Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (1353)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 1353 )
Brand Manager (ecommerce)
Poleczki 35, Ursynów, Warszawa
Wygasła: 09.05.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
menedżer
Obowiązki:
Realizacja krótko- i długoterminowych celów biznesowych marki
Przygotowywanie rekomendacji i wdrażanie NPDs w oparciu o dane rynkowe, obserwację trendów oraz szybkie i elastyczne dopasowanie aktywności do bieżących potrzeb odbiorców
Współpraca z działem badań, medycznym, prawnym
Przygotowanie skutecznych, nowoczesnych działań promocyjnych do konsumentów, poszukiwanie najlepiej dopasowanych punktów styku na całej ścieżce zakupowej
Budowanie planu aktywności oraz wdrożenie i monitorowanie działań marketingowych w kanale e-commerce (w tym współtworzenie oferty produktowej, zarządzanie treściami, koordynowanie akcji promocyjnych, akcji afiliacyjnych, monitorowanie wyników w oparciu o KPI)
Współpraca z partnerami zewnętrznymi (agencje reklamowe i PR, dom mediowy, studia produkcyjne etc)
Opracowanie zaleceń dotyczących stosowania substancji czynnych/formulacji (suplementy diety);
Współtworzenie z działami marketingu planów rozwoju istniejących marek/produktów;
Nakreślanie możliwej komunikacji w odniesieniu do ocenianych składników aktywnych;
Udział w przygotowaniu i ocenie materiałów opakowaniowych (box, ulotki, blistry) dla nowych produktów przed wprowadzeniem ich na rynek;
Prowadzenie szkoleń/prezentacji dla działów marketingu, zespołów sprzedażowych i liderów opinii/firm zewnętrznych w zakresie produktów i ich efektów fizjologicznych
Współpraca z zespołami analitycznymi i biznesowymi w celu udoskonalenia modeli danych, które zasilają narzędzia analizy biznesowej, zwiększając dostępność danych i wspierając podejmowanie decyzji opartych na danych
Projektowanie, tworzenie i zarządzanie niezawodnymi i skalowalnymi procesami ELT - Azure Data Factory
Wdrażanie i utrzymanie rozwiązań do przechowywania i analizy danych w wykorzystaniem Azure Data Lake i Snowflake
Utrzymanie jakości i bezpieczeństwa danych zgodnie z regulacjami prawnymi oraz standardami branżowymi
Współpraca z zespołami analitycznymi i biznesowymi w celu udoskonalenia modeli danych, które zasilają narzędzia analizy biznesowej, zwiększając dostępność danych i wspierając podejmowanie decyzji opartych na danych
Projektowanie, tworzenie i zarządzanie niezawodnymi i skalowalnymi procesami ELT - Azure Data Factory
Wdrażanie i utrzymanie rozwiązań do przechowywania i analizy danych w wykorzystaniem Azure Data Lake i Snowflake
Utrzymanie jakości i bezpieczeństwa danych zgodnie z regulacjami prawnymi oraz standardami branżowymi
Opracowywanie raportów, dashbordów oraz KPIs dotyczących jakości danych
Codzienny monitoring jakości danych i naprawa błędów
Zbieranie i analizowanie danych z różnych źródeł (bazy danych, pliki Excel, systemy CRM, itp.)
