Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (78)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 78 )
Dyrektor Gastronomii
Stronie Śląskie
Wygasła: 14.02.2024
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
dyrektor
Obowiązki:
zarządzanie i nadzór nad restauracjami:
Panorama, Ski Bar wraz z kuchnią hotelową, Karczma Czarna Góra, oraz innymi sezonowymi punktami gastronomicznymi znajdującymi się na terenie Czarna Góra Resort;
pełne Zarządzanie operacyjne zapleczem gastronomicznym włączając w to Zarządzanie personelem, rekrutację, szkolenia oraz motywację pracowników;
zapewnienie wysokiego standardu obsługi gości oraz utrzymanie doskonałej reputacji;
opracowywanie strategii marketingowo-sprzedażowej poszczególnych punktów gastronomicznych;
odpowiedzialność za kontrolę zapasów, zamówienia i utrzymanie wysokich standardów higieny i bezpieczeństwa;
kontrola kosztów i optymalizacja procesów w dziale gastronomii, zarządzanie kosztami w celu optymalizacji zysku operacyjnego;
opracowywanie i kontrola budżetu gastronomii;
planowanie i koordynacja działań związanych z rozbudową oraz otwieraniem nowych placówek;
opracowywanie strategii współpracy oraz prowadzenie negocjacji z operatorami apartamentów na terenie Czarna Góra Resort;
monitorowanie wyników finansowych i raportowanie do Zarządu;
opracowywanie i wdrażanie procedur i instrukcji pracy, nadzór nad przestrzeganiem przepisów, BHP, procedur HACCP i regulacji;
przestrzegania i monitorowanie warunków wykonywania działalności gospodarczej określonymi przepisami Prawa (koncesje, przeglądy kas fiskalnych itd.)
tworzenie budżetów i kontrola ich realizacji, w tym kontrola przychodów i optymalizacja kosztów;
aktywny udział w procesie zamykania okresów sprawozdawczych (miesięczne i roczne) i sporządzanie analiz, raportów, prognoz cash flow na wewnętrzne potrzeby Spółki oraz Grupy;
udział w optymalizacji procesów finansowo-operacyjnych, lub ich inicjowanie;
przygotowywanie rekomendacji biznesowych dla Zarządu i właścicieli Spółki;
sprawowanie kontroli nad działaniami inwestycyjnymi;
uczestniczenie w procesie budowanie świadomości finansowej wśród pracowników grupy;
Budowanie długofalowych relacji z Gośćmi i Klientami
Maksymalizację zysków z konferencji i imprez oraz aktywny udział w realizacji strategii sprzedażowej grupy hotelowej z uwzględnieniem aktywności w nowoczesnych kanałach komunikacji
Bieżący monitoring i analiza rynku oraz działań konkurencji
Współpraca z innymi działami hotelu zapewniająca efektywny przepływ informacji
Sprawne i prawidłowe gospodarowanie majątkiem grupy Czarna Górna Resort
Nadzorowanie rozliczeń wewnętrznych pomiędzy Spółkami w Grupie
Nadzorowanie procesu obiegu informacji i dokumentów finansowych pomiędzy Spółkami w Grupie
Współpraca z kadrą zarządzającą przy wdrażaniu procesów wewnętrznych i nadzorze nad prawidłowością ich funkcjonowania
Reprezentacja spółek w relacjach z kontrahentami, bankami, Partnerami zewnętrznymi i organami administracyjnym
Opracowanie, nadzór i aktualizacja budżetów i harmonogramów projektów
Wspieranie Zarządu w negocjacjach umów i wdrażaniu struktur organizacyjnych dla projektów (spółki celowe, umowy inwestycyjne, współpraca z kancelariami prawnymi)
Współtworzenie długoterminowej strategii finansowania firmy
Nadzór nad prowadzonymi postępowaniami administracyjnymi dotyczącymi realizowanych inwestycji
Nadzór nad realizacją umów związanych z pozyskaniem, przygotowaniem, realizacją i finansowaniem projektów
przygotowywanie rekomendacji biznesowych dla zarządu i właścicieli Spółki
budżetowanie, prognozowanie, kontrola przepływów pieniężnych
analiza realizacji budżetów i odchyleń
udział w optymalizacji procesów finansowo-operacyjnych, lub ich inicjowanie
uczestniczenie w procesie budowanie świadomości finansowej wśród pracowników grupy
aktywny udział w procesie zamykania okresów sprawozdawczych (miesięczne i roczne) i sporządzanie analiz, raportów, prognoz cash flow na wewnętrzne potrzeby Spółki oraz Grupy
przygotowanie Spółki do wdrożenia USALI
tworzenie budżetów i kontrola ich realizacji
przygotowywanie zgodnie z przyjętym harmonogramem raportów kontrolingowych
Dyrektor Generalny Sieci Hoteli Czarna Góra Resort
Sienna (pow. kłodzki)
Wygasła: 08.09.2022
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
dyrektor, prezes
Obowiązki:
zarządzanie kompleksowo całą Siecią
planowanie, opracowywanie i wdrażanie strategii rozwoju sieci, przy współpracy z osobami prowadzącymi sprawy spółki,
opracowywanie i wdrażanie polityki Sieci w dziedzinie jakości, sprzedaży, marketingu, zarządzania kosztami oraz zasobami ludzkimi,
opracowywanie i wdrażanie procesów dotyczących optymalizacji funkcjonowania obiektów
stała współpraca z osobami prowadzącymi sprawy spółki, Zarządem, księgowością, działem prawnym, centrum usług wspólnych
opracowywanie i wdrażanie procedur oraz zmian mających na celu zwiększenie efektywności działania Sieci, i poszczególnych obiektów,
ustalanie celów sprzedaży i nadzorowanie ich realizacji,
nadzorowanie pracy kadry zarządzającej poszczególnych obiektów,
przeprowadzanie regularnych wizytacji w obiektach wchodzących w skład Sieci,
kierowanie przygotowaniem nowych inwestycji do otwarcia poprzez organizację wszystkich departamentów hotelowych i gastronomicznych, a następnie bieżące zarządzanie strategiczne i operacyjne nowym obiektem
zarządzania stronami internetowymi marek Czarna Góra Resort – opieka merytoryczna, aktualizacja treści i optymalizacja konwersji
budowania stron internetowych
pisania i redagowania tekstów
współpracy z zespołem odpowiedzialnym za content w social mediach marki i aktywne prowadzenie komunikacji w wybranych kanałach (Facebook, Instagram, Linked In)
tworzenia contentu na platformy internetowe firmy w oparciu o funkcjonującą strategię komunikacji
współpracy przy realizacji akcji promocyjnych i organizacji eventów
pozyskiwania i współpracy z influencerami; negocjowania warunków współpracy
mierzenia efektywności prowadzonych działań
przygotowywania materiałów promocyjnych
bieżącej współpracy z drukarniami, dostawcami, partnerami biznesowymi w celu realizacji strategii marketingowej
analizy oferty Czarna Góra Resort na tle konkurencji
śledzenia trendów w rozwoju produktu i komunikacji online/ social media
dbania o treści dotyczące resortu pojawiające się w online i offlinie u partnerów zewnętrznych (praca z narzędziami typu Brand24 i innymi portalami tematycznymi)
tworzenia contentu na platformy internetowe firmy w oparciu o strategię komunikacji firmowych brandów
pisania i redagowania tekstów
tworzenia i prowadzenia kampanii reklamowych on-line
współpracy z firmami zewnętrznymi w zakresie planowania, realizacji, optymalizacji oraz rozliczania kampanii marketingowych w internecie (np. Google Ads)
zarządzania stronami internetowymi spółki (wprowadzanie aktualizacji, obsługa Google Analytics)
wsparcia w tworzeniu treści marketingowych dla poszczególnych marek
budowania świadomości marki na rynku
badania i analizy efektywności realizowanych kampanii marketingowych
odpowiedzialność za wynik spółki oraz optymalizacja jej kosztów
przygotowanie strategii rozwoju ośrodka narciarskiego na sezon zimowy 2022/2023 i jej realizacja
zarządzanie operacyjne oraz koordynacja działań podległego zespołu
opracowywanie i wdrażanie polityki Ośrodka w dziedzinie jakości, sprzedaży, marketingu, zarządzania kosztami i zasobami ludzkimi
całościowe zarządzanie sprzedażą Ośrodku, tworzenie konkurencyjnego produktu, inicjowanie i wspieranie działań związanych z organizacją eventów ośrodka
współpraca ze wszystkimi podmiotami działającymi w Grupie Czarna Góra Resort
budowanie trwałych relacji współpracy wewnątrz i na zewnątrz organizacji
zapewnienie najwyższych standardów obsługi gości odwiedzających Strefę SPA oraz indywidualne podejście do ich potrzeb,
budowanie atrakcyjnej oferty zabiegów, sprzyjającej relaksowi i wypoczynkowi, a także zachęcającej gości do ponownego skorzystania z oferty SPA dla Resortu Czarna Góra
udzielanie informacji o ofercie SPA i dostępnych usługach
planowanie, rozliczanie i kontrola pracy podległego zespołu SPA
planowanie i kreowanie działań promocyjnych oraz tworzenie i realizacja planów sprzedażowych w podległej strefie
wspieranie współpracowników i przełożonych w osiąganiu założonych celów
odpowiedzialność za wskaźniki i wyniki ekonomiczne działu, generowanie przychodów poprzez sprzedaż usług SPA oraz sprzedaż kosmetyków
ścisła współpraca z innymi podmiotami wchodzącymi w skład resortu
dbanie o wizerunek podległego obszaru poprzez dbałość o czystość i wysokie standardy obsługi
Aktywne pozyskiwanie nowych klientów B2B (firmy, biura podróży, organizatorzy spotkań) w celu realizacji zakładanych planów sprzedażowych
Budowanie długofalowych relacji z Gośćmi i Klientami
Maksymalizację zysków z konferencji i imprez oraz aktywny udział w realizacji strategii sprzedażowej grupy hotelowej z uwzględnieniem aktywności w nowoczesnych kanałach komunikacji
Bieżący monitoring i analiza rynku oraz działań konkurencji
Współpraca z innymi działami hotelu zapewniająca efektywny przepływ informacji
obsługa bieżącej korespondencji elektronicznej oraz tradycyjnej, w tym przygotowanie dokumentów na potrzeby członków zarządów i ich wprowadzanie do systemu, wysyłanie dokumentów na poczcie
prowadzenie rozmów telefonicznych z klientami
wsparcie działu administracyjnego w tym współpraca z firmą sprzątającą, zamawianie artykułów biurowych, spożywczych na potrzeby biura
obsługa sprzętu biurowego
zarzadzanie flotą samochodową (nadzór nad umowami, eksploatacją aut kluczykowych)
obsługa spotkań biznesowych oraz firmowych
prowadzenie bieżącej obsługi sekretarsko-administracyjnej wszystkich jednostek w biurze
przygotowywanie dokumentów i materiałów dla członków zarządu i przełożonego
zapewnienie prawidłowości przepływu informacji i obiegu dokumentów w firmie
współpraca z pozostałymi działami w zakresie niezbędnym do realizacji powierzonych zadań
Samodzielne zarządzanie restauracją i innymi punktami gastronomicznymi działającymi na terenie obiektu
Zapewnianie wysokiej jakości produkty i usługi gastronomiczne oraz maksymalizację przychodów we wszystkich punktach gastronomicznych
Wyszukiwanie możliwości biznesowe, analizuje najnowsze trendy rynkowe oraz poszukuje nowych, potencjalnych klientów
Realizowanie wyznaczonego budżetu oraz odpowiedzialność za wyniki finansowe restauracji i innych punktów gastronomicznych
Nadzór nad przestrzeganiem przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, a także przepisów przeciwpożarowych oraz zapewnienie aktualnych przeglądów restauracji oraz punktów gastronomicznych umożliwiających ich funkcjonowania (przeglądy gwarancyjne, HACCP, PPOŻ itp.)
Sprzedaż usług gastronomicznych w tym, imprez zamkniętych,
Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta
Dbanie o estetykę i wystrój restauracji i punktów gastronomicznych
Organizacja i zapewnianie obsługi imprez zamkniętych
Budowanie pozytywnych relacji z klientami oraz w obrębie podległego zespołu
Bliska współpraca z działem marketingu i sprzedaży oraz innymi działami firmy
Opracowywanie, wdrażanie i weryfikowanie wewnętrznych procedur, regulaminów i instrukcji zgodnie z obowiązującymi przepisami BHP
Organizowanie i prowadzenie szkoleń wewnętrznych w zakresie BHP i PPOŻ, w tym szkoleń wstępnych ogólnych
koordynowanie szkoleń okresowych z zakresu BHP
nadzór nad terminami badań lekarskich
Prowadzenie dokumentacji BHP
Prowadzenie postępowań powypadkowych, analizowanie zdarzeń potencjalnie wypadkowych oraz potencjalnych zagrożeń
Współtworzenie, wdrażanie, aktualizacja oceny ryzyka zawodowego, procedur, instrukcji oraz standardów postępowania w zakresie Bezpieczeństwa i Higieny Pracy
Organizowanie i koordynacja badań pomiarów czynników szkodliwych i niebezpiecznych występujących na stanowiskach pracy oraz prowadzenie dokumentacji w tym zakresie
organizacja i nadzór nad wykonawstwem powierzonej budowy zgodnie z obowiązującymi przepisami, założonymi technologiami, harmonogramem, umowami, specyfikacją techniczną i projektami
przygotowywanie harmonogramów robót i terminowa realizacja,
analiza dokumentacji technicznej,
organizowanie i kierowanie pracą podległego zespołu
prawidłowe dokumentowanie i raportowanie postępów realizacji,
dbałość o należyte standardy BHP,
dobra znajomość przepisów w zakresie prawa budowlanego,
znajomości pakietu Office oraz Acad
odbiory inwestycji do użytkowania ( koordynacja, przygotowanie dokumentacji i reprezentowanie inwestora w trakcie odbiorów)
organizacja i nadzór nad wykonawstwem powierzonej budowy zgodnie z obowiązującymi przepisami, założonymi technologiami, harmonogramem, umowami, specyfikacją techniczną i projektami
przygotowywanie harmonogramów robót i terminowa realizacja,
analiza dokumentacji technicznej,
organizowanie i kierowanie pracą podległego zespołu
prawidłowe dokumentowanie i raportowanie postępów realizacji,
dbałość o należyte standardy BHP,
dobra znajomość przepisów w zakresie prawa budowlanego,
znajomości pakietu Office oraz Acad
odbiory inwestycji do użytkowania ( koordynacja, przygotowanie dokumentacji i reprezentowanie inwestora w trakcie odbiorów)
organizacja i nadzór nad wykonawstwem powierzonej budowy zgodnie z obowiązującymi przepisami, założonymi technologiami, harmonogramem, umowami, specyfikacją techniczną i projektami
przygotowywanie harmonogramów robót i terminowa realizacja,
analiza dokumentacji technicznej,
organizowanie i kierowanie pracą podległego zespołu
prawidłowe dokumentowanie i raportowanie postępów realizacji,
dbałość o należyte standardy BHP,
dobra znajomość przepisów w zakresie prawa budowlanego,
znajomości pakietu Office oraz Acad
odbiory inwestycji do użytkowania ( koordynacja, przygotowanie dokumentacji i reprezentowanie inwestora w trakcie odbiorów)