Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (36)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 36 )
Sprzedawca - Doradca klienta
Graniczna 2, Fabryczna, Wrocław
Wygasła: 26.11.2022
pełny etat, część etatu
umowa o pracę
praca stacjonarna
asystent
Obowiązki:
Umiejętne stosowanie obsługi klienta, podstawowych technik sprzedaży, wiedzy produktowej, by zaproponować produkty odpowiadające potrzebom klienta i zwiekszyć sprzedaż,
Budowanie więzi pomiędzy klientami a brandem poprzez wysokiej klasy obsługę, wdrażanie historii brandu w celu osiągania celów sprzedażowych,
Przyswojenie i zarządzanie wiedzą z różnych departamentów NIKE, obsługa kasy fiskalnej, przyjmowanie i wprowadzanie dostaw, zatowarowywanie sklepu, dbanie o czystość na sklepie, wprowadzanie oznaczeń na sali sprzedaży i budowanie ekspozycji,
Udzielenie informacji na temat produktów dla klienta, budując tym samym więź z klientem. Szukanie możliwości dokształcania, by rozwijać swoją wiedzę na temat produktów, kultury, sprzedaży i technik sprzedaży w NIKE,
Wspieranie kadry zarządzającej, udział w szkoleniach, wykazywanie inicjatywy,
Wspieranie kadry zarządzającej w minimalizowaniu strat, stosując proaktywną obsługę klienta
Jako Athlet w salonie NIKE (doradca klienta) Twoim zadaniem będzie obsługa klienta na najwyższym poziomie poprzez indywidualne podejście do niego. Badanie potrzeb klienta i proponowanie odpowiednich produktów oraz usług NIKE, które w powiązaniu z wiedzą przyczynią się do udanego treningu i osiągnięcia zakładanych celów
Obowiązki:
· Umiejętne stosowanie obsługi klienta, podstawowych technik sprzedaży, wiedzy produktowej, by zaproponować produkty odpowiadające potrzebom klienta i zwiekszyć sprzedaż,
· Budowanie więzi pomiędzy klientami a brandem poprzez wysokiej klasy obsługę, wdrażanie historii brandu w celu osiągania celów sprzedażowych,
· Przyswojenie i zarządzanie wiedzą z różnych departamentów NIKE, obsługa kasy fiskalnej, przyjmowanie i wprowadzanie dostaw, zatowarowywanie sklepu, dbanie o czystość na sklepie, wprowadzanie oznaczeń na sali sprzedaży i budowanie ekspozycji,
· Udzielenie informacji na temat produktów dla klienta, budując tym samym więź z klientem. Szukanie możliwości dokształcania, by rozwijać swoją wiedzę na temat produktów, kultury, sprzedaży i technik sprzedaży w NIKE,
· Wspieranie kadry zarządzającej, udział w szkoleniach, wykazywanie inicjatywy,
· Wspieranie kadry zarządzającej w minimalizowaniu strat, stosując proaktywną obsługę klienta
· Umiejętne stosowanie obsługi klienta, podstawowych technik sprzedaży, wiedzy produktowej, by zaproponować produkty odpowiadające potrzebom klienta i zwiekszyć sprzedaż,
· Budowanie więzi pomiędzy klientami a brandem poprzez wysokiej klasy obsługę, wdrażanie historii brandu w celu osiągania celów sprzedażowych,
· Przyswojenie i zarządzanie wiedzą z różnych departamentów NIKE, obsługa kasy fiskalnej, przyjmowanie i wprowadzanie dostaw, zatowarowywanie sklepu, dbanie o czystość na sklepie, wprowadzanie oznaczeń na sali sprzedaży i budowanie ekspozycji,
· Udzielenie informacji na temat produktów dla klienta, budując tym samym więź z klientem. Szukanie możliwości dokształcania, by rozwijać swoją wiedzę na temat produktów, kultury, sprzedaży i technik sprzedaży w NIKE,
· Wspieranie kadry zarządzającej, udział w szkoleniach, wykazywanie inicjatywy,
· Wspieranie kadry zarządzającej w minimalizowaniu strat, stosując proaktywną obsługę klienta
Jako atleta w salonie NIKE (doradca klienta) Twoim zadaniem będzie obsługa klienta na najwyższym poziomie poprzez indywidualne podejście do niego. Badanie potrzeb klienta i proponowanie odpowiednich produktów oraz usług NIKE, które w powiązaniu z wiedzą przyczynią się do udanego treningu i osiągnięcia zakładanych celów
Obowiązki:
· Umiejętne stosowanie obsługi klienta, podstawowych technik sprzedaży, wiedzy produktowej, by zaproponować produkty odpowiadające potrzebom klienta i zwiekszyć sprzedaż,
· Budowanie więzi pomiędzy klientami a brandem poprzez wysokiej klasy obsługę, wdrażanie historii brandu w celu osiągania celów sprzedażowych,
· Przyswojenie i zarządzanie wiedzą z różnych departamentów NIKE, obsługa kasy fiskalnej, przyjmowanie i wprowadzanie dostaw, zatowarowywanie sklepu, dbanie o czystość na sklepie, wprowadzanie oznaczeń na sali sprzedaży i budowanie ekspozycji,
· Udzielenie informacji na temat produktów dla klienta, budując tym samym więź z klientem. Szukanie możliwości dokształcania, by rozwijać swoją wiedzę na temat produktów, kultury, sprzedaży i technik sprzedaży w NIKE,
· Wspieranie kadry zarządzającej, udział w szkoleniach, wykazywanie inicjatywy,
· Wspieranie kadry zarządzającej w minimalizowaniu strat, stosując proaktywną obsługę klienta
Umiejętne stosowanie obsługi klienta, podstawowych technik sprzedaży, wiedzy produktowej, by zaproponować produkty odpowiadające potrzebom klienta i zwiekszyć sprzedaż,
Budowanie więzi pomiędzy klientami a brandem poprzez wysokiej klasy obsługę, wdrażanie historii brandu w celu osiągania celów sprzedażowych,
Przyswojenie i zarządzanie wiedzą z różnych departamentów NIKE, obsługa kasy fiskalnej, przyjmowanie i wprowadzanie dostaw, zatowarowywanie sklepu, dbanie o czystość na sklepie, wprowadzanie oznaczeń na sali sprzedaży i budowanie ekspozycji,
Udzielenie informacji na temat produktów dla klienta, budując tym samym więź z klientem. Szukanie możliwości dokształcania, by rozwijać swoją wiedzę na temat produktów, kultury, sprzedaży i technik sprzedaży w NIKE,
Wspieranie kadry zarządzającej, udział w szkoleniach, wykazywanie inicjatywy,
Wspieranie kadry zarządzającej w minimalizowaniu strat, stosując proaktywną obsługę klienta
Umiejętne stosowanie obsługi Klienta, podstawowych technik sprzedaży, wiedzy produktowej, by zaproponować produkty odpowiadające potrzebom Klienta i zwiększyć sprzedaż,
Budowanie więzi pomiędzy Klientami a Firmą poprzez wysokiej klasy obsługę,
Przyswojenie i zarządzanie wiedzą z różnych departamentów NIKE, obsługa kasy fiskalnej, przyjmowanie i wprowadzanie dostaw, zatowarowywanie sklepu, dbanie o czystość i porządek, wprowadzanie oznaczeń na sali sprzedaży i budowanie ekspozycji,
Udzielenie informacji na temat produktów dla Klienta, budując tym samym więź z Klientem. Szukanie możliwości dokształcania by rozwijać swoją wiedzę na temat produktów, kultury, sprzedaży i technik sprzedaży w NIKE,
Wspieranie kadry zarządzającej, udział w szkoleniach, wykazywanie inicjatywy,
Wspieranie kadry zarządzającej w minimalizowaniu strat, stosując proaktywną obsługę Klienta
· Umiejętne stosowanie obsługi klienta, podstawowych technik sprzedaży, wiedzy produktowej, by zaproponować produkty odpowiadające potrzebom klienta i zwiekszyć sprzedaż,
· Budowanie więzi pomiędzy klientami a brandem poprzez wysokiej klasy obsługę, wdrażanie historii brandu w celu osiągania celów sprzedażowych,
· Przyswojenie i zarządzanie wiedzą z różnych departamentów NIKE, obsługa kasy fiskalnej, przyjmowanie i wprowadzanie dostaw, zatowarowywanie sklepu, dbanie o czystość na sklepie, wprowadzanie oznaczeń na sali sprzedaży i budowanie ekspozycji,
· Udzielenie informacji na temat produktów dla klienta, budując tym samym więź z klientem. Szukanie możliwości dokształcania, by rozwijać swoją wiedzę na temat produktów, kultury, sprzedaży i technik sprzedaży w NIKE,
· Wspieranie kadry zarządzającej, udział w szkoleniach, wykazywanie inicjatywy,
· Wspieranie kadry zarządzającej w minimalizowaniu strat, stosując proaktywną obsługę klienta
Jako atleta w salonie NIKE (doradca klienta) Twoim zadaniem będzie obsługa klienta na najwyższym poziomie poprzez indywidualne podejście do niego. Badanie potrzeb klienta i proponowanie odpowiednich produktów oraz usług NIKE, które w powiązaniu z wiedzą przyczynią się do udanego treningu i osiągnięcia zakładanych celów
Obowiązki:
· Umiejętne stosowanie obsługi klienta, podstawowych technik sprzedaży, wiedzy produktowej, by zaproponować produkty odpowiadające potrzebom klienta i zwiekszyć sprzedaż,
· Budowanie więzi pomiędzy klientami a brandem poprzez wysokiej klasy obsługę, wdrażanie historii brandu w celu osiągania celów sprzedażowych,
· Przyswojenie i zarządzanie wiedzą z różnych departamentów NIKE, obsługa kasy fiskalnej, przyjmowanie i wprowadzanie dostaw, zatowarowywanie sklepu, dbanie o czystość na sklepie, wprowadzanie oznaczeń na sali sprzedaży i budowanie ekspozycji,
· Udzielenie informacji na temat produktów dla klienta, budując tym samym więź z klientem. Szukanie możliwości dokształcania, by rozwijać swoją wiedzę na temat produktów, kultury, sprzedaży i technik sprzedaży w NIKE,
· Wspieranie kadry zarządzającej, udział w szkoleniach, wykazywanie inicjatywy,
· Wspieranie kadry zarządzającej w minimalizowaniu strat, stosując proaktywną obsługę klienta
Jako atleta w salonie NIKE (doradca klienta) Twoim zadaniem będzie obsługa klienta na najwyższym poziomie poprzez indywidualne podejście do niego. Badanie potrzeb klienta i proponowanie odpowiednich produktów oraz usług NIKE, które w powiązaniu z wiedzą przyczynią się do udanego treningu i osiągnięcia zakładanych celów
Obowiązki:
· Umiejętne stosowanie obsługi klienta, podstawowych technik sprzedaży, wiedzy produktowej, by zaproponować produkty odpowiadające potrzebom klienta i zwiekszyć sprzedaż,
· Budowanie więzi pomiędzy klientami a brandem poprzez wysokiej klasy obsługę, wdrażanie historii brandu w celu osiągania celów sprzedażowych,
· Przyswojenie i zarządzanie wiedzą z różnych departamentów NIKE, obsługa kasy fiskalnej, przyjmowanie i wprowadzanie dostaw, zatowarowywanie sklepu, dbanie o czystość na sklepie, wprowadzanie oznaczeń na sali sprzedaży i budowanie ekspozycji,
· Udzielenie informacji na temat produktów dla klienta, budując tym samym więź z klientem. Szukanie możliwości dokształcania, by rozwijać swoją wiedzę na temat produktów, kultury, sprzedaży i technik sprzedaży w NIKE,
· Wspieranie kadry zarządzającej, udział w szkoleniach, wykazywanie inicjatywy,
