz instytucjami, kontrahentami i dostawcami;
realizacja dodatkowych zadań, wynikających z bieżących potrzeb
1. Koordynowanie powierzonych wystaw i projektów, w tym:
- opracowywanie budżetu oraz harmonogramu realizacji wystaw i projektów;
- monitorowanie procesu realizacji wystaw i projektów;
- prowadzenie korespondencji wystaw i projektów w językach polskim i angielskim;
- bieżąca koordynacja wszystkich spraw i działań związanych z realizacją wystaw projektów;
- przedstawianie propozycji umów w sprawach związanych z realizacją wystaw i projektów;
pomoc w przygotowaniu aplikacji grantowych oraz w rozliczaniu wystaw i projektów;
przygotowywanie tekstów o prezentowanych pracach, artystach i projektach
NA STANOWISKU KUSTOSZA/ KUSTOSZKI:
1. Koordynowanie powierzonych wystaw i projektów, w tym:
- opracowywanie budżetu oraz harmonogramu realizacji wystaw i projektów;
- monitorowanie procesu realizacji wystaw i projektów;
- prowadzenie korespondencji wystaw i projektów w językach polskim i angielskim;
- bieżąca koordynacja wszystkich spraw i działań związanych z realizacją wystaw i projektów;
- przedstawianie propozycji umów w sprawach związanych z realizacją wystaw i projektów;
- pomoc w przygotowaniu aplikacji grantowych oraz w rozliczaniu wystaw i projektów;
- przygotowywanie tekstów o prezentowanych pracach, artystach i projektach
2. Pełnienie funkcji kuratora powierzonych wystaw i projektów, w tym:
- opracowanie merytorycznej koncepcji wystawy lub projektu;
- dobór artystów i bieżąca współpraca z nimi oraz z osobami merytorycznie zaangażowanymi w realizację wystawy lub projektu, w językach polskim i angielskim;
- przygotowanie wstępnej koncepcji aranżacji wystawy lub projektu oraz ich identyfikacji wizualnej we współpracy z grafikami i Działem Promocji;
- przygotowanie koncepcji wydawnictwa towarzyszącego wystawie;
- przygotowanie założeń promocyjnych wystawy lub projektu, w tym opracowanie odpowiednich tekstów i współpraca przy tworzeniu materiałów wizualnych towarzyszących wystawie lub projektowi;
- przygotowanie budżetu wystawy lub projektu;
- współpraca z osobami odpowiadającymi za montaż, obsługę i promocję wystawy lub projektu
3. Przygotowywanie propozycji programowych dla MOCAK-u (wystawy, spotkania, konferencje)
współtworzenie oferty edukacyjnej Muzeum (programy do wystaw czasowych, oferta dla grup zorganizowanych i indywidualnych zwiedzających, działania na rzecz dostępności, materiały edukacyjne);
realizacja programu edukacyjnego (warsztaty, oprowadzania, prelekcje), także w językach obcych;
współpraca z edukatorami i przewodnikami, stażystami, nadzór nad ich pracą;
prowadzenie Biblioteki MOCAK-u: opracowywanie i gromadzenie zbiorów bibliotecznych; obsługa czytelników;
możliwość realizacji własnych projektów o charakterze edukacyjnym lub naukowym;
obsługa wydarzeń Muzeum w zakresie technicznym (audio oraz wideo), montaż i przygotowanie urządzeń multimedialnych do wystaw, współpraca przy projektowaniu i realizacji wystaw multimedialnych;
współpraca z artystami, także w języku angielskim;
digitalizacja, katalogowanie i obróbka materiałów audiowizualnych;
praca na wysokości powyżej trzech metrów na podeście ruchomym i drabinie;
praca administracyjno-archiwalna związana ze stanowiskiem;