Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (31)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 31 )
Sprzedawca
Wołów
Wygasła: 14.10.2024
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
-przygotowywanie zamówień osób pozbawionych wolności na produkty żywnościowe i higieniczne
-przyjmowanie zamówień na paczki
-obsługa kasy fiskalnej/programu sprzedażowego wraz z drukarką fiskalną
-obsługa klienta podczas widzeń w jednostce penitencjarnej
-składanie zamówień u dostawców zgodnie z umowani
-sprawdzanie ilości
jakości oraz terminów ważności dostarczanego towaru
-terminowe przygotowywanie dokumentacji do rozliczeń
-prowadzenie gospodarki materiałowo-magazynowej zgodnie z obowiązującymi przepisami ze szczególnym uwzględnieniem obrotu artykułami spożywczymi i przemysłowymi
Administratorem danych osobowych zawartych w dokumentach składanych w związku z ubieganiem się o zatrudnienie jest Polska Grupa SW Przedsiębiorstwo Państwowe z siedzibą przy ul. Kocjana 3
01-473 Warszawa.
Kontakt z inspektorem ochrony danych realizowany jest za pośrednictwem adresu: iod@pgsw.pl.
Pełna klauzula informacja znajduje: https://pgsw.pl/kariera/
1. Obróbka surowców do produkcji posiłków.
2. Przygotowanie potraw zgodnie z wytycznymi kucharza.
3. Utrzymywanie porządku i czystości w miejscu pracy.
4. Porcjowanie i wydawanie posiłków.
5. Kontrola stanów magazynowych.
6. Weryfikowanie jakości oraz terminów ważności towarów
od 4 300 do 4 400 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Zastępca Dyrektora Polskiej Grupy SW Przedsiębiorstwa Państwowego
Kocjana 3, Bemowo, Warszawa
Wygasła: 05.05.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
dyrektor
Obowiązki:
nadzór nad organizacją procesu produkcji i procesów około produkcyjnych poprzez ścisłą współpracę z kierownikami poszczególnych działów (m.in. produkcyjny, budowlany)
opracowanie i kontrola harmonogramów związanych z realizowanymi działaniami podległych obszarów
współorganizowanie, optymalizacja procesów produkcyjnych w sposób zapewniający osiąganie założonych celów
odpowiedzialność za terminową realizację zadań oraz za jakość i wydajność pracy na podległym obszarze
monitorowanie wyników poprzez analizę kosztów
odpowiedzialność za utrzymanie rentowności podległych obszarów
nadzór nad ofertami przetargowymi, dokumentacją techniczną, kosztorysem inwestorskim
nadzór nad usługami remontowo-budowlanymi
współpraca na linii wykonawca-podwykonawcy w ramach projektów budowlanych
kontrola pracy podległych zakładów oraz działów w zakresie realizacji planu rzeczowo-finansowego z uwzględnieniem zasad oszczędnej i celowej gospodarki
współpraca z jednostkami penitencjarnymi i sprzedaż produktów/usług dla jednostek penitencjarnych
i kolacji na imprezy okolicznosciowe;
-odpowiedzialność za smak i wyglad potraw;
-proponowanie jadłospisu
-dbanie o porzadek na stanowisku pracy;
-praca pod kierownictwem Szefa kuchni
1. Przygotowywanie zamówień osadzonych na produkty żywnościowe i higieniczne;
2. przyjmowanie zamówień na paczki
3. obsługa kasy fiskalnej/ programu sprzedażowego wraz z drukarka fiskalną;
4. obsługa klienta podczas widzeń w jednostce penitencjarnej;
5. składanie zamówień u dostawców zgodnie z umowami;
6. sprawdzanie ilości
jakości oraz terminów ważności dostarczanego towaru;
7. terminowe przygotowanie dokumentacji do rozliczeń;
8. prowadzenie gospodarki materiałowo-magazynowej zgodnie z obowiązującymi przepisami ze szczególnym uwzględnieniem obrotu artykułami spożywczymi i przemysłowymi
od 3 700 do 3 900 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Koordynator ds. kantyn
Kocjana 3, Bemowo, Warszawa
