Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Wspólnie z zastępcą kierownika sklepu będziesz odpowiadać za swój sklep
Będziesz odpowiadać za to, aby sklep i załoga byli w 100% gotowi na najlepszą obsługę klienta
Będziesz zarządzać, szkolić i komunikować się z zespołem zgodnie z wartościami JYSK Leadership
W oparciu o kluczowe wskaźniki będziesz podejmować działania potrzebne do osiągania celów oraz motywować zespół do ich realizacji
Będziesz wdrażać i egzekwować przestrzeganie standardów prowadzenia sklepu (konceptów) oraz rutyn sklepowych
Będziesz rekrutować i wdrażać do pracy nowych pracowników oraz rozwijać obecnych członków Twojego zespołu
Będziesz obsługiwać klientów zgodnie z obowiązującymi w naszych sklepach standardami i oraz z wykorzystaniem wiedzy o produktach
Wraz z zespołem będziesz dbać o właściwe przygotowanie sklepu dla klientów poprzez odbieranie dostaw, budowanie ekspozycji produktów, przygotowywanie oznaczeń cenowych i dbanie o czystość
Poznaj jednego z naszych Kierowników Sklepu i dowiedz się, jakim pracodawcą jesteśmy tutaj
Chcesz się szkolić i rozwijać? Jesteś gotowy(-a), aby dołączyć do programu rozwojowego w zakresie zarządzania sprzedażą detaliczną? Chcesz wziąć odpowiedzialność za własny sklep w ciągu 10 miesięcy?
W takim razie program Kierownik Sklepu Stażysta w JYSK jest właściwym wyborem dla Ciebie!💪
JAK WYGLĄDA PROGRAM ?
Nasz program składa się ze szkoleń z zakresu przywództwa, narzędzi rozwojowych oraz operacji sklepowych i jest połączeniem praktycznego szkolenia w naszych sklepach oraz wiedzy teoretycznej. Będziesz pracować i szkolić się we współpracy z innymi stażystami, trenerami oraz swoim mentorem
- Szkolenie praktyczne odbywa się w jednym ze sklepów szkoleniowych
- Pięć wyjazdowych modułów obejmujących: szkolenie teoretyczne, odgrywanie ról, pracę w grupach, budowanie zespołu
- Pomiędzy modułami szkolisz się pod okiem kierownika sklepu – mentora poprzez: szkolenie praktyczne, coaching i feedback
- Program kończy się egzaminem i certyfikacją
Głównym celem programu Kierownik Sklepu Stażysta w JYSK jest profesjonalne przygotowanie stażystów do prowadzenia własnego sklepu
Chcesz się szkolić i rozwijać? Jesteś gotowy(-a), aby dołączyć do programu rozwojowego w zakresie zarządzania sprzedażą detaliczną? Chcesz wziąć odpowiedzialność za własny sklep w ciągu 10 miesięcy?
W takim razie program Kierownik Sklepu Stażysta w JYSK jest właściwym wyborem dla Ciebie!💪
JAK WYGLĄDA PROGRAM ?
Nasz program składa się ze szkoleń z zakresu przywództwa, narzędzi rozwojowych oraz operacji sklepowych i jest połączeniem praktycznego szkolenia w naszych sklepach oraz wiedzy teoretycznej. Będziesz pracować i szkolić się we współpracy z innymi stażystami, trenerami oraz swoim mentorem
- Szkolenie praktyczne odbywa się w jednym ze sklepów szkoleniowych
- Pięć wyjazdowych modułów obejmujących: szkolenie teoretyczne, odgrywanie ról, pracę w grupach, budowanie zespołu
- Pomiędzy modułami szkolisz się pod okiem kierownika sklepu – mentora poprzez: szkolenie praktyczne, coaching i feedback
- Program kończy się egzaminem i certyfikacją
Głównym celem programu Kierownik Sklepu Stażysta w JYSK jest profesjonalne przygotowanie stażystów do prowadzenia własnego sklepu
Chcesz się szkolić i rozwijać? Jesteś gotowy(-a), aby dołączyć do programu rozwojowego w zakresie zarządzania sprzedażą detaliczną? Chcesz wziąć odpowiedzialność za własny sklep w ciągu 10 miesięcy?
W takim razie program Kierownik Sklepu Stażysta w JYSK jest właściwym wyborem dla Ciebie!💪
JAK WYGLĄDA PROGRAM ?
Nasz program składa się ze szkoleń z zakresu przywództwa, narzędzi rozwojowych oraz operacji sklepowych i jest połączeniem praktycznego szkolenia w naszych sklepach oraz wiedzy teoretycznej. Będziesz pracować i szkolić się we współpracy z innymi stażystami, trenerami oraz swoim mentorem
- Szkolenie praktyczne odbywa się w jednym ze sklepów szkoleniowych
- Pięć wyjazdowych modułów obejmujących: szkolenie teoretyczne, odgrywanie ról, pracę w grupach, budowanie zespołu
- Pomiędzy modułami szkolisz się pod okiem kierownika sklepu – mentora poprzez: szkolenie praktyczne, coaching i feedback
- Program kończy się egzaminem i certyfikacją
Głównym celem programu Kierownik Sklepu Stażysta w JYSK jest profesjonalne przygotowanie stażystów do prowadzenia własnego sklepu
Chcesz się szkolić i rozwijać? Jesteś gotowy(-a), aby dołączyć do programu rozwojowego w zakresie zarządzania sprzedażą detaliczną? Chcesz wziąć odpowiedzialność za własny sklep w ciągu 10 miesięcy?
W takim razie program Kierownik Sklepu Stażysta w JYSK jest właściwym wyborem dla Ciebie!💪
JAK WYGLĄDA PROGRAM ?
