Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Zaangażowanie i aktywne podtrzymywanie relacji z klientami
Budowanie i utrzymanie długoterminowych relacji biznesowych z aktualnymi klientami
Obsługa mailowa i telefoniczna dotychczasowych klientów
Obsługa platform sprzedażowych B2B oraz B2C
Raportowanie wyników sprzedaży
Administrowanie danymi naszych partnerów handlowych w systemach wewnętrznych
Sezonowe wsparcie serwisu opon poprzez prowadzenie kalendarza/umawianie klientów
Kompleksowa obsługa zamówień klientów, od momentu złożenia zamówienia po jego realizacji (przygotowanie oferty w oparciu o przyznane warunki handlowe, obsługa zamówienia w systemie ERP, nadzór nad kompletacją, wysyłką towaru, fakturowanie, obsługa posprzedażowa)
Opieka nad powierzonymi grupami produktowymi – ładowarki do samochodów elektrycznych oraz opony samochodowe
Wprowadzanie nowych produktów na rynek
Prognozowanie sprzedaży
Wyszukiwanie informacji o produktach i ich funkcjonowaniu
Aktualizowanie baz danych na potrzeby narzędzi sprzedażowych
Tworzenie opisów i innych tekstów promocyjnych
Wspieranie zespołu sprzedażowego oraz kluczowych klientów (np. poprzez prowadzenie prezentacji produktowych, wsparcie merytoryczne, odpowiedzi na pytania techniczne z zakresu produktów)
Osoba pracująca na tym stanowisku będzie odpowiadała za realizację założonych celów sprzedażowych poprzez budowanie długoterminowych relacji handlowych z dotychczasowymi oraz potencjalnymi partnerami handlowymi na powierzonym terenie
Czym będziesz się zajmować?
• Prowadzeniem rozmów handlowych w siedzibach dotychczasowych i potencjalnych partnerów handlowych
• Sporządzaniem raportów z przeprowadzonych spotkań
• Organizacją i prowadzeniem szkoleń podnoszących poziom wiedzy dealerów o naszych produktach oraz kształtujących umiejętność ich sprzedaży
• Udziałem w targach, konferencjach oraz prezentacjach skierowanych do odbiorców naszych produktów
• Doradztwem technicznym w zakresie oferowanych urządzeń
Osoba pracująca na tym stanowisku będzie odpowiadała za realizację założonych celów sprzedażowych poprzez budowanie długoterminowych relacji handlowych z dotychczasowymi oraz potencjalnymi partnerami handlowymi na powierzonym terenie
Czym będziesz się zajmować?
• Prowadzeniem rozmów handlowych w siedzibach dotychczasowych i potencjalnych partnerów handlowych
• Sporządzaniem raportów z przeprowadzonych spotkań
• Organizacją i prowadzeniem szkoleń podnoszących poziom wiedzy dealerów o naszych produktach oraz kształtujących umiejętność ich sprzedaży
• Udziałem w targach, konferencjach oraz prezentacjach skierowanych do odbiorców naszych produktów
• Doradztwem technicznym w zakresie oferowanych urządzeń
Obsługa mailowa i telefoniczna naszych dotychczasowych partnerów handlowych (pracujemy z klientem biznesowym - firmami, które odsprzedają dalej nasze produkty)
Doradzanie klientom w kwestiach dopasowania oferty produktowej do indywidualnych potrzeb (dobór produktów z oferty do wymagań klienta),
Telefoniczne informowanie klientów o aktualnych promocjach, wyprzedażach, nowych produktach, akcjach marketingowych i innych
Administrowanie procesem sprzedaży (m.in. przygotowywanie umów, konstruowanie wycen i ofert, wprowadzanie i realizacja zamówień)
Aktualizacja baz danych prowadzonych w systemach wewnętrznych,
Przygotowywanie w excelu różnych zestawień i raportów dotyczących danych sprzedażowych, aktualnych stanów wybranych produktów, efektywności promocji, itp
Kontrola przepływu informacji, ścisła współpraca z innymi działami firmy
Dodatkowe zadania operacyjne i administracyjne związane z funkcjonowaniem działu handlowego
Pełna koordynacja i prowadzenie procesów rekrutacyjnych (m.in. redagowanie i zamieszczanie ogłoszeń, selekcja aplikacji, aktywny udział w procesie rekrutacji, wsparcie managerów na poszczególnych etapach rekrutacji, bieżąca współpraca oraz raportowanie przebiegu procesów rekrutacyjnych), wprowadzenie nowych pracowników (w tym onboarding) oraz wsparcie dla pracowników na każdym etapie i szczeblu zatrudnienia;
Wsparcie kadry managerskiej w innych procesach HR (rozwój pracowników, zarządzanie talentami, przeprowadzanie zmian, współplanowanie ścieżek kariery, rozwiązywanie problemów, budowanie i monitorowanie employee experience);
Aktywne wsparcie przy kompleksowej obsłudze kadrowo-płacowej (prowadzenie dokumentacji kadrowej i pracowniczej zgodnie z obowiązującymi przepisami, przygotowywanie dokumentów związanych ze stosunkiem pracy oraz umowami cywilnoprawnymi, archiwizacja);
Aktywne wsparcie przy naliczaniu i rozliczaniu wynagrodzeń, rozliczanie umów cywilnoprawnych, prowadzenie dokumentacji dot. ewidencji czasu pracy, obsłudze PPK, sporządzaniu sprawozdań i deklaracji do instytucji zewnętrznych;
Opracowywanie danych w postaci raportów, analiz, zestawień na potrzeby wewnętrzne i zewnętrzne w wyznaczonym obszarze kadr i płac;
Realizacja projektów mających na celu m.in. tworzenie, wdrażanie, usprawnienie procesów i narzędzi z obszaru kadr i płac;
Administrowanie, koordynacja, monitorowanie, analizowanie trendów rynkowych w zakresie benefitów oraz budowanie systemów motywacyjnych i zarządzenie ich budżetem;
Aktywne wsparcie przy dbaniu o integrację zespołu (planowanie, organizacja imprez i innych wydarzeń firmowych);
Ścisła współpraca z Zarządem, działem księgowym i innymi działami firmy
W ramach stanowiska będziesz odpowiedzialny za wsparcie działu wdrożeń aplikacji webowych i serwisów www, we współpracy z działami marketingu oraz IT w zakresie:
modyfikacji istniejących stron www i współpracy przy tworzeniu nowych (wsparcie programistyczne, tworzenie modułów i indywidualnych rozwiązań na potrzeby www)
integracji systemów / serwisów www z wykorzystaniem API (dostarczane przez firmy zewnętrzne lub tworzenie własnych rozwiązań)
tworzenia nowych i rozwijania obecnych indywidualnych aplikacji wykorzystywanych wewnątrz firmy
podstawowej administracji serwisami www należącymi do spółki oraz opieki hostingowej (administracja usługami webowymi świadczonymi przez firmy hostingowe)
Pełna koordynacja i prowadzenie procesów rekrutacyjnych (m.in. redagowanie i zamieszczanie ogłoszeń, selekcja aplikacji, aktywny udział w procesie rekrutacji, wsparcie managerów na poszczególnych etapach rekrutacji, bieżąca współpraca oraz raportowanie przebiegu procesów rekrutacyjnych), wprowadzenie nowych pracowników (w tym onboarding) oraz wsparcie dla pracowników na każdym etapie i szczeblu zatrudnienia;
Wsparcie kadry managerskiej w innych procesach HR (rozwój pracowników, zarządzanie talentami, przeprowadzanie zmian, współplanowanie ścieżek kariery, rozwiązywanie problemów, budowanie i monitorowanie employee experience);
Aktywne wsparcie przy kompleksowej obsłudze kadrowo-płacowej (prowadzenie dokumentacji kadrowej i pracowniczej zgodnie z obowiązującymi przepisami, przygotowywanie dokumentów związanych ze stosunkiem pracy oraz umowami cywilnoprawnymi, archiwizacja);
