Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Projektowanie szerokiego spectrum materiałów graficznych – będziesz tworzyć ilustracje, infografiki, banery, reklamy, prezentacje i katalogi
Projektowanie i tworzenie ciekawych i przemawiających do Klientów grafik promocyjnych dedykowanych do różnych kanałów: na stronę www, do mediów społecznościowych, sklepów online, responsywnych landing pages
Eksport grafik do plików o zoptymalizowanych parametrach i korekta istniejących plików graficznych
Przygotowywanie video produktowych w oparciu o istniejące materiały
Współudział w tworzeniu briefów do sesji nowych produktów
Projektowanie szerokiego spectrum materiałów graficznych – będziesz tworzyć ilustracje, infografiki, banery, reklamy, prezentacje i katalogi
Projektowanie i tworzenie ciekawych i przemawiających do Klientów grafik promocyjnych dedykowanych do różnych kanałów: na stronę www, do mediów społecznościowych, sklepów online, responsywnych landing pages
Eksport grafik do plików o zoptymalizowanych parametrach i korekta istniejących plików graficznych
Przygotowywanie video produktowych w oparciu o istniejące materiały
Współudział w tworzeniu briefów do sesji nowych produktów
Przygotowywanie dokumentów związanych z zatrudnieniem pracowników, takich jak umowy o pracę, aneksy do umów, dokumenty rozliczeniowe, świadectwa pracy itp
Prowadzenie ewidencji i zarządzanie dokumentacją personalną pracowników, w tym tworzenie i aktualizacja teczek personalnych oraz archiwizacja dokumentów
Obsługa urlopów, zwolnień lekarskich, czasu pracy oraz innych aspektów związanych z obecnością pracowników w miejscu pracy
Prowadzenie procesów rekrutacyjnych (na stanowiska administracyjne i produkcyjne)
Wdrażanie nowych pracowników
Organizacja szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych
Współtworzenie dokumentów na potrzeby zarządzania kapitałem ludzkim oraz administracji kadrowej
Nadzór nad poprawnością i kompletnością opisów stanowisk w poszczególnych obszarach spółki, bieżąca ich weryfikacja pod względem aktualności i zgodności ze strukturą organizacyjną
Czynny udział w pozostałych projektach organizacyjnych Spółki
Dbałość o formalne przygotowanie, koordynację i archiwizację dokumentacji wewnętrznej Firmy
Nadzór nad sprawną pracą Sekretariatu, w szczególności nad procesem obiegu korespondencji. realizacja zadań związanych z wdrożeniem elektronicznego obiegu dokumentów
Przygotowywanie pism, prowadzenie bieżącej korespondencji z urzędami i innymi podmiotami administracji publicznej
Współpraca z różnymi podmiotami zewnętrznymi, w tym z kancelariami prawnymi, brokerami
Przygotowywanie raportów i sprawozdań na potrzeby Przełożonego
Realizacja zadań administracyjnych na potrzeby efektywnego działania Biura
Wsparcie kreacji nowych produktów - przygotowanie koncepcji produktu, dobór zapachu, nazewnictwo produktów, projektowanie opakowania, materiałów reklamowych oraz rozwój istniejących linii i kategorii produktowych
Przygotowywanie briefów produktowych dla Działu Wdrożeń rozpoczynających projekty do wdrożenia
Współpraca z Działem Wdrożeń przy tworzeniu prototypu nowych produktów
Przeprowadzanie badań aplikacyjnych i konsumenckich w zakresie wdrażanych zapachów
Specjalista / Specjalistka ds. Promocji i Marketingu
Gdańsk
Wygasła: 26.03.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Planowanie, szacowanie kosztów oraz realizacja działań w zakresie promocji marek i produktów online i offline
Analizowanie trendów w marketingu i promocji branży beauty. Proponowanie nowych rozwiązań
Planowanie i koordynowanie publikacji w mediach społecznościowych we współpracy z agencją
Współtworzenie harmonogramu, weryfikowanie i akceptowanie treści i grafik
Analizowanie statystyk i efektywności działań promocyjnych. Modyfikowanie założeń kampanii płatnych i ruchu organicznego
Przygotowywanie i współtworzenie materiałów marketingowych: opisów kolekcji produktów, tworzenie i redagowanie różnorodnych treści w języku polskim oraz podstawowych treści w języku angielskim
Odpowiedzialność za współtworzenie prezentacji
Współpraca z grafikiem: planowanie niezbędnych materiałów promocyjnych, weryfikowanie ich zgodności ze stylem marek i produktów oraz celem publikacji
Opracowywanie pakietów prasowych i treści do materiałów promocyjnych w różnych formatach, bieżące przygotowywanie aktualizacji do stron internetowych
Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z przedstawicielami serwisów branżowych i prasy, koordynowanie wysyłki materiałów do publikacji
Prowadzenie kontaktu z influencerami, nadzorowanie zawierania z nimi umów i ich realizacji. Prowadzenie researchu nowych profili do współpracy
Koordynowanie kontaktu z podwykonawcami (grafika, multimedia, tłumaczenia)
Codzienna współpraca z działami handlowymi, wdrożeń i jakości
Realizacja działań wspierających promocję produktów i marki, głównie online
Przygotowanie opisów marketingowych produktów: pisanie i redagowanie treści w języku polskim do materiałów promocyjnych, prezentacji i stron internetowych
Sprawdzanie zgodności treści z bazą informacji o produktach i ich aktualizacja
Współpraca z agencją opiekującą się mediami społecznościowymi firmy: m.in. weryfikowanie treści do publikacji, wspieranie współpracy z influencerami
Udział w aktualizowaniu i rozwoju treści stron internetowych firmy
Weryfikowanie treści dostarczanych na strony partnerów
Współpraca z większym zespołem i podwykonawcami przy rozwoju multimediów (grafiki, video, treści do mediów społecznościowych)
Specjalista / Specjalistka ds. dokumentacji (jakości)
Składowa 2, Grudziądz
Wygasła: 25.03.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Utrzymanie i doskonalenie SZJ organizacji zgodnie z normą ISO 9001:2015 i ISO GMP 22716:2009
Nadzór nad dokumentacją systemu zarządzania na etapie jej opracowania, aktualizacji, udostępnienia i przechowywania
Uczestniczenie w działaniach służących rozwojowi systemu
Inicjowanie, weryfikacja i ocena działań korygujących i zapobiegawczych w organizacji
Opracowywanie raportów i analiz na potrzeby Zarządu
Nadzór nad zarządzaniem audytami wewnętrznymi i zewnętrznymi, a w szczególności nadzorowanie zespołu audytorów, planowaniem audytów i nadzór nad ich realizacją
Prowadzenie szkoleń wewnętrznych dla pracowników organizacji z zakresu SZJ
Współpraca z zewnętrzną jednostką certyfikującą ISO oraz Doradcą ds. przewozu towarów niebezpiecznych ADR
Bieżąca analiza zmian w ustawodawstwie dotyczącym produktów z sektora kosmetycznego
Specjalista / Specjalistka ds. dokumentacji (jakości)
Szosa Toruńska 32/38, Grudziądz
Wygasła: 25.03.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Utrzymanie i doskonalenie SZJ organizacji zgodnie z normą ISO 9001:2015 i ISO GMP 22716:2009
Nadzór nad dokumentacją systemu zarządzania na etapie jej opracowania, aktualizacji, udostępnienia i przechowywania
Uczestniczenie w działaniach służących rozwojowi systemu
Inicjowanie, weryfikacja i ocena działań korygujących i zapobiegawczych w organizacji
Opracowywanie raportów i analiz na potrzeby Zarządu