Nasz program składa się ze szkoleń z zakresu przywództwa, narzędzi rozwojowych oraz operacji sklepowych i jest połączeniem praktycznego szkolenia w naszych sklepach oraz wiedzy teoretycznej. Będziesz pracować i szkolić się we współpracy z innymi stażystami, trenerami oraz swoim mentorem
- Szkolenie praktyczne odbywa się w jednym ze sklepów szkoleniowych
- Pięć wyjazdowych modułów obejmujących: szkolenie teoretyczne, odgrywanie ról, pracę w grupach, budowanie zespołu
- Pomiędzy modułami szkolisz się pod okiem kierownika sklepu – mentora poprzez: szkolenie praktyczne, coaching i feedback
- Program kończy się egzaminem i certyfikacją
Głównym celem programu Kierownik Sklepu Stażysta w JYSK jest profesjonalne przygotowanie stażystów do prowadzenia własnego sklepu
Chcesz się szkolić i rozwijać? Jesteś gotowy(-a), aby dołączyć do programu rozwojowego w zakresie zarządzania sprzedażą detaliczną? Chcesz wziąć odpowiedzialność za własny sklep w ciągu 10 miesięcy?
W takim razie program Kierownik Sklepu Stażysta w JYSK jest właściwym wyborem dla Ciebie!💪
JAK WYGLĄDA PROGRAM ?
Nasz program składa się ze szkoleń z zakresu przywództwa, narzędzi rozwojowych oraz operacji sklepowych i jest połączeniem praktycznego szkolenia w naszych sklepach oraz wiedzy teoretycznej. Będziesz pracować i szkolić się we współpracy z innymi stażystami, trenerami oraz swoim mentorem
- Szkolenie praktyczne odbywa się w jednym ze sklepów szkoleniowych
- Pięć wyjazdowych modułów obejmujących: szkolenie teoretyczne, odgrywanie ról, pracę w grupach, budowanie zespołu
- Pomiędzy modułami szkolisz się pod okiem kierownika sklepu – mentora poprzez: szkolenie praktyczne, coaching i feedback
- Program kończy się egzaminem i certyfikacją
Głównym celem programu Kierownik Sklepu Stażysta w JYSK jest profesjonalne przygotowanie stażystów do prowadzenia własnego sklepu
Chcesz się szkolić i rozwijać? Jesteś gotowy(-a), aby dołączyć do programu rozwojowego w zakresie zarządzania sprzedażą detaliczną? Chcesz wziąć odpowiedzialność za własny sklep w ciągu 10 miesięcy?
W takim razie program Kierownik Sklepu Stażysta w JYSK jest właściwym wyborem dla Ciebie!💪
JAK WYGLĄDA PROGRAM ?
Nasz program składa się ze szkoleń z zakresu przywództwa, narzędzi rozwojowych oraz operacji sklepowych i jest połączeniem praktycznego szkolenia w naszych sklepach oraz wiedzy teoretycznej. Będziesz pracować i szkolić się we współpracy z innymi stażystami, trenerami oraz swoim mentorem
- Szkolenie praktyczne odbywa się w jednym ze sklepów szkoleniowych
- Pięć wyjazdowych modułów obejmujących: szkolenie teoretyczne, odgrywanie ról, pracę w grupach, budowanie zespołu
- Pomiędzy modułami szkolisz się pod okiem kierownika sklepu – mentora poprzez: szkolenie praktyczne, coaching i feedback
- Program kończy się egzaminem i certyfikacją
Głównym celem programu Kierownik Sklepu Stażysta w JYSK jest profesjonalne przygotowanie stażystów do prowadzenia własnego sklepu
Chcesz się szkolić i rozwijać? Jesteś gotowy(-a), aby dołączyć do programu rozwojowego w zakresie zarządzania sprzedażą detaliczną? Chcesz wziąć odpowiedzialność za własny sklep w ciągu 10 miesięcy?
W takim razie program Kierownik Sklepu Stażysta w JYSK jest właściwym wyborem dla Ciebie!💪
JAK WYGLĄDA PROGRAM ?