Aktywne wsparcie przy naliczaniu i rozliczaniu wynagrodzeń, rozliczanie umów cywilnoprawnych, prowadzenie dokumentacji dot. ewidencji czasu pracy, obsłudze PPK, sporządzaniu sprawozdań i deklaracji do instytucji zewnętrznych;
Opracowywanie danych w postaci raportów, analiz, zestawień na potrzeby wewnętrzne i zewnętrzne w wyznaczonym obszarze kadr i płac;
Realizacja projektów mających na celu m.in. tworzenie, wdrażanie, usprawnienie procesów i narzędzi z obszaru kadr i płac;
Administrowanie, koordynacja, monitorowanie, analizowanie trendów rynkowych w zakresie benefitów oraz budowanie systemów motywacyjnych i zarządzenie ich budżetem;
Aktywne wsparcie przy dbaniu o integrację zespołu (planowanie, organizacja imprez i innych wydarzeń firmowych);
Ścisła współpraca z Zarządem, działem księgowym i innymi działami firmy
Specjalista ds. sprzedaży – doradca techniczno-handlowy
Wrocław
Wygasła: 27.12.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z naszymi klientami poprzez inicjowanie kontaktów telefonicznych (będziesz się opiekować względnie stałą grupą w sektorze B2B) oraz obsługa zapytań mailowych
przygotowywanie ofert handlowych dopasowanych do potrzeb klientów, dobór rozwiązań do specyfikacji i wymagań
odpowiedzialność za wyniki sprzedażowe grupy: projektory, ekrany projekcyjne, tablice interaktywne, akcesoria
raportowanie codziennej aktywności oraz efektów swoich działań
monitoring rynku oraz działań konkurencji
bieżące aktualizowanie i poszerzanie wiedzy oraz umiejętności
zapewnienie sprawnego funkcjonowania biura/działu (nadzór nad obiegiem dokumentów i informacji w firmie, przygotowanie pism, obsługa korespondencji wychodzącej i przychodzącej, odbieranie i przekierowanie telefonów)
obsługa floty samochodowej (administracja)
przygotowywanie różnych zestawień, raportów, kalkulacji w Excelu na zlecenie przełożonego
współpraca z firmami zewnętrznymi w bieżących sprawach
aktualizacja baz danych prowadzonych w systemach wewnętrznych
ścisła współpraca z innymi działami firmy
zarządzanie i administrowanie zamówieniami zakupu, kontrola ich realizacji
Opieka nad powierzonymi grupami produktowymi – opony samochodowe
Wprowadzanie nowych produktów na rynek
Prognozowanie sprzedaży, zlecanie zamówień zakupu
Realizacja polityki cenowej
Wyszukiwanie informacji o produktach i ich funkcjonowaniu
Aktualizowanie baz danych na potrzeby narzędzi sprzedażowych
Tworzenie opisów i innych tekstów promocyjnych
Wspieranie zespołu sprzedażowego oraz kluczowych klientów (np. poprzez prowadzenie prezentacji produktowych, wsparcie merytoryczne, odpowiedzi na pytania techniczne z zakresu produktów)
budowanie pozytywnych relacji z naszymi klientami zagranicznymi poprzez inicjowanie kontaktów telefonicznych (będziesz się opiekować względnie stałą grupą w sektorze B2B)
nawiązywanie telefonicznych relacji z potencjalnymi nabywcami naszych produktów
obsługa mailowa i telefoniczna dotychczasowych i potencjalnych klientów,
wizyty osobiste w siedzibach obecnych i potencjalnych partnerów handlowych za granicą (2-3 wyjazdy w kwartale)
doradzanie klientom w kwestiach dopasowania oferty produktowej do indywidulnych potrzeb (dobór produktów z oferty do podanej specyfikacji),
informowanie o warunkach współpracy, przygotowywanie ofert i wycena produktów dla partnerów handlowych,
raportowanie codziennej aktywności oraz relacji z odbytych wizyt u partnerów handlowych
Opieka nad powierzonymi grupami produktowymi – ładowarki do samochodów elektrycznych
Wprowadzanie nowych produktów na rynek
Prognozowanie sprzedaży
Wyszukiwanie informacji o produktach i ich funkcjonowaniu
