Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (16)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 16 )
Samodzielna księgowa
Orzycka 27, Mokotów, Warszawa
Wygasła: 05.05.2024
pełny etat, część etatu
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Do obowiązków zatrudnionej osoby będzie należało prowadzenie pełnej obsługi księgowej obsługiwanych przez Biuro firm, we współpracy z pozostałymi osobami z Biura i z Głównym Księgowym
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Menadżer restauracji / kantyny
Romanowska 55F, Bałuty, Łódź
Wygasła: 24.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
menedżer
Obowiązki:
organizacja pracy i przygotowanie do otwarcia części gastronomicznej Kompleksu Senioralnego
opracowanie planu marketingowego
dotarcie do szerokiej grupy klientów za pomocą różnych mediów (np. telewizja, radio, druk, oraz reklama outdoorowa)
zarządzanie social mediami (Facebook, Instagram)
zatrudnienie personelu w tym szefa kuchni
współpraca z mieszkańcami Kompleksu Senioralnego w kwestii ustalenia diety oraz podawania posiłków do lokali
kontrola jakości podawanych potraw i napojów, dbanie o zachowanie standardów restauracji
organizowanie i koordynowanie szkoleń dla personelu, nadzór nad procesem rekrutacji i szkolenia nowych Pracowników
planowanie i organizowanie codziennych działań restauracji, w tym ustalanie grafików pracy, dbanie o ewidencję fiskalną, stany magazynowe, zamówienia oraz rozliczenia
reagowanie na sytuacje krytyczne np. awarie
nadzór nad przestrzeganiem prawa wynikającego z obowiązujących przepisów
współtworzenie karty menu wspólnie z Szefem Kuchni
składanie zamówień
kontrola kosztów
kontrolowanie i optymalizacja stanów magazynowych
nadzór nad przestrzeganiem zasad BHP oraz HACCP
prowadzenie dokumentacji związanej z funkcjonowaniem lokalu
realizacja innych zadań związanych z efektywnym funkcjonowaniem restauracji, będących w gestii Managera
Spółka poszukuje Menadżera Kompleksu Senioralnego. Spółka kończy budowę nowatorskiego Kompleksu Senioralnego wkomponowanego w istniejące osiedle mieszkaniowe. W skład Kompleksu wchodzić będą lokale mieszkalne oraz centrum medyczne i gastronomiczne usytułowane w budynku składającym się z dwóch wież połączonych ze sobą funkcjonalnym łącznikiem. Część lokali przeznaczona jest na sprzedaż, część na wynajem dla przyszłych lokatorów Kompleksu. Otwarcie Kompleksu przewiduje się na początek 2024 roku. Twój zakres obowiązków:
Zapewnienie wysokich standardów obsługi mieszkańca Kompleksu, kontakty z klientami oraz potencjalnymi zainteresowanymi
Planowanie i organizacja działań medyczno-terapeutycznych, opiekuńczych, rekreacyjnych i kulturalnych dla mieszkańców,
Współpraca z rodzinami podopiecznych,
Zarządzanie zespołem oraz koordynacja pracy personelu (szkolenie, planowanie harmonogramu pracy, kontrola jakości pracy personelu, nadzór obsady, motywowanie),
Organizacja działań oraz optymalizacja kosztów w zakresie wykonywanych usług medycznych, gastronomicznych, pralniczych, sprzątających, artystycznych, dostawy środków medycznych itp,
Nadzór nad przestrzeganiem prawa wynikającego z obowiązujących przepisów
Prowadzenie sekretariatu Zarządu i biura Spółki - wszystkie czynności administracyjne związane z prowadzeniem sekretariatu
Wspomaganie pracy biura poprzez zapewnienie sprawnego przebiegu informacji oraz wspieranie pracy kierownictwa w czynnościach administracyjnych
Zapewnienie efektywnej komunikacji wewnętrznej, głównie poprzez notowanie, przetwarzanie i przekazywanie informacji
Prowadzenie kalendarza spotkań i kontrolowanie terminów
Przyjmowanie klientów, interesantów, współpracowników osobiście lub przez telefon, odpowiadanie na ich zapytania lub kierowanie do odpowiednich osób
Pisanie, redagowanie, formatowanie i edytowanie tekstów, listów, danych dla Zarządu, klienta lub kontrahenta
Zarządzanie dokumentami Spółki - wszystkie obowiązki dotyczące ewidencji, przepływu i tworzenia korespondencji, zabezpieczanie dokumentów, porządkowanie oraz prowadzenie ułatwiającego dostęp do dokumentów archiwum, czuwanie nad terminowym i prawidłowym obiegiem dokumentów, kontrolowanie dokumentów zgodnie z obowiązującymi procedurami
Przygotowywanie dokumentacji do aktów notarialnych
Obsługa kredytowa Spółki (uzupełnianie wniosków kredytowych i załączników, kompletowanie dokumentów do banku, składanie wniosków do innych instytucji na potrzeby kredytu [np. US, ZUS, banki] stały kontakt z pracownikami banku itp.)
Przygotowywanie dokumentacji i wniosków na potrzeby funkcjonowania Spółki
Współpraca z biurem księgowym i terminowe przekazywanie dokumentów księgowych /dowodów księgowych/ zgodnie z obowiązującymi procedurami
Prowadzenie elektronicznej ewidencji faktur
Definiowanie i wprowadzanie w systemie bankowym przelewów do „koszyka” na podstawie zaakceptowanych przez Zarząd faktur zgodnie z terminami określonymi w przepływach
Utrzymywanie w tajemnicy dokumentów i informacji obwarowanych tajemnicą służbową
Stały kontakt z działem prawnych w zakresie dokumentacji/obsługi Spółki
Wspieranie i pomoc w realizacji określonych zadań Spółki
Pozostałe zadania i polecenia przekazane przez Zarząd Spółki, a nie określone w powyższym zakresie