Wszystkie ( 0 )
Pozytywna ( 0 )
Neutralna ( 0 )
Negatywa ( 0 )
Użytkownik:
Administrator
Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki! Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna?
0
0
Odpowiedz
Pokaż więcej odpowiedzi(1 )
Pokaż więcej
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Wszystkie (2 )
Aktualne ( 0 )
Archiwalne ( 2 )
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Aktywne pozyskiwanie nowych klientów
Utrzymywanie pozytywnych relacji z istniejącymi klientami
Przygotowywanie ofert handlowych
Realizacja zadań oraz planów sprzedażowych
Bieżące raportowanie pracy w programie CRM
Pozytywna współpraca z poszczególnymi działami w firmie
Kreowanie pozytywnego wizerunku firmy
Monitorowanie trendów rynkowych i działań konkurencji
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Pracownik Call Center
Janków Zaleśny (pow. ostrowski)
Wygasła: 23.09.2023
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Odbieranie i obsługa telefonów przychodzących od klientów
Udzielanie informacji i odpowiedzi na pytania klientów
Pomoc klientom w rozwiązywaniu problemów i zgłaszaniu reklamacji
Rejestrowanie danych dotyczących rozmów i zgłoszeń klientów w systemie
Dokładne i bieżące aktualizowanie informacji na temat produktów i usług oferowanych przez firmę
Sprzedawanie produktów lub usług klientom w trakcie rozmów telefonicznych
Weryfikowanie tożsamości klientów w celu zapewnienia bezpieczeństwa transakcji
Przekierowywanie połączeń do odpowiednich działów lub specjalistów
Utrzymywanie wysokiego poziomu obsługi klienta poprzez profesjonalne i uprzejme podejście
Pracowanie zgodnie z wyznaczonymi celami i standardami jakości obsługi klienta
Pracowanie w systemach CRM i innych narzędziach służących do zarządzania danymi klientów
Przestrzeganie polityki firmowej i procedur obowiązujących w firmie
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne