Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Udział w procesie księgowego zamknięcia miesiąca oraz raportowania wyników spółki, w tym przygotowywania comiesięcznych raportów i prezentacji dla Zarządu
Udział w procesie budżetowania, monitorowania odchyleń i ich szczegółowej analizy
Kontrola przychodów / kosztów oraz analiza KPI w ścisłej współpracy z wewnętrznymi biznes partnerami
Zaangażowanie w proces tworzenia biznes planów nowych projektów oraz ocenę ich rentowności
Stałe zaangażowanie w rozwój istniejących i wdrażanie nowych narzędzi analitycznych, w tym również nowych raportów i paneli kontrolingowych
Optymalizacja efektywności procesów raportowania
Uczestnictwo w procesie przygotowywania danych do fakturowania dla wybranych terytoriów lub spółek
Sporządzanie analiz i raportów finansowych oraz formułowanie wniosków na wewnętrzne potrzeby firmy
Współpraca z biznesem, działami wsparcia oraz interesariuszami zewnętrznymi
Udział w tworzeniu długoterminowych prognoz i modeli finansowych
Kierownik ds. Zagospodarowania Zewnętrznego (Sprzedaż odpadów)
Warszawa
Wygasła: 02.05.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
Budowa i nadzór wewnętrznej bazy partnerów;
Przygotowywanie dokumentacji w zakresie świadczenia usług u partnerów zewnętrznych;
Prowadzenie negocjacji cenowych w zakresie usług u partnerów zewnętrznych;
Rekomendacja współpracy do Dyrektora Sprzedaży;
Analiza rynku obecnych instalacji oraz wiedza na temat planowanych działań partnerów;
Analizowanie danych i przedstawianie wyników do Dyrektora Sprzedaży oraz do Zarządów Spółek w Grupie;
Współpraca w ww. zakresie obowiązków z regionalnymi oddziałami grupy, w szczególności z działem sprzedaży i wsparcia klientów oraz Dyrektora Sprzedaży Pośredniej
Prowadzenie ciągłej analizy rynku oraz konkurencji na rynku regionalnym i krajowym, celem określenia trendów, preferencji klientów, słabych i mocnych stron konkurencji oraz definiowanie najlepszych sposobów na osiągnięcie przewagi konkurencyjnej na regionalnym rynku
Zarządzanie projektami marketingowymi sprzedaży
Dostarczanie niezbędnych materiałów marketingowych działowi sprzedaży (prezentacje, foldery, szablony ofert)
Planowanie i wdrażanie strategii marketingowej marki niezbędnej do realizacji celów organizacji
Prowadzenie spotkań z klientami celem zwiększenia poziomu rozpoznawalności organizacji na rynku
Podejmowanie proaktywnych działań pozyskujących nowych klientów (Lead Generation)
Analiza wyników działań marketingowych sprzedaży i ich wpływ na sprzedaż
Sporządzanie planów marketingowych sprzedaży, których celem jest zwiększenie zysków organizacji w zakresie oferowanych usług
Współpraca w ww. zakresie obowiązków z regionalnymi oddziałami grupy, w szczególności z działem sprzedaży i wsparcia klientów
Przygotowywanie prezentacji, raportów, budżetów i analiz dotyczących wskaźników ZZL, które staną się kluczowym narzędziem dla naszych decydentów
Będziesz również odpowiedzialny/a za skuteczną komunikację wewnętrzną, dotarcie do naszych pracowników i dostarczenie im istotnych informacji
Aktywne uczestnictwo w działaniach, których celem jest zwiększanie zaangażowania i rozwoju talentów w naszej organizacji. Będziesz mieć szansę wpływać na naszą kulturę pracy i wspierać naszych pracowników w ich rozwoju
Tworzenie opisów stanowisk pracy oraz udział w procesie wartościowania stanowisk. Twoje zaangażowanie pomoże nam w utrzymaniu klarowności i efektywności naszej struktury organizacyjnej
Codzienna współpraca i wsparcie dla HR Business Partnera. Będziesz brał/a udział w różnorodnych zadaniach związanych z naszym codziennym funkcjonowaniem
Tworzenie, aktualizowanie i wdrażanie procedur, polityk i regulaminów, które są niezbędne do realizacji naszej polityki personalnej w ramach Grupy ENERIS
Proaktywne uczestnictwo w procesie rekrutacji, ze szczególnym uwzględnieniem stanowisk wykonawczych i specjalistycznych. Będziesz mieć możliwość współtworzenia zespołu i poszukiwania najlepszych talentów
