Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
doradztwo techniczne w zakresie oferowanych produktów i rozwiązań
wsparcie techniczne dla innych działów oraz klientów i kontrahentów
realizowanie zadań serwisowych nałożonych na Dział Techniczny
prowadzenie szkoleń i instruktarzy
koordynacja, nadzór i raportowanie działalności instalacyjnej i serwisowej
budowanie pozytywnego wizerunku pracodawcy w kontakcie pośrednim i bezpośrednim: w czasie prac serwisowych, doradztwie, uczestnictwie w konferencjach i imprezach branżowych
doradztwo techniczne w zakresie oferowanych produktów i rozwiązań,
wsparcie techniczne dla innych działów oraz klientów i kontrahentów,
realizowanie zadań serwisowych nałożonych na Dział Techniczny
prowadzenie szkoleń i instruktarzy
koordynacja, nadzór i raportowanie działalności instalacyjnej i serwisowej,
budowanie pozytywnego wizerunku pracodawcy w kontakcie pośrednim i bezpośrednim: w czasie prac serwisowych, doradztwie, uczestnictwie w konferencjach i imprezach branżowych
doradztwo techniczne w zakresie oferowanych produktów i rozwiązań,
realizacja pomocy technicznej skierowanej do Klientów oraz Kontrahentów firmy,
realizowanie zadań serwisowych nałożonych na Dział Techniczny - instalacje, konserwacje i naprawy urządzeń,
Koordynacja, nadzór i raportowanie działalności instalacyjnej i serwisowej,
budowanie pozytywnego wizerunku pracodawcy w kontakcie pośrednim i bezpośrednim: w czasie prac serwisowych, doradztwie, uczestnictwie w konferencjach i imprezach branżowych
realizowanie zadań nałożonych na Dział Techniczny (instalacje, konserwacje i naprawy urządzeń, sprzedaż i dostawy części zamiennych),
doradztwo w zakresie oferowanych produktów i rozwiązań,
realizacja pomocy technicznej skierowanej do Klientów oraz Kontrahentów firmy,
nadzór i raportowanie działalności instalacyjnej i serwisowej,
budowanie pozytywnego wizerunku pracodawcy w kontakcie pośrednim i bezpośrednim: w czasie prac serwisowych, doradztwie, uczestnictwie w konferencjach i imprezach branżowych
realizowanie zadań nałożonych na Dział Techniczny (instalacje, konserwacje i naprawy urządzeń, sprzedaż i dostawy części zamiennych),
doradztwo w zakresie oferowanych produktów i rozwiązań,
realizacja pomocy technicznej skierowanej do Klientów oraz Kontrahentów firmy,
nadzór i raportowanie działalności instalacyjnej i serwisowej, także prac podzlecanych,
budowanie pozytywnego wizerunku pracodawcy w kontakcie pośrednim i bezpośrednim: w czasie prac serwisowych, doradztwie, uczestnictwie w konferencjach i imprezach branżowych
realizowanie zadań nałożonych na Dział Techniczny (instalacje, konserwacje i naprawy urządzeń, sprzedaż i dostawy części zamiennych),
raportowanie działalności instalacyjnej i serwisowej,
doradztwo w zakresie oferowanych produktów i rozwiązań,
realizacja pomocy technicznej skierowanej do Klientów oraz Kontrahentów firmy,
budowanie pozytywnego wizerunku pracodawcy w kontakcie pośrednim i bezpośrednim: w czasie prac serwisowych, doradztwie, uczestnictwie w konferencjach i imprezach branżowych
realizowanie zadań nałożonych na Dział Techniczny (instalacje, konserwacje i naprawy urządzeń, sprzedaż i dostawy części zamiennych),
wycena, zlecanie prac i nadzór ich wykonawstwa przez ekipy serwisowe, w tym zewnętrzne
raportowanie działalności instalacyjnej i serwisowej,
doradztwo w zakresie oferowanych produktów i rozwiązań,
realizacja pomocy technicznej skierowanej do Klientów oraz Kontrahentów firmy,
kontaktowanie się ze wsparciem technicznym w centrali firmy (Włochy, Niemcy)
budowanie pozytywnego wizerunku pracodawcy w kontakcie pośrednim i bezpośrednim: w czasie prac serwisowych, doradztwie, uczestnictwie w konferencjach i imprezach branżowych,
realizowanie zadań nałożonych na Dział Techniczny (instalacje, konserwacje i naprawy urządzeń, sprzedaż i dostawy części zamiennych),
raportowanie działalności instalacyjnej i serwisowej,
doradztwo w zakresie oferowanych produktów i rozwiązań,
realizacja pomocy technicznej skierowanej do Klientów oraz Kontrahentów firmy,
budowanie pozytywnego wizerunku pracodawcy w kontakcie pośrednim i bezpośrednim: w czasie prac serwisowych, doradztwie, uczestnictwie w konferencjach i imprezach branżowych
- rozładunek przesyłek i rozmieszczanie towarów w magazynie
- przygotowywanie przesyłek zgodnie z otrzymanymi dokumentami
- przyjmowanie dostaw - kontrola ilościowa i jakościowa przyjmowanego towaru
- kompletacja towaru zgodnie z zamówieniem
- wydawanie i załadunek towaru z magazynu
- wykonywanie prac porządkowych
od 4 000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Specjalista ds. Obsługi Klientów
Kopijników 12, Białołęka, Warszawa
Wygasła: 15.01.2022
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Rejestracja zamówień klientów, generowanie i wysyłanie potwierdzeń,
Ścisła współpraca z przedstawicielami handlowymi w zakresie sprzedaży i obsługi zamówień,
Udzielanie informacji handlowej,
Wystawianie, zgodnie z wewnętrznymi procedurami, dokumentów sprzedaży, dokumentów magazynowych oraz dokumentów korygujących,
Wsparcie logistyki przy zamówieniach u wewnętrznych i zewnętrznych dostawców,