Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (451)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 451 )
Stanowisko ds. orzecznictwa
Leszno
Wygasła: 20.11.2024
Umowa o pracę w zastępstwie
Obowiązki:
Zapewnia stosowanie jednolitych zasad dotyczących podlegania ubezpieczeniom społecznym i ubezpieczeniu zdrowotnemu
ustalania podstawy wymiaru
wysokości i zasady finansowania składek na ubezpieczenia społeczne
ubezpieczenie zdrowotne
Fundusz Pracy
Fundusz Gwarantowanych Świadczeń Pracowniczych i Fundusz Emerytur Pomostowych oraz zasady i terminy ich opłacania.
Instytucja oferuje zatrudnienie w stabilnej firmie na podstawie umowy o pracę na czas określony
rozwój zawodowy
bogaty program szkoleń
w tym możliwość dofinansowania studiów.
Świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych
w tym dopłatę do wypoczynku i zajęć sportowych
atrakcyjne pakiety ubezpieczeń zdrowotnych oraz na życie w PZU
weryfikacja codziennych raportów pracy pracowników wydziału
porządkowanie i zabezpieczanie dokumentacji produkcyjnej
sporządzanie miesięcznych sprawozdań z realizacji zadań zrealizowanych przez wydział.
Godz. pracy 7-15.
Umowa na czas nieokreślony z jednoczesnym zastrzeżeniem
że umowa na czas nieokreślony poprzedzona jest umowami na czas określony
Stanowisko ds. prac introligatorskich maszynowych i ręcznych
Słupsk
Wygasła: 04.07.2024
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
obsługuje maszyny do druku cyfrowego w tym plotery grawerujące oraz urządzenia wymagane przy obróbce introligatorskiej wydrukowanych zamówień
odpowiada za jakość wykonywanych prac
pakuje gotowe produkty poligraficzne oraz współpracuje przy ekspedycji wykonywanych zleceń poligraficznych
wykonuje czynności konserwacyjne obsługiwanych maszyn i utrzymuje je w należytym stanie technicznym oraz dba o porządek na stanowisku pracy
dokumentuje proces wykonywania zleceń przez uzupełnienie koperty technologicznej i raportu.
Umowa na czas nieokreślony
z jednoczesnym zastrzeżeniem
że umowa na czas nieokreślony poprzedzona jest umowami na czas określony.
I umowa na okres próbny 3 miesiące
kolejne zgodnie z prawem pracy.
CV
list motywacyjny
kopie wymaganych dokumentów należy przesłać przy pomocy funkcji APLIKUJ na stronie ZUS- Słupsk: www.zus.pl/o-zus/praca-w-zus/aktualne-ogloszenia-o-prace
Kandydat na stanowisko inspektora kontroli Zakładu
Leszno
Wygasła: 25.06.2024
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
Kandydat pod opieką opiekuna stażu zawodowego przygotowuje się do pracy na stanowisku Inspektora kontroli Zakładu poprzez odbycie stażu zawodowego polegającego na:
- udziale w szkoleniach organizowanych przez Wydziały Rozwoju Kompetencji
- samokształceniu kierowanym i utrwalaniu nabytej wiedzy
- uczestniczeniu w przygotowaniu kontroli i czynnościach kontrolnych prowadzonych przez inspektora kontroli Zakładu
- tworzeniu projektów dokumentów z kontroli.
Przyswajana wiedza i umiejętności są weryfikowane na bieżąco podczas odbywania stażu zawodowego. Zasób zdobytej wiedzy i odbycie praktyki zawodowej uprawniają kandydata do złożenia egzaminu kwalifikacyjnego
którego pozytywny wynik
warunkuje powołanie na stanowisko Inspektora kontroli Zakładu.
Miejsce świadczenia pracy będzie przypisane w Terenowej Jednostce Organizacyjnej
która znajduje się najbliżej miejsca zamieszkania kandydata.
W okresie przygotowania do egzaminu kwalifikacyjnego warunkującego powołanie na stanowisko Inspektora kontroli Zakładu możliwość wykonywania pracy w Terenowej Jednostce Organizacyjnej Oddziału ZUS w Ostrowie Wielkopolskim. Po powołaniu na stanowisko Inspektora kontroli Zakładu możliwość wykonywania pracy w jednostkach organizacyjnych położonych najbliżej miejsca zamieszkania pracownika (Jarocin
Zapewnienie prawidłowości poświadczeń danych zewidencjonowanych na kontach ubezpieczonych dla celów świadczeń z ubezpieczeń społecznych oraz na wnioski ubezpieczonych i uprawnionych podmiotów
od 4 250 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Stanowisko ds. opracowania decyzji i korespondencji
Leszno
Wygasła: 14.03.2024
Umowa o pracę w zastępstwie
Obowiązki:
Zapewnia opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych
kapitału początkowego i innych świadczeń
w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji
Zapewnia obsługę kont płatników w zakresie rozliczeń
od 4 242 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Stanowisko ds. obsługi maszyn i urządzeń drukujących
Słupsk
Wygasła: 06.03.2024
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
obsługuje maszyny i urządzenia drukujące w tym przygotowuje maszyny do pracy ustawiając parametry
między innymi do obowiązków należy: mocowanie form drukowych
wprowadzanie papieru
przygotowanie farb
ustawienie nafarbienia
druk próbny i nakładowy
odpowiada za jakość wykonywanych prac
wykonuje czynności konserwacyjne obsługiwanych maszyn i utrzymuje je w należytym stanie technicznym oraz dba o porządek na stanowisku pracy
dokumentuje proces wykonywania zleceń przez uzupełnienie koperty technologicznej i raportu.
I umowa na okres próbny 3 miesiące
kolejne zgodnie z prawem pracy.
CV
list motywacyjny
kopie wymaganych dokumentów należy przesłać przy pomocy funkcji APLIKUJ na stronie ZUS- Słupsk: www.zus.pl/o-zus/praca-w-zus/aktualne-ogloszenia-o-prace
Pracownik biurowy. Szczegóły oferty na stronie www.zus.pl w zakładce Praca w ZUS - kandydaci skladają samodzielnie aplikacje w systemie HR.
Praca w godz. 07.00-15.00
od 4 242 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Stanowisko ds. obsługi wniosków o udostępnianie danych
Piła
Wygasła: 16.02.2024
Umowa o pracę w zastępstwie
Obowiązki:
Pracownik biurowy. Szczegóły oferty na stronie www.zus.pl w zakładce Praca w ZUS - kandydaci skladają samodzielnie aplikacje w systemie HR.
Praca w godz. 07.00-15.00
od 4 242 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Stanowisko ds. egzekucji
Piła
Wygasła: 12.02.2024
Umowa o pracę w zastępstwie
Obowiązki:
Pracownik biurowy. Szczegóły oferty na stronie www.zus.pl w zakładce Praca w ZUS - kandydaci skladają samodzielnie aplikacje w systemie HR.
Praca w godz. 07.00-15.00
od 4 242 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
stanowisko ds. wsparcia informatycznego ( młodszy informatyk)
Elbląg
Wygasła: 19.02.2024
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
Zapewnia wsparcie informatyczne dla użytkowników i administratorów KSI ZUS w procesach rozwoj i eksploatacji KSI ZUS.
Dwie zmiany 06:00- 22:00 od poniedziałku do piątku.
Miejsce pracy: ZUS Oddział w Elblągu
ul. Teatralna 4
Zgłaszanie kandydatów Jedynie poprzez APLIKUJ w ogłoszeniu na stronie: https://www.zus.pl/o-zus/praca-w-zus/aktualne-ogloszenia-o-prace
od 5 000 do 5 500 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Stanowisko ds. prac introligatorskich maszynowych i ręcznych
Słupsk
Wygasła: 31.01.2024
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
obsługuje maszyny i urządzenia introligatorskie w tym przygotowuje urządzenia do pracy ustawiając parametry
wykonuje ręczne prace introligatorskie
odpowiada za jakość wykonywanych prac
pakuje gotowe produkty poligraficzne oraz współpracuje przy ekspedycji wykonywanych zleceń poligraficznych
wykonuje czynności konserwacyjne obsługiwanych maszyn i utrzymuje je w należytym stanie technicznym oraz dba o porządek na stanowisku pracy
dokonuje proces wykonywania zleceń przez uzupełnienie koperty technologicznej i raportu.
I umowa na okres próbny 3 miesiące
kolejne zgodnie z prawem pracy.
CV
list motywacyjny
kopie wymaganych dokumentów należy przesłać przy pomocy funkcji APLIKUJ na stronie ZUS- Słupsk: www.zus.pl/o-zus/praca-w-zus/aktualne-ogloszenia-o-prace
Stanowisko ds. obsługi maszyn i urządzeń drukujących
Słupsk
Wygasła: 31.01.2024
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
obsługuje maszyny i urządzenia drukujące w tym przygotowuje maszyny do pracy ustawiając parametry
między innymi do obowiązków należy: mocowanie form drukowych
wprowadzanie papieru
przygotowanie farb
ustawienie nafarbienia
druk próbny i nakładowy
odpowiada za jakość wykonywanych prac
wykonuje czynności konserwacyjne obsługiwanych maszyn i utrzymuje je w należytym stanie technicznym oraz dba o porządek na stanowisku pracy
dokumentuje proces wykonywania zleceń przez uzupełnienie koperty technologicznej i raportu.
I umowa na okres próbny 3 miesiące
kolejne zgodnie z prawem pracy.
CV
list motywacyjny
kopie wymaganych dokumentów należy przesłać przy pomocy funkcji APLIKUJ na stronie ZUS- Słupsk: www.zus.pl/o-zus/praca-w-zus/aktualne-ogloszenia-o-prace
bada pod względem prawnym wyjaśnienia udzielane jednostkom organizacyjnym Zakładu przez komórki organizacyjne Centrali i terenowe jednostki organizacyjne (TJO), w szczególności w zakresie prawa pracy
stwierdza poprawność lub uchybienia w zakresie stosowania prawa przez komórki organizacyjne Centrali i TJO, szczególnie w zakresie prawa pracy
analizuje przedstawione przez komórki organizacyjne Centrali i TJO zagadnienia w zakresie stosowania prawa, szczególnie w zakresie prawa pracy
sporządza opinie prawne
reprezentuje Zakład przed sądami powszechnymi i Sądem Najwyższym
interpretuje akty prawa powszechnie obowiązującego
współuczestniczy w opracowywaniu oraz opiniowaniu projektów umów cywilnoprawnych w sprawach dotyczących działalności Centrali
Naczelnik Wydziału Monitorowania Cyberbezpieczeństwa (SOC)
Szamocka 3, Żoliborz, Warszawa
Wygasła: 07.02.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
kierownik / koordynator
Obowiązki:
nadzór nad obsługą incydentów oraz ich raportowania w zakresie 1 lub 2 linii Security Operations Center (SOC)
nadzór nad analizą zdarzeń w systemach bezpieczeństwa (np. SIEM, EDR, FW, AV, SOAR, Web PROXY, SMG)
nadzór nad wykonywaną analizą zagrożeń powstających w cyberprzestrzeni oraz metod ich ograniczania w zakresie informacji przetwarzanych w Zakładzie
zapewnienie opracowywania i wdrażania zasad i procedur w zakresie monitorowania bezpieczeństwa teleinformatycznego oraz doskonalenia procedur w zakresie walki z cyberzagrożeniami
zapewnienie zabezpieczenia dowodów elektronicznych zgodnie z zasadami informatyki śledczej
zapewnienie doskonalenia i rozwijania metod bieżącego monitorowania bezpieczeństwa IT oraz ochrony przed atakami cybernetycznymi
wdrażanie rozwiązań zwiększających automatyzację monitoringu bezpieczeństwa IT
współpracę z krajowymi oraz międzynarodowymi podmiotami zewnętrznymi w zakresie koordynacji i obsługi incydentów
koordynowanie i opracowywanie analiz z raportów dotyczących zdarzeń oraz incydentów z zakresu bezpieczeństwa IT wraz z rekomendacjami działań naprawczych
koordynowanie monitorowania działań użytkowników w systemach informatycznych i wykrywanie naruszeń dot. bezpieczeństwa IT
koordynowanie działania związanego z kontrolą podatności systemów teleinformatycznych,
w szczególności z implementacją zaleceń pokontrolnych
koordynowanie wykonywania podstawowych testów bezpieczeństwa, analizę zagrożeń dla wdrażanych oraz istniejących rozwiązań
współuczestniczenie w analizie informacji z systemów wspomagających threat intelligence
przygotowywanie rekomendacji w zakresie cyberbezpieczeństwa w szczególności podnoszących poziom bezpieczeństwa systemów informacyjnych będących w dyspozycji podmiotów krajowego systemu cyberbezpieczeństwa
zarządzanie systemem kontroli dostępu do Internetu
zarządzanie i eksploatację narzędzi monitorowania bezpieczeństwa, w tym bieżąca kontrola komunikatów, raportowanie, archiwizacja danych, określanie i przydzielanie praw dostępu, klasyfikacja incydentów, szkolenia, analizowanie mechanizmów korelacji, filtrowania i agregacji zdarzeń oraz opiniowanie nowych rozwiązań dotyczących tych narzędzi
koordynowanie zadań w Zakładzie związanych z realizacją Polityki Ochrony Cyberprzestrzeni Rzeczpospolitej Polskiej
stały rozwój w obszarze cyberbezpieczeństwa
podnoszenie świadomości wśród pracowników ZUS w zakresie cyberzagrożeń
Zastępca Naczelnika Wydziału Kompleksowego Zarządzania Zasiłkami
Szamocka 3, Żoliborz, Warszawa
Wygasła: 08.02.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
kierownik / koordynator
Obowiązki:
organizacja pracy pracowników Wydziału i sprawowanie nadzoru nad prawidłowością i terminowością realizacji zadań
nadzorowanie rozpatrywania spraw z zakresu obsługi świadczeń pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa oraz ubezpieczenia wypadkowego
nadzorowanie prowadzenia kontroli funkcjonalnych w komórkach zasiłków w terenowych jednostkach organizacyjnych Zakładu w zakresie przyznawania i wypłaty zasiłków
uczestnictwo w opiniowaniu wewnętrznych aktów prawnych
nadzorowanie sporządzania wystąpień do innych komórek i jednostek ZUS, organów, urzędów i podmiotów w kwestiach dot. zasiłków, przygotowywanych przez podległych pracowników
wspomaganie Naczelnika Wydziału w kierowaniu zespołem
opracowuje technologię procesu produkcji i opisywanie kopert technologicznych wszystkich zleceń wpływających do Biura Poligrafii,
kontroluje poprawność przygotowania wpływających do Biura Poligrafii materiałów pod względem edytorskim i technicznym we współpracy z komórkami organizacyjnymi Centrali,
przygotowuje sprawozdania i analizy dotyczące pracy przy opracowaniach technologicznych,
nadzoruje i koordynuje realizację zamówień poligraficznych pod względem jakości i terminu wykonania
koordynuje działania związane z zabezpieczeniem niezbędnych materiałów do produkcji zleceń
Pracownik biurowy. Szczegóły na stronie www.zus.pl w zakładce "Praca w ZUS".
Jedna zmiana
ruchomy czas pracy - po uzgodnieniu od 06:00 - 08:00 do 14:00 - 16:00. Zatrudnienie po zakończonym postępowaniu rekrutacyjnym. Miejsce wykonywania pracy: Inspektorat w Złotowie
od 4 250 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Stanowisko ds. egzekucji
Kalisz
Wygasła: 22.01.2024
Umowa o pracę w zastępstwie
Obowiązki:
Zapewnia dochodzenie należności w ramach prowadzonych postępowań egzekucyjnych i upadłościowych
od 4 250 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Stanowisko ds. testów i zarządzania środowiskiem przedprodukcyjnym
Szamocka 3, Żoliborz, Warszawa
Wygasła: 29.01.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
bierze udział w planowaniu i zarządzaniu środowiskami przedprodukcyjnymi w Zakładzie;
bierze udział w planowaniu testów na środowiskach przedprodukcyjnych oraz w przygotowaniu środowiska przedprodukcyjnego na potrzeby testów usług IT;
uczestniczy w rozwoju oprogramowań wspomagających zarządzanie badaniami przedprodukcyjnymi w Zakładzie;
administruje i nadzoruje narzędzia czuwające nad prawidłowym przebiegiem testów;
opracowuje i utrzymuje scenariusze umożliwiające tworzenie i uruchamianie testów automatycznych w zakresie PUE
Stanowisko ds. organizacji i rozwoju usług dla klientów indywidualnych
Szamocka 3, Żoliborz, Warszawa
Wygasła: 23.01.2024
pełny etat
umowa na zastępstwo
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
monitoruje i analizuje trendy rynkowe oraz identyfikuje potrzeby biznesowe w zakresie rozwoju usług w obszarze bezpośredniej, elektronicznej i telefonicznej obsługi klientów indywidualnych, w tym osób ze szczególnymi potrzebami;
rozwija narzędzia informatyczne wspierające bezpośrednią, elektroniczną obsługę klientów indywidualnych i pracowników obsługujących tych klientów w oparciu o analizę potrzeb zgłaszanych przez klientów, pracowników wynikające ze zmian legislacyjnych lub zmian w wewnętrznych aktach prawnych, a także monitoruje wykorzystanie tych narzędzi;
opracowuje i opiniuje:
materiały informacyjne, szkoleniowe dla klientów indywidualnych, w tym osób ze szczególnymi potrzebami;
wyjaśnienia, instrukcje, komunikaty, wytyczne i materiały szkoleniowe, dla użytkowników narzędzi informatycznych wspierających obsługę klientów indywidualnych;
standardy organizacji bezpośredniej obsługi klientów
koordynuje funkcjonowanie SOK w terenowych jednostkach organizacyjnych, w szczególności w zakresie wdrożenia obowiązujących i nowych standardów m.in. poprzez opiniowanie programów funkcjonalno-użytkowych i koncepcji programowo-przestrzennych dotyczących organizacji bezpośredniej obsługi klientów, opracowanie standardów, programów szkoleń, struktur organizacyjnych, kompetencji pracowników;
opiniuje projekty aktów prawnych powszechnie obowiązujących oraz projekty wewnętrznych aktów prawnych w zakresie możliwości implementacji zawartych w nich regulacji w narzędziach informatycznych oraz organizacji obsługi w obszarze bezpośredniej, elektronicznej obsługi klientów indywidualnych, w tym osób ze szczególnymi potrzebami
Zastępca Naczelnika Wydziału Nadzoru Odwołań i Obsługi Klientów w Obszarze Świadczeń Międzynarodowych i Świadczeń dla Rodzin
Szamocka 3, Żoliborz, Warszawa
Wygasła: 19.01.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
kierownik / koordynator
Obowiązki:
Organizuje i sprawuje nadzór nad prawidłowością realizacji przez Centrum Obsługi Świadczeń dla Rodzin ZUS procesów obsługi świadczeń dla rodzin, w tym w szczególności przeprowadzanie kontroli funkcjonalnych oraz realizowanie działań zaradczych wobec ujawnionych nieprawidłowości
Nadzoruje rozpatrywanie spraw z zakresu obsługi świadczeń dla rodzin zgłaszanych przez podmioty zewnętrzne oraz w ramach sprawowanego nadzoru, w szczególności udzielanie odpowiedzi na skargi, interwencje i petycje
Nadzoruje rozpatrywanie odwołań do Prezesa ZUS od decyzji ZUS w sprawach świadczeń dla rodzin, od których służy odwołanie w trybie przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego, w tym prowadzenie postępowań wyjaśniających i wydawanie decyzji z upoważnienia Prezesa Zakładu
Nadzoruje udzielanie informacji klientom Zakładu w zakresie świadczeń dla rodzin
przeprowadzanie postępowań o udzielenie zamówień publicznych dotyczących potrzeb komórek organizacyjnych Centrali oraz kategorii zamówień zarządzanych centralnie - do których stosuje się przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych,
przygotowanie, prowadzenie i przechowywanie dokumentacji przydzielonych postępowań o udzielenie zamówienia publicznego oraz zapewnienie prawidłowej obsługi prac komisji przetargowych w postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu,
opiniowanie i weryfikację wniosków zakupowych komórek organizacyjnych Centrali, w zakresie kompletności oraz zgodności z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych i wewnętrznymi aktami prawnymi,
opracowanie projektów ogłoszeń i informacji wymaganych dla danego trybu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz przekazanie ich do publikacji - zgodnie z wymogami ustawy Prawo zamówień publicznych,
współpraca z Oddziałami oraz przeprowadzanie kontroli funkcjonalnych
organizuje przetwarzanie usług IT w lokalizacjach centralnych
odpowiada za nadzór nad eksploatacją usług aplikacyjnych IT w lokalizacjach centralnych, w tym ustalanie kryteriów badania i opracowania metod badania poprawności przetwarzania oraz monitorowanie i raportowanie stanu usług IT w ramach procesu doskonalenia usług
odpowiada za weryfikację i raportowanie zgodności osiąganych poziomów dostępności z poziomami planowanymi w ramach procesu zarządzania dostępnością usług - monitoruje stan usług aplikacyjnych IT
odpowiada za opracowanie kryteriów i metod badania poprawności działania usług aplikacyjnych IT w lokalizacjach centralnych
odpowiada za monitorowanie realizacji zadań procesów utrzymania dotyczących usług aplikacyjnych
uczestniczy w projektowaniu i implementacji usług dedykowanych oraz narzędzi wspomagających nadzór nad eksploatacją usług IT
opiniuje wnioski, projekty i inne dokumenty związane z eksploatacją i rozwojem usług aplikacyjnych IT poprzez uczestnictwo w pracach Zespołów ds. Modyfikacji
Zakres najważniejszych zadań realizowanych na stanowisku:
współpracuje przy opracowywaniu wytycznych zapewniających jednolite stosowanie przepisów w zakresie zabezpieczenia społecznego
współpracuje przy opiniowaniu projektów aktów prawnych z zakresu zabezpieczenia społecznego
sporządza opracowania i informacje z zakresu ubezpieczeń społecznych, w tym ubezpieczenia (zaopatrzenia emerytalno-rentowego) dla występujących o to instytucji, organizacji innych odbiorców, a także Prezesa Zakładu i Członków Zarządu Zakładu oraz Rady Nadzorczej ZUS
udziela wyjaśnień w sprawach problemowych i indywidualnych o charakterze precedensowym oraz o skomplikowanym stanie prawnym
uczestniczy w opracowaniu mierników dla celów strategicznych i celów w planie działalności Zakładu we współpracy z komórkami kontroli płatników składek (KPS) oraz prowadzi ich pomiar,
opracowuje cykliczne i zlecone raporty, analizy i informacje zarządcze w zakresie systemu opomiarowania organizacji oraz obszaru zarządzania strategicznego i kontroli,
weryfikuje inicjowane i realizowane w Zakładzie projekty w zakresie rezultatów i korzyści deklarowanych przez właścicieli projektów, w tym w zakresie szacowania efektów projektów dotyczących automatyzacji i elektronizacji zadań,
uczestniczy w koordynacji Komitetu ds. efektywności Zakładu w zakresie merytorycznym i techniczno-organizacyjnym, w tym we współpracy z komórkami organizacyjnymi Centrali w zakresie obszaru nadzoru funkcjonalnego oraz opracowuje materiały na posiedzenia
opracowuje i wdraża zasady i procedury w zakresie procesów dotyczących podlegania ubezpieczeniom społecznym, w tym rozstrzygania zbiegów tytułów ubezpieczeń, podlegania ubezpieczeniu zdrowotnemu oraz podstawy wymiaru składek na te ubezpieczenia
zapewnia terminowe opracowanie propozycji wyjaśnień i odpowiedzi płatnikom składek, ubezpieczonym, instytucjom i podmiotom zewnętrznym oraz komórkom organizacyjnym Centrali w zakresie stosowania obowiązujących przepisów dotyczących warunków obejmowania ubezpieczeniami społecznymi i ubezpieczeniem zdrowotnym oraz podstawy wymiaru składek na te ubezpieczenia
opracowuje wytyczne i wyjaśnienia dla Terenowych jednostek organizacyjnych Zakładu w sprawie zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym i ubezpieczeniu zdrowotnemu oraz ustalania podstawy wymiaru składek na te ubezpieczenia
opiniuje projekty aktów prawnych w zakresie działania Wydziału, we współpracy komórką normatywną Departamentu
przeprowadza kontrole funkcjonalne w Terenowych Jednostkach Organizacyjnych oraz opracowuje analizę wyników kontroli w zakresie procesów należących do Wydziału
opracowuje i uaktualnia materiały informacyjne dla płatników składek i ubezpieczonych oraz opiniuje materiały przedkładane przez inne komórki organizacyjne w zakresie właściwości Wydziału
uczestniczy w pracach nad założeniami do systemu informatycznego KSI ZUS w zakresie właściwości Wydziału
współpracuje przy opracowywaniu wytycznych zapewniających jednolite stosowanie przepisów w zakresie zabezpieczenia społecznego
współpracuje przy opiniowaniu projektów aktów prawnych z zakresu zabezpieczenia społecznego
sporządza opracowania i informacje z zakresu ubezpieczeń społecznych, w tym ubezpieczenia (zaopatrzenia emerytalno-rentowego) dla występujących o to instytucji, organizacji innych odbiorców, a także Prezesa Zakładu i Członków Zarządu Zakładu oraz Rady Nadzorczej ZUS
udziela wyjaśnień w sprawach problemowych i indywidualnych o charakterze precedensowym oraz o skomplikowanym stanie prawnym
opracowuje metodologię prognozowania oraz planów finansowych w oparciu o wiedzę statystyczną i ekonometryczną
uczestniczy w przygotowywaniu własnych założeń niezbędnych do realizacji zadań planistycznych
opracowuje i udoskonala narzędzia analityczne wspierające procesy planowania
opracowuje projekty planów finansowych w części 73 - ZUS oraz funduszy celowych, których dysponentem jest ZUS
monitoruje i ocenia stopień realizacji planów finansowych
opracowuje informacje i sprawozdania z zakresu planów finansowych oraz ich wykonania
prowadzi prace analityczne dotyczące najważniejszych kategorii ekonomicznych występujących w dochodach i wydatkach części 73 - ZUS oraz funduszach celowych, których ZUS jest dysponentem
opiniuje projekty legislacyjne z zakresu ubezpieczeń społecznych i szacuje ich wpływ na sytuację finansową dochodów i wydatków w części 73 - ZUS oraz funduszy
opiniuje i wdraża zasady i procedury w zakresie procesów dotyczących planowania dochodów i wydatków w części 73 - ZUS i funduszy
Stanowisko ds. analityki Funduszy, analiz i organizacji
Szamocka 3, Żoliborz, Warszawa
Wygasła: 04.01.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca zdalna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
opracowuje i analizuje raporty i zestawienia tworzone na szczeblu Centrali, stanowiące podstawę zapisów księgowych w księdze głównej w zakresie FUS, FEP i FAL
definiuje wymagania merytoryczne dla systemów informatycznych wspomagających obsługę procesów dochodowych, ze szczególnym uwzględnieniem tworzenia raportów i zestawień z kont płatników składek (kont analitycznych) i zobowiązanych do zwrotu nienależnie pobranych świadczeń oraz dotyczących generowania danych statystycznych na potrzeby Departamentu. Uczestniczy w pracach nad projektami realizującymi te wymagania, przygotowuje i wdraża rejestry dziedzinowe wspomagające realizację zadań w TJO
sprawdza prawidłowość sumarycznych danych z rozliczeń prowadzonych na kontach płatników składek (kontach analitycznych) w KSI ZUS, stanowiących podstawę sporządzania raportów i zestawień na szczeblu Centrali i podejmuje działania korygujące nieprawidłowości
ustala odpis aktualizujący wartość należności z tytułu składek na FUS i FEP
Stanowisko ds. nadzoru i zarządzania jakością w obszarze prewencji - lekarz
Szamocka 3, Żoliborz, Warszawa
Wygasła: 10.01.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
opracowuje, modyfikuje i wdraża rozwiązania systemowe w zakresie rehabilitacji leczniczej;
opracowuje nowe i modyfikuje dotychczasowe programy rehabilitacji leczniczej; koordynuje opracowywanie założeń oraz dokumentacji konkursowej dotyczącej konkursów ofert na świadczenie usług rehabilitacyjnych, w tym przeprowadza kontrole w ramach konkursu ofert;
weryfikuje prawidłowość realizacji umów przez dostawców usług z zakresu rehabilitacji leczniczej oraz przeprowadza kontrole w tym zakresie;
definiuje standardy jakości usług, obsługuje skargi klientów i interwencje, a także udziela informacji i wyjaśnień klientom instytucjonalnym w sprawach związanych z rehabilitacją leczniczą
rozpatruje wnioski o skrócenie/przedłużenie rehabilitacji leczniczej w ośrodku rehabilitacyjnym
przeprowadza, wspólnie z komórką wewnętrzną, kontrole w ramach konkursu ofert na świadczenie usług rehabilitacyjnych oraz kontrole realizacji programu rehabilitacji leczniczej w ośrodkach rehabilitacyjnych
nadzoruje poprawność ewidencjonowania danych dotyczących przebiegu rehabilitacji leczniczej
analizuje informacje o przebytej rehabilitacji leczniczej, w tym weryfikuje zgodność realizacji programów rehabilitacji z zawartymi z ośrodkami rehabilitacyjnymi umowami
Stanowisko ds. systemowego zarządzania bezpieczeństwem informacji
Szamocka 3, Żoliborz, Warszawa
Wygasła: 29.12.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
analiza stanu bezpieczeństwa na poziomie strategicznym, zbieranie informacji na temat funkcjonowania systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji oraz opracowywanie między innymi informacji i raportów o stanie bezpieczeństwa informacji i planów ciągłości działania,
wskazywanie obszarów do doskonalenia w zakresie systemowego zarządzania bezpieczeństwem informacji i ciągłości działania oraz ochrony infrastruktury krytycznej,
planowanie i koordynowanie procesu zarządzania ciągłością działania i ryzykiem operacyjnym, w tym szacowanie ryzyka w obszarze cyberbezpieczeństwa jak również kontrola postępowania z ryzykiem w bezpieczeństwie informacji oraz obszarze cyberbezpieczeństwa
Pracownik biurowy. Prowadzenie ksiąg rachunkowych oddziału dla Zakładu
sporządzanie sprawozdań w tym zakresie zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Szczegółowe informacje dostępne są na stronie www.zus.pl w zakładce Praca w ZUS.
