Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (1554)Aktualne ( 1 )Archiwalne ( 1553 )
Kompletowanie apteczek
Mory
Ważna do: 28.11.2024
Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
Obowiązki:
Sortowanie i kompletacja zamówień magazynowych
wprowadzanie danych do aplikacji systemowych
kontrola jakości
inne prace magazynowe.
Pracodawca organizuje bezpłatny transport z Płońska
przystanek przy ul. Kolejowej i ul. Kopernika w Płońsku. Czas dojazdu w jedną stronę 1
5 h.
- praca od poniedziałku do piątku + dwie niedziele w miesiącu (godz. 20.00-4.00)
- norma dobowa - 8 godzin w tym 15 min. przerwy
- godziny pracy 14.00-22.00 (przez okres dwóch tygodni)
22.00-6.00 (przez okres dwóch tygodni)
- zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie na okres od 1 do 3 miesięcy
- następnie umowa o pracę na czas określony (w zależności od frekwencji pracownika)
- wynagrodzenie wypłacane do 14 dnia każdego miesiąca
Stawka godzinowa - 30 zł brutto/h
Stawka godzinowa w porach nocnych - 32 zł brutto/h
Stawka godzinowa w weekend - 32 zł brutto/h
Stawka godzinowa w weekend i porze nocnej - 34 zł brutto/h
Książeczka do celów sanitarno-epidemiologicznych (możliwość wyrobienia przy zatrudnieniu po podpisaniu umowy
koszty wyrobienia zwracane są po 3 przepracowanych miesiącach)
Pracodawca oferuje:
- współpraca w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku działającej w stabilnej branży
- prace w magazynie w pełni zautomatyzowanym
- pracę w dogodnych warunkach - klimatyzowany magazyn
- pakiet benefitów: pakiet sportowy
pakiet zdrowotny
ubezpieczenie na życie
świadczenie świąteczne
- zniżka na pobyt w obiektach turystycznych
inne prace magazynowe.
Pracodawca organizuje bezpłatny transport z Płońska
przystanek przy ul. Kolejowej i ul. Kopernika w Płońsku. Czas dojazdu w jedną stronę 1
5 h.
- praca od poniedziałku do piątku + dwie niedziele w miesiącu (godz. 20.00-4.00)
- norma dobowa - 8 godzin w tym 15 min. przerwy
- godziny pracy 14.00-22.00 (przez okres dwóch tygodni)
22.00-6.00 (przez okres dwóch tygodni)
- zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie na okres od 1 do 3 miesięcy
- następnie umowa o pracę na czas określony (w zależności od frekwencji pracownika)
- wynagrodzenie wypłacane do 14 dnia każdego miesiąca
Stawka godzinowa - 30 zł brutto/h
Stawka godzinowa w porach nocnych - 32 zł brutto/h
Stawka godzinowa w weekend - 32 zł brutto/h
Stawka godzinowa w weekend i porze nocnej - 34 zł brutto/h
Książeczka do celów sanitarno-epidemiologicznych (możliwość wyrobienia przy zatrudnieniu po podpisaniu umowy
koszty wyrobienia zwracane są po 3 przepracowanych miesiącach)
Pracodawca oferuje:
- współpraca w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku działającej w stabilnej branży
- prace w magazynie w pełni zautomatyzowanym
- pracę w dogodnych warunkach - klimatyzowany magazyn
- pakiet benefitów: pakiet sportowy
pakiet zdrowotny
ubezpieczenie na życie
świadczenie świąteczne
- zniżka na pobyt w obiektach turystycznych
inne prace magazynowe.
Pracodawca organizuje bezpłatny transport z Płońska
przystanek przy ul. Kolejowej i ul. Kopernika w Płońsku. Czas dojazdu w jedną stronę 1
5 h.
