Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (143)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 143 )
Konsultant Sprzedaży w Sektorze Visual Communication
Wołoska 5, Mokotów, Warszawa
Wygasła: 30.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca mobilna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Nawiązywanie i podtrzymywanie długotrwałych relacji biznesowych z klientami firmy
Aktywna sprzedaż oferty produktowej firmy
Analiza i diagnoza potrzeb klientów oraz doradztwo techniczne
Realizacja powierzonego budżetu
Budowanie świadomości produktu u klienta, organizowanie i prowadzenie szkoleń dla klientów oraz pogłębianie wiedzy klientów o rynku w celu dalszego rozwoju sprzedaży
Aktywne pozyskiwanie nowych klientów
Sporządzanie planów, raportów oraz analiz wyników sprzedaży
Monitorowanie oferty produktowej i działań konkurencji
Realizacja wyznaczonych celów oraz zlecanych projektów
nawiązywanie i podtrzymywanie długotrwałych relacji biznesowych z Klientami firmy
budowanie świadomości produktów u klienta poprzez organizowanie i prowadzenie warsztatów dla klientów oraz pogłębianie wiedzy klienta o rynku w celu dalszego rozwoju sprzedaży
udział w spotkaniach i targach o tematyce środowiskowej
monitorowanie oferty produktowej i działań konkurencji
aktywne działania w mediach społecznościowych
realizacja wyznaczonych celów oraz zlecanych projektów
Realizacja strategii obecności Antalis w Internecie (cele, KPI)
Planowanie, ustawianie, optymalizacja i raportowanie kampanii mediowych – czyli podejście 360 od A do Z
Koordynacja działań w mediach społecznościowych (profile firmowe, Facebook, LinkedIn)
Współtworzenie, we współpracy z działami marketingu i sprzedaży, treści publikowanych w mediach społecznościowych (teksty postów, propozycje zdjęć z zewnętrznych zasobów, formatowanie graficzne), moderowanie komentarzy i dyskusji pod postami
Uczestnictwo w spotkaniach redakcyjnych
Analiza konkurencji, trendów w mediach społecznościowych, zgłaszanie propozycji nowych treści
Współpraca z koleżankami i kolegami z działów marketingu z pozostałych krajów regionu CSEE – dzielenie się wiedzą oraz „best practises”
kreowanie popytu rynkowego na papiery z recyklingu
pozyskiwanie nowych kontaktów z obszarów CSR, marketingu, działów wydawniczych, ESG czy HR
budowanie długofalowej współpracy z klientami z grupy Green Papers
regularne wizyty u klientów (głównie Warszawa, ale także większe miasta na terenie całego kraju)
udział w spotkaniach, konferencjach i targach o tematyce środowiskowej
aktywne działania w mediach społecznościowych (tworzenie postów o tematyce środowiskowej, śledzenie trendów i wydarzeń związanych z ochroną środowiska, OZE, CSR i ESG)
Konsultant Sprzedaży Papierów Ekologicznych w Sektorze Print
Wołoska 5, Mokotów, Warszawa
Wygasła: 27.11.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
kreowanie popytu rynkowego na papiery z recyklingu
budowanie długofalowej współpracy z klientami z grupy Green Papers, wsparcie w realizacji zamówień, pomoc w rozwiązywaniu problemów, regularne wizyty (głównie Warszawa, ale także większe miasta na terenie całego kraju)
pozyskiwanie nowych klientów z obszarów CSR, marketingu, działów wydawniczych, ESG czy HR
udział w spotkaniach i targach o tematyce środowiskowej
aktywne działania w social mediach (tworzenie postów o tematyce środowiskowej, pozyskiwanie klientów, śledzenie trendów i wydarzeń związanych z ochroną środowiska, OZE, CSR i ESG)
Realizacja i rejestracja zgłoszeń w systemie Service Desk w roli pierwszej linii wsparcia IT
Rozwiązywanie problemów związanych z funkcjonowaniem stacji roboczych i urządzeń peryferyjnych, w tym urządzeń związanych z siecią LAN i infrastrukturą telefoniczną
Rozwiązywanie problemów związanych z funkcjonowaniem systemów operacyjnych i aplikacji
Instruktaż i szkolenia użytkowników w zakresie eksploatacji systemów informatycznych
Diagnozowanie podstawowych problemów sieci LAN
Przekazywanie zagadnień i koordynację wsparcia IT z drugą linią wsparcia IT
Rejestracja i realizacja zgłoszeń w systemie Service Desk
Rozwiązywanie problemów związanych z funkcjonowaniem stacji roboczych i urządzeń peryferyjnych (w tym urządzeń związanych z siecią LAN i infrastrukturą telefoniczną)
Usprawnianie funkcjonowania systemów operacyjnych i aplikacji
Instruktaż i szkolenia użytkowników w zakresie eksploatacji systemów Informatycznych
Nawiązywanie i podtrzymywanie długotrwałych relacji biznesowych z Klientami firmy (w tym również z klientami zagranicznymi)
Aktywna sprzedaż oferty produktowej firmy, poprzez odpowiednią analizę i diagnozę potrzeb Klienta oraz doradztwo techniczne
Realizacja powierzonego budżetu sprzedażowego, wyznaczonych celów oraz zlecanych projektów
Budowanie świadomości produktu u klienta poprzez organizowanie i prowadzenie szkoleń oraz pogłębianie wiedzy klienta o rynku w celu dalszego rozwoju sprzedaży
Aktywne pozyskiwanie nowych Klientów
Sporządzanie planów, raportów oraz analiz dotyczących wyników sprzedaży
Monitorowanie oferty produktowej i działań konkurencji
analiza rynku i trendów e-commerce oraz potrzeb klientów w tym zakresie
współpraca z centralą i regionem przy rozbudowie platformy e-commerce, rozwój funkcjonalności e-sklepu i ich testowanie
optymalizacja wyszukiwarki ENDECA
wdrażanie założeń strategii sprzedaży z uwzględnieniem działań promocyjnych programów lojalnościowych dla klientów, konkursów dla zespołów handlowych
budowa skutecznej komunikacji zwiększającej lojalność klientów w e-sklepie, w oparciu o emailing oraz mikrostrony
współpraca z centralą w zakresie zdarzeń zakłócających pracę e-serwisu w oparciu o zapytania techniczne klientów oraz zapewnienie wsparcia technicznego dla sprzedaży
czuwanie nad prawidłowym przebiegiem procesów e-commerce
przygotowywanie raportów i zestawień związanych z e-commerce
Realizacja promocji i programów motywacyjnych marketingowych dla klientów oraz pracowników
Opracowanie i realizacja kampanii BTL oraz dedykowanych programów do zwiększenia świadomości marek lub produktów na rynku
Tworzenie i/lub weryfikacja treści, przygotowanie materiałów wizerunkowych, reklamowych i informacyjnych; publikacja na stronie antalis.pl poprzez dedykowany CMS
Realizacja kampanii e-mailing, direct marketing z wykorzystaniem narzędzi i scenariuszy do Marketing Automation (ELOQUA)
Organizacja eventów lub webinariów na platformie ZOOM Conference dla klientów oraz w celu pozyskania nowych leadów
Tworzenie treści video (krótkie klipy, materiały tzw. tutoriale, treści produktowo-inspiracyjne, projekty specjalne np. kampanie reklamowe)
Opracowywanie i realizacja działań marketingowych oraz współtworzenie budżetu marketingowego firmy
Analiza skuteczności prowadzonych działań marketingowych
Realizacja i rejestracja zgłoszeń w systemie Service Desk w roli pierwszej linii wsparcia IT
Rozwiązywanie problemów związanych z funkcjonowaniem stacji roboczych i urządzeń peryferyjnych, w tym urządzeń związanych z siecią LAN i infrastrukturą telefoniczną
Rozwiązywanie problemów związanych z funkcjonowaniem systemów operacyjnych i aplikacji
Instruktaż i szkolenia użytkowników w zakresie eksploatacji systemów informatycznych
Diagnozowanie podstawowych problemów sieci LAN
Przekazywanie zagadnień i koordynacja wsparcia IT z drugą linią wsparcia
Realizacja promocji i programów motywacyjnych marketingowych dla klientów oraz pracowników
Opracowanie i realizacja kampanii BTL oraz dedykowanych programów do zwiększenia świadomości marek lub produktów na rynku
Tworzenie i/lub weryfikacja treści, przygotowanie materiałów wizerunkowych, reklamowych i informacyjnych; publikacja na stronie internetowej poprzez dedykowany CMS
Realizacja kampanii Emailing Direct Marketing z wykorzystaniem narzędzi i scenariuszy do Marketing Automation (ELOQUA)
Organizacja eventów lub webinariów na platformie ZOOM Conference dla klientów oraz w celu pozyskania nowych leadów
Tworzenie treści video (krótkie klipy, materiały tzw. tutoriale, treści produktowo-inspiracyjne, projekty specjalne np. kampanie reklamowe)
Opracowywanie i realizacja działań marketingowych, współtworzenie budżetu marketingowego firmy
Analiza skuteczności prowadzonych działań marketingowych