Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
zarządzanie pełnym procesem usługi serwisowej (rejestracja zgłoszeń, analiza problemów, wstępna diagnostyka przyczyn awarii, kontrola i alokacja niezbędnych zasobów, koordynacja czasowo - przestrzenna przebiegu interwencji u klienta, rozliczenie usługi, obsługa zgłoszeń reklamacyjnych)
bieżąca współpraca z klientem (potwierdzenie otrzymania zgłoszenia, informacje o planowanym zakresie robót, ich czasochłonności, propozycja terminu wykonania usługi, ofertowanie kosztu usługi i/lub części zamiennych, kontrola stanu należności klienta oraz aktualizacja kartoteki klienta)
bieżąca współpraca z klientem wewnętrznym (inne departamenty firmy), konsultacje merytoryczne ze specjalistami technicznymi, pomoc w obszarze diagnostyki awarii, typowania niezbędnych części zamiennych, przygotowania ofert handlowych, rozwiązywania innych problemów
utrzymywanie najwyższej jakości i spójności danych operacyjnych gromadzonych w systemie transakcyjnym SAP
Obsługa kluczowych partnerów handlowych w zakresie:
bieżącego doradztwa technicznego
spotkań z klientami, w tym z klientami końcowymi
szkoleń zespołów sprzedaży
organizacji promocji wewnętrznych i zewnętrznych
analizy zapytań ofertowych
Obsługa partnerów handlowych e-commerce w zakresie:
Bieżącego doradztwa technicznego
Spotkań z klientami w tym z klientami końcowymi
Szkoleń zespołów sprzedaży
zarządzania zapasami magazynowymi
Sprawdzania zgodności opisów i zdjęć
Analizy zapytań od klientów
Pozyskiwanie nowych klientów z obszarów offline i online
Bieżące zarządzanie polityką handlową w zakresie obsługi przetargów publicznych
Analiza aktualnych postępowań przetargowych wraz z przygotowaniem strategii postępowania (pytania do przetargów, analityka cenowa, dobór urządzeń, analiza konkurencji itp.) dla klienta wewnętrznego
zarządzanie pełnym procesem usługi serwisowej (rejestracja zgłoszeń, analiza problemów, wstępna diagnostyka przyczyn awarii, kontrola i alokacja niezbędnych zasobów, koordynacja czasowo - przestrzenna przebiegu interwencji u klienta, rozliczenie usługi, obsługa zgłoszeń reklamacyjnych)
bieżąca współpraca z klientem (potwierdzenie otrzymania zgłoszenia, informacje o planowanym zakresie robót, ich czasochłonności, propozycja terminu wykonania usługi, ofertowanie kosztu usługi i/lub części zamiennych, kontrola stanu należności klienta oraz aktualizacja kartoteki klienta)
bieżąca współpraca z klientem wewnętrznym (inne departamenty firmy), konsultacje merytoryczne ze specjalistami technicznymi, pomoc w obszarze diagnostyki awarii, typowania niezbędnych części zamiennych, przygotowania ofert handlowych, rozwiązywania innych problemów
utrzymywanie najwyższej jakości i spójności danych operacyjnych gromadzonych w systemie transakcyjnym SAP
zarządzanie pełnym procesem usługi serwisowej (rejestracja zgłoszeń, analiza problemów, wstępna diagnostyka przyczyn awarii, kontrola i alokacja niezbędnych zasobów, koordynacja czasowo - przestrzenna przebiegu interwencji u klienta, rozliczenie usługi, obsługa zgłoszeń reklamacyjnych)
bieżąca współpraca z klientem (potwierdzenie otrzymania zgłoszenia, informacje o planowanym zakresie robót, ich czasochłonności, propozycja terminu wykonania usługi, ofertowanie kosztu usługi i/lub części zamiennych, kontrola stanu należności klienta oraz aktualizacja kartoteki klienta)
bieżąca współpraca z klientem wewnętrznym (inne departamenty firmy), konsultacje merytoryczne ze specjalistami technicznymi, pomoc w obszarze diagnostyki awarii, typowania niezbędnych części zamiennych, przygotowania ofert handlowych, rozwiązywania innych problemów
utrzymywanie najwyższej jakości i spójności danych operacyjnych gromadzonych w systemie transakcyjnym SAP
Specjalista / Specjalistka ds. wsparcia technicznego
Emaliowa 28, Włochy, Warszawa
Wygasła: 07.12.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