Wygasła: 03.06.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
Koordynowanie i nadzór działań związanych z prawidłowym funkcjonowaniem podległych kantyn znajdujących się na terenie jednostek penitencjarnych w województwach mazowieckim i łódzkim,
Nadzór na poprawnością wykonywania pracy przez pracowników podległych punktów handlowych,
Tworzenie harmonogramów czasu pracy zgodnie z obowiązującymi przepisami,
Kontrola zgodności dokumentów zakupu z zawartymi umowami,
Monitorowanie sprzedaży, sporządzanie zestawień niezbędnych do analizy bieżącej działalności zgodnie z wytycznymi,
Tworzenie cenników oraz cykliczna analiza poziomu cen artykułów wraz z analizą marży,
Udział w spisywaniu składników majątkowych oraz środków pieniężnych w punktach handlowych,
Wyjaśnianie spraw związanych z reklamacjami oraz tworzenie m.in. pism, raportów i analiz,
Współpraca z jednostkami penitencjarnymi w zakresie rozwiązywania bieżących kwestii dotyczących podległych punktów handlowych
Koordynator robót budowlanych/ szef produkcji R34/1898-952/22
Włocławek
Wygasła: 10.07.2022
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
Zarządzanie zepolem w zakresie wykonywanych robót.
Nadzór nad procesem realizacji robót oraz ich jakością.
Zapewnienie terminowości oraz kompletności dokumentacji.
Udział w opracowywaniu oraz aktualizacji dokumentacji.
Rejestrowanie oraz rozwiązywanie bieżących problemów.
Bieżące raportowanie przebiegu prac
od 4 500 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Koordynator robót budowlanych / Szef Produkcji
aleja Jana Pawła II 15, Włocławek
Wygasła: 10.07.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
Zarządzanie zespołem w zakresie wykonywanych prac
Nadzór nad procesem realizacji robót oraz ich jakością
Zapewnienie terminowości oraz kompletności dokumentacji
Udział w opracowywaniu oraz aktualizacji dokumentacji
Rejestrowanie oraz rozwiązywanie bieżących problemów
Prowadzenie ewidencji księgowej: dekretowanie i księgowanie operacji gospodarczych; prowadzenie procesu uzgadniania rozrachunków i transakcji finansowych oraz rozliczanie operacji finansowych; księgowanie faktur od dostawców i przygotowywanie płatności; rozliczanie należności wynikających z przepisów wewnętrznych
np. delegacje
zaliczki; potwierdzanie sald należności i zobowiązań z kontrahentami oraz uzgadnianie rozrachunków
sporządzanie deklaracji podatkowych
tj. CIT
VAT; sporządzanie raportów na potrzeby organizacji i instytucji zewnętrznych (m.in. US
Planowanie procesów produkcyjnych i zapotrzebowanie materialnego w produkcji poligraficznej i introligatorskiej oraz ustalanie technologicznych parametrów produktu poligraficznego
Przeprowadzanie bieżącej kontroli procesu wykonywania opraw
Kosztorysowanie wytwarzanych produktów poligraficznych oraz prac introligatorskich i poligraficznych
Ocenianie jakości materiałów i półproduktów oraz wykonywania gotowego produktu introligatorskiego i poligraficznego
Kompleksowa obsługa sekretariatu (przyjmowanie interesantów- gości oraz obsługa połączeń telefonicznych); współpraca ze wszystkimi działami firmy; obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzacej; nadzór nad obiegiem dokumentów; obsługa spotkań; organizacja podróży slużbowych: hotele
bilety lotnicze
kolejowe; prowadzenie ewidencji poleceń służbowych; redagowanie i edytowanie pism; obsługa poczty elektronicznej; zaopatrywane biura w artykuły biurowe; współpraca z klientami zewnętrznymi
dostawcami towarów i usług oraz instytucjami publicznymi (tj. urzędami
sądami); dbanie o pozytywny wizerunek firmy; inne prace zlecone przez przełożonych; prace biurowe: kopiowanie