Aktualizowanie baz danych na potrzeby narzędzi sprzedażowych
Tworzenie opisów i innych tekstów promocyjnych
Wspieranie zespołu sprzedażowego oraz kluczowych klientów (np. poprzez prowadzenie prezentacji produktowych, wsparcie merytoryczne, odpowiedzi na pytania techniczne z zakresu produktów)
Kompleksowa obsługa zamówień klientów, od momentu złożenia zamówienia po jego realizacji (przygotowanie oferty w oparciu o przyznane warunki handlowe, obsługa zamówienia w systemie ERP, nadzór nad kompletacją, wysyłką towaru, fakturowanie, obsługa posprzedażowa),
Obsługa mailowa i telefoniczna dotychczasowych klientów
Obsługa platform sprzedażowych B2B oraz B2C
Prowadzenie dokumentacji handlowej, raportowanie
Administrowanie danymi naszych partnerów handlowych w systemach wewnętrznych
Sezonowe wsparcie serwisu opon poprzez prowadzenie kalendarza/umawianie klientów
wspieranie pracowników w codziennej pracy z wykorzystaniem narzędzi IT,
przygotowywanie i instalacja sprzętu oraz oprogramowania na stanowiskach pracy,
bieżące utrzymanie systemów operacyjnych i aplikacji biurowych,
diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych użytkowników w zakresie: oprogramowania, sprzętu komputerowego, urządzeń peryferyjnych oraz sieci komputerowych,
zarządzanie usługami platformy Microsoft 365 (Exchange, Sharepoint, OneDrive, Teams),
współpraca z serwisami oraz dostawcami usług IT oraz sprzętu,
prowadzenie ewidencji sprzętu, licencji, użytkowników,
wsparcie działu handlowego w zadaniach administracyjnych (m.in. przygotowywanie umów, wprowadzanie i realizacja zamówień, pomoc w przygotowaniu ofert i wycen)
przygotowywanie w excelu różnych zestawień i raportów dotyczących danych sprzedażowych
kontakt mailowy i telefoniczny z partnerami handlowymi firmy odnośnie złożonych zamówień, braków, faktur, płatności, itp
przygotowywanie list potencjalnych partnerów handlowych dla przedstawicieli handlowych i pomoc w umawianiu spotkań
aktualizacja baz danych prowadzonych w systemach wewnętrznych
kontrola przepływu informacji, ścisła współpraca z innymi działami firmy
dodatkowe zadania operacyjne i administracyjne związane z funkcjonowaniem działu
Prowadzenie pełnej księgowości spółki akcyjnej zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa podatkowego i ustawy o rachunkowości przy współpracy z kilkuosobowym działem księgowości i kadr;
Analiza i kontrola prawidłowości zapisów księgowych, kontrola zamknięcia miesiąca;
Naliczanie i sporządzanie deklaracji podatkowych oraz sprawozdań statystycznych (VAT, CIT, JPK, NBP, GUS itd.);
Sporządzanie okresowych i rocznych sprawozdań finansowych oraz sprawozdań konsolidacyjnych (raporty giełdowe);
Dokonywanie niezbędnych księgowań w ramach obsługiwanych procesów;
Weryfikacja umów pod kątem podatkowym i księgowym;
Przygotowywanie materiałów oraz współpraca z audytorem w procesie badania rocznych sprawozdań finansowych – jednostkowego i skonsolidowanego;
Wsparcie działu handlowego w zadaniach administracyjnych w obszarze dystrybucji i eksportu (m.in. przygotowywanie umów, wprowadzanie i realizacja zamówień, pomoc w przygotowaniu ofert i wycen)
Kontakt mailowy i telefoniczny z partnerami handlowymi firmy, w tym eksportowymi, odnośnie złożonych zamówień, braków, faktur, płatności, itp
Poszukiwanie potencjalnych partnerów handlowych na rynkach zagranicznych i nawiązywanie pierwszych relacji handlowych
Wsparcie Export Managera w kontaktach z potencjalnymi i obecnymi partnerami,
Aktualizacja baz danych prowadzonych w systemach wewnętrznych,