wsparcie techniczne dla warsztatu i serwisu, diagnozowanie i rozwiązywanie zagadnień technicznych dotyczących pras belujących oraz niszczarek dokumentów
dobór części zamiennych na podstawie dokumentacji technicznej w systemie SAP
analiza, wnioski i usprawnienia w zakresie zgłaszanych zapytań technicznych
stałe pogłębianie wiedzy technicznej na potrzeby codziennej prac
utrzymywanie jakości i spójności danych gromadzonych w systemie SAP
Specjalista / Specjalistka ds. wsparcia technicznego
Emaliowa 28, Włochy, Warszawa
Wygasła: 29.09.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
wsparcie techniczne dla warsztatu i serwisu, diagnozowanie i rozwiązywanie zagadnień technicznych dotyczących pras belujących oraz niszczarek dokumentów
dobór części zamiennych na podstawie dokumentacji technicznej w systemie SAP
analiza, wnioski i usprawnienia w zakresie zgłaszanych zapytań technicznych
stałe pogłębianie wiedzy technicznej na potrzeby codziennej prac
utrzymywanie jakości i spójności danych gromadzonych w systemie SAP
zarządzanie pełnym procesem usługi serwisowej (rejestracja zgłoszeń, analiza problemów, wstępna diagnostyka przyczyn awarii, kontrola i alokacja niezbędnych zasobów, koordynacja czasowo - przestrzenna przebiegu interwencji u klienta, rozliczenie usługi, obsługa zgłoszeń reklamacyjnych)
bieżąca współpraca z klientem (potwierdzenie otrzymania zgłoszenia, informacje o planowanym zakresie robót, ich czasochłonności, propozycja terminu wykonania usługi, ofertowanie kosztu usługi i/lub części zamiennych, kontrola stanu należności klienta oraz aktualizacja kartoteki klienta)
bieżąca współpraca z klientem wewnętrznym (inne departamenty firmy), konsultacje merytoryczne ze specjalistami technicznymi, pomoc w obszarze diagnostyki awarii, typowania niezbędnych części zamiennych, przygotowania ofert handlowych, rozwiązywania innych problemów
utrzymywanie najwyższej jakości i spójności danych operacyjnych gromadzonych w systemie transakcyjnym SAP
zarządzanie pełnym procesem usługi serwisowej (rejestracja zgłoszeń, analiza problemów, wstępna diagnostyka przyczyn awarii, kontrola i alokacja niezbędnych zasobów, koordynacja czasowo - przestrzenna przebiegu interwencji u klienta, rozliczenie usługi, obsługa zgłoszeń reklamacyjnych)
bieżąca współpraca z klientem (potwierdzenie otrzymania zgłoszenia, informacje o planowanym zakresie robót, ich czasochłonności, propozycja terminu wykonania usługi, ofertowanie kosztu usługi i/lub części zamiennych, kontrola stanu należności klienta oraz aktualizacja kartoteki klienta)
bieżąca współpraca z klientem wewnętrznym (inne departamenty firmy), konsultacje merytoryczne ze specjalistami technicznymi, pomoc w obszarze diagnostyki awarii, typowania niezbędnych części zamiennych, przygotowania ofert handlowych, rozwiązywania innych problemów
utrzymywanie najwyższej jakości i spójności danych operacyjnych gromadzonych w systemie transakcyjnym SAP
Specjalista / Specjalistka ds. wsparcia technicznego
Czechowicka 6, Pyskowice
Wygasła: 26.11.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
wsparcie techniczne dla warsztatu i serwisu, diagnozowanie i rozwiązywanie zagadnień technicznych dotyczących pras belujących oraz niszczarek dokumentów
dobór części zamiennych na podstawie dokumentacji technicznej w systemie SAP
analiza, wnioski i usprawnienia w zakresie zgłaszanych zapytań technicznych
stałe pogłębianie wiedzy technicznej na potrzeby codziennej pracy
utrzymywanie jakości i spójności danych gromadzonych w systemie SAP
wykonywanie bieżących prac serwisowych w warsztacie mechanicznym firmy (instalowanie i uruchamianie oraz naprawa i konserwacja pras belujących)
wykonywanie specjalistycznych prac mechanicznych ze wskazaniem na prace spawalnicze (zakres kwalifikacji 135-D, G, S, P ; 138-D, G, S, P)
od 4500 do 5200 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Koordynator Serwisu
