Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (7)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 7 )
New Business Manager
Krucza 16/22, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 04.05.2024
pełny etat
kontrakt B2B
praca stacjonarna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Inicjowanie kontaktów z osobami decyzyjnymi w firmach, członkami zarządów, dyrektorami operacyjnymi, finansowymi, HR oraz z osobami odpowiedzialnymi za benefity
Pozyskiwanie klientów biznesowy tj. firmy zatrudniające co najmniej 500 pracowników/zleceniobiorców. Prowadzenie całego procesu sprzedaży od pozyskania leada po podpisanie umowy z klientem B2B
Zarządzanie zapytaniami klientów i przygotowywanie wysokiej jakości ofert lub prezentacji
Uczestnictwo w konferencjach, wydarzeniach i spotkaniach z klientami na terenie całej Polski
Raportowanie wyników i bezpośrednia współpraca z zarządem Flexee
Bliska współpraca z działem IT, Customer service i prawnym
Inicjowanie kontaktów z osobami decyzyjnymi w firmach, członkami zarządów, dyrektorami operacyjnymi, finansowymi, HR, właścicielami firm oraz z osobami odpowiedzialnymi za benefity
pozyskiwanie klientów biznesowy tj. firmy zatrudniające co najmniej 500 pracowników/zleceniobiorców
Zarządzanie zapytaniami klientów i przygotowywanie wysokiej jakości ofert lub prezentacji
Uczestnictwo w spotkaniach z klientami na terenie całej Polski
Raportowanie wyników i bezpośrednia współpraca z zarządem Flexee
Bliska współpraca z działem IT, Customer service i prawnym
Wdrożenia użytkowników aplikacji Flexee - wsparcie przy aktywacji konta, pomoc w rejestracji konta
Obsługa telefoniczna i mailowa zapytań użytkowników aplikacji Flexee w języku ukraińskim i polskim
Komunikacja z użytkownikami za pomocą dostępnych narzędzi: sms. tel, aplikacja - w języku ukraińskim i polskim
Kontakt sms, telefoniczny z użytkownikami - dłużnikami w celu odzyskania środków Flexee w języku ukraińskim i polskim
Raportowanie wyników z regularnymi przeglądami i analizami wyników oraz propozycja działań promocyjnych zwiększających zaangażowanie użytkowników do korzystania z aplikacji
Bliska współpraca z działem sprzedaży, marketingu, IT oraz windykacji
Inicjowanie kontaktów z osobami decyzyjnymi w firmach, członkami zarządów, dyrektorami operacyjnymi, finansowymi, HR, właścicielami firm oraz z osobami odpowiedzialnymi za benefity
pozyskiwanie klientów biznesowy tj. firmy zatrudniające co najmniej 500 pracowników/zleceniobiorców
Zarządzanie zapytaniami klientów i przygotowywanie wysokiej jakości ofert lub prezentacji
Uczestnictwo w spotkaniach z klientami na terenie całej Polski
Raportowanie wyników i bezpośrednia współpraca z zarządem Flexee
Bliska współpraca z działem IT, Customer service i prawnym
Wdrożenia użytkowników aplikacji Flexee - wsparcie przy aktywacji konta, pomoc w rejestracji konta
Obsługa telefoniczna i mailowa zapytań użytkowników aplikacji Flexee w języku ukraińskim i polskim
Komunikacja z użytkownikami za pomocą dostępnych narzędzi: sms. tel, aplikacja - w języku ukraińskim i polskim
Kontakt sms, telefoniczny z użytkownikami - dłużnikami w celu odzyskania środków Flexee w języku ukraińskim i polskim
Raportowanie wyników z regularnymi przeglądami i analizami wyników oraz propozycja działań promocyjnych zwiększających zaangażowanie użytkowników do korzystania z aplikacji
Bliska współpraca z działem sprzedaży, marketingu, IT oraz windykacji
Inicjowanie kontaktów z osobami decyzyjnymi w firmach, członkami zarządów, dyrektorami operacyjnymi, finansowymi, HR, właścicielami firm oraz z osobami, dbających w firmach o dobrostan pracowników poprzez rozwój portfolio benefitów w swoich organizacjach; budowanie zainteresowania usługą Flexee, pozyskiwanie klientów oraz wszelkie działania wspierające proces wdrożenia usługi Flexee w firmach do etapu przekazania Klienta dedykowanemu opiekunowi
Zarządzanie zapytaniami klientów i przygotowywanie wysokiej jakości ofert lub prezentacji przy współpracy z Działem Marketingu
Uczestnictwo w spotkaniach z klientami na terenie całej Polski (w przyszłości - wyjazdy zagraniczne)
Raportowanie wyników oraz opcjonalnie wsparcie analityczne zespołu Customer Service w rekomendacji działań promocyjnych, tj. działań zwiększających zaangażowanie użytkowników do korzystania z aplikacji
Analiza benchmarków rynkowych, trendów HR i dostarczanie rekomendacji do rozwoju aplikacji