Wsparcie w procesie adaptacji nowych pracowników oraz organizacji szkoleń. Twój wkład pomoże nam zapewnić naszym pracownikom optymalne warunki startu i rozwój w naszej firmie
Ścisła współpraca z innymi członkami zespołu HR oraz innymi zespołami w ramach naszej organizacji. Będziesz miał/a szansę współtworzenia przyjaznej i wspierającej atmosfery pracy
Opieka nad powierzonymi informatycznymi systemami produkcyjnymi firmy, w tym opracowywanie i uaktualnianie dokumentacji systemów, instrukcji i raportów;
Rozwiązywanie bieżących problemów użytkowników systemów informatycznych - helpdesk;
Samodzielna realizacja powierzonych projektów wdrożenia aplikacji lub systemów informatycznych;
Wykonywanie zleconych zadań administracyjnych, dbanie o bezpieczeństwo usług i danych;
Zapewnianie wsparcia przy administrowaniu systemami Windows 10/11 oraz Active Directory;
Administrowanie i wsparcie dla użytkowników przy obsłudze wybranych systemów biznesowych, w tym także w zakresie podstaw merytorycznego działania aplikacji;
Obsługiwanie systemów wideokonferencyjnych;
Zapewnianie bezpieczeństwa danych i usług, monitorowanie usług oraz proponowanie działań obniżających ryzyko;
Monitorowanie zasobów IT, przekazywanie istotnych informacji o materiałach i podzespołach niezbędnych do ich prawidłowej eksploatacji, możliwych źródłach zaopatrzenia oraz wykonywanie drobnych napraw
Opieka nad powierzonymi informatycznymi systemami produkcyjnymi firmy, w tym opracowywanie i uaktualnianie dokumentacji systemów, instrukcji i raportów;
Rozwiązywanie bieżących problemów użytkowników systemów informatycznych - helpdesk;
Samodzielna realizacja powierzonych projektów wdrożenia aplikacji lub systemów informatycznych;
Wykonywanie zleconych zadań administracyjnych, dbanie o bezpieczeństwo usług i danych;
Zapewnianie wsparcia przy administrowaniu systemami Windows 10/11, MacOS oraz Active Directory;
Administrowanie i wsparcie dla użytkowników przy obsłudze wybranych systemów biznesowych, w tym także w zakresie podstaw merytorycznego działania aplikacji;
Obsługiwanie systemów wideokonferencyjnych;
Zapewnianie bezpieczeństwa danych i usług, monitorowanie usług oraz proponowanie działań obniżających ryzyko;
Monitorowanie zasobów IT, przekazywanie istotnych informacji o materiałach i podzespołach niezbędnych do ich prawidłowej eksploatacji, możliwych źródłach zaopatrzenia oraz wykonywanie drobnych napraw
Opieka nad powierzonymi informatycznymi systemami produkcyjnymi firmy, w tym opracowywanie i uaktualnianie dokumentacji systemów, instrukcji i raportów
Rozwiązywanie bieżących problemów użytkowników systemów informatycznych w ramach II linii wsparcia
Administrowanie i zarządzanie systemami Windows 10/11, Windows Server oraz Active Directory
Administracja i zarządzanie Office365 oraz rozwiązaniami opartymi o Azure i GCP
Wsparcie w administracji systemami Linux
Zarządzanie infrastrukturą PKI
Wsparcie lub administrowanie i zarządzanie infrastrukturą sieciową
Samodzielna realizacja powierzonych projektów wdrożenia aplikacji lub systemów informatycznych
Wykonywanie zleconych zadań administracyjnych, dbanie o bezpieczeństwo usług i danych
Uczestniczenie w planowaniu i realizacji działań rozwojowych IT
Opieka nad powierzonymi informatycznymi systemami produkcyjnymi firmy, w tym opracowywanie i uaktualnianie dokumentacji systemów, instrukcji i raportów
Rozwiązywanie bieżących problemów użytkowników systemów informatycznych - helpdesk
Serwis i utrzymanie systemów monitoringu wizyjnego CCTV, systemów niskoprądowych (DSO, LAN, KD)
Samodzielna realizacja powierzonych projektów wdrożenia aplikacji lub systemów informatycznych
Wykonywanie zleconych zadań administracyjnych, dbanie o bezpieczeństwo usług i danych
Obsługiwanie systemów wideokonferencyjnych
Zapewnianie bezpieczeństwa danych i usług, monitorowanie usług oraz proponowanie działań obniżających ryzyko
Monitorowanie zasobów IT, przekazywanie istotnych informacji o materiałach i podzespołach niezbędnych do ich prawidłowej eksploatacji, możliwych źródłach zaopatrzenia oraz wykonywanie drobnych napraw