Pierwsza umowa - o pracę na okres próbny - do 3 m-cy. Zatrudnienie od zaraz - po zakończonym postępowaniu rekrutacyjnym. Jedna zmiana w godz. 07:00 - 15:00.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy
uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami
Stanowisko ds. obsługi wniosków o udostępnianie danych
Piła
Wygasła: 18.12.2023
Umowa o pracę w zastępstwie
Obowiązki:
Pracownik biurowy. Szczegóły oferty na stronie www.zus.pl w zakładce Praca w ZUS - kandydaci skladają samodzielnie aplikacje w systemie HR.
Praca w godz.06.00/08.00-14.00/16.000
od 3 600 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Stanowisko ds. rozliczeń w obszarze prewencji
Szamocka 3, Żoliborz, Warszawa
Wygasła: 27.12.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
opracowuje projekty planów finansowych w zakresie prewencji i świadczeń rzeczowych oraz współpracuje przy opracowywaniu projektów planów działania w zakresie prewencji
monitoruje wydatkowanie środków finansowych na realizację zadań z zakresu prewencji i świadczeń rzeczowych, w tym środków finansowych poniesionych przez terenowe jednostki organizacyjne
weryfikuje pod względem merytorycznym dokumentację finansowo-księgową z zakresu prewencji
dokonuje z Departamentem Finansów Zakładu uzgodnień zaangażowania środków finansowych oraz wydatków poniesionych na prewencję i świadczenia rzeczowe
ustala kary przewidziane w umowach z zakresu prewencji
prowadzi analizy skutków finansowych związanych z zawieraniem umów z zakresu prewencji oraz aneksów do tych umów
analizuje przesłanki do rozwiązania umowy o dofinansowanie oraz przygotowuje opinie w tym zakresie do podjęcia decyzji przez Dyrektora lub Wicedyrektora
realizuje działania związane z dochodzeniem nienależnie pobranych dofinansowań, współpracuje z Departamentem Legislacyjno- Prawnym w ramach postępowania windykacyjnego oraz prowadzenia monitoringu w tym zakresie
udziela informacji i wyjaśnień klientom w sprawach związanych z rozliczaniem usług z zakresu rehabilitacji leczniczej i dochodzeniem nienależnie pobranych dofinansowań
współpracuje przy opracowywaniu założeń do systemów informatycznych wspierających realizację zadań z zakresu rehabilitacji leczniczej i dofinansowania
opracowuje technologię procesu produkcji i opisywanie kopert technologicznych wszystkich zleceń wpływających do Biura Poligrafii,
kontroluje poprawność przygotowania wpływających do Biura Poligrafii materiałów pod względem edytorskim i technicznym we współpracy z komórkami organizacyjnymi Centrali,
przygotowuje sprawozdania i analizy dotyczące pracy przy opracowaniach technologicznych,
nadzoruje i koordynuje realizację zamówień poligraficznych pod względem jakości i terminu wykonania
koordynuje działania związane z zabezpieczeniem niezbędnych materiałów do produkcji zleceń
Stanowisko ds. prognozowania i oceny skutków finansowych projektowanych zmian przepisów ubezpieczeniowych
Szamocka 3, Żoliborz, Warszawa
Wygasła: 19.12.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
opracowuje oraz aktualizuje metodologię prognostycznych modeli matematycznych dotyczących ubezpieczeń społecznych
buduje narzędzia obliczeniowe wspomagające prace aktuarialne w oparciu o opracowane metodologie
analizuje dane z zakresu ubezpieczeń społecznych
opracowuje publikacje z zakresu prognoz dotyczących ubezpieczeń społecznych oraz opracowania problemowe w kontekście prowadzonych prac analitycznych oraz informacji gromadzonych w departamencie
przygotowuje koncepcje oraz wylicza szacunkowe skutki finansowe projektowanych zmian przepisów dotyczących ubezpieczeń społecznych
uczestniczy w przygotowaniu opinii aktów prawnych z dziedziny ubezpieczeń społecznych i pokrewnych
realizuje sprawy wynikające ze współpracy Zakładu z zagranicznymi instytucjami zabezpieczenia społecznego
opracowuje i monitoruje realizację projektów umów, porozumień i protokołów w zakresie współpracy dwustronnej Zakładu z instytucjami zagranicznymi
dokonuje tłumaczeń (ustnych i pisemnych), zgodnie z kompetencjami językowymi
przygotowuje i realizuje Dni Poradnictwa w zakresie wspólnotowej koordynacji systemów zabezpieczenia społecznego organizowanych we współpracy z polskimi placówkami dyplomatycznymi
opracowuje dla potrzeb Zakładu informacje na temat systemu ubezpieczeń społecznych w innych krajach
uczestniczy w przygotowywaniu organizowanych przez departament konferencji i seminariów międzynarodowych
opracowuje, monitoruje i analizuje propozycje celów i mierników na potrzeby Strategii Zakładu, planu działalności Zakładu oraz systemu opomiarowania organizacji w obszarze Departamentu Prewencji i Rehabilitacji (DPR)
koordynuje opracowanie i wykonanie planu finansowego DPR
prowadzi kompleksowe analizy i sporządza informacje zarządcze dotyczące prewencji
koordynuje w DPR działania związane z planowaniem kontroli prawidłowości realizacji zadań wynikających z działalności DPR w terenowych jednostkach organizacyjnych oraz przygotowuje sprawozdania roczne z przeprowadzonych kontroli
bierze udział w aktualizacji procesów nadzorowanych przez DPR
koordynuje w DPR działania podejmowane w zakresie zarządzania ryzykami
koordynuje opiniowanie dokumentów projektowych w zakresie DPR
koordynuje identyfikowanie potrzeb szkoleniowych pracowników DPR
bierze udział w pracach związanych z aktualizacją strony intranetowej i internetowej w obszarze DPR
koordynuje w DPR opracowywanie informacji i wyjaśnień Prezesowi Zakładu, Zarządowi Zakładu, Radzie Nadzorczej, komórkom organizacyjnym Centrali właściwym w zakresie audytu i kontroli wewnętrznej
monitoruje i raportuje dostępność i wydajność usług IT przy wykorzystaniu dostępnych narzędzi
nadzoruje proces budowy, wdrożenia i utrzymania systemów zarządzania i pomiaru usług IT
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Naczelnik Wydziału Monitorowania Cyberbezpieczeństwa (SOC)
Szamocka 3, Żoliborz, Warszawa
Wygasła: 13.12.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
kierownik / koordynator
Obowiązki:
Zapewnia nadzór i organizowanie monitorowania oraz analizowania bezpieczeństwa teleinformatycznego w systemach i sieciach teleinformatycznych Zakładu poprzez:
nadzór nad obsługą incydentów oraz ich raportowania w zakresie 1 lub 2 linii Security Operations Center (SOC)
nadzór nad analizą zdarzeń w systemach bezpieczeństwa (np. SIEM, EDR, FW, AV, SOAR, Web PROXY, SMG)
nadzór nad wykonywaną analizą zagrożeń powstających w cyberprzestrzeni oraz metod ich ograniczania w zakresie informacji przetwarzanych w Zakładzie
zapewnienie opracowywania i wdrażania zasad i procedur w zakresie monitorowania bezpieczeństwa teleinformatycznego oraz doskonalenia procedur w zakresie walki z cyberzagrożeniami
zapewnienie zabezpieczenia dowodów elektronicznych zgodnie z zasadami informatyki śledczej
zapewnienie doskonalenia i rozwijania metod bieżącego monitorowania bezpieczeństwa IT oraz ochrony przed atakami cybernetycznymi
wdrażanie rozwiązań zwiększających automatyzację monitoringu bezpieczeństwa IT
współpracę z krajowymi oraz międzynarodowymi podmiotami zewnętrznymi w zakresie koordynacji i obsługi incydentów
koordynowanie i opracowywanie analiz z raportów dotyczących zdarzeń oraz incydentów z zakresu bezpieczeństwa IT wraz z rekomendacjami działań naprawczych
koordynowanie monitorowania działań użytkowników w systemach informatycznych i wykrywanie naruszeń dot. bezpieczeństwa IT
koordynowanie działania związanego z kontrolą podatności systemów teleinformatycznych, w szczególności z implementacją zaleceń pokontrolnych
koordynowanie wykonywania podstawowych testów bezpieczeństwa, analizę zagrożeń dla wdrażanych oraz istniejących rozwiązań
współuczestnictwo w analizie informacji z systemów wspomagających threat intelligence
przygotowywanie rekomendacji w zakresie cyberbezpieczeństwa w szczególności podnoszących poziom bezpieczeństwa systemów informacyjnych będących w dyspozycji podmiotów krajowego systemu cyberbezpieczeństwa
zarządzanie systemem kontroli dostępu do Internetu
zarządzanie i eksploatację narzędziami monitorowania bezpieczeństwa, w tym bieżąca kontrola komunikatów, raportowanie, archiwizacja danych, określanie i przydzielanie praw dostępu, klasyfikacja incydentów, szkolenia, analizowanie mechanizmów korelacji, filtrowania i agregacji zdarzeń oraz opiniowanie nowych rozwiązań dotyczących tych narzędzi
koordynowanie zadań w Zakładzie związanych z realizacją Polityki Ochrony Cyberprzestrzeni Rzeczpospolitej Polskiej
stały rozwój w obszarze cyberbezpieczeństwa
podnoszenie świadomości wśród pracowników ZUS w zakresie cyberzagrożeń
Stanowisko ds. współpracy z organizacjami i Instytucjami międzynarodowymi
Szamocka 3, Żoliborz, Warszawa
Wygasła: 12.12.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
przygotowuje sprawy związane z udziałem Zakładu w pracach Międzynarodowego Stowarzyszenia Zabezpieczenia Społecznego oraz Europejskiej Platformy Zabezpieczenia Społecznego, a także w innych instytucjach i organizacjach międzynarodowych
wykonuje zadanie związane z obsługą przez Zakład Sekretariatu Europejskiej Sieci ISSA
przygotowuje, w porozumieniu z właściwymi komórkami organizacyjnymi Centrali Zakładu, odpowiedzi na ankiety tematyczne dotyczące różnych aspektów zabezpieczenia społecznego
przygotowuje i obsługuje organizowane przez Zakład międzynarodowe konferencje i seminaria
przygotowuje i organizuje zagraniczne podróże służbowe przedstawicieli Zakładu oraz przybywające do Zakłady delegacje zagraniczne
tłumaczy materiały wysyłane za granicę oraz tłumaczy materiały obcojęzyczne
opracowuje wytyczne zapewniające jednolite stosowanie obowiązujących przepisów w zakresie zabezpieczenia społecznego
opiniuje projekty aktów prawnych powszechnie obowiązujących z zakresu ubezpieczeń społecznych oraz z zakresu wykraczającego poza sferę zabezpieczenia społecznego
proponuje (opracowuje) rozwiązania prawne w zakresie zabezpieczenia społecznego
uczestniczy w posiedzeniach komisji sejmowych i senackich w sprawach świadczeń z ubezpieczeń społecznych i zabezpieczenia społecznego
prowadzi postępowania o realizację zamówień publicznych wynikających z planu finansowo-zadaniowego oraz planu rzeczowo-finansowego oraz zestawienia umów i zobowiązań Departamentu
przygotowuje dokumentację dotyczącą postępowań o zamówienia publiczne w zakresie określonym wewnętrznymi aktami prawnymi
opracowuje sprawozdania związane z udzielanymi zamówieniami publicznymi,
opracowuje, monitoruje oraz dokonuje aktualizacji rocznych harmonogramów realizacji postępowań lub konkursów
realizuje zamówienia bieżące na potrzeby Centrali ZUS o wartości poniżej progu ustawowego
organizuje przetwarzanie usług IT w lokalizacjach centralnych
odpowiada za nadzór nad eksploatacją usług aplikacyjnych IT w lokalizacjach centralnych, w tym ustalanie kryteriów badania i opracowania metod badania poprawności przetwarzania oraz monitorowanie i raportowanie stanu usług IT w ramach procesu doskonalenia usług
odpowiada za weryfikację i raportowanie zgodności osiąganych poziomów dostępności z poziomami planowanymi w ramach procesu zarządzania dostępnością usług - monitoruje stan usług aplikacyjnych IT
odpowiada za opracowanie kryteriów i metod badania poprawności działania usług aplikacyjnych IT w lokalizacjach centralnych
odpowiada za monitorowanie realizacji zadań procesów utrzymania dotyczących usług aplikacyjnych
uczestniczy w projektowaniu i implementacji usług dedykowanych oraz narzędzi wspomagających nadzór nad eksploatacją usług IT
opiniuje wnioski, projekty i inne dokumenty związane z eksploatacją i rozwojem usług aplikacyjnych IT poprzez uczestnictwo w pracach Zespołów ds. Modyfikacji
opracowuje projekt planu finansowego w zakresie przychodów i kosztów Zakładu oraz sporządza projekty wieloletnich planów finansowych Zakładu na podstawie analizy danych makroekonomicznych, informacji statystycznych, danych finansowych i innych, przygotowuje kryteria i propozycje podziału budżetu Zakładu na jednostki organizacyjne ZUS;
weryfikuje wnioski jednostek organizacyjnych ZUS o zmiany w planach finansowych w zakresie kosztów działalności bieżącej i przygotowuje korekty planów finansowych jednostek organizacyjnych ZUS oraz zmiany w podziale planu finansowego Zakładu, zarządza rezerwami centralnymi w zakresie kosztów działalności bieżącej;
monitoruje i kontroluje stopień zaangażowania środków w ramach zatwierdzonego planu finansowego Zakładu, dokonuje okresowych analiz, kontroli i ocen stopnia realizacji planu finansowego Zakładu oraz ocenia możliwości sfinansowania umów oraz zakupów realizowanych poza umowami w ramach środków zatwierdzonych w planie finansowym Zakładu, przygotowuje zmiany zatwierdzonego planu finansowego Zakładu;
sporządza okresowe sprawozdania i informacje z wykonania planu finansowego Zakładu, przygotowuje informacje zarządcze w zakresie danych finansowych oraz budżetu Zakładu na potrzeby kierownictwa Zakładu (Zarząd, Rada Nadzorcza) oraz podmiotów zewnętrznych (NIK, ministerstwa, komisje parlamentarne, etc.);
opracowuje procedury oraz inne wewnętrzne akty prawne z zakresu planowania finansowego Zakładu, identyfikuje i analizuje sposoby optymalizacji przebiegu procesu pod kątem obsługi przez moduł planistyczny oraz efektywność;
przygotowuje rekomendacje w zakresie wdrożenia nowych rozwiązań, standardów i dobrych praktyk w obszarze kontrolingu finansowego w Zakładzie, przygotowuje materiały szkoleniowe i prowadzi szkolenia dotyczące jednolitego przebiegu procesu planowania finansowego Zakładu;
opiniuje projekty wewnętrznych aktów prawnych pod kątem oszacowania przez komórki projektujące skutków finansowych związanych z wprowadzeniem wewnętrznych aktów prawnych, w szczególności co do rodzaju, wielkości, źródeł pokrycia oraz czasu wystąpienia skutków finansowych;
zapewnia bieżące zasilanie aktualnymi danymi modułu planistycznego oraz utrzymuje aktualność danych planistycznych na serwerze wspólnym, współpracuje w opracowaniu założeń do modyfikacji systemu informatycznego w zakresie planowania finansowego Zakładu oraz uczestniczy we wdrożeniu tych zmian i nowych funkcjonalności systemu;
uczestniczy w uzgodnieniach założeń do projektów aktów legislacyjnych w zakresie szacowania wysokości prowizji od zadań zleconych Zakładowi do realizacji na podstawie założeń, danych i informacji przekazanych przez komórki organizacyjne Centrali wskazane do realizacji zadania oraz współpracujące przy realizacji zadania
Zapewnia nadzór nad ustalaniem uprawnień i przyznaniem świadczeń pieniężnych w razie choroby i macierzyństwa z ubezpieczenia chorobowego i świadczeń z tytułu choroby z ubezpieczenia wypadkowego oraz zasiłków pogrzebowych, z wyłączeniem zasiłków pogrzebowych należących do właściwości RUM, wypłacanych przez Zakład
Zapewnia nadzór nad orzecznictwem w zakresie spraw, w których płatnikiem świadczeń są płatnicy składek. Zapewnia nadzór nad kontrolą prawidłowości wykorzystywania zwolnień lekarskich od pracy z powodu choroby albo sprawowania opieki. Zapewnia nadzór nad wypłatą świadczeń
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Stanowisko ds. monitorowania i eksploatacji systemów bezpieczeństwa
Szamocka 3, Żoliborz, Warszawa
Wygasła: 29.11.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
obsługa incydentów oraz ich raportowanie w zakresie 1 lub 2 linii Security Operations Center (SOC)
analiza zdarzeń w systemach bezpieczeństwa (np. SIEM, EDR, FW, AV, SOAR, Web PROXY, SMG)
monitorowanie bieżących trendów i zagrożeń z obszaru cybersecurity
utrzymanie i rozwój systemów wspomagających monitorowanie bezpieczeństwa IT oraz ochronę przed atakami cybernetycznymi
wdrażanie rozwiązań zwiększających automatyzację monitoringu bezpieczeństwa IT
współpraca z krajowymi oraz międzynarodowymi podmiotami zewnętrznymi w zakresie koordynacji i obsługi incydentów
opracowywanie analiz z raportów dotyczących zdarzeń oraz incydentów z zakresu bezpieczeństwa IT wraz z rekomendacjami działań naprawczych
monitorowanie działań użytkowników w systemach informatycznych i wykrywanie naruszeń dot. bezpieczeństwa IT
współpraca z dedykowanymi pracownikami w ZUS w zakresie analizy i rozwiązywania zgłoszeń
koordynowanie działania związanego z kontrolą podatności systemów teleinformatycznych, w szczególności z implementacją zaleceń pokontrolnych
wykonywanie podstawowych testów bezpieczeństwa, analizę zagrożeń dla wdrażanych oraz istniejących rozwiązań
analiza informacji z systemów wspomagających threat intelligence
współpracuje przy opracowywaniu wytycznych zapewniających jednolite stosowanie przepisów w zakresie zabezpieczenia społecznego
współpracuje przy opiniowaniu projektów aktów prawnych z zakresu zabezpieczenia społecznego
sporządza opracowania i informacje z zakresu ubezpieczeń społecznych, w tym ubezpieczenia (zaopatrzenia emerytalno-rentowego) dla występujących o to instytucji, organizacji innych odbiorców, a także Prezesa Zakładu i Członków Zarządu Zakładu oraz Rady Nadzorczej ZUS
udziela wyjaśnień w sprawach problemowych i indywidualnych o charakterze precedensowym oraz o skomplikowanym stanie prawnym
uczestniczy w opracowaniu mierników dla celów strategicznych i celów w planie działalności Zakładu we współpracy z KSP oraz prowadzi ich pomiar,
opracowuje cykliczne i zlecone raporty, analizy i informacje zarządcze w zakresie systemu opomiarowania organizacji oraz obszaru zarządzania strategicznego i kontroli,
weryfikuje inicjowane i realizowane w Zakładzie projekty w zakresie rezultatów i korzyści deklarowanych przez właścicieli projektów, w tym w zakresie szacowania efektów projektów dotyczących automatyzacji i elektronizacji zadań,
uczestniczy w koordynacji Komitetu ds. efektywności Zakładu w zakresie merytorycznym i techniczno-organizacyjnym, w tym we współpracy z komórkami organizacyjnymi Centrali w zakresie obszaru nadzoru funkcjonalnego oraz opracowuje materiały na posiedzenia
Stanowisko ds. nadzoru i obsługi klientów w obszarze świadczeń międzynarodowych (świadczenia dla rodzin)
Szamocka 3, Żoliborz, Warszawa
Wygasła: 15.11.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
nadzorowanie realizacji zadań przez Centrum Świadczeń dla Rodzin ZUS (CSR) w zakresie prawidłowości i terminowości ustalania uprawnień do świadczeń dla rodzin oraz obsługi klientów, w tym uczestnictwo w przeprowadzaniu kontroli funkcjonalnych w CSR oraz sporządzaniu zaleceń pokontrolnych
obsługa i rozpatrywanie odwołań do Prezesa ZUS od decyzji w sprawach świadczeń dla rodzin oraz obsługa skarg do wojewódzkiego sądu administracyjnego w sprawach tych świadczeń
rozpatrywanie spraw z zakresu świadczeń dla rodzin zgłaszanych przez podmioty zewnętrzne oraz w ramach sprawowanego nadzoru, w szczególności udzielanie odpowiedzi na skargi, interwencje i petycje
udzielanie informacji klientom zgłaszającym się do Departamentu Rent Zagranicznych w sprawach świadczeń dla rodzin oraz udzielanie odpowiedzi na pytania zgłaszane przez pracowników terenowych jednostek organizacyjnych ZUS w sprawach tych świadczeń
Stanowisko ds. nadzoru i obsługi klientów w obszarze świadczeń międzynarodowych (koordynacja emerytalno-rentowa)
Szamocka 3, Żoliborz, Warszawa
Wygasła: 15.11.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
nadzoruje realizację przez Komórki Realizacji Umów Międzynarodowych (RUM) zadań związanych z ustalaniem uprawnień, obliczaniem wysokości oraz wypłatą świadczeń emerytalno-rentowych podlegających koordynacji na podstawie umów międzynarodowych (w tym uczestniczy w przeprowadzaniu kontroli funkcjonalnych w komórkach RUM), a także nadzoruje obsługę klientów w tych komórkach
opracowuje projekty odpowiedzi w sprawach zgłaszanych do Departamentu Rent Zagranicznych (DRZ) przez podmioty zewnętrzne oraz w ramach sprawowanego nadzoru, w tym projekty odpowiedzi na skargi, interpelacje poselskie i interwencje przekazywane do DRZ w sprawach wynikających z merytorycznego zakresu działania DRZ i komórek RUM
udziela informacji klientom zgłaszającym się do DRZ w sprawach świadczeń emerytalno-rentowych podlegających koordynacji świadczeń oraz udziela odpowiedzi na pytania zgłaszane przez pracowników Terenowych Jednostek Organizacyjnych (TJO) wyznaczonych do udzielania informacji klientom Zakładu w sprawach świadczeń emerytalno-rentowych podlegających koordynacji w ramach serwisu intranetowego ZUS
przygotowuje projekty materiałów szkoleniowych, przeprowadza bieżący instruktaż oraz okresowe szkolenia pracowników komórek RUM
prowadzi szkolenia dla kandydatów na konsuli RP za granicą kierowanym przez MSZ
Stanowisko ds. zarządzania nieruchomościami – Inspektor Nadzoru
Kupiecka 65, Zielona Góra
Wygasła: 22.11.2023
część etatu
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
przygotowywanie materiałów do postępowań przetargowych na projektowanie oraz realizację zadań inwestycyjnych (min przedmiaru robót, kosztorysu inwestorskiego, programu funkcjonalnego, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, opisu przedmiotu zamówienia i inne)
sprawdzanie dokumentacji projektowej i kosztorysów inwestorskich związanych z realizacją zadań inwestycyjnych i remontowych
sporządzanie projektu planu rzeczowo - finansowego w zakresie budowy i zakupów środków trwałych oraz działalności remontowej wraz z przygotowaniem wniosku o wprowadzenie zadania do planu
opracowanie i analiza planu zagospodarowania powierzchni oraz planu zarządzania nieruchomościami
koordynacja i wykonywanie przeglądów okresowych badań w obiektach oddziału i przeglądów gwarancyjnych
Stanowisko ds. prognozowania i oceny skutków finansowych projektowanych zmian przepisów ubezpieczeniowych
Szamocka 3, Żoliborz, Warszawa
Wygasła: 10.11.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
opracowywanie oraz aktualizacja metodologi prognostycznych modeli matematycznych dotyczących ubezpieczeń społecznych
budowanie narzędzi obliczeniowych wspomagających prace aktuarialne w oparciu o opracowane metodologie
analizuje dane z zakresu ubezpieczeń społecznych
opracowywanie publikacji z zakresu prognoz dotyczących ubezpieczeń społecznych oraz opracowania problemowe w kontekście prowadzonych prac analitycznych oraz informacji gromadzonych w departamencie
przygotowywanie koncepcji oraz wyliczanie szacunkowych skutków finansowych projektowanych zmian przepisów dotyczących ubezpieczeń społecznych
uczestniczenie w przygotowaniu opinii aktów prawnych z dziedziny ubezpieczeń społecznych i pokrewnych
Stanowisko ds. procedur świadczeń międzynarodowych
Szamocka 3, Żoliborz, Warszawa
Wygasła: 10.11.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
koordynowanie pracy prowadzonej w Zakładzie związanej z wdrażaniem nowych lub zmienianych umów międzynarodowych we współpracy z zagranicznymi instytucjami łącznikowymi w zakresie określania procedur wykonawczych do tych umów, w tym formularzy stosowanych przy realizacji umów oraz opracowuje zasady i procedury w zakresie procesów dotyczących obsługi świadczeń emerytalno-rentowych podlegających koordynacji oraz obsługi klienta na podstawie nowo zawartych lub zmienianych umów międzynarodowych
uzgadnianie z zagranicznymi i polskimi instytucjami łącznikowymi zasady współpracy oraz procedury wykonawczej i ich zmiany, w tym w zakresie wzorów formularzy do stosowania przez komórki Realizujące Umowy Międzynarodowe (RUM) przy realizacji umów międzynarodowych w obszarze emerytalno-rentowym
udzielanie konsultacji komórkom RUM i innym wewnętrznym komórkom organizacyjnym w zakresie procedur postępowania o międzynarodowe świadczenia
przeprowadzanie bieżących instruktaży oraz szkoleń w zakresie procedur postępowania i formularzy stosowanych przy realizacji procesów obsługi świadczeń emerytalno-rentowych podlegających koordynacji
opracowywanie zasad i procedur w zakresie procesów dotyczących obsługi świadczeń dla rodzin, w tym opracowywanie założeń do automatycznego przyznawania świadczeń dla rodzin oraz współpraca z innymi wewnętrznymi komórkami w zakresie opracowania założeń do oprogramowania do ręcznej obsługi tych spraw
opracowywanie elektronicznych kreatorów wniosków do stosowania przy realizacji świadczeń dla rodzin
udzielanie konsultacji Centrum Obsługi Świadczeń dla Rodzin i innym wewnętrznym komórkom organizacyjnym w zakresie procedur postępowania o świadczenia dla rodzin
przeprowadzanie bieżących instruktaży oraz szkoleń w zakresie procedur postępowania i formularzy stosowanych przy realizacji procesów obsługi świadczeń dla rodzin