- praca od poniedziałku do piątku + dwie niedziele w miesiącu (godz. 20.00-4.00)
- norma dobowa - 8 godzin w tym 15 min. przerwy
- godziny pracy 14.00-22.00 (przez okres dwóch tygodni)
22.00-6.00 (przez okres dwóch tygodni)
- zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie na okres od 1 do 3 miesięcy
- następnie umowa o pracę na czas określony (w zależności od frekwencji pracownika)
- wynagrodzenie wypłacane do 14 dnia każdego miesiąca
Stawka godzinowa - 30 zł brutto/h
Stawka godzinowa w porach nocnych - 32 zł brutto/h
Stawka godzinowa w weekend - 32 zł brutto/h
Stawka godzinowa w weekend i porze nocnej - 34 zł brutto/h
Książeczka do celów sanitarno-epidemiologicznych (możliwość wyrobienia przy zatrudnieniu po podpisaniu umowy
koszty wyrobienia zwracane są po 3 przepracowanych miesiącach)
Pracodawca oferuje:
- współpraca w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku działającej w stabilnej branży
- prace w magazynie w pełni zautomatyzowanym
- pracę w dogodnych warunkach - klimatyzowany magazyn
- pakiet benefitów: pakiet sportowy
pakiet zdrowotny
ubezpieczenie na życie
świadczenie świąteczne
- zniżka na pobyt w obiektach turystycznych
Obsługa Kontrahentów w zakresie najmu nieruchomości będących w zasobach GK,
Weryfikacja i analiza merytoryczna faktur kosztowych oraz księgowanie dokumentów w systemie księgowym,
Rozliczanie najemców na podstawie zawartych umów, tworzenie zleceń, wystawienia faktur przychodowych oraz księgowanie dokumentów przychodowych w systemie księgowym,
Prowadzenie analizy poniesionych kosztów i rozliczonych przychodów dotyczących wynajmowanych oraz najmowanych nieruchomości,
Prowadzenie spraw związanych z obsługą administracyjno - biurową nieruchomości,
Ewidencja danych nieruchomości w dedykowanym systemie do obsługi nieruchomości,
Prowadzenie rozliczeń umów najmu dla podmiotów powiązanych GK,
Obsługa podatków związanych z posiadanymi nieruchomościami ( podatek od nieruchomości, wieczyste użytkowanie gruntów i przekształcenia gruntów)
Zapewnienie bieżącej obsługi obiektu, utrzymanie w stanie gotowości eksploatacyjnej systemów i urządzeń technicznych w tym instalacji elektrycznych, wentylacyjnych, klimatyzacyjnych, chłodniczych, gazowych, ppoż., itp
Przeprowadzenie okresowych przeglądów maszyn, urządzeń i sieci elektrycznych,
Przeprowadzenie modernizacji oraz instalacji nowych urządzeń elektrycznych,
Prowadzenie dokumentacji związanej z dokonywanymi naprawami i przeglądami,
Nadzór nad bezpieczeństwem całej sieci elektrycznej i wszystkich urządzeń z nią związanych,
Nadzór nad stacją transformatorową,
Przyprowadzenie bieżących napraw i sprawne usuwanie zaistniałych awarii,
Wykonywanie doraźnych prac stolarskich, ślusarskich i malarskich oraz innych niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania obiektów
Zapewnienie bieżącej obsługi obiektu, utrzymanie w stanie gotowości eksploatacyjnej systemów i urządzeń technicznych w tym instalacji elektrycznych, wentylacyjnych, klimatyzacyjnych, chłodniczych, gazowych, ppoż., itp
Przeprowadzenie okresowych przeglądów maszyn, urządzeń i sieci elektrycznych,
Przeprowadzenie modernizacji oraz instalacji nowych urządzeń elektrycznych,
Prowadzenie dokumentacji związanej z dokonywanymi naprawami i przeglądami,
Nadzór nad bezpieczeństwem całej sieci elektrycznej i wszystkich urządzeń z nią związanych,
Nadzór nad stacją transformatorową,
Przyprowadzenie bieżących napraw i sprawne usuwanie zaistniałych awarii,
Wykonywanie doraźnych prac stolarskich, ślusarskich i malarskich oraz innych niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania obiektów
Prowadzenie analiz rynku farmaceutycznego w Polsce i na świecie pod kątem możliwości nawiązania współpracy z innymi firmami w zakresie licencji na produkty lecznicze;
Pozyskiwanie licencji na produkty lecznicze;
Procedowanie umów licencyjnych i handlowych z Licencjodawcami/producentami kontraktowymi;
Udział w przygotowaniu biznesplanu dla proponowanych do licencjonowania produktów;
Negocjowanie warunków handlowych;
Analiza trendów rynkowych, rekomendacja kierunków rozwoju portfolio produktowego;
Udział w międzynarodowych targach farmaceutycznych
Prowadzenie analiz rynku farmaceutycznego w Polsce i na świecie pod kątem możliwości nawiązania współpracy z innymi firmami w zakresie licencji na produkty lecznicze;
Pozyskiwanie licencji na produkty lecznicze;
Procedowanie umów licencyjnych i handlowych z Licencjodawcami/producentami kontraktowymi;
Udział w przygotowaniu biznesplanu dla proponowanych do licencjonowania produktów;
Negocjowanie warunków handlowych;
Analiza trendów rynkowych, rekomendacja kierunków rozwoju portfolio produktowego;
Udział w międzynarodowych targach farmaceutycznych
Zapewnienie bieżącej obsługi technicznej obiektu, utrzymanie w stanie gotowości eksploatacyjnej systemów, urządzeń w tym instalacji elektrycznych, wodno-kanalizacyjnych, wentylacyjnych, klimatyzacyjnych, chłodniczych, gazowych, p.poż, itp
Przeprowadzanie okresowych przeglądów maszyn, urządzeń i sieci elektrycznych,
Przeprowadzanie modernizacji oraz instalacji nowych urządzeń elektrycznych,
Prowadzenie dokumentacji związanej z dokonywanymi naprawami i przeglądami,
Nadzór nad bezpieczeństwem całej sieci elektrycznej oraz pozostałej infrastruktury technicznej obiektu,
Przeprowadzanie bieżących napraw i sprawne usuwanie zaistniałych awarii,
Wykonywanie doraźnych prac stolarskich, ślusarskich i malarskich oraz innych niezbędnych prac remontowych
prace pomocnicze na magazynie.
Pracodawca organizuje bezpłatny transport z Płońska
przystanek przy ul. Kolejowej i ul. Kopernika w Płońsku. Czas dojazdu w jedną stronę 1
5 h.
- praca od poniedziałku do piątku + dwie niedziele w miesiącu (godz. 20.00-4.00)
- norma dobowa - 8 godzin w tym 15 min. przerwy
- godziny pracy 14.00-22.00 (przez okres dwóch tygodni)
22.00-6.00 (przez okres dwóch tygodni)
- zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie na okres od 1 do 3 miesięcy
- następnie umowa o pracę na czas określony
- wynagrodzenie wypłacane do 14 dnia każdego miesiąca
Stawka godzinowa - 30 zł brutto/h
Stawka godzinowa w porach nocnych - 32 zł brutto/h
Stawka godzinowa w weekend - 32 zł brutto/h
Stawka godzinowa w weekend i porze nocnej - 34 zł brutto/h
Książeczka do celów sanitarno-epidemiologicznych (możliwość wyrobienia przy zatrudnieniu po podpisaniu umowy
koszty wyrobienia zwracane są po 3 przepracowanych miesiącach)
Pracodawca oferuje:
- współpraca w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku działającej w stabilnej branży
- prace w magazynie w pełni zautomatyzowanym
- pracę w dogodnych warunkach - klimatyzowany magazyn
- pakiet benefitów: pakiet sportowy
pakiet zdrowotny
ubezpieczenie na życie
świadczenie świąteczne
- zniżka na pobyt w obiektach turystycznych
Współpraca z agencją wydawniczą (czasopismo lifestylowe dot. zdrowia oraz czasopismo branżowe, farmaceutyczne)
Organizacja szkoleń, konferencji i eventów (stacjonarnych i on-line) samodzielnie lub we współpracy z agencjami eventowymi
Aktualizacja treści www i serwisów on-line
Obsługa social media (tworzenie kontentu i optymalizacja zasięgów)
Tworzenie maiingów i ich dystrybujcja za pomocą platformy mailingowej
Koordynacja projektów reklamowych (z działem trademarketingu)
Opracowywanie nowych narzędzi marketingowych wspierających biznes
Tworzenie ankiet on-line, szkoleń i testów wiedzy (za pomocą platformy on-line) oraz realizacja wszelkich ciekawych i inspirujących inicjatyw oraz projektów (własnych oraz zespołowych)
Zapewnienie bieżącej obsługi obiektu, utrzymanie w stanie gotowości eksploatacyjnej systemów i urządzeń technicznych w tym instalacji elektrycznej, wentylacyjnej, klimatyzacyjnej, chłodniczych, gazowych, p.poż, itp.,
Przeprowadzenie okresowych przeglądów maszyn, urządzeń i sieci elektrycznych,
Przeprowadzenie modernizacji oraz instalacji nowych elektrycznych,
Prowadzenie dokumentacji związanej z dokonywani naprawami i przeglądami,
Nadzór nad bezpieczeństwem całej sieci elektrycznej i wszystkich urządzeń z nią związanych,
Przeprowadzenie bieżących napraw i sprawne usuwanie zaistniałych awarii,
Wykonywanie doraźnych prac stolarskich, ślusarskich i malarskich oraz innych niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania obiektów
Zapewnienie prawidłowego funkcjonowania Działu Zapewnienia Jakości przy współpracy z product managerami i menedżerami zakupów,
Definiowanie wymagań jakościowych i rejestracyjnych dla nowych i bieżących produktów Marki Własnej z kategorii środków spożywczych, suplementów diety, wyrobów medycznych, produktów kosmetycznych i innych,
Współpraca z producentami w zakresie zapewnienia odpowiednich standardów jakości oraz nadzór nad pozyskiwaniem odpowiedniej dokumentacji rejestracyjnej,
Nadzór nad zgodnością: składu produktów, dokumentacji produktowej, projektów opakowań oraz materiałów marketingowych,
Utrzymywanie kontaktów z instytucjami rejestrującymi i dopuszczającymi produkty do obrotu oraz państwowymi organami nadzoru,
Zarządzanie procesem zgłaszania reklamacji,
Kontrola wytwórców pod względem spełniania wymagań adekwatnych dla danej kategorii produktu,
prace pomocnicze na magazynie.
Pracodawca organizuje bezpłatny transport z Płońska
przystanek przy ul. Kolejowej i ul. Kopernika w Płońsku. Czas dojazdu w jedną stronę 1
5 h.
- praca od poniedziałku do piątku + dwie niedziele w miesiącu (godz. 20.00-4.00)
- norma dobowa - 8 godzin w tym 15 min. przerwy
- godziny pracy 14.00-22.00 (przez okres dwóch tygodni)
22.00-6.00 (przez okres dwóch tygodni)
- zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie na okres od 1 do 3 miesięcy
- następnie umowa o pracę na czas określony
- wynagrodzenie wypłacane do 14 dnia każdego miesiąca
Stawka godzinowa - 30 zł brutto/h
Stawka godzinowa w porach nocnych - 32 zł brutto/h
Stawka godzinowa w weekend - 32 zł brutto/h
Stawka godzinowa w weekend i porze nocnej - 34 zł brutto/h
Książeczka do celów sanitarno-epidemiologicznych (możliwość wyrobienia przy zatrudnieniu po podpisaniu umowy
koszty wyrobienia zwracane są po 3 przepracowanych miesiącach)
Pracodawca oferuje:
- współpraca w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku działającej w stabilnej branży
- prace w magazynie w pełni zautomatyzowanym
- pracę w dogodnych warunkach - klimatyzowany magazyn
- pakiet benefitów: pakiet sportowy
pakiet zdrowotny
ubezpieczenie na życie
świadczenie świąteczne
- zniżka na pobyt w obiektach turystycznych
Obsługa reklamacji obejmująca rozpatrywanie reklamacji od Klientów, zgłaszanie reklamacji do producentów kontraktowych oraz rozliczanie reklamacji,
Prowadzenie rejestru reklamacji wraz z cyklicznymi podsumowaniami,
Współpraca z dostawcami produktów w zakresie zapewnienia odpowiednich standardów jakości,
Prowadzenie bieżącej kontroli zgodności ze specyfikacją produktów gotowych ( wraz ze zwolnieniem do sprzedaży): suplementy diety, wyroby medyczne, produkty kosmetyczne, środki ochrony indywidualnej, produkty higieniczne, biobóje,
Prowadzenie rejestru dostaw produktów, archiwizacja dokumentacji dostarczanej z produktem,
Weryfikacja dokumentacji jakościowej produktów dostarczanej od dostawców,
Weryfikacja zgodności tekstów i projektów graficznych etykiet, ulotek i oznaczeń na opakowaniach produktów z zatwierdzonym wzorem, przepisami prawa, specyfikacjami oraz certyfikatami od dostawców. Opiniowanie tekstów, materiałów marketingowych,
Śledzenie zmian w przepisach prawa ww. kategorii wraz ze zgłaszaniem potrzebnych działań,
Udział w audytach zewnętrznych u producentów kontraktowych
Zapewnienie bieżącej obsługi obiektu, utrzymanie w stanie gotowości eksploatacyjnej systemów i urządzeń technicznych w tym instalacji elektrycznej, wentylacyjnej, klimatyzacyjnej, chłodniczych, gazowych, p.poż, itp.,
Przeprowadzenie okresowych przeglądów maszyn, urządzeń i sieci elektrycznych,
Przeprowadzenie modernizacji oraz instalacji nowych elektrycznych,
Prowadzenie dokumentacji związanej z dokonywani naprawami i przeglądami,
Nadzór nad bezpieczeństwem całej sieci elektrycznej i wszystkich urządzeń z nią związanych,
Przeprowadzenie bieżących napraw i sprawne usuwanie zaistniałych awarii,
Wykonywanie doraźnych prac stolarskich, ślusarskich i malarskich oraz innych niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania obiektów,
Zapewnienie bieżącej obsługi obiektu, utrzymanie w stanie gotowości eksploatacyjnej systemów i urządzeń technicznych w tym instalacji elektrycznej, wentylacyjnej, klimatyzacyjnej, chłodniczych, gazowych, p.poż, itp.,
Przeprowadzenie okresowych przeglądów maszyn, urządzeń i sieci elektrycznych,
Przeprowadzenie modernizacji oraz instalacji nowych elektrycznych,
Prowadzenie dokumentacji związanej z dokonywani naprawami i przeglądami,
Nadzór nad bezpieczeństwem całej sieci elektrycznej i wszystkich urządzeń z nią związanych,
Przeprowadzenie bieżących napraw i sprawne usuwanie zaistniałych awarii,
Wykonywanie doraźnych prac stolarskich, ślusarskich i malarskich oraz innych niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania obiektów,
prace pomocnicze na magazynie.
Spotkanie informacyjno-rekrutacyjne z pracodawcą odbędzie się 25.01.2024 o godz. 10.00 w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy w Płońsku (sala konferencyjna I piętro).
Pracodawca organizuje bezpłatny transport z Płońska
przystanek przy ul. Kolejowej i ul. Kopernika w Płońsku. Czas dojazdu w jedną stronę 1
5 h.
- praca od poniedziałku do piątku + dwie niedziele w miesiącu (godz. 20.00-4.00)
- norma dobowa - 8 godzin w tym 15 min. przerwy
- godziny pracy 14.00-22.00 (przez okres dwóch tygodni)
22.00-6.00 (przez okres dwóch tygodni)
- zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie na okres od 1 do 3 miesięcy
- następnie umowa o pracę na czas określony
- wynagrodzenie wypłacane do 14 dnia każdego miesiąca
Stawka godzinowa - 30 zł brutto/h
Stawka godzinowa w porach nocnych - 32 zł brutto/h
Stawka godzinowa w weekend - 32 zł brutto/h
Stawka godzinowa w weekend i porze nocnej - 34 zł brutto/h
Książeczka do celów sanitarno-epidemiologicznych (możliwość wyrobienia przy zatrudnieniu po podpisaniu umowy
koszty wyrobienia zwracane są po 3 przepracowanych miesiącach)
Pracodawca oferuje:
- współpraca w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku działającej w stabilnej branży
- prace w magazynie w pełni zautomatyzowanym
- pracę w dogodnych warunkach - klimatyzowany magazyn
- pakiet benefitów: pakiet sportowy
pakiet zdrowotny
ubezpieczenie na życie
świadczenie świąteczne
- zniżka na pobyt w obiektach turystycznych
Zapewnienie prawidłowego funkcjonowania Działu Zapewnienia Jakości przy współpracy z product managerami i menedżerami zakupów,
Definiowanie wymagań jakościowych i rejestracyjnych dla nowych i bieżących produktów Marki Własnej z kategorii środków spożywczych, suplementów diety, wyrobów medycznych, produktów kosmetycznych i innych,
Współpraca z producentami w zakresie zapewnienia odpowiednich standardów jakości oraz nadzór nad pozyskiwaniem odpowiedniej dokumentacji rejestracyjnej,
Nadzór nad zgodnością: składu produktów, dokumentacji produktowej, projektów opakowań oraz materiałów marketingowych,
Utrzymywanie kontaktów z instytucjami rejestrującymi i dopuszczającymi produkty do obrotu oraz państwowymi organami nadzoru,
Zarządzanie procesem zgłaszania reklamacji,
Kontrola wytwórców pod względem spełniania wymagań adekwatnych dla danej kategorii produktu,
Obsługa reklamacji obejmująca rozpatrywanie reklamacji od Klientów, zgłaszanie reklamacji do producentów kontraktowych oraz rozliczanie reklamacji,
Prowadzenie rejestru reklamacji wraz z cyklicznymi podsumowaniami,
Współpraca z dostawcami produktów w zakresie zapewnienia odpowiednich standardów jakości,
Prowadzenie bieżącej kontroli zgodności ze specyfikacją produktów gotowych ( wraz ze zwolnieniem do sprzedaży): suplementy diety, wyroby medyczne, produkty kosmetyczne, środki ochrony indywidualnej, produkty higieniczne, biobóje,
Prowadzenie rejestru dostaw produktów, archiwizacja dokumentacji dostarczanej z produktem,
Weryfikacja dokumentacji jakościowej produktów dostarczanej od dostawców,
Weryfikacja zgodności tekstów i projektów graficznych etykiet, ulotek i oznaczeń na opakowaniach produktów z zatwierdzonym wzorem, przepisami prawa, specyfikacjami oraz certyfikatami od dostawców. Opiniowanie tekstów, materiałów marketingowych,
Śledzenie zmian w przepisach prawa ww. kategorii wraz ze zgłaszaniem potrzebnych działań,
Udział w audytach zewnętrznych u producentów kontraktowych
Nadzór nad jakością procesów zgodnie z przepisami ustawy Prawo Farmaceutyczne, rozporządzeniem MZ dotyczącym Dobrej Praktyki Dystrybucyjnej, a w szczególności: inicjacja zmian procesów w systemie jakości hurtowni farmaceutycznej; zarządzanie odchyleniami, podejmowanie działań CAPA
Aktualizacja procedur i obowiązujących instrukcji w ramach obowiązującego w Spółce Systemu Zarządzania Jakością
Audytowanie i raportowanie zgodności funkcjonowania komórek organizacyjnych hurtowni zgodnie z wymogami Rozporządzenia w sprawie wymagań Dobrej Praktyki Dystrybucyjnej, Ustawy Prawo Farmaceutyczne i innych obowiązujących przepisów prawa oraz wewnętrznych aktów normatywnych tworzących System Zapewnienia Jakości w Spółce
Szkolenia kluczowego personelu w ramach obowiązującego w Spółce Systemu Zarządzania Jakością
