Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Terminowe przygotowywanie niezbędnych raportów i zestawień, raportowanie danych,
Sporządzanie analiz i zestawień;
Przygotowywanie dla działu księgowości danych dotyczących rezerw i odpisów aktualizacyjnych,
Wsparcie w raportowaniu wewnątrz grupowym w zakresie wyników aktualnych za dany okres finansowy,
Realizację zadań związanych z raportowaniem wyników bieżących (m. in. analizy sprzedaży; miesięczne analizy odchyleń między wynikami bieżącymi, a prognozowanymi, itp.)
Współpracę z różnymi działami w zakresie wynikającym z wykonywanych zadań – wsparcie w terminowym analizowaniu, kontrolowaniu, planowaniu i budżetowaniu, analizy finansowe związane z efektywnością, itp
Prowadzenie szkoleń wprowadzających z zakresu BHP dla pracowników, zapewniając im kompleksową wiedzę na temat bezpieczeństwa i higieny pracy
Przeprowadzanie analizy ryzyka zawodowego i formułowanie planów działania w obszarze BHP, identyfikując potencjalne zagrożenia i proponując odpowiednie środki zaradcze
Aktualizacja wytycznych i regulacji oraz nadzór nad informowaniem pracowników o zmianach w przepisach, dbając o ich pełne zrozumienie i przestrzeganie
Nadzór nad regularnymi szkoleniami BHP, zapewniając, że pracownicy posiadają aktualną wiedzę i umiejętności z zakresu bezpieczeństwa pracy
Współpraca z firmami zewnętrznymi w celu realizacji działań z zakresu BHP oraz współpraca z organami zewnętrznymi w celu zapewnienia zgodności z przepisami
Rozpoznawanie potrzeb edukacyjnych, udzielanie porad i prowadzenie szkoleń w obszarze BHP, dążąc do ciągłego podnoszenia świadomości pracowników na temat bezpieczeństwa
Tworzenie dokumentacji BHP zgodnie z obowiązującymi przepisami prawnymi, zapewniając pełną dokumentację działań z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy
Badanie okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy oraz prowadzenie dokumentacji dotyczącej incydentów, celem zapobiegania powtórnym sytuacjom i poprawy warunków bezpieczeństwa
Kompletowanie i przechowywanie dokumentacji związanej z bezpieczeństwem i higieną pracy, dbając o zachowanie poufności i kompletności dokumentów
Day-to-day General Ledger operations: journal entries posting, accrual calculation, balance sheet reconciliation, fixed assets accounting, month-end closing tasks, intercompany reconciliation, various reports’ preparation and analysis
Leads departmental projects and standardization initiatives
Takes initiative to improve processes, communication or overall work environment
Ensures daily operations are carried out according to the Group finance policies and the J-SOX requirements
Assists with the annual audit process
First line contact and support to any RTR-related queries
Demonstrates ability to effectively manage priorities
Supports verification and control over balance sheet reconciliations, closing checklists completion and intercompany reconciliations performed by RTR Accountants
Oversees KPI analysis, root cause identification and improvement suggestions
Supports a Team Leader in any additional activities such as project coordination and ad hoc requests
Zapewnienie efektywności oraz wysokiej jakości procesów AP, PTP, AR, OTC, GL lub RTR
Wykonywanie codziennych operacji tj.: uzgadnianie i monitorowanie kont, przygotowywanie standardowych raportów, zadania związane z zamykaniem okresów
Działanie w jednym z następujących obszarów: przetwarzanie faktur i T&E, odpowiadanie na zapytania dostawców, przetwarzanie płatności, zarządzanie ryzykiem kredytowym, stosowanie gotówki na rachunkach należności
Wspieranie wdrażania i rozwoju możliwości przekrojowych (międzywydziałowych) FP&A w ramach Global Functions Finance. Jest to kluczowy czynnik w ogólnej transformacji finansów w ramach Global Functions Finance
Sprawozdawczość zarządcza
Definiowanie i tworzenie nowych raportów we współpracy z interesariuszami
Współpraca z Digital Team przy tworzeniu i dopracowywaniu raportów
Weryfikacja integralności danych, zarządzanie przepływem danych, zarządzanie dostępem i bezpieczeństwem
Wspieranie procesu inwestycyjnego w fazie analizy, pozyskiwania finansowania, procesie budowy oraz w fazie eksploatacji
Opracowywanie modeli finansowych dostosowanych do potrzeb banków, instytucji finansowych, inwestorów i Zarządu obejmujące zbieranie niezbędnych danych, opracowywanie modelu, prezentację wniosków i przygotowywanie rekomendacji
Optymalizacja narzędzi kontrolingowych, kreowanie nowych rozwiązań skierowanych na podnoszenie jakości oraz automatyzację bieżących raportów okresowych
Zarządzanie płynnością i przepływami pieniężnymi Spółki
Weryfikacja poprawności danych w systemach finansowych, hurtowni danych, Tableau
Zarządzanie płynnością (monitorowanie należności) i przepływami pieniężnymi Spółki
Monitorowanie i kontrola ryzyka w Spółce w odniesieniu do obowiązujących procedur kontroli wewnętrznej
Dla naszego klienta, renomowanej marki z branży FMCG, poszukujemy osoby na stanowisko Plant Controller
Jest to rola partnera/ki biznesowego/ej, który/a będzie odpowiadać za informację zarządczą i wspieranie procesów decyzyjnych. Na co dzień będziesz współpracować z szefem działu kontrolingu, general managerem i pozostałymi członkami zespołu
Ze względu na lokalizację firmy, zachęcamy do aplikowania szczególnie kandydatów z południowo-wschodniej części Warszawy (np. Wilanów, Ursynów, Wawer, Służew)
Firma oferuje możliwość pracy hybrydowej po okresie wdrożenia
Zakres obowiązków:
- Udział w przygotowywaniu budżetu, prognoz finansowych i analiz kosztowych oraz kontrola ich wykonania,
- Kontrola poprawności ewidencji kosztów oraz poprawności księgowań,
- Kontrola kalkulacji kosztów wytworzenia produktów,
- Bezpośrednia współpraca z plant controllerami i innymi kontrolerami finansowymi w zakresie przygotowywania analiz miesięcznych oraz raportowania wyników,
- Monitorowanie i raportowanie kluczowych wskaźników wydajności (KPI),
- Opiniowanie projektów inwestycyjnych oraz współpraca z biznesem w ramach realizowanych projektów,
- Udział w zamknięciu miesiąca – kontrola prawidłowości ujęcia kosztów, wyjaśnianie zmian oraz odchyleń,
- Wdrażanie standardów i procedur obowiązujących w Grupie Kapitałowej,
- Współpraca z Dyrektorem Zarządzającym segmentem oraz Dyrektorem Zarządzającym Zakładem
Kontroler - Audytor Wewnętrzny (m/k) - sektor real estate
Warszawa
Wygasła: 10.05.2024
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca hybrydowa
starszy specjalista (Senior), ekspert
Obowiązki:
Audyt finansowy polegający na sprawdzaniu czy sprawozdania finansowe zostały sporządzone zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz wewnętrzną polityką rachunkowości
Nadzór i prowadzenie procesu zarządzania zgodnością w Spółce
Udział w przygotowywaniu rocznych planów audytów wewnętrznych w oparciu o ocenę kluczowych obszarów ryzyka
Śledzenie i analiza zmian w przepisach prawnych oraz norm branżowych
Bieżące monitorowanie otoczenia prawnego, identyfikowanie ryzyk i raportowanie ewentualnych naruszeń
Przygotowywanie raportów dla kierownictwa i organów regulacyjnych w sprawie zgodności działań firmy z obowiązującymi przepisami
Analiza umów, dokumentów w tym sprawozdań finansowych i działań pod kątem zgodności z prawem
Udział w doraźnych projektach, w tym projektach doradczych, mających na celu określenie możliwości poprawy kontroli wewnętrznej, promowanie najlepszych praktyk
Przeprowadzanie audytów wewnętrznych, zgodnie z planem audytów zatwierdzonym przez Zarząd oraz sporządzanie raportów z audytów wraz z formułowaniem ustaleń, wniosków i rekomendacji
Ocena ryzyka w związku ze zidentyfikowanymi nieprawidłowościami
Udział w przygotowywaniu rocznych planów audytów wewnętrznych w oparciu o ocenę kluczowych obszarów ryzyka
Analiza zgodności funkcjonujących procedur i procesów wewnętrznych w świetle obowiązujących regulacji prawnych i wytycznych
As a Polymer Processing Technician, you will play a vital role in the efficient operation of polymer processing lines, focusing primarily on Injection Moulding. Your expertise in understanding processing characteristics and parameters across a broad spectrum of polymer materials will be crucial. Collaboration with key stakeholders such as the Production Manager, Technical Manager, Shift Manager, Team Leaders, Quality, and Toolroom personnel is essential for maintaining high standards of quality and operational efficiency. The role requires self-motivation and strict adherence to Quality & Safety regulations, including a willingness to work in a 4-cycle shift system
As a Polymer Processing Technician, you will play a vital role in the efficient operation of polymer processing lines, focusing primarily on Injection Moulding. Your expertise in understanding processing characteristics and parameters across a broad spectrum of polymer materials will be crucial. Collaboration with key stakeholders such as the Production Manager, Technical Manager, Shift Manager, Team Leaders, Quality, and Toolroom personnel is essential for maintaining high standards of quality and operational efficiency. The role requires self-motivation and strict adherence to Quality & Safety regulations, including a willingness to work in a 4-cycle shift system