Przygotowywanie w excelu różnych zestawień i raportów dotyczących danych sprzedażowych
Kontrola przepływu informacji, ścisła współpraca z innymi działami firmy
Dodatkowe zadania operacyjne i administracyjne związane z funkcjonowaniem działu
Wsparcie działu handlowego w zadaniach administracyjnych w obszarze dystrybucji i eksportu (m.in. przygotowywanie umów, wprowadzanie i realizacja zamówień, pomoc w przygotowaniu ofert i wycen)
Kontakt mailowy i telefoniczny z partnerami handlowymi firmy, w tym eksportowymi, odnośnie złożonych zamówień, braków, faktur, płatności, itp
Poszukiwanie potencjalnych partnerów handlowych na rynkach zagranicznych i nawiązywanie pierwszych relacji handlowych
Wsparcie Export Managera w kontaktach z potencjalnymi i obecnymi partnerami,
Aktualizacja baz danych prowadzonych w systemach wewnętrznych,
Przygotowywanie w excelu różnych zestawień i raportów dotyczących danych sprzedażowych
Kontrola przepływu informacji, ścisła współpraca z innymi działami firmy
Dodatkowe zadania operacyjne i administracyjne związane z funkcjonowaniem działu
Pełna koordynacja i prowadzenie procesów rekrutacyjnych (m.in. redagowanie i zamieszczanie ogłoszeń, selekcja aplikacji, aktywny udział w procesie rekrutacji, wsparcie managerów na poszczególnych etapach rekrutacji, bieżąca współpraca oraz raportowanie przebiegu procesów rekrutacyjnych)
Prowadzenie różnorodnych działań oraz poszukiwanie nowych możliwości dotarcia do kandydatów
Prowadzenie wewnętrznych szkoleń wprowadzających nowych pracowników, przygotowanie oraz aktualizacja materiałów onboardingowych
Zgłaszanie zapotrzebowanie i organizacja wyposażenia dla pracowników (przy współpracy innych działów firmy);
Realizacja projektów mających na celu m.in. tworzenie, wdrażanie, usprawnienie procesów i narzędzi z obszaru HR
Opracowywanie danych HR w postaci raportów, analiz, zestawień na potrzeby wewnętrzne i zewnętrzne w wyznaczonym obszarze
Administrowanie, koordynacja, monitorowanie, analizowanie trendów rynkowych w zakresie benefitów oraz budowanie systemów motywacyjnych i zarządzenie ich budżetem
Wsparcie kadry managerskiej w innych procesach HR (rozwój pracowników, zarządzanie talentami, przeprowadzanie zmian, współplanowanie ścieżek kariery, rozwiązywanie problemów, budowanie i monitorowanie employee experience)
Dbanie o integrację zespołu (planowanie, organizacja imprez i innych wydarzeń firmowych)
Aktywne wsparcie przy obsłudze kadrowo-płacowej (prowadzenie dokumentacji kadrowej i pracowniczej zgodnie z przepisami, przygotowywanie dokumentów związanych ze stosunkiem pracy oraz umowami cywilnoprawnymi, archiwizacja dokumentacji pracowniczej)
Zarządzanie kilkuosobowym zespołem sprzedażowym (planowanie i organizacja pracy działu oraz rekrutacja, szkolenie i motywowanie podległych pracowników)
Wspieranie członków zespołu w budowaniu długofalowych partnerskich relacji z klientami oraz realizacji założonych planów sprzedażowych
Realizacja ustalonej z Zarządem polityki handlowej
Podejmowanie działań w celu zwiększenia efektywności sprzedaży
Nadzór nad automatyzacją procesów w dziale sprzedaży
wsparcie działu handlowego w zadaniach administracyjnych (m.in. przygotowywanie umów, wprowadzanie i realizacja zamówień, pomoc w przygotowaniu ofert i wycen)
przygotowywanie w excelu różnych zestawień i raportów dotyczących danych sprzedażowych
kontakt mailowy i telefoniczny z partnerami handlowymi firmy odnośnie złożonych zamówień, braków, faktur, płatności, itp
aktualizacja baz danych prowadzonych w systemach wewnętrznych