· Wspieranie kadry zarządzającej w minimalizowaniu strat, stosując proaktywną obsługę klienta
· Umiejętne stosowanie obsługi klienta, podstawowych technik sprzedaży, wiedzy produktowej, by zaproponować produkty odpowiadające potrzebom klienta i zwiekszyć sprzedaż,
· Budowanie więzi pomiędzy klientami a brandem poprzez wysokiej klasy obsługę, wdrażanie historii brandu w celu osiągania celów sprzedażowych,
· Przyswojenie i zarządzanie wiedzą z różnych departamentów NIKE, obsługa kasy fiskalnej, przyjmowanie i wprowadzanie dostaw, zatowarowywanie sklepu, dbanie o czystość na sklepie, wprowadzanie oznaczeń na sali sprzedaży i budowanie ekspozycji,
· Udzielenie informacji na temat produktów dla klienta, budując tym samym więź z klientem. Szukanie możliwości dokształcania, by rozwijać swoją wiedzę na temat produktów, kultury, sprzedaży i technik sprzedaży w NIKE,
· Wspieranie kadry zarządzającej, udział w szkoleniach, wykazywanie inicjatywy,
· Wspieranie kadry zarządzającej w minimalizowaniu strat, stosując proaktywną obsługę klienta
Jako atleta w salonie NIKE (doradca klienta) Twoim zadaniem będzie obsługa klienta na najwyższym poziomie poprzez indywidualne podejście do niego. Badanie potrzeb klienta i proponowanie odpowiednich produktów oraz usług NIKE, które w powiązaniu z wiedzą przyczynią się do udanego treningu i osiągnięcia zakładanych celów
Obowiązki:
· Umiejętne stosowanie obsługi klienta, podstawowych technik sprzedaży, wiedzy produktowej, by zaproponować produkty odpowiadające potrzebom klienta i zwiekszyć sprzedaż,
· Budowanie więzi pomiędzy klientami a brandem poprzez wysokiej klasy obsługę, wdrażanie historii brandu w celu osiągania celów sprzedażowych,
· Przyswojenie i zarządzanie wiedzą z różnych departamentów NIKE, obsługa kasy fiskalnej, przyjmowanie i wprowadzanie dostaw, zatowarowywanie sklepu, dbanie o czystość na sklepie, wprowadzanie oznaczeń na sali sprzedaży i budowanie ekspozycji,
· Udzielenie informacji na temat produktów dla klienta, budując tym samym więź z klientem. Szukanie możliwości dokształcania, by rozwijać swoją wiedzę na temat produktów, kultury, sprzedaży i technik sprzedaży w NIKE,
· Wspieranie kadry zarządzającej, udział w szkoleniach, wykazywanie inicjatywy,
· Wspieranie kadry zarządzającej w minimalizowaniu strat, stosując proaktywną obsługę klienta
· Umiejętne stosowanie obsługi klienta, podstawowych technik sprzedaży, wiedzy produktowej, by zaproponować produkty odpowiadające potrzebom klienta i zwiekszyć sprzedaż,
· Budowanie więzi pomiędzy klientami a brandem poprzez wysokiej klasy obsługę, wdrażanie historii brandu w celu osiągania celów sprzedażowych,
· Przyswojenie i zarządzanie wiedzą z różnych departamentów NIKE, obsługa kasy fiskalnej, przyjmowanie i wprowadzanie dostaw, zatowarowywanie sklepu, dbanie o czystość na sklepie, wprowadzanie oznaczeń na sali sprzedaży i budowanie ekspozycji,
· Udzielenie informacji na temat produktów dla klienta, budując tym samym więź z klientem. Szukanie możliwości dokształcania, by rozwijać swoją wiedzę na temat produktów, kultury, sprzedaży i technik sprzedaży w NIKE,
· Wspieranie kadry zarządzającej, udział w szkoleniach, wykazywanie inicjatywy,
· Wspieranie kadry zarządzającej w minimalizowaniu strat, stosując proaktywną obsługę klienta