Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Menedżer Rynku w Branży Budowlanej, Ogrodniczej i Komunalnej
Kraków
Wygasła: 10.04.2024
pełny etat
kontrakt B2B
praca mobilna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Budowanie portfela kontraktów w wymiarze celów strategicznych
Inicjowanie procesu ofertowania, ustalanie warunków współpracy z klientami i ich negocjowanie
Wsparcie pozyskiwania kontraktów w trybie zamówień publicznych (PZP), B2B i B2C
Budowanie właściwego wizerunku Grupy Park-M wśród potencjalnych zamawiających – działania marketingowe, promocyjne, bezpośredni kontakt z Klientami, , decydentami inwestycyjnymi, przedstawicielami administracji samorządowej, biurami projektowymi, itp
Budowanie relacji z uczestnikami zewnętrznych procesów pozyskiwania i realizacji kontraktów
Przygotowywanie raportów analizy rynkowej oraz prowadzenie statystyk w zakresie swojego obszaru działania - zbieranie i analiza danych rynkowych w celu dostarczenia wartościowych informacji wspierających proces podejmowania decyzji; monitorowanie i analiza wskaźników niezbędnych do oceny efektywności działań, monitorowanie przestrzegania zasad uczciwej konkurencji
Współudział w budowaniu strategii rozwoju Organizacji
Współpraca z Zarządem oraz Menedżerami w zakresie udoskonalania modelu finansowego firmy i aktualizowania strategii rozwoju Grupy;
Zarządzanie działem finansów, w tym działem kontrolingu i księgowości;
Współpraca z poszczególnymi jednostkami organizacyjnymi w celu rozwoju narzędzi rachunkowości zarządczej umożliwiających sprawne zarządzanie na różnych szczeblach struktury organizacyjnej;
Utrzymywanie relacji z instytucjami rynku finansowego
Upraszczanie procesów związanych z finansami i ich automatyzacja;
Dbałość o poprawność danych, dokumentów i informacji finansowych;
Prowadzenie sprawozdawczości zewnętrznej i wewnętrznej;
Wsparcie jednostek wykonawczych w zakresie budowania strategii pricingowych i optymalizacji kosztów
Dyrektor ds. Utrzymania Zieleni i Infrastruktury Miejskiej
Brzezna 576, Brzezna (pow. nowosądecki)
Wygasła: 22.11.2023
pełny etat
kontrakt B2B
praca mobilna
dyrektor
Obowiązki:
Strategia i Komunikacja: Współpraca z Zarządem w definiowaniu i realizacji strategii firmy
Zarządzanie Pionem: Odpowiedzialność za jakość, terminowość i wynik finansowy realizowanych kontraktów dotyczących utrzymania terenów zieleni oraz infrastruktury miejskiej czy utrzymania dróg
Nadzór nad zasobami ludzkimi, sprzętowymi oraz finansami
Wdrażanie i doskonalenie rozwiązań organizacyjnych dla podległego Pionu
Zapewnienie prawidłowej komunikacji i współpracy z innymi Pionami
Pozyskiwanie Kontraktów: Aktywne zdobywanie nowych zleceń z zakresu utrzymania zieleni oraz infrastruktury miejskiej oraz zarządzanie portfelem kontraktów
Udział w tworzeniu strategii cenowej oraz jej dostosowywaniu do sytuacji rynkowej
Reprezentowanie firmy wobec klientów, kontrahentów i partnerów biznesowych – niezbędne będą podróże służbowe
Rozwój i Szkolenia: Ciągłe doskonalenie procesów, szkolenie zespołu i poszerzanie wiedzy z zakresu zarządzania i branży
Analiza sytuacji mikro i makroekonomicznej oraz uczestnictwo w projektach rozwojowych
Wykonywanie zadań w zakresie obsługi umów, rozliczania czasu pracy i wynagrodzeń, obsługi PPK, deklaracji ZUS, US, PFRON oraz pozostałych procesów kadrowo-płacowych w pięcioosobowym zespole
Działanie zgodne z przepisami prawa w zakresie związanym z zatrudnieniem (w tym z zakresu ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych) we współpracy z Działem Prawnym
Reprezentowanie przed instytucjami zewnętrznymi: US, GUS, ZUS, PUP, PIP, SG
Udział w tworzeniu dokumentacji i procedur w obszarze kadrowo-płacowym i nadzór nad ich przestrzeganiem
Monitorowanie zmian i dokonywanie interpretacji przepisów prawa związanych z zatrudnieniem