Dopuszczanie do obrotu produktów leczniczych i innych towarów będących w obrocie hurtowni
Uczestniczenie w procesie wycofywania/ wstrzymywania z obrotu produktów leczniczych
Uczestniczenie w działaniach wyjaśniających w sytuacji podejrzenia sfałszowania produktu leczniczego
Weryfikacja dokumentacji i zatwierdzanie nowych kartotek towarowych
Aktualizacja, aktywacja i dezaktywacja istniejących kartotek towarowych
Aktualizacja kartotek towarowych w systemie PS 2000 Pharma obejmującą zmiany w zakresie grup odmów i segmentacji w związku z zmianą obwieszczenia MZ w sprawie wykazu towarów zagrożonych brakiem dostępności na terytorium RP tzw. „czarnej listy”
Zastępca Osoby Odpowiedzialnej - odpowiedzialność za Środki Kontrolowane (PSN)
Wrzeczko (pow. łowicki)
Wygasła: 20.01.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Nadzór nad obrotem środkami odurzającymi grupy I-N, II-N, III-N, substancjami psychotropowymi grup II-P, III-P, IV-P oraz prekursorami kategorii 1
Nadzór nad jakością procesów zgodnie z przepisami ustawy Prawo Farmaceutyczne, rozporządzeniem MZ dotyczącym Dobrej Praktyki Dystrybucyjnej, a w szczególności: inicjacja zmian procesów w systemie jakości hurtowni farmaceutycznej; zarządzanie odchyleniami, podejmowanie działań CAPA
Aktualizacja procedur i obowiązujących instrukcji w ramach obowiązującego w Spółce Systemu Zarządzania Jakością
Audytowanie i raportowanie zgodności funkcjonowania komórek organizacyjnych hurtowni zgodnie z wymogami Rozporządzenia w sprawie wymagań Dobrej Praktyki Dystrybucyjnej, Ustawy Prawo Farmaceutyczne i innych obowiązujących przepisów prawa oraz wewnętrznych aktów normatywnych tworzących System Zapewnienia Jakości w Spółce
Szkolenia kluczowego personelu w ramach obowiązującego w Spółce Systemu Zarządzania Jakością
Dopuszczanie do obrotu produktów leczniczych i innych towarów będących w obrocie hurtowni
Uczestniczenie w procesie wycofywania/ wstrzymywania z obrotu produktów leczniczych
Uczestniczenie w działaniach wyjaśniających w sytuacji podejrzenia sfałszowania produktu leczniczego
Weryfikacja dokumentacji i zatwierdzanie nowych kartotek towarowych
Aktualizacja, aktywacja i dezaktywacja istniejących kartotek towarowych
Aktualizacja kartotek towarowych w systemie PS 2000 Pharma obejmującą zmiany w zakresie grup odmów i segmentacji w związku z zmianą obwieszczenia MZ w sprawie wykazu towarów zagrożonych brakiem dostępności na terytorium RP tzw. „czarnej listy”
Nadzór nad jakością leków i procesów zgodnie z przepisami ustawy „Prawo Farmaceutyczne”, rozporządzeniem dotyczącym Dobrej Praktyki Dystrybucyjnej
Podejmowanie niezależnych, wiążących decyzji wpływających na bezpieczeństwo produktów leczniczych, wyrobów medycznych takich jak: dopuszczenie do obrotu, objęcie kwarantanną, redystrybucja, wycofanie z obrotu w hurtowni farmaceutycznej
Inicjacja zmian procesów w systemie jakości hurtowni farmaceutycznej
Zarządzanie odchyleniami, podejmowanie działań CAPA
Monitorowanie warunków przechowywania i transportu produktów leczniczych
Zapewnienie prawidłowego funkcjonowania Działu Zapewnienia Jakości przy współpracy z product managerami i menedżerami zakupów,
Definiowanie wymagań jakościowych i rejestracyjnych dla nowych i bieżących produktów Marki Własnej z kategorii środków spożywczych, suplementów diety, wyrobów medycznych, produktów kosmetycznych i innych,
Współpraca z producentami w zakresie zapewnienia odpowiednich standardów jakości oraz nadzór nad pozyskiwaniem odpowiedniej dokumentacji rejestracyjnej,
Nadzór nad zgodnością: składu produktów, dokumentacji produktowej, projektów opakowań oraz materiałów marketingowych,
Utrzymywanie kontaktów z instytucjami rejestrującymi i dopuszczającymi produkty do obrotu oraz państwowymi organami nadzoru,
Zarządzanie procesem zgłaszania reklamacji,
Kontrola wytwórców pod względem spełniania wymagań adekwatnych dla danej kategorii produktu,