Nasz program składa się ze szkoleń z zakresu przywództwa, narzędzi rozwojowych oraz operacji sklepowych i jest połączeniem praktycznego szkolenia w naszych sklepach oraz wiedzy teoretycznej. Będziesz pracować i szkolić się we współpracy z innymi stażystami, trenerami oraz swoim mentorem
- Szkolenie praktyczne odbywa się w jednym ze sklepów szkoleniowych
- Pięć wyjazdowych modułów obejmujących: szkolenie teoretyczne, odgrywanie ról, pracę w grupach, budowanie zespołu
- Pomiędzy modułami szkolisz się pod okiem kierownika sklepu – mentora poprzez: szkolenie praktyczne, coaching i feedback
- Program kończy się egzaminem i certyfikacją
Głównym celem programu Kierownik Sklepu Stażysta w JYSK jest profesjonalne przygotowanie stażystów do prowadzenia własnego sklepu
Jako Specjalista/Specjalistka ds. personalnych odgrywasz ważną rolę w zapewnieniu administrowania dokumentacją kadrowo-płacową zgodnie z obowiązującymi przepisami prawnymi, poprzez:
Wspieranie kierowników i pracowników w zakresie działań kadrowo-płacowych
Wdrażanie w życie zmian prawnych z zakresu prawa pracy oraz pieczę nad ich przestrzeganiem w Centrum Dystrybucji
Przygotowywanie umów o pracę, świadectw pracy, zaświadczeń oraz innych dokumentów kadrowych
Administrowanie dokumentacją kadrową
Rejestrowanie danych osobowych w systemach kadrowych, tj. SAP, TETA, TimePlan na poziomie lokalnym
Rejestrowanie danych w systemach do obsługi medycyny pracy i benefitów
Tworzenie i przygotowywanie raportów kadrowych
Współpracę z centralnym zespołem kadr i płac w Gdańsku
Współpracę z Urzędem Pracy, Państwową Inspekcją Pracy
Postępowanie w zgodzie z naszymi wartościami JYSK: Kupiec, Kolega, Duch Firmy
Będziesz pierwszym kontaktem dla naszych klientów. Nasz dzień jest wypełniony przede wszystkim obsługą klientów, których wspieramy za pośrednictwem różnych kanałów (telefon, email, chat, media społecznościowe). Odpowiadamy na pytania, wykrywamy możliwe problemy i zapobiegamy im
Nasza praca nie zawsze jest łatwa, ale za to zawsze staramy się obsługiwać naszych klientów z uśmiechem. Niezwykle ważna i pomocna jest przy tym świadomość, że w trudnych sytuacjach mamy w biurze kolegów, na których możemy polegać
Jako Pracownik ds. Obsługi Klienta będziesz:
• obsługiwać zgłoszenia klientów przez telefon, e-mail, czat i media społecznościowe
• częścią zespołu zorientowanego na cel, z dynamicznym tempem pracy i potrzebą dostosowania się do różnych sytuacji
• prowadzić aktywną sprzedaż, w celu realizacji naszej misji i celów
• podejmować samodzielne decyzje, aby nie tylko wychodzić naprzeciw oczekiwaniom klientów, ale również je przekraczać
• nieustannie się rozwijać, by odnieść sukces na swoim stanowisku
Będziesz pierwszym kontaktem dla naszych klientów. Nasz dzień jest wypełniony przede wszystkim obsługą klientów, których wspieramy za pośrednictwem różnych kanałów (telefon, email, chat, media społecznościowe). Odpowiadamy na pytania, wykrywamy możliwe problemy i zapobiegamy im
Nasza praca nie zawsze jest łatwa, ale za to zawsze staramy się obsługiwać naszych klientów z uśmiechem. Niezwykle ważna i pomocna jest przy tym świadomość, że w trudnych sytuacjach mamy w biurze kolegów, na których możemy polegać
Jako Pracownik ds. Obsługi Klienta będziesz:
• obsługiwać zgłoszenia klientów przez telefon, e-mail, czat i media społecznościowe
• częścią zespołu zorientowanego na cel, z dynamicznym tempem pracy i potrzebą dostosowania się do różnych sytuacji
• prowadzić aktywną sprzedaż, w celu realizacji naszej misji i celów
• podejmować samodzielne decyzje, aby nie tylko wychodzić naprzeciw oczekiwaniom klientów, ale również je przekraczać
• nieustannie się rozwijać, by odnieść sukces na swoim stanowisku
Motywowanie i rozwój swojego zespołu, aby zapewnić, że są dobrze wyszkoleni w procesach, zaangażowani w osiąganie celów, lojalni wobec JYSK i skuteczni w swoich zadaniach
Planowanie codziennej pracy zespołu odpowiedzialnego za dokumentację importową dla centrów dystrybucji w JYSK, w tym ustalanie priorytetów, strategii i realizacji celów
Wdrażanie nowych usprawnień i rozwiązań systemowych w zakresie obsługi logistycznej centrów dystrybucji w JYSK
Kontrola nad poprawnością dokumentacji wymaganej do odprawy celnej towaru
Współpraca z kontrahentami, centralami i centrami dystrybucji JYSK, agencją celną oraz organami celnymi poprzez konstruktywną komunikację i informacje zwrotne
Zapewnienie optymalnego przepływu poprzez jasne struktury i procesy oraz rozwiązywanie potencjalnych problemów we współpracy
Zarządzanie rozwiązywaniem trudności operacyjnych i zaangażowanie w optymalizację procesu, aby uniknąć tych samych błędów w przyszłości
Postępowanie zgodnie z naszymi wartościami JYSK: Kupiec, Kolega, Duch Firmy i Leadership: Lider, Coach, Komunikator
HR w JYSK jest mocno operacyjny i ściśle powiązany z naszą podstawową działalnością, branżą Retail. Każdy HR Biznes Partner jest odpowiedzialny za swój region, w którym współpraca z Dyrektorem Sprzedaży jest podstawą sukcesu. HRBP w JYSK odpowiada i pracuje między innymi z takimi obszarami jak: rekrutacja, szkolenia, talent management oraz EB. Osoba, której szukamy, będzie odpowiedzialna głównie za teren województwa Wielkopolskiego, oraz Łódzkiego
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
HR Business Partner
Poznań
Wygasła: 27.12.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca mobilna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
