1. Pracodawca
  2. Łomża
  3. WOJEWÓDZKI OŚRODEK PROFILAKTYKI I TERAPII UZALEŻNIEŃ
Ocen
poleca firmę Opinie ()
Ocena ogólna pracodawcy

WOJEWÓDZKI OŚRODEK PROFILAKTYKI I TERAPII UZALEŻNIEŃ

Łomża, ul. Marii Skłodowskiej Curie 1

Dodaj opinię, pomóż innym znaleźć dobrego pracodawcę

Wszystkie ( 0 ) Pozytywna ( 0 ) Neutralna ( 0 ) Negatywa ( 0 )

Użytkownik: Administrator

Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna? 0 0
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.

Rekrutacje prowadzone przez firmę:

Wszystkie (2) Aktualne ( 0 ) Archiwalne ( 2 )

Pracownik Sprzątający

Łomża
Wygasła: 19.09.2022
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
  • Utrzymanie czystości pomieszczeń Wojewódzkiego Ośrodka Profilaktyki i Terapii Uzależnień
od 3 010 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Inspektor ds. zamówień publicznych i administracji

Łomża
Wygasła: 19.09.2022
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
  • Zakres obowiązków wykonywanych na stanowisku Inspektora ds. zamówień publicznych i administracji: - opracowywanie rocznych planów zamówień; - uzupełnianie rejestrów dot. zamówień publicznych; - wykonywanie czynności związanych z przygotowaniem i prowadzeniem postępowań o udzielenie zamówień publicznych zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych; - wykonywanie czynności związanych z przygotowaniem i prowadzeniem postępowań zgodnie z Regulaminem wewnętrznym placówki
  • dla których nie stosuje się przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych; - przygotowywanie Specyfikacji Warunków Zamówienia oraz publikacja ogłoszeń; - prowadzenie korespondencji związanej z postępowaniami przetargowymi
  • w tym również korespondencji wynikającej z procedur odwoławczych; - ocena formalno-prawna składanych ofert oraz udział w weryfikacji prawidłowości i kompletności dokumentacji przetargowej sporządzanej w postępowaniach przetargowych; - przygotowanie dokumentów niezbędnych do prac Komisji Przetargowej
  • w tym zapewnienie organizacyjno-kancelaryjne prac komisji; - prowadzenie ewidencji postępowań i umów; - współpraca z komórkami organizacyjnymi odpowiedzialnymi merytorycznie przy prowadzeniu spraw związanych z udzielaniem zamówień publicznych; - archiwizowanie dokumentacji postępowań; - pomoc w dziale ekonomiczno- administracyjnym; - sporządzanie faktur
  • w tym rozliczeń miesięcznych z NFZ; - wprowadzanie raportów oraz rozliczeń w BDO; - wsparcie pozostałych komórek Ośrodka w codziennych aktywnościach; - uzupełnianie danych w systemie
  • prowadzenie dokumentacji;
Pokaż więcej >>
od 3 500 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne