Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (146)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 146 )
Kierownik Sekcji Obsługi Wydarzeń
Mordechaja Anielewicza 6, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 11.05.2024
pełny etat
umowa na zastępstwo
praca hybrydowa
kierownik / koordynator
Obowiązki:
Zarządzanie Sekcją Obsługi Wydarzeń poprzez:
zapewnienie efektywnej organizacji pracy powierzonej sekcji, zarządzanie podległymi pracownikami oraz nadzór nad realizacją powierzonych im zadań, w tym tworzenie harmonogramów pracy i nadzór nad ich przestrzeganiem;
zapewnianie kompleksowej obsługi realizacji wydarzeń programowych i komercyjnych, w tym m.in.: koordynacja realizacji zadań, nadzór nad obsługą techniczną i realizowanymi zakupami;
współpracę z innymi działami Muzeum w zakresie zgodnej ze standardami obsługi wydarzeń;
inicjowanie i koordynowanie współpracy podległej sekcji z pozostałymi komórkami organizacyjnymi Muzeum;
nadzór nad utrzymywaniem pełnej sprawności Centrum Konferencyjnego POLIN oraz nad ruchomym i stałym wyposażeniem w zakresie nagłośnienia i oświetlenia;
nadzór nad przygotowaniem i realizacją umów z podmiotami zewnętrznymi (w zakresie usługi wynajmu przestrzeni Muzeum) oraz aktywne pozyskiwanie klientów (marketing i promocja);
realizację strategii i planu sprzedaży;
nadzór nad koordynacją rezerwacji pomieszczeń i przestrzeni komercyjnej;
przygotowywanie raportów dotyczących wynajmu powierzchni komercyjnych i sprzedaży usług;
koordynację realizacji zadań w ramach powierzonych projektów;
Wsparcie Działu Prawnego w realizacji bieżących zadań, w tym m.in.:
sprawdzanie dokumentów formalno-prawnych pod względem ich kompletności i zgodności z wewnętrznymi regulacjami;
weryfikowanie i opiniowanie umów pod względem zgodności z obowiązującymi przepisami prawa;
tworzenie projektów innych dokumentów formalno-prawnych (np. projektów regulacji wewnętrznych) pod nadzorem kierownika działu i przy wsparciu specjalistów ds. prawnych;
sporządzanie analiz prawnych pod nadzorem radców prawnych oraz dokonywanie analiz orzecznictwa i doktryny z wykorzystaniem systemów informacji prawnej np. Legalis i Lex;
dokonywanie bieżącej analizy aktów prawnych pod kątem ewentualnego wpływu tych regulacji na funkcjonowanie instytucji i jej obowiązki;
sporządzanie projektów pism, w tym pism procesowych oraz projektów umów;
aktualizacja danych Muzeum w rejestrach;
prowadzenie rejestrów umów, pełnomocnictw, zarządzeń;
wsparcie w bieżącej obsłudze postępowań przetargowych;
obsługa pism wychodzących i przychodzących do działu prawnego;
przygotowywanie zestawień i sprawozdań związanych z realizacją bieżących zadań działu prawnego;
Specjalista / Specjalistka ds. zamówień publicznych
Mordechaja Anielewicza 6, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 02.05.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Nadzór nad zamówieniami i wydatkami poniżej i powyżej progu przetargowego, w tym:
samodzielne prowadzenie postępowań na podstawie ustawy z dnia 11 września 2019 r. prawo zamówień publicznych w pełnym zakresie m.in. tworzenie specyfikacji warunków zamówienia, ogłaszanie postępowań, korespondencja z wykonawcami, prowadzenie obsługi sekretariackiej prac komisji, ocena formalna ofert, tworzenie wezwań do uzupełnień, wyjaśnień, wykluczeń, ogłaszanie wyników, przygotowywanie wszelkich dokumentów; wymaganych przepisami prawa oraz regulacjami wewnętrznymi;
tworzenie rocznego planu zamówień publicznych dot. wydatków powyżej i poniżej progu zamówień publicznych oraz bieżąca jego korekta;
weryfikacja trybu postępowania wraz z opiniowaniem wyboru trybu;
weryfikacja opisu przedmiotu zamówienia pod kątem zgodności z PZP;
weryfikacja sposobu ustalenia szacunkowej wartości zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami;
udzielanie wyjaśnień w zakresie obowiązujących przepisów prawnych dotyczących zamówień publicznych;
udział w komisjach przetargowych w roli sekretarza lub członka komisji;
weryfikacja projektów umów pod względem ich zgodności z przepisami dot. zamówień publicznych (PZP);
przygotowywanie odpowiedzi na odwołania oraz innych dokumentów związanych z wniesionymi środkami ochrony prawnej;
tworzenie sprawozdań z zamówień publicznych na potrzeby Muzeum oraz Urzędu Zamówień Publicznych, z uwzględnieniem wytycznych Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego, opracowywanie, wdrażanie i nadzorowanie przestrzegania regulacji wewnętrznych dot. zamówień publicznych, oraz regulacji Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego oraz Prezydenta m.st. Warszawy w tym zakresie;
przygotowywanie dokumentacji oraz udzielanie odpowiedzi na potrzeby kontroli;
współpraca z Głównym Księgowym, Radcą Prawnym oraz pracownikami merytorycznymi w zakresie zamówień publicznych
sporządzanie harmonogramów prac na Wystawie Stałej oraz realizacja zadań zgodnie z przyjętym założeniami;
planowanie budżetu prac na Wystawie Stałej oraz nadzór nad jego realizacją i utrzymaniem dyscypliny kosztów;
koordynacja zaplanowanych działań oraz nadzór nad terminową realizacją poszczególnych zadań;
zawieranie umów z projektantami i podwykonawcami oraz nadzór nad realizacją warunków zawartych z umów;
realizacja zakupów niezbędnych do produkcji, w tym m.in.: przygotowywanie umów, opisy faktur i dokumentów, prowadzenie we współpracy z odpowiednimi komórkami Muzeum przetargów oraz przygotowywanie ofert porównawczych;
bieżące reagowanie na zgłaszane usterki na wystawie i koordynowanie ich usuwania;
udział w rotacjach obiektów;
monitorowanie stanu technicznego elementów wystawy w ramach obowiązków Działu Wystaw;
prowadzenie dokumentacji wystawy (w tym umów, budżetu, harmonogramu) zgodnie z prawem zamówień publicznych w ramach działań związanych z rozwojem Wystawy Stałej
realizacja procesów kadrowych (administracja kadrowa, ewidencja czasu pracy, obsługa administracyjna benefitów oferowanych pracownikom, itp.);
przygotowywanie i aktualizowanie dokumentacji pracowniczej (dokumentacja związana z zatrudnieniem, czasem pracy, akta osobowe, aktualizacja badań lekarskich, szkoleń BHP);
koordynacja procesu zatrudniania pracowników;
sporządzanie dokumentów związanych z zatrudnianiem i zmianą warunków zatrudnienia;
udzielanie pracownikom informacji i wyjaśnień związanych z zatrudnieniem oraz w zakresie prawa pracy, ubezpieczeń społecznych oraz obowiązujących zasad i regulaminów;
planowanie i organizacja szkoleń;
dbanie o prawidłowe funkcjonowanie procesu informacji zwrotnej (ocen okresowych);
organizacja spotkań i wydarzeń dla pracowników oraz przygotowywanie materiałów i informacji (e-mail, intranet) w ramach komunikacji wewnętrznej;
prowadzenie lub aktywny udział w projektach realizowanych przez Dział Kadr oraz wdrażanie nowo opracowanych procesów i standardów;
prowadzenie procesów rekrutacyjnych, w tym tworzenie ogłoszeń, opisów stanowisk, przeprowadzanie rozmów zgodnie z obowiązującymi standardami;
wdrażanie nowych pracowników – koordynacja i realizacja planu wdrożenia i szkoleń wstępnych;
prowadzenie ewidencji, wydawanie, przyjmowanie oraz nadawania uprawnień w systemie kontroli dostępu funkcjonującym w Muzeum;
bieżące działania mające na celu tworzenie stref dostępu oraz odpowiednich uprawnień do poruszania się w strefach przez pracowników Muzeum;
prowadzenie ewidencji i gospodarki kluczami w Muzeum;
prowadzenie działań w Muzeum w zakresie zarządzania kryzysowego oraz działań obronnych;
prowadzenie cyklicznych szkoleń dla pracowników Muzeum w zakresie obowiązujących w Muzeum procedur, planów oraz zasad ochrony fizycznej;
bieżąca aktualizacja, opracowywanie i wdrażanie procedur z zakresu bezpieczeństwa, niezbędnych do prawidłowego zabezpieczenia Muzeum;
organizowanie oraz koordynacja prawidłowego zabezpieczenia wydarzeń organizowanych przez Muzeum od strony technicznej (systemy bezpieczeństwa) i ochrony fizycznej;
bieżący nadzór nad przestrzeganiem procedur bezpieczeństwa przez osoby przebywające na terenie Muzeum;
stała współpraca ze służbami i instytucjami współpracującymi z Działem Bezpieczeństwa Muzeum oraz z ochroną budynku, reprezentowanie Muzeum w spotkaniach z przedstawicielami w/w podmiotów;
przygotowywanie projektów pism, umów i innych dokumentów z zakresu bezpieczeństwa;
prowadzenie i archiwizacja dokumentacji Działu Bezpieczeństwa
Wsparcie Działu Prawnego w realizacji bieżących zadań, w tym m.in.:
sprawdzanie dokumentów formalno-prawnych pod względem ich kompletności i zgodności z wewnętrznymi regulacjami;
opiniowanie umów pod względem zgodności z obowiązującymi przepisami prawa;
tworzenie dokumentów formalno-prawnych (np. projektów regulacji wewnętrznych) pod nadzorem kierownika i działu i przy wsparciu specjalistów ds. prawnych;
sporządzanie analiz prawnych pod nadzorem radców prawnych oraz dokonywanie analiz orzecznictwa i doktryny z wykorzystaniem Legalis i Lex;
dokonywanie bieżącej analizy aktów prawnych;
sporządzanie projektów pism, w tym pism procesowych oraz projektów umów;
aktualizacja danych Muzeum w rejestrach;
prowadzenie rejestrów umów, pełnomocnictw;
wsparcie w bieżącej obsłudze postępowań przetargowych;
obsługa pism wychodzących i przychodzących do działu prawnego;
przygotowywanie zestawień i sprawozdań związanych z realizacją bieżących zadań działu prawnego;
Główny Specjalista / Główna Specjalista ds. Prawnych
Mordechaja Anielewicza 6, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 22.03.2023
pełny etat, część etatu
umowa o pracę
praca hybrydowa
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
bieżąca obsługa prawna w zakresie działalności Muzeum;
tworzenie projektów umów, pełnomocnictw, zarządzeń, opinii i innych dokumentów wewnętrznych Muzeum o charakterze formalno-prawnym;
sporządzanie opinii prawnych;
udzielanie porad prawnych, dotyczących stosowania przepisów prawa w obszarze działalności Muzeum;
inicjowanie i opracowywanie projektów przepisów wewnętrznych Muzeum oraz sprawowanie nadzoru nad ich tworzeniem i wdrożeniem;
sprawdzanie pod względem prawnym, akceptowanie i parafowanie wskazanych dokumentów jako radca prawny;
reprezentowanie Muzeum przed sądami powszechnymi, administracyjnymi, arbitrażowymi i Sądem Najwyższym oraz przed organami administracyjnymi i Krajową Izbą Odwoławczą;
współpraca z pracownikami Działu Prawnego, w tym specjalistami ds. zamówień publicznych oraz z kierownikami i pracownikami pozostałych komórek organizacyjnych
Starszy specjalista / Starsza specjalistka ds. zamówień publicznych
Warszawa
Wygasła: 30.12.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
Nadzór nad zamówieniami i wydatkami poniżej i powyżej progu przetargowego, w tym:
samodzielne prowadzenie postępowań na podstawie ustawy z dnia 11 września 2019 r. prawo zamówień publicznych w pełnym zakresie m.in. tworzenie specyfikacji warunków zamówienia, projektowanych postanowień umowy, ogłaszanie postępowań, korespondencja z wykonawcami, prowadzenie obsługi sekretariackiej prac komisji, ocena formalna ofert, tworzenie wezwań do uzupełnień, wyjaśnień, wykluczeń, ogłaszanie wyników, przygotowywanie wszelkich dokumentów wymaganych przepisami prawa oraz regulacjami wewnętrznymi;
tworzenie rocznego planu zamówień publicznych dot. wydatków powyżej i poniżej progu zamówień publicznych oraz bieżąca jego korekta;
weryfikacja trybu postępowania wraz z opiniowaniem wyboru trybu;
weryfikacja opisu przedmiotu zamówienia pod kątem zgodności z Prawem Zamówień Publicznych;
weryfikacja sposobu ustalenia szacunkowej wartości zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami;
udzielanie wyjaśnień w zakresie obowiązujących przepisów prawnych dotyczących zamówień publicznych;
udział w komisjach przetargowych w roli sekretarza lub członka komisji;
akceptacja projektów umów pod względem ich zgodności z przepisami dot. zamówień publicznych;
przygotowywanie odpowiedzi na odwołania oraz innych dokumentów związanych z wniesionymi środkami ochrony prawnej;
weryfikacja i akceptacja wydatków i protokołów udzielanych zamówień pod względem zgodności z prawem zamówień publicznych;
tworzenie sprawozdań z zamówień publicznych na potrzeby Muzeum oraz Urzędu Zamówień Publicznych, z uwzględnieniem wytycznych Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego;
opracowywanie, wdrażanie i nadzorowanie przestrzegania regulacji wewnętrznych dot. zamówień publicznych, oraz regulacji Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego oraz Prezydenta m.st. Warszawy w tym zakresie;
prowadzenie wewnętrznych szkoleń z zakresu obowiązujących procedur i przepisów związanych z udzielaniem zamówień publicznych;
przygotowywanie dokumentacji oraz udzielanie odpowiedzi na potrzeby kontroli;
współpraca z Głównym Księgowym, Radcą Prawnym oraz pracownikami merytorycznymi w zakresie zamówień publicznych
monitorowanie i kontrolowanie systemu zarządzania urządzeniami na Wystawie Stałej, w tym wykrywanie i eliminowanie nieprawidłowości funkcjonowania systemu, zapewnienie ciągłości pracy systemu, wdrażanie nowych rozwiązań;
konfiguracja oraz kalibracja urządzeń znajdujących się na Wystawie Stałej i innych urządzeń, zgodnie z przyjętym planem wdrożenia;
wykonywanie przeglądów, konserwacji i napraw instalacji audiowizualnych na Wystawie Stałej, salach konferencyjnych i szkoleniowych;
kwalifikowanie urządzeń do odpowiedniej procedur/instrukcji serwisowej;
prowadzenie testów urządzeń oraz aplikacji;
aktualizacja dokumentacji technicznej;
aktywny udział we wdrożeniach nowych rozwiązań informatycznych;
planowanie, rekomendowanie oraz realizacja zakupu sprzętu i oprogramowania audiowizualnego potrzebnego do utrzymania Wystawy Stałej
Asystent/ka ds. Administracyjnych w Biurze Projektów
Warszawa
Wygasła: 12.11.2022
pełny etat, część etatu
umowa o pracę
umowa na zastępstwo
praca hybrydowa
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
monitorowanie wskazanych przez przełożonego procesów w Muzeum dotyczących bieżącego funkcjonowania operacyjnego organizacji (m.in. procesy obsługi prawnej, finansowej, administracyjnej, obiegu dokumentów itd.);
zbieranie i dbanie o terminowe dostarczanie danych z poszczególnych jednostek organizacyjnych w zakresie projektów, procesów i kontroli zarządczej;
organizowanie i protokołowanie spotkań w ramach ww. działań, nadzór nad przepływem informacji, przygotowywanie niezbędnych dokumentów i materiałów;
wsparcie w zakresie opracowywania nowych procedur oraz weryfikacji i optymalizacji obecnie obowiązujących w Muzeum;
przygotowywanie raportów i analiz z realizowanych zadań;
Nadzór nad zamówieniami i wydatkami poniżej i powyżej progu przetargowego, w tym:
samodzielne prowadzenie postępowań na podstawie ustawy z dnia 11 września 2019 r. prawo zamówień publicznych w pełnym zakresie m.in. tworzenie specyfikacji warunków zamówienia, projektowanych postanowień umowy, ogłaszanie postępowań, korespondencja z wykonawcami, prowadzenie obsługi sekretariackiej prac komisji, ocena formalna ofert, tworzenie wezwań do uzupełnień, wyjaśnień, wykluczeń, ogłaszanie wyników, przygotowywanie wszelkich dokumentów wymaganych przepisami prawa oraz regulacjami wewnętrznymi;
tworzenie rocznego planu zamówień publicznych dot. wydatków powyżej i poniżej progu zamówień publicznych oraz bieżąca jego korekta;
weryfikacja trybu postępowania wraz z opiniowaniem wyboru trybu;
weryfikacja opisu przedmiotu zamówienia pod kątem zgodności z Prawem Zamówień Publicznych;
weryfikacja sposobu ustalenia szacunkowej wartości zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami;
udzielanie wyjaśnień w zakresie obowiązujących przepisów prawnych dotyczących zamówień publicznych;
udział w komisjach przetargowych w roli sekretarza lub członka komisji;
akceptacja projektów umów pod względem ich zgodności z przepisami dot. zamówień publicznych;
przygotowywanie odpowiedzi na odwołania oraz innych dokumentów związanych z wniesionymi środkami ochrony prawnej;
weryfikacja i akceptacja wydatków i protokołów udzielanych zamówień pod względem zgodności z prawem zamówień publicznych;
tworzenie sprawozdań z zamówień publicznych na potrzeby Muzeum oraz Urzędu Zamówień Publicznych, z uwzględnieniem wytycznych Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego;
opracowywanie, wdrażanie i nadzorowanie przestrzegania regulacji wewnętrznych dot. zamówień publicznych, oraz regulacji Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego oraz Prezydenta m.st. Warszawy w tym zakresie;
prowadzenie wewnętrznych szkoleń z zakresu obowiązujących procedur i przepisów związanych z udzielaniem zamówień publicznych;
przygotowywanie dokumentacji oraz udzielanie odpowiedzi na potrzeby kontroli;
współpraca z Głównym Księgowym, Radcą Prawnym oraz pracownikami merytorycznymi w zakresie zamówień publicznych
Kierownik Sekcji Rozwoju i Utrzymania Infrastruktury IT
Warszawa
Wygasła: 02.09.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna, praca hybrydowa
kierownik / koordynator
Obowiązki:
zapewnienie ciągłości pracy systemów teleinformatycznych i infrastruktury teletechnicznej;
współpraca z IOD i ASI w zakresie ochrony dostępu do danych;
współpraca w zakresie kształtowania polityki bezpieczeństwa dostępu do zasobów informatycznych;
określanie norm i standardów dotyczących urządzeń komputerowych pracujących w systemie informatycznym oraz planowanie zakupów sprzętu i oprogramowania;
realizacja projektów informatycznych oraz współpraca z organizacjami zewnętrznymi przy wdrażaniu projektów informatycznych;
rozwijanie i wdrażanie strategii Sekcji Rozwoju i Utrzymania Infrastruktury IT oraz bieżąca organizacja pracy i funkcjonowania Sekcji, w tym m.in.: koordynacja poprawności funkcjonowania pierwszej i drugiej linii wsparcia – Helpdesku, nadzór nad umowami w Sekcji, zarządzanie pracownikami Sekcji oraz nadzór nad realizacją planu pracy i realizacją powierzonych im zadań;
współpraca przy tworzeniu aktualnej dokumentacji systemów i usług oraz procedur;
nadzór nad wirtualną infrastrukturą serwerową z użyciem Microsoft System Center Virtual Machine Manager;
administracja usługami Active Directory Domain Services w trybie hybrydowym; Azure Active Directory, Microsoft 365;
administracja aplikacjami serwerowym Microsoftu;
administracja serwerami plików (klastry HA, SOFS i standalone) oraz systemem DFS (Distributed File System) z wykorzystaniem domenowych przestrzeni nazw, tworzenie udziałów sieciowych i dostępu do nich w oparciu o grupy AD, GPO
monitorowanie wskazanych przez przełożonego procesów w Muzeum dotyczących bieżącego funkcjonowania operacyjnego organizacji (m.in. procesy obsługi prawnej, finansowej, administracyjnej, obiegu dokumentów itd.);
zbieranie i egzekwowanie terminowego dostarczania danych z poszczególnych jednostek organizacyjnych w zakresie projektów, procesów i kontroli zarządczej;
organizowanie i protokołowanie spotkań w ramach ww. działań, nadzór nad przepływem informacji, przygotowywanie niezbędnych dokumentów i materiałów;
wsparcie w zakresie opracowywania nowych procedur oraz weryfikacja i optymalizacja obecnie obowiązujących w Muzeum;
przygotowywanie raportów i analiz z realizowanych zadań;
opracowanie i wdrożenie strategii związanej z rozwojem i obsługą wystawy stałej w obszarze multimediów i AV;
planowanie i wdrażanie nowych rozwiązań technologicznych i multimedialnych;
realizacja projektów audiowizualnych/multimedialnych od momentu powstania koncepcji poprzez wsparcie merytoryczne, dobór rozwiązań systemowych oraz zapewnienie wsparcia na etapie eksploatacji;
zapewnienie ciągłości pracy wystawy stałej w Muzeum,
koordynowanie prac Sekcji Multimedialnej w tym m.in.:
nadzór nad monitorowaniem stanowisk multimedialnych oraz obsługą serwisową stanowisk AV, aplikacji pasywnych i interaktywnych, w tym systemu centralnego,
wykonywanie szczegółowej analizy problemów w działaniu stanowisk multimedialnych i AV,
podział zadań, weryfikacja prac, przygotowywanie harmonogramów pracy,
koordynowanie prac związanych z udostępnianiem wystawy stałej dla zwiedzających poza godzinami otwarcia Muzeum;
koordynacja prac związanych z przygotowaniem testów urządzeń oraz aplikacji, zainstalowanych na wystawie stałej;
zapewnienie przestrzegania wewnętrznych procedur serwisowych;
planowanie, rekomendowanie oraz zakup sprzętu i oprogramowania niezbędnego do utrzymania i rozwoju multimediów na wystawie stałej;
wsparcie w procesie przygotowania i podczas realizacji projektów infrastrukturalnych w zakresie rozwiązań AV
opracowanie i wdrożenie strategii związanej z rozwojem i obsługą wystawy stałej w obszarze multimediów i AV;
planowanie i wdrażanie nowych rozwiązań technologicznych i multimedialnych;
realizacja projektów audiowizualnych/multimedialnych od momentu powstania koncepcji poprzez wsparcie merytoryczne, dobór rozwiązań systemowych oraz zapewnienie wsparcia na etapie eksploatacji;
zapewnienie ciągłości pracy wystawy stałej w Muzeum,
koordynowanie prac Sekcji Multimedialnej w tym m.in.:
nadzór nad monitorowaniem stanowisk multimedialnych oraz obsługą serwisową stanowisk AV, aplikacji pasywnych i interaktywnych, w tym systemu centralnego,
wykonywanie szczegółowej analizy problemów w działaniu stanowisk multimedialnych i AV,
podział zadań, weryfikacja prac, przygotowywanie harmonogramów pracy,
koordynowanie prac związanych z udostępnianiem wystawy stałej dla zwiedzających poza godzinami otwarcia Muzeum;
koordynacja prac związanych z przygotowaniem testów urządzeń oraz aplikacji, zainstalowanych na wystawie stałej;
zapewnienie przestrzegania wewnętrznych procedur serwisowych;
planowanie, rekomendowanie oraz zakup sprzętu i oprogramowania niezbędnego do utrzymania i rozwoju multimediów na wystawie stałej;
wsparcie w procesie przygotowania i podczas realizacji projektów infrastrukturalnych w zakresie rozwiązań AV
koordynacja i nadzór realizacji zadań w ramach projektów inwestycyjnych i modernizacyjnych infrastruktury technicznej;
utrzymanie infrastruktury technicznej (tj. klimatyzacja, wentylacja, instalacja wodno-kanalizacyjna, instalacja elektryczna, system BMS) budynku Muzeum;
nadzorowanie usług świadczonych przez firmy zewnętrzne w zakresie obsługi bieżącej budynku, w tym m.in.: konserwacje, przeglądy techniczne, nadzorowanie wszystkich napraw i innych prac zleconych;
dbanie o utrzymanie nieruchomości i jej wyposażenia we właściwym stanie technicznym;
udział w okresowych przeglądach nieruchomości oraz przeglądach instalacji i urządzeń stanowiących jej wyposażenie;
zgłaszanie odpowiednim służbom awarii, nadzorowanie ich usuwania i wyrządzonych skutków;
koordynacja prawidłowej realizacji umów dotyczących dostaw mediów;
przygotowywanie dokumentacji do przetargów publicznych i postępowań ofertowych;
prowadzenie archiwum dokumentacji technicznej budynku oraz nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów;
współpraca z innymi działami Muzeum w obszarach związanych z zarządzaniem infrastrukturą budynku
monitorowanie wskazanych przez przełożonego procesów w Muzeum dotyczących bieżącego funkcjonowania operacyjnego organizacji (m.in. procesy obsługi prawnej, finansowej, administracyjnej, obiegu dokumentów itd.);
zbieranie i egzekwowanie terminowego dostarczania danych z poszczególnych jednostek organizacyjnych w zakresie projektów, procesów i kontroli zarządczej;
organizowanie i protokołowanie spotkań w ramach ww. działań, nadzór nad przepływem informacji, przygotowywanie niezbędnych dokumentów i materiałów;
wsparcie w zakresie opracowywania nowych procedur oraz weryfikacja i optymalizacja obecnie obowiązujących w Muzeum;
prowadzenie przydzielonych projektów zgodnie z obowiązującym systemem zarządzania projektami;
przygotowywanie raportów i analiz z realizowanych zadań;
pełnienie roli sekretarza zespołu redakcji programowej;
administrowanie i monitoring oprogramowania do zarządzania urządzeniami i treścią na Wystawie Stałej, zapewnienie ciągłości pracy systemu, wdrażanie nowych rozwiązań;
konfiguracja oraz kalibracja urządzeń na Wystawie Stałej: komputerów stanowiskowych, projektorów, ekranów wielkoformatowych, monitorów LCD, nagłośnienia, nakładek dotykowych;
wykonywanie przeglądów, testów urządzeń, konserwacji i napraw instalacji audiowizualnych na Wystawie Stałej, w salach konferencyjnych i szkoleniowych w Muzeum;
raportowanie i kwalifikowanie urządzeń do odpowiedniej procedury serwisowej;
weryfikacja oraz aktualizacja dokumentacji technicznej;
aktywny udział we wdrożeniach nowych rozwiązań informatycznych;
planowanie, rekomendowanie oraz realizacja zakupu sprzętu i oprogramowania audiowizualnego potrzebnego do utrzymania Wystawy Stałej
tworzenie oraz realizacja strategii komunikacji wewnętrznej budującej kulturę organizacji zgodną z misją, strategią i wartościami (we współpracy i pod nadzorem Kierownika Działu Komunikacji);
samodzielne prowadzenie złożonych projektów z zakresu komunikacji wewnętrznej;
współpraca z kierownikami i koordynatorami projektów, konsultowanie oraz koordynowanie komunikacji wewnętrznej w ramach wdrażanych projektów;
wdrażanie realnych zmian w procesie komunikacji oraz przygotowywanie propozycji rozwiązań komunikacyjnych w dynamicznym i zmieniającym się środowisku pracy, np. w kontekście modelu pracy zdalnej i hybrydowej;
tworzenie i publikacja treści na potrzeby komunikatów wewnętrznych (mailingów, artykułów, postów);
przygotowywanie od strony merytorycznej i graficznej wiadomości zamieszczanych w muzealnym Intranecie (SharePoint / Teams);
przygotowanie i redagowanie newslettera dla pracowników;
aktywna realizacja kampanii i działań angażujących pracowników, w tym inicjowanie, kreowanie i organizowanie wydarzeń integrujących i angażujących pracowników w realizację misji i strategii Muzeum oraz angażowanie pracowników w aktywności budujące tożsamość zespołową opartą na wartościach Muzeum;
organizacja (od koncepcji po realizację) wydarzeń dla pracowników, m.in. spotkania kierowników, spotkania cykliczne pracowników, spotkania okolicznościowe, itp.;
zbieranie i analiza informacji zwrotnej dotyczącej komunikacji wewnętrznej oraz przygotowywanie rekomendacji i proponowanie usprawnień w komunikacji wewnętrznej i procesach realizowanych w Muzeum;
wsparcie komunikacyjne klientów wewnętrznych oraz dzielenie się wiedzą z mniej doświadczonymi współpracownikami;
aktualizowanie i dbanie o spójną identyfikację wizualną zgodną z księgą znaków;
przygotowywanie prezentacji i raportów na potrzeby komunikacji wewnętrznej, w tym na spotkania, szkolenia i warsztaty realizowane w tym obszarze;
wsparcie działu komunikacji muzeum w tworzeniu treści na stronę internetową Muzeum oraz na portale społecznościowe;
przygotowywanie treści raportu rocznego Muzeum we współpracy z wewnętrznymi interesariuszami
administrowanie i monitoring oprogramowania do zarządzania urządzeniami i treścią na Wystawie Stałej, w tym wykrywanie i eliminowanie nieprawidłowości funkcjonowania systemu, zapewnienie ciągłości pracy systemu, wdrażanie nowych rozwiązań;
konfiguracja oraz kalibracja urządzeń na Wystawie Stałej: komputerów stanowiskowych, projektorów, ekranów wielofunkcyjnych, ekranów wielkoformatowych, monitorów LCD, nagłośnienia, wzmacniaczy, nakładek dotykowych multi-touch;
wykrywanie nieprawidłowości w instalacjach audiowizualnych oraz LAN;
wykonywanie przeglądów, konserwacji i napraw instalacji audiowizualnych na Wystawie Stałej, w salach konferencyjnych i szkoleniowych w Muzeum;
raportowanie i kwalifikowanie urządzeń do odpowiedniej procedury serwisowej;
przeprowadzenie testów urządzeń oraz aplikacji na Wystawie Stałej;
weryfikacja oraz aktualizacja dokumentacji technicznej;
aktywny udział we wdrożeniach nowych rozwiązań informatycznych;
planowanie, rekomendowanie oraz realizacja zakupu sprzętu i oprogramowania audiowizualnego potrzebnego do utrzymania Wystawy Stałej,
wspieranie użytkowników w rozwiązywaniu problemów sprzętowych i programowych
prowadzenie projektów inwestycyjnych i modernizacyjnych infrastruktury technicznej;
utrzymanie infrastruktury technicznej (tj. klimatyzacja, wentylacja, instalacja wodno-kanalizacyjna, instalacja elektryczna, system BMS) budynku Muzeum;
nadzorowanie usług świadczonych przez firmy zewnętrzne w zakresie obsługi bieżącej budynku, w tym m.in.: konserwacje, przeglądy techniczne, nadzorowanie wszystkich napraw i innych prac zleconych;
dbanie o utrzymanie nieruchomości i jej wyposażenia we właściwym stanie technicznym;
udział w okresowych przeglądach nieruchomości oraz przeglądach instalacji i urządzeń stanowiących jej wyposażenie;
zgłaszanie odpowiednim służbom awarii, nadzorowanie ich usuwania i wyrządzonych skutków;
koordynacja prawidłowej realizacji umów dotyczących dostaw mediów;
przygotowywanie dokumentacji do przetargów publicznych i postępowań ofertowych;
prowadzenie archiwum dokumentacji technicznej budynku oraz nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów;
współpraca z innymi działami Muzeum w obszarach związanych z zarządzaniem infrastrukturą budynku
bieżący nadzór i współpraca z zewnętrzną firmą realizującą na rzecz Muzeum usługę ochrony osób i mienia;
