1. Pracodawca
  2. Płock
  3. STAROSTWO POWIATOWE W PŁOCKU
Ocen
poleca firmę Opinie ()
Ocena ogólna pracodawcy

STAROSTWO POWIATOWE W PŁOCKU

Płock, ul. Bielska 59

Dodaj opinię, pomóż innym znaleźć dobrego pracodawcę

Wszystkie ( 0 ) Pozytywna ( 0 ) Neutralna ( 0 ) Negatywa ( 0 )

Użytkownik: Administrator

Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna? 0 0
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.

Rekrutacje prowadzone przez firmę:

Wszystkie (19) Aktualne ( 0 ) Archiwalne ( 19 )

Podinspektor w Wydziale Organizacji i Nadzoru

Płock
Wygasła: 18.09.2024
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • 1. przejmowanie dokumentacji spraw ostatecznie załatwionych z poszczególnych Wydziałów - zgodnie z ustalonym preliminarzem; 2. rozmieszczanie akt w archiwum zakładowym zgodnie z obowiązującymi zasadami w celu umożliwienia udostępnienia akt Wydziałom Starostwa; 3. prowadzenie ewidencji archiwum zakładowego; 4. udostępnianie dokumentacji Wydziałom Starostwa i prowadzenie w tym zakresie stosownej dokumentacji; 5. udzielanie Wydziałom bieżącego instruktażu w zakresie przygotowywania dokumentacji celem przekazania jej do archiwum zakładowego; 6. występowanie do Archiwum Państwowego o wydawanie zezwoleń na brakowanie dokumentacji niearchiwalnej; 7. brakowanie i niszczenie dokumentacji niearchiwalnej; 8. przekazywanie w stanie uporządkowanym do właściwego archiwum państwowego materiałów archiwalnych po upływie obowiązującego okresu ich przechowywania w archiwum zakładowym
od 4 300 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Dyrektor Wydziału Rozwoju Gospodarczego i Promocji

Płock
Wygasła: 27.05.2024
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • 1. Kierowanie działalnością Wydziału w zakresie zadań wynikających z Regulaminu Organizacyjnego Starostwa Powiatowego w Płocku. 2. Kierowanie Wydziałem zgodnie z obowiązującymi przepisami. 3. Nadzór i bieżąca kontrola nad prawidłowym
  • zgodnym z prawem i terminowym wykonywaniem zadań przez Wydział. 4. Nadzór nad przestrzeganiem przez pracowników przepisów o dyscyplinie pracy
  • ochronie informacji niejawnych
  • bhp oraz ochronie danych osobowych
Pokaż więcej >>
od 4 242 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Podinspektor w Wydziale Finansowym

Płock
Wygasła: 10.05.2024
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • 1. Prowadzenie obsługi finansowej w zakresie dochodów Powiatu i Skarbu Państwa
  • windykacji dochodów Powiatu i Skarbu Państwa; 2. Prowadzenie ksiąg rachunkowych jednostki w zakresie prowadzonej obsługi. 3. Sporządzanie sprawozdawczości budżetowej w zakresie prowadzonej obsługi. 4. Rozliczanie podatku VAT do Urzędu Skarbowego
od 4 242 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Podinspektor w Referacie Planowania i Realizacji Budżetu w Wydziale Finansowym

Płock
Wygasła: 10.05.2024
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • 1. Opracowywanie projektu Uchwały budżetowej oraz wieloletniej prognozy finansowej
  • 2. Opracowywanie projektów uchwał Rady Powiatu i Zarządu Powiatu w sprawach zmian w budżecie i wieloletniej prognozie budżetowej
  • 3. Prowadzenie ewidencji planu dochodów i wydatków budżetu Powiatu oraz budżetów jednostek organizacyjnych Powiatu
  • 4. Opracowywanie sprawozdań z wykonania budżetu Powiatu
  • 5. Współdziałanie z odpowiednimi komórkami wydziałów Starostwa i w celu prawidłowego planowania i realizacji zadań określonych w punktach 1
  • 2
  • 3
Pokaż więcej >>
od 4 242 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Geodeta w Wydziale Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami

Płock
Wygasła: 10.05.2024
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • 1. Wykonywanie zadań organu administracji publicznej zgodnie z zakresem działania Referatu określonym w Regulaminie Wewnętrznych Wydziału GGN. 2. Przygotowywanie
  • projektów decyzji
  • pism i innych dokumentów w ramach prowadzonych spraw oraz parafowanie opracowywanych projektów dokumentów. 3. Przygotowywanie i przekazywanie danych z zakresu działania Referatu do zasilenia systemów baz prowadzonych przez Starostę Płockiego. 4. Przygotowywanie informacji
  • sprawozdań
  • projektów pism i decyzji w zakresie prowadzonych spraw. 5. Wprowadzanie i zatwierdzanie udokumentowanych zmian w prowadzonych przez Referat rejestrach i bazach danych powiatowego państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego. 6. Sporządzanie i podpisywanie wydawanych zbiorów danych
  • materiałów
  • dokumentów i licencji korzystania z powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego w zakresie działania Referatu. 7. Naliczanie opłat z tytułu odpłatnego udostępnienia danych i materiałów oraz dokonania czynności dotyczącego powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego i podpisywanie Dokumentu Obliczenia Opłaty z ww. tytułu. 8. Kontrola
  • weryfikacja pod względem zgodności z przepisami prawa obowiązującymi w geodezji
  • dokumentów i materiałów składanych do powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego
  • podpisywanie protokołu weryfikacji w pełnym zakresie. 9. Przyjęcie zbiorów danych i materiałów do powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego oraz potwierdzenie podpisem wpisu do prowadzonej ewidencji
Pokaż więcej >>
od 4 242 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Kierownik Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Wydziale Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami

Płock
Wygasła: 12.04.2024
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • 1. Organizowanie
  • nadzorowanie i wspomaganie pracy wykonywanej w Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej
  • 2. Wykonywanie zadań organu administracji geodezyjnej i kartograficznej wynikających z prawa geodezyjnego i kartograficznego
  • w szczególności związanych z prowadzeniem powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego
  • 3. Wykonywanie zadań organu administracji geodezyjnej i kartograficznej wynikających z przepisów o infrastrukturze informacji przestrzennej
  • w tym uczestnictwo w prowadzeniu geodezyjnego portalu internetowego
  • 4. Wykonywanie zadań organu administracji geodezyjnej i kartograficznej wynikających z ustawy o gospodarce nieruchomościami
  • a w szczególności związanych z przeprowadzaniem powszechnej taksacji nieruchomości i ustalaniem wartości katastralnej nieruchomości na podstawie dostępnych dokumentów i informacji
  • 5. Wykonywanie czynności związanych z prowadzeniem postępowań o udzielenie zamówień publicznych dla prac zlecanych przez Wydział z zakresu działania kierowanego Referatu
Pokaż więcej >>
od 4 242 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Podinspektor w Wydziale Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami

Płock
Wygasła: 26.01.2024
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • l . Wykonywanie zadań organu administracji geodezyjnej i kartograficznej wynikających z przepisów: a) Ustawy prawo geodezyjne i kartograficznego
  • w szczególności prowadzenie postepowań oraz rejestrów ewidencji gruntów i budynków
  • gleboznawczej klasyfikacji gruntów
  • rejestru cen nieruchomości. b) Ustawy o infrastrukturze informacji przestrzennej
  • w tym uczestnictwo w prowadzeniu geodezyjnego portalu internetowego. c) Ustawy o gospodarce nieruchomościami dotyczącymi: - Przeprowadzania powszechnej taksacji nieruchomości i ustalaniem wartości katastralnej nieruchomości na podstawie dostępnych dokumentów i informacji; - Opiniowania projektów podziału nieruchomości stanowiących własność Skarbu Państwa dokonywanych z urzędu oraz opiniowania projektów podziału nieruchomości stanowiących własność Powiatu Płockiego. d) Ustawy o ujawnianiu w księgach wieczystych prawa własności nieruchomości Skarbu Państwa oraz jednostek samorządu terytorialnego
  • a w szczególności związanych z prowadzeniem Punktu Konsultacyjno-lnformacyjnego. 2. Wykonywanie zadań organu administracji publicznej dotyczących scalania i wymiany gruntów. 3. Realizacja zasad i trybu postępowania przy wdawaniu decyzji o zezwoleniu na realizacje inwestycji drogowej - wynikających z zarządzeń Starosty Płockiego. 4. Udział w przygotowywaniu dokumentów w zakresie merytorycznym niezbędnych do przeprowadzania postępowań o udzielenie zamówień publicznych. 5. Sporzadzanie wypisów i wyrysów z mapy ewidencyjnej
Pokaż więcej >>
od 4 242 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Kierownik Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Wydziale Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami

Płock
Wygasła: 26.01.2024
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • 1. Organizowanie
  • nadzorowanie i wspomaganie pracy wykonywanej w Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej
  • 2. Wykonywanie zadań organu administracji geodezyjnej i kartograficznej wynikających z prawa geodezyjnego i kartograficznego
  • w szczególności związanych z prowadzeniem powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego
  • 3. Wykonywanie zadań organu administracji geodezyjnej i kartograficznej wynikających z przepisów o infrastrukturze informacji przestrzennej
  • w tym uczestnictwo w prowadzeniu geodezyjnego portalu internetowego
  • 4. Wykonywanie zadań organu administracji geodezyjnej i kartograficznej wynikających z ustawy o gospodarce nieruchomościami
  • a w szczególności związanych z przeprowadzaniem powszechnej taksacji nieruchomości i ustalaniem wartości katastralnej nieruchomości na podstawie dostępnych dokumentów i informacji
  • 5. Wykonywanie czynności związanych z prowadzeniem postępowań o udzielenie zamówień publicznych dla prac zlecanych przez Wydział z zakresu działania kierowanego Referatu
Pokaż więcej >>
od 4 242 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Podinspektor w Wydziale Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami

Płock
Wygasła: 05.01.2024
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • 1. Wykonywanie zadań organu administracji geodezyjnej i kartograficznej wynikających z przepisów: a) Ustawy prawo geodezyjne i kartograficznego
  • w szczególności prowadzenie postepowań oraz rejestrów ewidencji gruntów i budynków
  • gleboznawczej klasyfikacji gruntów
  • rejestru cen nieruchomości. b) Ustawy o infrastrukturze informacji przestrzennej
  • w tym uczestnictwo w prowadzeniu geodezyjnego portalu internetowego. c) Ustawy o gospodarce nieruchomościami dotyczącymi: Przeprowadzania powszechnej taksacji nieruchomości i ustalaniem wartości katastralnej nieruchomości na podstawie dostępnych dokumentów i informacji; Opiniowania projektów podziału nieruchomości stanowiących własność Skarbu Państwa dokonywanych z urzędu oraz opiniowania projektów podziału nieruchomości stanowiących własność Powiatu Płockiego. d) Ustawy o ujawnianiu w księgach wieczystych prawa własności nieruchomości Skarbu Państwa oraz jednostek samorządu terytorialnego
  • a w szczególności związanych z prowadzeniem Punktu Konsultacyjno-lnformacyjnego. 2. Wykonywanie zadań organu administracji publicznej dotyczących scalania i wymiany gruntów. 3. Realizacja zasad i trybu postępowania przy wdawaniu decyzji o zezwoleniu na realizacje inwestycji drogowej - wynikających z zarządzeń Starosty Płockiego. 4. Udział w przygotowywaniu dokumentów w zakresie merytorycznym niezbędnych do przeprowadzania postępowań o udzielenie zamówień publicznych. 5. Sporzadzanie wypisów i wyrysów z mapy ewidencyjnej
Pokaż więcej >>
od 4 242 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Podinspektor w Wydziale Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami

Płock
Wygasła: 11.12.2023
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • l . Wykonywanie zadań organu administracji geodezyjnej i kartograficznej wynikających z przepisów: a) Ustawy prawo geodezyjne i kartograficznego
  • w szczególności prowadzenie postepowań oraz rejestrów ewidencji gruntów i budynków
  • gleboznawczej klasyfikacji gruntów
  • rejestru cen nieruchomości. b) Ustawy o infrastrukturze informacji przestrzennej
  • w tym uczestnictwo w prowadzeniu geodezyjnego portalu internetowego. c) Ustawy o gospodarce nieruchomościami dotyczącymi: Przeprowadzania powszechnej taksacji nieruchomości i ustalaniem wartości katastralnej nieruchomości na podstawie dostępnych dokumentów i informacji; Opiniowania projektów podziału nieruchomości stanowiących własność Skarbu Państwa dokonywanych z urzędu oraz opiniowania projektów podziału nieruchomości stanowiących własność Powiatu Płockiego. d) Ustawy o ujawnianiu w księgach wieczystych prawa własności nieruchomości Skarbu Państwa oraz jednostek samorządu terytorialnego
  • a w szczególności związanych z prowadzeniem Punktu Konsultacyjno-lnformacyjnego. 2. Wykonywanie zadań organu administracji publicznej dotyczących scalania i wymiany gruntów. 3. Realizacja zasad i trybu postępowania przy wdawaniu decyzji o zezwoleniu na realizacje inwestycji drogowej - wynikających z zarządzeń Starosty Płockiego. 4. Udział w przygotowywaniu dokumentów w zakresie merytorycznym niezbędnych do przeprowadzania postępowań o udzielenie zamówień publicznych. 5. Sporzadzanie wypisów i wyrysów z mapy ewidencyjnej
Pokaż więcej >>
od 3 600 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Kierownik Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Wydziale Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami

Płock
Wygasła: 11.12.2023
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • 1. Organizowanie
  • nadzorowanie i wspomaganie pracy wykonywanej w Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej
  • 2. Wykonywanie zadań organu administracji geodezyjnej i kartograficznej wynikających z prawa geodezyjnego i kartograficznego
  • w szczególności związanych z prowadzeniem powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego
  • 3. Wykonywanie zadań organu administracji geodezyjnej i kartograficznej wynikających z przepisów o infrastrukturze informacji przestrzennej
  • w tym uczestnictwo w prowadzeniu geodezyjnego portalu internetowego
  • 4. Wykonywanie zadań organu administracji geodezyjnej i kartograficznej wynikających z ustawy o gospodarce nieruchomościami
  • a w szczególności związanych z przeprowadzaniem powszechnej taksacji nieruchomości i ustalaniem wartości katastralnej nieruchomości na podstawie dostępnych dokumentów i informacji
  • 5. Wykonywanie czynności związanych z prowadzeniem postępowań o udzielenie zamówień publicznych dla prac zlecanych przez Wydział z zakresu działania kierowanego Referatu
Pokaż więcej >>
od 3 600 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Geodeta w Wydziale Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami

Płock
Wygasła: 01.12.2023
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Obowiązki:
  • 1. Wykonywanie zadań organu administarcji geodezyjnej i kartograficznej wynikających z prawa geodezyjnego i kartograficznego
  • w szczególności związanych z prowadzeniem powiatowego zasabu geodeyzjnego i kartograficznego. Na stanowisku pracy widodącym zadaniem będzie udział w: a) bieżącym prowadzeniu informatycznych baz graficznych powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego w szczególności mapy zasadniczej
  • b) kontroli
  • weryfikacji pod względem zgodności z przepisami prawa obowiązyjącymi w geodezji
  • dokumnetów i materiałów składanych do powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego
  • podpisywanie protokołu weryfikacji w pełnym zakresie
  • c) wykonywanie obowiązków administratora geodezyjnego portalu internetowego
  • d) przewodniczenie naradom koordynacyjnym usytuowania projektowanych sieci uzbrojenia terenu - wg zasad ustalonych w aktach prawa wewnętrznego. 2. Wykonywanie zadań organu administracji geodezyjnej i kartograficznej wynikających z przepisów: a) o infrastrukturze informacji przestrzennej
  • b) ustawy o gospodarce nieruchomościami związanymi z przeprowadzeniem powszechnej taksacji nieruchomości i ustaleniem wartości katastalnej nieruchomości na podstawie dostępnych dokumentów i informacji
Pokaż więcej >>
od 3 600 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Podinspektor w Wydziale Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami

Płock
Wygasła: 24.11.2023
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • l . Wykonywanie zadań organu administracji geodezyjnej i kartograficznej wynikających z przepisów: a) Ustawy prawo geodezyjne i kartograficznego
  • w szczególności prowadzenie postepowań oraz rejestrów ewidencji gruntów i budynków
  • gleboznawczej klasyfikacji gruntów
  • rejestru cen nieruchomości. b) Ustawy o infrastrukturze informacji przestrzennej
  • w tym uczestnictwo w prowadzeniu geodezyjnego portalu internetowego. c) Ustawy o gospodarce nieruchomościami dotyczącymi: Przeprowadzania powszechnej taksacji nieruchomości i ustalaniem wartości katastralnej nieruchomości na podstawie dostępnych dokumentów i informacji; Opiniowania projektów podziału nieruchomości stanowiących własność Skarbu Państwa dokonywanych z urzędu oraz opiniowania projektów podziału nieruchomości stanowiących własność Powiatu Płockiego. d) Ustawy o ujawnianiu w księgach wieczystych prawa własności nieruchomości Skarbu Państwa oraz jednostek samorządu terytorialnego
  • a w szczególności związanych z prowadzeniem Punktu Konsultacyjno-lnformacyjnego. 2. Wykonywanie zadań organu administracji publicznej dotyczących scalania i wymiany gruntów. 3. Realizacj zasad i trybu postępowania przy wdawaniu decyzji o zezwoleniu na realizacje inwestycji drogowej - wynikających z zarządzeń Starosty Płockiego. 4. Udział w przygotowywaniu dokumentów w zakresie merytorycznym niezbędnych do przeprowadzania postępowań o udzielenie zamówień publicznych. 5. Sporzadzanie wypisów i wyrysów z mapy ewidencyjnej
Pokaż więcej >>
od 3 600 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Kierownik Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Wydziale Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami

Płock
Wygasła: 24.11.2023
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • 1. Organizowanie
  • nadzorowanie i wspomaganie pracy wykonywanej w Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej
  • 2. Wykonywanie zadań organu administracji geodezyjnej i kartograficznej wynikających z prawa geodezyjnego i kartograficznego
  • w szczególności związanych z prowadzeniem powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego
  • 3. Wykonywanie zadań organu administracji geodezyjnej i kartograficznej wynikających z przepisów o infrastrukturze informacji przestrzennej
  • w tym uczestnictwo w prowadzeniu geodezyjnego portalu internetowego
  • 4. Wykonywanie zadań organu administracji geodezyjnej i kartograficznej wynikających z ustawy o gospodarce nieruchomościami
  • a w szczególności związanych z przeprowadzaniem powszechnej taksacji nieruchomości i ustalaniem wartości katastralnej nieruchomości na podstawie dostępnych dokumentów i informacji
  • 5. Wykonywanie czynności związanych z prowadzeniem postępowań o udzielenie zamówień publicznych dla prac zlecanych przez Wydział z zakresu działania kierowanego Referatu
Pokaż więcej >>
od 3 600 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Podinspektor w Wydziale Organizacji i Nadzoru - Referat Organizacyjny

Płock
Wygasła: 23.09.2022
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • 1. Prowadzenie spraw w zakresie funkcjonowania systemu nieodpłatnej pomocy prawnej i nieodpłatnego poradnictwa obywatelskiego oraz edukacji prawnej w Powiecie Płockim
  • w szczególności: a) organizacja konkursów na powierzenie organizacjom pozarządowym prowadzenie punktów nieodpłatnej pomocy prawnej i nieodpłatnego poradnictwa obywatelskiego oraz edukacji prawnej; b) przygotowywanie corocznych porozumień z gminami na wspólną realizację zadań z powiatem z zakresu administracji rządowej; c) przygotowywanie wykazów planowanych dyżurów w zakresie nieodpłatnej pomocy prawnej i nieodpłatnego poradnictwa obywatelskiego; d) współdziałanie z gminami lub jednostkami organizacyjnymi powiatu w celu właściwego wyposażenia punktów nieodpłatnej pomocy prawnej i nieodpłatnego poradnictwa obywatelskiego zgodnie z odrębnymi przepisami; e) przygotowywanie corocznych porozumień z okręgowymi radami adwokatów i radców prawnych w sprawie udzielania nieodpłatnej pomocy prawnej; f) przygotowywanie umów o świadczenie nieodpłatnej pomocy prawnej przez adwokatów
  • radców prawnych i ich zastępców oraz ich monitorowanie i przechowywanie dokumentacji o udzielonej nieodpłatnej pomocy prawnej; g) przeprowadzanie kontroli punktów nieodpłatnej pomocy prawnej i nieodpłatnego poradnictwa obywatelskiego. 2. Przygotowywanie na polecenie Starosty Płockiego okresowych sprawozdań z funkcjonowania systemu nieodpłatnej pomocy prawnej i nieodpłatnego poradnictwa obywatelskiego w Powiecie Płockim
Pokaż więcej >>
od 3 010 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Kierownik Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Wydziale Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami

Płock
Wygasła: 22.08.2022
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • 1. organizowanie
  • nadzorowanie i wspomaganie pracy wykonywanej w Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej
  • 2. wykonywanie zadań organu administracji geodezyjnej i kartograficznej wynikających z prawa geodezyjnego i kartograficznego
  • w szczególności związanych z prowadzeniem powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego
  • 3. wykonywanie zadań organu administracji geodezyjnej i kartograficznej wnikających z przepisów o infrastrukturze informacji przestrzennej
  • w tym uczestnictwo w prowadzeniu geodezyjnego portalu internetowego
  • 4. wykonywanie zadań organu administracji geodezyjnej i kartograficznej wynikających z ustawy o gospodarce nieruchomościami
  • a w szczególności związanych z przeprowadzaniem powszechnej taksacji nieruchomości i ustalaniem wartości katastralnej nieruchomości na podstawie dostępnych dokumentów i informacji
  • 5. wykonywanie czynności związanych z prowadzeniem postępowań o udzielenie zamówień publicznych dla prac zlecanych przez Wydział z zakresu działania kierowanego Referatu
Pokaż więcej >>
od 3 010 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Kierownik w dziale geodezji i gospodarki nieruchomościami

Płock
Wygasła: 12.05.2022
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • 1. organizowanie
  • nadzorowanie i wspomaganie pracy wykonywanej w Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej
  • 2. wykonywanie zadań organu administracji geodezyjnej i kartograficznej wynikających z prawa geodezyjnego i kartograficznego
  • w szczególności związanych z prowadzeniem powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego
  • 3. wykonywanie zadań organu administracji geodezyjnej i kartograficznej wynikających z przepisów o infrastrukturze informacji przestrzennej
  • w tym uczestnictwo w prowadzeniu geodezyjnego portalu internetowego
  • 4. wykonywanie zadań organu administracji geodezyjnej i kartograficznej wynikających z ustawy o gospodarce nieruchomościami
  • a w szczególności związanych z przeprowadzaniem powszechnej taksacji nieruchomości i ustalaniem wartości katastralnej nieruchomości na podstawie dostępnych dokumentów i informacji
  • 5. wykonywanie czynności związanych z prowadzeniem postępowań o udzielenie zamówień publicznych dla prac zlecanych przez Wydział z zakresu działania kierowanego Referatu. Praca w siedzibie Urzędu
  • ul. Bielska 59 oraz w niezbędnym zakresie w terenie. Stanowisko pracy na III piętrze. Stanowisko pracy w pozycji siedzącej
  • związane z pracą przy
Pokaż więcej >>
od 3 010 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Kierownik Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej

Płock
Wygasła: 16.03.2022
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • 1. organizowanie
  • nadzorowanie i wspomaganie pracy wykonywanej w Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej
  • 2. wykonywanie zadań organu administracji geodezyjnej i kartograficznej wynikających z prawa geodezyjnego i kartograficznego
  • w szczególności związanych z prowadzeniem powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego
  • 3. wykonywanie zadań organu administracji geodezyjnej i kartograficznej wynikających z przepisów o infrastrukturze informacji przestrzennej
  • w tym uczestnictwo w prowadzeniu geodezyjnego portalu internetowego
  • 4. wykonywanie zadań organu administracji geodezyjnej i kartograficznej wynikających z ustawy o gospodarce nieruchomościami
  • a w szczególności związanych z przeprowadzaniem powszechnej taksacji nieruchomości i ustalaniem wartości katastralnej nieruchomości na podstawie dostępnych dokumentów i informacji
  • 5. wykonywanie czynności związanych z prowadzeniem postępowań o udzielenie zamówień publicznych dla prac zlecanych przez Wydział z zakresu działania kierowanego Referatu
Pokaż więcej >>
od 3 010 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Podinspektor w Wydziale Organizacji i Nadzoru

Płock
Wygasła: 15.02.2022
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • 1. Obsługa systemu Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją
  • w tym między innymi: - rejestracja pism przychodzących do kancelarii ogólnej; - wprowadzenie do systemu wszystkich danych o dokumencie; - zamiana postaci papierowej dokumentów w wersję elektroniczną poprzez jej skanowanie i dołączanie do systemu; - przekazanie dokumentów do rozpatrzenia dysponentom; 2. Obsługa poczty elektronicznej. 3. Obsługa Kancelarii Ogólnej Starostwa
  • w tym między innymi: - przyjmowanie korespondencji
  • przesyłek oraz paczek
  • segregowanie i dostarczanie ich do poszczególnych adresatów
  • - prowadzenie obowiązującej ewidencji otrzymanej korespondencji
  • - przyjmowanie korespondencji z poszczególnych wydziałów Starostwa
  • - wysyłanie korespondencji i przesyłek
Pokaż więcej >>
od 3 010 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne