Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Work with the marketing team to create and execute promotional activities, for different types of clients and internal communications
Developing changes to company websites and managing the company's social media profiles
Liaising with industry portals, clients and partners, agencies to support marketing, on- and off-line sales activities, POS production, trade shows and events
Support in the preparation of materials for distribution and online shops and in this respect, cooperation in the administration of product databases
Preparation and supervision of the budget for the activities carried out, taking care of the workflow
Monitoring the effectiveness of communication activities by analysing data such as social media performance indicators, measuring audience engagement, quality of marketing campaigns and conversions. Analysis of customer feedback
One-year intensive development program to gain work experience where you can get to know and learn about fuel business
Person at this position will immediately join Customer Care and Sales Support team to support them in their daily duties. As a team You will be responsible for order taking different product lines (fuels, lubricants, additives) as well as registering the transport in SENT governmental system. Those activities are crucial from company’s point of view, as those are starting point of the sales processes within our company. During the year, You will be also appointed to be a part of both local and Group projects (ie. Ksef.) That will give You not only an outlook and knowledge on international companies work ethics, but also some solid legal and operational backgrounds on the area You will be responsible to
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Logistics Specialist
Kraków
Wygasła: 07.05.2024
full-time
umowa o pracę
hybrid work
junior specialist (Junior)
Obowiązki:
One-year intensive development program to gain work experience where you can get to know and learn about logistics, as a whole, including:
• building up processes from the optimalization and distribution channels perspective (inventory level, delivery frequency, etc.)
• looking for potential synergies and consequent optimization
• following changes with the responsibility to fulfil all new local legal obligations (Bio, CSO, Energy efficiency)
• support in setting new digital process related to Supply & Logistics
One-year intensive development program to gain work experience where you can get to know and learn about Petchem business, as a whole, including:
• Ordering process and ability to solve the daily problems in order management
• Order management – order matching in CPQ, order modifications, solving logistic issues
• Daily communication with customers (logistic issues, overdue payments, claims, order modifications etc.)
• Daily communication with back office and technical service in MOL Petrochemicals and Slovnaft
Polish polymer team is a leading team in MOL Group Petchem sales of PE and PP, handling up to 20% of the group polymer sales. We need a person for Sales Support position to help the team smoothly achieving its goals
Zarządzanie kluczowymi klientami - Opracowywanie i wdrażanie strategii budowania i utrzymywania relacji z kluczowymi klientami w dziale alkoholi; Skuteczne zarządzanie kluczowymi klientami, osiąganie ustalonych celów sprzedażowych
Analiza Rynkowa - Prowadzenie analiz rynkowych i monitorowanie trendów, identyfikacja nowych możliwości biznesowych na rynku alkoholi; Adaptacja strategii handlowej do zmieniających się warunków rynkowych
Współpraca z Zespołem Handlowym - Bliska współpraca z Dyrektorem Handlowym, Trade Marketingiem i innymi działami w celu skoordynowania podejścia do obsługi kluczowych klientów; Udzielanie wsparcia zespołowi handlowemu i trade marketingowemu w realizacji ich celów
Negocjacje Biznesowe - Przeprowadzanie negocjacji handlowych z kluczowymi klientami, negocjacje warunków handlowych, umów i kontraktów; Rozwiązywanie ewentualnych sporów i konfliktów z klientami
Rozwój Portfela Produktów - Współpraca z zespołem handlowym i trade marketingowym w rozwijaniu portfela produktów w ramach kluczowych klientów; Monitorowanie wyników sprzedażowych i dostosowywanie strategii w oparciu o dane rynkowe
Raportowanie i analiza - Regularne raportowanie wyników sprzedażowych, analiza skuteczności działań i przedstawianie rekomendacji dla dalszego rozwoju biznesu; Przygotowywanie raportów dla Zarządu
Prowadzenie pełnej księgowości i nadzór nad bieżącą rachunkowością,
Podpisywanie dokumentów finansowych i deklaracji podatkowych oraz rozliczeń z instytucjami takimi jak ZUS i US,
Nadzór nad prawidłowym, kompletnym, terminowym zamykaniem okresów sprawozdawczych,
Zarządzanie działem księgowości,
Sporządzanie oraz terminowe przekazywanie sprawozdań finansowych do NBP i GUS oraz raportów do grupy,
Optymalizacja polityki podatkowej, kontrola wewnętrzna oraz automatyzacja procesów księgowych,
Terminowe sporządzanie deklaracji podatkowych,
Zapewnienie zgodności działań z obowiązującymi przepisami oraz procedurami firmy, w tym monitorowanie zmian w przepisach podatkowych i księgowych oraz ich implementacja w firmie,
Analiza płynności finansowej i raportowanie wyników do Zarządu,
Utrzymywanie relacji z instytucjami finansowymi, audytorami i urzędami podatkowymi,
Continuous implementation, optimization, adoption, and promotion of the Workday system for the global enterprise
Deploying new features and capabilities in Workday and other technologies, supporting documentation of requirements, configuration, test plans, and user acceptance criteria for feature, user story, and functional delivery
Partnering with business functions in Finance (Business Partners, Accounting, Financial Planning, Human Resources, Treasury, etc.) to understand and document requirements and enhance processes in the system
Developing and maintaining accounting and other business reporting, analytics, and dashboards
Providing technical consultations to business partners and specialists to support their program vision
Improving financial data quality, driving continuous improvements
Providing support for Workday, including researching and resolving complex Workday problems, unexpected results, or process issues
Creating and implementing HR strategy in line with the company business goals and development plans
Managing the Human Resources and Administration Department with c. 20 employees in compliance with applicable laws and regulations
Supervising all HR and Administration processes: recruitment, employer branding, training & development, payroll & personnel administration processes, maintenance of offices and infrastructure, etc
Maintaining a high-quality work culture and internal communication promoting employee involvement and satisfaction
Cooperation with the local management, European HQ, corporate branches abroad, external partners and institutions
Responsibility for internal reporting, budgeting, controlling and optimizing costs, as well as results of audits in the area of HR and Administration
Conducting dialogue and cooperation with the social environment, trade unions, etc
Weryfikacja istniejących procesów kontrolingowych i przygotowywanie innowacyjnych rozwiązań,
Planowanie i przygotowywanie budżetów Spółki oraz kontrola ich realizacji,
Przygotowywanie raportów dotyczących działalności spółki oraz innych wymaganych informacji finansowych na potrzeby Zarządu, Rady Nadzorczej i właścicieli,
Raportowanie konsolidacyjne w ramach Grupy,
Wsparcie decyzji biznesowych w zakresie opracowywania analiz finansowych,
Zarządzanie alokacją kosztów w ramach rozliczeń usług wewnętrznych,
Sporządzanie analiz rentowności Spółki i jej obszarów,
Kontrola kosztów spółki (jednostkowych i skonsolidowanych),
Przygotowywanie kalkulacji kosztów wytworzenia produktów i usług,
Aktywny udział we wdrożeniu narzędzi oraz optymalizacji procesów kontrolingowych w Spółce,
Nadzór nad procesem i standardami kontrolingu w firmie,
Bieżąca weryfikacja poprawności danych finansowych,
Bliska współpraca z Zarządem, a także z innymi działami w firmie,
Koordynowanie oraz nadzorowanie pracy kilkuosobowego zespołu
Opracowanie i przygotowywanie miesięcznych raportów dla działów centralnych i IT, korzystając z narzędzi takich jak SAP, Excel i Power BI, obejmujących analizy biznesowe oraz prezentację danych
Zarządzanie procesem budżetowania, prognozowania oraz monitorowania ich realizacji, w tym analizowanie kosztów i wyjaśnianie odchyleń od założeń
Utrzymywanie danych podstawowych i kluczy alokacji kosztów w systemie SAP, zapewniając ich poprawność i spójność
Inicjowanie i wdrażanie innowacyjnych pomysłów na udoskonalanie procesów oraz automatyzację raportowania, wykorzystując możliwości dostępne w systemach SAP, Excel i Power BI
Świadczenie wsparcia w bieżących zadaniach działu controllingu, zleconych przez Kontrolerów Finansowych i Dyrektora Działu, w tym analizowanie danych oraz przygotowywanie raportów
Aktywny udział w projektach międzynarodowych, współpracując z zespołami z różnych regionów i przyczyniając się do osiągania celów projektowych
Analiza danych biznesowych oraz identyfikacja trendów i wzorców, mających wpływ na działalność firmy, w celu podejmowania trafnych decyzji biznesowych
Udział w procesie sporządzania budżetu rocznego, prognoz miesięcznych oraz raportowanie zarządcze na potrzeby partnerów wewnętrznych
Przygotowywanie analiz finansowych, raportów oraz prognozowanie wyników w celu wsparcia decyzji biznesowych, kontrola rentowności poszczególnych grup produktowych
Przygotowywanie regularnych raportów handlowych dla działów komercyjnych oraz dostarczanie analiz ad hoc w zależności od potrzeb
Bliska, bieżąca współpraca z działami komercyjnymi, weryfikacja założeń biznesowych, budowanie świadomości finansowej poprzez wskazywanie szans i zagrożeń dla biznesu
Odpowiedzialność za analizę konkurencji oraz trendów rynkowych, monitorowanie rentowności
Monitorowanie cen dla poszczególnych klientów i rekomendowanie działań mających na celu optymalizację oraz wzrost rentowności
Analiza efektywności akcji promocyjnych i inwestycyjnych, przygotowywanie benchmarków
Wsparcie procesu zamknięcia miesiąca, raportowanie wyników oraz wyjaśnianie odchyleń
Opracowywanie strategii biznesowych w oparciu o analizę danych handlowych i wsparcie w przygotowywaniu oraz rewizji planów biznesowych
Tworzenie, utrzymanie i ulepszanie kluczowych wskaźników biznesowych oraz szkolenie pracowników w zakresie finansów komercyjnych oraz systemów finansowych
Starszy Specjalista ds. Podatków i Polskiej Księgowości
dolnośląskie
Wygasła: 04.05.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca zdalna
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
Wykonywanie kompleksowych operacji księgowych (przetwarzanie faktur, wyciągi bankowe, księgowość ogólna, środki trwałe, rozliczenia między firmowe itp.)
Odpowiedzialność za obliczenia podatkowe i przygotowanie deklaracji podatkowych (JPK, VAT, CIT) dla polskich podmiotów
Odpowiedzialność za sprawozdawczość statutową, sporządzanie sprawozdań finansowych zgodnie z polskimi przepisami, sprawozdawczość GUS i NBP
Odpowiedzialność za miesięczny pakiet sprawozdawczości korporacyjnej (w tym bilans, rachunek zysków i strat, tabela FA itp.)
Przetwarzanie miesięcznego bilansu i analizy wahań P&L
Przygotowywanie uzgodnień bilansu i ich przegląd
Zapewnienie dokładności i integralności danych w kompleksowym procesie sprawozdawczości finansowej poprzez zapewnienie zgodności z wymogami systemu kontroli wewnętrznej
Aktywny udział w automatyzacji, standaryzacji lub innych projektach - przejmowanie odpowiedzialności za projekty, fazy testowania i wdrażania
Wspieranie corocznych audytów i deklaracji podatkowych we współpracy z zewnętrznymi audytorami
Opracowywanie strategii cenowych produktów/usług, uwzględniających analizę konkurencji, trendów rynkowych oraz potrzeb klientów
Monitorowanie i analiza danych dotyczących cen, w tym cen konkurencji, cen w branży i trendów rynkowych
Prowadzenie analiz rentowności produktów/usług oraz rekomendacja działań mających na celu zwiększenie przychodów
Wdrażanie elastycznych strategii cenowych, promocji i rabatów w celu zwiększenia konkurencyjności i dochodowości
Współpraca z zespołami sprzedaży, marketingu i działu finansowego w celu opracowania kompleksowych strategii cenowych
Monitorowanie wyników cenowych i wprowadzanie dostosowań w celu optymalizacji przychodów i zysków
Rozwój narzędzi wspierających proces zarządzania cenami oraz optymalizacji przychodów
Wprowadzanie innowacyjnego podejścia do zarządzania cenami i strategii wzrostu przychodów, wzmacnianie świadomości dotyczącej rentowności i efektywności cenowej w obszarach komercyjnych
Zarządzanie i rozwój podległego zespołu Specjalistów
Zarządzanie komunikacją w klientami i otoczeniem marki
Udział w projektach wspierających sprzedaż i rozwój nowych produktów
Kreowanie, opracowanie i wdrażanie kampanii w kanałach digital w ramach realizacji celów wizerunkowych i sprzedażowych, ocena skuteczności działań marketingowych
Współpraca z agencją performance (koordynacja kampanii, ewaluacja i optymalizacja działań)
Nadzór nad aspektem wizerunkowym oraz poprawnością materiałów sprzedażowych przygotowywanych przez zespół i podwykonawców
Współtworzenie nowych produktów i usług, w szczególności na etapie ich komercjalizacji
Tworzenie i koordynacja wdrożenia kompleksowej ścieżki klienta (dla wszystkich produktów i scenariuszy)
Teksty do wszystkich komunikatów member journey (e-mail, sms, push, aplikacja etc.)
Koordynacja wdrożenia member journey od strony CRM i aplikacji
Stałe dostosowywanie procesów i komunikatów member journey do zmian w ofercie
Tworzenie treści komunikatów dla klientów, do materiałów wspierających sprzedaż oraz akcji specjalnych
Naliczanie wynagrodzeń zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i regulaminem wynagradzania, przygotowywanie list płac;
Rozliczanie świadczeń socjalnych dla pracowników;
Rozliczanie podatku dochodowego od osób fizycznych, w tym sporządzanie rocznych deklaracji PIT-11,;
Prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniami społecznymi, w tym zgłaszanie i wyrejestrowywanie pracowników i zleceniobiorców, sporządzanie deklaracji ZUS;
Obsługa systemu kadrowo-płacowego, w tym programu Płatnik, PUE ZUS;
Przygotowywanie raportów i zestawień płacowych dla analiz, planowania i sprawozdawczości;
Przygotowywanie zaświadczeń dla pracowników,;
Współpraca z instytucjami: US, ZUS, GUS;
Monitorowanie zmian w przepisach prawa pracy, podatków i ubezpieczeń społecznych;
Zarządzanie procesem rejestracji produktu, od oceny i przygotowania dokumentacji, po złożenie wniosku
Udział w opracowywaniu i wdrażaniu strategii regulacyjnej
Planowanie, zarządzanie, koordynacja i realizacja zgłoszeń regulacyjnych dla produktów w kraju i regionie
Monitorowanie informacji regulacyjnych i proaktywne działanie w zakresie zidentyfikowanych zmian w wymogach regulacyjnych
Ocena i wybór zewnętrznych partnerów, którzy będą pomagać w planowaniu i składaniu wniosków o rejestrację produktów leczniczych i suplementów diety w regionie, w porozumieniu z centralą RA
Zarządzanie i obsługa odpowiedzi od krajowych organów rejestracyjnych w porozumieniu z partnerami rejestracyjnymi
Zarządzanie i administracyjne sklepem internetowym oraz sprzedażą na innych platformach e-commerce i marketplace oraz aptekach internetowych
Opracowywanie angażującego contentu, przygotowywaniem tekstów zarówno na stronę oraz do kampanii (w tym także przygotowanie tłumaczeń opisów z języka angielskiego)
Monitorowanie i udoskonalanie funkcjonowania sprzedaży sklepu internetowego, zwiększenie sprzedaży
Budowanie lojalności wobec marki wśród klientów internetowych
Wdrażanie działań promocyjnych, zarządzanie witryną i ofertą sklepu online,
Analizowanie zachowania klientów, trendów i danych dotyczących sprzedaży, aby móc wprowadzać w życie plan działania
Mile widziana znajomość Shopify
Współpraca z kluczowymi klientami ecomersowymi w zakresie prezentacji produktów
Optymalizacja widoczność marki u klientów internetowych prowadzących sprzedaż produktów firmy. Update portfolio, opisów. Dbanie o właściwe pozycjonowanie marki u klientów
Business set-up in CEE North region (including Poland, Czech, Slovakia, Slovenia, Croatia, Estonia, Latvia, Lithuania) for building materials and interior finishing solutions
Overall business development of CEE North region including warehouse set-up in Poland
Plan, develop & manage CEE North business plan in line with organizational goals
Development of customer base by value and volume both of direct & warehouse business
Working closely with current partners and bridge all gaps to introduce the company to the EU market
Develop country/segment-wise business plans for all countries within the region
Develop teams (commercial, warehouse)
Manage warehouse, logistics, general operations and monitoring of sales and collections
Develop OEM customers in the region for customized solutions
Close cooperation with marketing & training department in HO
Keep HO abreast of competition activities and trends in the market
Increase company’s presence in each country and grow value, volume & brand presence
Business set-up in CEE North region (including Poland, Czech, Slovakia, Slovenia, Croatia, Estonia, Latvia, Lithuania) for building materials and interior finishing solutions
Overall business development of CEE North region including warehouse set-up in Poland
Plan, develop & manage CEE North business plan in line with organizational goals
Development of customer base by value and volume both of direct & warehouse business
Working closely with current partners and bridge all gaps to introduce the company to the EU market
Develop country/segment-wise business plans for all countries within the region
Develop teams (commercial, warehouse)
Manage warehouse, logistics, general operations and monitoring of sales and collections
Develop OEM customers in the region for customized solutions
Close cooperation with marketing & training department in HO
Keep HO abreast of competition activities and trends in the market
Increase company’s presence in each country and grow value, volume & brand presence
Business set-up in CEE North region (including Poland, Czech, Slovakia, Slovenia, Croatia, Estonia, Latvia, Lithuania) for building materials and interior finishing solutions
Overall business development of CEE North region including warehouse set-up in Poland
Plan, develop & manage CEE North business plan in line with organizational goals
Development of customer base by value and volume both of direct & warehouse business
Working closely with current partners and bridge all gaps to introduce the company to the EU market
Develop country/segment-wise business plans for all countries within the region
Develop teams (commercial, warehouse)
Manage warehouse, logistics, general operations and monitoring of sales and collections
Develop OEM customers in the region for customized solutions
Close cooperation with marketing & training department in HO
Keep HO abreast of competition activities and trends in the market
Increase company’s presence in each country and grow value, volume & brand presence
Wspieranie kierownictwa wyższego i średniego szczebla w obszarze związanym z zarządzaniem zasobami ludzkimi,
Ścisła współpraca z biznesem w celu integracji strategii HR z celami biznesowymi,
Raportowanie, monitorowanie, analizowanie głównych wskaźników z obszaru HR oraz budowanie planów poprawy tych wskaźników,
Rozwijanie kompetencji pracowników poprzez ustalanie potrzeb rozwojowych, planowanie i realizacja programów rozwojowych, oraz ocenę postępów współpracowników,
Inicjowanie i wdrażanie nowych rozwiązań HR mających na celu podniesienie satysfakcji i zaangażowania pracowników,
Analizowanie potrzeb zatrudnieniowych organizacji, planowanie strategii poszukiwań kandydatów oraz prowadzenie procesów rekrutacyjnych,
Wspieranie budowania kultury organizacyjnej opartej na wartościach organizacji,
Pełne zarządzanie cyklem rekrutacji, w tym strategie rekrutacyjne
Rozwój i implementacja innowacyjnych programów szkoleniowych i rozwojowych, dostosowanych do potrzeb różnych grup pracowników
Analiza wskaźników KPI związanych z rekrutacją i rozwojem personelu oraz opracowywanie raportów dotyczących efektywności działań
Ścisła współpraca z zespołami HR, menedżerami działów oraz kierownictwem w celu zrozumienia i adresowania potrzeb kadrowych oraz harmonijnego wdrażania strategii biznesowych
Stałe doskonalenie procesów rekrutacyjnych i rozwojowych oraz implementacja najlepszych praktyk w dziedzinie HR
Strategy Consulting & Business Development Director
Warszawa
Wygasła: 24.04.2024
full-time
umowa o pracę
hybrid work
director
Obowiązki:
managing strategy consulting, business transformation and operational/financial optimization projects for large corporate clients in various industries
active business development, including prospecting new clients, preparing offers, presentation meetings and negotiations
co-managing the strategy team in operational and developmental areas
participation in the development of new products and services
Przygotowywanie zapisów księgowych dla transakcji płacowych
Zarządzanie procesami zobowiązań i należności, w tym księgowaniem faktur
Aktywne wsparcie w przygotowywanie deklaracji podatkowych (JPK, VAT, CIT)
Sporządzanie raportów GUS
Uczestnictwo/wspieranie procesu zamknięcia miesiąca/roku, ścisła współpraca z zespołem, aby móc przesłać pakiet raportowy na czas
Realizacja płatności – przelewy bankowe, ewidencja transakcji bankowych i gotówkowych
Współpraca z zewnętrznymi/wewnętrznymi audytorami w przeprowadzaniu corocznych audytów zewnętrznych/wewnętrznych, dostarczanie niezbędnej dokumentacji i reagowanie na wszelkie uwagi czy zastrzeżenia
Przeglądanie, zatwierdzanie i księgowanie dowodów płatniczych, faktur i zapisów księgowych
Pełna obsługa kadrowa pracowników (zatrudnianie, zwalnianie, sporządzanie dokumentacji pracowniczej, odpowiedzi na zapytania pracownicze, skierowania na badania, koordynowanie szkoleń BHP, elementy onboardingu dla nowych pracowników itp.)
Współpraca z HRBP dot. bieżących potrzeb w zakresie kadrowym oraz prawa pracy
Bieżąca komunikacja z podmiotami zewnętrznymi i reprezentowanie pracodawcy w obszarze tej współpracy
Obsługa benefitów dla pracowników (m.in. Multisport, Enelmed, Sodexo, UNUM, PPE); weryfikacja specyfikacji i faktur benefitowych
Bieżąca komunikacja z pracownikami w obszarze uprawnień do innych benefitów wewnątrzzakładowych (m.in. bonusy, jubileusze, dojazdy do pracy, program Novohealth, EnelMed24h, śluby, narodziny dziecka itp.)
Przygotowywanie raportów i analiz na potrzeby Klienta
Czujesz, że prawo pracy jest dla Ciebie interesujące? Chciałabyś zdobyć pierwsze doświadczenie w pracy z dokumentacją pracowniczą, marzysz o zespole? A może szukasz po prostu stabilnego zatrudnienia na okres studiów? Zgłoś się do nas :) Nie wymagamy wcześniejszego doświadczenia, wszystkiego Cię nauczymy :)
Osoba na powyższym stanowisku będzie odpowiedzialna za pracę z aktami osobowymi pracowników i bieżące wsparcie Specjalistów ds. Kadr
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Regionalny Analityk Finansowy
Warszawa
Wygasła: 19.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca hybrydowa
ekspert
Obowiązki:
Zbieranie, analiza i interpretacja danych finansowych poszczególnych rynków,
Analiza trendów rynkowych i raportowanie wyników związanych z wynikami sprzedaży i dochodowością na poszczególnych rynkach,
Opracowywanie forecastów i budżetów na poziomie regionalnym,
Zarządzanie zespołem technicznym oraz dążenie do rozwoju nowoczesnego podejścia w zakresie utrzymania ruchu, infrastruktury, elektroautomatyki, a także prowadzenie inwestycji
Nadzór nad podwykonawcami i aspektami BHP podczas prowadzonych inwestycji
Poszukiwanie i prezentowanie projektów optymalizacji parku maszynowego oraz procesów
Aktywne uczestniczenie w projektach Excellence i Lean oraz odpowiadanie za efektywne wdrożenie metodyki Productive Maintenance w Browarze
Zarządzanie budżetem działu technicznego, ze szczególnym uwzględnieniem optymalizacji kosztów operacyjnych i inwestycyjnych
Współpraca z działami wewnętrznymi oraz dążenie do doskonalenia procesów i zwiększenia wydajności, a także koordynowanie projektów inwestycyjnych na terenie Browaru
Sprawowanie nadzoru nad funkcjonowaniem podległego parku maszynowego oraz analizowanie przyczyn i skutków występujących awarii
Wsparcie Dyrektora Browaru w podejmowaniu strategicznych decyzji dotyczących optymalizacji operacyjnej oraz kosztowej dla infrastruktury technologicznej zakładu
Reprezentowanie firmy w kontaktach z urzędami, instytucjami kontrolnymi oraz dostawcami
Ograniczenie wpływu na środowisko oraz zapewnianie neutralności ekologicznej procesów poprzez inwestycje w najlepsze techniki środowiskowe (BAT)
Nadzorowanie zarządzania gospodarką energetyczną i wodną, włączając w to działanie oczyszczalni ścieków oraz zapewnienie niezawodnych dostaw mediów do produkcji
Dodatkowo nadzorowanie pracy zespołu odpowiedzialnego za utrzymanie budynków, w tym tych podlegających ochronie konserwatorskiej
Uczestniczy w procesie wyznaczania kierunku rozwoju zakładu - wartość klienta / krytyczne czynniki sukcesu /cele, w oparciu o swoją wiedzę ekspercką
Jest współodpowiedzialny za działania związane z wzrostem wskaźnika wartości i wydajności, przy jednoczesnym eliminowaniu działań go obniżających („wąskich gardeł”), eliminacji strat na każdym etapie łańcucha dostaw dla wskazanych produktów,
Do jego zadań należy poszukiwanie, inicjowanie oraz wprowadzanie usprawnień w celu poprawy jakości, wzrostu wydajności, skrócenia czasu wytwarzania, redukcji kosztów i strat oraz podniesienia poziomu wskaźników,
Jest odpowiedzialny za mapowanie strumienia wartości we współpracy z zespołem zarządzającym i dobór procesów zapewniających standard Lean (stan obecny v. stan przyszły). Prowadzi realizację ogólnego planu i mobilizuje właścicieli procesów do wprowadzenia wymaganych zmian,
W oparciu o wiedzę z zakresu Lean Tools, mierników Lean i narzędzi ciągłego doskonalenia wspiera definiowanie celów i wskaźników dla usprawnienia działań zespołów i standaryzacji usprawnień procesów. Poprzez wdrażanie programów szkoleniowych zapewnia ciągły rozwój organizacji,
Przeprowadza warsztaty optymalizacyjne i szkolenia wewnętrzne, ukierunkowane na kształtowanie postaw i zachowań adekwatnych do podejścia Lean. Rozwija zespół trenerów wewnętrznych, występuje w roli facylitatora działań edukacyjnych i monitoringowych rozwijających świadomość i wiedzę pracowników w zakresie ciągłego doskonalenia,
Odpowiedzialność za przestrzeganie zasad BHP oraz Ochrony Środowiska
Wdrażanie i utrzymywanie polityk i standardów bezpieczeństwa żywności zgodnie z HACCP, IFS, BRC, MSC i innymi wymaganiami systemów bezpieczeństwa i jakości żywności oraz wymaganiami Grupy,
Odpowiedzialność za standardy regulacyjne, bezpieczeństwa żywności i jakości wdrożone w zakładzie,
Opracowywanie systemów i procesów, planowanie i kierowanie programami bezpieczeństwa i jakości żywności oraz zarządzanie zmianą, ciągłe doskonalenie,
Zapewnienie skutecznego wdrożenia programów higieny, ochrony żywności, zwalczania szkodników, alergenów i ciał obcych poprzez zapewnienie wskazówek, standardów i procesów audytowych,
Reprezentowanie zakładu we współpracy z Inspekcją Weterynaryjną oraz innymi jednostkami kontrolnym,
Zbieranie danych jakościowych, analizowanie trendów i podejmowanie działań w celu stałej poprawy jakości i bezpieczeństwa żywność,
Odpowiedzialność za kontrolę jakości i zapewnienie, że badania laboratoryjne produktu, surowców i środowiska produkcyjnego są wykonywane zgodnie z wymaganiami,
Opracowanie i zapewnienie programu szkoleniowego dla pracowników zakładu zgodnie z wymaganiami Grupy, przepisami i normami,
Kierowanie zespołem pracowników, zapewnianie im rozwoju oraz motywowanie
Utilize industry-leading 3D modeling and rendering software to create realistic and visually compelling interior visualizations based on provided design concepts and specifications
Work closely with project stakeholders to understand design intent and translate it into visually stunning 3D representations. Provide artistic input and creative suggestions to enhance the visual impact and realism of the 3D visualizations
Continuously refine and improve 3D assets to maintain high-quality standards and stay updated with the latest trends and technologies in the field
Manage multiple visualization projects simultaneously, ensuring timely delivery while maintaining a strong attention to detail and quality
Collaborate effectively with cross-functional teams to meet project milestones and deadlines
Conduct quality checks on all deliverables to ensure accuracy, consistency, and adherence to project specifications and design guidelines
Manage HR-related administrative queries from employees and line managers,
Conduct onboarding processes, including issuing employment contracts, enrolling staff in insurances, and entering data into HR systems,
Ensure daily administration tasks, such as entering personnel data changes, maintaining data quality, and forwarding payroll-relevant information on time,
Process employment contract amendments, internal transfers, changes in working hours, promotions, retirements, and other personnel changes,
Provide support for various HR processes, including counseling line managers and employees, handling phone inquiries in German and English, and assisting with annual processes like Appraisal, Salary, and Bonus Process