HR w JYSK jest mocno operacyjny i ściśle powiązany z naszą podstawową działalnością, branżą Retail. Każdy HR Biznes Partner jest odpowiedzialny za swój region, w którym współpraca z Dyrektorem Sprzedaży jest podstawą sukcesu. HRBP w JYSK odpowiada i pracuje między innymi z takimi obszarami jak: rekrutacja, szkolenia, talent management oraz EB. Osoba, której szukamy, będzie odpowiedzialna głównie za teren województwa Wielkopolskiego, oraz Łódzkiego
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Team Leader w Centrum Obsługi Klienta
Duńska 22, Radomsko
Wygasła: 20.12.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
Będziesz kierować zespołem składającym się z 6-8 osób, tak aby osiągał jak najlepsze wyniki każdego dnia, jednocześnie oferując najlepszą obsługę naszym klientom
Staniesz się pierwszym punktem kontaktowym dla swojego zespołu i jesteś zorientowana(y) na szukanie rozwiązań, tak aby zwiększać zadowolenie klientów
Zależy nam na zadowoleniu klientów, dlatego duży nacisk kładziemy na szkolenia i coaching zespołu
Twoje cele to cele firmy, do Twoich obowiązków należeć będzie odpowiedzialność za sprzedaż oraz inne wskaźniki pracy działu;
Podejmowanie odpowiednich działań, na podstawie danych i wskaźników, tak aby zapewnić optymalną obsadę
Ścisła współpraca wewnętrzna z działem sprzedaży, logistyki, B2B oraz firmami zewnętrznymi odpowiedzialnymi za transport zamówień online. Będziesz również, częścią międzynarodowego zespołu co umożliwi Tobie współpracę z 20 Centrami Obsługi Klienta w innych krajach Europy
HR w JYSK jest mocno operacyjny i ściśle powiązany z naszą podstawową działalnością, branżą Retail. Każdy HR Biznes Partner jest odpowiedzialny za swój region, w którym współpraca z Dyrektorem Sprzedaży jest podstawą sukcesu. HRBP w JYSK odpowiada i pracuje między innymi z takimi obszarami jak: rekrutacja, szkolenia, talent management oraz EB. Osoba, której szukamy będzie odpowiedzialna za region południowo-wschodniej Polski, czyli obszar województwa małopolskiego, podkarpackiego i lubelskiego
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
HR Business Partner
Kraków
Wygasła: 22.11.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca mobilna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
HR w JYSK jest mocno operacyjny i ściśle powiązany z naszą podstawową działalnością, branżą Retail. Każdy HR Biznes Partner jest odpowiedzialny za swój region, w którym współpraca z Dyrektorem Sprzedaży jest podstawą sukcesu. HRBP w JYSK odpowiada i pracuje między innymi z takimi obszarami jak: rekrutacja, szkolenia, talent management oraz EB. Osoba, której szukamy będzie odpowiedzialna za region południowo-wschodniej Polski, czyli obszar województwa małopolskiego, podkarpackiego i lubelskiego
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Kierownik Sklepu - Stażysta
Białystok
Wygasła: 02.11.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
Nasz program składa się ze szkoleń z zakresu przywództwa, narzędzi rozwojowych oraz operacji sklepowych i jest połączeniem praktycznego szkolenia w naszych sklepach oraz wiedzy teoretycznej. Będziesz pracować i szkolić się we współpracy z innymi stażystami, trenerami oraz swoim mentorem w jednym ze sklepów JYSK
Szkolenie praktyczne odbywa się w jednym ze sklepów szkoleniowych
Pięć wyjazdowych modułów, a w nich: szkolenie teoretyczne, odgrywanie ról, praca w grupach, budowanie zespołu
Pomiędzy modułami szkolisz się pod okiem kierownika sklepu – mentora poprzez: szkolenie praktyczne, coaching i feedback
Program kończy się egzaminem i certyfikacją
Głównym celem programu Kierownik Sklepu Stażysta w JYSK jest przygotowanie Cię do prowadzenia własnego sklepu w niedalekiej przyszłości
Nasz program składa się ze szkoleń z zakresu przywództwa, narzędzi rozwojowych oraz operacji sklepowych i jest połączeniem praktycznego szkolenia w naszych sklepach oraz wiedzy teoretycznej. Będziesz pracować i szkolić się we współpracy z innymi stażystami, trenerami oraz swoim mentorem w jednym ze sklepów JYSK
Szkolenie praktyczne odbywa się w jednym ze sklepów szkoleniowych
Pięć wyjazdowych modułów, a w nich: szkolenie teoretyczne, odgrywanie ról, praca w grupach, budowanie zespołu
Pomiędzy modułami szkolisz się pod okiem kierownika sklepu – mentora poprzez: szkolenie praktyczne, coaching i feedback
Program kończy się egzaminem i certyfikacją
Głównym celem programu Kierownik Sklepu Stażysta w JYSK jest przygotowanie Cię do prowadzenia własnego sklepu w niedalekiej przyszłości
Nasz program składa się ze szkoleń z zakresu przywództwa, narzędzi rozwojowych oraz operacji sklepowych i jest połączeniem praktycznego szkolenia w naszych sklepach oraz wiedzy teoretycznej. Będziesz pracować i szkolić się we współpracy z innymi stażystami, trenerami oraz swoim mentorem w jednym ze sklepów JYSK
Szkolenie praktyczne odbywa się w jednym ze sklepów szkoleniowych
Pięć wyjazdowych modułów, a w nich: szkolenie teoretyczne, odgrywanie ról, praca w grupach, budowanie zespołu
Pomiędzy modułami szkolisz się pod okiem kierownika sklepu – mentora poprzez: szkolenie praktyczne, coaching i feedback
Program kończy się egzaminem i certyfikacją
Głównym celem programu Kierownik Sklepu Stażysta w JYSK jest przygotowanie Cię do prowadzenia własnego sklepu w niedalekiej przyszłości
Nasz program składa się ze szkoleń z zakresu przywództwa, narzędzi rozwojowych oraz operacji sklepowych i jest połączeniem praktycznego szkolenia w naszych sklepach oraz wiedzy teoretycznej. Będziesz pracować i szkolić się we współpracy z innymi stażystami, trenerami oraz swoim mentorem w jednym ze sklepów JYSK
Szkolenie praktyczne odbywa się w jednym ze sklepów szkoleniowych