As a Polymer Processing Technician, you will play a vital role in the efficient operation of polymer processing lines, focusing primarily on Injection Moulding. Your expertise in understanding processing characteristics and parameters across a broad spectrum of polymer materials will be crucial. Collaboration with key stakeholders such as the Production Manager, Technical Manager, Shift Manager, Team Leaders, Quality, and Toolroom personnel is essential for maintaining high standards of quality and operational efficiency. The role requires self-motivation and strict adherence to Quality & Safety regulations, including a willingness to work in a 4-cycle shift system
As a Polymer Processing Technician, you will play a vital role in the efficient operation of polymer processing lines, focusing primarily on Injection Moulding. Your expertise in understanding processing characteristics and parameters across a broad spectrum of polymer materials will be crucial. Collaboration with key stakeholders such as the Production Manager, Technical Manager, Shift Manager, Team Leaders, Quality, and Toolroom personnel is essential for maintaining high standards of quality and operational efficiency. The role requires self-motivation and strict adherence to Quality & Safety regulations, including a willingness to work in a 4-cycle shift system
As a Polymer Processing Technician, you will play a vital role in the efficient operation of polymer processing lines, focusing primarily on Injection Moulding. Your expertise in understanding processing characteristics and parameters across a broad spectrum of polymer materials will be crucial. Collaboration with key stakeholders such as the Production Manager, Technical Manager, Shift Manager, Team Leaders, Quality, and Toolroom personnel is essential for maintaining high standards of quality and operational efficiency. The role requires self-motivation and strict adherence to Quality & Safety regulations, including a willingness to work in a 4-cycle shift system
As a Polymer Processing Technician, you will play a vital role in the efficient operation of polymer processing lines, focusing primarily on Injection Moulding. Your expertise in understanding processing characteristics and parameters across a broad spectrum of polymer materials will be crucial. Collaboration with key stakeholders such as the Production Manager, Technical Manager, Shift Manager, Team Leaders, Quality, and Toolroom personnel is essential for maintaining high standards of quality and operational efficiency. The role requires self-motivation and strict adherence to Quality & Safety regulations, including a willingness to work in a 4-cycle shift system
od 8000 do 10000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Dyrektor Produkcji
Siedlce
Wygasła: 09.05.2024
pełny etat
kontrakt B2B
praca stacjonarna
kierownik / koordynator, menedżer
Obowiązki:
Organizacja produkcji oraz nadzór nad prawidłowym prowadzeniem procesów technologicznych,
Optymalizacja parametrów procesu produkcyjnego pod kątem jakości produktu, wydajności procesu i obniżania kosztów wytwarzania
Wdrażanie usprawnień i inicjatyw związanych z procesami produkcyjnymi,
Nadzorowanie, koordynowanie, motywowanie i kontrola pracy podległych pracowników,
Ciągłe podnoszenie jakości i dyscypliny pracy w celu osiągania jak największej wydajności,
Współpraca z klientami i z pozostałymi komórkami firmy w zakresie uzyskania, weryfikacji i oceny wymagań jakościowych dla produktów oraz procesu produkcyjnego,
Zarządzanie, wsparcie i rozwój zespołu obsługi klienta;
Odpowiedzialność za osiągnięcie konkretnych celów działu oraz zapewnienie spełnienia oczekiwań Klientów;
Nadzór nad procedurami administrowania produktami finansowymi oferowanymi przez firmę;
Koordynowanie procesu rozpatrywania reklamacji i realizacji dyspozycji składanych przez klientów;
Testowanie i zatwierdzanie zmian w systemach informatycznych pod kątem ich funkcjonalności biznesowej;
Przygotowywanie raportów i analiza danych z obsługi klienta w celu usprawnienia procesów, optymalizacji alokacji zasobów oraz zwiększenia efektywności i satysfakcji klientów;
Dążenie do doskonałości operacyjnej oraz ciągłe doskonalenie procesów;
Współpraca z wewnętrznymi i zewnętrznymi interesariuszami w celu zapewnienia efektywnej obsługi klientów firmy
Responsibility for providing services within selected business area (Accounts Receivable, Accounts Payable or General Ledger)
Contact with external and internal clients
Participate in department projects
Preparing daily reconciliations, accounting, monthly reporting, statutory accounts, collections and processing work in accordance with policies and procedures
Performing monthly and periodic reconciliation and reporting requirements
Responsibility for providing services within selected business area (Accounts Receivable, Accounts Payable or General Ledger)
Contact with external and internal clients
Participate in department projects
Preparing daily reconciliations, accounting, monthly reporting, statutory accounts, collections and processing work in accordance with policies and procedures
Performing monthly and periodic reconciliation and reporting requirements
Cześć! Czy marzysz o pracy, gdzie Twoje dotychczasowe doświadczenia i pasje stają się fundamentem do rozwijania nowych umiejętności? Gdzie każdy dzień to nowa przygoda, a praca z ludźmi otwiera przed Tobą drzwi do niezliczonych możliwości?
W Antal rewolucjonizujemy świat rekrutacji, łącząc tradycyjne wartości z innowacyjnymi rozwiązaniami. Jesteśmy miejscem, gdzie nie ma miejsca na stagnację – tylko ciągły rozwój, zarówno naszych Klientów, jak i naszego zespołu
Szukamy osób z talentem sprzedażowym, z różnych branż, które są gotowe podjąć wyzwanie i odkryć w sobie talent do rekrutacji. Nie martw się, jeśli nigdy wcześniej tego nie robiłeś/-aż! Twoja chęć do nauki i zaangażowanie są na wagę złota
Jako Recruitment Consultant:
Szukasz, identyfikujesz i kontaktujesz z kandydatami z obszaru IT (wykorzystując naszą bazę i dostępne narzędzia rekrutacyjne) - wszystkiego Cię nauczymy!
Aktywnie poszukujesz możliwości biznesowych (badasz rynek, analizujesz potrzeby Klienta, przedstawiasz usługi, negocjujesz)
Budujesz sieć kontaktów, wykorzystujesz ją do pozyskiwania kandydatów, jak i potencjalnych Klientów,
Stajesz się ekspertem/ekspertką w swojej dziedzinie i otrzymujesz wysokie premie za placementy (zatrudnienia) oraz pozyskanych Klientów
Preparing and executing weekly (external) and monthly (internal) payments
Support in managing financial operations
Oversight of the organization's day-to-day financial activities, focusing on manual journal processing and transactions related to inventory and cost of goods
Ensuring compliance with financial policies (local, USGAAP and TAX) and procedures
Support in processing balance sheet reconciliation
Support in analyzing financial statements and reports to identify trends, discrepancies and opportunities for improvement
Support in calculating bonuses and commissions for customers and related reservations in the ERP system
Preparing and executing weekly (external) and monthly (internal) payments
Support in managing financial operations
Oversight of the organization's day-to-day financial activities, focusing on manual journal processing and transactions related to inventory and cost of goods
Ensuring compliance with financial policies (local, USGAAP and TAX) and procedures
Support in processing balance sheet reconciliation
Support in analyzing financial statements and reports to identify trends, discrepancies and opportunities for improvement
Support in calculating bonuses and commissions for customers and related reservations in the ERP system
Manages the Private Label and Brands client and potential customer portfolio in the Baltics region
Hunts for new customers in his/her scope and prepares customer development plans for existing customers
Conducts strategic review meetings with customers
Negotiates with customers
The analysis of Requests for Quotations (RfQs) and customer needs, followed by presenting this information to internal departments of the company to prepare an appropriate offer or response to the inquiry
Reviews quotation assumptions and makes final decisions on commercial conditions including additional services
Discusses value engineering potentials internally and promotes them to customers
Manages the Private Label and Brands client and potential customer portfolio in the Baltics region
Hunts for new customers in his/her scope and prepares customer development plans for existing customers
Conducts strategic review meetings with customers
Negotiates with customers
The analysis of Requests for Quotations (RfQs) and customer needs, followed by presenting this information to internal departments of the company to prepare an appropriate offer or response to the inquiry
Reviews quotation assumptions and makes final decisions on commercial conditions including additional services
Discusses value engineering potentials internally and promotes them to customers
Manages the Private Label and Brands client and potential customer portfolio in the Baltics region
Hunts for new customers in his/her scope and prepares customer development plans for existing customers
Conducts strategic review meetings with customers
Negotiates with customers
The analysis of Requests for Quotations (RfQs) and customer needs, followed by presenting this information to internal departments of the company to prepare an appropriate offer or response to the inquiry
Reviews quotation assumptions and makes final decisions on commercial conditions including additional services
Discusses value engineering potentials internally and promotes them to customers
Providing technical expertise during the Environmental Decision application, Zoning Decision application, and Master Plan application processes
Supervising and ensuring the inclusion of all necessary technical solutions in final documents, and actively participating in the entire application process
Managing building design aspects, including amendments/replacements, securing necessary approvals, preparing designs, and overseeing external parties responsible for building design
Acting as a contact point for our development partner, addressing technical issues related to various development phases such as Environmental Decisions, Zoning Decisions, and building permits
Identifying and implementing creative design solutions to overcome challenges
Optimizing plant design for efficiency and effectiveness
Conducting site visits during the development stage to ensure project alignment with objectives
Provide industry insights and experience in the domains of sustainability and social development
Identify opportunities for value creation based on a deep understanding of organizational challenges and opportunities
Build and communicate the organization's sustainability strategy
Monitor the legal status of implemented standards around company sustainability and implementing them into system documentation
Track, prioritize, administer, and report on energy savings initiatives. Identifies and leads sustainability-related projects and initiatives aiming at CO2 emissions reduction, water conservation, and waste generation reduction
Create documents related to the system of sustainability and for audits or external control purposes
Prepare and conduct training in the field of company sustainability
Acting as a single point of contact, the candidate will work with the company ESG leadership team, Net Zero PMO, and contract team to manage the Decarbonisation and Sustainability program reflecting targets, compliance with governance standards and regional policy frameworks UE
Manage business queries and inbound calls (average 70 interactions per day)
Receive and respond to questions related to products, promotions, orders, invoices, payments, returns, online platforms, incentives, terms and conditions, etc., by using our knowledge management resources
Process requests and update data in our database
Document interactions in our ticket system
Help with the implementation of new IT solutions
Generate innovative ideas and solutions that will improve customer satisfaction
Assist other team members to leverage and develop their capabilities
Contribute to projects in various departments outside of regular responsibilities
Manage business queries and inbound calls (average 70 interactions per day)
Receive and respond to questions related to products, promotions, orders, invoices, payments, returns, online platforms, incentives, terms and conditions, etc., by using our knowledge management resources
Process requests and update data in our database
Document interactions in our ticket system
Help with the implementation of new IT solutions
Generate innovative ideas and solutions that will improve customer satisfaction
Assist other team members to leverage and develop their capabilities
Contribute to projects in various departments outside of regular responsibilities
Manage business queries and inbound calls (average 70 interactions per day)
Receive and respond to questions related to products, promotions, orders, invoices, payments, returns, online platforms, incentives, terms and conditions, etc., by using our knowledge management resources
Process requests and update data in our database
Document interactions in our ticket system
Help with the implementation of new IT solutions
Generate innovative ideas and solutions that will improve customer satisfaction
Assist other team members to leverage and develop their capabilities
Contribute to projects in various departments outside of regular responsibilities
Receive and respond to questions related to products, promotions, orders, invoices, payments, returns, online platforms, incentives, terms and conditions, etc., by using our knowledge management resources
Process requests and update data in our database
Document interactions in our ticket system
Help with the implementation of new IT solutions
Generate innovative ideas and solutions that will improve customers satisfaction
Assist other team members to leverage and develop their capabilities
Contribute to projects in various departments outside of regular responsibilities
Receive and respond to questions related to products, promotions, orders, invoices, payments, returns, online platforms, incentives, terms and conditions, etc., by using our knowledge management resources
Process requests and update data in our database
Document interactions in our ticket system
Help with the implementation of new IT solutions
Generate innovative ideas and solutions that will improve customers satisfaction
Assist other team members to leverage and develop their capabilities
Contribute to projects in various departments outside of regular responsibilities
Receive and respond to questions related to products, promotions, orders, invoices, payments, returns, online platforms, incentives, terms and conditions, etc., by using our knowledge management resources
Process requests and update data in our database
Document interactions in our ticket system
Help with the implementation of new IT solutions
Generate innovative ideas and solutions that will improve customers satisfaction
Assist other team members to leverage and develop their capabilities
Contribute to projects in various departments outside of regular responsibilities
Receive and respond to questions related to products, promotions, orders, invoices, payments, returns, online platforms, incentives, terms and conditions, etc., by using our knowledge management resources
Process requests and update data in our database
Document interactions in our ticket system
Help with the implementation of new IT solutions
Generate innovative ideas and solutions that will improve customers satisfaction
Assist other team members to leverage and develop their capabilities
Contribute to projects in various departments outside of regular responsibilities
Receive and respond to questions related to products, promotions, orders, invoices, payments, returns, online platforms, incentives, terms and conditions, etc., by using our knowledge management resources
Process requests and update data in our database
Document interactions in our ticket system
Help with the implementation of new IT solutions
Generate innovative ideas and solutions that will improve customers satisfaction
Assist other team members to leverage and develop their capabilities
Contribute to projects in various departments outside of regular responsibilities
Połączenia przychodzące od klienta w j. niemieckim
Wsparcie Klienta w procesie (rozmowa dla konsultanta wspierana przez skrypt dla osób z poziomem B1, jednak praca będzie polecać na komunikowaniu się w j. niemieckim telefonicznie lub przez chat)
Weryfikacja dany niezbędnych do potwierdzenia tożsamości klienta (przez videochat)
Przeprowadzanie klienta przez kolejne kroki wideoweryfikacji wg. obowiązującej procedury
Ocena zgodności rozmówcy z wnioskiem, potwierdzenie dokumentu tożsamości oraz administrowanie danych w systemie
Receive and respond to questions related to products, promotions, orders, invoices, payments, returns, online platforms, incentives, terms and conditions, etc., by using our knowledge management resources
Process requests and update data in our database
Document interactions in our ticket system
Help with the implementation of new IT solutions
Generate innovative ideas and solutions that will improve customers satisfaction
Assist other team members to leverage and develop their capabilities
Contribute to projects in various departments outside of regular responsibilities
Pełna obsługa kadrowo – płacowa: prowadzenie ewidencji czasu pracy, przygotowywanie list płac oraz rozliczeń z ZUS i innymi instytucjami
Dokonywanie rozliczeń i sporządzanie deklaracji ZUS, PFRON, GUS, PIT
Prowadzenie dokumentacji personalnej pracowników, przygotowywanie umów o pracę, a także obsługa procesów związanych z przyjmowaniem oraz zwalnianiem pracowników
Aktywne uczestnictwo w procesie wdrażania nowych produktów i opakowań, w tym codzienną współpracę z grafikami w celu zapewnienia odpowiedniego wyglądu produktów
Tworzenie zapytań do Działu Zakupów oraz analizowanie ofert produktowych i cenowych, aby zapewnić konkurencyjność naszego asortymentu
Przeprowadzanie analizy asortymentu pod kątem sprzedaży i marży, aby optymalizować naszą ofertę
Aktywne poszukiwanie i śledzenie najnowszych trendów na rynku branży Beauty, aby nasza oferta była zawsze aktualna i atrakcyjna dla klientów