Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (30)Aktualne ( 2 )Archiwalne ( 28 )
Konserwator elektryk
Wrocław
Ważna do: 31.01.2025
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Obowiązki:
Wykonywanie prac w zasobach mieszkaniowych Spółdzielni o charakterze napraw ślusarskich
napraw awarii sieci elektrycznej
bieżąca eksploatacja
pomoc - współpraca z konserwatorem hydraulikiem.
Jedna zmiana 7:00-15:00.
Umowa na czas nieokreślony.
Kontakt z pracodawcą: tel. 71 790 00 71 lub sekretariat@smprusa.pl
Oferta dostęna w sali B
Wykonywanie prac ogólnoślusarskich w zasobach mieszkaniowych Spółdzielni. Wykonywanie prac przy usuwaniu usterek
awarii na instalacjach wodnych
kanalizacyjnych i c.o.
Usuwanie usterek i niepsrwności w zasobach mieskzaniowych
inne prace związane z utrzymaniem zasobów w SM.
Jedna zmiana 7:00-15:00.
Umowa na czas nieokreślony.
Kontakt z pracodawcą: tel. 71 790 00 71 lub sekretariat@smprusa.pl
Oferta dostęna w sali B
dekretowanie dokumentów, księgowanie oraz kontrola pod względem formalnym i rachunkowym
wystawianie dowodów księgowych zewnętrznych i wewnętrznych (w tym wezwań do zapłaty, potwierdzeń sald),
uzgadnianie sald z kontrahentami,
bieżąca analiza kont analitycznych i syntetycznych,
prowadzenie rozliczeń i wystawianie faktur dotyczących należności z tytułu najmu lokali użytkowych, zgodnie z zawartymi umowami, oraz obowiązującymi przepisami podatkowymi,
prowadzenie rejestru sprzedaży i zakupów wraz z rozliczaniem VAT oraz sporządzanie miesięcznych deklaracji,
udział w zamknięciach miesięcznych, półrocznych i rocznych,
przygotowywanie analiz i statystyk zgodnie z poleceniami przełożonego oraz we współpracy z innymi działami,
przygotowywanie oraz analiza płac wraz z obsługą programu płacowego,
obsługa elektroniczna systemu bankowego – obsługa przelewów bankowych,
analiza oraz przygotowywanie dokumentów dłużników Spółdzielni do przekazania kancelarii prawnej,
rozliczenia liczników zimnej i ciepłej wody oraz centralnego ogrzewania, energii elektrycznej dla lokali użytkowych i garaży,
informowanie lokatorów o występujących saldach dotyczących rozliczeń z tytułu czynszów,
wystawianie zawiadomień dla właścicieli lokali dotyczących zmian w opłatach czynszowych,
znajomość aktualnie obowiązujących przepisów w zakresie ustalonych obowiązków,
wykonywanie czynności zgodnie z poleceniami przełożonego,
zastępowanie pracownika na stanowisku księgowym w dziale finansowym,
uzgadnianie danych księgowych zawartych w programach komputerowych,
naliczanie odsetek za nieterminową zapłatę czynszu i za najem lokali użytkowych,
wystawianie potwierdzeń zgodności sald w rozrachunkach z tytułu czynszów z lokali użytkowych,
prowadzenie analityki kont, tj. rozrachunków z tytułu czynszów lokali mieszkalnych i użytkowych,
administrowanie oraz nadzór nad stanem technicznym budynków i nieruchomości stanowiących zasób spółdzielni, w szczególności:
przeprowadzanie regularnych kontroli stanu technicznego budynków i nieruchomości, uczestnictwo w tzw. wizjach lokalnych na nieruchomościach i w lokalach,
prawidłowe prowadzenie dokumentacji dla poszczególnych nieruchomości pod względem technicznym, a w szczególności systematyczne prowadzenie wpisów do KOB, gromadzenie i uporządkowanie dokumentacji projektowych i inwentaryzacyjnych oraz wszelkiego rodzaju protokołów, opinii technicznych, ekspertyz, pozwoleń i decyzji administracyjnych,
regularne monitorowanie konieczności sporządzania stosownych przeglądów i kontroli budynków, budowli i urządzeń, w celu zapewnienia bezpiecznych warunków użytkowania, zgodnie z przepisami prawa,
typowanie zakresów niezbędnych robót w zakresie bieżącej konserwacji, likwidacji awarii i usuwania ich skutków, prowadzenie rejestrów, w tym zgłoszeń awarii i ich usuwania,