Nadzór nad zarządzaniem audytami wewnętrznymi i zewnętrznymi, a w szczególności nadzorowanie zespołu audytorów, planowaniem audytów i nadzór nad ich realizacją
Prowadzenie szkoleń wewnętrznych dla pracowników organizacji z zakresu SZJ
Współpraca z zewnętrzną jednostką certyfikującą ISO oraz Doradcą ds. przewozu towarów niebezpiecznych ADR
Bieżąca analiza zmian w ustawodawstwie dotyczącym produktów z sektora kosmetycznego
Obsługa programu sprzedażowego pod kątem wprowadzania produktów i klientów, aktualizacji listingów i szablonów wizyt, wprowadzania trasówek i harmonogramów wizyt; bieżący kontakt z dostawcą oprogramowania
Kontrola i analiza planów pracy osób pracujących w terenie
Prowadzenie zestawienia planów sprzedaży i ich realizacji
Nadzór i zestawianie sprzedaży z hurtowni do detalu oraz stanów magazynowych Dystrybutorów
Pomoc w dystrybucji materiałów reklamowych i promocyjnych (deputaty produktów gotowych, testery, standy, POS) i ich rozliczanie w oparciu o przyznane limity
Współpraca z Działem kadr w zakresie spraw administracyjno-biurowych
Przygotowanie i kompletacja dokumentacji w Dziale handlowym
Prowadzenie prac badawczo-rozwojowych w zakresie opracowywania konceptu, receptury, programu badań, analizy kosztów oraz procesu technologicznego dla nowo wdrażanych produktów
Samodzielne wykonywanie prób nowych produktów kosmetycznych w oparciu o wytyczne dotyczące projektu wraz z założoną ofertą cenową produktu
Poszukiwanie najciekawszych i najskuteczniejszych surowców kosmetycznych oraz analiza ofert wraz z dokumentacją od dostawców surowców
Stałe poszukiwanie nowych rozwiązań w zakresie nowości i innowacyjności, zgodnie ze światowymi trendami
Odpowiadanie za tworzenie specyfikacji nowych produktów oraz nadzór nad wprowadzanymi modyfikacjami
Wsparcie merytoryczne działów Wdrożeń, Sprzedaży, PR oraz Marketingu
Monitorowanie wymagań prawnych w branży kosmetycznej
Udział w przygotowywaniu tekstów marketingowych oraz opisów na etykiety produktowe
Ścisła współpraca z Działem Jakości, Wdrożeń, Produkcji i Marketingu
Prowadzenie prac badawczo-rozwojowych w zakresie opracowywania konceptu, receptury, programu badań, analizy kosztów oraz procesu technologicznego dla nowo wdrażanych produktów
Samodzielne wykonywanie prób nowych produktów kosmetycznych w oparciu o wytyczne dotyczące projektu wraz z założoną ofertą cenową produktu
Poszukiwanie najciekawszych i najskuteczniejszych surowców kosmetycznych oraz analiza ofert wraz z dokumentacją od dostawców surowców
Stałe poszukiwanie nowych rozwiązań w zakresie nowości i innowacyjności, zgodnie ze światowymi trendami
Odpowiadanie za tworzenie specyfikacji nowych produktów oraz nadzór nad wprowadzanymi modyfikacjami
Wsparcie merytoryczne działów Wdrożeń, Sprzedaży, PR oraz Marketingu
Monitorowanie wymagań prawnych w branży kosmetycznej
Udział w przygotowywaniu tekstów marketingowych oraz opisów na etykiety produktowe
Ścisła współpraca z Działem Jakości, Wdrożeń, Produkcji i Marketingu
Przygotowanie pakietu grafik produktowych na social media (fb, Instagram) oraz na strony internetowe marek, m.in.: http://www.larive-parfums.com/ , https://lariveforyou.com/ , https://colabonature.com/
Projektowanie widoków stron produktowych uzupełnianie istniejących szablonów stron – dobór licencjonowanych materiałów stockowych, edycja pobranych grafik
Przygotowywanie grafik do materiałów typu rich content zgodnie z wymaganiami drogerii Rossmann i innych sieci (multimedia widoczne w kartach produktów online)
Projektowanie i tworzenie prezentacji marketingowych na potrzeby innych działów, głównie Działu Sprzedaży, Działu Komunikacji i PR
Tworzenie lub aktualizacja prezentacji firmowych oraz produktowych, w tym wizualizacji piramidy zapachu i innych oznaczeń
Projektowanie infografik do użycia w prezentacjach oraz na opakowaniach produktów
Przygotowywanie krótkich filmów produktowych w oparciu o dostępne materiały firmowe oraz licencjonowane materiały stockowe
Projektowanie materiałów brandingowych m.in. dla marki LA RIVE oraz COLABO (gadżety, materiały POS, kartki do druku np. na prośbę organizatorów eventów sponsoringowych)
Projektowanie materiałów promocyjnych online i offline na potrzeby Działów Sprzedaży, eksport grafik do plików o zoptymalizowanych parametrach i korekta istniejących plików graficznych
W zależności od możliwości i potrzeb rozwojowych pracownika – możliwość uczestniczenia w pracach projektowych i koncepcyjnych związanych z opakowaniami produktu
Tworzenie koncepcji i projektów opakowań oraz znaków graficznych dla naszych produktów – zaakceptowane do wdrożenia projekty będziesz również opracowywał graficznie wraz z identyfikacją techniczną i kolorystyczną
Projektowanie szerokiego spectrum materiałów graficznych – będziesz tworzyć ilustracje, infografiki, banery, reklamy i katalogi
Projektowanie i tworzenie ciekawych i przemawiających do Klientów grafik promocyjnych dedykowanych do różnych kanałów: na stronę www, do mediów społecznościowych, sklepów online, responsywnych landing pages
Eksport grafik do plików o zoptymalizowanych parametrach i korekta istniejących plików graficznych
Tworzenie koncepcji i projektów opakowań oraz znaków graficznych dla naszych produktów – zaakceptowane do wdrożenia projekty będziesz również opracowywał graficznie wraz z identyfikacją techniczną i kolorystyczną
Projektowanie szerokiego spectrum materiałów graficznych – będziesz tworzyć ilustracje, infografiki, banery, reklamy i katalogi
Projektowanie i tworzenie ciekawych i przemawiających do Klientów grafik promocyjnych dedykowanych do różnych kanałów: na stronę www, do mediów społecznościowych, sklepów online, responsywnych landing pages
Eksport grafik do plików o zoptymalizowanych parametrach i korekta istniejących plików graficznych
Realizacja działań wspierających promocję produktów i marki, głównie online
Przygotowanie opisów marketingowych produktów (będziesz pisać i redagować treści w języku polskim do materiałów promocyjnych, prezentacji i stron internetowych)
Sprawdzanie zgodności treści z bazą informacji o produktach i ich aktualizacja
Współpraca także z agencją opiekującą się mediami społecznościowymi firmy (będziesz m.in. weryfikować treści i plan publikacji, wspierać współpracę z influencerami)
Po dodatkowym przeszkoleniu (wszystkiego Cię nauczymy!) będziesz brać także udział w pracach: aktualizowania i rozwoju treści stron internetowych firmy, weryfikować treści dostarczane na strony partnerów, współpracować z większym zespołem i podwykonawcami przy rozwoju multimediów (grafiki, video, treści do mediów społecznościowych)
Obsługa programu sprzedażowego pod kątem wprowadzania produktów i klientów, aktualizacji listingów i szablonów wizyt, wprowadzania trasówek i harmonogramów wizyt; bieżący kontakt z dostawcą oprogramowania
Kontrola i analiza planów pracy osób pracujących w terenie
Prowadzenie zestawienia planów sprzedaży i ich realizacji
Nadzór i zestawianie sprzedaży z hurtowni do detalu oraz stanów magazynowych Dystrybutorów