planowanie, koordynacja oraz nadzór nad prawidłową realizacją prac związanych z utrzymaniem zieleni miejskiej m.in. odchwaszczaniem, pielęgnacją i wycinką drzew, koszeniem traw, pielęgnacją oraz przycinaniem krzewów i żywopłotów
przygotowywanie dokumentacji odbiorowej oraz uczestnictwo w procedurach odbiorowych w zakresie robót
planowanie i organizowanie pracy podległych osób
planowanie, bieżąca kontrola i rozliczanie budżetów kontraktów
Analiza zapytań ofertowych i ogłoszeń przetargowych — zrozumienie i interpretacja wymagań klienta zawartych w dokumentach przetargowych
Przygotowywanie ofert i wycen — kalkulacja kosztów i przygotowywanie konkurencyjnych ofert, starając się najlepiej odpowiadać na potrzeby klienta
Przygotowanie dokumentacji do ofert — zbieranie wszystkich niezbędnych dokumentów wymaganych w procesie ofertowania
Udział w wizjach lokalnych (Polska południowo-zachodnia) — możliwość zobaczenia planowanego miejsca realizacji projektu i dostosowanie oferty do realiów terenowych
Przesyłanie przygotowanych ofert — zapewnienie, że oferty są przesyłane we właściwe miejsce i terminie
Udział w negocjacjach ofert i kontakt z klientem — bezpośrednia komunikacja z klientami, negocjacje warunków współpracy
Wysyłanie zapytań ofertowych do podwykonawców wraz z analizą otrzymanych ofert — szukanie najkorzystniejszych ofert podwykonawców oraz ich analiza
Obsługa kontraktów w zakresie podpisanych umów (wsparcie administracyjne kierowników kontraktów) — pomoc kierownikom kontraktów w sprawach organizacyjnych i administracyjnych
Obsługa procesu gwarancyjnego kontraktów — monitorowanie wykonania umów i ścisła współpraca z działem obsługi klienta
Prowadzenie sprawozdawczości oraz zarządzanie projektami na kontraktach budowlanych oraz doskonalenie modelu zarządzania projektowego
Monitorowanie postępów wykonania robót budowlanych w stosunku do budżetu i harmonogramu w zakresie materiałów, pracowników, podwykonawców i innych elementów projektów
Organizowanie i nadzór nad pracą zespołu podległego działu w zakresie rekrutacji, zatrudniania, obsługi umów, rozliczania czasu pracy i wynagrodzeń, obsługi PPK, deklaracji ZUS, US, PFRON oraz pozostałych procesów kadrowo-płacowych
Kontrola zgodności działań z przepisami prawa w zakresie związanym z zatrudnieniem (w tym z zakresu ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych) we współpracy z Działem Prawnym
Reprezentowanie przed instytucjami zewnętrznymi: US, GUS, ZUS, PUP, PIP, SG
Tworzenie dokumentacji i procedur w obszarze kadrowo-płacowym i nadzór nad ich przestrzeganiem
Monitorowanie zmian i dokonywanie interpretacji przepisów prawa związanych z zatrudnieniem
przygotowywanie kosztorysów ofertowych i powykonawczych,
analiza dokumentacji projektowej i dokumentów przetargowych,
sporządzanie przedmiaru robót i udział w wizjach lokalnych,
przygotowywanie dokumentów potrzebnych do sporządzenia wyceny, oferty, współpraca z Inwestorem, współpraca z pozostałymi działami firmy (w tym kierownictwem kontraktów) celem optymalizacji kosztów,
współpraca z podwykonawcami, pozyskiwanie ofert i negocjacja cen,
Kierownik ds. Administracji i Zarządzania Procesami
Brzezna (pow. nowosądecki)
Wygasła: 09.06.2023
pełny etat
kontrakt B2B
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
Kierowanie i organizacja pracy Centrum Usług Wspólnych dla wszystkich podmiotów Grupy Park-M - firmy wykonującej prestiżowe projekty z zakresu architektury krajobrazu, rewitalizacji zabytkowych parków oraz utrzymania terenów zielonych dla wymagających Klientów poprzez odpowiednie zaprojektowanie procedur i procesów oraz ich wdrażanie, monitorowanie i usprawnianie
Koordynowanie pracy Działów: Zakupów, Działu Sprzedaży i Obsługi Kontraktów, Personalnego, Biura Zarządu (w tej chwili łącznie ok.20 osób) w tym: optymalizacja procesów administracyjnych, obiegu dokumentów i procedur wewnętrznych; koordynacja raportów wykonania zadań przez jednostki organizacyjne Grupy; przygotowanie i koordynowanie rekrutacji pracowników; koordynacja działań marketingowo- promocyjnych; koordynacja pracy Biura Zarządu;
Kierowanie zorganizowaną jednostką kluczową dla realizacji kontraktów w firmie wykonującej prestiżowe projekty z zakresu architektury krajobrazu, rewitalizacji zabytkowych parków oraz utrzymania terenów zielonych dla wymagających Klientów
Planowanie i realizacja zmian i optymalizacji w podległych Działach: Sprzętu i Materiałów, Serwisu, Infrastruktury
Nadzorowanie pracy serwisu i optymalizacja jego działania zapewniająca wymaganą dostępność pojazdów, maszyn i urządzeń
Zapewnienie odpowiedniego poziomu jakościowego i ilościowego posiadanego parku pojazdów, maszyn i urządzeń oraz nadzór nad jego optymalnym wykorzystaniem
Zarządzanie nieruchomościami Grupy Park-M
Ścisła współpraca z Dyrektorami Pionów Wykonawczych w celu efektywnego wsparcia w realizacji kontraktów poprzez zapewnienie dostępu do potrzebnych zasobów w odpowiednim czasie
Raportowanie wyników pracy podległego Pionu bezpośrednio do Zarządu
Organizowanie i nadzór nad pracą zespołu podległego działu w zakresie rekrutacji, zatrudniania, obsługi umów, rozliczania czasu pracy i wynagrodzeń, obsługi PPK, deklaracji ZUS, US, PFRON oraz pozostałych procesów kadrowo-płacowych
Kontrola zgodności działań z przepisami prawa w zakresie związanym z zatrudnieniem (w tym z zakresu ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych) we współpracy z Działem Prawnym
Reprezentowanie przed instytucjami zewnętrznymi: US, GUS, ZUS, PUP, PIP, SG
Tworzenie dokumentacji i procedur w obszarze kadrowo-płacowym i nadzór nad ich przestrzeganiem
Monitorowanie zmian i dokonywanie interpretacji przepisów prawa związanych z zatrudnieniem
przygotowywanie kosztorysów ofertowych i powykonawczych,
analiza dokumentacji projektowej i dokumentów przetargowych,
sporządzanie przedmiaru robót i udział w wizjach lokalnych,
przygotowywanie dokumentów potrzebnych do sporządzenia wyceny, oferty, współpraca z Inwestorem, współpraca z pozostałymi działami firmy (w tym kierownictwem kontraktów) celem optymalizacji kosztów,
współpraca z podwykonawcami, pozyskiwanie ofert i negocjacja cen
Wprowadzanie sprawozdawczości oraz zarządzania projektowego na kontraktach budowlanych oraz doskonalenie modelu zarządzania projektowego
Monitorowanie postępów wykonania robót budowlanych w stosunku do budżetu i harmonogramu w zakresie materiałów, pracowników, podwykonawców i innych elementów projektów
planowanie, koordynacja oraz nadzór nad prawidłową realizacją prac ogrodniczych, wycinki drzew, usług komunalnych, utrzymania dróg w ramachprowadzonych inwestycji,
przygotowywanie dokumentacji odbiorowej oraz uczestnictwo w procedurach odbiorowych w zakresie robót,
planowanie i organizowanie pracy podległych osób,
planowanie, bieżąca kontrola i rozliczanie budżetów przydzielonych kontraktów,
przygotowywanie i wycena kosztorysów projektowych i inwestycyjnych w zakresie architektury krajobrazu (w tym prace budowlane, ogrodnicze itp.);
weryfikacja dokumentacji technicznej, przygotowywanie założeń technicznych dla potrzeb realizacji inwestycji, zapisów SIWZ oraz dokumentacji projektowej oraz przygotowywanie budżetów inwestycji;
współpraca z komórkami merytorycznymi w zakresie przygotowania dokumentacji przetargowej;
monitorowanie ogłoszeń przetargowych oraz kompleksowe przygotowywanie oraz sporządzanie pełnej dokumentacji dotyczącej procesu przetargowego;
Kierownik operacyjny ds. utrzymania zieleni miejskiej
Wrocław
Wygasła: 07.01.2022
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
kierownik / koordynator
Obowiązki:
planowanie, koordynacja oraz nadzór nad prawidłową realizacją prac ogrodniczych, wycinki drzew, usług komunalnych, utrzymania dróg w ramach prowadzonych inwestycji,
przygotowywanie dokumentacji odbiorowej oraz uczestnictwo w procedurach odbiorowych w zakresie robót,
planowanie i organizowanie pracy podległych osób,
planowanie, bieżąca kontrola i rozliczanie budżetów przydzielonych kontraktów,