Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (371)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 371 )
Inżynier Procesu Produkcji
Dobieżyńska 43, Buk
Wygasła: 09.05.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
zapewnienie prawidłowego przebiegu procesów technologicznych zgodnie z przyjętymi procedurami - proces Wtryskiwania Wyrobów z Tworzyw Sztucznych
analiza i optymalizacja procesów produkcyjnych (wykonywanie prób technologicznych, opracowywanie kart procesu technologicznego, optymalizacja procesów wg. kryterium jakości i kosztów)
nadzór nad produkcją (analiza i kontrola wybranych aspektów produkcyjnych/wskaźników efektywności, współuczestniczenie w raportowaniu danych produkcyjnych, zapewnienie dostępu do dokumentacji konstrukcyjno-technologicznej pracownikom wydziału);
wdrażanie nowych produktów i technologii (wdrażanie nowych wyrobów i technologii do produkcji; odpowiedzialność za dobór surowców)
Specjalista / Specjalistka ds. planowania produkcji
Dobieżyńska 43, Buk
Wygasła: 21.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Zapewnienie dostępności wyrobów gotowych do sprzedaży poprzez planowanie produkcji przy zachowaniu optymalnego zapasu oraz ustalonego poziomu obsługi klienta;
Zarządzanie zapasami wyrobów gotowych według wytycznych ustalonych przez przełożonego;
Aktywne uczestnictwo na spotkaniach w całym Łańcuchu Dostaw;
Współodpowiedzialność za realizację polityki zapasów wyrobów własnych;
Prognozowanie popytu na poziomie indeksu;
Sporządzanie i korygowanie harmonogramów produkcji przy optymalnym wykorzystaniu zdolności produkcyjnych;
Kontrola i analiza realizacji harmonogramu produkcji, nadzór nad przebiegiem realizacji założeń;
Potwierdzanie dostępności wyrobów gotowych w systemie;
Specjalista / Specjalistka ds. planowania produkcji
Dobieżyńska 43, Buk
Wygasła: 10.02.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Zapewnienie dostępności wyrobów gotowych do sprzedaży poprzez planowanie produkcji przy zachowaniu optymalnego zapasu oraz ustalonego poziomu obsługi klienta;
Zarządzanie zapasami wyrobów gotowych według wytycznych ustalonych przez przełożonego;
Aktywne uczestnictwo na spotkaniach w całym Łańcuchu Dostaw;
Współodpowiedzialność za realizację polityki zapasów wyrobów własnych;
Prognozowanie popytu na poziomie indeksu;
Sporządzanie i korygowanie harmonogramów produkcji przy optymalnym wykorzystaniu zdolności produkcyjnych;
Kontrola i analiza realizacji harmonogramu produkcji, nadzór nad przebiegiem realizacji założeń;
Potwierdzanie dostępności wyrobów gotowych w systemie;
zarządzanie procesem dostępności zapasów produktów (wyroby gotowe) zgodnie z przyjętą polityką firmy dla Wavin Polska oraz dla naszych spółek na terenie Europy
analiza zamówień oraz na jej podstawie bieżąca współpraca z lokalnymi dostawcami oraz dostawcami grupowymi dla spółek Wavin
tworzenie prognoz oraz zamówień zakupów do dostawców
obsługa niestandardowych zamówień na potrzeby sprzedaży
obsługa reklamacji ilościowych i jakościowych w zakresie określonych dostaw
zlecanie organizacji transportu oraz sporządzanie harmonogramów dostaw, koordynowanie wysyłek przez dostawców
tworzenie raportów i analiz na potrzeby działu oraz obszarów współpracujących
bieżąca współpraca z działem obsługi klienta, produkcją, planowania, logistyki
zarządzanie procesem dostępności zapasów produktów (wyroby gotowe) zgodnie z przyjętą polityką firmy dla Wavin Polska oraz dla naszych spółek na terenie Europy
analiza zamówień oraz na jej podstawie bieżąca współpraca z lokalnymi dostawcami oraz dostawcami grupowymi dla spółek Wavin
tworzenie prognoz oraz zamówień zakupów do dostawców
obsługa niestandardowych zamówień na potrzeby sprzedaży
obsługa reklamacji ilościowych i jakościowych w zakresie określonych dostaw
zlecanie organizacji transportu oraz sporządzanie harmonogramów dostaw, koordynowanie wysyłek przez dostawców
tworzenie raportów i analiz na potrzeby działu oraz obszarów współpracujących
bieżąca współpraca z działem obsługi klienta, produkcją, planowania, logistyki
Realizacja strategii sprzedażowej firmy w obszarze rozwoju takich produktów jak: wentylacja mechaniczna, ogrzewanie podłogowe, ogrzewanie i chłodzenie ścienne i sufitowe, automatyka sterująca
Realizacja celów sprzedażowych i jakościowych poprzez: pozyskiwanie, budowanie i utrzymywanie długoterminowych relacji z klientami
Stanie się zaufanym doradcą i partnerem dla konsultantów, architektów i inwestorów
Proaktywne poszukiwanie i realizacja nowych możliwości biznesowych
Dzielenie się kluczowymi spostrzeżeniami dotyczącymi zarówno krótko jak i długoterminowych możliwości biznesowych i wyzwań handlowych
Codzienne korzystanie z systemu CRM jako narzędzia do zarządzania biznesem komercyjnym
Realizacja strategii sprzedażowej firmy w obszarze rozwoju takich produktów jak: wentylacja mechaniczna, ogrzewanie podłogowe, ogrzewanie i chłodzenie ścienne i sufitowe, automatyka sterująca
Realizacja celów sprzedażowych i jakościowych poprzez: pozyskiwanie, budowanie i utrzymywanie długoterminowych relacji z klientami
Stanie się zaufanym doradcą i partnerem dla konsultantów, architektów i inwestorów
Proaktywne poszukiwanie i realizacja nowych możliwości biznesowych
Dzielenie się kluczowymi spostrzeżeniami dotyczącymi zarówno krótko jak i długoterminowych możliwości biznesowych i wyzwań handlowych
Codzienne korzystanie z systemu CRM jako narzędzia do zarządzania biznesem komercyjnym
Realizacja strategii sprzedażowej firmy w obszarze rozwoju takich produktów jak: wentylacja mechaniczna, ogrzewanie podłogowe, ogrzewanie i chłodzenie ścienne i sufitowe, automatyka sterująca
Realizacja celów sprzedażowych i jakościowych poprzez: pozyskiwanie, budowanie i utrzymywanie długoterminowych relacji z klientami
Stanie się zaufanym doradcą i partnerem dla konsultantów, architektów i inwestorów
Proaktywne poszukiwanie i realizacja nowych możliwości biznesowych
Dzielenie się kluczowymi spostrzeżeniami dotyczącymi zarówno krótko jak i długoterminowych możliwości biznesowych i wyzwań handlowych
Codzienne korzystanie z systemu CRM jako narzędzia do zarządzania biznesem komercyjnym
Realizacja strategii sprzedażowej firmy w obszarze rozwoju takich produktów jak: wentylacja mechaniczna, ogrzewanie podłogowe, ogrzewanie i chłodzenie ścienne i sufitowe, automatyka sterująca
Realizacja celów sprzedażowych i jakościowych poprzez: pozyskiwanie, budowanie i utrzymywanie długoterminowych relacji z klientami
Stanie się zaufanym doradcą i partnerem dla konsultantów, architektów i inwestorów
Proaktywne poszukiwanie i realizacja nowych możliwości biznesowych
Dzielenie się kluczowymi spostrzeżeniami dotyczącymi zarówno krótko jak i długoterminowych możliwości biznesowych i wyzwań handlowych
Codzienne korzystanie z systemu CRM jako narzędzia do zarządzania biznesem komercyjnym
Realizacja strategii sprzedażowej firmy w obszarze rozwoju takich produktów jak: wentylacja mechaniczna, ogrzewanie podłogowe, ogrzewanie i chłodzenie ścienne i sufitowe, automatyka sterująca
Realizacja celów sprzedażowych i jakościowych poprzez: pozyskiwanie, budowanie i utrzymywanie długoterminowych relacji z klientami
Stanie się zaufanym doradcą i partnerem dla konsultantów, architektów i inwestorów
Proaktywne poszukiwanie i realizacja nowych możliwości biznesowych
Dzielenie się kluczowymi spostrzeżeniami dotyczącymi zarówno krótko jak i długoterminowych możliwości biznesowych i wyzwań handlowych
Codzienne korzystanie z systemu CRM jako narzędzia do zarządzania biznesem komercyjnym
Realizacja strategii sprzedażowej firmy w obszarze rozwoju takich produktów jak: wentylacja mechaniczna, ogrzewanie podłogowe, ogrzewanie i chłodzenie ścienne i sufitowe, automatyka sterująca
Realizacja celów sprzedażowych i jakościowych poprzez: pozyskiwanie, budowanie i utrzymywanie długoterminowych relacji z klientami
Stanie się zaufanym doradcą i partnerem dla konsultantów, architektów i inwestorów
Proaktywne poszukiwanie i realizacja nowych możliwości biznesowych
Dzielenie się kluczowymi spostrzeżeniami dotyczącymi zarówno krótko- jak i długoterminowych możliwości biznesowych i wyzwań handlowych
Codzienne korzystanie z systemu CRM jako narzędzia do zarządzania biznesem komercyjnym
Realizacja strategii sprzedażowej firmy w obszarze rozwoju takich produktów jak: wentylacja mechaniczna, ogrzewanie podłogowe, ogrzewanie i chłodzenie ścienne i sufitowe, automatyka sterująca
Realizacja celów sprzedażowych i jakościowych poprzez: pozyskiwanie, budowanie i utrzymywanie długoterminowych relacji z klientami
Stanie się zaufanym doradcą i partnerem dla konsultantów, architektów i inwestorów
Proaktywne poszukiwanie i realizacja nowych możliwości biznesowych
Dzielenie się kluczowymi spostrzeżeniami dotyczącymi zarówno krótko- jak i długoterminowych możliwości biznesowych i wyzwań handlowych
Codzienne korzystanie z systemu CRM jako narzędzia do zarządzania biznesem komercyjnym
Opracowanie i utrzymanie skutecznych strategii asortymentowych w obszarze takiego portfela produktów jak: ogrzewanie podłogowe, ogrzewanie i chłodzenie ścienne i sufitowe, automatyka sterująca, wentylacja mechaniczna
Bieżące zarządzanie portfelem produktów: analiza cyklu życia produktu, wprowadzanie nowych produktów na rynek, rozwój, wycofywanie ze sprzedaży
Przygotowywanie oraz aktualizacja dokumentacji technicznej w tym katalogów, broszur, instrukcji obsługi urządzeń
Osiągnięcie założonego celu sprzedaży i marży oraz rozwój produktów na rynku lokalnym
Badanie oraz analiza potrzeb rynku
Bieżące wsparcie techniczne lokalnych zespołów handlowych oraz działu marketingu, skuteczne dzielenie się wiedzą i doświadczeniem
Prowadzenie szkoleń wewnętrznych oraz zewnętrznych
Uczestnictwo w wydarzeniach branżowych, konferencjach, targach
Aktywne wsparcie techniczne dla biur projektowych, architektonicznych, sieci sprzedaży, instalatorów i wykonawców
Uczestnictwo w przygotowaniu dokumentacji produktowych dla potrzeb uzyskania certyfikatów, aprobat technicznych, atestów
Opiniowanie reklamacji wewnętrznych i zewnętrznych
Wsparcie techniczne przy uruchamianiu, pierwszej konfiguracji oferowanych systemów
Przeprowadzanie okresowych kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bhp
Raportowanie zdarzeń i incydentów do centrali firmy
Przeprowadzanie wstępnych szkoleń bhp
Opracowanie oraz bieżąca modyfikacja wszelkich instrukcji, zarządzeń, regulaminów, raportów dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy i p.poż oraz kompletowanie i przechowywanie dokumentacji
Popularyzacja obszaru bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ergonomii wśród kadry zarządzającej oraz pracowników operacyjnych i biurowych
Bieżąca analiza i przewidywanie sytuacji pożarowych i awaryjnych jakie mogę wystąpić na terenie zakładu
Realizacja celów sprzedażowych i jakościowych poprzez: pozyskiwanie, budowanie i utrzymywanie długoterminowych relacji z klientami oraz sprzedaż systemów sanitarnych określonym grupom klientów w podległym regionie (wykonawcy, dystrybutorzy, projektanci, inwestorzy)
Współpraca z działem obsługi klienta i działem marketingu w celu zapewnienia najwyższych standardów realizacji zamówień oraz obsługi klienta
Reprezentowanie firmy na targach i konferencjach branżowych oraz zbieranie i analiza danych rynkowych w podległym regionie
Raportowanie bezpośrednio do Dyrektora Dywizji Sprzedaży
Realizacja celów sprzedażowych i jakościowych poprzez: pozyskiwanie, budowanie i utrzymywanie długoterminowych relacji z klientami oraz sprzedaż systemów sanitarnych określonym grupom klientów w podległym regionie (wykonawcy, dystrybutorzy, projektanci, inwestorzy)
Współpraca z działem obsługi klienta i działem marketingu w celu zapewnienia najwyższych standardów realizacji zamówień oraz obsługi klienta
Reprezentowanie firmy na targach i konferencjach branżowych oraz zbieranie i analiza danych rynkowych w podległym regionie
Raportowanie bezpośrednio do Dyrektora Dywizji Sprzedaży
Realizacja celów sprzedażowych i jakościowych poprzez: pozyskiwanie, budowanie i utrzymywanie długoterminowych relacji z klientami oraz sprzedaż systemów sanitarnych określonym grupom klientów w podległym regionie (wykonawcy, dystrybutorzy, projektanci, inwestorzy)
Współpraca z działem obsługi klienta i działem marketingu w celu zapewnienia najwyższych standardów realizacji zamówień oraz obsługi klienta
Reprezentowanie firmy na targach i konferencjach branżowych oraz zbieranie i analiza danych rynkowych w podległym regionie
Raportowanie bezpośrednio do Dyrektora Dywizji Sprzedaży
Realizacja celów sprzedażowych i jakościowych poprzez: pozyskiwanie, budowanie i utrzymywanie długoterminowych relacji z klientami oraz sprzedaż systemów sanitarnych określonym grupom klientów w podległym regionie (wykonawcy, dystrybutorzy, projektanci, inwestorzy)
Współpraca z działem obsługi klienta i działem marketingu w celu zapewnienia najwyższych standardów realizacji zamówień oraz obsługi klienta
Reprezentowanie firmy na targach i konferencjach branżowych oraz zbieranie i analiza danych rynkowych w podległym regionie
Raportowanie bezpośrednio do Dyrektora Dywizji Sprzedaży
Zapewnienie prawidłowego przebiegu procesów technologicznych zgodnie z przyjętymi procedurami dla procesu wtrysku
Analiza i optymalizacja procesów produkcyjnych (wykonywanie prób technologicznych, opracowywanie kart procesu technologicznego, optymalizacja procesów wg. kryterium jakości i kosztów)
Nadzór nad produkcją (analiza i kontrola wybranych aspektów produkcyjnych/wskaźników efektywności, współuczestniczenie w raportowaniu danych produkcyjnych, zapewnienie dostępu do dokumentacji konstrukcyjno-technologicznej pracownikom wydziału)
Wdrażanie nowych produktów i technologii (wdrażanie nowych wyrobów i technologii do produkcji, odpowiedzialność za dobór surowców)
Realizacja krótko i średnio terminowych celów sprzedażowych i jakościowych poprzez: pozyskiwanie, budowanie i utrzymywanie długoterminowych relacji z klientami oraz sprzedaż systemów rynnowych określonym grupom klientów w podległym regionie (instalatorzy, inwestorzy, generalni wykonawcy, projektanci, dystrybutorzy)
Współpraca z działem obsługi klienta i działem marketingu w celu zapewnienia najwyższych standardów realizacji zamówień oraz obsługi klienta
Reprezentowanie firmy na targach i konferencjach branżowych oraz zbieranie i analiza danych rynkowych w podległym regionie
Raportowanie bezpośrednio do Dyrektora Dywizji Sprzedaży
Główną rolą osoby na stanowisku Commercial Project Engineer (CMV) jest wzrost sprzedaży rozwiązań z obszaru Indoor Climate Solutions (ICS) w podległym regionie
Twoja praca będzie skupiona w szczególności na obszarze Wentylacji Mechanicznej i Automatyki Sterującej (CMV). Aby z powodzeniem pełnić tę rolę należy posiadać kombinację wiedzy technicznej z obszaru Wentylacji z umiejętnościami sprzedażowymi
W codziennej pracy będziesz oferować Klientom (tj. inwestorom, projektantom, deweloperom, wykonawcom i instalatorom) nowoczesne rozwiązania projektowane i wytwarzane przez Wavin
KLUCZOWE OBOWIĄZKI:
• osiąganie założonych celów sprzedażowych w obszarze ICS oraz w sektorze budownictwa mieszkaniowego;
• profesjonalne doradztwo partnerom oraz Klientom, tj. deweloperom, projektantom, wykonawcom i instalatorom, w wyborze odpowiednich rozwiązań w kategorii CMV oraz innych produktów z obszaru ICS;
• odgrywanie kluczowej roli w realizacji krajowego planu sprzedaży w przełożeniu na działania operacyjne tj. rozwój oferty produktowej, działania sprzedażowe, itp.;
• aktywne poszukiwanie i realizowanie nowych możliwości rozwoju biznesu;
• współpraca z zespołem handlowców celem wykorzystania relacji z Klientami krajowymi w celu dostosowania i realizacji inicjatyw handlowych;
• zarządzanie procesem sprzedaży;
• wykorzystywanie bazy CRM, jako narzędzia do zarządzania sprzedażą:
o bieżąca aktualizacja danych Klientów;
o rejestracja regularnych spotkań F2F z Klientami;
o bieżące dzielenie się postępami w rozwoju portfolia Klientów;
• dzielenie się kluczowymi spostrzeżeniami dotyczącymi krótko- i długoterminowych możliwości rozwoju w swoim obszarze działania;
• ścisła współpraca z kierownikami ds. technicznych i ekspertami ds. kalkulacji i projektowania w celu wykorzystania wiedzy technologicznej i cyfrowej (CAD, BIM) Wavin w zwiększaniu udziału organizacji w rynku ICS;
• współpraca z innymi działami firmy w celu rozwijania portfolio produktów;
• proaktywne wspieranie i angażowanie członków zespołów z innych kategorii produktów w celu zastosowania tzw. sprzedaży krzyżowej przy udziale innych jednostek biznesowych Wavin (np. woda pitna do użytku domowego lub wykorzystanie wody deszczowej, itp.)
Główną rolą osoby na stanowisku Commercial Project Engineer (CMV) jest wzrost sprzedaży rozwiązań z obszaru Indoor Climate Solutions (ICS) w podległym regionie
Twoja praca będzie skupiona w szczególności na obszarze Wentylacji Mechanicznej i Automatyki Sterującej (CMV). Aby z powodzeniem pełnić tę rolę należy posiadać kombinację wiedzy technicznej z obszaru Wentylacji z umiejętnościami sprzedażowymi
W codziennej pracy będziesz oferować Klientom (tj. inwestorom, projektantom, deweloperom, wykonawcom i instalatorom) nowoczesne rozwiązania projektowane i wytwarzane przez Wavin
KLUCZOWE OBOWIĄZKI:
• osiąganie założonych celów sprzedażowych w obszarze ICS oraz w sektorze budownictwa mieszkaniowego;
• profesjonalne doradztwo partnerom oraz Klientom, tj. deweloperom, projektantom, wykonawcom i instalatorom, w wyborze odpowiednich rozwiązań w kategorii CMV oraz innych produktów z obszaru ICS;
• odgrywanie kluczowej roli w realizacji krajowego planu sprzedaży w przełożeniu na działania operacyjne tj. rozwój oferty produktowej, działania sprzedażowe, itp.;
• aktywne poszukiwanie i realizowanie nowych możliwości rozwoju biznesu;
• współpraca z zespołem handlowców celem wykorzystania relacji z Klientami krajowymi w celu dostosowania i realizacji inicjatyw handlowych;
• zarządzanie procesem sprzedaży;
• wykorzystywanie bazy CRM, jako narzędzia do zarządzania sprzedażą:
o bieżąca aktualizacja danych Klientów;
o rejestracja regularnych spotkań F2F z Klientami;
o bieżące dzielenie się postępami w rozwoju portfolia Klientów;
• dzielenie się kluczowymi spostrzeżeniami dotyczącymi krótko- i długoterminowych możliwości rozwoju w swoim obszarze działania;
• ścisła współpraca z kierownikami ds. technicznych i ekspertami ds. kalkulacji i projektowania w celu wykorzystania wiedzy technologicznej i cyfrowej (CAD, BIM) Wavin w zwiększaniu udziału organizacji w rynku ICS;
• współpraca z innymi działami firmy w celu rozwijania portfolio produktów;
• proaktywne wspieranie i angażowanie członków zespołów z innych kategorii produktów w celu zastosowania tzw. sprzedaży krzyżowej przy udziale innych jednostek biznesowych Wavin (np. woda pitna do użytku domowego lub wykorzystanie wody deszczowej, itp.)
