Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
tworzenie i współpraca przy opracowywaniu i realizacji strategii komunikacji, kampanii marketingowych i strategii PR naszych marek;
inicjowanie i wdrażanie aktywności zmierzających do realizacji celów sprzedażowych i wizerunkowych (duża koncentracja na marketingu internetowym - influencer marketing, działania w mediach społecznościowych, marketing bezpośredni e-mail);
tworzenie strategii marketingowej dla kanałów sprzedaży tradycyjnej;
projektowanie/przygotowywanie materiałów marketingowych i reklamowych;
analiza i raportowanie skuteczności prowadzonych działań – rekomendowanie działań korygujących;
bieżący monitoring i analiza rynku i działań konkurencji;
tworzenie i współpraca przy opracowywaniu i realizacji strategii komunikacji, kampanii marketingowych i strategii PR naszych marek;
inicjowanie i wdrażanie aktywności zmierzających do realizacji celów sprzedażowych i wizerunkowych (duża koncentracja na marketingu internetowym - influencer marketing, działania w mediach społecznościowych, marketing bezpośredni e-mail);
tworzenie strategii marketingowej dla kanałów sprzedaży tradycyjnej;
projektowanie/przygotowywanie materiałów marketingowych i reklamowych;
analiza i raportowanie skuteczności prowadzonych działań – rekomendowanie działań korygujących;
bieżący monitoring i analiza rynku i działań konkurencji;
tworzenie i współpraca przy opracowywaniu i realizacji strategii komunikacji, kampanii marketingowych i strategii PR naszych marek;
inicjowanie i wdrażanie aktywności zmierzających do realizacji celów sprzedażowych i wizerunkowych (duża koncentracja na marketingu internetowym - influencer marketing, działania w mediach społecznościowych, marketing bezpośredni e-mail);
tworzenie strategii marketingowej dla kanałów sprzedaży tradycyjnej;
projektowanie/przygotowywanie materiałów marketingowych i reklamowych;
analiza i raportowanie skuteczności prowadzonych działań – rekomendowanie działań korygujących;
bieżący monitoring i analiza rynku i działań konkurencji;