Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
przygotowywanie analiz, raportów oraz realizację zadań w ramach obsługi procesu windykacyjnego, w szczególności w zakresie wyceny i sprzedaży wierzytelności
rozliczanie podmiotów współpracujących
aktualizowanie danych w systemach wspierających proces sprzedaży wierzytelności
udział w procesach planowania odzysków i budżetowania kosztów
współpracę przy automatyzacji procesu raportowania
udział w procesie identyfikowania, oceny, kontroli i monitorowania ryzyka braku zgodności w działalności Banku;
przeprowadzanie testów zgodności;
opiniowanie regulacji wewnętrznych oraz innej dokumentacji wewnętrznej pod kątem zgodności z obowiązującymi przepisami prawa, standardami rynkowymi oraz regulacjami wewnętrznymi Banku;
opracowywanie oraz aktualizacja wewnętrznych regulacji komórki ds. zgodności;
doradztwo i wdrażanie szkoleń z zakresu compliance dla pracowników Banku;
udział w projektach biznesowych lub regulacyjnych od strony ryzyka braku zgodności;
wsparcie w przygotowywaniu raportów dla organów Banku
udział w procesie identyfikowania, oceny, kontroli i monitorowania ryzyka braku zgodności w działalności Banku;
przeprowadzanie testów zgodności;
opiniowanie regulacji wewnętrznych oraz innej dokumentacji wewnętrznej pod kątem zgodności z obowiązującymi przepisami prawa, standardami rynkowymi oraz regulacjami wewnętrznymi Banku;
opracowywanie oraz aktualizacja wewnętrznych regulacji komórki ds. zgodności;
doradztwo i wdrażanie szkoleń z zakresu compliance dla pracowników Banku;
udział w projektach biznesowych lub regulacyjnych od strony ryzyka braku zgodności;
wsparcie w przygotowywaniu raportów dla organów Banku
Aleja Stanów Zjednoczonych 61, Praga-Południe, Warszawa
Wygasła: 15.10.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Obsługa transakcji międzybankowych zawartych przez Departament Skarbu, transakcji zagranicznych oraz prowadzenie ich ewidencji księgowej;
Bieżąca współpraca z bankami krajowymi i zagranicznymi w sprawach dotyczących obsługi transakcji międzybankowych oraz rachunków nostro oraz NBP, KDPW SA, KIR SA;
Aleja Stanów Zjednoczonych 61, Praga-Południe, Warszawa
Wygasła: 17.09.2022
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Weryfikacja poprawności sporządzenia operatów szacunkowych pod kątem: weryfikacji i analizy stanu prawnego nieruchomości – analiza zapisów księgi wieczystej; wymogów formalno –prawnych; prawidłowości w zastosowanym podejściu do wyceny (analiza poprawności przyjętych parametrów, założeń i poprawności przyjętych transakcji); analiza przekazanych dokumentów/załączników do operatu szacunkowego (decyzji pozwolenia na budowę, dokumentacji techniczno-projektowej, wypisów z rejestru gruntów, mapy ewidencyjnej wypisów z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, itp.);
Sporządzanie raportów z oceny i weryfikacji operatów szacunkowych, oraz raportów z monitoringu wartości nieruchomości komercyjnych;
Ocena nieruchomości/przedmiotu zabezpieczenia jako przedmiotu finansowania i jej przydatności jako zabezpieczenie dla Banku;
Rejestrowanie zweryfikowanych wartości nieruchomości w systemach informatycznych Banku
Prowadzenie Rejestru sporządzonych raportów z weryfikacji oceny i wartości nieruchomości komercyjnych;
Prowadzenie i ewidencjonowanie korespondencji z klientami (monity do klientów w związku z koniecznością przesłania operatu szacunkowego, monity z prośbą o wypełnienie oświadczenia odnośnie stanu nieruchomości oraz inna korespondencja z klientem);
Wyjazdy służbowe, celem realizacji inspekcji nieruchomości – jej stanu technicznego i standardu (weryfikacja czy stan nieruchomości nie uległ istotnemu pogorszeniu). Sporządzenie notatki z inspekcji wraz z dokumentacją fotograficzną;
Tworzenie przepisów i procedur wewnętrznych związanych z weryfikacją wartości nieruchomości/weryfikacją operatów szacunkowych;
Aleja Stanów Zjednoczonych 61, Praga-Południe, Warszawa
Wygasła: 11.08.2022
pełny etat
umowa o pracę
ekspert
Obowiązki:
rozwijanie narzędzi analitycznych związanych z rozwojem systemu do monitorowania, pomiaru i raportowania ryzyka rynkowego, ryzyka stopy procentowej oraz ryzyka płynności;
opracowywanie, rozwijanie i zapewnienie odpowiedniej jakości działania modeli w zakresie ryzyka rynkowego, ryzyka płynności i ryzyka stopy procentowej;
rozwój procedur dotyczących zarządzania ryzykiem finansów
Ekspert ds. ryzyka operacyjnego i kontroli wewnętrznej
Aleja Stanów Zjednoczonych 61, Praga-Południe, Warszawa
Wygasła: 23.06.2022
pełny etat
umowa o pracę
ekspert
Obowiązki:
Opracowywanie i wdrażanie standardów kontroli wewnętrznej oraz praktycznych aspektów zarządzania ryzykiem operacyjnym w odniesieniu do procesów biznesowych realizowanych w Banku
Identyfikowanie możliwości zwiększania efektywności i wydajności procesów oraz optymalizacji ich kontroli
Tworzenie narzędzi wspomagających procesy zarządzania ryzykiem operacyjnym oraz realizację funkcji kontroli
Opracowywanie i realizacja procesu określania wymogów kapitałowych na pokrycie ryzyka operacyjnego
Utrzymywanie dokumentacji systemu kontroli wewnętrznej oraz zarządzania ryzykiem operacyjnym w Banku
Zapewnienie wsparcia jednostkom Banku w celu umożliwienia im identyfikacji, oceny i redukcji (zapobieganiu) ryzyka operacyjnego
Aleja Stanów Zjednoczonych 61, Praga-Południe, Warszawa
Wygasła: 01.04.2022
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
sporządzanie i opiniowanie umów, aneksów, porozumień, wypowiedzeń dot. m.in. najmu, współpracy, świadczenia usług (w tym IT), sprzedaży nieruchomości, pośrednictwa sprzedaży nieruchomości, umów agencyjnych, umów o zachowaniu poufności,
sporządzanie i opiniowanie projektów wewnętrznych aktów prawnych, regulaminów Komitetów, procedur, polityk, instrukcji,
przygotowanie i opiniowanie uchwał Zarządu, Rady Nadzorczej, Komitetu Audytu,
sporządzanie opinii prawnych oraz udzielanie porad i konsultacji prawnych, związanych z bieżącą obsługą Banku oraz wszystkich jednostek w obszarach takich jak: prawo cywilne, prawo bankowe, ustawa o usługach płatniczych, ustawa o kredycie konsumenckim, ustawa o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy, ustawa o ochronie konkurencji i konsumentów, kodeks spółek handlowych, PSD2, PAD, Rekomendacje KNF, Wytyczne EBA w zakresie outsourcingu,
sporządzenie i opiniowanie projektów pism, kierowanych w szczególności do UKNF, Prezesa UOKiK, Rzecznika Finansowego, UODO i innych organów nadzoru,
Aleja Stanów Zjednoczonych 61, Praga-Południe, Warszawa
Wygasła: 24.03.2022
pełny etat
umowa o pracę
starszy specjalista (Senior), ekspert
Obowiązki:
rozwijanie narzędzi analitycznych związanych z rozwojem systemu do monitorowania, pomiaru i raportowania ryzyka rynkowego, ryzyka stopy procentowej oraz ryzyka płynności
opracowywanie, rozwijanie i zapewnienie odpowiedniej jakości działania modeli w zakresie ryzyka rynkowego, ryzyka płynności i ryzyka stopy procentowej
rozwój Procedur dotyczących zarządzania ryzykiem finansowym
Aleja Stanów Zjednoczonych 61, Praga-Południe, Warszawa
Wygasła: 18.03.2022
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
wykonywanie funkcji informacyjnych i doradczych w zakresie zarządzania ryzykiem operacyjnym (ryzykiem niefinansowym, ryzykiem nadużyć) dla organów i jednostek biznesowych Banku
bieżąca współpraca z kadrą zarządzającą w zakresie wsparcia w identyfikacji, analizie i ocenie ryzyka operacyjnego
opracowywanie procesów oraz rozwijanie narzędzi w zakresie wykrywania nadużyć, kontroli ryzyka operacyjnego oraz wydawanie wytycznych w tym zakresie
aktywny udział w opracowaniu, aktualizowaniu i testowaniu planów bezpieczeństwa ciągłości biznesowej
przygotowanie planów kontrolnych w zakresie ryzyka nadużyć i wykonywanie funkcji kontrolera
przygotowanie raportów z zakresu ryzyka operacyjnego
wdrażanie wytycznych z zakresu ryzyka operacyjnego
prowadzenie i koordynowanie wewnętrznych postępowań wyjaśniających
opracowywanie i prowadzenie szkoleń w powierzonym zakresie
udział w opracowywaniu i opiniowaniu dokumentacji w powierzonym zakresie
prowadzenie kontroli wewnętrznej w zakresie zgodności prowadzonej działalności z obowiązującymi procedurami i regulaminami