Pomoc w utrzymaniu wysokiej jakości danych, w tym weryfikacja, czyszczenie danych i monitorowanie ich spójności i dokładności
Identyfikacja i korygowanie problemów z jakością danych, współpraca z zespołami technicznymi w celu automatyzacji procesów zapewniających wysoką jakość danych
Praca z zespołami projektowymi w celu zrozumienia potrzeb biznesowych i przekładania ich na wymagania analityczne
Realizacja krótko- i długoterminowych celów biznesowych marki
Przygotowywanie rekomendacji i wdrażanie NPDs w oparciu o dane rynkowe i obserwację trendów
Szybkie i elastyczne dopasowanie aktywności do bieżących potrzeb lekarzy i pacjentów
Przygotowanie skutecznych, nowoczesnych działań promocyjnych do lekarzy, farmaceutów i konsumentów, poszukiwanie najlepiej dopasowanych punktów styku na całej ścieżce zakupowej
Opracowywanie na bazie wiedzy o konsumencie i rynku długoterminowej strategii marki, w tym rozwój portfela produktowego
Odpowiedzialność za krótko- i długoterminowy profitowy wzrost sprzedaży i wzrost udziału rynkowego swojej marki poprzez realizację celów biznesowych
Przygotowywanie rekomendacji i wdrażanie działań w oparciu o dane rynkowe, obserwację trendów oraz szybkie i elastyczne dopasowanie aktywności do bieżących potrzeb
Zarządzanie kompleksowym portfolio marki: w tym umiejętne zarządzanie priorytetami, dopasowaniem wariantów pod potrzeby konsumenta
Bliska współpraca z zespołem Customer&Shopper Marketingu oraz Działem Sprzedaży: umiejętne operowanie priorytetami, wyznaczanie celów, rozliczanie z aktywności
Budowanie planu aktywności w dedykowanych kanałach sprzedaży: aptecznym i poza aptecznym
Współpraca z partnerami zewnętrznymi (agencje reklamowe, dom mediowy, studia produkcyjne etc.)
Optymalizacja procesów w obszarze P2P w zakresie projektowania, dokumentowania oraz doskonalenia procesów w celu zapewnienia ich efektywności, zgodności z celami
Współpraca z interesariuszami w celu identyfikacji luk w procesach, proponowanie rozwiązania i wdrażanie najlepszych praktyk
Monitorowanie i analiza kluczowych wskaźników efektywności procesów w celu wprowadzania usprawnień opartych na danych
Kierowanie i koordynacja projektów usprawnieniowych w obszarze P2P (w tym opracowywanie planów)
Realizacja krótko- i długoterminowych celów biznesowych marki
Przygotowywanie rekomendacji i wdrażanie NPDs w oparciu o dane rynkowe, obserwację trendów oraz szybkie i elastyczne dopasowanie aktywności do bieżących potrzeb odbiorców
Współpraca z działem badań, medycznym, prawnym
Przygotowanie skutecznych, nowoczesnych działań promocyjnych do konsumentów, poszukiwanie najlepiej dopasowanych punktów styku na całej ścieżce zakupowej
Budowanie planu aktywności oraz wdrożenie i monitorowanie działań marketingowych w kanale e-commerce (w tym współtworzenie oferty produktowej, zarządzanie treściami, koordynowanie akcji promocyjnych, akcji afiliacyjnych, monitorowanie wyników w oparciu o KPI)
Współpraca z partnerami zewnętrznymi (agencje reklamowe i PR, dom mediowy, studia produkcyjne etc)
P2P (Process to Pay) Project Implementiation Expert [interim]
Poleczki 35, Ursynów, Warszawa
Wygasła: 29.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Jako kluczowy członek zespołu projektującego transformację procesów w obszarze P2P (process to pay, od zakupu do płatności) będziesz wdrażać nowy model tych procesów
Tworzenie procedur, planów procesów, instrukcji
Monitorowanie, zbieranie danych i przygotowywanie analiz
Opracowywanie planów optymalizacji procesów w obszarze P2P w celu zapewnienia ich efektywności, zgodności z celami
Współpraca z interesariuszami w celu identyfikacji luk w procesach, proponowanie rozwiązań i wdrażanie najlepszych praktyk
Współpraca z zespołami analitycznymi i biznesowymi w celu udoskonalenia modeli danych, które zasilają narzędzia analizy biznesowej, zwiększając dostępność danych i wspierając podejmowanie decyzji opartych na danych
Projektowanie, tworzenie i zarządzanie niezawodnymi i skalowalnymi procesami ELT - Azure Data Factory
Wdrażanie i utrzymanie rozwiązań do przechowywania i analizy danych w wykorzystaniem Azure Data Lake i Snowflake
Utrzymanie jakości i bezpieczeństwa danych zgodnie z regulacjami prawnymi oraz standardami branżowymi
Współpraca z zespołami analitycznymi i biznesowymi w celu udoskonalenia modeli danych, które zasilają narzędzia analizy biznesowej, zwiększając dostępność danych i wspierając podejmowanie decyzji opartych na danych
Projektowanie, tworzenie i zarządzanie niezawodnymi i skalowalnymi procesami ELT - Azure Data Factory
Wdrażanie i utrzymanie rozwiązań do przechowywania i analizy danych w wykorzystaniem Azure Data Lake i Snowflake
Utrzymanie jakości i bezpieczeństwa danych zgodnie z regulacjami prawnymi oraz standardami branżowymi
Opracowywanie raportów, dashbordów oraz KPIs dotyczących jakości danych
Codzienny monitoring jakości danych i naprawa błędów
Zbieranie i analizowanie danych z różnych źródeł (bazy danych, pliki Excel, systemy CRM, itp.)
