Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (6)Aktualne ( 1 )Archiwalne ( 5 )
Pracownik socjalny
Lidzbark Warmiński
Ważna do: 20.01.2025
Umowa o pracę w zastępstwie
Obowiązki:
1. Prowadzenie pracy socjalnej z osobą i/lub rodziną.
2. Udzielanie informacji
wskazówek i pomocy w zakresie rozwiązywania spraw życiowych osobom
które dzięki tej pomocy będą zdolne samodzielnie rozwiązywać problemy będące przyczyną trudnej sytuacji życiowej.
3. Pomoc w uzyskaniu dla osób będących w trudnej sytuacji życiowej poradnictwa dotyczącego możliwości rozwiązywania problemów i udzielania pomocy przez właściwe instytucje państwowe
samorządowe i organizacje pozarządowe oraz wspieranie w uzyskiwaniu pomocy.
4. Współpraca i współdziałanie z innymi specjalistami w celu przeciwdziałania i ograniczania trudności w prawidłowym funkcjonowaniu osób i rodzin
w szczególności łagodzenie skutków ubóstwa.
5. Współdziałanie z grupami i społecznościami lokalnymi
mające na celu rozwijanie w nich zdolności do samodzielnego rozwiązywania własnych problemów
w szczególności poprzez pracę socjalną ze społecznością lokalną
6. Organizowanie różnorodnych form pomocy
w szczególności z wykorzystaniem projektów socjalnych
odpowiadających zmieniającym się potrzebom społecznym.
7. Realizację zadań wynikających z ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej poprzez pracę z rodziną przeżywającą trudności w wypełnianiu funkcji wychowawczej
prowadzenie monitoringu sytuacji dziecka z rodziny zagrożonej kryzysem lub przeżywającej trudności w wypełnianiu funkcji opiekuńczo-wychowawczej
wnioskowanie o przydzielenie asystenta rodziny
współpraca z asystentem rodziny.
8. Realizacja zadań w ramach procedury Niebieskiej karty.
9. Świadczenie usług poradnictwa prawnego i psychologicznego.
10. Zawieranie kontraktów socjalnych z osobami lub rodzinami znajdującymi się w trudnej sytuacji życiowej celem jej rozwiązania;
11. Przeprowadzanie wywiadów środowiskowych.
12. Wprowadzanie danych osobowych klientów do programu informatycznego POMOST i użytkowanie programu zgodnie z jego przeznaczeniem.
13. Realizacja zadań wynikających z ustawy o zatrudnieniu socjalnym.
14. Przygotowanie niezbędnych analiz i raportów z zakresu
przebiegu i skutków podejmowanych działań .
15. Współdziałanie z pracownikami innych Działów i Zespołów na rzecz rozwiązywania problemów klienta.
16. Sporządzanie bilansu potrzeb oraz niezbędnej sprawozdawczości
1.Zarządzanie noclegownią i ogrzewalnią
2.Prowadzenie niezbędnej dokumentacji
3.Wykonywanie sprawozdawczości
4.Przyjmowanie osób bezdomnych do noclegowni i ogrzewalni
właściwe ich traktowanie oraz dbanie o ich bezpieczeństwo
5.Kontrola osób przyjmowanych do noclegowni na zawartość alkoholu.
6.Zapoznanie osób nowo przyjętych z regulaminem noclegowni i ogrzewalni.
7.Udzielanie pierwszej pomocy w razie takiej potrzeby. Wzywanie pomocy służby medycznej
8.Ochrona budynków przed dewastacją
kradzieżą mienia i pożarem oraz w razie niebezpieczeństwa alarmowanie policji
straży pożarnej lub pogotowia ratunkowego.
9.Dbanie o utrzymanie należytego porządku i czystości noclegowni i ogrzewalni
10. Dbanie o utrzymanie należytego porządku i czystości wokół budynku
a w porze zimowej usuwanie śniegu i posypywanie piaskiem dojścia do obiektu
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1. Dekretacja dokumentów finansowo księgowych.
2. Zapisywanie dokumentów w informatycznym systemie finansowo księgowym.
3. Obsługa programu do bankowych rozliczeń bezgotówkowych oraz programu
finansowo- księgowego .
4. Rozliczenie przychodów i rozchodów magazynowych.
5. Obsługa poczty elektronicznej.
6. Sporządzanie list płac.
7. Prowadzenie ewidencji środków trwałych
pozostałych środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych
8. Sporządzanie dokumentów rejestracyjnych i rozliczeniowych ZUS.
9. Przyjmowanie i weryfikacja wniosków na fundusz alimentacyjny.
10. Prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach nienależnie pobranych świadczeń z funduszu alimentacyjnego i przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych z tego zakresu.
11. Przygotowanie informacji o dłużnikach alimentacyjnych mających wpływ na
skuteczność prowadzonej egzekucji i przekazywanie ich komornikom sądowym
i organom określonym w ustawie.
12. Współdziałanie z organami administracji rządowej
organami administracji samorządowej
komornikami
organami ścigania
sądami powszechnymi oraz innymi
organami
podmiotami i instytucjami w zakresie realizowanych zadań .
13. Współpraca z księgowością w zakresie uzgodnień stanu zobowiązań dłużników
alimentacyjnych.
14. Rozliczanie zwrotów świadczeń alimentacyjnych wyegzekwowanych przez
komorników.
15. Obsługa kasy MOPS
Opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną we współpracy z członkami rodziny i w konsultacji z pracownikiem socjalnym.
2. Opracowanie
we współpracy z członkami rodziny i koordynatorem rodzinnej pieczy zastępczej
planu pracy z rodziną
który jest skoordynowany z planem pomocy dziecku umieszczonemu w pieczy zastępczej.
3. Udzielanie pomocy rodzinom w poprawie ich sytuacji życiowej
w tym w zdobywaniu umiejętności prawidłowego prowadzenia gospodarstwa domowego.
4. Udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów socjalnych
psychologicznych oraz wychowawczych z dziećmi.
5. Wspieranie aktywności społecznej rodzin.
6. Motywowanie członków rodzin do podnoszenia kwalifikacji zawodowych.
7. Udzielanie pomocy w poszukiwaniu
podejmowaniu i utrzymywaniu pracy zarobkowej.
8. Motywowanie do udziału w zajęciach grupowych dla rodziców
mających na celu kształtowanie prawidłowych wzorców rodzicielskich i umiejętności psychospołecznych.
9. Udzielanie wsparcia dzieciom
w szczególności poprzez udział w zajęciach psychoedukacyjnych.
10. Podejmowanie działań interwencyjnych i zaradczych w sytuacji zagrożenia bezpieczeństwa dzieci i rodzin.
11. Prowadzenie indywidualnych konsultacji wychowawczych dla rodziców i dzieci.
12. Prowadzenie dokumentacji dotyczącej pracy z rodziną.
13. Dokonywanie okresowej oceny sytuacji rodziny
nie rzadziej niż co pół roku i przekazywanie tej oceny Dyrektorowi Ośrodka.
14. Monitorowanie funkcjonowania rodziny po zakończeniu pracy z rodziną.
15. Sporządzanie
na wniosek sądu
opinii o rodzinie i jej członkach.
16. Współpraca z jednostkami administracji rządowej i samorządowej
właściwymi organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami i osobami specjalizującymi się w działaniach na rzecz dziecka i rodziny.
17. Współpraca z zespołem interdyscyplinarnym lub grupą roboczą lub innymi podmiotami
których pomoc przy wykonywaniu zadań uzna za niezbędną
Opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną we współpracy z członkami rodziny i w konsultacji z pracownikiem socjalnym.
2. Opracowanie
we współpracy z członkami rodziny i koordynatorem rodzinnej pieczy zastępczej
planu pracy z rodziną
który jest skoordynowany z planem pomocy dziecku umieszczonemu w pieczy zastępczej.
3. Udzielanie pomocy rodzinom w poprawie ich sytuacji życiowej
w tym w zdobywaniu umiejętności prawidłowego prowadzenia gospodarstwa domowego.
4. Udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów socjalnych
psychologicznych oraz wychowawczych z dziećmi.