opracowanie, monitorowanie i optymalizacja procesu "Obsługa świadczeń krótkoterminowych" i procedury regulującej postępowanie komórek zasiłków w terenowych jednostkach organizacyjnych Zakładu (TJO ZUS)
opiniowanie projektów wewnętrznych aktów prawnych opracowanych przez komórki organizacyjne Centrali
uczestniczenie w opracowywaniu wskaźników i standardów oceny pracy TJO ZUS w zakresie zasiłków i opracowywanie wniosków w tym zakresie
uczestniczenie w procesie identyfikowania i oceny poziomu ryzyk występujących w zakresie zasiłków oraz opracowywanie planu postępowania z ryzykiem
udzielanie terenowym jednostkom organizacyjnym Zakładu, płatnikom składek, ubezpieczonym, innym osobom i podmiotom, wyjaśnień w indywidualnych sprawach dotyczących prawa do zasiłków i ich wypłaty,
udzielanie odpowiedzi na skargi dotyczące postępowania terenowych jednostek organizacyjnych Zakładu przy ustalaniu prawa i wypłacie zasiłków,
odpowiadanie za wykonywanie przez terenowe jednostki organizacyjne Zakładu zadań z zakresu przyznawania i wypłaty zasiłków oraz wydawania decyzji w sprawie uprawnień do zasiłków,
udzielanie odpowiedzi w ramach trzeciej linii wsparcia na pytania zgłoszone przez konsultantów Centrum Obsługi Telefonicznej (COT) w sprawach szczególnie skomplikowanych,
uczestnictwo w przeprowadzaniu kontroli funkcjonalnych w zakresie przyznawania i wypłaty zasiłków w komórkach zasiłków w terenowych jednostkach organizacyjnych Zakładu,
uczestnictwo w opracowywaniu i aktualizowaniu poradników, ulotek, materiałów informacyjnych, w tym na stronę internetową ZUS w zakresie interpretacji i stosowania przepisów dotyczących zasiłków
Stanowisko ds. prac introligatorskich masz. i ręcznych
Słupsk
Wygasła: 01.11.2023
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
Praca w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Biuro Poligrafii Wydział Produkcji Poligraficznej-2;
Ogólny zakres obowiązków:
obsługuje maszyny i urządzenia introligatorskie
odpowiada za jakość wykonywanych prac
wykonuje ręczne prace introligatorskie i odpowiada za jakość wykonywanych prac
pakuje gotowe produkty poligraficzne oraz współpracuje przy ekspedycji wykonywanych zleceń poligraficznych
wykonuje czynności konserwacyjne obsługiwanych maszyn i utrzymuje je w należytym stanie technicznym oraz dba o porządek na stanowisku pracy
dokumentuje proces wykonania zlecenia przez uzupełnienie koperty technologicznej i raportu; I umowa- okres próbny 3 miesiące
kolejna zgodnie z prawem pracy; zatrudnienie listopad 2023
Opracowuje metodologię prognozowania oraz planów finansowych w oparciu o wiedzę statystyczną i ekonometryczną
Uczestniczy w przygotowywaniu własnych założeń niezbędnych do realizacji zadań planistycznych
Opracowuje i udoskonala narzędzia analityczne wspierające procesy planowania
Opracowuje projekty planów finansowych w części 73 - ZUS oraz funduszy celowych, których dysponentem jest ZUS
Monitoruje i ocenia stopień realizacji planów finansowych
Opracowuje informacje i sprawozdania z zakresu planów finansowych oraz ich wykonania
Prowadzi prace analityczne dotyczące najważniejszych kategorii ekonomicznych występujących w dochodach i wydatkach części 73 - ZUS oraz funduszach celowych, których ZUS jest dysponentem
Opiniuje projekty legislacyjne z zakresu ubezpieczeń społecznych i szacuje ich wpływ na sytuację finansową dochodów i wydatków w części 73 - ZUS oraz funduszy
Opiniuje i wdraża zasady i procedury w zakresie procesów dotyczących planowania dochodów i wydatków w części 73 - ZUS i funduszy
Zapewnia udostępnianie i utrzymanie zasobu dokumentacji w obiegu bieżącym oraz prawidłowe funkcjonowanie archiwum zakładowego
od 3 600 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Stanowisko ds. obsługi dokumentacji
Leszno
Wygasła: 15.10.2023
Umowa o pracę w zastępstwie
Obowiązki:
Zapewnia udostępnianie i utrzymanie zasobu dokumentacji w obiegu bieżącym oraz prawidłowe funkcjonowanie archiwum zakładowego.
Dokumenty należy przesłać przez formularz aplikacyjny wybierając Aplikuj na dole oferty ze strony:
https://www.zus.pl/o-zus/praca-w-zus/aktualne-ogloszenia-o-prace/-/hrlink-job-offers/1/stanowisko-ds_-obslugi-dokumentacji/3343578
od 3 600 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Doradca ds. emerytalnych
Zamość
Wygasła: 19.10.2023
Umowa o pracę w zastępstwie
Obowiązki:
Pracownik zatrudniony na tym stanowisku zapewnia obsługę klientów w sprawach świadczeń emerytalno-rentowych oraz udziela informacji przyszłym świadczeniobiorcom w zakresie czynników wpływających na wysokość świadczenia oraz warunków i terminów związanych z przejściem na emeryturę lub inne świadczenia długoterminowe
od 3 600 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Stanowisko ds. rozliczeń w obszarze prewencji
Szamocka 3, Żoliborz, Warszawa
Wygasła: 05.10.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
opracowuje projekty planów finansowych w zakresie prewencji i świadczeń rzeczowych oraz współpracuje przy opracowywaniu projektów planów działania w zakresie prewencji
monitoruje wydatkowanie środków finansowych na realizację zadań z zakresu prewencji i świadczeń rzeczowych, w tym środków finansowych poniesionych przez terenowe jednostki organizacyjne
weryfikuje pod względem merytorycznym dokumentację finansowo-księgową z zakresu prewencji
dokonuje z Departamentem Finansów Zakładu uzgodnień zaangażowania środków finansowych oraz wydatków poniesionych na prewencję i świadczenia rzeczowe
ustala kary przewidziane w umowach z zakresu prewencji
prowadzi analizy skutków finansowych związanych z zawieraniem umów z zakresu prewencji oraz aneksów do tych umów
analizuje przesłanki do rozwiązania umowy o dofinansowanie oraz przygotowuje opinie w tym zakresie do podjęcia decyzji przez Dyrektora lub Wicedyrektora
realizuje działania związane z dochodzeniem nienależnie pobranych dofinansowań, współpracuje z Departamentem Legislacyjno- Prawnym w ramach postępowania windykacyjnego oraz prowadzenia monitoringu w tym zakresie
udziela informacji i wyjaśnień klientom w sprawach związanych z rozliczaniem usług z zakresu rehabilitacji leczniczej i dochodzeniem nienależnie pobranych dofinansowań
współpracuje przy opracowywaniu założeń do systemów informatycznych wspierających realizację zadań z zakresu rehabilitacji leczniczej i dofinansowania
przeprowadzanie postępowań o udzielenie zamówień publicznych dotyczących potrzeb komórek organizacyjnych Centrali oraz kategorii zamówień zarządzanych centralnie - do których stosuje się przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych,
przygotowanie, prowadzenie i przechowywanie dokumentacji przydzielonych postępowań o udzielenie zamówienia publicznego oraz zapewnienie prawidłowej obsługi prac komisji przetargowych w postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu,
opiniowanie i weryfikację wniosków zakupowych komórek organizacyjnych Centrali, w zakresie kompletności oraz zgodności z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych i wewnętrznymi aktami prawnymi,
opracowanie projektów ogłoszeń i informacji wymaganych dla danego trybu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz przekazanie ich do publikacji - zgodnie z wymogami ustawy Prawo zamówień publicznych,
współpraca z Oddziałami oraz przeprowadzanie kontroli funkcjonalnych
Stanowisko ds. realizacji procesów orzecznictwa lekarskiego w systemach informatycznych
Szamocka 3, Żoliborz, Warszawa
Wygasła: 21.09.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
nadzór merytoryczny nad prawidłowym użytkowaniem systemów informatycznych wspierających realizację zadań w orzecznictwie lekarskim,
identyfikowanie i zgłaszanie potrzeb biznesowych w zakresie obsługiwanych systemów informatycznych,
definiowanie i uzgadnianie wymagań biznesowych w zakresie systemów informatycznych wspierających realizację procesów z zakresu orzecznictwa lekarskiego,
obsługiwanie incydentów merytorycznych dotyczących zagadnień związanych z użytkowaniem systemów informatycznych wspierających realizację zadań z zakresu orzecznictwa lekarskiego,
gromadzenie danych oraz opracowywanie i przygotowywanie informacji i analiz obejmujących działalność orzecznictwa lekarskiego,
udział w pracach nad modyfikacjami systemów informatycznych, inicjowanie zmian w systemach informatycznych przygotowywanie i opiniowanie dokumentacji projektowej, uczestniczenie w testach, współdziałanie z innymi komórkami organizacyjnymi w zakresie wdrażania zmian funkcjonalnych
Stanowisko ds. procedur, nadzoru i obsługi klientów w obszarze ustawodawstwa właściwego
Szamocka 3, Żoliborz, Warszawa
Wygasła: 13.09.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
nadzoruje realizację przez Wydziały Ubezpieczeń i Składek (UBS) zadań związanych z ustalaniem właściwego ustawodawstwa (wskazanie w jakim państwie należne są składki) na podstawie przepisów unijnych oraz umów międzynarodowych;
opracowuje i modeluje zasady oraz procedury w zakresie procesu ustalania ustawodawstwa właściwego;
określa procedury wykonawcze, opracowuje projekty formularzy w ramach zawartych umów międzynarodowych we współpracy z innymi komórkami organizacyjnymi Centrali, polskimi oraz zagranicznymi instytucjami zabezpieczenia społecznego;
udziela konsultacji Wydziałom Ubezpieczeń i Składek (UBS) i innym wewnętrznym komórkom organizacyjnym oraz udziela wyjaśnień ubezpieczonym, płatnikom składek, instytucjom i podmiotom zewnętrznym;
współpracuje z innymi wewnętrznymi komórkami Departamentu Rent Zagranicznych (DRZ) przy tworzeniu planu zmian i modyfikacji w systemach informatycznych oraz przy opiniowaniu projektów nowych i zmienianych umów międzynarodowych, projektów aktów prawa krajowego i innych dokumentów dotyczących ustawodawstwa właściwego;
opracowuje i uaktualnia materiały informacyjne dla płatników składek i ubezpieczonych oraz opiniuje inne dokumenty składające się na opis procesu ustalania ustawodawstwa;
przeprowadza bieżący instruktaż oraz szkolenia w związku ze sprawowanym nadzorem
nadzór nad realizacją postępowań o udzielenie zamówień dotyczących usług i dostaw, w szczególności z obszaru infrastruktury informatycznej, do których stosuje się przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych
nadzór nad przygotowaniem opinii wniosków zakupowych
nadzór nad opracowaniem niezbędnej dokumentacji dotyczącej przydzielonych postępowań, określeniem właściwego trybu oraz prawidłową obsługą prac komisji przetargowych w postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu
nadzór nad przygotowaniem projektów stanowisk dotyczących środków ochrony prawnej oraz reprezentację Prezesa Zakładu w postępowaniach odwoławczych przed Krajową Izbą Odwoławczą
nadzór nad przygotowaniem dokumentacji oraz opracowania projektów wyjaśnień na potrzeby postępowania kontrolnego z zakresu realizacji ustawy Prawo zamówień publicznych przeprowadzonego przez zewnętrzne i wewnętrzne organy kontroli
nadzór nad opracowaniem projektów ogłoszeń i informacji wymaganych dla danego trybu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz nadzór nad przekazaniem ich do publikacji - zgodnie z wymogami ustawy Prawo zamówień publicznych
nadzór nad opracowywaniem projektów uwag i wniosków do protokołu pokontrolnego oraz zaleceń pokotrolnych
Stanowisko ds. nadzoru i zarządzania jakością w obszarze prewencji - specjalista
Szamocka 3, Żoliborz, Warszawa
Wygasła: 08.09.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
opracowuje projekty planów działania w zakresie rehabilitacji leczniczej i dofinansowania oraz współpracuje przy opracowywaniu projektów planów finansowych w tym zakresie
opracowuje, modyfikuje i wdraża rozwiązania systemowe w zakresie rehabilitacji leczniczej i dofinansowania
opracowuje i wdraża mechanizmy nadzorczo-kontrolne, w tym zarządzanie ryzykami operacyjnymi, ryzykami nadużyć, ryzykami korupcyjnymi i ryzykami w bezpieczeństwie informacji w zakresie rehabilitacji leczniczej i dofinansowania
opisuje procesy i nadzoruje ich realizację w zakresie rehabilitacji leczniczej i dofinansowania
koordynuje prace podległych komórek w terenowych jednostkach organizacyjnych w obszarze prewencji oraz przeprowadza w nich kontrole funkcjonalne
koordynuje opracowywanie założeń oraz dokumentacji konkursowej dotyczącej konkursów na wybór projektów objętych dofinansowaniem oraz konkursów ofert na świadczenie usług rehabilitacyjnych, w tym przeprowadza kontrole w ramach konkursu ofert
weryfikuje prawidłowość realizacji umów przez dostawców usług z zakresu rehabilitacji leczniczej i dofinansowania oraz przeprowadza kontrole w tym zakresie
definiuje standardy jakości usług, obsługuje skargi klientów i interwencje, a także udziela informacji i wyjaśnień klientom instytucjonalnym w sprawach związanych z rehabilitacją leczniczą i dofinansowaniem
opracowuje założenia merytoryczne do systemów informatycznych wspierających realizację zadań z zakresu rehabilitacji leczniczej i dofinansowania
opracowuje wytyczne zapewniające jednolite stosowanie obowiązujących przepisów w zakresie zabezpieczenia społecznego
opiniuje projekty aktów prawnych powszechnie obowiązujących z zakresu ubezpieczeń społecznych oraz z zakresu wykraczającego poza sferę zabezpieczenia społecznego
proponuje (opracowuje) rozwiązania prawne w zakresie zabezpieczenia społecznego
uczestniczy w posiedzeniach komisji sejmowych i senackich w sprawach świadczeń z ubezpieczeń społecznych i zabezpieczenia społecznego
przeprowadzanie postępowań o udzielenie zamówień publicznych dotyczących potrzeb komórek organizacyjnych Centrali oraz kategorii zamówień zarządzanych centralnie - do których stosuje się przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych
przygotowanie, prowadzenie i przechowywanie dokumentacji przydzielonych postępowań o udzielenie zamówienia publicznego oraz zapewnienie prawidłowej obsługi prac komisji przetargowych w postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu
opiniowanie i weryfikację wniosków zakupowych komórek organizacyjnych Centrali, w zakresie kompletności oraz zgodności z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych i wewnętrznymi aktami prawnymi,
opracowanie projektów ogłoszeń i informacji wymaganych dla danego trybu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz przekazanie ich do publikacji - zgodnie z wymogami ustawy Prawo zamówień publicznych,
współpraca z Oddziałami oraz przeprowadzanie kontroli funkcjonalnych
Stanowisko ds. projektowania architektoniczno-budowlanego
Szamocka 3, Żoliborz, Warszawa
Wygasła: 08.06.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
zapewnia eksperckie wsparcie służbom inwestycyjnym Zakładu poprzez konsultacje i doradztwo w zakresie problemów technicznych, rozwiązań przestrzennych i funkcjonalnych dotyczących nieruchomości, w tym dokonywanie analiz projektowych zawierających wskazanie sposobu rozwiązania problemu i wskazanie kierunku działań inwestycyjnych
opiniuje programy funkcjonalno-użytkowe dla zadań inwestycyjnych w zakresie rozwiązań technicznych i funkcjonalnych i zgodności ze standardami Zakładu
opiniuje wykonane przez jednostki zewnętrzne koncepcje programowo-przestrzenne w zakresie rozwiązań projektowych i zgodności ze standardami Zakładu
opiniuje wnioski inwestycyjne w zakresie rozwiązań technicznych i funkcjonalnych i zgodności ze standardami Zakładu
opiniuje wykonane przez jednostki zewnętrzne projekty budowlane i wykonawcze pod względem zgodności z zatwierdzoną koncepcją programowo-przestrzenną
opracowuje opinie, oceny techniczne i analizy
kontroluje zlecone opracowania i ich odbiór merytoryczny w zakresie branży architektoniczno-budowlanej oraz stosowania w rozwiązaniach projektowych własnych i wykonywanych przez jednostki zewnętrzne techniczno-funkcjonalnych standardów projektowych dla nieruchomości Zakładu, wskazuje rozbieżności oraz sposoby ich usuwania
opracowuje techniczno-funkcjonalne standardy projektowe i współczynniki powierzchniowe dla nieruchomości
Poszukujemy specjalisty, który zapewni obsługę kadrową i płacową pracowników oraz osób zatrudnionych na podstawie umów cywilnoprawnych Oddziału w Sosnowcu
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Stanowisko ds. kadrowo-płacowych
Partyzantów 1, Sosnowiec
Wygasła: 20.03.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Poszukujemy specjalisty, który zapewni obsługę kadrową i płacową pracowników oraz osób zatrudnionych na podstawie umów cywilnoprawnych Oddziału w Sosnowcu