Udział w procesie księgowego zamknięcia miesiąca oraz raportowania wyników spółki, w tym przygotowywania comiesięcznych raportów i prezentacji dla Zarządu
Udział w procesie budżetowania, monitorowania odchyleń i ich szczegółowej analizy
Udział w tworzeniu długoterminowych prognoz i modeli finansowych
Samodzielny nadzór kontrolingowy nad wybranymi liniami biznesowymi / obszarami działalności spółki
Kontrola przychodów / kosztów oraz analiza KPI w ścisłej współpracy z wewnętrznymi biznes partnerami
Zaangażowanie w proces tworzenia biznes planów nowych projektów oraz ocenę ich rentowności
Stałe zaangażowanie w rozwój istniejących i wdrażanie nowych narzędzi analitycznych, w tym również nowych raportów i paneli kontrolingowych
Udział w procesie księgowego zamknięcia miesiąca oraz raportowania wyników spółki, w tym przygotowywania comiesięcznych raportów i prezentacji dla Zarządu
Udział w procesie budżetowania, monitorowania odchyleń i ich szczegółowej analizy
Kontrola przychodów / kosztów oraz analiza KPI w ścisłej współpracy z wewnętrznymi biznes partnerami
Zaangażowanie w proces tworzenia biznes planów nowych projektów oraz ocenę ich rentowności
Stałe zaangażowanie w rozwój istniejących i wdrażanie nowych narzędzi analitycznych, w tym również nowych raportów i paneli kontrolingowych
Optymalizacja efektywności procesów raportowania
Uczestnictwo w procesie przygotowywania danych do fakturowania dla wybranych terytoriów lub spółek
Sporządzanie analiz i raportów finansowych oraz formułowanie wniosków na wewnętrzne potrzeby firmy
Współpraca z biznesem, działami wsparcia oraz interesariuszami zewnętrznymi
Udział w tworzeniu długoterminowych prognoz i modeli finansowych
Wsparcie prawne dla Działów biznesowych spółek z Grupy ENERIS ze szczególnym uwzględnieniem obszaru Energetyki;
Doradztwo prawne w sprawach z zakresu prawa energetycznego, prawa ochrony środowiska, prawa administracyjnego, a także w kwestiach korporacyjnych, prawa kontraktowego oraz innych zagadnień związanych z bieżącą działalnością spółek z Grupy;
Reprezentowanie spółek z Grupy w postępowaniach administracyjnych
Opieka nad powierzonymi informatycznymi systemami produkcyjnymi firmy, w tym opracowywanie i uaktualnianie dokumentacji systemów, instrukcji i raportów
Rozwiązywanie bieżących problemów użytkowników systemów informatycznych - helpdesk
Zapewnianie wsparcia przy administrowaniu systemami Windows 10/11, MacOS oraz Active Directory
Administrowanie i wsparcie dla użytkowników przy obsłudze wybranych systemów biznesowych, w tym także w zakresie podstaw merytorycznego działania aplikacji
Samodzielna realizacja powierzonych projektów wdrożenia aplikacji lub systemów informatycznych
Wykonywanie zleconych zadań administracyjnych, dbanie o bezpieczeństwo usług i danych
Uczestniczenie w planowaniu i realizacji działań rozwojowych IT
Udział w procesie księgowego zamknięcia miesiąca oraz raportowania wyników spółki, w tym przygotowywania comiesięcznych raportów i prezentacji dla Zarządu
Udział w procesie budżetowania, monitorowania odchyleń i ich szczegółowej analizy
Udział w tworzeniu długoterminowych prognoz i modeli finansowych
Samodzielny nadzór kontrolingowy nad wybranymi liniami biznesowymi / obszarami działalności spółki
Kontrola przychodów / kosztów oraz analiza KPI w ścisłej współpracy z wewnętrznymi biznes partnerami
Zaangażowanie w proces tworzenia biznes planów nowych projektów oraz ocenę ich rentowności
Stałe zaangażowanie w rozwój istniejących i wdrażanie nowych narzędzi analitycznych, w tym również nowych raportów i paneli kontrolingowych
Projektowanie i wdrażanie raportów finansowych i operacyjnych zgodnie z potrzebami biznesowymi
Zbieranie i standaryzowanie danych pochodzących z różnych źródeł wewnętrznych i zewnętrznych - eksploracja baz danych
Współtworzenie koncepcji i procesów ewidencjonowania oraz przetwarzania danych w celu monitorowania rentowności i wskaźników efektywności działalności
Wizualizacje danych przy użyciu zaawansowanych raportów i dashboardów
Projektowanie i implementacja modeli danych
Opieka nad powierzonymi raportami i systemami informatycznymi - optymalizacja rozwiązań w celu zwiększenia efektywności pozyskiwania i wykorzystania danych
Szkolenie użytkowników systemów oraz bieżące wsparcie przy ich wykorzystaniu
Udział w procesie księgowego zamknięcia miesiąca oraz raportowania wyników spółki, w tym przygotowywania comiesięcznych raportów i prezentacji dla Zarządu
Udział w procesie budżetowania, monitorowania odchyleń i ich szczegółowej analizy
Udział w tworzeniu długoterminowych prognoz i modeli finansowych
Samodzielny nadzór kontrolingowy nad wybranymi liniami biznesowymi / obszarami działalności spółki
Kontrola przychodów / kosztów oraz analiza KPI w ścisłej współpracy z wewnętrznymi biznes partnerami
Zaangażowanie w proces tworzenia biznes planów nowych projektów oraz ocenę ich rentowności
Stałe zaangażowanie w rozwój istniejących i wdrażanie nowych narzędzi analitycznych, w tym również nowych raportów i paneli kontrolingowych
Opieka nad powierzonymi informatycznymi systemami produkcyjnymi firmy, w tym opracowywanie i uaktualnianie dokumentacji systemów, instrukcji i raportów
Rozwiązywanie bieżących problemów użytkowników systemów informatycznych - helpdesk
Serwis i utrzymanie systemów monitoringu wizyjnego CCTV, systemów niskoprądowych (DSO, LAN, KD)
Samodzielna realizacja powierzonych projektów wdrożenia aplikacji lub systemów informatycznych
Wykonywanie zleconych zadań administracyjnych, dbanie o bezpieczeństwo usług i danych
Obsługiwanie systemów wideokonferencyjnych
Zapewnianie bezpieczeństwa danych i usług, monitorowanie usług oraz proponowanie działań obniżających ryzyko
Monitorowanie zasobów IT, przekazywanie istotnych informacji o materiałach i podzespołach niezbędnych do ich prawidłowej eksploatacji, możliwych źródłach zaopatrzenia oraz wykonywanie drobnych napraw
Prowadzanie dokumentacji związanej z ewidencją odpadów (system wewnętrzny, BDO);
Przygotowywanie raportów i analiz środowiskowych na potrzeby wewnętrzne ENERIS;
Nadzór nad pozwoleniami z zakresu Ochrony Środowiska (np. zlecanie badań i analiz);
Przygotowywanie dokumentacji sprawozdawczej m.in. w zakresie gospodarki odpadami;
Współpraca z poszczególnymi działami ENERIS w zakresie realizowania zadań środowiskowych;
Wsparcie kierownictwa w realizacji bieżącej działalności zakładu (w tym podczas awarii technicznych i w zakresie utrzymania infrastruktury w należytym stanie);
Aktywne pozyskiwanie klientów w Polsce i na rynkach zagranicznych na usługi z obszaru obrotu surowcami wtórnymi w szczególności PS, EPS, XPS
Realizacja strategii obrotu surowcami wtórnymi w szczególności PS, EPS, XPS w zakresie powierzonego obszaru
Identyfikowanie potrzeb klientów na potrzeby kalkulacji wykonywanej wg określonych modeli biznesowych systemów zbiórki i selekcji odpadów samodzielnie, z partnerami oraz klientami
Przygotowywanie ofert handlowych wraz z ich prezentacją u klienta
Negocjowanie warunków współpracy
Współpraca z poszczególnymi działami w przedsiębiorstwie w zakresie realizowanych zadań
Reprezentowanie firmy na targach branżowych
Inicjowanie innowacji produktowych i kampanii marketingowych
Współpraca biznesowa i raportowanie do Dyrektora Handlowego Grupy
Sporządzanie raportów w ramach wykonywanej działalności
Udział w procesie księgowego zamknięcia miesiąca oraz raportowania wyników spółki, w tym przygotowywania comiesięcznych raportów i prezentacji dla Zarządu
Udział w procesie budżetowania, monitorowania odchyleń i ich szczegółowej analizy
Udział w tworzeniu długoterminowych prognoz i modeli finansowych
Samodzielny nadzór kontrolingowy nad wybranymi liniami biznesowymi / obszarami działalności spółki
Kontrola przychodów / kosztów oraz analiza KPI w ścisłej współpracy z wewnętrznymi biznes partnerami
Zaangażowanie w proces tworzenia biznes planów nowych projektów oraz ocenę ich rentowności
Stałe zaangażowanie w rozwój istniejących i wdrażanie nowych narzędzi analitycznych, w tym również nowych raportów i paneli kontrolingowych
Projektowanie i wdrażanie raportów finansowych i operacyjnych zgodnie z potrzebami biznesowymi
Zbieranie i standaryzowanie danych pochodzących z różnych źródeł wewnętrznych i zewnętrznych - eksploracja baz danych
Współtworzenie koncepcji i procesów ewidencjonowania oraz przetwarzania danych w celu monitorowania rentowności i wskaźników efektywności działalności
Wizualizacje danych przy użyciu zaawansowanych raportów i dashboardów
Projektowanie i implementacja modeli danych
Opieka nad powierzonymi raportami i systemami informatycznymi - optymalizacja rozwiązań w celu zwiększenia efektywności pozyskiwania i wykorzystania danych
Szkolenie użytkowników systemów oraz bieżące wsparcie przy ich wykorzystaniu
Starszy Specjalista ds. Zrównoważonego Rozwoju i ESG
Warszawa
Wygasła: 23.12.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
Aktywny udział w przygotowaniu i realizacji strategii firmy w zakresie Zrównoważonego Rozwoju i ESG
Odpowiedzialność za kontakty z interesariuszami wewnętrznymi i zewnętrznymi (w tym proces ich mapowania) w celu realizacji wybranych celów Zrównoważonego Rozwoju i strategii ESG
Ścisła współpraca z zespołem sprawującym pieczę nad strategią i realizacją jej celów strategicznych
Rozwój oferty spółki oraz współpracy z partnerami w zakresie finansowania inwestycji przyjaznych środowisku
Śledzenie trendów rynkowych oraz wymagań regulacyjnych i rekomendacja zmian w regulacjach spółki w zakresie ESG oraz Zrównoważonego Rozwoju
Opracowywanie analiz, raportów i rekomendacji w zakresie wdrażania rozwiązań wspierających ESG
Gromadzenie i konsolidacja danych do raportowania ESG
Koordynacja działań dotyczących Zrównoważonego Rozwoju i ESG w firmie
Przygotowanie raportów Zrównoważonego Rozwoju i ESG /niefinansowych zgodnie z obowiązującymi standardami oraz najlepszymi praktykami rynkowymi
Bieżące monitorowanie realizacji celów i KPI z zakresu ESG w organizacji
Promowanie i przekazywanie wiedzy z zakresu Zrównoważonego Rozwoju i ESG wewnątrz organizacji
Udział w procesie księgowego zamknięcia miesiąca oraz raportowania wyników spółki, w tym przygotowywania comiesięcznych raportów i prezentacji dla Zarządu
Udział w procesie budżetowania, monitorowania odchyleń i ich szczegółowej analizy
Udział w tworzeniu długoterminowych prognoz i modeli finansowych
Samodzielny nadzór kontrolingowy nad wybranymi liniami biznesowymi / obszarami działalności spółki
Kontrola przychodów / kosztów oraz analiza KPI w ścisłej współpracy z wewnętrznymi biznes partnerami
Zaangażowanie w proces tworzenia biznes planów nowych projektów oraz ocenę ich rentowności
Stałe zaangażowanie w rozwój istniejących i wdrażanie nowych narzędzi analitycznych, w tym również nowych raportów i paneli kontrolingowych
Prowadzanie dokumentacji związanej z ewidencją odpadów (system wewnętrzny, BDO);
Przygotowywanie raportów i analiz środowiskowych na potrzeby wewnętrzne ENERIS;
Nadzór nad pozwoleniami z zakresu Ochrony Środowiska (np. zlecanie badań i analiz);
Przygotowywanie dokumentacji sprawozdawczej m.in. w zakresie gospodarki odpadami;
Współpraca z poszczególnymi działami ENERIS w zakresie realizowania zadań środowiskowych;
Wsparcie kierownictwa w realizacji bieżącej działalności zakładu (w tym podczas awarii technicznych i w zakresie utrzymania infrastruktury w należytym stanie);
Udział w procesie księgowego zamknięcia miesiąca oraz raportowania wyników spółki, w tym przygotowywania comiesięcznych raportów i prezentacji dla Zarządu
Udział w procesie budżetowania, monitorowania odchyleń i ich szczegółowej analizy
Udział w tworzeniu długoterminowych prognoz i modeli finansowych
Samodzielny nadzór kontrolingowy nad wybranymi liniami biznesowymi / obszarami działalności spółki
Kontrola przychodów / kosztów oraz analiza KPI w ścisłej współpracy z wewnętrznymi biznes partnerami
Zaangażowanie w proces tworzenia biznes planów nowych projektów oraz ocenę ich rentowności
Stałe zaangażowanie w rozwój istniejących i wdrażanie nowych narzędzi analitycznych, w tym również nowych raportów i paneli kontrolingowych
Starszy Specjalista ds. Zrównoważonego Rozwoju i ESG
Warszawa
Wygasła: 19.11.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
Aktywny udział w przygotowaniu i realizacji strategii firmy w zakresie Zrównoważonego Rozwoju i ESG
Odpowiedzialność za kontakty z interesariuszami wewnętrznymi i zewnętrznymi (w tym proces ich mapowania) w celu realizacji wybranych celów Zrównoważonego Rozwoju i strategii ESG
Ścisła współpraca z zespołem sprawującym pieczę nad strategią i realizacją jej celów strategicznych
Rozwój oferty spółki oraz współpracy z partnerami w zakresie finansowania inwestycji przyjaznych środowisku
Śledzenie trendów rynkowych oraz wymagań regulacyjnych i rekomendacja zmian w regulacjach spółki w zakresie ESG oraz Zrównoważonego Rozwoju
Opracowywanie analiz, raportów i rekomendacji w zakresie wdrażania rozwiązań wspierających ESG
Gromadzenie i konsolidacja danych do raportowania ESG
Koordynacja działań dotyczących Zrównoważonego Rozwoju i ESG w firmie
Przygotowanie raportów Zrównoważonego Rozwoju i ESG /niefinansowych zgodnie z obowiązującymi standardami oraz najlepszymi praktykami rynkowymi
Bieżące monitorowanie realizacji celów i KPI z zakresu ESG w organizacji
Promowanie i przekazywanie wiedzy z zakresu Zrównoważonego Rozwoju i ESG wewnątrz organizacji
Pozyskiwanie informacji biznesowych i przygotowywanie raportów analitycznych w zakresie funkcjonowania rynku, w szczególności ochrony środowiska i gospodarki odpadami
Zbieranie i analiza danych z różnych obszarów i systemów dot. działalności Spółek Grupy oraz sprawdzanie ich spójności
Przygotowanie analiz danych strategicznych, przygotowywanie raportów oraz prezentacji dla przełożonych
Tworzenie raportów cyklicznych oraz ad-hoc na potrzeby zarządzania oraz jednostek organizacji
Współpraca w zakresie mapowania i pozyskiwania danych wewnętrznych
Zapewnienie odpowiedniego poziomu jakości danych
Identyfikacja ryzyk i trendów oraz wskazywanie rozwiązań na podstawie analizy zebranych danych
Wsparcie w zakresie projektowania, implementacji i utrzymania hurtowni danych
Dokumentacja zbiorów i przepływu danych zgodnie z przyjętymi standardami
Ustalanie harmonogramów realizacji usług odbioru i transportu odpadów, odbioru i podstawień kontenerów i pojemników zgodnie z kontraktami
Nadzór nad realizacją zleceń harmonogramowych, jednorazowych i reklamacyjnych w tym kontrolowanie i ocenianie wykonania zleceń zgodnie z przyjętymi procedurami
Wyrywkowa kontrola sprawności psychofizycznej pracowników, kontrola sprawności pojazdów ’OC’, kontrola kompletności ubrania roboczego
Planowanie i wykorzystanie zasobów ludzkich i sprzętowych niezbędnych do realizacji usług, zgodnie z prawem i wymaganiami realizowanych umów
Organizacja i nadzorowanie pracy pracowników operacyjnych, w tym przekazywanie kierowcom dokumentacji samochodu i zadań do wykonania
Dbałość o kompletność danych w dokumentacji przekazywanej do Działu Rozliczeń
Ważenie, kontrola i rejestrowanie transportów odpadów zgodnie z procedurami wewnętrznymi
Dbałość o porządek i czystość na terenie bazy Zakładu, w tym na placu przeładunkowym
Pobieranie danych z tachografów pojazdów i kart cyfrowych kierowców zgodnie z przyjętym harmonogramem
Przestrzeganie porządku, dyscypliny pracy, przepisów BHP i przeciwpożarowych, ogólnie obowiązujących procedur, instrukcji i dokumentów wewnętrznych firmy oraz wykonywanie innych zadań zleconych przez Przełożonego z zakresu zajmowanego stanowiska
Wsparcie prawne dla Działów biznesowych spółek z Grupy ENERIS ze szczególnym uwzględnieniem obszaru Energetyki
Doradztwo prawne w sprawach z zakresu prawa energetycznego, prawa ochrony środowiska, prawa administracyjnego, a także w kwestiach korporacyjnych, prawa kontraktowego oraz innych zagadnień związanych z bieżącą działalnością spółek z Grupy
Reprezentowanie spółek z Grupy w postępowaniach administracyjnych
Opracowywanie dokumentacji niezbędnej do uzyskiwania decyzji na korzystanie ze środowiska w tym w szczególności decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięć, decyzji na gospodarowanie odpadami, zgód wodnoprawnych
