Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Odpowiedzialność za prowadzenie ksiąg rachunkowych Spółki
Nadzór nad procesem zamykania okresów księgowych
Odpowiedzialność za sprawozdawczość finansową i podatkową: sporządzanie sprawozdań finansowych, raportów dla NBP, GUS, US, banków lub innych podmiotów
Sporządzanie deklaracji podatkowych i dokumentacji podatkowej
Współpraca z podmiotami zewnętrznymi (audyt, US, banki)
Prowadzenie rejestrów wymaganych przepisami prawa bilansowego i podatkowego,
Kalkulacja i księgowanie rezerw i odpisów
Kontrola dokumentów i księgowań, okresowa analiza i uzgadnianie kont
Weryfikacja naliczenia listy płac
Nadzór nad właściwym zarządzaniem majątkiem firmy, w tym rozliczenie Inwentaryzacji
Szkolenie kadry zarządzającej w zakresie regulacji dot. finansów i księgowości w celu zapewnienia prawidłowości procesów
Zapewnienie właściwych polityk wewnętrznych i procesów obowiązujących w Polsce
Tworzenie kultury bezpiecznego środowiska pracy a także banku wiedzy w organizacji
Dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i komunikację w firmie a także z podmiotami zewnętrznymi
Koordynowanie korespondencji wchodzącej i wychodzącej oraz przesyłek kurierskich
Zadania administracyjne, w tym pełnienie funkcji osoby dbającej o zaopatrzenie biura, koordynacja współpracy z firmą sprzątającą
Archiwizowanie i porządkowanie umów i innych dokumentów, opracowywanie pism i korespondencji, administracja floty samochodowej
Koordynacja wizyt gości, organizacja spotkań biznesowych i szkoleniowych, organizacja wydarzeń dla Pracowników. Obsługa recepcji siedziby firmy i sali konferencyjnej w trakcie spotkań
Tworzenie i modyfikacja obowiązujących procedur z zakresu administracyjnego. Wsparcie w zakresie tłumaczeń i interpretacji dokumentów, stosowanie polityk i procedur z zakresu administracji i HR
Bieżąca obsługa kadrowa pracowników (zgodnie z przepisami prawa pracy)
Prowadzenie dokumentacji pracowniczej, archiwizacja dokumentów (umowy, wnioski itp.)
Rejestrowanie i kontrola czasu pracy, absencji
Organizacja procesów rekrutacyjnych i onboardingu
Przygotowywanie prezentacji, raportów i analiz zgodnie z zapotrzebowaniem
Conducting systematic inspections of working conditions and compliance with regulations in our 6 branches in Poland and HQ in Gdańsk, therefore business trips will be part of her work
Supervising and implementing HSE regulations and procedures
Analyzing reports of HSE observations in the company (on-site and off-site), processing them, setting up and following up actions plans, and reporting in accordance with the guidelines
Responsible for ensuring the necessary qualifications and permissions in the field of HSE for employees
Conducting and organizing online and stationary training, as well as co-creating and supporting an onboarding program for new employees
Keeping the employer informed about identified occupational hazards, along with proposals to remove these hazards
Co-creating and updating HSE instructions, procedures, and company policies as well as occupational risks
Participating in the development of annual analyses of HSE status
Ensuring a safe way of working by employees of cooperating companies
HSE reporting within the Group
In cooperation with the company's management, promoting occupational safety as a key company value
Prowadzenie systematycznych kontroli warunków pracy i przestrzegania przepisów w naszych oddziałach w Polsce, w związku z tym podróże służbowe będą częścią jej pracy
Nadzorowanie i wdrażanie przepisów i procedur BHP
Analizowanie zgłoszeń obserwacji BHP w firmie, procedowanie ich, planowanie i kontrola działań, raportowanie zgodnie z wytycznymi
Odpowiadanie za zapewnienie niezbędnych kwalifikacji i uprawnień w zakresie BHP dla pracowników
Prowadzenie i organizacja szkoleń online i stacjonarnych oraz współtworzenie i wspieranie programu adaptacyjnego dla nowych pracowników
Bieżące informowanie pracodawcy o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych, wraz z wnioskami zmierzającymi do usuwania tych zagrożeń
Współtworzenie i aktualizacja instrukcji bhp, procedur i polityk firmowych oraz ryzyk zawodowych
Współuczestniczenie w opracowywaniu rocznych analiz stanu bezpieczeństwa i higieny pracy
Zapewnienie bezpiecznego sposobu pracy przez pracowników firm współpracujących
Raportowanie w ramach grupy działań z zakresu BHP
We współpracy z Dyrekcją firmy promowanie bezpieczeństwa pracy jako kluczowej wartości firmy
Wsparcie w realizacji działań marketingowych: pomoc w planowaniu, wdrażaniu i monitorowaniu kampanii marketingowych, mailingów oraz analizie ich skuteczności,
Komunikacja wewnętrzna: przygotowywanie treści do newsletterów, współpraca z oddziałami zagranicznymi w zakresie wymiany materiałów, case-study i best-practice,
Zarządzanie treścią: pomoc w tworzeniu i zarządzaniu treścią na stronie internetowej oraz w mediach społecznościowych (posty/rolki/grafiki),
Udział w projektowaniu materiałów marketingowych: współtworzenie materiałów promocyjnych (Canva), pomoc w przygotowywaniu i tłumaczenie prezentacji,
Wsparcie działań sprzedażowych: współpraca z innymi działami w zakresie działań promocyjnych, szkoleniowych,
Analiza danych: wsparcie w zbieraniu i analizowaniu danych rynkowych oraz monitorowanie trendów branżowych
Wsparcie w realizacji działań marketingowych: pomoc w planowaniu, wdrażaniu i monitorowaniu kampanii marketingowych, mailingów oraz analizie ich skuteczności,
Komunikacja wewnętrzna: przygotowywanie treści do newsletterów, współpraca z oddziałami zagranicznymi w zakresie wymiany materiałów, case-study i best-practice,
Zarządzanie treścią: pomoc w tworzeniu i zarządzaniu treścią na stronie internetowej oraz w mediach społecznościowych (posty/rolki/grafiki),
Udział w projektowaniu materiałów marketingowych: współtworzenie materiałów promocyjnych (Canva), pomoc w przygotowywaniu i tłumaczenie prezentacji,
Wsparcie działań sprzedażowych: współpraca z innymi działami w zakresie działań promocyjnych, szkoleniowych,
Analiza danych: wsparcie w zbieraniu i analizowaniu danych rynkowych oraz monitorowanie trendów branżowych
Dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i komunikację w firmie a także z podmiotami zewnętrznymi
Koordynowanie korespondencji wchodzącej i wychodzącej oraz przesyłek kurierskich
Zadania administracyjne, w tym pełnienie funkcji osoby dbającej o zaopatrzenie biura, koordynacja współpracy z firmą sprzątającą
Archiwizowanie i porządkowanie umów i innych dokumentów, opracowywanie pism i korespondencji, administracja floty samochodowej
Koordynacja wizyt gości, organizacja spotkań biznesowych i szkoleniowych, organizacja wydarzeń dla Pracowników. Obsługa recepcji siedziby firmy i sali konferencyjnej w trakcie spotkań
Tworzenie i modyfikacja obowiązujących procedur z zakresu administracyjnego. Wsparcie w zakresie tłumaczeń i interpretacji dokumentów, stosowanie polityk i procedur z zakresu administracji i HR
Bieżąca obsługa kadrowa pracowników (zgodnie z przepisami prawa pracy)
Prowadzenie dokumentacji pracowniczej, archiwizacja dokumentów (umowy, wnioski itp.)
Rejestrowanie i kontrola czasu pracy, absencji
Organizacja procesów rekrutacyjnych i onboardingu
Przygotowywanie prezentacji, raportów i analiz zgodnie z zapotrzebowaniem
• Development of the Operational Excellence strategy across the Eastern Europe network working with and transferring best practice across the Group as appropriate
• Responsible for developing strategic business cases to support required changes and investment to realise the Operational Excellence opportunities
• Responsible of embedding the Operational Excellence and Continuous Improvement programmes of work into the ways of working, collaborating with main stakeholders: Managing Director EE, Country Managers and Operational Communities
• Responsible for managing the Group interactions in relation to Operational Excellence
• Developing the required KPIs to directly monitor the benefits tracking of change initiatives, and hold the matrix organisation to account for delivery and realisation
• Work closely with the Operations Director and Senior team to manage the development and implementation of Business Operations Strategy (customer future trends / sales)
• Cross functional engagement regarding Operational Excellence and development of projects of work to incorporate into plan for region
• Strategic input to business development opportunities, fleet management and product strategy working across the Operations team and wider stakeholders
• Develop the Operational Excellence competency framework and training / education framework to sustain a cultural change
• To ensure our products and services are delivered safely, to the highest quality on time and in full
• Understand product mix and its impact on capacity, productivity and costs, developing processes that optimise product performance;
• Support the Operational KPI’s/Branch Scorecard to ensure continuous improvement activity delivers real results;
• Apply Lean techniques to improve service standards, operational workflow, cost performance
Health & safety responsibilities:
• Supporting and promoting the safety first culture across the region of responsibility, active in safety walks, engagements and coaching
• Ensuring that the business complies with the Algeco health and safety standards with a culture of zero harm
• Embedding and driving a health and safety culture in all aspects of Operational Excellence, Continuous Improvement and business delivery at all levels in the organisation
• Proactively improve processes and enhance safety
Leadership:
• Developing the Operational Excellence strategy for Poland and Eastern Europe covering all aspects
• Developing the tools and techniques for consistently applying Continuous Improvement across the network
• Developing and managing the benefits tracking of improvements made to deliver EBIDA benefits
• Ownership of the Operations Business Improvement plans to include oversight / integration of projects delivered in the matrix organisation
• Cross-functional leadership and influence to deliver change across people, process, toolset focusing on efficiencies and EBIDA growth
• Development of communities across the area of responsibility to develop relationships, leadership capability, learning, synergies and business delivery
• Development of the Operational Excellence strategy across the Eastern Europe network working with and transferring best practice across the Group as appropriate
• Responsible for developing strategic business cases to support required changes and investment to realise the Operational Excellence opportunities
• Responsible of embedding the Operational Excellence and Continuous Improvement programmes of work into the ways of working, collaborating with main stakeholders: Managing Director EE, Country Managers and Operational Communities
• Responsible for managing the Group interactions in relation to Operational Excellence
• Developing the required KPIs to directly monitor the benefits tracking of change initiatives, and hold the matrix organisation to account for delivery and realisation
• Work closely with the Operations Director and Senior team to manage the development and implementation of Business Operations Strategy (customer future trends / sales)
• Cross functional engagement regarding Operational Excellence and development of projects of work to incorporate into plan for region
• Strategic input to business development opportunities, fleet management and product strategy working across the Operations team and wider stakeholders
• Develop the Operational Excellence competency framework and training / education framework to sustain a cultural change
• To ensure our products and services are delivered safely, to the highest quality on time and in full
• Understand product mix and its impact on capacity, productivity and costs, developing processes that optimise product performance;
• Support the Operational KPI’s/Branch Scorecard to ensure continuous improvement activity delivers real results;
• Apply Lean techniques to improve service standards, operational workflow, cost performance
Health & safety responsibilities:
