Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Do zespołu Debt Collection poszukujemy Bohatera lub Bohaterki z doświadczeniem w obszarze windykacji, który/a będzie odpowiedzialny/a przede wszystkim za wspieranie klientów biznesowych (głównie polsko i niemieckojęzycznych) w odzyskiwaniu należności
Czym dokładnie będziesz się zajmować na co dzień?
➡ Kompleksową obsługą przydzielonych spraw inkaso na etapie polubownym,
➡ Udzielaniem informacji w zakresie prawa transportowego i jego zastosowania w odniesieniu do konkretnych spraw klientów,
➡ Współpracą z zagranicznymi oddziałami mającą na celu wzmocnienie jakości obsługi klienta (a także ducha #OneTeam!),
➡ Analizą dokumentacji (m.in. faktur, umów transportowych),
➡ Regularną aktualizacją systemu w zakresie prowadzonych spraw
Specjalista / Specjalistka ds. weryfikacji i analizy gospodarczej z j. polskim i rosyjskim
Powstańców Śląskich 15, Krzyki, Wrocław
Wygasła: 21.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
#ChallengesNeedHeroes!
W zespole Business Security naszym głównym zadaniem jest weryfikacja klientów biznesowych i ocena możliwości zawarcia lub utrzymania współpracy. W ten sposób dbamy o najwyższą jakość naszych usług. Inne działy nazywają nas detektywami 😉
Jak tego dokonujemy?
➡ Przeprowadzamy prawną i finansowa analizę w/w firm;
➡ Weryfikujemy istotne dokumenty i uprawnienia za pomocą dostępnych narzędzi i portali online;
➡ Analizujemy uzyskane wyniki i na ich podstawie wydajemy decyzję
Do naszych zadań należy również:
➡ Rejestrowanie informacji w systemach CRM;
➡ Kontakt telefoniczny z instytucjami i klientami w celu potwierdzenia uzyskanych danych;
➡ Współpraca i wsparcie pozostałych zespołów TIMO #OneTeam!
Customer Service Specialist z j. polskim i rosyjskim
Powstańców Śląskich 15, Krzyki, Wrocław
Wygasła: 18.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
#ChallengesNeedHeroes!
Pracując w Customer Service, będziesz codziennym wsparciem dla naszych klientów z całej Europy. Dlatego szukamy osoby, która nie wyobraża sobie dnia pracy bez kontaktu z ludźmi i ceni sobie dobre relacje (zarówno z klientami, jak i zespołem). Ważnym jest dla nas, abyś jako nowy/a TIMOs od początku utożsamiał/a się z naszymi wartościami oraz posiadał/a niezbędne kompetencje, aby dobrze czuć się w naszym modelu pracy
Do Twoich codziennych zadań należeć będą m.in. :
➡ Odpowiadanie na telefoniczne i mailowe zapytania od klientów B2B,
➡ Pomoc w identyfikacji i rozwiązywaniu bieżących problemów klientów związanych m.in. z technicznymi aspektami obsługi systemu, fakturami, reklamacjami i rezygnacjami,
➡ Prezentowanie programu oraz koordynacja kwestii administracyjno-płacowych,
Dirbdamas klientų aptarnavimo skyriuje kiekvieną dieną padėsi mūsų klientams visoje Europoje. Todėl mes ieškome asmens, kuris negali įsivaizduoti ne dienos be bendravimo su žmonėmis ir vertina gerą bendradarbiavimą (tiek su klientais, tiek su komanda). Mums svarbu, kad Tu, kaip naujas TIMO narys identifikuotum save su mūsų vertybėmis nuo pat pradžių ir turėtum tinkamas kompetencijas bei jaustumeisi patogiai su mūsų darbo moduliu
Tavo kasdienines pareigas įeis:
➡ Atsakinėsi į B2B klientų užklausas telefonu ir el. paštu,
➡ Nustatysi ir spręsi nuolatines klientų problemas, susijusias su (be kita ko) techniniais sistemos veikimo aspektais, sąskaitų išrašymu, skundais ir sutarčių nutraukimais,
➡ Programos pristatymas ir administracinių bei užmokesčio klausimų koordinavimas,
➡ Santykių su klientais užmezgimas ir palaikymas,
➡ Kasdienis bendradarbiavimas su pardavimų skyriaus komanda
Customer Service Specialist z j. polskim i angielskim
Powstańców Śląskich 15, Krzyki, Wrocław
Wygasła: 02.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
#ChallengesNeedHeroes!
Pracując w Customer Service, będziesz codziennym wsparciem dla naszych klientów z całej Europy. Dlatego szukamy osoby, która nie wyobraża sobie dnia pracy bez kontaktu z ludźmi i ceni sobie dobre relacje (zarówno z klientami, jak i zespołem). Ważnym jest dla nas, abyś jako nowy/a TIMOs od początku utożsamiał/a się z naszymi wartościami oraz posiadał/a niezbędne kompetencje, aby dobrze czuć się w naszym modelu pracy
Do Twoich codziennych zadań należeć będą m.in. :
➡Odpowiadanie na telefoniczne i mailowe zapytania od klientów B2B,
➡Pomoc w identyfikacji i rozwiązywaniu bieżących problemów klientów związanych m.in. z technicznymi aspektami obsługi systemu, fakturami, reklamacjami i rezygnacjami,
➡Prezentowanie programu oraz koordynacja kwestii administracyjno-płacowych,
As a member of the international Key Account & Partner Management team, you will be responsible for supporting and developing existing key accounts and acquiring new customers in Europe, with a focus on the Poland and Eastern Europe region
You will work closely with the Partner Manager, taking on strategic and commercial responsibility for our joint customers, which are mid-sized businesses. You will also be responsible for ensuring the ongoing development of our network of contacts with potential customers and consequently, for increasing sales in a specific area
Your daily tasks will include:
➡ Supporting and developing our key customers in Poland and the Baltics,
➡ Acquiring new key customers with a focus on trade and industry,
➡ Developing new customized solutions for clients (taking into account their requirements and needs),
➡ Developing and implementing individual strategies for key accounts to increase sales and build long-term customer relationships,
➡ Advising customers on our innovative software solutions, which are specifically tailored to the requirements of the logistics industry,
➡ Close cooperation with various internal departments, such as Inside Sales, Marketing, Business Security & Customer Service and Product Management to identify and develop new services and product offerings,
➡ Responsibility for achieving sales targets, maintaining sales pipelines and reporting regularly to department management,
➡ Manage communication between key customers and internal teams to ensure professional and responsive customer service,
➡ Conduct market analysis. Create presentations, offers and framework agreements,
➡ Participation in trade fairs, congresses and industry events to network, attract new clients and serve clients interested in cooperating with TIMOCOM
Dirbdamas klientų aptarnavimo skyriuje kiekvieną dieną padėsi mūsų klientams visoje Europoje. Todėl mes ieškome asmens, kuris negali įsivaizduoti ne dienos be bendravimo su žmonėmis ir vertina gerą bendradarbiavimą (tiek su klientais, tiek su komanda). Mums svarbu, kad Tu, kaip naujas TIMO narys identifikuotum save su mūsų vertybėmis nuo pat pradžių ir turėtum tinkamas kompetencijas bei jaustumeisi patogiai su mūsų darbo moduliu
Tavo kasdienines pareigas įeis:
➡ Atsakinėsi į B2B klientų užklausas telefonu ir el. paštu,
➡ Nustatysi ir spręsi nuolatines klientų problemas, susijusias su (be kita ko) techniniais sistemos veikimo aspektais, sąskaitų išrašymu, skundais ir sutarčių nutraukimais,
➡ Programos pristatymas ir administracinių bei užmokesčio klausimų koordinavimas,
➡ Santykių su klientais užmezgimas ir palaikymas,
➡ Kasdienis bendradarbiavimas su pardavimų skyriaus komanda
Dołączysz do zespołu HR. Twój obszar działania to szkolenia i rozwój organizacji. Jako ekspert będziesz odpowiadać za:
➡ Implementację i koordynowanie powierzonych projektów rozwojowych z obszaru T&D grupy TIMOCOM (np. Skill management, Skill Academy),
➡ Prowadzenie „od A do Z” lokalnych procesów szkoleniowych dla naszych pracowników (>85.)
Poprzez "A do Z" rozumiemy min. zebranie i analizę potrzeb rozwojowych, przygotowanie rocznego harmonogramu działań, kick-offów, planu komunikacji, wsparcie w opracowaniu scenariuszy czy materiałów po i szkoleniowych, przygotowanie budżetu, aż po realizację zatwierdzonych planów w porozumieniu z interesariuszami i partnerami zewnętrznymi oraz monitorowanie wskaźników i analizę podjętych działań,
➡ Twoim zadaniem będzie także doradztwo i wsparcie w działaniach rozwojowych zespołów, realizowane min. poprzez prowadzanie sesji facylitacyjnych, spotkań czy wybranych warsztatów głównie w obszarze kultury organizacyjnej i rozwoju organizacji oraz inicjowanie aktywności wspierających kulturę uczenia się w organizacji,
➡ Ostatni obszar to zarządzanie systemem informatycznym (T&D) oraz rozwój bazy, w tym tworzenie zróżnicowanych materiałów szkoleniowych wspierających strategię organizacji (działamy na Cornerstone)
To wszystko nie może się odbyć bez współpracy i regularnej wymiany informacji z pozostałymi zespołami TIMO #OneTeam!
Ekspert ds. wsparcia projektów operacyjnych to samodzielne stanowisko (z ekspozycją na bliską współpracę z kadrą zarządzającą), którego głównym celem jest wspieranie zespołów w realizacji procesów biznesowych i projektów specjalnych, które realizują przyjętą strategię
Co będzie należało do Twoich zadań?
➡ Zarządzanie działaniami projektowymi w taki sposób, aby zapewnić efektywność realizowanych inicjatyw,
➡ Zbieranie danych i informacji potrzebnych do przygotowywania analiz i opracowania koncepcji z uwzględnieniem interesów różnych grup akcjonariuszy i obszarów biznesowych,
➡ Koordynacja wybranych grup roboczych oraz aktywny udział w ich pracach,
➡ Aktywne wspieranie kadry zarządzającej w realizacji projektów poprzez min. zbieranie feedbacku od grup roboczych, planowanie i prowadzenie wartościowych prezentacji, warsztatów czy sesji facylitacyjnych/action learning,
➡ Wdrażanie narzędzi, metod pracy, standardów oraz strategii komunikacji wspierających realizację celów projektowych,
➡ Wsparcie zespołu w innych zadaniach, w szczególności w zakresie analiz dot. prowadzonych projektów, przygotowywaniu dokumentacji uwzględniającej m.in. raporty, analizy i prezentacje na potrzeby wewnętrzne (w tym bezpośrednio dla top managementu) i w zakresie monitoringu strategii biznesowej
Jako Specjalista/ka dołączysz do naszego energicznego i zgranego teamu, aby zostać szarą eminencją firmowych profili społecznościowych, zarządzać kampaniami, tworzyć inspirujące treści i generować cieplutkie leady 😉
Szukamy właśnie Ciebie, jeżeli jesteś osobą nastawioną na pracę zespołową (#Work together), dbającą o jakość komunikacji (#Focus Customers), potrafiącą łączyć nieszablonowe myślenie ze stosowaniem wypracowanych procedur (#Take responsibility & Keep growing)
Zobacz, co będzie Twoją codziennością w TIMOCOM:
👉 Odpowiedzialność za realizację płatnych kampanii w Social Mediach (Meta Ads, LinkedIn Ads) na każdym etapie (od planowania& przygotowania po realizację & optymalizację),
📢 Tworzenie cyklicznych raportów z analizą wyników przeprowadzonych kampanii w Social Mediach,
🤳 Prowadzenie profili społecznościowych firmy (m.in. LinkedIn, Facebook, Instagram),
🧐 Planowanie oraz realizacja długoterminowych strategii działań komunikacyjnych i e-marketingowych w mediach społecznościowych w oparciu o cele organizacji,
📊 Planowanie budżetu reklamowego i zarządzanie nim. Wszystko to w oparciu o analizę dostępnych danych,
🔎 Śledzenie trendów w mediach społecznościowych i wdrażanie ich na naszych kanałach,
🤝 Współpraca i regularna wymiana informacji z pozostałymi zespołami TIMO #OneTeam! (Creation, Sales, CS, HR)
Customer Service Specialist z j. polskim, rosyjskim i ukraińskim
Powstańców Śląskich 15, Krzyki, Wrocław
Wygasła: 17.01.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
#ChallengesNeedHeroes!
Pracując w Customer Service, będziesz codziennym wsparciem dla naszych klientów z całej Europy. Dlatego szukamy osoby, która nie wyobraża sobie dnia pracy bez kontaktu z ludźmi i ceni sobie dobre relacje (zarówno z klientami, jak i zespołem). Ważnym jest dla nas, abyś jako nowy/a TIMOs od początku utożsamiał/a się z naszymi wartościami oraz posiadał/a niezbędne kompetencje, aby dobrze czuć się w naszym modelu pracy
Do Twoich codziennych zadań należeć będą m.in. :
➡ Odpowiadanie na telefoniczne i mailowe zapytania od klientów B2B,
➡ Pomoc w identyfikacji i rozwiązywaniu bieżących problemów klientów związanych m.in. z technicznymi aspektami obsługi systemu, fakturami, reklamacjami i rezygnacjami,
➡ Prezentowanie programu oraz koordynacja kwestii administracyjno-płacowych,
Do zespołu Debt Collection poszukujemy Bohatera lub Bohaterki z doświadczeniem w obszarze windykacji, który/a będzie odpowiedzialny/a przede wszystkim za wspieranie klientów biznesowych w odzyskiwaniu należności
Czym dokładnie będziesz się zajmować na co dzień?
➡ Kompleksową obsługą przydzielonych spraw inkaso na etapie polubownym;
➡ Udzielaniem informacji w zakresie prawa transportowego i jego zastosowania w odniesieniu do konkretnych spraw klientów;
➡ Współpracą z zagranicznymi oddziałami mającą na celu wzmocnienie jakości obsługi klienta (a także ducha #OneTeam!)
➡ Analizą dokumentacji (m.in. faktur, umów transportowych);
➡ Regularną aktualizacją systemu w zakresie prowadzonych spraw;
💡 Czym dokładnie zajmujemy się w dziale Customer Service?
Pracując w Customer Service, będziesz codziennym wsparciem dla naszych klientów z całej Europy. Dlatego szukamy osoby, która nie wyobraża sobie dnia pracy bez kontaktu z ludźmi i ceni sobie dobre relacje (zarówno z klientami, jak i zespołem). Ważnym jest dla nas, abyś jako nowy/a TIMOs od początku utożsamiał/a się z naszymi wartościami oraz posiadał/a niezbędne kompetencje, aby dobrze czuć się w naszym modelu pracy
👇 Do Twoich codziennych zadań należeć będą m.in.:
➡ Odpowiadanie na telefoniczne i mailowe zapytania od klientów B2B,
➡ Pomoc w identyfikacji i rozwiązywaniu bieżących problemów klientów związanych m.in. z technicznymi aspektami obsługi systemu, fakturami, reklamacjami i rezygnacjami,
➡ Prezentowanie programu oraz koordynacja kwestii administracyjno-płacowych,
💡 Czym dokładnie zajmujemy się w dziale Customer Service?
Pracując w Customer Service, będziesz codziennym wsparciem dla naszych klientów z całej Europy. Dlatego szukamy osoby, która nie wyobraża sobie dnia pracy bez kontaktu z ludźmi i ceni sobie dobre relacje (zarówno z klientami, jak i zespołem). Ważnym jest dla nas, abyś jako nowy/a TIMOs od początku utożsamiał/a się z naszymi wartościami oraz posiadał/a niezbędne kompetencje, aby dobrze czuć się w naszym modelu pracy
👇 Do Twoich codziennych zadań należeć będą m.in.:
➡ Odpowiadanie na telefoniczne i mailowe zapytania od klientów B2B,
➡ Pomoc w identyfikacji i rozwiązywaniu bieżących problemów klientów związanych m.in. z technicznymi aspektami obsługi systemu, fakturami, reklamacjami i rezygnacjami,
➡ Prezentowanie programu oraz koordynacja kwestii administracyjno-płacowych,
💡 Czym dokładnie zajmujemy się w dziale Business Security?
➡ Naszym głównym zadaniem jest weryfikacja klientów biznesowych i ocena możliwości zawarcia lub utrzymania współpracy. W ten sposób dbamy o najwyższą jakość naszych usług
💡 Jak tego dokonujemy?
➡ Przeprowadzamy prawną i finansowa analizę w/w firm;
➡ Weryfikujemy istotne dokumenty i uprawnienia za pomocą dostępnych narzędzi i portali online;
➡ Analizujemy uzyskane wyniki i na ich podstawie wydajemy decyzję
💡 Do naszych zadań należy również:
➡ Rejestrowanie informacji w systemach CRM;
➡ Kontakt telefoniczny z instytucjami i klientami w celu potwierdzenia uzyskanych danych;
➡ Współpraca i wsparcie pozostałych zespołów TIMO #OneTeam!
Specjalista ds. windykacji polubownej z j. angielskim (M/K)
Powstańców Śląskich 15, Krzyki, Wrocław
Wygasła: 26.04.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
#ChallengesNeedHeroes!
Do zespołu Debt Collection poszukujemy Bohatera lub Bohaterki z doświadczeniem w obszarze windykacji, który/a będzie odpowiedzialny/a przede wszystkim za wspieranie klientów biznesowych w odzyskiwaniu należności
Czym dokładnie będziesz się zajmować na co dzień?
➡ Kompleksową obsługą przydzielonych spraw inkaso na etapie polubownym;
➡ Udzielaniem informacji w zakresie prawa transportowego i jego zastosowania w odniesieniu do konkretnych spraw klientów;
➡ Współpracą z zagranicznymi oddziałami mającą na celu wzmocnienie jakości obsługi klienta (a także ducha #OneTeam!)
➡ Analizą dokumentacji (m.in. faktur, umów transportowych);
➡ Regularną aktualizacją systemu w zakresie prowadzonych spraw;
Do zespołu Sales poszukujemy Bohatera lub Bohaterki z doświadczeniem w sprzedaży B2B, który/a będzie odpowiedzialny/a m.in. za realizację polityki sprzedażowej TIMOCOM
Czym dokładnie będziesz zajmował/a się na co dzień?
➡ Pozyskiwaniem nowych klientów;
➡ Budowaniem współpracy z klientami poprzez kontakt telefoniczny i mailowy;
➡ Kompleksową obsługą zapytań ofertowych oraz analiza potrzeb klientów;
➡ Obsługą wewnętrznych systemów;
➡ Współpracą z innymi działami mającą na celu wzmocnienie sprzedaży oraz jakości obsługi klienta (a także ducha #OneTeam!)
In the Key Account Management Department everything revolves around our Key Account Customers. As Key Customers Support responsible you act as internal and external reference person for our Key Accounts all over Europe, primarily for the Polish market
In a very close cooperation with the responsible Key Account Manager you are the direct contact person for all the operational and administrative topics of the Key Account Customers of your Portfolio. In this way, you ensure the development and stability of the strategic relations with the most important Customers of our Company
This is what awaits you in your new role:
➡ Organisation and implementation of onboarding and permanent support for new and existing Key Account Customers. This on a process, operational, contractual and product level;
➡ Development and coordination of KAM activities in close cooperation with our Sales, Customer Service and Finance Departments;
➡ Responsibility for recurring administrative tasks with Key Account Customers (preparation of invoicing & reports);
➡ Permanent optimization of internal KAM processes to ensure efficiency and quality in the Key Accounts‘ assistance;
➡ Further development of IT-supported processes, including elaboration of customer‘s requirements and thus participation to internal projects as KAM representative
💡 Czym dokładnie zajmujemy się w dziale Customer Service?
Pracując w Customer Service, będziesz codziennym wsparciem dla naszych klientów z całej Europy. Dlatego szukamy osoby, która nie wyobraża sobie dnia pracy bez kontaktu z ludźmi i ceni sobie dobre relacje (zarówno z klientami, jak i zespołem). Ważnym jest dla nas, abyś jako nowy/a TIMOs od początku utożsamiał/a się z naszymi wartościami oraz posiadał/a niezbędne kompetencje, aby dobrze czuć się w naszym modelu pracy
👇 Do Twoich codziennych zadań należeć będą m.in.:
➡ Odpowiadanie na telefoniczne i mailowe zapytania od klientów B2B,
➡ Pomoc w identyfikacji i rozwiązywaniu bieżących problemów klientów związanych m.in. z technicznymi aspektami obsługi systemu, fakturami, reklamacjami i rezygnacjami,
➡ Prezentowanie programu oraz koordynacja kwestii administracyjno-płacowych,
💡 Czym dokładnie zajmujemy się w dziale Business Security?
➡ W zespole Business Security naszym głównym zadaniem jest weryfikacja klientów biznesowych i ocena możliwości zawarcia lub utrzymania współpracy. W ten sposób dbamy o najwyższą jakość naszych usług
💡 Jak tego dokonujemy?
➡ Przeprowadzamy prawną i finansowa analizę w/w firm;
➡ Weryfikujemy istotne dokumenty i uprawnienia za pomocą dostępnych narzędzi i portali online;
➡ Analizujemy uzyskane wyniki i na ich podstawie wydajemy decyzję
💡 Do naszych zadań należy również:
➡ Rejestrowanie informacji w systemach CRM;
➡ Kontakt telefoniczny z instytucjami i klientami w celu potwierdzenia uzyskanych danych;
➡ Współpraca i wsparcie pozostałych zespołów TIMO #OneTeam!
Jako członek zespołu Key Account & Strategic Account Management, będziesz pierwszym punktem kontaktowym dla naszych obecnych i potencjalnych klientów w segmencie średnich przedsiębiorstw, którzy chcą zintegrować swoje procesy transportowe z pomocą interfejsów TIMOCOM
Twoim zadaniem będzie zapewnienie ciągłego rozwoju sieci kontaktów z klientami, skuteczne zwiększenie sprzedaży naszych produktów, a także współpraca z zespołem PAM (Partner Account Manager) nad efektywną integracją interfejsów. Z uwagi na międzynarodowy zespół wymagamy doskonałej znajomości języka angielskiego -> dlatego aplikując załącz CV w języku angielskim
Twój region: Polska i region bałtycki; Segment: B2B - średnie przedsiębiorstwa
Nastawiona na partnerstwo, skuteczna telefoniczna akwizycja i upselling interfejsów;
Obsługa zapytań oraz negocjowanie warunków i umów;
Rozwijanie inicjatyw sprzedażowych w celu osiągnięcia wyznaczonych celów;
Rozszerzanie, zwiększanie i monitorowanie intensywności korzystania z interfejsów przez obecnych klientów;
Customer Service Specialist z j. rosyjskim i angielskim (M/K)
Powstańców Śląskich 15, Krzyki, Wrocław
Wygasła: 31.12.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Pracując w Customer Service, będziesz codziennym wsparciem dla naszych klientów z całej Europy. Dlatego szukamy osoby, która nie wyobraża sobie dnia pracy bez kontaktu z ludźmi i ceni sobie dobre relacje (zarówno z klientami, jak i zespołem). Ważnym jest dla nas, abyś jako nowy/a TIMOs od początku utożsamiał/a się z naszymi wartościami oraz posiadał/a niezbędne kompetencje, aby dobrze czuć się w naszym modelu pracy
Do Twoich codziennych zadań należeć będą m.in.:
Odpowiadanie na telefoniczne i mailowe zapytania od klientów B2B,
Pomoc w identyfikacji i rozwiązywaniu bieżących problemów klientów związanych m.in. z technicznymi aspektami obsługi systemu, fakturami, reklamacjami i rezygnacjami,
Prezentowanie programu oraz koordynacja kwestii administracyjno-płacowych,
Prowadzenie negocjacji i codzienna współpraca z zespołem Sales, mająca na celu proponowanie dodatkowych usług i wspólne budowanie świetnych relacji z klientami
Customer Service Specialist z j. rosyjskim i angielskim (M/K)
Powstańców Śląskich 15, Krzyki, Wrocław
Wygasła: 30.10.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Odpowiadanie na telefoniczne i mailowe zapytania od klientów B2B,
Pomoc w identyfikacji i rozwiązywaniu bieżących problemów klientów związanych m.in. z technicznymi aspektami obsługi systemu, fakturami, reklamacjami i rezygnacjami,
Prezentowanie programu oraz koordynacja kwestii administracyjno-płacowych,
Prowadzenie negocjacji i codzienna współpraca z zespołem Sales, mająca na celu proponowanie dodatkowych usług i wspólne budowanie świetnych relacji z klientami
Telephone acquisition & upselling interfaces to existing customers. Focus on Poland and the Baltic region, ensuring customers are excited to work with TIMOCOM over the long term,
Handle inquiries regarding our interfaces from existing customers and interested parties,
Negotiate conditions and contracts over the phone,
Develop sales initiatives for achieving stipulated goals,
Business relationship building,
Expand, increase and monitor the intensity of the interface used by existing customers,
Implement/make use of CRM processes,
Work closely together with a variety of internal departments
Dołączając do naszego zespołu przejmiesz zadania związane z administracją kadrami oraz strategicznym wsparciem kierowników poszczególnych działów w obszarze prawa pracy oraz wewnętrznych procedur HR. Będziesz także uczestniczyć w implementacji międzynarodowej strategii HR oraz współtworzyć projekty dotyczące onboardingu, digitalizacji, optymalizacji procesów… i nie tylko 😊
W obszarze kadrowym będziesz odpowiadać za:
* Prowadzenie akt osobowych pracowników (w tym obcokrajowców) i pozostałej dokumentacji pracowniczej zgodnie z aktualnym stanem prawnym (m. in.: wystawianie umów, aneksów, dokumentów rozwiązujących stosunek pracy, świadectw pracy, (ok. 80 os.);
* Pełną obsługę kadrową pracowników i zleceniobiorców;
* Ustalenie należnych limitów urlopowych oraz zarządzanie systemem urlopowym (tworzenie kont pracowników w systemach);
* Monitorowanie terminów związanych z upływem zawartych umów, długotrwałymi nieobecnościami, badaniami medycyny pracy, szkoleniami BHP;
* Współpracując z naszym partnerem w kwestiach płacowych, będziesz także weryfikować poprawność rozliczania czasu pracy pracowników, rozliczać delegacje, przygotowywać dane do naliczania wynagrodzeń, a także weryfikować kompletność i poprawność ich wypłacania. Zadbasz też o obsługę PPK oraz dostępnych benefitów i wymianę informacji w tym zakresie z w/w partnerem oraz dostawcami rozwiązań
Twoje wsparcie dla kierowników będzie polegać na:
* Współpracy w rozwiązywaniu problemów dotyczących relacji z pracownikami i proponowaniu rozwiązań;
* Doradztwie w zakresie prawa pracy oraz wewnętrznych procedur HR;
* Współpracy z liderami i pracownikami w celu stworzenia przyjaznego środowiska pracy;
* Projektowaniu i weryfikacji procesów onboardingowych i offboardingowych;
* Przygotowywanie niezbędnej dokumentacji w w/w kwestiach
Będziesz wdrażać strategie i współtworzyć projekty, czyli:
* Ściśle współpracować z Magdą, Patrycją oraz Elą #Atomówki*. Mamy mnóstwo pomysłów i zależy nam, aby doświadczenia pracownika z obszarem HR były bardzo pozytywne - niezależnie, czy chodzi o organizację integracji, poszukiwanie informacji w naszych systemach, czy uzyskanie informacji n/t składników wynagrodzenia;
* Staniesz się częścią międzynarodowego zespołu. Będziesz regularnie uczestniczyć w dzieleniu się best practices. Zostaniesz też członkiem/członkinią teamów projektowych wspierających strategię HR w całej organizacji
Customer Service Specialist z j. rosyjskim i angielskim
Wrocław
Wygasła: 26.08.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Odpowiadanie na telefoniczne i mailowe zapytania od klientów B2B,
Pomoc w identyfikacji i rozwiązywaniu bieżących problemów klientów związanych m.in. z technicznymi aspektami obsługi systemu, fakturami, reklamacjami i rezygnacjami,
Prezentowanie programu oraz koordynacja kwestii administracyjno-płacowych,
Prowadzenie negocjacji i codzienna współpraca z zespołem Sales, mająca na celu proponowanie dodatkowych usług i wspólne budowanie świetnych relacji z klientami
Dołączając do naszego zespołu przejmiesz zadania związane z administracją kadrami oraz strategicznym wsparciem kierowników poszczególnych działów w obszarze prawa pracy oraz wewnętrznych procedur HR. Jako członek zespołu HR będziesz uczestniczyć w implementacji międzynarodowej strategii HR czy współtworzyć projekty HR, w tym m.in. dotyczące onboardingu, digitalizacji i optymalizacji procesów
Co dokładnie przez to rozumiemy?