Współpraca z podwykonawcami w zakresie niezbędnym do przygotowania ww. dokumentacji
Reprezentowanie Spółki w postępowaniach administracyjnych w sprawie uzyskania ww. decyzji
Opiniowanie projektów inwestycyjnych Grupy ENERIS pod kątem spełniania przez nie wymogów środowiskowych oraz ewentualnego ryzyka w tym zakresie
Prowadzenie audytów wewnętrznych w zakresie ochrony środowiska
Monitorowanie zmian prawnych oraz wsparcie spółek w Grupie ENERIS w zakresie właściwej interpretacji i praktycznego stosowania przepisów i wymagań z zakresu ochrony środowiska
Planowanie i prowadzanie działań audytowych: Twój główny cel to prowadzenie działań audytowych
w obszarach procesów biznesowych w lokalizacjach Spółek Grupy. Będziesz odpowiedzialny za określenie zakresu audytu, gromadzenie i analizowanie danych, ocenę zgodności z regulacjami wewnętrznymi. a także za ocenę efektywności procesów i identyfikację szans na usprawnienia
Identyfikacja i ocena ryzyk: Twoje zadanie będzie polegać na identyfikowaniu i ocenie ryzyk biznesowych, operacyjnych i finansowych w audytowanych procesach. Będziesz analizować dane, przeprowadzać testy
i oceniać efektywność kontroli w celu zidentyfikowania potencjalnych luk
Rekomendowanie usprawnień: Na podstawie wyników audytu będziesz rekomendować działania naprawcze, uwzględniając specyfikę biznesową naszej Grupy. Twój wkład będzie kluczowy dla poprawy efektywności procesów i zminimalizowania ryzyka
Przeglądy przed i po wdrożeniu działań naprawczych: Będziesz monitorować i oceniać skuteczność działań naprawczych, przeprowadzając przeglądy procesów biznesowych przed i po ich wdrożeniu
Współpraca z Interesariuszami: Współpracując z interesariuszami w Grupie, zarówno regionalnymi, jak i centralnymi, będziesz aktywnie rozwiązywać zidentyfikowane problemy i szanse na usprawnienia oraz udzielać wsparcia w zakresie wdrażania zaleceń
Uczestnictwo w badaniach strategicznych: Będziesz uczestniczyć w różnorodnych badaniach strategicznych, które mają na celu usprawnienie działalności spółek Grupy
Bieżąca współpraca z Pracownikami na wszystkich szczeblach organizacji: Twoja praca będzie wymagać bieżącej współpracy z Pracownikami na wszystkich szczeblach organizacji w ramach badań interdyscyplinarnych
Wspieranie biura Rady Nadzorczej oraz Członków Zarządu i managerów wyższego szczebla w zakresie obsługi systemów i narzędzi informatycznych
Zarządzanie i obsługiwanie systemami wideokonferencyjnymi
Dodatkowo rozwiązywanie bieżących problemów użytkowników systemów informatycznych - helpdesk
Opieka nad powierzonymi informatycznymi systemami produkcyjnymi firmy, w tym opracowywanie i uaktualnianie dokumentacji systemów, instrukcji i raportów
Samodzielna realizacja powierzonych projektów wdrożenia aplikacji lub systemów informatycznych
Wykonywanie zleconych zadań administracyjnych, dbanie o bezpieczeństwo usług i danych
Uczestniczenie w planowaniu i realizacji działań rozwojowych IT
Opracowywanie i prowadzenie szkoleń wewnętrznych dla użytkowników oraz członków zespołu
Monitorowanie zasobów IT, przekazywanie istotnych informacji o materiałach i podzespołach niezbędnych do ich prawidłowej eksploatacji, możliwych źródłach zaopatrzenia
Określanie i uzgadnianie założeń dla planowanych inwestycji
Opracowywanie i analizowanie rozwiązań koncepcyjnych
Przygotowanie prezentacji nowych inwestycji/projektów
Przygotowanie zapytań ofertowych, zbieranie ofert i ich weryfikacja
Koordynowanie spraw formalno-administracyjnych w procesie inwestycyjnym (przygotowywanie wniosków, uzyskiwanie niezbędnych uzgodnień, pozwoleń, decyzji administracyjnych) - współpraca z urzędami
Koordynowanie działań związanych z realizacją prac projektowych, w tym budowlanych
Współpraca z Działem Prawnym przy opracowywaniu projektów umów niezbędnych w dziale
Przygotowywanie zleceń na prace remontowe/montażowe/budowlane
Określanie i uzgadnianie założeń dla planowanych inwestycji
Opracowywanie i analizowanie rozwiązań koncepcyjnych
Przygotowanie prezentacji nowych inwestycji/projektów