Czechowicka 6, Pyskowice
Wygasła: 28.08.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
zarządzanie pełnym procesem usługi serwisowej (rejestracja zgłoszeń, analiza problemów, wstępna diagnostyka przyczyn awarii, kontrola i alokacja niezbędnych zasobów, koordynacja czasowo - przestrzenna przebiegu interwencji u klienta, rozliczenie usługi, obsługa zgłoszeń reklamacyjnych)
bieżąca współpraca z klientem (potwierdzenie otrzymania zgłoszenia, informacje o planowanym zakresie robót, ich czasochłonności, propozycja terminu wykonania usługi, ofertowanie kosztu usługi i/lub części zamiennych, kontrola stanu należności klienta oraz aktualizacja kartoteki klienta)
bieżąca współpraca z klientem wewnętrznym (inne departamenty firmy), konsultacje merytoryczne ze specjalistami technicznymi, pomoc w obszarze diagnostyki awarii, typowania niezbędnych części zamiennych, przygotowania ofert handlowych, rozwiązywania innych problemów
utrzymywanie najwyższej jakości i spójności danych operacyjnych gromadzonych w systemie transakcyjnym SAP
zarządzanie pełnym procesem usługi serwisowej (rejestracja zgłoszeń, analiza problemów, w tym diagnostyka przyczyn awarii, kontrola i alokacja niezbędnych zasobów, koordynacja czasowo - przestrzenna przebiegu interwencji u klienta, rozliczenie usługi, obsługa zgłoszeń reklamacyjnych)
bieżąca współpraca z klientem (potwierdzenie otrzymania zgłoszenia, informacje o planowanym zakresie robót, ich czasochłonności, propozycja terminu wykonania usługi, ofertowanie kosztu usługi i/lub części zamiennych, kontrola stanu należności klienta oraz aktualizacja kartoteki klienta)
bieżąca współpraca z klientem wewnętrznym (inne departamenty firmy), konsultacje merytoryczne ze specjalistami technicznymi, pomoc w obszarze diagnostyki awarii, typowania niezbędnych części zamiennych, przygotowania ofert handlowych, rozwiązywania innych problemów
utrzymywanie najwyższej jakości i spójności danych operacyjnych gromadzonych w systemie transakcyjnym SAP
Wykonywanie bieżących prac serwisowych u klientów (naprawy, przeglądy, instalacje nowych maszyn, konserwacje)
Ocena techniczna urządzeń, diagnostyka przyczyn awarii, decyzja o dopuszczeniu maszyny do dalszego użytkowania lub decyzja o wyłączeniu maszyny z eksploatacji
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Koordynator Serwisu
Emaliowa 28, Włochy, Warszawa
Wygasła: 08.01.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Opis stanowiska:
zarządzanie procesem usługi serwisowej (rejestracja zgłoszeń, analiza problemów, w tym diagnostyka przyczyn awarii, kontrola i alokacja niezbędnych zasobów, koordynacja czasowo - przestrzenna przebiegu interwencji u klienta, rozliczenie usługi, obsługa zgłoszeń reklamacyjnych)
bieżąca współpraca z klientem (potwierdzenie otrzymania zgłoszenia, informacje o planowanym zakresie robót, ich czasochłonności, propozycja terminu wykonania usługi, ofertowanie kosztu usługi i/lub części zamiennych, kontrola stanu należności klienta oraz aktualizacja kartoteki klienta)
bieżąca współpraca z klientem wewnętrznym (inne departamenty firmy), konsultacje merytoryczne ze specjalistami technicznymi, pomoc w obszarze diagnostyki awarii, typowania niezbędnych części zamiennych, przygotowania ofert handlowych, rozwiązywania innych problemów
utrzymywanie najwyższej jakości i spójności danych operacyjnych gromadzonych w systemie transakcyjnym SAP
Wykonywanie bieżących prac serwisowych u klientów (naprawy, przeglądy, instalacje nowych maszyn, konserwacje)
Ocena techniczna urządzeń, diagnostyka przyczyn awarii, decyzja o dopuszczeniu maszyny do dalszego użytkowania lub decyzja o wyłączeniu maszyny z eksploatacji
Wykonywanie bieżących prac serwisowych u klientów (naprawy, przeglądy, instalacje nowych maszyn, konserwacje)
Ocena techniczna urządzeń, diagnostyka przyczyn awarii, decyzja o dopuszczeniu maszyny do dalszego użytkowania lub decyzja o wyłączeniu maszyny z eksploatacji
Wykonywanie bieżących prac serwisowych u klientów (naprawy, przeglądy, instalacje nowych maszyn, konserwacje)
Ocena techniczna urządzeń, diagnostyka przyczyn awarii, decyzja o dopuszczeniu maszyny do dalszego użytkowania lub decyzja o wyłączeniu maszyny z eksploatacji
Wykonywanie bieżących prac serwisowych u klientów (naprawy, przeglądy, instalacje nowych maszyn, konserwacje)
Ocena techniczna urządzeń, diagnostyka przyczyn awarii, decyzja o dopuszczeniu maszyny do dalszego użytkowania lub decyzja o wyłączeniu maszyny z eksploatacji
Wykonywanie bieżących prac serwisowych u klientów (naprawy, przeglądy, instalacje nowych maszyn, konserwacje)
Ocena techniczna urządzeń, diagnostyka przyczyn awarii, decyzja o dopuszczeniu maszyny do dalszego użytkowania lub decyzja o wyłączeniu maszyny z eksploatacji
Wykonywanie bieżących prac serwisowych u klientów (naprawy, przeglądy, instalacje nowych maszyn, konserwacje)
Ocena techniczna urządzeń, diagnostyka przyczyn awarii, decyzja o dopuszczeniu maszyny do dalszego użytkowania lub decyzja o wyłączeniu maszyny z eksploatacji
Wykonywanie bieżących prac serwisowych u klientów (naprawy, przeglądy, instalacje nowych maszyn, konserwacje)
Ocena techniczna urządzeń, diagnostyka przyczyn awarii, decyzja o dopuszczeniu maszyny do dalszego użytkowania lub decyzja o wyłączeniu maszyny z eksploatacji
Wykonywanie bieżących prac serwisowych u klientów (naprawy, przeglądy, instalacje nowych maszyn, konserwacje)
Ocena techniczna urządzeń, diagnostyka przyczyn awarii, decyzja o dopuszczeniu maszyny do dalszego użytkowania lub decyzja o wyłączeniu maszyny z eksploatacji
Wykonywanie bieżących prac serwisowych u klientów (naprawy, przeglądy, instalacje nowych maszyn, konserwacje)
Ocena techniczna urządzeń, diagnostyka przyczyn awarii, decyzja o dopuszczeniu maszyny do dalszego użytkowania lub decyzja o wyłączeniu maszyny z eksploatacji
Wykonywanie bieżących prac serwisowych u klientów (naprawy, przeglądy, instalacje nowych maszyn, konserwacje)
Ocena techniczna urządzeń, diagnostyka przyczyn awarii, decyzja o dopuszczeniu maszyny do dalszego użytkowania lub decyzja o wyłączeniu maszyny z eksploatacji
Wykonywanie bieżących prac serwisowych u klientów (naprawy, przeglądy, instalacje nowych maszyn, konserwacje)
Ocena techniczna urządzeń, diagnostyka przyczyn awarii, decyzja o dopuszczeniu maszyny do dalszego użytkowania lub decyzja o wyłączeniu maszyny z eksploatacji
Wykonywanie bieżących prac serwisowych u klientów (naprawy, przeglądy, instalacje nowych maszyn, konserwacje)
Ocena techniczna urządzeń, diagnostyka przyczyn awarii, decyzja o dopuszczeniu maszyny do dalszego użytkowania lub decyzja o wyłączeniu maszyny z eksploatacji
Wykonywanie bieżących prac serwisowych u klientów (naprawy, przeglądy, instalacje nowych maszyn, konserwacje)
Ocena techniczna urządzeń, diagnostyka przyczyn awarii, decyzja o dopuszczeniu maszyny do dalszego użytkowania lub decyzja o wyłączeniu maszyny z eksploatacji
Wykonywanie bieżących prac serwisowych u klientów (naprawy, przeglądy, instalacje nowych maszyn, konserwacje)
Ocena techniczna urządzeń, diagnostyka przyczyn awarii, decyzja o dopuszczeniu maszyny do dalszego użytkowania lub decyzja o wyłączeniu maszyny z eksploatacji
Wykonywanie bieżących prac serwisowych u klientów (naprawy, przeglądy, instalacje nowych maszyn, konserwacje)
Ocena techniczna urządzeń, diagnostyka przyczyn awarii, decyzja o dopuszczeniu maszyny do dalszego użytkowania lub decyzja o wyłączeniu maszyny z eksploatacji
Wykonywanie bieżących prac serwisowych u klientów (naprawy, przeglądy, instalacje nowych maszyn, konserwacje)
Ocena techniczna urządzeń, diagnostyka przyczyn awarii, decyzja o dopuszczeniu maszyny do dalszego użytkowania lub decyzja o wyłączeniu maszyny z eksploatacji