Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (12)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 12 )
specjalista do spraw zarządzania
Olsztyn
Wygasła: 14.10.2024
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
- prowadzenie książki obiektu budowlanego budynku przy ul. Żołnierskiej 39 (obiekt 2.)
w tym kontrola jej aktualności oraz uzupełnianie wpisów po uzgodnieniu z kierownikiem gospodarczym;
- prowadzenie książek remontów w obiekcie 2:
1) budynku szkoły
2) sprzętu elektrycznego
elektronicznego
itp.;
- obsługa kancelaryjno-biurowa podczas zastępowania specjalisty pracującego w kancelarii szkoły
w tym płynny przekaz dokumentacji między obiektami;
- obsługa i prowadzenie dokumentacji w zakresie cateringu;
- prowadzenie ksiąg inwentarzowych
dokonywanie odpowiednich oznaczeń na zakupionym wyposażeniu
urządzeniach
sprzętach i pomocach dydaktycznych
uzgadnianie stanu inwentarza z głównym księgowym i kierownikiem gospodarczym w zakresie obiektu 2.;
- prowadzenie magazynów:
1) środków czystości
chemii gospodarczej
materiałów biurowych
eksploatacyjnych i innych przeznaczonych na bieżące potrzeby obiektu nr 2
2) mebli szkolnych (ławki
krzesła) i dodatkowego wyposażenia będącego na stanie obiektu nr 2.;
- dokonywanie systematycznych przeglądów wszystkich pomieszczeń szkolnych oraz terenu przyległego do budynków szkoły pod kątem sprawności techniczno-eksploatacyjnej
zabezpieczenia majątku szkolnego
przepisów bhp oraz ładu i porządku. Z dokonanych spostrzeżeń i nieprawidłowości sporządzanie notatek służbowych;
- prowadzenie wskazanej dokumentacji związanej z funkcjonowaniem szkoły;
- sporządzanie sprawozdań statystycznych wchodzących w zakres merytoryczny wykonywanych czynności;
- informowanie przełożonego o wszystkich stwierdzonych nieprawidłowościach zauważonych w trakcie wykonywania obowiązków służbowych;
- przeciwdziałanie nadużyciom
marnotrawstwu i niegospodarności;
- wykonywanie określonych zadań wyznaczonych przez dyrektora szkoły w zakresie poprawy bezpieczeństwa i higieny pracy;
- wykonywanie czynności w zakresie ochrony przeciwpożarowej i ewakuacji pracowników
postępowanie zgodnie z Instrukcją Bezpieczeństwa Pożarowego dla obiektu szkoły;
- wykonywanie innych czynności zleconych przez dyrektora szkoły.
Godziny pracy: 7-15
1.Prowadzenie zajęć indywidualnych i grupowych rozwijających kompetencje emocjonalno-społeczne.
2.Prowadzenie spotkań interwencyjnych i mediacyjnych z uczniami.
3.Wspieranie zmiany zachowania poprzez tworzenie prostych behawioralnych planów zmiany zachowania.
4.Realizowanie działań psychoedukacyjnych.
5.Diagnozowanie potencjalnych możliwości ucznia.
6.Analizowanie przyczyn niepowodzeń szkolnych oraz negatywnego zachowania ucznia.
7.Działania profilaktyczne w celu zapobiegania pojawianiu się problemów.
8.Współpraca z rodzicami w zakresie zagadnień wychowawczych.
Godziny pracy: do uzgodnienia pomiędzy godz. 8.00- 16.00
11 godzin pracy tygodniowo z uczniami. Miejscem wykonywania pracy mieści się na ul. Kościuszki 70 lub ul. Żołnierskiej 39 w Olsztynie
od 2 454 do 2 957,5 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Konserwator budynków i stanu technicznego pomieszczeń
Olsztyn
Wygasła: 25.06.2024
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
prace remontowo- budowlane
prace porządkowe na posesji szkoły
usuwanie drobnych awarii instalacji centralnego ogrzewania
1. Przygotowanie i prowadzenie dokumentacji zamówień publicznych
udział w pracach komisji:
a) przygotowanie dokumentacji zamówień publicznych zgodnie z obowiązującymi w szkole zarządzeniami i przepisami ustawy prawo zamówień publicznych
między innymi: SWZ (Specyfikacji Warunków Zamówienia)
formularzy ofertowych
projektów umów oraz pozostałych dokumentów niezbędnych w pracach komisji przetargowej;
b) prowadzenie rejestru umów na Platformie Zamówień Publicznych.
2. Obsługa prawna jednostki
w tym:
a) opracowywanie i uzgadnianie projektów aktów prawnych
projektów zarządzeń
opinii
odpowiedzi za zapytania w trybie informacji publicznej
b) sporządzanie opinii prawnych oraz wyjaśnień odnośnie stosowania przepisów prawa na potrzeby dyrektora szkoły
c) pomoc merytoryczna (udzielanie porad i konsultacji prawnych) w zakresie przygotowywanych przez pracowników służbowych dokumentów i korespondencji.
Godziny pracy do ustalenia
Ogólny zakres obowiązków:
Przygotowywanie projektów i aktualizacji obowiązujących wewnątrzszkolnych dokumentów: Instrukcji bezpieczeństwa pożarowego.
Nadzór i kontrola bezpośrednia pracy pracowników obsługi w obiekcie 2. Dokonywanie przeglądów obiektu 2. pod kątem sprawności techniczno-eksploatacyjnej
zabezpieczenia majątku szkolnego
przepisów bhp oraz ładu i porządku.
Prowadzenie książki obiektu budowlanego obiektu 2.
Organizacja sprawnej obsługi kancelaryjno-biurowej obiektu 2.
Obsługa i prowadzenie dokumentacji w zakresie cateringu.
Prowadzenie ksiąg inwentarzowych
dokonywanie odpowiednich oznakowań na zakupionych urządzeniach i sprzętach
uzgadnianie stanu inwentarza z głównym księgowym i kierownikiem gospodarczym w zakresie obiektu 2
organizacja inwentaryzacji w obiekcie 2.
Prowadzenie rejestru pokwitowań osób odpowiedzialnych materialnie za wyposażenie pracowni i gabinetów.
Współpraca z głównym księgowym i kierownikiem gospodarczym w projektowaniu budżetu szkoły
szczególnie w zakresie wydatków administracyjno-gospodarczych
techniczno-eksploatacyjnych
remontowych
materiałowych.
Przygotowanie dokumentów zamówienia dotyczących zakupów w zakresie: środków czystości
materiałów biurowych
eksploatacyjnych i innych niezbędnych do zapewnienia prawidłowego funkcjonowania obiektu 2
odzieży ochronnej i środków bhp dla wszystkich pracowników
wyposażenia w pomoce dydaktyczne i sprzęt
przestrzeganie procedury zamówień publicznych i prowadzenie dokumentacji wskazanych zadań dotyczących zamówień publicznych.
Prowadzenie dokumentacji oraz nadzór nad bieżącymi remontami.
Zabezpieczenie i nadzór nad sprawnością techniczno-eksploatacyjną obiektu 2. oraz zabezpieczeniem majątku szkolnego w obiekcie 2.
Sporządzanie projektów dokumentacji umów wynajmu i użyczenia.
Sporządzanie sprawozdań statystycznych wchodzących w zakres merytoryczny wykonywanych czynności;
Meldowanie przełożonemu o wszystkich stwierdzonych nieprawidłowościach zauważonych w trakcie wykonywania obowiązków służbowych.
Przeciwdziałanie nadużyciom
marnotrawstwu i niegospodarności.
Wykonywanie zadań w zakresie poprawy bezpieczeństwa i higieny pracy.
Wykonywanie czynności w zakresie ochrony przeciwpożarowej i ewakuacji pracowników.
Godziny pracy: 7-15
Przygotowywanie projektów i aktualizacji obowiązujących wewnątrzszkolnych dokumentów: Instrukcji bezpieczeństwa pożarowego;
Nadzór i kontrola bezpośrednia pracy pracowników obsługi w obiekcie 2.;
Dokonywanie przeglądów obiektu 2. pod kątem sprawności techniczno-eksploatacyjnej
zabezpieczenia majątku szkolnego
przepisów bhp oraz ładu i porządku;
Prowadzenie książki obiektu budowlanego obiektu 2.;
Organizacja sprawnej obsługi kancelaryjno-biurowej obiektu 2.;
Obsługa i prowadzenie dokumentacji w zakresie cateringu;
Prowadzenie ksiąg inwentarzowych
dokonywanie odpowiednich oznakowań na zakupionych urządzeniach i sprzętach
uzgadnianie stanu inwentarza z głównym księgowym i kierownikiem gospodarczym w zakresie obiektu 2
organizacja inwentaryzacji w obiekcie 2.;
Prowadzenie rejestru pokwitowań osób odpowiedzialnych materialnie za wyposażenie pracowni i gabinetów;
Współpraca z głównym księgowym i kierownikiem gospodarczym w projektowaniu budżetu szkoły
szczególnie w zakresie wydatków administracyjno-gospodarczych
techniczno-eksploatacyjnych
remontowych
materiałowych;
Przygotowanie dokumentów zamówienia dotyczących zakupów w zakresie: środków czystości
materiałów biurowych
eksploatacyjnych i innych niezbędnych do zapewnienia prawidłowego funkcjonowania obiektu 2
odzieży ochronnej i środków bhp dla wszystkich pracowników
wyposażenia w pomoce dydaktyczne i sprzęt
przestrzeganie procedury zamówień publicznych i prowadzenie dokumentacji wskazanych zadań dotyczących zamówień publicznych;
Prowadzenie dokumentacji oraz nadzór nad bieżącymi remontami;
Zabezpieczenie i nadzór nad sprawnością techniczno-eksploatacyjną obiektu 2. oraz zabezpieczeniem majątku szkolnego w obiekcie 2.;
Sporządzanie projektów dokumentacji umów wynajmu i użyczenia;
Sporządzanie sprawozdań statystycznych wchodzących w zakres merytoryczny wykonywanych czynności;
Meldowanie przełożonemu o wszystkich stwierdzonych nieprawidłowościach zauważonych w trakcie wykonywania obowiązków służbowych;
Przeciwdziałanie nadużyciom
marnotrawstwu i niegospodarności;
Wykonywanie zadań w zakresie poprawy bezpieczeństwa i higieny pracy;
Wykonywanie czynności w zakresie ochrony przeciwpożarowej i ewakuacji pracowników.