Przygotowanie zapytań ofertowych, zbieranie ofert i ich weryfikacja
Koordynowanie spraw formalno-administracyjnych w procesie inwestycyjnym (przygotowywanie wniosków, uzyskiwanie niezbędnych uzgodnień, pozwoleń, decyzji administracyjnych) - współpraca z urzędami
Koordynowanie działań związanych z realizacją prac projektowych, w tym budowlanych
Współpraca z Działem Prawnym przy opracowywaniu projektów umów niezbędnych w dziale
Przygotowywanie zleceń na prace remontowe/montażowe/budowlane
Nadzór nad procesami: produkcja, utrzymanie ruchu, zakupy, technologia, logistyka, kontrola jakości ze szczególnym uwzględnieniem ich optymizacji w zakresie: kosztów, wymagań jakościowych
Pełnienie nadzoru nad terminową realizacją założonych planów produkcyjnych
Zarządzanie mieniem i budynkami zakładu produkcyjnego
Współodpowiedzialność za zarządzanie Pracownikami; budowanie wśród nich poczucia przynależności do firmy; dbanie o efektywną pracę i motywowanie do osiągania wyznaczonych celów
Rozwijanie kultury bezpieczeństwa pracy i dążenie do zgodności ze standardami Grupy ENERIS oraz wymogami prawa,
Monitorowanie wskaźników dla podległych obszarów wynikających z celów strategicznych firmy,
Planowanie i kontrola wydatków zgodnie z założeniami budżetowymi,
Ścisła współpraca z Zarządem w zakresie wskaźników produkcyjnych (koszty, wynik finansowy i produkcyjny)
Młodszy Specjalista ds. Wsparcia Systemów Konferencyjnych
Warszawa
Wygasła: 15.06.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
Zarządzanie i obsługiwanie systemami wideokonferencyjnymi
Wspieranie biura Rady Nadzorczej oraz Członków Zarządu i managerów wyższego szczebla w zakresie obsługi systemów i narzędzi informatycznych
Opracowywanie i prowadzenie szkoleń wewnętrznych dla użytkowników oraz członków zespołu
Monitorowanie zasobów IT, przekazywanie istotnych informacji o materiałach i podzespołach niezbędnych do ich prawidłowej eksploatacji, możliwych źródłach zaopatrzenia
Monitorowanie nowości w obszarze IT
Opracowywanie dokumentacji technicznej
Rozwiązywanie bieżących problemów użytkowników systemów informatycznych w celu zapewnienia całości pracy
Wykonywanie i zlecanie napraw sprzętu w spółkach Grupy Eneris
Przygotowywanie harmonogramów realizacji usług oraz planowanie zasobów technicznych i ludzkich potrzebnych do ich realizacji - praca z pojazdami typu śmieciarka, bramowiec, hakowiec
Ewidencja, rozliczanie i kontrola czasu pracy kierowców i ładowaczy
Prowadzenie dokumentacji potwierdzającej wykonanie usług i użytkowania sprzętu
Zapewnienie profesjonalnej obsługi klientów zgodnie z procedurami obowiązującymi w ENERIS
Wsparcie prawne dla Działów biznesowych spółek z Grupy ENERIS ze szczególnym uwzględnieniem obszaru Energetyki
Doradztwo prawne w sprawach z zakresu prawa energetycznego, prawa ochrony środowiska, prawa administracyjnego, a także w kwestiach korporacyjnych, prawa kontraktowego oraz innych zagadnień związanych z bieżącą działalnością spółek z Grupy
Reprezentowanie spółek z Grupy w postępowaniach administracyjnych
Analiza parametrów jakościowych i ilościowych oraz kosztów energii elektrycznej - kontroling merytoryczny faktur i umów
Obsługa projektowanego systemu monitoringu energii elektrycznej / zarządzania produkcją
Analiza rozliczeń z podmiotami zewnętrznymi odpowiedzialnymi za odgazowanie składowisk - kontroling merytoryczny faktur i umów
Obsługa punktów poboru energii (PPE) w zakresie umów przyłączeniowych, kompleksowych, sprzedaży energii elektrycznej, usługi DSR
Udział w przetargach na zakup energii elektrycznej
Udział w audytach efektywności energetycznej oraz audytach energetycznych przedsiębiorstwa
Realizacja przedsięwzięć rekomendowanych w ww. audytach
Gromadzenie i weryfikacja dokumentacji technicznej urządzeń i instalacji energetycznych - zapewnienie terminowych i prawidłowo realizowanych przeglądów
Udział we wdrożeniu i utrzymaniu planowanego w przyszłości systemu zarządzania energią ISO 50001
Zarządzanie danymi pomiarowymi i rozliczeniowymi z planowanych instalacji OZE oraz źródeł konwencjonalnych