Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (104)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 94 )
Kierownik Produkcji
Słupno (pow. wołomiński)
Wygasła: 02.05.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
Zarządzanie, organizacja pracy i rozwój działu produkcji w celu osiągnięcia założonej jakości części, wydajności i produktywności
Kompleksowe zarządzanie zróżnicowanymi zespołami, określanie i weryfikacja realizacji założonych celów Brygadzistów oraz Specjalistów, wyznaczanie priorytetów
Dbanie o rozwój i poszerzanie kompetencji pracowników według strategii firmy, odkrywanie potencjałów, rozpoznawanie talentów, tworzenie planów rozwojowych
Zapewnienie i utrzymanie pozytywnej, motywującej atmosfery pracy, zachęcającej do aktywności i kreatywności
Współpraca z Agencjami Pracy
Zarządzanie logistyką wewnętrzną, planowaniem, przepływem materiałów i informacji między produkcją, a magazynem
Zapewnienie optymalnych planów produkcyjnych, krótkoterminowych i długoterminowych, nadzór nad obłożeniem maszyn i strategiczne planowanie
Bieżąca, efektywna współpraca z działem Jakości, Technologii i Utrzymania Ruchu
Ciągłe usprawnienie procesów produkcyjnych i logistycznych, aktywne przewodzenie działaniom i projektom usprawniającym
Monitoring i analiza mierników wydajnościowych produkcji, w celu identyfikacji działań korygujących i usprawniających procesy
Zarządzanie kosztami - planowanie budżetu kosztowego i inwestycyjnego
Zapewnienie odpowiednich standardów pracy i ich ciągle doskonalenie
Bieżąca kontrola przestrzegania przepisów, w tym przepisów prawnych, procedur BHP i wewnętrznych procedur firmowych, dokładne analizowanie wszelkich zdarzeń i zagrożeń, wdrażanie działań mających poprawić warunki pracy
Zarządzanie, organizacja pracy i rozwój działu produkcji w celu osiągnięcia założonej wydajności procesu, produktywności personelu i jakości części i w ustalonych ramach kosztowych
Planowanie produkcji na podstawie danych o zamówieniach, ustalanie priorytetów
Bliska współpraca z działami Logistyki, Kontroli Jakości, Technologii, Utrzymania Ruchu
Wyznaczanie zadań dla operatorów oraz brygadzistów, monitorowanie rezultatów
Planowanie zatrudnienia wg. wymagań i zapotrzebowania Klienta, ustalanie priorytetów, analiza wyników i planowanie działań krótko ( dzień – tydzień) i długoterminowych ( miesiąc - ROK) eliminujących przyczyny niezgodności
Zarządzanie personelem: zapewnienie odpowiednich kompetencji poprzez szkolenia, prowadzenia matrycy kompetencji, ustalanie celów, przeprowadzanie rocznej oceny pracy, tworzenie planu rozwoju pracowników i poprawy ich wydajności
Zapewnienie jakości: ciągła współpraca z Klientem zewnętrznym (duże firmy międzynarodowe) i wewnętrznym w celu poprawy jakości dostarczanych części. Monitoring parametrów ważnych dla Klienta i ciągła poprawa poprzez analizę stanu obecnego, wdrażanie działań korygujących błędy i działań eliminujących przyczyny
Usprawnienie procesów produkcyjnych: Aktywne przewodzenie działaniom usprawniającym procesy produkcyjne. Monitoring i analiza wskaźników mierzących wydajność produkcji, w celu identyfikacji działań korygujących i usprawniających procesy. Zapewnienie standardów pracy i ich ciągle doskonalenie
Zarządzanie kosztami, planowanie budżetu kosztowego i inwestycyjnego
BHP i OŚ – Zapewnienie poprawnej atmosfery i narzędzi pracy, kontrola przestrzegania przepisów i procedur prawnych jak i wewnątrzfirmowych. Analizowanie wszelkich zdarzeń i wypadków, wdrażanie działań mających poprawić warunki pracy i wyeliminować potencjalne zagrożenia
Zarządzanie, organizacja pracy i rozwój działu produkcji w celu osiągnięcia założonej wydajności procesu, produktywności personelu i jakości części i w ustalonych ramach kosztowych
Planowanie produkcji na podstawie danych o zamówieniach, ustalanie priorytetów
Bliska współpraca z działami Logistyki, Kontroli Jakości, Technologii, Utrzymania Ruchu
Wyznaczanie zadań dla operatorów oraz brygadzistów, monitorowanie rezultatów
Planowanie zatrudnienia wg. wymagań i zapotrzebowania Klienta, ustalanie priorytetów, analiza wyników i planowanie działań krótko ( dzień – tydzień) i długoterminowych ( miesiąc - ROK) eliminujących przyczyny niezgodności
Zarządzanie personelem: zapewnienie odpowiednich kompetencji poprzez szkolenia, prowadzenia matrycy kompetencji, ustalanie celów, przeprowadzanie rocznej oceny pracy, tworzenie planu rozwoju pracowników i poprawy ich wydajności
Zapewnienie jakości: ciągła współpraca z Klientem zewnętrznym (duże firmy międzynarodowe) i wewnętrznym w celu poprawy jakości dostarczanych części. Monitoring parametrów ważnych dla Klienta i ciągła poprawa poprzez analizę stanu obecnego, wdrażanie działań korygujących błędy i działań eliminujących przyczyny
Usprawnienie procesów produkcyjnych: Aktywne przewodzenie działaniom usprawniającym procesy produkcyjne. Monitoring i analiza wskaźników mierzących wydajność produkcji, w celu identyfikacji działań korygujących i usprawniających procesy. Zapewnienie standardów pracy i ich ciągle doskonalenie
Zarządzanie kosztami, planowanie budżetu kosztowego i inwestycyjnego
BHP i OŚ – Zapewnienie poprawnej atmosfery i narzędzi pracy, kontrola przestrzegania przepisów i procedur prawnych jak i wewnątrzfirmowych. Analizowanie wszelkich zdarzeń i wypadków, wdrażanie działań mających poprawić warunki pracy i wyeliminować potencjalne zagrożenia
Zarządzanie, organizacja pracy i rozwój działu produkcji w celu osiągnięcia założonej wydajności procesu, produktywności personelu i jakości części i w ustalonych ramach kosztowych
Planowanie produkcji na podstawie danych o zamówieniach, ustalanie priorytetów
Bliska współpraca z działami Logistyki, Kontroli Jakości, Technologii, Utrzymania Ruchu
Wyznaczanie zadań dla operatorów oraz brygadzistów, monitorowanie rezultatów
Planowanie zatrudnienia wg. wymagań i zapotrzebowania Klienta, ustalanie priorytetów, analiza wyników i planowanie działań krótko ( dzień – tydzień) i długoterminowych ( miesiąc - ROK) eliminujących przyczyny niezgodności
Zarządzanie personelem: zapewnienie odpowiednich kompetencji poprzez szkolenia, prowadzenia matrycy kompetencji, ustalanie celów, przeprowadzanie rocznej oceny pracy, tworzenie planu rozwoju pracowników i poprawy ich wydajności
Zapewnienie jakości: ciągła współpraca z Klientem zewnętrznym (duże firmy międzynarodowe) i wewnętrznym w celu poprawy jakości dostarczanych części. Monitoring parametrów ważnych dla Klienta i ciągła poprawa poprzez analizę stanu obecnego, wdrażanie działań korygujących błędy i działań eliminujących przyczyny
Usprawnienie procesów produkcyjnych: Aktywne przewodzenie działaniom usprawniającym procesy produkcyjne. Monitoring i analiza wskaźników mierzących wydajność produkcji, w celu identyfikacji działań korygujących i usprawniających procesy. Zapewnienie standardów pracy i ich ciągle doskonalenie
Zarządzanie kosztami, planowanie budżetu kosztowego i inwestycyjnego
BHP i OŚ – Zapewnienie poprawnej atmosfery i narzędzi pracy, kontrola przestrzegania przepisów i procedur prawnych jak i wewnątrzfirmowych. Analizowanie wszelkich zdarzeń i wypadków, wdrażanie działań mających poprawić warunki pracy i wyeliminować potencjalne zagrożenia