Godziny pracy: 7-15
1.Prowadzenie zajęć indywidualnych i grupowych rozwijających kompetencje emocjonalno-społeczne.
2.Prowadzenie spotkań interwencyjnych i mediacyjnych z uczniami.
3.Wspieranie zmiany zachowania poprzez tworzenie prostych behawioralnych planów zmiany zachowania.
4.Realizowanie działań psychoedukacyjnych.
5.Diagnozowanie potencjalnych możliwości ucznia.
6.Analizowanie przyczyn niepowodzeń szkolnych oraz negatywnego zachowania ucznia.
7.Działania profilaktyczne w celu zapobiegania pojawianiu się problemów.
8.Współpraca z rodzicami w zakresie zagadnień wychowawczych.
Godziny pracy: do uzgodnienia pomiędzy godz.8.00- 16.00
22 godziny tygodniowo z uczniami
od 3 600 do 4 550 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Sprzątaczka
Olsztyn
Wygasła: 30.09.2022
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
Utrzymanie czystości i porządku w przydzielonym
rejonie
Godziny pracy 16-20
od 1 505 do 1 505 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Konserwator
Olsztyn
Wygasła: 15.07.2022
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
Prace remontowo-budowlane
prace porządkowe na posesji szkoły
usuwanie drobnych awarii instalacji: centralnego ogrzewania
instalacji sanitarnej i elektrycznej. Naprawa sprzętu wyposażenia szkoły.
godziny pracy 7-15
regulaminów i instrukcji dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy;
Przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bhp;
Nadzór w zakresie bhp nad uczniami i pracownikami szkoły oraz doradztwo w zakresie przepisów oraz zasad bhp;
Sporządzanie i przedstawianie pracodawcy sprawozdań analiz dotyczących wypadków uczniów i pracowników szkoły oraz stanu bhp;
Opracowywanie instrukcji dotyczących bhp na poszczególnych stanowiskach pracy;
Ustalanie okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy pracowników szkoły
a także sporządzanie dokumentacji powypadkowej
oraz opracowywanie wniosków wynikających z badania przyczyn i okoliczności tych wypadków oraz zachorowań na choroby zawodowe; Prowadzenie rejestrów
kompletowanie i przechowywanie dokumentów dotyczących wypadków przy pracy pracowników szkoły oraz stwierdzonych chorób zawodowych
Ustalanie okoliczności i przyczyn wypadków uczniów szkoły
sporządzanie dokumentacji powypadkowej oraz prowadzenie rejestru wypadków;
Uczestniczenie w pracach powołanej przez pracodawcę komisji bhp oraz innych komisjach zakładowych zajmujących się problematyką bhp sporządzanie protokołów z prac komisji bhp; Udział w opracowaniu planów modernizacji i rozwoju szkoły oraz przedstawianie propozycji rozwiązań zapewniających poprawę stanu bhp;
Występowanie do dyrektora placówki z wnioskami dotyczącymi stwierdzonych zagrożeń wypadkowych i szkodliwości zawodowych oraz uchybień w zakresie bhp;
Nadzorowanie usuwania wskazanych zaleceń;
Prowadzenie wstępnych szkoleń z zakresu BHP
organizacja szkoleń okresowych z zakresu BHP i pierwszej pomocy przedmedycznej; Współdziałanie z jednostkami medycyny pracy - lekarzem sprawującym profilaktyczną opiekę zdrowotną nad pracownikami
w szczególności przy organizowaniu badań lekarskich pracowników;
Dokonywanie oceny ryzyka zawodowego i sporządzanie stosownej dokumentacji;
Opracowywanie i uaktualnianie tabeli norm przydziału i okresów użytkowania środków ochrony indywidualnej;
Współpraca z zewnętrznymi organami kontroli (Inspekcja Pracy
Inspekcja Sanitarna
Straż Pożarna
itp.); Realizację wymagań wynikających z rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy (Dz. U. Nr 109