Główną rolą osoby na stanowisku Commercial Project Engineer (CMV) jest wzrost sprzedaży rozwiązań z obszaru Indoor Climate Solutions (ICS) w podległym regionie
Twoja praca będzie skupiona w szczególności na obszarze Wentylacji Mechanicznej i Automatyki Sterującej (CMV). Aby z powodzeniem pełnić tę rolę należy posiadać kombinację wiedzy technicznej z obszaru Wentylacji z umiejętnościami sprzedażowymi
W codziennej pracy będziesz oferować Klientom (tj. inwestorom, projektantom, deweloperom, wykonawcom i instalatorom) nowoczesne rozwiązania projektowane i wytwarzane przez Wavin
KLUCZOWE OBOWIĄZKI:
• osiąganie założonych celów sprzedażowych w obszarze ICS oraz w sektorze budownictwa mieszkaniowego;
• profesjonalne doradztwo partnerom oraz Klientom, tj. deweloperom, projektantom, wykonawcom i instalatorom, w wyborze odpowiednich rozwiązań w kategorii CMV oraz innych produktów z obszaru ICS;
• odgrywanie kluczowej roli w realizacji krajowego planu sprzedaży w przełożeniu na działania operacyjne tj. rozwój oferty produktowej, działania sprzedażowe, itp.;
• aktywne poszukiwanie i realizowanie nowych możliwości rozwoju biznesu;
• współpraca z zespołem handlowców celem wykorzystania relacji z Klientami krajowymi w celu dostosowania i realizacji inicjatyw handlowych;
• zarządzanie procesem sprzedaży;
• wykorzystywanie bazy CRM, jako narzędzia do zarządzania sprzedażą:
o bieżąca aktualizacja danych Klientów;
o rejestracja regularnych spotkań F2F z Klientami;
o bieżące dzielenie się postępami w rozwoju portfolia Klientów;
• dzielenie się kluczowymi spostrzeżeniami dotyczącymi krótko- i długoterminowych możliwości rozwoju w swoim obszarze działania;
• ścisła współpraca z kierownikami ds. technicznych i ekspertami ds. kalkulacji i projektowania w celu wykorzystania wiedzy technologicznej i cyfrowej (CAD, BIM) Wavin w zwiększaniu udziału organizacji w rynku ICS;
• współpraca z innymi działami firmy w celu rozwijania portfolio produktów;
• proaktywne wspieranie i angażowanie członków zespołów z innych kategorii produktów w celu zastosowania tzw. sprzedaży krzyżowej przy udziale innych jednostek biznesowych Wavin (np. woda pitna do użytku domowego lub wykorzystanie wody deszczowej, itp.)
osiąganie założonych celów sprzedażowych w obszarze C&I/QS w sektorze budownictwa infrastrukturalnego oraz inwestycji kubaturowych ;
profesjonalne doradztwo i sprzedaż partnerom oraz Klientom, tj. inwestorom, projektantom, wykonawcom; dystrybutorom;
aktywne poszukiwanie i realizowanie nowych możliwości rozwoju biznesu;
współpraca z zespołem sprzedażowym w celu wykorzystania relacji z Klientami krajowymi w celu dostosowania i realizacji inicjatyw handlowych;
wykorzystywanie bazy CRM jako narzędzia do zarządzania sprzedażą:
bieżąca aktualizacja danych Klientów;
rejestracja regularnych spotkań z Klientami;
bieżące dzielenie się postępami w rozwoju portfolia Klientów;
dzielenie się kluczowymi spostrzeżeniami dotyczącymi krótko- i długoterminowych możliwości rozwoju w swoim obszarze działania;
zarządzanie procesem sprzedaży;
ścisła współpraca z Kierownikami ds. Kluczowych Klientów oraz Doradcami Techniczno-Handlowymi w zwiększaniu udziału Wavin w rynku ;
współpraca z innymi działami firmy w celu rozwijania portfolio produktów;
proaktywne wspieranie i angażowanie członków zespołów z innych kategorii produktów w celu zastosowania tzw. sprzedaży krzyżowej przy udziale innych jednostek biznesowych Wavin
osiąganie założonych celów sprzedażowych w obszarze C&I/QS w sektorze budownictwa infrastrukturalnego oraz inwestycji kubaturowych ;
profesjonalne doradztwo i sprzedaż partnerom oraz Klientom, tj. inwestorom, projektantom, wykonawcom; dystrybutorom;
aktywne poszukiwanie i realizowanie nowych możliwości rozwoju biznesu;
współpraca z zespołem sprzedażowym w celu wykorzystania relacji z Klientami krajowymi w celu dostosowania i realizacji inicjatyw handlowych;
wykorzystywanie bazy CRM jako narzędzia do zarządzania sprzedażą:
bieżąca aktualizacja danych Klientów;
rejestracja regularnych spotkań z Klientami;
bieżące dzielenie się postępami w rozwoju portfolia Klientów;
dzielenie się kluczowymi spostrzeżeniami dotyczącymi krótko- i długoterminowych możliwości rozwoju w swoim obszarze działania;
zarządzanie procesem sprzedaży;
ścisła współpraca z Kierownikami ds. Kluczowych Klientów oraz Doradcami Techniczno-Handlowymi w zwiększaniu udziału Wavin w rynku ;
współpraca z innymi działami firmy w celu rozwijania portfolio produktów;
proaktywne wspieranie i angażowanie członków zespołów z innych kategorii produktów w celu zastosowania tzw. sprzedaży krzyżowej przy udziale innych jednostek biznesowych Wavin
Główną rolą osoby na stanowisku Key Account Managera (KAM) jest wzrost sprzedaży rozwiązań z obszaru Indoor Climate Solutions (ICS) w podległym regionie
Twoja praca będzie skupiona w szczególności na obszarze Wentylacji Mechanicznej i Automatyki Sterującej (CMV). Aby z powodzeniem pełnić tę rolę należy posiadać kombinację wiedzy technicznej z obszaru Wentylacji z umiejętnościami sprzedażowymi
W codziennej pracy będziesz oferować Klientom (tj. inwestorom, projektantom, deweloperom, wykonawcom i instalatorom) nowoczesne rozwiązania projektowane i wytwarzane przez Wavin
KLUCZOWE OBOWIĄZKI:
• osiąganie założonych celów sprzedażowych w obszarze ICS oraz w sektorze budownictwa mieszkaniowego;
• profesjonalne doradztwo partnerom oraz Klientom, tj. deweloperom, projektantom, wykonawcom i instalatorom, w wyborze odpowiednich rozwiązań w kategorii CMV oraz innych produktów z obszaru ICS;
• odgrywanie kluczowej roli w realizacji krajowego planu sprzedaży w przełożeniu na działania operacyjne tj. rozwój oferty produktowej, działania sprzedażowe, itp.;
• aktywne poszukiwanie i realizowanie nowych możliwości rozwoju biznesu;
• współpraca z zespołem handlowców celem wykorzystania relacji z Klientami krajowymi w celu dostosowania i realizacji inicjatyw handlowych;
• zarządzanie procesem sprzedaży;
• wykorzystywanie bazy CRM, jako narzędzia do zarządzania sprzedażą:
o bieżąca aktualizacja danych Klientów;
o rejestracja regularnych spotkań F2F z Klientami;
o bieżące dzielenie się postępami w rozwoju portfolia Klientów;
• dzielenie się kluczowymi spostrzeżeniami dotyczącymi krótko- i długoterminowych możliwości rozwoju w swoim obszarze działania;
• ścisła współpraca z kierownikami ds. technicznych i ekspertami ds. kalkulacji i projektowania w celu wykorzystania wiedzy technologicznej i cyfrowej (CAD, BIM) Wavin w zwiększaniu udziału organizacji w rynku ICS;
• współpraca z innymi działami firmy w celu rozwijania portfolio produktów;
• proaktywne wspieranie i angażowanie członków zespołów z innych kategorii produktów w celu zastosowania tzw. sprzedaży krzyżowej przy udziale innych jednostek biznesowych Wavin (np. woda pitna do użytku domowego lub wykorzystanie wody deszczowej, itp.)