Organizacja i koordynacja procesów związanych ze szkoleniami (szkolenia miękkie) i rozwojem pracowników oraz zarządzaniem wiedzą w firmie: mapowanie potrzeb szkoleniowych, prowadzenie szkoleń wewnętrznych z kompetencji miękkich, wyszukiwanie firm szkoleniowych z tego zakresu
Budowanie kultury organizacyjnej firmy, tworzenie nowoczesnego i przyjaznego środowiska pracy
Inicjowanie, organizowanie i prowadzenie spotkań mentorskich w firmie (dla pracowników oraz kadry kierowniczej)
Pomoc w organizowaniu spotkań integracyjnych i okolicznościowych
Udział w cyklicznych badaniach satysfakcji pracowników, rekomendowanie rozwiązań mających na celu reakcje na zgłaszane przez pracowników zastrzeżenia
Bieżące monitorowanie potrzeb pracowników (rozmowy bezpośrednie z pracownikami, budowanie kontaktów opartych na zaufaniu), przekazywanie informacji i rekomendacji do przełożonych
Wsparcie kierowników działów w zakresie zarządzania pracownikami, ustalania planów szkoleniowych, rozwiązań w zakresie ścieżek rozwoju pracowników, motywacji pracowników
Opieka mentorska podczas procesu Onboardingu nowych pracowników
Rozwój współpracy z podmiotami zewnętrznymi (szkoły, uczelnie, urzędy pracy, organizacje i stowarzyszenia); koordynowanie programów praktyk, staży i udział w targach pracy, wyszukiwanie partnerów w powyższym zakresie
Tworzenie kompleksowej komunikacji zewnętrznej firmy: wpisy na forach internetowych, wyszukiwanie nowych kanałów komunikacji zewnętrznej
Dbanie o rozpoznawalność firmy jako pracodawcy: aktywne promowanie marki przez różne kanały
Prowadzenie profili firmy w mediach społecznościowych, redagowanie i zamieszczanie wpisów o aktualnościach oraz ofertach pracy
Rekrutacja pracowników: wyszukiwanie pracowników przez direct search, aktywne zamieszczanie ogłoszeń (również na forach internetowych), rekomendowanie nowych kanałów dotarcia do pracowników. Weryfikacja nadesłanych zgłoszeń
Udział w rozmowach rekrutacyjnych, weryfikacja profilu kandydata (case study itp.). Przekazywanie rekomendacji po spotkaniu
Wsparcie w pracach i zadaniach administracyjnych (wypełnianie dokumentacji)
Zarządzanie, organizacja pracy i rozwój działu produkcji w celu osiągnięcia założonej wydajności procesu, produktywności personelu i jakości części i w ustalonych ramach kosztowych
Planowanie produkcji na podstawie danych o zamówieniach, ustalanie priorytetów
Bliska współpraca z działami Logistyki, Kontroli Jakości, Technologii, Utrzymania Ruchu
Wyznaczanie zadań dla operatorów oraz brygadzistów, monitorowanie rezultatów
Planowanie zatrudnienia wg. wymagań i zapotrzebowania Klienta, ustalanie priorytetów, analiza wyników i planowanie działań krótko ( dzień – tydzień) i długoterminowych ( miesiąc - ROK) eliminujących przyczyny niezgodności
Zarządzanie personelem: zapewnienie odpowiednich kompetencji poprzez szkolenia, prowadzenia matrycy kompetencji, ustalanie celów, przeprowadzanie rocznej oceny pracy, tworzenie planu rozwoju pracowników i poprawy ich wydajności
Zapewnienie jakości: ciągła współpraca z Klientem zewnętrznym (duże firmy międzynarodowe) i wewnętrznym w celu poprawy jakości dostarczanych części. Monitoring parametrów ważnych dla Klienta i ciągła poprawa poprzez analizę stanu obecnego, wdrażanie działań korygujących błędy i działań eliminujących przyczyny
Usprawnienie procesów produkcyjnych: Aktywne przewodzenie działaniom usprawniającym procesy produkcyjne. Monitoring i analiza wskaźników mierzących wydajność produkcji, w celu identyfikacji działań korygujących i usprawniających procesy. Zapewnienie standardów pracy i ich ciągle doskonalenie
Zarządzanie kosztami, planowanie budżetu kosztowego i inwestycyjnego
BHP i OŚ – Zapewnienie poprawnej atmosfery i narzędzi pracy, kontrola przestrzegania przepisów i procedur prawnych jak i wewnątrzfirmowych. Analizowanie wszelkich zdarzeń i wypadków, wdrażanie działań mających poprawić warunki pracy i wyeliminować potencjalne zagrożenia
Specjalista / Specjalistka ds. administracji i zakupów
Słupno (pow. wołomiński)
Wygasła: 06.10.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Koordynacja obecnego procesu zamawiania towarów i usług przez poszczególne działy firmy wg. zapotrzebowania jak i samodzielne zamawianie towarów i usług niezbędnych do codziennego funkcjonowania biura
Weryfikacja cen, wyszukiwanie nowych dostawców, negocjowanie z obecnymi
Praca nad usprawnieniem i automatyzacją systemu zamówień w firmie
Monitorowanie budżetu na zamówienia w poszczególnych działach, zgłaszanie zauważonych przekroczeń
Nadzór nad przestrzeganiem procedur zamówień (przyjmowanie zamówień zgłaszanych zgodnie z wytycznymi, przekazywanie do realizacji zamówień od kierowników działów wraz z uzyskaną akceptacją dyrekcji wg. procedur firmy)
Nadzór nad przepływem faktur: sprawdzanie poprawności faktur otrzymanych od dostawców, korekta niezgodności, przekazywanie do działu księgowości poprawnych faktur wraz z ich opisem
Budowanie dobrego wizerunku firmy, dbanie o estetyczny wygląd biura i terenu firmy
Nadzór nad firmą sprzątającą oraz firmami zewnętrznymi odpowiedzialnymi za utrzymanie budynku, koordynowanie spraw związanych z infrastrukturą budynku oraz utrzymaniem terenu zewnętrznego firmy
Opieka nad gośćmi, organizacja pobytu gości w firmie, umawianie i organizowanie spotkań firmowych
Wsparcie poszczególnych działów w pracach administracyjnych
Prowadzenie rejestru korespondencji wychodzącej i przychodzącej, archiwizacja dokumentów, wysyłanie korespondencji na poczcie/współpraca z firmami kurierskimi
Organizacja i koordynacja procesów związanych ze szkoleniami (szkolenia miękkie) i rozwojem pracowników oraz zarządzaniem wiedzą w firmie: mapowanie potrzeb szkoleniowych, prowadzenie szkoleń wewnętrznych z kompetencji miękkich, wyszukiwanie firm szkoleniowych z tego zakresu
Budowanie kultury organizacyjnej firmy, tworzenie nowoczesnego i przyjaznego środowiska pracy
Inicjowanie, organizowanie i prowadzenie spotkań mentorskich w firmie (dla pracowników oraz kadry kierowniczej)
Pomoc w organizowaniu spotkań integracyjnych i okolicznościowych
Udział w cyklicznych badaniach satysfakcji pracowników, rekomendowanie rozwiązań mających na celu reakcje na zgłaszane przez pracowników zastrzeżenia
Bieżące monitorowanie potrzeb pracowników (rozmowy bezpośrednie z pracownikami, budowanie kontaktów opartych na zaufaniu), przekazywanie informacji i rekomendacji do przełożonych
Wsparcie kierowników działów w zakresie zarządzania pracownikami, ustalania planów szkoleniowych, rozwiązań w zakresie ścieżek rozwoju pracowników, motywacji pracowników
Opieka mentorska podczas procesu Onboardingu nowych pracowników
Rozwój współpracy z podmiotami zewnętrznymi (szkoły, uczelnie, urzędy pracy, organizacje i stowarzyszenia); koordynowanie programów praktyk, staży i udział w targach pracy, wyszukiwanie partnerów w powyższym zakresie
Tworzenie kompleksowej komunikacji zewnętrznej firmy: wpisy na forach internetowych, wyszukiwanie nowych kanałów komunikacji zewnętrznej
Dbanie o rozpoznawalność firmy jako pracodawcy: aktywne promowanie marki przez różne kanały
Prowadzenie profili firmy w mediach społecznościowych, redagowanie i zamieszczanie wpisów o aktualnościach oraz ofertach pracy
Rekrutacja pracowników: wyszukiwanie pracowników przez direct search, aktywne zamieszczanie ogłoszeń (również na forach internetowych), rekomendowanie nowych kanałów dotarcia do pracowników. Weryfikacja nadesłanych zgłoszeń
Udział w rozmowach rekrutacyjnych, weryfikacja profilu kandydata (case study itp.). Przekazywanie rekomendacji po spotkaniu
Wsparcie w pracach i zadaniach administracyjnych (wypełnianie dokumentacji)
Zarządzanie, organizacja pracy i rozwój działu produkcji w celu osiągnięcia założonej wydajności procesu, produktywności personelu i jakości części i w ustalonych ramach kosztowych
Planowanie produkcji, pracy podwładnych i zatrudnienia wg. wymagań i zapotrzebowania Klienta, ustalanie priorytetów, analiza wyników i planowanie działań krótko ( dzień – tydzień) i długoterminowych ( miesiąc - ROK) eliminujących przyczyny niezgodności
Zarządzanie personelem: zapewnienie odpowiednich kompetencji poprzez szkolenia i praktyki, ustalanie celów, przeprowadzanie rocznej oceny pracy, tworzenie planu rozwoju pracowników i poprawy ich wydajności
Zapewnienie jakości: ciągła współpraca z Klientem zewnętrznym (duże firmy międzynarodowe) i wewnętrznym w celu poprawy jakości dostarczanych części. Monitoring parametrów ważnych dla Klienta i ciągła poprawa poprzez analizę stanu obecnego, wdrażanie działań korygujących błędy i działań eliminujących przyczyny
Usprawnienie procesów produkcyjnych: Aktywne przewodzenie działaniom usprawniającym procesy produkcyjne. Monitoring i analiza wskaźników mierzących wydajność produkcji, w celu identyfikacji działań korygujących i usprawniających procesy. Zapewnienie standardów pracy i ich ciągle doskonalenie
Zarządzanie kosztami, planowanie budżetu kosztowego i inwestycyjnego
BHP i OŚ – Zapewnienie poprawnej atmosfery i narzędzi pracy, kontrola przestrzegania przepisów i procedur prawnych jak i wewnątrzfirmowych. Analizowanie wszelkich zdarzeń i wypadków, wdrażanie działań mających poprawić warunki pracy i wyeliminować potencjalne zagrożenia
Zarządzanie, organizacja pracy i rozwój działu produkcji w celu osiągnięcia założonej wydajności procesu, produktywności personelu i jakości części i w ustalonych ramach kosztowych
Planowanie produkcji, pracy podwładnych i zatrudnienia wg. wymagań i zapotrzebowania Klienta, ustalanie priorytetów, analiza wyników i planowanie działań krótko ( dzień – tydzień) i długoterminowych ( miesiąc - ROK) eliminujących przyczyny niezgodności
Zarządzanie personelem: zapewnienie odpowiednich kompetencji poprzez szkolenia i praktyki, ustalanie celów, przeprowadzanie rocznej oceny pracy, tworzenie planu rozwoju pracowników i poprawy ich wydajności
Zapewnienie jakości: ciągła współpraca z Klientem zewnętrznym (duże firmy międzynarodowe) i wewnętrznym w celu poprawy jakości dostarczanych części. Monitoring parametrów ważnych dla Klienta i ciągła poprawa poprzez analizę stanu obecnego, wdrażanie działań korygujących błędy i działań eliminujących przyczyny
Usprawnienie procesów produkcyjnych: Aktywne przewodzenie działaniom usprawniającym procesy produkcyjne. Monitoring i analiza wskaźników mierzących wydajność produkcji, w celu identyfikacji działań korygujących i usprawniających procesy. Zapewnienie standardów pracy i ich ciągle doskonalenie
Zarządzanie kosztami, planowanie budżetu kosztowego i inwestycyjnego
BHP i OŚ – Zapewnienie poprawnej atmosfery i narzędzi pracy, kontrola przestrzegania przepisów i procedur prawnych jak i wewnątrzfirmowych. Analizowanie wszelkich zdarzeń i wypadków, wdrażanie działań mających poprawić warunki pracy i wyeliminować potencjalne zagrożenia