Pomoc w utrzymaniu wysokiej jakości danych, w tym weryfikacja, czyszczenie danych i monitorowanie ich spójności i dokładności
Identyfikacja i korygowanie problemów z jakością danych, współpraca z zespołami technicznymi w celu automatyzacji procesów zapewniających wysoką jakość danych
Praca z zespołami projektowymi w celu zrozumienia potrzeb biznesowych i przekładania ich na wymagania analityczne
Udzielanie wsparcia technicznego związanego z oprogramowaniem dla użytkowników wewnętrznych i zewnętrznych na pierwszej linii
Analiza i rozwiązywanie zgłoszeń dotyczących problemów z oprogramowaniem, takich jak błędy aplikacji, konfiguracja oprogramowania oraz problemy z instalacją
Ścisła współpraca z zespołem deweloperskim/ konsultanckim w celu diagnozowania skomplikowanych problemów
Udział w tworzeniu dokumentacji technicznej i instrukcji dla użytkowników
Monitorowanie zgłoszeń i zapewnienie ich terminowego rozwiązania zgodnie z ustalonymi SLA
Providing scientific data necessary to introduce the product to the market (dietary supplements);
Evaluation of scientific data regarding efficacy and safety of active ingredients (dietary supplements);
Dosage recommendation for API for human use including FS( food supplements);
Outlining possible communication for evaluated active ingredients;
Participation in preparation and evaluation of packaging materials (box, leaflet, blister packs) for new products before introducing them into the market;
Conducting training/presentations for marketing departments and opinion leaders/external companies on the preparation and evaluation of marketing strategies/materials
Realizacja krótko- i długoterminowych celów biznesowych marki
Przygotowywanie rekomendacji i wdrażanie NPDs w oparciu o dane rynkowe, obserwację trendów oraz szybkie i elastyczne dopasowanie aktywności do bieżących potrzeb odbiorców
Współpraca z działem badań, medycznym, prawnym
Przygotowanie skutecznych, nowoczesnych działań promocyjnych do konsumentów, poszukiwanie najlepiej dopasowanych punktów styku na całej ścieżce zakupowej
Budowanie planu aktywności oraz wdrożenie i monitorowanie działań marketingowych w kanale e-commerce (w tym współtworzenie oferty produktowej, zarządzanie treściami, koordynowanie akcji promocyjnych, akcji afiliacyjnych, monitorowanie wyników w oparciu o KPI)
Współpraca z partnerami zewnętrznymi (agencje reklamowe i PR, dom mediowy, studia produkcyjne etc)
Wsparcie organizacji w kreowaniu pozytywnego wizerunku wśród farmaceutów oraz w budowie przekazu edukacyjnego przekładającego się na zwiększenie świadomości oraz rekomendacji portfela produktów USP Zdrowie
Zakres obowiązków:
• Wsparcie edukacyjne i trenerskie dla Zespołów Sprzedażowych
• Przygotowywanie i prowadzenie szkoleń dla zespołów sprzedażowych, w tym szkoleń Train The Trainer
• Coaching „on the job” - wspólne prace z Przedstawicielami Farmaceutycznymi/ Handlowymi i Regionalnymi Kierownikami Sprzedaży
• Onboarding funkcjonalny Przedstawicieli Farmaceutycznych/ Handlowych
• Współtworzenie i implementacja strategii edukacyjnej
• Poszukiwanie i testowanie nowych narzędzi edukacyjnych
• Ścisła współpraca z Działem Marketingu w zakresie tworzenia i implementacji materiałów edukacyjnych skierowanych do profesjonalistów w rynku Aptecznym