Główną rolą osoby na stanowisku Key Account Managera (KAM) jest wzrost sprzedaży rozwiązań z obszaru Indoor Climate Solutions (ICS) w podległym regionie
Twoja praca będzie skupiona w szczególności na obszarze Wentylacji Mechanicznej i Automatyki Sterującej (CMV). Aby z powodzeniem pełnić tę rolę należy posiadać kombinację wiedzy technicznej z obszaru Wentylacji z umiejętnościami sprzedażowymi
W codziennej pracy będziesz oferować Klientom (tj. inwestorom, projektantom, deweloperom, wykonawcom i instalatorom) nowoczesne rozwiązania projektowane i wytwarzane przez Wavin
KLUCZOWE OBOWIĄZKI:
• osiąganie założonych celów sprzedażowych w obszarze ICS oraz w sektorze budownictwa mieszkaniowego;
• profesjonalne doradztwo partnerom oraz Klientom, tj. deweloperom, projektantom, wykonawcom i instalatorom, w wyborze odpowiednich rozwiązań w kategorii CMV oraz innych produktów z obszaru ICS;
• odgrywanie kluczowej roli w realizacji krajowego planu sprzedaży w przełożeniu na działania operacyjne tj. rozwój oferty produktowej, działania sprzedażowe, itp.;
• aktywne poszukiwanie i realizowanie nowych możliwości rozwoju biznesu;
• współpraca z zespołem handlowców celem wykorzystania relacji z Klientami krajowymi w celu dostosowania i realizacji inicjatyw handlowych;
• zarządzanie procesem sprzedaży;
• wykorzystywanie bazy CRM, jako narzędzia do zarządzania sprzedażą:
o bieżąca aktualizacja danych Klientów;
o rejestracja regularnych spotkań F2F z Klientami;
o bieżące dzielenie się postępami w rozwoju portfolia Klientów;
• dzielenie się kluczowymi spostrzeżeniami dotyczącymi krótko- i długoterminowych możliwości rozwoju w swoim obszarze działania;
• ścisła współpraca z kierownikami ds. technicznych i ekspertami ds. kalkulacji i projektowania w celu wykorzystania wiedzy technologicznej i cyfrowej (CAD, BIM) Wavin w zwiększaniu udziału organizacji w rynku ICS;
• współpraca z innymi działami firmy w celu rozwijania portfolio produktów;
• proaktywne wspieranie i angażowanie członków zespołów z innych kategorii produktów w celu zastosowania tzw. sprzedaży krzyżowej przy udziale innych jednostek biznesowych Wavin (np. woda pitna do użytku domowego lub wykorzystanie wody deszczowej, itp.)
Główną rolą osoby na stanowisku Key Account Managera (KAM) jest wzrost sprzedaży rozwiązań z obszaru Indoor Climate Solutions (ICS) w podległym regionie
Twoja praca będzie skupiona w szczególności na obszarze Wentylacji Mechanicznej i Automatyki Sterującej (CMV). Aby z powodzeniem pełnić tę rolę należy posiadać kombinację wiedzy technicznej z obszaru Wentylacji z umiejętnościami sprzedażowymi
W codziennej pracy będziesz oferować Klientom (tj. inwestorom, projektantom, deweloperom, wykonawcom i instalatorom) nowoczesne rozwiązania projektowane i wytwarzane przez Wavin
KLUCZOWE OBOWIĄZKI:
• osiąganie założonych celów sprzedażowych w obszarze ICS oraz w sektorze budownictwa mieszkaniowego;
• profesjonalne doradztwo partnerom oraz Klientom, tj. deweloperom, projektantom, wykonawcom i instalatorom, w wyborze odpowiednich rozwiązań w kategorii CMV oraz innych produktów z obszaru ICS;
• odgrywanie kluczowej roli w realizacji krajowego planu sprzedaży w przełożeniu na działania operacyjne tj. rozwój oferty produktowej, działania sprzedażowe, itp.;
• aktywne poszukiwanie i realizowanie nowych możliwości rozwoju biznesu;
• współpraca z zespołem handlowców celem wykorzystania relacji z Klientami krajowymi w celu dostosowania i realizacji inicjatyw handlowych;
• zarządzanie procesem sprzedaży;
• wykorzystywanie bazy CRM, jako narzędzia do zarządzania sprzedażą:
o bieżąca aktualizacja danych Klientów;
o rejestracja regularnych spotkań F2F z Klientami;
o bieżące dzielenie się postępami w rozwoju portfolia Klientów;
• dzielenie się kluczowymi spostrzeżeniami dotyczącymi krótko- i długoterminowych możliwości rozwoju w swoim obszarze działania;
• ścisła współpraca z kierownikami ds. technicznych i ekspertami ds. kalkulacji i projektowania w celu wykorzystania wiedzy technologicznej i cyfrowej (CAD, BIM) Wavin w zwiększaniu udziału organizacji w rynku ICS;
• współpraca z innymi działami firmy w celu rozwijania portfolio produktów;
• proaktywne wspieranie i angażowanie członków zespołów z innych kategorii produktów w celu zastosowania tzw. sprzedaży krzyżowej przy udziale innych jednostek biznesowych Wavin (np. woda pitna do użytku domowego lub wykorzystanie wody deszczowej, itp.)