Współpraca z klientem biznesowym (kontakt telefoniczny i mailowy w języku angielskim), budowanie partnerskich relacji, koordynacja i nadzór nad realizacją zleceń
Udzielanie informacji Klientom na temat usług i specyfikacji technicznej
Obsługa zapytań dotyczących wysyłki, faktur i płatności
Ścisła współpraca z działem produkcji, logistyki i magazynu
Obsługa zgłoszeń reklamacji
Sporządzanie raportów i zestawień w systemie SAP
Prognozy Klienta – bieżąca aktualizacja w systemach, analiza trendów do obłożenia, wnioski i działania
Obsługa zamówień od Klienta – bieżąca aktualizacja w systemach, analiza do prognozy, trendów, obłożenia, wnioski i działania
Bieżąca komunikacja z Klientem, działem handlowym, produkcją i innymi działami mającymi wpływ na obsługę logistyczną Klienta, tak aby zapewnić poprawny przepływ informacji o procesach logistycznych
Organizacja transportów i wysyłek
Inne tematy zlecone przez przełożonego w zakresie logistycznej obsługi Klienta
Odpowiedzialność za całość procesów logistycznych w firmie produkcyjnej
Organizacja pracy działu oraz profesjonalne zarządzenie pracownikami; wyznaczanie celów, rozwój kompetencji, rekomendowanie i ewaluacja szkoleń
Aktywny udział w ocenie okresowej pracowników działu oraz badaniu potrzeb szkoleniowych
Obsługa kluczowych klientów (także korporacje zagraniczne), podnoszenie jakości usług logistycznych w zakresie terminowości dostaw i pełnej realizacji zamówień, analiza zapotrzebowania i prognoz do zamówień i do możliwości produkcyjnych
Bieżąca komunikacja z klientem, działem handlowym, produkcją i innymi działami mającymi wpływ na obsługę logistyczną klienta, tak aby zapewnić poprawny przepływ informacji o procesach logistycznych
Organizacja transportów i wysyłek. Wsparcie merytoryczne i koordynacja
Udział w nowych projektach, rekomendowanie zmian mających na celu usprawnienie pracę działu
Zarzadzanie parkiem maszynowym i narzędziowym, usprawnianie struktury przeglądów, planowanie i podejmowanie działań korygujących oraz prewencyjnych, zapewnienie odpowiedniego zaplecza części krytycznych, nadzór nad opracowaniem harmonogramu remontów i konserwacji maszyn
Prowadzenie, opracowywanie i aktualizacja dokumentacji technicznej
Organizowanie pracy podległego działu; planowanie pracy i zatrudnienia pracowników działu utrzymania ruchu, ustalanie priorytetów, analiza wyników i planowanie działań krótko ( dzień – tydzień) i długoterminowych ( miesiąc - ROK)
Standaryzacja procesów i rozwój technologii : monitorowanie parametrów dodających wartość produktowi, ciągła poprawa poprzez analizę stanu obecnego, wdrażanie działań korygujących błędy i działań eliminujących przyczyny. Rozwój technologii, optymalizacja lay_outu maszyn, przepływu produktów, wdrażanie nowych maszyn i technologii do obecnego procesu produkcji
Zarządzanie kosztami, planowanie budżetu kosztowego i inwestycyjnego
Zarzadzanie parkiem maszynowym i narzędziowym, usprawnianie struktury przeglądów, planowanie i podejmowanie działań korygujących oraz prewencyjnych, zapewnienie odpowiedniego zaplecza części krytycznych, nadzór nad opracowaniem harmonogramu remontów i konserwacji maszyn
Prowadzenie, opracowywanie i aktualizacja dokumentacji technicznej
Organizowanie pracy podległego działu; planowanie pracy i zatrudnienia pracowników działu utrzymania ruchu, ustalanie priorytetów, analiza wyników i planowanie działań krótko ( dzień – tydzień) i długoterminowych ( miesiąc - ROK)