• Koordynacja procesu przygotowania i weryfikacja standardów materiałów edukacyjnych dla Działu Sprzedaży
• Opracowywanie, implementacja i weryfikacja wspólnie z Działem Sprzedaży standardów wizyt klienckich z uwzględnieniem obszaru edukacji
• Udział w edukacyjnych konferencjach sieci aptecznych (stacjonarnych oraz on-line) oraz prowadzenie szkoleń produktowych dla farmaceutów
• Bieżąca współpraca z Zespołem Sprzedaży, Marketingu, Customer & Shopper Marketingu, i innymi działami wspierającymi
Optymalizacja procesów w obszarze P2P w zakresie projektowania, dokumentowania oraz doskonalenia procesów w celu zapewnienia ich efektywności, zgodności z celami
Współpraca z interesariuszami w celu identyfikacji luk w procesach, proponowanie rozwiązania i wdrażanie najlepszych praktyk
Monitorowanie i analiza kluczowych wskaźników efektywności procesów w celu wprowadzania usprawnień opartych na danych
Kierowanie i koordynacja projektów usprawnieniowych w obszarze P2P (w tym opracowywanie planów)
Realizacja projektów licencyjnych i rozwojowych związanych z rozszerzaniem portfela produktowego firmy w ścisłej współpracy z działami marketingu, rejestracji, jakości, logistyki;
Utrzymywanie i budowanie silnych relacji z polskimi i zagranicznymi partnerami biznesowymi;
Monitorowanie projektów rozwojowych u partnerów biznesowych;
Pozyskiwanie od partnerów biznesowych dokumentów i informacji niezbędnych z punktu widzenia procedur rejestracyjnych, planowania logistycznego, aspektów jakościowych;
Analiza trendów rynkowych i identyfikowanie nowych możliwości in-licensingowych dla biznesu
Realizacja krótko- i długoterminowych celów biznesowych marki
Przygotowywanie rekomendacji i wdrażanie NPDs w oparciu o dane rynkowe, obserwację trendów oraz szybkie i elastyczne dopasowanie aktywności do bieżących potrzeb odbiorców
Współpraca z działem badań, medycznym, prawnym
Przygotowanie skutecznych, nowoczesnych działań promocyjnych do konsumentów, poszukiwanie najlepiej dopasowanych punktów styku na całej ścieżce zakupowej
Budowanie planu aktywności oraz wdrożenie i monitorowanie działań marketingowych w kanale e-commerce (w tym współtworzenie oferty produktowej, zarządzanie treściami, koordynowanie akcji promocyjnych, akcji afiliacyjnych, monitorowanie wyników w oparciu o KPI)
Współpraca z partnerami zewnętrznymi (agencje reklamowe i PR, dom mediowy, studia produkcyjne etc)
Providing scientific data necessary to introduce the product to the market (dietary supplements);
Evaluation of scientific data regarding efficacy and safety of active ingredients (dietary supplements);
Dosage recommendation for API for human use including FS( food supplements);
Outlining possible communication for evaluated active ingredients;
Participation in preparation and evaluation of packaging materials (box, leaflet, blister packs) for new products before introducing them into the market;
Conducting training/presentations for marketing departments and opinion leaders/external companies on the preparation and evaluation of marketing strategies/materials
Dbanie o bieżącą administrację działu, w tym sprawny przepływ dokumentacji i faktur
Koordynacja procesów podpisywania umów z dostawcami zewnętrznymi (z agencjami reklamowymi, kreatywnymi, mediowymi, itp.) oraz nadzorowanie realizacji ustaleń
Organizacja i koordynacja spotkań zespołu
Przygotowywanie materiałów promocyjnych m.in. z agencjami reklamowymi (np. przygotowanie projektów graficznych materiałów promocyjnych lub opakowaniowych, organizacja i koordynacja akcji promocyjnych, logistyka materiałów na konferencjach), a wraz z rozwojem umiejętności realizowanie wybranych projektów w całości
Wspieranie Brand Managerów w przygotowywaniu bieżących analiz
Realizacja krótko- i długoterminowych celów biznesowych marki
Przygotowywanie rekomendacji i wdrażanie NPDs w oparciu o dane rynkowe, obserwację trendów oraz szybkie i elastyczne dopasowanie aktywności do bieżących potrzeb lekarzy i pacjentów
Przygotowanie skutecznych, nowoczesnych działań promocyjnych do lekarzy, farmaceutów i konsumentów, poszukiwanie najlepiej dopasowanych punktów styku na całej ścieżce zakupowej
Bliska współpraca z zespołem Customer&Shopper Marketingu oraz zespołami sprzedaży
Budowanie planu aktywności w kanale aptecznym oraz e-commerce Współpraca z partnerami zewnętrznymi (agencje reklamowe i PR, dom mediowy, studia produkcyjne etc)
Wsparcie pracowników firmy w zakresie obsługi urządzeń i aplikacji IT
Przyjmowanie, rejestracja i obsługa zgłoszeń od użytkowników systemu IT
Instalacja i konfiguracja urządzeń komputerowych (m.in. komputery stacjonarne i laptopy, drukarki, zestawy wideokonferencyjne i multimedialne, telefony komórkowe i smartfony)
Kontakt z zewnętrznymi serwisami producentów
Szkolenie użytkowników końcowych z zakresu wykorzystania istniejących rozwiązań IT
Wsparcie we wdrażaniu strategii komunikacji digital omnichannel (kampanie mediowe, social media, influencer marketing, CRM, branded content, e-retail) dla marek z kategorii suplementów diety, leków OTC
Monitorowanie efektywności aktywności digital, postewaluacje kampanii
Wsparcie w prowadzeniu prowadzeniu projektu z obszaru content marketingu – obieg materiałów do publikacji, zarządzanie emisją reklam na portalu (traffic)
Stała współpraca z zespołem marketingu, e-commerce, domami mediowymi/agencjami digitalowymi i dostawcami
Realizacja krótko- i długoterminowych celów biznesowych marki
Przygotowywanie rekomendacji i wdrażanie NPDs w oparciu o dane rynkowe, obserwację trendów oraz szybkie i elastyczne dopasowanie aktywności do bieżących potrzeb lekarzy i pacjentów
Przygotowanie skutecznych, nowoczesnych działań promocyjnych do lekarzy, farmaceutów i konsumentów, poszukiwanie najlepiej dopasowanych punktów styku na całej ścieżce zakupowej
Pełna odpowiedzialność za P&L power brandu: samodzielne, kompleksowe zarządzanie planem aktywności, budżetem marki, strategią promocji, strategią cenową
Bliska współpraca z zespołem Customer&Shopper Marketingu oraz zespołami sprzedaży
Budowanie planu aktywności w kanale aptecznym oraz e-commerce Współpraca z partnerami zewnętrznymi (agencje reklamowe i PR, dom mediowy, studia produkcyjne etc)
Optymalizacja procesów w obszarze P2P w zakresie projektowania, dokumentowania oraz doskonalenia procesów w celu zapewnienia ich efektywności, zgodności z celami
Współpraca z interesariuszami w celu identyfikacji luk w procesach, proponowanie rozwiązania i wdrażanie najlepszych praktyk
Monitorowanie i analiza kluczowych wskaźników efektywności procesów w celu wprowadzania usprawnień opartych na danych
Kierowanie i koordynacja projektów usprawnieniowych w obszarze P2P (w tym opracowywanie planów)