Pięć wyjazdowych modułów, a w nich: szkolenie teoretyczne, odgrywanie ról, praca w grupach, budowanie zespołu
Pomiędzy modułami szkolisz się pod okiem kierownika sklepu – mentora poprzez: szkolenie praktyczne, coaching i feedback
Program kończy się egzaminem i certyfikacją
Głównym celem programu Kierownik Sklepu Stażysta w JYSK jest przygotowanie Cię do prowadzenia własnego sklepu w niedalekiej przyszłości
Nasz program składa się ze szkoleń z zakresu przywództwa, narzędzi rozwojowych oraz operacji sklepowych i jest połączeniem praktycznego szkolenia w naszych sklepach oraz wiedzy teoretycznej. Będziesz pracować i szkolić się we współpracy z innymi stażystami, trenerami oraz swoim mentorem w jednym ze sklepów JYSK
Szkolenie praktyczne odbywa się w jednym ze sklepów szkoleniowych
Pięć wyjazdowych modułów, a w nich: szkolenie teoretyczne, odgrywanie ról, praca w grupach, budowanie zespołu
Pomiędzy modułami szkolisz się pod okiem kierownika sklepu – mentora poprzez: szkolenie praktyczne, coaching i feedback
Program kończy się egzaminem i certyfikacją
Głównym celem programu Kierownik Sklepu Stażysta w JYSK jest przygotowanie Cię do prowadzenia własnego sklepu w niedalekiej przyszłości
Nasz program składa się ze szkoleń z zakresu przywództwa, narzędzi rozwojowych oraz operacji sklepowych i jest połączeniem praktycznego szkolenia w naszych sklepach oraz wiedzy teoretycznej. Będziesz pracować i szkolić się we współpracy z innymi stażystami, trenerami oraz swoim mentorem w jednym ze sklepów JYSK
Szkolenie praktyczne odbywa się w jednym ze sklepów szkoleniowych
Pięć wyjazdowych modułów, a w nich: szkolenie teoretyczne, odgrywanie ról, praca w grupach, budowanie zespołu
Pomiędzy modułami szkolisz się pod okiem kierownika sklepu – mentora poprzez: szkolenie praktyczne, coaching i feedback
Program kończy się egzaminem i certyfikacją
Głównym celem programu Kierownik Sklepu Stażysta w JYSK jest przygotowanie Cię do prowadzenia własnego sklepu w niedalekiej przyszłości
Nasz program składa się ze szkoleń z zakresu przywództwa, narzędzi rozwojowych oraz operacji sklepowych i jest połączeniem praktycznego szkolenia w naszych sklepach oraz wiedzy teoretycznej. Będziesz pracować i szkolić się we współpracy z innymi stażystami, trenerami oraz swoim mentorem w jednym ze sklepów JYSK
Szkolenie praktyczne odbywa się w jednym ze sklepów szkoleniowych
Pięć wyjazdowych modułów, a w nich: szkolenie teoretyczne, odgrywanie ról, praca w grupach, budowanie zespołu
Pomiędzy modułami szkolisz się pod okiem kierownika sklepu – mentora poprzez: szkolenie praktyczne, coaching i feedback
Program kończy się egzaminem i certyfikacją
Głównym celem programu Kierownik Sklepu Stażysta w JYSK jest przygotowanie Cię do prowadzenia własnego sklepu w niedalekiej przyszłości
Wspólnie z zastępcą kierownika sklepu będziesz odpowiadać za swój sklep
Będziesz odpowiadać za to, aby sklep i załoga byli w 100% gotowi na najlepszą obsługę klienta
Będziesz zarządzać, szkolić i komunikować się z zespołem zgodnie z wartościami JYSK Leadership
W oparciu o kluczowe wskaźniki będziesz podejmować działania potrzebne do osiągania celów oraz motywować zespół do ich realizacji
Będziesz wdrażać i egzekwować przestrzeganie standardów prowadzenia sklepu (konceptów) oraz rutyn sklepowych
Będziesz rekrutować i wdrażać do pracy nowych pracowników oraz rozwijać obecnych członków Twojego zespołu
Będziesz obsługiwać klientów zgodnie z obowiązującymi w naszych sklepach standardami ioraz z wykorzystaniem wiedzy o produktach
Wraz z zespołem będziesz dbać o właściwe przygotowanie sklepu dla klientów poprzez odbieranie dostaw, budowanie ekspozycji produktów, przygotowywanie oznaczeń cenowych i dbanie o czystość
Koordynacja oraz prowadzenie od strony technicznej procesu otwarć nowych sklepów oraz przebudów i relokacji sklepów funkcjonujących;
Współpraca z architektami, projektantami, inspektorami nadzoru, wykonawcami oraz innymi osobami uczestniczącymi w procesie budowlanym, a także z działami wewnątrz firmy (audyt, BHP, handlowy, IT, koncept);
Koordynacja procedur administracyjnych związanych z projektami budowlanymi (pozwolenia na budowę, użytkowanie, itp.);
Egzekucja udzielanych gwarancji i rękojmi oraz rozwiązywanie problemów związanych z eksploatacją zrealizowanych projektów;
Organizacja, koordynacja i nadzorem nad działaniami z zakresu utrzymania technicznego obiektów w sieci rozproszonej
Koordynacja oraz prowadzenie od strony technicznej procesu otwarć nowych sklepów oraz przebudów i relokacji sklepów funkcjonujących;
Współpraca z architektami, projektantami, inspektorami nadzoru, wykonawcami oraz innymi osobami uczestniczącymi w procesie budowlanym, a także z działami wewnątrz firmy (audyt, BHP, handlowy, IT, koncept);
Koordynacja procedur administracyjnych związanych z projektami budowlanymi (pozwolenia na budowę, użytkowanie, itp.);
Egzekucja udzielanych gwarancji i rękojmi oraz rozwiązywanie problemów związanych z eksploatacją zrealizowanych projektów;
Organizacja, koordynacja i nadzorem nad działaniami z zakresu utrzymania technicznego obiektów w sieci rozproszonej
wsparcie IT w 29 krajach – w cyfrach, to około 7 tys. użytkowników, oraz 3 tys. serwerów i 6,5 tys. komputerów w naszych sklepach;
utrzymanie oraz zarządzanie serwerami (Debian/Proxmox), desktopami (Windows 10/11) i komputerami Point-of-Sale (POS), systemem elektronicznych wyświetlaczy cen (ESL);
będziesz zajmować się projektami i utrzymaniem - nasze zlecenia, to raczej w 95% duże projekty, chociaż zdarza nam się sporadycznie pomagać w zadaniach z trzeciej linii wsparcia;
projekty (w tym te ściśle tajne 😉) i zadania obsługujemy poprzez Jira oraz system ticket’owy
do zdalnego rozwiązywania problemów używać będziesz programu DameWare, w związku z powyższym nie będziesz mieć bezpośredniego kontaktu z użytkownikami końcowymi
Wykonywanie napraw, przeglądów, przekazywanie do serwisu urządzeń IT, takich jak terminale PC, drukarki etykietowe, skanery kodów kreskowych, stacje komputerowe
Instalacja oraz utrzymywanie systemów operacyjnych Windows i aplikacji biurowych
Obsługę kont użytkowników, dodawanie oraz zmiana uprawnień
Wykonywanie czynności w zakresie budowy i utrzymania sieci komputerowych LAN i WLAN
Analiza problemów i ewentualne tworzenie zgłoszeń drugiego poziomu związanych z usterkami urządzeń sieciowych, serwerów itp
Kontakt z dostawcami i wsparciem zewnętrznym IT
Koordynacja prac firm zewnętrznych w celu dokonania napraw i instalacji
Współudział w tworzeniu dokumentacji wewnątrzzakładowej w zakresie utrzymania IT, bezpieczeństwa, utrzymania ruchu, itp
Ścisła współpracę z pozostałymi działami w Centrum Dystrybucji
Postępowanie w zgodzie z naszymi wartościami JYSK: Kupiec, Kolega, Duch Firmy
Nasz program składa się ze szkoleń z zakresu przywództwa, narzędzi rozwojowych oraz operacji sklepowych i jest połączeniem praktycznego szkolenia w naszych sklepach oraz wiedzy teoretycznej. Będziesz pracować i szkolić się we współpracy z innymi stażystami, trenerami oraz swoim mentorem w jednym ze sklepów JYSK
Szkolenie praktyczne odbywa się w jednym ze sklepów szkoleniowych
Pięć wyjazdowych modułów, a w nich: szkolenie teoretyczne, odgrywanie ról, praca w grupach, budowanie zespołu
Pomiędzy modułami szkolisz się pod okiem kierownika sklepu – mentora poprzez: szkolenie praktyczne, coaching i feedback
Program kończy się egzaminem i certyfikacją
Głównym celem programu Kierownik Sklepu Stażysta w JYSK jest przygotowanie Cię do prowadzenia własnego sklepu w niedalekiej przyszłości
Nasz program składa się ze szkoleń z zakresu przywództwa, narzędzi rozwojowych oraz operacji sklepowych i jest połączeniem praktycznego szkolenia w naszych sklepach oraz wiedzy teoretycznej. Będziesz pracować i szkolić się we współpracy z innymi stażystami, trenerami oraz swoim mentorem w jednym ze sklepów JYSK
Szkolenie praktyczne odbywa się w jednym ze sklepów szkoleniowych
Pięć wyjazdowych modułów, a w nich: szkolenie teoretyczne, odgrywanie ról, praca w grupach, budowanie zespołu
Pomiędzy modułami szkolisz się pod okiem kierownika sklepu – mentora poprzez: szkolenie praktyczne, coaching i feedback
Program kończy się egzaminem i certyfikacją
Głównym celem programu Kierownik Sklepu Stażysta w JYSK jest przygotowanie Cię do prowadzenia własnego sklepu w niedalekiej przyszłości
Nasz program składa się ze szkoleń z zakresu przywództwa, narzędzi rozwojowych oraz operacji sklepowych i jest połączeniem praktycznego szkolenia w naszych sklepach oraz wiedzy teoretycznej. Będziesz pracować i szkolić się we współpracy z innymi stażystami, trenerami oraz swoim mentorem w jednym ze sklepów JYSK
Szkolenie praktyczne odbywa się w jednym ze sklepów szkoleniowych
Pięć wyjazdowych modułów, a w nich: szkolenie teoretyczne, odgrywanie ról, praca w grupach, budowanie zespołu
Pomiędzy modułami szkolisz się pod okiem kierownika sklepu – mentora poprzez: szkolenie praktyczne, coaching i feedback
Program kończy się egzaminem i certyfikacją
Głównym celem programu Kierownik Sklepu Stażysta w JYSK jest przygotowanie Cię do prowadzenia własnego sklepu w niedalekiej przyszłości
Nasz program składa się ze szkoleń z zakresu przywództwa, narzędzi rozwojowych oraz operacji sklepowych i jest połączeniem praktycznego szkolenia w naszych sklepach oraz wiedzy teoretycznej. Będziesz pracować i szkolić się we współpracy z innymi stażystami, trenerami oraz swoim mentorem w jednym ze sklepów JYSK
Szkolenie praktyczne odbywa się w jednym ze sklepów szkoleniowych
Pięć wyjazdowych modułów, a w nich: szkolenie teoretyczne, odgrywanie ról, praca w grupach, budowanie zespołu
Pomiędzy modułami szkolisz się pod okiem kierownika sklepu – mentora poprzez: szkolenie praktyczne, coaching i feedback
Program kończy się egzaminem i certyfikacją
Głównym celem programu Kierownik Sklepu Stażysta w JYSK jest przygotowanie Cię do prowadzenia własnego sklepu w niedalekiej przyszłości
wsparcie IT w 29 krajach – w cyfrach, to około 7 tys. użytkowników, oraz 3 tys. serwerów i 6,5 tys. komputerów w naszych sklepach;
utrzymanie oraz zarządzanie serwerami (Debian/Proxmox), desktopami (Windows 10/11) i komputerami Point-of-Sale (POS), systemem elektronicznych wyświetlaczy cen (ESL);
będziesz zajmować się projektami i utrzymaniem - nasze zlecenia, to raczej w 95% duże projekty, chociaż zdarza nam się sporadycznie pomagać w zadaniach z trzeciej linii wsparcia;
projekty (w tym te ściśle tajne) i zadania obsługujemy poprzez Jira oraz system ticket’owy
do zdalnego rozwiązywania problemów używać będziesz programu DameWare, w związku z powyższym nie będziesz mieć bezpośredniego kontaktu z użytkownikami końcowymi
Jako Specjalista ds. sprzedaży, będziesz odpowiedzialny za cały proces sprzedaży B2B. Od etapu poszukiwania szans sprzedażowych po samodzielną i kompleksową kalkulację dochodowości transakcji, aż do fazy obsługi posprzedażowej. Ponadto będziesz dbał o utrzymywanie relacji biznesowych na wysokim poziomie oraz raportował działania i wyniki w lejku sprzedażowym
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Sprzedawca
Poznań
Wygasła: 01.01.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Czy chcesz, być dla klienta ekspertem i doradcą, na którego opinii można polegać?
Czy jesteś gotowy, aby dać z siebie więcej i zakończyć sprzedaż sukcesem?
Czy praca w zespole dodaje Ci skrzydeł? Jeśli tak, być może to właśnie na Ciebie czekamy
Będziesz pierwszym punktem kontaktu dla naszych Klientów. Nasz dzień jest przede wszystkim wypełniony obsługą klientów, których wspieramy za pośrednictwem różnych kanałów (telefon, email, chat, social media). Odpowiadamy na pytania, wykrywamy możliwe problemy i zapobiegamy im
Nasza praca nie zawsze jest łatwa, ale obsługujemy naszych Klientów z uśmiechem i świadomością, że w trudnych sytuacjach mamy w biurze kolegów, na których możemy polegać
Jeśli chcesz
• obsługiwać zgłoszenia klientów przez telefon, e-mail, czat i media społecznościowe;
• być częścią zespołu zorientowanego na cel, z dynamicznym tempem pracy i potrzebą dostosowania się do różnych sytuacji;
• aktywnie sprzedawać, w celu wsparcia naszej misji i celów;
• podejmować samodzielne decyzje, aby przekraczać oczekiwania klientów;
• nieustannie się rozwijać po to by odnieść sukces w swojej roli
za wsparcie IT około 7 tys. użytkowników, oraz 3 tys. serwerów i 6,5 tys. komputerów w naszych sklepach;
za utrzymanie oraz zarządzanie serwerami (Debian/Proxmox), desktopami (Windows 10/11) i komputerami Point-of-Sale (POS), systemem elektronicznych wyświetlaczy cen (ESL);
co do zasady będziesz zajmować się projektami i utrzymaniem, ale pomagamy również w zadaniach z trzeciej linii wsparcia;
projekty (w tym te ściśle tajne ) i zadania obsługujemy poprzez Jira oraz system ticket’owy
do zdalnego rozwiązywania problemów używać będziesz programu DameWare, w związku z powyższym nie będziesz mieć bezpośredniego kontaktu z użytkownikami końcowymi
• za wsparcie IT około 7 tys. użytkowników, oraz 3 tys. serwerów i 6,5 tys. komputerów w naszych sklepach;
• za utrzymanie oraz zarządzanie serwerami (Debian/Proxmox), desktopami (Windows 10/11) i komputerami Point-of-Sale (POS), systemem elektronicznych wyświetlaczy cen (ESL);
• co do zasady będziesz zajmować się projektami i utrzymaniem, ale pomagamy również w zadaniach z trzeciej linii wsparcia;
• projekty (w tym te ściśle tajne ) i zadania obsługujemy poprzez Jira oraz system ticket’owy
• do zdalnego rozwiązywania problemów używać będziesz programu DameWare, w związku z powyższym nie będziesz mieć bezpośredniego kontaktu z użytkownikami końcowymi
Planowanie codziennej pracy Zespołu (w tym ustalanie priorytetów, strategii, realizacji celów)
Motywowanie oraz wsparcie zespołu dzięki efektywnej komunikacji
Wdrażanie nowych usprawnień i rozwiązań systemowych w zakresie odpraw celnych - w związku ze stałym rozwojem, w planach firmy jest wdrożenie nowego systemu celnego na polskim rynku
Kontrola nad poprawnością dokumentacji wymaganej do odprawy celnej towaru
Zapewnienie wymaganych informacji i dokumentów dla organów celnych podczas kontroli celnych i monitoringu firmy oraz nadzór nad wymaganymi pozwoleniami do realizacji procedur celnych
Kontakt z kontrahentami spoza Unii Europejskiej, centralami i centrami dystrybucji JYSK, agencją celną oraz organami celnymi
Masz doświadczenie w HR, bądź Retail i chcesz mieć realny wpływ na wyniki firmy?
Masz silną, niezależną osobowość i zawsze dążysz do celu?
Możesz być osobą, której szukamy!