kontrola przepływu informacji, ścisła współpraca z innymi działami firmy
dodatkowe zadania operacyjne i administracyjne związane z funkcjonowaniem działu
budowanie pozytywnych relacji z naszymi klientami zagranicznymi poprzez inicjowanie kontaktów telefonicznych (będziesz się opiekować względnie stałą grupą w sektorze B2B)
nawiązywanie telefonicznych relacji z potencjalnymi nabywcami naszych produktów
obsługa mailowa i telefoniczna dotychczasowych i potencjalnych klientów,
doradzanie klientom w kwestiach dopasowania oferty produktowej do indywidulnych potrzeb (dobór produktów z oferty do podanej specyfikacji),
informowanie o warunkach współpracy, przygotowywanie ofert i wycena produktów dla partnerów handlowych,
formalna obsługa zamówień w systemie SAP B1,
administrowanie danymi naszych Partnerów Handlowych w systemach wewnętrznych
zapewnienie sprawnego funkcjonowania biura/działu (nadzór nad obiegiem dokumentów i informacji w firmie, przygotowanie pism, obsługa korespondencji wychodzącej i przychodzącej, odbieranie i przekierowanie telefonów)
przygotowywanie różnych zestawień, raportów, kalkulacji w excelu na zlecenie przełożonego
współpraca z firmami zewnętrznymi w bieżących sprawach
aktualizacja baz danych prowadzonych w systemach wewnętrznych
ścisła współpraca z innymi działami firmy
wypisywanie listów przewozowych (logistyka)
obsługa floty samochodowej (administracja)
zarządzanie i administrowanie zamówieniami zakupu, kontrola ich realizacji (marketing)
umiejętność pracy z tekstem - opisy produktów, specyfikacje, drobne tłumaczenia (marketing)
Realizacja założonych celów sprzedażowych poprzez budowanie długoterminowych relacji handlowych z dotychczasowymi oraz potencjalnymi partnerami handlowymi na powierzonym terenie
Prowadzenie rozmów handlowych w siedzibach dotychczasowych i potencjalnych partnerów handlowych
Organizacja i prowadzenie szkoleń podnoszących poziom wiedzy dealerów o naszych produktach oraz kształtujących umiejętność ich sprzedaży
Udział w targach, konferencjach oraz prezentacjach skierowanych do odbiorców naszych produktów
Doradztwo techniczne w zakresie oferowanych urządzeń
Realizacja założonych celów sprzedażowych poprzez budowanie długoterminowych relacji handlowych z dotychczasowymi oraz potencjalnymi partnerami handlowymi na powierzonym terenie
Prowadzenie rozmów handlowych w siedzibach dotychczasowych i potencjalnych partnerów handlowych
Organizacja i prowadzenie szkoleń podnoszących poziom wiedzy dealerów o naszych produktach oraz kształtujących umiejętność ich sprzedaży
Udział w targach, konferencjach oraz prezentacjach skierowanych do odbiorców naszych produktów
Doradztwo techniczne w zakresie oferowanych urządzeń
Realizacja założonych celów sprzedażowych poprzez budowanie długoterminowych relacji handlowych z dotychczasowymi oraz potencjalnymi partnerami handlowymi na powierzonym terenie
Prowadzenie rozmów handlowych w siedzibach dotychczasowych i potencjalnych partnerów handlowych
Organizacja i prowadzenie szkoleń podnoszących poziom wiedzy dealerów o naszych produktach oraz kształtujących umiejętność ich sprzedaży
Udział w targach, konferencjach oraz prezentacjach skierowanych do odbiorców naszych produktów
Doradztwo techniczne w zakresie oferowanych urządzeń
Osoba pracująca na tym stanowisku będzie odpowiadała za realizację założonych celów sprzedażowych poprzez budowanie długoterminowych relacji handlowych z dotychczasowymi oraz potencjalnymi partnerami handlowymi na powierzonym terenie
Czym będziesz się zajmować?