**Obszar kadrowy obejmuje następujące zadania:
-zapewnienie sprawnego procesu zatrudnienia nowych pracowników od strony kadrowej (w tym obcokrajowców)
-pełną obsługę kadrową pracowników i zleceniobiorców: wystawianie umów, aneksów do umów, dokumentów rozwiązujących stosunek pracy, świadectw pracy, wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu, tworzenie kont pracowników w systemach, bieżącą obsługę pracowników i zleceniobiorców
-prowadzenie akt osobowych pracowników i pozostałej dokumentacji pracowniczej zgodnie z aktualnym stanem prawnym
-ustalenie należnych limitów urlopowych oraz zarządzanie systemem urlopowym,
-monitorowanie terminów związanych z upływem zawartych umów, długotrwałymi nieobecnościami, badaniami medycyny pracy, szkoleniami BHP
-współpracując z naszym partnerem w kwestiach płacowych będziesz także weryfikować poprawność rozliczania czasu pracy pracowników, rozliczać delegacje, przygotowywać dane do naliczenia wynagrodzenia, a także weryfikować kompletność i poprawność wypłat wynagrodzeń dla pracowników i zleceniobiorców. Zadbasz także o obsługę procesu PPK w Spółce oraz dostępnych benefitów i wymianę informacji w tym zakresie z w/w partnerem oraz dostawcami rozwiązań
**Poprzez wsparcie kierowników rozumiemy:
-współpracę z w zakresie rozwiązywania problemów związanych z relacjami z pracownikami, zapewnienie podjęcia odpowiednich działań i oceny ryzyka
-doradztwo w zakresie prawa pracy oraz wewnętrznych procedur HR
-współpraca z liderami i pracownikami w celu stworzenia przyjaznego środowiska pracy
-projektowanie i weryfikację procesów onboardingowych, analizę przyczyn wyjścia z organizacji a także przygotowywanie niezbędnej dokumentacji związanej z podjętymi w ramach wsparcia decyzjami
**Implementacja strategii i współtworzenie projektów oznacza zaś:
-ścisłą współpracę z Magdą, Patrycją oraz Elą #Atomówki*. Mamy mnóstwo pomysłów i bardzo staramy się aby doświadczenia pracownika z obszarem HR były bardzo pozytywne, niezależnie czy chodzi o organizację integracji, poszukiwania informacji w naszych systemach czy uzyskanie informacji n/t składników wynagrodzenia
-jesteśmy także częścią zespołu międzynarodowego, regularnie uczestniczymy nie tylko w spotkaniach dzieląc się best practice, ale jesteśmy też członkami zespołów projektowych różnych inicjatyw wspierających strategię HR w całej organizacji
Praca Starszy Specjalista Sprzedaży (Klient Biznesowy)
Wrocław
Wygasła: 24.06.2022
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Praca Starszy Specjalista Sprzedaży (Klient Biznesowy)
Wrocław
Wygasła: 22.06.2022
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Starszy Specjalista Sprzedaży (Klient Biznesowy)
Powstańców Śląskich 15, Krzyki, Wrocław
Wygasła: 18.06.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
Jako członek zespołu Key Account & Strategic Account Management, będziesz pierwszym punktem kontaktowym dla naszych obecnych i potencjalnych klientów w segmencie średnich przedsiębiorstw, którzy chcą zintegrować swoje procesy transportowe z pomocą interfejsów TIMOCOM
Twoim zadaniem będzie zapewnienie ciągłego rozwoju sieci kontaktów z klientami, skuteczne zwiększenie sprzedaży naszych produktów, a także współpraca z zespołem PAM (Partner Account Manager) nad efektywną integracją interfejsów
Z uwagi na międzynarodowy zespół wymagamy doskonałej znajomości języka angielskiego. Aplikując załącz CV w języku angielskim
Twój region: Polska i region bałtycki; Segment: B2B - średnie przedsiębiorstwa
Twoje zadania:
- Nastawiona na partnerstwo, skuteczna telefoniczna akwizycja i upselling interfejsów
- Obsługą zapytań
- Negocjowanie warunków i umów
- Rozwijanie inicjatyw sprzedażowych w celu osiągnięcia wyznaczonych celów
- Rozszerzanie, zwiększanie i monitorowanie intensywności korzystania z interfejsów przez obecnych klientów
Specjalista / Specjalistka ds. sprzedaży z j. angielskim (Account Manager)
Wrocław
Wygasła: 05.03.2022
pełny etat
umowa o pracę
specjalista mid / senior
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Customer Service Specialist z j. angielskim
Wrocław
Wygasła: 12.02.2022
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Czym zajmujemy się w zespole Customer Service?
Odpowiadamy na telefoniczne i mailowe zapytania od klientów biznesowych
Pomagamy identyfikować i rozwiązywać ich bieżące problemy, związane np.z technicznymi awariami systemu, fakturami, reklamacjami i rezygnacjami. Dokonujemy także prezentacji programu oraz zajmujemy się kwestiami administracyjno-finansowymi
Naszym głównym zadaniem nie jest sprzedaż, a prowadzenie negocjacji i współpraca z zespołem Sales, aby zaproponować dodatkowe usługi i razem budować świetne relacje z klientami
Na co dzień współpracujemy także z pozostałymi zespołami TIMO #OneTeam!