typowanie zakresów robót remontowych i modernizacyjnych, sporządzanie dokumentacji ofertowych, przetargowych w tym Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ), czynne uczestnictwo w pracach komisji przetargowych,
nadzór nad realizacją robót budowlanych w ramach bieżącej konserwacji oraz robót planowych jak również rozliczanie kosztów za wykonane roboty budowlane i usługi,
prowadzenie spraw eksploatacyjnych w zakresie utrzymania zieleni i drzewostanu,
bezpośredni nadzór nad pracownikami technicznymi – hydraulik i elektryk,
nadzór nad likwidacją szkód majątkowych oraz współpraca z firmami ubezpieczeniowymi,
prowadzenie rozliczeń zużycia mediów – w tym rozliczenia ze zdalnego odczytu i przekazywanie ich do działu finansowego,
udział w sporządzaniu rocznych i wieloletnich Planów remontowych,
sporządzanie analiz, sprawozdań, wniosków i informacji z prowadzonych czynności,
zastępowanie innego pracownika w dziale podczas jego nieobecności
Główny specjalista ds. techniczno-eksploatacyjnych w dziale techniczno - eksploatacyjnym
Damrota 43A, Śródmieście, Wrocław
Wygasła: 09.06.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
obowiązki wynikające z charakteru stanowiska
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Kierownik Działu Techniczno-Eksploatacyjnego
Damrota 43A, Śródmieście, Wrocław
Wygasła: 17.03.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
obowiązki wynikające z charakteru stanowiska
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Główny specjalista ds. techniczno-eksploatacyjnych w Dziale techniczno- eksploatacyjnym
Damrota 43A, Śródmieście, Wrocław
Wygasła: 17.03.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
obowiązki wynikające z charakteru stanowiska
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Specjalista ds. techniczno-eksploatacyjnych
Damrota 43A, Śródmieście, Wrocław
Wygasła: 20.02.2023
pełny etat, część etatu
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
administrowanie oraz nadzór nad stanem technicznym budynków i nieruchomości stanowiących zasób spółdzielni, w szczególności:
przeprowadzanie regularnych kontroli stanu technicznego budynków i nieruchomości, uczestnictwo w tzw. wizjach lokalnych na nieruchomościach i w lokalach, prawidłowe prowadzenie dokumentacji dla poszczególnych nieruchomości pod względem technicznym, a w szczególności systematyczne prowadzenie wpisów do KOB, gromadzenie i uporządkowanie dokumentacji projektowych i inwentaryzacyjnych oraz wszelkiego rodzaju protokołów, opinii technicznych, ekspertyz, Pozwoleń i decyzji administracyjnych, regularne monitorowanie konieczności sporządzania stosownych przeglądów i kontroli budynków, budowli i urządzeń, w celu zapewnienia bezpiecznych warunków użytkowania, zgodnie z przepisami prawa,
typowanie zakresów niezbędnych robót w zakresie bieżącej konserwacji, likwidacji awarii i usuwania ich skutków,
typowanie zakresów robót remontowych i modernizacyjnych, sporządzanie kosztorysów inwestorskich, sporządzanie dokumentacji ofertowych, przetargowych w tym Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ), czynne uczestnictwo w pracach komisji przetargowych,
nadzór nad realizacją robót budowlanych w ramach bieżącej konserwacji oraz robót planowych jak również rozliczanie kosztów za wykonane roboty budowlane i usługi,
prowadzenie spraw eksploatacyjnych w zakresie utrzymania zieleni i drzewostanu,
bezpośredni nadzór nad pracownikami technicznymi,
nadzór nad likwidacją szkód majątkowych oraz współpraca z firmami ubezpieczeniowymi,
prowadzenie rozliczeń zużycia mediów – w tym rozliczenia ze zdalnego odczytu,
sporządzanie rocznych i wieloletnich Planów Remontowych wraz z szacowaniem ich kosztów,
sporządzanie analiz, sprawozdań, wniosków i informacji z prowadzonych czynności,
zastępowanie innego pracownika w dziale podczas jego nieobecności