Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Kompleksowe koordynowanie i organizowanie przestrzeni na spotkania, konferencje, eventy
Sprawowanie opieki nad wydarzeniami zewnętrznymi w kwestii aranżacji przerw kawowych oraz organizacji cateringu
Dbanie i codzienne wspieranie społeczności Brain Embassy by przestrzeń do pracy, którą oferujemy była dla nich przyjazna i wygodna w użytkowaniu
Kierowanie pracą personelu sprzątającego i kelnerskiego, by zapewnić jak najlepszą logistykę związaną z grafikiem godzinowym oraz odpowiednim doborem personelu
Nadzorowanie i stałe współpracowanie z firmami podwykonawczymi
Troszczenie się o sprzęt multimedialny i cateringowy aby zawsze był sprawny i gotowy do obsługi naszych gości
Doglądanie przestrzeni pod kątem zachowania jej porządku i funkcjonalności, w tym dbanie o kwestie administracyjnie oraz logistyczne, by nie zabrakło nam tego, co smaczne i przydatne w codziennej pracy biurowej
Budowanie relacji z klientem, a także wspieranie w rozwijaniu relacji pomiędzy członkami społeczności, w tym między firmami z różnych branż
Bieżące wspieranie Community Teamu, który dba o lokalizacje i tworzy serce każdej lokalizacji Brain Embassy
Reprezentacja przestrzeni i konceptu przed klientem zewnętrznym oraz przed naszą społecznością (merytorycznie, sprzedażowo i komunikacyjnie)
Zarządzanie dostępami dla klientów, usługami biura i Community Desku
Profesjonalne wspieranie klientów w bieżących potrzebach i dodatkowych pytaniach
Wdrażanie nowych użytkowników biura, umiejętne zachęcenie do korzystania z udogodnień przestrzeni, zapoznawanie z wartościami i dobrymi praktykami (jakimi kierujemy się) w BE,
Budowanie relacji z klientem, a także wspieranie w rozwijaniu relacji pomiędzy członkami społeczności, w tym między firmami z różnych branż
Współtworzenie komunikacji oraz aktywny udział w budowaniu i realizacji naszego wewnętrznego programu rozwojowego dla użytkowników naszego coworkingu
Czujne zarządzanie przestrzenią pod kątem zachowania jej porządku i funkcjonalności, w tym dbanie o kwestie administracyjnie oraz logistyczne, by nie zabrakło nam tego, co smaczne i przydatne do codziennej pracy biurowej
Reprezentowanie naszej przestrzeni z pozytywnym nastawieniem i uśmiechem, jako osoba pełna pasji i charyzmy,
Obsługa Community Desku i zadań recepcyjno-administracyjnych,
Dbanie o naszą przestrzeń w obszarach komunikacyjnym i merytorycznym,
Udzielanie prostych informacji w zakresie znajomości produktu, oferty i konceptu Brain Embassy,
Zarządzanie usługami biura takimi jak: walidacja biletów parkingowych,prawidłowy obieg poczty i przesyłek kurierskich, pomoc klientom w obsłudze systemu drukowania, pomoc przy nadawaniu dostępów do przestrzeni, pomoc przy rezerwacjach sal spotkań, kierowanie poszczególnych klientów eventowych do odpowiednich sal, powitanie i zarządzenie gośćmi i klietami z zewnątrz,
Realizacja zadań powierzonych przez Community Associate oraz Managera lokalizacji
Reprezentowanie naszej przestrzeni z pozytywnym nastawieniem i uśmiechem, jako osoba pełna pasji i charyzmy,
Obsługa Community Desku i zadań recepcyjno-administracyjnych,
Dbanie o naszą przestrzeń w obszarach komunikacyjnym i merytorycznym,
Udzielanie prostych informacji w zakresie znajomości produktu, oferty i konceptu Brain Embassy,
Zarządzanie usługami biura takimi jak: walidacja biletów parkingowych,prawidłowy obieg poczty i przesyłek kurierskich, pomoc klientom w obsłudze systemu drukowania, pomoc przy nadawaniu dostępów do przestrzeni, pomoc przy rezerwacjach sal spotkań, kierowanie poszczególnych klientów eventowych do odpowiednich sal, powitanie i zarządzenie gośćmi i klietami z zewnątrz,
Realizacja zadań powierzonych przez Community Associate oraz Managera lokalizacji