• Prowadzeniem rozmów handlowych w siedzibach dotychczasowych i potencjalnych partnerów handlowych
• Organizacją i prowadzeniem szkoleń podnoszących poziom wiedzy dealerów o naszych produktach oraz kształtujących umiejętność ich sprzedaży
• Udziałem w targach, konferencjach oraz prezentacjach skierowanych do odbiorców naszych produktów
• Doradztwem technicznym w zakresie oferowanych urządzeń
Osoba pracująca na tym stanowisku będzie odpowiadała za realizację założonych celów sprzedażowych poprzez budowanie długoterminowych relacji handlowych z dotychczasowymi oraz potencjalnymi partnerami handlowymi na powierzonym terenie
Czym będziesz się zajmować?
• Prowadzeniem rozmów handlowych w siedzibach dotychczasowych i potencjalnych partnerów handlowych
• Organizacją i prowadzeniem szkoleń podnoszących poziom wiedzy dealerów o naszych produktach oraz kształtujących umiejętność ich sprzedaży
• Udziałem w targach, konferencjach oraz prezentacjach skierowanych do odbiorców naszych produktów
• Doradztwem technicznym w zakresie oferowanych urządzeń
Osoba pracująca na tym stanowisku będzie odpowiadała za realizację założonych celów sprzedażowych poprzez budowanie długoterminowych relacji handlowych z dotychczasowymi oraz potencjalnymi partnerami handlowymi na powierzonym terenie
Czym będziesz się zajmować?
• Prowadzeniem rozmów handlowych w siedzibach dotychczasowych i potencjalnych partnerów handlowych
• Organizacją i prowadzeniem szkoleń podnoszących poziom wiedzy dealerów o naszych produktach oraz kształtujących umiejętność ich sprzedaży
• Udziałem w targach, konferencjach oraz prezentacjach skierowanych do odbiorców naszych produktów
• Doradztwem technicznym w zakresie oferowanych urządzeń
Osoba pracująca na tym stanowisku będzie odpowiadała za realizację założonych celów sprzedażowych poprzez budowanie długoterminowych relacji handlowych z dotychczasowymi oraz potencjalnymi partnerami handlowymi na powierzonym terenie
Czym będziesz się zajmować?
• Prowadzeniem rozmów handlowych w siedzibach dotychczasowych i potencjalnych partnerów handlowych
• Organizacją i prowadzeniem szkoleń podnoszących poziom wiedzy dealerów o naszych produktach oraz kształtujących umiejętność ich sprzedaży
• Udziałem w targach, konferencjach oraz prezentacjach skierowanych do odbiorców naszych produktów
• Doradztwem technicznym w zakresie oferowanych urządzeń
Osoba pracująca na tym stanowisku będzie odpowiadała za realizację założonych celów sprzedażowych poprzez budowanie długoterminowych relacji handlowych z dotychczasowymi oraz potencjalnymi partnerami handlowymi na powierzonym terenie
Czym będziesz się zajmować?
• Prowadzeniem rozmów handlowych w siedzibach dotychczasowych i potencjalnych partnerów handlowych
• Organizacją i prowadzeniem szkoleń podnoszących poziom wiedzy dealerów o naszych produktach oraz kształtujących umiejętność ich sprzedaży
• Udziałem w targach, konferencjach oraz prezentacjach skierowanych do odbiorców naszych produktów
• Doradztwem technicznym w zakresie oferowanych urządzeń
Osoba pracująca na tym stanowisku będzie odpowiadała za realizację założonych celów sprzedażowych poprzez budowanie długoterminowych relacji handlowych z dotychczasowymi oraz potencjalnymi partnerami handlowymi na powierzonym terenie
Czym będziesz się zajmować?
• Prowadzeniem rozmów handlowych w siedzibach dotychczasowych i potencjalnych partnerów handlowych
• Organizacją i prowadzeniem szkoleń podnoszących poziom wiedzy dealerów o naszych produktach oraz kształtujących umiejętność ich sprzedaży
• Udziałem w targach, konferencjach oraz prezentacjach skierowanych do odbiorców naszych produktów
• Doradztwem technicznym w zakresie oferowanych urządzeń