Pomoc w dystrybucji materiałów reklamowych i promocyjnych (deputaty produktów gotowych, testery, standy, POS) i ich rozliczanie w oparciu o przyznane limity
Współpraca z Działem kadr w zakresie spraw administracyjno-biurowych
Przygotowanie i kompletacja dokumentacji w Dziale handlowym
tworzenie koncepcji i projektów opakowań oraz znaków graficznych dla naszych produktów – zaakceptowane do wdrożenia projekty będziesz również opracowywał graficznie wraz z identyfikacją techniczną i kolorystyczną
projektowanie szerokiego spectrum materiałów graficznych – będziesz tworzyć ilustracje, infografiki, banery, reklamy i katalogi
projektowanie i tworzenie ciekawych i przemawiających do Klientów grafik promocyjnych dedykowanych do różnych kanałów: na stronę www, do mediów społecznościowych, sklepów online, responsywnych landing pages
eksport grafik do plików o zoptymalizowanych parametrach i korekta istniejących plików graficznych
utrzymanie i doskonalenie SZJ organizacji zgodnie z normą ISO 9001:2015 i ISO GMP 22716:2009
nadzór nad dokumentacją systemu zarządzania na etapie jej opracowania, aktualizacji, udostępnienia i przechowywania
uczestniczenie w działaniach służących rozwojowi systemu
inicjowanie, weryfikacja i ocena działań korygujących i zapobiegawczych w organizacji
opracowywanie raportów i analiz na potrzeby Zarządu
nadzór nad zarządzaniem audytami wewnętrznymi i zewnętrznymi, a w szczególności nadzorowanie zespołu audytorów, planowaniem audytów i nadzór nad ich realizacją oraz działaniami poaudytowymi
prowadzenie szkoleń wewnętrznych dla pracowników organizacji z zakresu SZJ
współpraca z zewnętrzną jednostką certyfikującą ISO oraz Doradcą ds. przewozu towarów niebezpiecznych ADR
bieżąca analiza zmian w ustawodawstwie dotyczącym produktów z sektora kosmetycznego
planowanie, szacowanie kosztów oraz realizacja działań w zakresie promocji produktów – głównie online, ale także offline
przygotowywanie opisów marketingowych produktów – będziesz tworzyć, redagować i dokonywać korekty obszernych i różnorodnych treści w języku polskim oraz podstawowych treści w języku angielskim
przygotowywanie pakietów prasowych i treści do materiałów promocyjnych w różnych formatach
bieżąca aktualizacja stron internetowych – zajmiesz się dostarczaniem treści na strony własne oraz partnerów handlowych
współtworzenie pod kątem treści prezentacji wewnętrznych i zewnętrznych
nawiązywanie / utrzymywanie kontaktu z przedstawicielami serwisów branżowych, prasy oraz przedstawicielami branży handlowej - w ramach współpracy będziesz dostarczać materiały informacyjne i promocyjne do publikacji online i offline
kontakt z influencerami; research profili proponowanych do współpracy
kontakt z podwykonawcami (grafika, multimedia)
współpraca z innymi działami - w codziennej pracy będziesz kontaktować się głównie z działami handlowymi, wdrożeń, jakości
tworzenie koncepcji i projektów opakowań oraz znaków graficznych dla naszych produktów – zaakceptowane do wdrożenia projekty będziesz również opracowywał graficznie wraz z identyfikacją techniczną i kolorystyczną
projektowanie szerokiego spectrum materiałów graficznych – będziesz tworzyć ilustracje, infografiki, banery, reklamy i katalogi
projektowanie i tworzenie ciekawych i przemawiających do Klientów grafik promocyjnych dedykowanych do różnych kanałów: na stronę www, do mediów społecznościowych, sklepów online, responsywnych landing pages
eksport grafik do plików o zoptymalizowanych parametrach i korekta istniejących plików graficznych