Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Zapewnienie prawidłowego stanu maszyn i urządzeń produkcyjnych w zakresie pracy układów elektrycznych i sterowniczych; Praca z parkiem maszynowym (diagnozowanie i weryfikacja awarii instalacji sterowania i elektrycznych w maszynach
urządzeniach i budynkach). Obsługa i nadzór nad układami sterowania maszyn (elektryka/automatyka); Modernizacja maszyn i urządzeń według wytycznych przełożonego; Wykonywanie przeglądów okresowych
konserwacji maszyn i in.; Współpraca z operatorami maszyn oraz pomoc innym elektrykom
mechanikom
automatykom w realizacji zadań; Nadzór nad prawidłową pracą maszyn w procesach produkcyjnych
Zapewnienie prawidłowego stanu maszyn i urządzeń produkcyjnych w zakresie pracy układów elektrycznych i sterowniczych; Praca z parkiem maszynowym (diagnozowanie i weryfikacja awarii instalacji sterowania i elektrycznych w maszynach
urządzeniach i budynkach). Obsługa i nadzór nad układami sterowania maszyn (elektryka/automatyka); Modernizacja maszyn i urządzeń według wytycznych przełożonego; Wykonywanie przeglądów okresowych
konserwacji maszyn; Współpraca z operatorami maszyn oraz pomoc innym elektrykom
mechanikom/automatykom w realizacji zadań; Nadzór nad prawidłową pracą maszyn w procesach produkcyjnych
Zapewnienie prawidłowego stanu maszyn i urządzeń produkcyjnych w zakresie pracy układów elektrycznych i sterowniczych; Praca z parkiem maszynowym (diagnozowanie i weryfikacja awarii instalacji sterowania i elektrycznych w maszynach
urządzeniach i budynkach). Obsługa i nadzór nad układami sterowania maszyn (elektryka/automatyka); Modernizacja maszyn i urządzeń według wytycznych przełożonego; Wykonywanie przeglądów okresowych
konserwacji maszyn; Współpraca z operatorami maszyn oraz pomoc innym elektrykom
mechanikom/automatykom w realizacji zadań; Nadzór nad prawidłową pracą maszyn w procesach produkcyjnych
Zapewnienie prawidłowego stanu maszyn i urządzeń produkcyjnych w zakresie pracy układów elektrycznych i sterowniczych. Praca z parkiem maszynowym (diagnozowanie i weryfikacja awarii instalacji sterowania i elektrycznych w maszynach
urządzeniach i budynkach). Obsługa i nadzór nad układem sterowania maszyn (elektryka/ automatyka). Modernizacja maszyn i urządzeń według wytycznych przełożonego. Wykonywanie przeglądów okresowych
konserwacji maszyn. Współpraca z operatorami maszyn oraz pomoc innym elektrykom
mechanikom/ automatykom w realizacji zadań. Nadzór nad prawidłową pracą maszyn w procesach produkcyjnych
Do zadań pracownika należeć będzie:
Zapewnienie prawidłowego stanu maszyn i urządzeń produkcyjnych w zakresie elektrycznym. Praca z parkiem maszynowym (diagnozowanie i weryfikacja awarii instalacji elektrycznych w maszynach
urządzeniach i budynkach). Obsługa i nadzór nad układami sterowania maszyn (elektryka). Modernizacja maszyn i urządzeń według wytycznych przełożonego. Wykonywanie przeglądów okresowych
konserwacji maszyn
i inne. Współpraca z operatorami maszyn oraz pomoc innym elektrykom
mechanikom w realizacji zadań. Nadzór nad prawidłową pracą maszyn w procesach produkcyjnych
Jeżeli posiadasz wiedzę w obszarze Human Resource i zamierzasz rozwijać swoje kompetencje w tym zakresie, zapraszamy Cię do kilkuosobowego zespołu, gdzie na stanowisku specjalistki(y) będziesz odpowiedzialna(y) za:
• Prowadzenie pełnej dokumentacji związanej z nawiązaniem, trwaniem oraz rozwiązaniem stosunku pracy
• Współpracę z podmiotami zewnętrznymi w zakresie:
- rekrutacji oraz zatrudniania i rozliczania pracowników (agencje pracy tymczasowej)
- legalizacji zatrudnienia obcokrajowców
- prowadzonych kontroli (m.in. PIP, ZUS, UP, SANEPiD)
• Obsługę:
- procesów związanych ze szkoleniami (m.in.: sporządzanie umów szkoleniowych, organizacja szkoleń zewnętrznych, nadzór nad budżetem szkoleniowym)
- Pracowniczych Planów Kapitałowych
• Rozliczanie czasu pracy i nieobecności pracowników oraz ustalanie wymiaru urlopów
• Rekrutację pracowników
• Współpracę z ZUS, GUS, PFRON, SANEPiD
• Stały kontakt z pracownikami i managerami firmy
• Bieżące monitorowanie przepisów z zakresu prawa pracy
• Inicjowanie projektów i rozwiązań wspierających funkcjonowanie obszaru HR
Przygotowanie kreacji graficznych, m.in. katalogów i broszur, ulotek i gazetek, plakatów, reklam prasowych, reklam internetowych, mailingów, materiałów POS, opakowań produktów
Przygotowanie materiałów do druku i współpraca z drukarniami
Prowadzenie komunikacji w kanałach social media, tworzenie relacji, rolek, robienie zdjęć
Tworzenie grafik na potrzeby budowania stron www i social media
Dbanie o spójność i jakość przygotowywanych projektów z zasadami identyfikacji wizualnej marki
Tworzenie koncepcji kreatywnych dla działań trade marketingowych
Współpraca z agencją obsługującą merchandising, weryfikacja aktywności, analizowanie raportów, komunikacja oraz tworzenie programów motywacyjnych
Koordynacja (wspólnie z wybraną agencją) projektu własnego sklepu internetowego oraz administrowanie sklepem po jego utworzeniu (dbanie o komunikację, layout, promocje, etc.)
Współpraca z sektorem e-commerce w zakresie Trade Marketingu wraz z poszukiwaniem nowych kanałów sprzedaży
Ustalenie standardów pracy handlowców zgodnie z linią Trade Marketing wytyczoną przez Spółkę
Kreacja i produkcja materiałów POS oraz implementacja i obrót POSami (wymiennymi drukowanymi oraz ekspozycjami permanentnymi - transport, naprawa, utylizacja)
Tworzenie standardów dla ekspozycji produktów wraz z ich implementacją i weryfikacją poprawności
Ocena efektywności akcji promocyjnych, ich skuteczności, rentowności oraz kontrola kosztów
Prowadzenie pełnej dokumentacji związanej z nawiązaniem, trwaniem oraz rozwiązaniem stosunku pracy
Współpraca z podmiotami zewnętrznymi w zakresie: rekrutacji oraz zatrudniania i rozliczania pracowników (agencje pracy tymczasowej), legalizacji zatrudnienia obcokrajowców, prowadzonych kontroli (m.in. PIP, ZUS, UP, SANEPiD)
Obsługa procesów związanych ze szkoleniami (m.in.: sporządzanie umów szkoleniowych, organizacja szkoleń zewnętrznych, nadzór nad budżetem szkoleniowym), Pracowniczych Planów Kapitałowych
Rozliczanie czasu pracy i nieobecności pracowników oraz ustalanie wymiaru urlopów
Rekrutacja pracowników
Współpraca z ZUS, GUS, PFRON, SANEPiD
Stały kontakt z pracownikami i managerami firmy
Bieżące monitorowanie przepisów z zakresu prawa pracy
Inicjowanie projektów i rozwiązań wspierających funkcjonowanie obszaru HR
Współudział w sporządzaniu planów i prognoz finansowych, kontrola ich realizacji i analiza odchyleń
Sporządzanie analiz, raportów operacyjnych i finansowych związanych z przedsiębiorstwem
analiza kosztów, przychodów, należności, zobowiązań, wydatków inwestycyjnych i wskaźników finansowych
Zapewnianie informacji z zakresu, kosztów, marż, w tym sporządzanie kalkulacji produktowych
Przygotowanie raportów i analiz wspomagających podejmowanie decyzji biznesowych (zadania stałe, cykliczne oraz ad hoc) na różnych poziomach organizacyjnych
Wykonywanie kalkulacji dotyczących oceny rentowności produktów, kanałów dystrybucji, klientów, planowanych projektów bądź inwestycji
Udział w procesie obiegu faktur i dokumentów
Współpraca z instytucjami finansowymi, m.in. banki, ubezpieczenie należności, GUS, NBP
Udoskonalenie narzędzi wspomagających pracę zespołu controllingowego
Stała współpraca z pozostałymi działami i spółkami funkcjonującymi w ramach Grupy
Prowadzenie ewidencji składników majątku trwałego Spółki, w tym: ewidencja, rejestracja zmian oraz likwidacja majątku firmy poprzez sprzedaż lub utylizację
Dokonywanie zamówień materiałów biurowych i sanitarnych oraz kontakt z dostawcami, w tym: zawieranie umów o współpracy z kontrahentami zewnętrznymi, zapewnienie kompleksowego zaopatrzenia biura, bieżące monitorowanie i uzupełnianie zapasów artykułów biurowych, prowadzenie magazynu materiałów administracyjnych
Kompleksowa współpraca z archiwum zewnętrznym Spółki, m.in.: inicjowanie przekazywania dokumentów podlegających archiwizacji do archiwum zewnętrznego oraz ich brakowania, udostępnianie niezbędnej dokumentacji archiwalnej, udział w brakowaniu oraz przekazywania materiałów archiwalnych
Prowadzenie całokształtu spraw związanych z zapewnieniem odzieży roboczej
Rozliczenia kosztów dot. Pracowników (refaktury)
Nadzorowanie prac serwisu sprzątającego
Współpraca w zakresie ubezpieczeń zawieranych przez Spółkę
Bieżąca kontrola warunków pracy i przestrzegania przepisów BHP
Przeprowadzanie analiz i ocen ryzyka na stanowiskach pracy oraz ich aktualizacja
Przeprowadzanie szkoleń wstęnych i koordynowanie szkoleń okresowych z zakresu BHP oraz sporządzanie niezbędnej dokumentacji
Ustalanie okoliczności i przyczyn wypadków w pracy oraz opracowanie działań zapobiegawczych; koordynowanie procesu postępowań powypadkowych, raportowanie zdarzeń potencjalnie wypadkowych
Kontrola warunków pracy i nadzór nad przestrzeganiem ustalonych zasad i procedur w zakresie BHP; podejmowanie wszelkich działań prewencyjnych, ewidencyjnych oraz naprawczych wynikających z obowiązującego prawa oraz uregulowań wewnętrznych organizacji
Opracowywanie, wdrażanie i weryfikowanie wewnętrznych procedur, regulaminów i instrukcji zgodnie z przepisami BHP
Ścisła współpraca w zakresie BHP z kierownikami działów oraz instytucjami zewnętrznymi
Przygotowywanie sprawozdań wymaganych przepisami prawa
Kontakt z organami zewnętrznymi w zakresie prowadzenia badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia
Udział w prowadzonych kontrolach zewnętrznych i wewnętrznych
Kształtowanie kultury BHP w firmie, motywowanie i inspirowanie pracowników do zaangażowanego przestrzegania ustalonych standardów
Prowadzenie pełnej dokumentacji związanej z nawiązaniem, trwaniem oraz rozwiązaniem stosunku pracy; gromadzenie i właściwe przechowywanie informacji pracowniczych w aktach osobowych oraz prowadzenie dokumentacji związanej z umowami cywilnoprawnymi
Współpraca z podmiotami zewnętrznymi w zakresie: rekrutacji oraz zatrudniania i rozliczania pracowników (agencje pracy tymczasowej), legalizacji zatrudnienia obcokrajowców, prowadzonych kontroli (m.in. PIP, ZUS, UP)
Prowadzenie oraz weryfikacja ewidencji czasu pracy, urlopów i zwolnień lekarskich
Kompleksowe prowadzenie procesów z zakresu organizacji szkoleń (m.in.: sporządzanie umów szkoleniowych, organizacja szkoleń zewnętrznych, nadzór nad budżetem szkoleniowym)
Opracowywanie programów oraz prowadzenie systematycznych szkoleń personelu z zakresu Systemów Zarządzania Jakością funkcjonujących w firmie (obszar personelu)
Kontrola ważności badań lekarskich oraz niezbędnych uprawnień i szkoleń BHP (we współpracy ze specjalistą ds. BHP)
Rekrutacja pracowników zgodnie z zatwierdzonym planem zatrudnienia
Obsługa Pracowniczych Planów Kapitałowych
Przygotowywanie deklaracji oraz sprawozdań na potrzeby ZUS, GUS, PFRON
Stały kontakt z pracownikami i menedżerami firmy w celu zapewnienia skutecznego przepływu informacji
Bieżące monitorowanie zmian w przepisach z zakresu prawa pracy
Inicjowanie projektów i rozwiązań wspierających funkcjonowanie obszaru HR oraz aktywny udział w projektach HR
Szukamy osoby, która kompleksowo poprowadzi projekty inwestycyjno-remontowe w przedsiębiorstwie branży spożywczej (m.in. automatyzacja linii produkcyjnych, modernizacja obiektów przemysłowych), a do jej obowiązków należeć będzie:
Realizacja technicznych projektów inwestycyjnych w zakładzie produkcyjnym
Rozpoznanie rynku wykonawców prac modernizacyjnych i remontowych, a także dostawców urządzeń i instalacji
Koordynowanie i realizacja procesów zbierania ofert, zakupów i kontroli dostaw w ramach realizowanych projektów
Współpraca z firmami zewnętrznymi wykonującymi prace w ramach projektów, nadzór nad pracami tych firm
Komunikacja z firmami zewnętrznymi na temat postępu prac
Sporządzanie dokumentacji inwestycyjnej i harmonogramów projektowych
Bieżące prowadzenie i rozliczanie prowadzonych projektów i zadań inwestycyjnych pod względem merytorycznym i kosztowym
Dopilnowanie zgodności planowanych i prowadzonych prac inwestycyjno-remontowych z przepisami prawa, bhp i p-poż
Przygotowywanie prezentacji dotyczących inwestycji dla Zarządu Spółki