stała współpraca z przedstawicielem firmy ochrony fizycznej ww. firmy w zakresie organizacji i prawidłowej realizacji zadań dotyczących ochrony fizycznej w Muzeum;
prowadzenie cyklicznych szkoleń dla pracowników ochrony z firmy zewnętrznej w zakresie obowiązujących w Muzeum procedur, planów oraz zasad ochrony fizycznej;
bieżąca aktualizacja, opracowywanie i wdrażanie procedur z zakresu bezpieczeństwa, niezbędnych do prawidłowego zabezpieczenia Muzeum;
organizowanie oraz koordynacja prawidłowego zabezpieczenia wydarzeń organizowanych przez Muzeum od strony ochrony fizycznej;
bieżący nadzór nad przestrzeganiem procedur bezpieczeństwa przez osoby przebywające na terenie Muzeum;
stała współpraca ze służbami i instytucjami współpracującymi z Działem Bezpieczeństwa Muzeum oraz z ochroną budynku, reprezentowanie Muzeum w spotkaniach z przedstawicielami ww. podmiotów;
przygotowywanie projektów pism, umów i innych dokumentów z zakresu bezpieczeństwa;
prowadzenie i archiwizacja dokumentacji Działu Bezpieczeństwa;
przeprowadzanie kontroli bezpieczeństwa w zakresie ochrony osób i mienia;
aktywne monitorowanie stanu zabezpieczeń Muzeum oraz raportowanie i wnioskowanie działań naprawczych;
realizacji zadań w zakresie zarządzania kryzysowego oraz działań obronnych
Specjalista/ka ds. Administracyjno-Organizacyjnych
Warszawa
Wygasła: 20.04.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna, praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
ustalanie harmonogramów pracy przewodników, specjalistów ds. edukacji i edukatorów, w tym m.in.:
przygotowywanie grafików pracy we współpracy z kierownikiem Sekcji Przewodników i Sekcją Obsługi Klienta;
zatwierdzanie grup w systemie rezerwacji i sprzedaży oraz wpisywanie danych w kalendarze przewodników, przypisywanie wykonawców oraz bieżące ustalanie zastępstw;
ewidencja i monitorowanie czasu pracy;
współpraca z Działem Marketingu przy ewaluacji pracy przewodników;
przygotowywanie zapytań ofertowych oraz przygotowywanie, zawieranie i rozliczanie umów;
budowanie i aktualizowanie bazy kontaktów;
budowanie dobrych relacji z grupą przewodników
przygotowywanie zestawień i raportów, w tym budżetowych i frekwencyjnych;
wprowadzanie terminów i opisów wydarzeń do muzealnych systemów planowania, we współpracy z Sekcją Obsługi Klienta i Działem Komunikacji;
prowadzenie recepcji Centrum Edukacyjnego:
obsługa gości, kierowanie do odpowiednich sal;
opieka nad salami edukacyjnymi, dbanie o porządek w salach i odpowiednie przygotowanie sal do zajęć;
dbanie o porządek w magazynach EDU;
obsługa korespondencji
archiwizacja dokumentacji;
realizacja innych zadań powierzonych przez bezpośredniego Przełożonego, Dyrektora Muzeum lub jego Zastępców
tworzenie oraz realizacja strategii komunikacji wewnętrznej budującej kulturę organizacji zgodną z misją, strategią i wartościami (we współpracy i pod nadzorem Kierownika Działu Komunikacji);
samodzielne prowadzenie złożonych projektów z zakresu komunikacji wewnętrznej;
współpraca z kierownikami i koordynatorami projektów, konsultowanie oraz koordynowanie komunikacji wewnętrznej w ramach wdrażanych projektów;
wdrażanie realnych zmian w procesie komunikacji oraz przygotowywanie propozycji rozwiązań komunikacyjnych w dynamicznym i zmieniającym się środowisku pracy, np. w kontekście modelu pracy zdalnej i hybrydowej;
tworzenie i publikacja treści na potrzeby komunikatów wewnętrznych (mailingów, artykułów, postów);
przygotowywanie od strony merytorycznej i graficznej wiadomości zamieszczanych w muzealnym Intranecie (SharePoint / Teams);
przygotowanie i redagowanie newslettera dla pracowników;
aktywna realizacja kampanii i działań angażujących pracowników, w tym inicjowanie, kreowanie i organizowanie wydarzeń integrujących i angażujących pracowników w realizację misji i strategii Muzeum oraz angażowanie pracowników w aktywności budujące tożsamość zespołową opartą na wartościach Muzeum;
organizacja (od koncepcji po realizację) wydarzeń dla pracowników, m.in. spotkania kierowników, spotkania cykliczne pracowników, spotkania okolicznościowe, itp.;
zbieranie i analiza informacji zwrotnej dotyczącej komunikacji wewnętrznej oraz przygotowywanie rekomendacji i proponowanie usprawnień w komunikacji wewnętrznej i procesach realizowanych w Muzeum;
wsparcie komunikacyjne klientów wewnętrznych oraz dzielenie się wiedzą z mniej doświadczonymi współpracownikami;
aktualizowanie i dbanie o spójną identyfikację wizualną zgodną z księgą znaków;
przygotowywanie prezentacji i raportów na potrzeby komunikacji wewnętrznej, w tym na spotkania, szkolenia i warsztaty realizowane w tym obszarze;
wsparcie działu komunikacji muzeum w tworzeniu treści na stronę internetową Muzeum oraz na portale społecznościowe;
przygotowywanie treści raportu rocznego Muzeum we współpracy z wewnętrznymi interesariuszami
sporządzanie zestawienia obrotów i sald kont księgowych;
rozliczanie zaliczek zgodnie z prowadzonymi rejestrami;
uzgadnianie kont księgowych analitycznych z kontami syntetycznymi;
uzgadnianie amortyzacji środków trwałych;
comiesięczne uzgadnianie rejestru zakupu VAT w uzgodnionym terminie oraz bieżące informowanie o konieczności sporządzania korekt deklaracji VAT- 7 dotyczących zakupu;
przygotowywanie deklaracji VAT, VAT-UE na podstawie przygotowanych rejestrów zakupu i otrzymanych uzgodnionych rejestrów sprzedaży;
sporządzanie deklaracji do GUS;
kontakt z bankami w zakresie realizacji bieżącej obsługi Muzeum;
kontakt z Urzędem Skarbowym w zakresie składanych wniosków;
kompletowanie i archiwizacja dokumentów księgowych
monitorowanie możliwości pozyskiwania dotacji, sponsorów i darowizn na działalność Muzeum;
współpraca z innymi działami Muzeum w zakresie identyfikacji możliwości pozyskania dofinansowania;
koordynowanie procesów związanych z formalną stroną pozyskiwania dofinansowań, w tym przygotowania wniosków o dofinansowanie ze źródeł krajowych i zagranicznych we współpracy z działami merytorycznymi i finansowym;
udział w pozyskiwaniu sponsorów i darowizn, w tym: przygotowywanie ofert oraz udział w realizacji świadczeń sponsorskich
administrowanie kontami użytkowników, komputerami i prawami dostępu;
przydzielanie zgłoszeń i nadzór nad realizacją zadań przez pierwszą linię wsparcia, w tym koordynacja i rozwiązywanie incydentów oraz obsługa zgłoszeń;
rekomendowanie działań i rozwiązań optymalizujących pracę zespołu Help Desk;
współpraca z II linią wsparcia (administratorem systemów informatycznych) i III linią wsparcia;
bieżące wsparcie (zdalne oraz lokalne) pracowników muzeum w obszarze IT w zakresie hardware i software;
instalacja i konfiguracja oprogramowania, serwis sprzętu komputerowego oraz urządzeń peryferyjnych w sieci firmowej;
wykonywanie zadań związanych z administracją i utrzymaniem sprawności sprzętu (komputery, urządzenia mobilne);
tworzenie bazy wiedzy, w tym dokumentacji i instrukcji wdrażanych w systemach IT;
udział w realizacji projektów prowadzonych w muzeum od strony informatycznej;
prowadzenie projektów inwestycyjnych i modernizacyjnych infrastruktury technicznej;
utrzymanie infrastruktury technicznej (tj. klimatyzacja, wentylacja, instalacja wodno-kanalizacyjna, instalacja elektryczna, system BMS) budynku Muzeum;
nadzorowanie usług świadczonych przez firmy zewnętrzne w zakresie obsługi bieżącej budynku, w tym m.in.: konserwacje, przeglądy techniczne, nadzorowanie wszystkich napraw i innych prac zleconych;
dbanie o utrzymanie nieruchomości i jej wyposażenia we właściwym stanie technicznym;
udział w okresowych przeglądach nieruchomości oraz przeglądach instalacji i urządzeń stanowiących jej wyposażenie;
zgłaszanie odpowiednim służbom awarii, nadzorowanie ich usuwania i wyrządzonych skutków;
koordynacja prawidłowej realizacji umów dotyczących dostaw mediów;
przygotowywanie dokumentacji do przetargów publicznych i postępowań ofertowych;
prowadzenie archiwum dokumentacji technicznej budynku oraz nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów;
współpraca z innymi działami Muzeum w obszarach związanych z zarządzaniem infrastrukturą budynku
Starszy/-a Specjalista/-ka ds. Współpracy z Mediami
Warszawa
Wygasła: 02.01.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
prowadzenie promocji medialnej bieżących programów i projektów, a przede wszystkim: wystawy stałej i wystaw czasowych, wydarzeń publicznych i oferty programowej ze szczególnym uwzględnieniem projektów kulturalnych, wybranych projektów edukacyjnych;
zbieranie informacji niezbędnych do przygotowania wystąpień i oświadczeń Dyrekcji oraz przedstawicieli Muzeum;
budowanie i utrzymywanie kontaktów z mediami polskimi i zagranicznymi, w tym wysyłka informacji prasowych, zaproszeń, przyjmowanie i rejestrowanie zapytań, redagowanie odpowiedzi na zapytania mediów we współpracy z ekspertami oraz prowadzenie procesu akredytacji;
redagowanie tekstów informacji prasowych i komunikatów;
koordynacja i organizacja wydarzeń dedykowanych mediom (konferencji prasowych, briefingów, śniadań i brunchów prasowych, indywidualnych spotkań dla dziennikarzy);
koordynacja niekomercyjnych nagrań filmowych, telewizyjnych oraz sesji zdjęciowych do mediów na terenie Muzeum;
organizowanie indywidualnych wizyt dziennikarzy oraz wywiadów z ekspertami;
organizowanie wizyt grupowych dziennikarzy (presstoury, wizyty studyjne itp.), w tym wizyt VIP, we współpracy z Biurem Obsługi Klienta;
udostępnianie mediom materiałów wizualnych, audio i wideo;
monitorowanie mediów i nadzór nad umową z firmą prowadzącą monitoring;
prowadzenie i aktualizowanie bazy danych przedstawicieli mediów polskich i zagranicznych;
prowadzenie i aktualizacja informacji na stronie internetowej - zakładka „Dla mediów”