Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
specjalista do spraw obsługi projektów budowlanych
Kraków
Wygasła: 30.09.2023
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
planowanie i zarządzanie wszystkimi aspektami procesu budowlanego
współpraca z architektem na etapie realizacji budowy
nadzór nad prawidłową realizacją zadań inwestycyjnych
pozyskiwanie wykonawców
redagowanie umów dotyczących realizacji zadań inwestycyjnych
dokonywanie rozliczeń finansowych za wykonane roboty
koordynacja działalności wykonawców
organizowanie i udział w spotkaniach na budowie
przygotowanie
weryfikacja i kompletowanie dokumentacji inwestycyjnej sporządzanie pism i wniosków urzędowych
od 5 500 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Koordynator kontraktu - Koordynator robót
Stanisława Staszica 5, Stare Miasto, Kraków
Wygasła: 03.03.2023
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca mobilna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
planowanie i zarządzanie wszystkimi aspektami procesu budowlanego
współpraca z architektem na etapie realizacji budowy
nadzór nad prawidłową realizacją zadań inwestycyjnych
pozyskiwanie wykonawców
redagowanie umów dotyczących realizacji zadań inwestycyjnych
dokonywanie rozliczeń finansowych za wykonane roboty
koordynacja działalności wykonawców
organizowanie i udział w spotkaniach na budowie
przygotowanie, weryfikacja i kompletowanie dokumentacji inwestycyjnej sporządzanie pism i wniosków urzędowych
Poszukiwana Pani do recepcji w hotelu robotniczym w Bronowicach (ul. Lindego). Umowa na pełny etat, elastyczny grafik pracy, zmiany dzienne i nocne, mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku. Oferujemy szkolenie, pracę w małym zespole
Szczegółowy zakres obowiązków:
1. Sprawna i profesjonalna obsługa gości, mieszkańców, kontrahentów
2. Rejestrowanie, meldowanie i rozliczanie klientów
za pobyt, przyjmowanie płatności w formie gotówkowej i bezgotówkowej zgodnie z aktualnym cennikiem, lub po uzgodnieniu
z kierownikiem
3. Dokonywanie rezerwacji, bieżąca sprzedaż miejsc noclegowych
4. Prowadzenie bieżącej ewidencji
pokoi
5. Obsługa telefonów i komputera. 6. Zgłaszanie na bieżąco usterek i braków w pokojach i obiekcie
7. Przekazywanie przełożonym uwag i skarg składanych przez klientów
8. Utrzymywanie na bieżąco porządku i wyglądu estetycznego pomieszczeń i zaplecza recepcji
Sprawna i profesjonalna obsługa gości, mieszkańców, kontrahentów
Rejestrowanie, meldowanie i rozliczanie klientów za pobyt, przyjmowanie płatności w formie gotówkowej i bezgotówkowej zgodnie z aktualnym cennikiem, lub po uzgodnieniu z kierownikiem
Dokonywanie rezerwacji, bieżąca sprzedaż miejsc noclegowych
Prowadzenie bieżącej ewidencji pokoi
Obsługa telefonów i komputera
Zgłaszanie na bieżąco usterek i braków w pokojach i obiekcie
Przekazywanie przełożonym uwag i skarg składanych przez klientów
Utrzymywanie na bieżąco porządku i wyglądu estetycznego pomieszczeń i zaplecza recepcji
Nadzór nad obiektem w oparciu o regulamin mieszkańca
przyjmowanie płatności w formie gotówkowej i bezgotówkowej zgodnie z aktualnym cennikiem
lub po uzgodnieniu z kierownikiem.
3. Dokonywanie rezerwacji
bieżąca sprzedaż miejsc noclegowych.
4. Prowadzenie bieżącej ewidencji pokoi.
5. Obsługa telefonów i komputera.
6. Zgłaszanie na bieżąco usterek i braków w pokojach i obiekcie.
7. Przekazywanie przełożonym uwag i skarg złożonych przez klientów. Przyjmowanie i wysyłanie korespondencji.
8. Utrzymywanie na bieżąco porządku i wyglądu estetycznego pomieszczeń i zaplecza recepcji.
9. Nadzór nad obiektem w oparciu o regulamin mieszkańca.
10. Nadzór nad serwisem sprzątającym
praca na stanowisku recepcjonistki w obiekcie noclegowym krótkotrwałego zakwaterowania (hotel robotniczy). praca zmianowa w równoważnym systemie czasu pracy
w godzinach 8.00-20.00 i 20.00-8.00. Zapewniamy szkolenie (podstawowa obsługa komputera
kasy fiskalnej)
oferujemy elastyczny grafik.
1. Sprawna i profesjonalna obsługa gości
mieszkańców
kontrahentów. 2. Rejestrowanie
meldowanie i rozliczanie klientów
za pobyt
przyjmowanie płatności w formie gotówkowej i bezgotówkowej zgodnie z aktualnym cennikiem
lub po uzgodnieniu
z kierownikiem. 3. Dokonywanie rezerwacji
bieżąca sprzedaż miejsc noclegowych. 4. Prowadzenie bieżącej ewidencji
pokoi. 5. Obsługa telefonów i komputera. 6. Zgłaszanie na bieżąco usterek i braków w pokojach i obiekcie
przyjmowanie płatności w formie gotówkowej i bezgotówkowej zgodnie z aktualnym cennikiem
lub po uzgodnieniu z kierownikiem.
3. Dokonywanie rezerwacji
bieżąca sprzedaż miejsc noclegowych.
4. Prowadzenie bieżącej ewidencji pokoi.
5. Obsługa telefonów i komputera.
6. Zgłaszanie na bieżąco usterek i braków w pokojach i obiekcie.
7. Przekazywanie przełożonym uwag i skarg złożonych przez klientów. Przyjmowanie i wysyłanie korespondencji.
8. Utrzymywanie na bieżąco porządku i wyglądu estetycznego pomieszczeń i zaplecza recepcji.
9. Nadzór nad obiektem w oparciu o regulamin mieszkańca.
10. Nadzór nad serwisem sprzątającym