Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (6)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 6 )
Pomoc kuchenna K/M
Warszawa
Wygasła: 03.08.2024
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
- pomoc w przyrządzaniu posiłków
- wstępna obróbka warzyw
owoców oraz wszelkich surowców do produkcji posiłków (mycie
obieranie
czyszczenie)
- rozdrabnianie warzyw
owoców i innych surowców z uwzględnieniem wymogów technologii i instrukcji obsługi maszyn
- pomoc w porcjowaniu i wydawaniu posiłków
- przygotowywanie potraw zgodnie z wytycznymi kucharki i oszczędne gospodarowanie nimi - mycie naczyń (wyparzanie) i sprzętu kuchennego
- sprzątnie kuchni
obieralni
zmywalni
szaf ze sprzętem kuchennym
- utrzymywanie czystości i porządku na stanowisku pracy
- obowiązkowe noszenie odzieży ochronnej podczas pracy w kuchni
- przestrzeganie zasad bhp i p.poż
- utrzymywanie porządku i czystości w przydzielonych pomieszczeniach;
- wykonywanie zadań związanych z organizacją posiłków;
- pomoc nauczycielowi w przygotowywaniu do zajęć;
- pomoc w opiece nad dziećmi podczas wyjść poza placówkę;
- podawanie posiłków (w tym karmienie dzieci w grupach młodszych)
zmywanie;
- rozkładanie i składanie leżaków
wymiana pościeli;
- przestrzeganie obowiązku wydawania ciepłych posiłków;
- podawania dzieciom napojów w ciągu dnia;
- przestrzeganie zasad bhp i p.poż. Wymagania: zaświadczenie o niekaralności
- planowanie jadłospisów zgodnie z obowiązującymi normami
- zamawianie produktów spożywczych zgodnie
nadzorowanie stanu magazynu
monitorowanie kosztów i opłat
prowadzenie dokumentacji
- obsługa programu magazynowo-żywieniowego -przestrzeganie wytycznych i przepisów dotyczących higieny
bezpieczeństwa żywności oraz odpowiednich standardów sanitarnych i HACCP
- zapewnienie odpowiednich zapasów żywnościowych i artykułów potrzebnych do przygotowania posiłków - udział w pracach komisji inwentaryzacyjnych i likwidacyjnych
-znajomość zasad zamówień publicznych i stosowanie ich w praktyce
- planowanie jadłospisów zgodnie z obowiązującymi normami
- zamawianie produktów spożywczych zgodnie
nadzorowanie stanu magazynu
monitorowanie kosztów i opłat
prowadzenie dokumentacji
- obsługa programu magazynowo-żywieniowego -przestrzeganie wytycznych i przepisów dotyczących higieny
bezpieczeństwa żywności oraz odpowiednich standardów sanitarnych i HACCP
- zapewnienie odpowiednich zapasów żywnościowych i artykułów potrzebnych do przygotowania posiłków - udział w pracach komisji inwentaryzacyjnych i likwidacyjnych
-znajomość zasad zamówień publicznych i stosowanie ich w praktyce
- utrzymywanie porządku i czystości w przydzielonych pomieszczeniach;
- wykonywanie zadań związanych z organizacją posiłków;
- pomoc nauczycielowi w przygotowywaniu do zajęć;
- pomoc w opiece nad dziećmi podczas wyjść poza placówkę;
- podawanie posiłków (w tym karmienie dzieci w grupach młodszych)
zmywanie;
- rozkładanie i składanie leżaków
wymiana pościeli;
- przestrzeganie obowiązku wydawania ciepłych posiłków;
- podawania dzieciom napojów w ciągu dnia;
- przestrzeganie zasad bhp i p.poż. Wymagania: zaświadczenie o niekaralności
1) Księgowanie wpłat Rodziców z tytułu wszelkich wpływów związanych z opłatą za przedszkole oraz za żywienie dzieci i pracowników .
2) Przechowywanie w kasie pancernej gotówki
rachunków
zaliczek.(rozliczanie jej)
3) Sprawdzanie zgodności zakupu z rachunkiem
wpisywanie sprzętów do ksiąg inwentarzowych oraz ich ocechowanie.
4) Rozliczanie pogotowia kasowego na podstawie rachunków sprawdzonych i podpisanych przez dyrektora oraz zaewidencjonowanych w odpowiednich rejestrach.
5) Prowadzenie ksiąg inwentarzowych
ewidencji pozaksięgowe.
6) Uzgadnianie sald z księgowością DBFO.
7) Uczestniczenie w kasacji i spisach z natury majątku przedszkola.
8) Racjonalne i oszczędne gospodarowanie powierzonymi składnikami majątku.
9) Zaopatrywanie przedszkola w sprzęty
pomoce dydaktyczne
środki czystości
artykuły biurowe itp. zapewniające właściwy rytm pracy placówki zgodnie z przepisami o zamówieniach publicznych.
10) Dbałość o stan techniczny budynku
nadzór nad remontami.
11) Nadzór nad terminowością i prawidłowością wykonywania zleconych usług.
12) Podejmowanie przedsięwzięć zapobiegających powstawaniu strat i szkód w mieniu
a także zapewniających sprawne ich ograniczenie lub likwidacje.
13) Kontrola nad właściwym funkcjonowaniem urządzeń
sprzętów
instalacji elektrycznej
gaśnic
zgodnie z przepisami BHP i ppoż.
14) Organizowanie pracy pracownikom obsługi
kontrola dyscypliny pracy oraz zapewnienie właściwych warunków socjalnych dla tej grupy pracowników
15) Prowadzenie dokumentacji związanej z kadrami (prowadzenie teczek akt osobowych pracowników).
16) Rejestracja zwolnień lekarskich
ustalenie doraźnych zastępstw za osoby nieobecne.
17) Współdziałanie w opracowaniu planu rocznego i perspektywicznego w zakresie działalności administracyjno gospodarczej i finansowej Przedszkola.
18) Prowadzenie archiwum.
19) Prowadzenie spraw związanych z pieczęciami urzędowymi i tablicami.
20) Prenumerata czasopism oraz zaopatrywanie w wydawnictwa pedagogiczne.
21) Współdziałanie z Dyrektorem