Standaryzacja procesów i rozwój technologii : monitorowanie parametrów dodających wartość produktowi, ciągła poprawa poprzez analizę stanu obecnego, wdrażanie działań korygujących błędy i działań eliminujących przyczyny. Rozwój technologii, optymalizacja lay_outu maszyn, przepływu produktów, wdrażanie nowych maszyn i technologii do obecnego procesu produkcji
Zarządzanie kosztami, planowanie budżetu kosztowego i inwestycyjnego
Zapewnienie utrzymania ciągłości pracy maszyn i urządzeń poprzez realizację oraz nadzór nad przeglądami maszyn i urządzeń obecnych w zakładzie pracy
Stała współpraca z działami produkcji i technologii w celu maksymalnej optymalizacji czasu pracy maszyn oraz wdrażania usprawnień w ich działaniu
Planowanie, realizacja oraz nadzór nad przeglądami maszyn i urządzeń zgodnie z harmonogramem. Diagnozowanie, ocena i usuwanie bieżących awarii oraz usterek technicznych
Opracowywanie oraz rozwijanie dokumentacji użytkowej maszyn i urządzeń. Sporządzanie rejestru awarii oraz nadzorowanie magazynu części zamiennych
Zapobieganie awariom : Definiowanie statusu krytycznych części zamiennych, tworzenie planów awaryjnych na wypadek poważnych awarii. Działania proaktywne mające na celu usprawnienie działania maszyn i urządzeń
Produkcja : Wspieranie pracowników działu produkcji poprzez wdrażanie rozwiązań usprawniających pracę maszyn i urządzeń
kontrola przestrzegania przepisów i procedur prawnych jak i wewnątrzfirmowych. Analizowanie wszelkich zdarzeń i wypadków, wdrażanie działań mających poprawić warunki pracy i wyeliminować potencjalne zagrożenia
Celem stanowiska jest kontrola jakości elementów przyjeżdżających bezpośrednio od dostawców przeznaczonych na działy produkcji Obróbki i Rdzeni i Szlifierni (odleży żeliwne)
Bezpośrednia współpraca z Działami Produkcji, Technologii, Logistyki i Działami powiązanymi
Pomiary, kontrola wzrokowa wyrobów na etapie: dopuszczeń do produkcji, w procesie, odbiorów do Klienta, PPAP
Wykonywanie pomiarów: na maszynie CMM 3D, chropowatościomierz, profilograf
Dokonywanie zapisów wyników przeprowadzonych kontroli i pomiarów. Wstępne analizowanie wyników niezgodnych
Nadawanie statusu wyrobom w procesie i na wysyłkę do Klienta: blokowanie, zwalnianie
Uczestnictwo w analizie reklamacji: od Klientów i Wewnętrznych
Uczestnictwo w audytach wew
Nadzorowanie sprzętu kontrolno-pomiarowego (SKP) wewnątrz firmy
-Obsługa maszyn CNC
-Kontrola jakości wytworzonych produktów
-Konserwacja oraz utrzymanie w dobrym stanie maszyn i urządzeń oraz miejsca pracy
-Prowadzenie dokumentacji produkcyjnej
od 5 000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Brygadzista na produkcji
Słupno
Wygasła: 27.04.2022
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Obowiązki:
-Planowanie i organizacja pracy podległego zespołu.
-Wprowadzanie nowych pracowników.
-Zapewnienie jakości produkowanych detali wg planu kontroli i dokumentacji jakościowej.
-Realizacja planu produkcyjnego.
Dbanie o porządek w miejscu pracy
Zaopatrzenie produkcji wg zapotrzebowania: surowe odlewy, oprzyrządowanie, opakowania, chłodziwo
Transport wewnętrzny: wywóz wiórów w podczas objazdu hali produkcyjnej, regularne odbiory palet z wyrobami gotowymi i transport do kontroli jakości
Magazynowanie: ustawianie surowych odlewów i wyrobów gotowych na regałach w magazynie
Wysyłka: kompletowanie palet do wysyłki wg. listy wysyłkowej przygotowanej przez kierownika magazynu. Przygotowanie dokumentacji w SAP. Załadunek na środek transportu
Przyjmowanie dostaw: rozładunki dostarczanych towarów, kontrola jakościowa i ilościowa. Przyjmowanie dostaw w systemie SAP