• Supporting and promoting the safety first culture across the region of responsibility, active in safety walks, engagements and coaching
• Ensuring that the business complies with the Algeco health and safety standards with a culture of zero harm
• Embedding and driving a health and safety culture in all aspects of Operational Excellence, Continuous Improvement and business delivery at all levels in the organisation
• Proactively improve processes and enhance safety
Leadership:
• Developing the Operational Excellence strategy for Poland and Eastern Europe covering all aspects
• Developing the tools and techniques for consistently applying Continuous Improvement across the network
• Developing and managing the benefits tracking of improvements made to deliver EBIDA benefits
• Ownership of the Operations Business Improvement plans to include oversight / integration of projects delivered in the matrix organisation
• Cross-functional leadership and influence to deliver change across people, process, toolset focusing on efficiencies and EBIDA growth
• Development of communities across the area of responsibility to develop relationships, leadership capability, learning, synergies and business delivery
• Development of the Operational Excellence strategy across the Eastern Europe network working with and transferring best practice across the Group as appropriate
• Responsible for developing strategic business cases to support required changes and investment to realise the Operational Excellence opportunities
• Responsible of embedding the Operational Excellence and Continuous Improvement programmes of work into the ways of working, collaborating with main stakeholders: Managing Director EE, Country Managers and Operational Communities
• Responsible for managing the Group interactions in relation to Operational Excellence
• Developing the required KPIs to directly monitor the benefits tracking of change initiatives, and hold the matrix organisation to account for delivery and realisation
• Work closely with the Operations Director and Senior team to manage the development and implementation of Business Operations Strategy (customer future trends / sales)
• Cross functional engagement regarding Operational Excellence and development of projects of work to incorporate into plan for region
• Strategic input to business development opportunities, fleet management and product strategy working across the Operations team and wider stakeholders
• Develop the Operational Excellence competency framework and training / education framework to sustain a cultural change
• To ensure our products and services are delivered safely, to the highest quality on time and in full
• Understand product mix and its impact on capacity, productivity and costs, developing processes that optimise product performance;
• Support the Operational KPI’s/Branch Scorecard to ensure continuous improvement activity delivers real results;
• Apply Lean techniques to improve service standards, operational workflow, cost performance
Health & safety responsibilities:
• Supporting and promoting the safety first culture across the region of responsibility, active in safety walks, engagements and coaching
• Ensuring that the business complies with the Algeco health and safety standards with a culture of zero harm
• Embedding and driving a health and safety culture in all aspects of Operational Excellence, Continuous Improvement and business delivery at all levels in the organisation
• Proactively improve processes and enhance safety
Leadership:
• Developing the Operational Excellence strategy for Poland and Eastern Europe covering all aspects
• Developing the tools and techniques for consistently applying Continuous Improvement across the network
• Developing and managing the benefits tracking of improvements made to deliver EBIDA benefits
• Ownership of the Operations Business Improvement plans to include oversight / integration of projects delivered in the matrix organisation
• Cross-functional leadership and influence to deliver change across people, process, toolset focusing on efficiencies and EBIDA growth
• Development of communities across the area of responsibility to develop relationships, leadership capability, learning, synergies and business delivery
Prowadzenie systematycznych kontroli warunków pracy i przestrzegania przepisów w naszych oddziałach w Polsce, w związku z tym podróże służbowe będą częścią jej pracy
Nadzorowanie i wdrażanie przepisów i procedur BHP
Analizowanie zgłoszeń obserwacji BHP w firmie, procedowanie ich, planowanie i kontrola działań, raportowanie zgodnie z wytycznymi
Odpowiadanie za zapewnienie niezbędnych kwalifikacji i uprawnień w zakresie BHP dla pracowników
Prowadzenie i organizacja szkoleń online i stacjonarnych oraz współtworzenie i wspieranie programu adaptacyjnego dla nowych pracowników
Bieżące informowanie pracodawcy o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych, wraz z wnioskami zmierzającymi do usuwania tych zagrożeń
Współtworzenie i aktualizację instrukcji bhp, procedur i polityk firmowych oraz ryzyk zawodowych
Współuczestniczenie w opracowywaniu rocznych analiz stanu bezpieczeństwa i higieny pracy
Zapewnienie bezpiecznego sposobu pracy przez pracowników firm współpracujących
Raportowanie w ramach grupy działań z zakresu BHP
We współpracy z Dyrekcją firmy promowanie bezpieczeństwa pracy jako kluczowej wartości firmy
Prowadzenie systematycznych kontroli warunków pracy i przestrzegania przepisów w naszym oddziale w Poznaniu jak również w innych oddziałach w Polsce, w związku z tym podróże służbowe będą częścią jej pracy
Odpowiadanie za zapewnienie niezbędnych kwalifikacji i uprawnień w zakresie BHP dla pracowników
Prowadzenie szkoleń z zakresu BHP, łącznie z prowadzeniem ich rejestru
Współtworzenie i wspieranie programu adaptacyjnego dla nowych pracowników
Bieżące informowanie pracodawcy o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych, wraz z wnioskami zmierzającymi do usuwania tych zagrożeń
Współtworzenie i aktualizację instrukcji bhp, procedur i polityk firmowych oraz ryzyk zawodowych
Współuczestniczenie w opracowywaniu rocznych analiz stanu bezpieczeństwa i higieny pracy
Zapewnienie bezpiecznego sposobu pracy przez pracowników firm współpracujących
Raportowanie w ramach grupy działań z zakresu BHP
We współpracy z Dyrekcją firmy promowanie bezpieczeństwa pracy jako kluczowej wartości firmy
Aleja Krakowska 39, Sękocin Nowy (pow. pruszkowski)
Wygasła: 04.12.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
Nadzoruje, wdraża przepisy i procedury BHP
Współtworzy i aktualizuje wewnętrzne procedury w celu zapewnienia spójności z wytycznymi grupy oraz bieżącymi wymaganiami w Polsce
Analizuje zgłaszane obserwacje BHP (w oddziale i u klienta), proceduje je i raportuje zgodnie z wytycznymi
Przeprowadza szkolenia/ warsztaty z zakresu BHP i zrównoważonego rozwoju dla pracowników i podwykonawców. Pomaga w procesie wdrażania nowych pracowników
Kontroluje użytkowanie środków ochrony indywidualnych oraz dokumenty niezbędne do prowadzenia prac (jeśli wymagane)
Prowadzi nadzór nad prawidłowym prowadzeniem dokumentacji elektronarzędzi, drabin, wózków widłowych i innych narzędzi zgodnie z wymaganiami prawa i Grupy
Prowadzi rejestry aktualnych uprawnień pracowników z zakresu BHP
Współtworzy dokumentację BHP w zakresie realizowanych prac u klientów (pomaga w opracowaniu IBWR dla pracowników Algeco), Kontroluje prawidłowość dokumentacji podwykonawców
Współpracuje z firmami zewnętrznymi w zakresie BHP, gospodarki odpadami oraz innych działań z zakresu zrównoważonego rozwoju
Koordynuje tworzenie bezpiecznego środowiska pracy zarówno dla pracowników firmy jak i podwykonawców oraz gości przebywających na terenie firmy
Bierze udział w sporządzaniu raportów w przypadku zaistnienia zdarzeń wypadkowych. Tworzy niezbędną dokumentację i sporządza plany działań korygujących i zapobiegawczych. Prowadzi statystyki wypadkowości
Nadzoruje proces recyklingu odpadów. Wspiera Specjalistę ds. Administracji w prawidłowej gospodarce odpadami. Pomaga w przygotowywaniu niezbędnych raportów również do instytucji zewnętrznych
Współpracuje ze Liderem BHP w celu implementacji nowych rozwiązań w oddziale. Dba i koordynuje zakres ISO. Prowadź codzienne spotkania dotyczące bezpieczeństwa i szerzy wiedzę z zakresu BHP i ESG
Aleja Krakowska 39, Sękocin Nowy (pow. pruszkowski)
Wygasła: 02.11.2022
full-time
umowa o pracę
full office work
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
Supervises and implements health and safety regulations and procedures in the area of responsibility
Co-creates and updates internal procedures in the subordinate area in order to ensure consistency with the Group's guidelines and current regulations in Poland
Analyzes reported HSE observations (on site and on the customer site), reports and processes them, sets and follows up actions plans
Conducts safety and sustainability trainings / workshops for employees and subcontractors. Helps in the process of introducing new employees
Controls the use of PPE and documents necessary to conduct the work (if required)
Supervises the proper keeping of documentation of power tools, ladders, forklifts and other tools in accordance with the requirements of the law and the Group
Co-creates health and safety documentation at clients sites (assistance with MSRA), controls the correctness of subcontractors' documentation
Ensures safe loading/unloading of modules procedures are obeyed
Keeps registers of employees current occupational health and safety register
Cooperates with external companies in the field of health and safety, waste management and other activities in the field of sustainable development
Coordinates the creation of a safe working environment for both company employees and subcontractors and guests staying on the company's premises
Participates in preparation of accidents reports. Creates necessary accidents documentation, draws corrective and preventive action plans. Keeps accident statistics
Supervises proper waste recycling program. Supports Administration Specialist in proper waste management and helps in the preparation of necessary reports also to external institutions
Cooperates with the HSE leader in order to implement new solutions in the branch. Cares and supervise ISO scope. Conduct Safety Daily meetings and spread the HSE and ESG knowledge