5. Wspieranie aktywności społecznej rodzin.
6. Motywowanie członków rodzin do podnoszenia kwalifikacji zawodowych.
7. Udzielanie pomocy w poszukiwaniu
podejmowaniu i utrzymywaniu pracy zarobkowej.
8. Motywowanie do udziału w zajęciach grupowych dla rodziców
mających na celu kształtowanie prawidłowych wzorców rodzicielskich i umiejętności psychospołecznych.
9. Udzielanie wsparcia dzieciom
w szczególności poprzez udział w zajęciach psychoedukacyjnych.
10. Podejmowanie działań interwencyjnych i zaradczych w sytuacji zagrożenia bezpieczeństwa dzieci i rodzin.
11. Prowadzenie indywidualnych konsultacji wychowawczych dla rodziców i dzieci.
12. Prowadzenie dokumentacji dotyczącej pracy z rodziną.
13. Dokonywanie okresowej oceny sytuacji rodziny
nie rzadziej niż co pół roku i przekazywanie tej oceny Dyrektorowi Ośrodka.
14. Monitorowanie funkcjonowania rodziny po zakończeniu pracy z rodziną.
15. Sporządzanie
na wniosek sądu
opinii o rodzinie i jej członkach.
16. Współpraca z jednostkami administracji rządowej i samorządowej
właściwymi organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami i osobami specjalizującymi się w działaniach na rzecz dziecka i rodziny.
17. Współpraca z zespołem interdyscyplinarnym lub grupą roboczą lub innymi podmiotami
których pomoc przy wykonywaniu zadań uzna za niezbędną
1. Prowadzenie pracy socjalnej z osobą i/lub rodziną.
2. Udzielanie informacji
wskazówek i pomocy w zakresie rozwiązywania spraw życiowych osobom
które dzięki tej pomocy będą zdolne samodzielnie rozwiązywać problemy będące przyczyną trudnej sytuacji życiowej.
3. Pomoc w uzyskaniu dla osób będących w trudnej sytuacji życiowej poradnictwa dotyczącego możliwości rozwiązywania problemów i udzielania pomocy przez właściwe instytucje państwowe
samorządowe i organizacje pozarządowe oraz wspieranie w uzyskiwaniu pomocy.
4. Współpraca i współdziałanie z innymi specjalistami w celu przeciwdziałania i ograniczania trudności w prawidłowym funkcjonowaniu osób i rodzin
w szczególności łagodzenie skutków ubóstwa.
5. Współdziałanie z grupami i społecznościami lokalnymi
mające na celu rozwijanie w nich zdolności do samodzielnego rozwiązywania własnych problemów
w szczególności poprzez pracę socjalną ze społecznością lokalną
6. Organizowanie różnorodnych form pomocy
w szczególności z wykorzystaniem projektów socjalnych
odpowiadających zmieniającym się potrzebom społecznym.
7. Realizację zadań wynikających z ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej poprzez pracę z rodziną przeżywającą trudności w wypełnianiu funkcji wychowawczej
prowadzenie monitoringu sytuacji dziecka z rodziny zagrożonej kryzysem lub przeżywającej trudności w wypełnianiu funkcji opiekuńczo-wychowawczej
wnioskowanie o przydzielenie asystenta rodziny
współpraca z asystentem rodziny.
8. Realizacja zadań w ramach procedury Niebieskiej karty.
9. Świadczenie usług poradnictwa prawnego i psychologicznego.
10. Zawieranie kontraktów socjalnych z osobami lub rodzinami znajdującymi się w trudnej sytuacji życiowej celem jej rozwiązania;
11. Przeprowadzanie wywiadów środowiskowych.
12. Wprowadzanie danych osobowych klientów do programu informatycznego POMOST i użytkowanie programu zgodnie z jego przeznaczeniem.
13. Realizacja zadań wynikających z ustawy o zatrudnieniu socjalnym.
14. Przygotowanie niezbędnych analiz i raportów z zakresu
przebiegu i skutków podejmowanych działań .
15. Współdziałanie z pracownikami innych Działów i Zespołów na rzecz rozwiązywania problemów klienta.
16. Sporządzanie bilansu potrzeb oraz niezbędnej sprawozdawczości