Prowadzenie systematycznych kontroli warunków pracy i przestrzegania przepisów w naszym oddziale w Poznaniu jak również w innych oddziałach w Polsce, w związku z tym podróże służbowe będą częścią jej pracy
Odpowiadanie za zapewnienie niezbędnych kwalifikacji i uprawnień w zakresie BHP dla pracowników
Prowadzenie szkoleń z zakresu BHP, łącznie z prowadzeniem ich rejestru
Współtworzenie i wspieranie programu adaptacyjnego dla nowych pracowników
Bieżące informowanie pracodawcy o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych, wraz z wnioskami zmierzającymi do usuwania tych zagrożeń
Współtworzenie i aktualizację instrukcji bhp, procedur i polityk firmowych oraz ryzyk zawodowych
Współuczestniczenie w opracowywaniu rocznych analiz stanu bezpieczeństwa i higieny pracy
Zapewnienie bezpiecznego sposobu pracy przez pracowników firm współpracujących
Raportowanie w ramach grupy działań z zakresu BHP
We współpracy z Dyrekcją firmy promowanie bezpieczeństwa pracy jako kluczowej wartości firmy
Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za nadzorowanie jakości i terminowości wykonywania napraw, obsługi oraz usług montażu i demontażu kontenerów oraz optymalne planowanie zadań. Osoba będzie również odpowiedzialna za sporządzanie niezbędnej dokumentacji i nadzór nad nią
The Regional Procurement Manager for Eastern Europe works across all parts of the business within Poland, Czech Republic, Romania & Hungary driving excellence into our Sourcing, Category Management & Supplier Relationship Management practices. The role is focused on maximizing value from the external supply chain into the business across all external spend
The role will drive excellence in stakeholder management ensuring all parts of the business are aligned to our long term sourcing strategies. The Individual will drive standard metrics that capture improvement in value from our suppliers in terms of quality, cost, agility & working capital
Long term category strategies will be developed that will reward the business with year over year savings in line with the Modulaire value capture plan
The role will be a key part of the Procurement Leadership team across Modulaire group and will work as part of this group on category strategies that reward the wider business
This position will report to the Managing Director Eastern Europe
Key internal relationships will include extensive stakeholder management within the Operations & Depot Leadership Teams, Group Procurement Director, Finance, Country Managing Directors, Engineering Leaders
Impact and Scope:
• Overall responsibility for positioning Procurement within the Eastern European business and moulding the supply base to long term business objectives
• Lead development of Procurement Operating model across Eastern Europe to deliver enhanced benefits from the supply base in Quality, Cost & Working capital
Main responsibilities:
• Align the Procurement operating model to both regional and Modulaire standards
• Structure the team to ensure it is optimised to deliver long term category-based strategies that align to the needs of the business delivering enhanced value from supplier relationships
• Ensure that sourcing decisions are taken with a Total Cost of Ownership (TCO) mind-set & value stream-based thinking
• Produce net material cost budgets on a yearly basis recognising both savings projects and inflationary impacts
• Ensure key strategic sourcing processes become imbedded within the regional and depot networks across the region
• Continually assess the Procurement teams strengths and weaknesses. Drive step change capability improvement via external recruitment blended with development of our incumbent talent pool
• Working with key vendors develop a cost reduction pipeline via value engineering & design to cost thinking
• Develop key supplier partners and grow business with them ensuring incremental revenue is awarded on a TCO basis considering, Cost, Working Capital, Cost of poor quality and vendor on time delivery
• Embed the procurement team within both new product introduction and strategic planning ensuring the right capability levels and design to cost thinking
Dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i komunikację w firmie a także z podmiotami zewnętrznymi
Koordynowanie poczty, korespondencji wchodzącej i wychodzącej oraz przesyłek kurierskich
Obsługa administracyjna biura firmy, w szczególności zapewnianie odpowiedniej do potrzeb ilości materiałów biurowych, artykułów spożywczych i chemicznych
Koordynacja współpracy z firmą sprzątającą biuro
Wsparcie poszczególnych działów w siedzibie firmy w zakresie administracyjnym
Archiwizowanie i porządkowanie umów i innych dokumentów, opracowywanie pism i korespondencji
Koordynacja wizyt gości, organizacja spotkań biznesowych i szkoleniowych. Obsługa sali konferencyjnej w trakcie spotkań
Tworzenie i modyfikacja obowiązujących procedur z zakresu administracyjnego. Wsparcie w zakresie tłumaczeń i interpretacji dokumentów
Opracowywanie i aktualizacja dokumentów zapewniających przetwarzanie danych osobowych zgodnie wymogami prawnymi