HR w JYSK jest mocno operacyjny i ściśle powiązany z naszą podstawową działalnością, branżą Retail. Każdy HR Biznes Partner jest odpowiedzialny za swój region, w którym współpraca z Dyrektorem Sprzedaży jest podstawą sukcesu. HRBP w JYSK odpowiada i pracuje między innymi z takimi obszarami jak: rekrutacja, szkolenia, talent management oraz EB. Osoba, której szukamy będzie odpowiedzialna za region północno-zachodni, czyli obszar województwa pomorskiego, zachodniopomorskiego i kujawsko-pomorskiego
JYSK is continuing our global growth, and one of the primary tasks of the IT department is to support the continued expansion. We are going full speed ahead on the implementation of new solutions, enhancements to existing solutions and integration of new countries
To ensure that we will continue to be able to offer the best possible solutions and results for the entire organization, we’re looking for a talented and ambitious IT Operations Specialist
Working from our head office in Gdańsk, you will be part of our IT Client Infrastructure team of six people. The team has the responsibility to maintain and support our IT endpoint devices across the organization. The work is primarily focused at administrating, maintaining and supporting IT equipment in our stores - most notably: Store servers, backoffice desktops, Point of Sale (POS) systems and electronic shelf labels (ESL)
Our store environment mainly consists of 6500 Windows 10 based devices, as well as 3000 servers running Linux-based hypervisors
Other technologies frequently encountered are Nagios, bash, PowerShell, (and other scripting languages), APIs (REST, others), MECM, Active Directory, Group Policies, Microsoft 365, Java and ESL
We consider experience with any of the above as a benefit, but not a prerequisite
We are continuing our global growth, and one of the primary tasks of the IT department is to support the continued expansion. We are going full speed ahead on the implementation of new solutions, enhancements to existing solutions and integration of new countries. To ensure that we will continue to be able to offer the best possible support for the entire organization we are looking for a talented and ambitious Team Leader for our IT 3rd Level Support team
You can work from either our head office in Aarhus, Denmark, Gdańsk, Poland or Handewitt, Germany. You will be part of our IT Operations 3rd Line Support Team of four people located in the three abovementioned locations. The team is helping to support all 27 countries in JYSK, and has the overall responsibility to solve IT tasks not being solved by the 1st and 2nd line support. Work will consist of leading a team of four highly skilled IT professionals located in three countries. Furthermore, on a daily basis you’ll help supporting the team in solving IT tasks, identify larger issues and make sure the quality live up to the expected standards in JYSK. The team is part of the JYSK IT Operations and Security department, and ensuring good cooperation and communication with the several operations teams, is also a big part of the daily work
Most of the hands-on work will take place in a Microsoft Environment. You can expect your daily work will involve working with Windows 10 & 11, Intune, MECM, M365, Active Directory, PowerShell and much more. JYSK has invested in and developed the entire IT landscape, continues to do so, and colleagues can expect an interesting and everchanging workplace, using the newest technologies, always supported by great colleagues
JYSK is continuing our global growth, and one of the primary tasks of the IT department is to support the continued expansion. We are going full speed ahead on the implementation of new solutions, enhancements to existing solutions and integration of new countries
To ensure that we will continue to be able to offer the best possible solutions and results for the entire organization, we’re looking for a talented and ambitious IT Operations Specialist
Working from our head office in Gdańsk, you will be part of our IT Client Infrastructure team of six people. The team has the responsibility to maintain and support our IT endpoint devices across the organization. The work is primarily focused at administrating, maintaining and supporting IT equipment in our stores - most notably: Store servers, backoffice desktops, Point of Sale (POS) systems and electronic shelf labels (ESL)
Our store environment mainly consists of 6500 Windows 10 based devices, as well as 3000 servers running Linux-based hypervisors
Other technologies frequently encountered are Nagios, bash, PowerShell, (and other scripting languages), APIs (REST, others), MECM, Active Directory, Group Policies, Microsoft 365, Java and ESL
We consider experience with any of the above as a benefit, but not a prerequisite
Do you have experience in HR and Retail and want to create results? Do you thrive working in a high tempo and have constant challenges – in districts, stores, the office and in our training programs? Do you have a strong personality with a high degree of independence and execution power? Then you might just be the one we are looking for
HR in JYSK is highly operational and closely connected to our core business, the Retail branch. Each HR Business Partner gets a designated region where the cooperation with our Retail Managers is the cornerstone to success. The massive operational perspective further requires our HR Business Partners to be close to reality, in the stores and districts, and you support your region by being highly present in both guidance and follow-up
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Project Manager (Facility Coordinator)
dolnośląskie
Wygasła: 03.09.2022
pełny etat
umowa o pracę
kierownik / koordynator
Obowiązki:
Czym będziesz się zajmował/a, jeśli do nas dołączysz?
• Koordynacją oraz prowadzeniem od strony technicznej procesu otwarć nowych sklepów oraz przebudów i relokacji sklepów funkcjonujących;
• Współpracą z architektami, projektantami, inspektorami nadzoru, wykonawcami oraz innymi osobami uczestniczącymi w procesie budowlanym, a także z działami wewnątrz firmy (audyt, BHP, handlowy, IT, koncept);
• Koordynacją procedur administracyjnych związanych z projektami budowlanymi (pozwolenia na budowę, użytkowanie, itp.);
• Egzekucją udzielanych gwarancji i rękojmi oraz rozwiązywanie problemów związanych z eksploatacją zrealizowanych projektów;
• Organizacją, koordynacją i nadzorem nad działaniami z zakresu utrzymania technicznego obiektów w sieci rozproszonej
We are continuing our global growth, and one of the primary tasks of the IT department is to support the continued expansion. We are going full speed ahead on the implementation of new solutions, enhancements to existing solutions and integration of new countries. To ensure that we will continue to be able to offer the best possible support for the entire organization we are looking for a talented and ambitious Team Leader for our IT 3rd Level Support team
You can work from either our head office in Aarhus, Denmark, Gdańsk, Poland or Handewitt, Germany. You will be part of our IT Operations 3rd Line Support Team of four people located in the three abovementioned locations. The team is helping to support all 27 countries in JYSK, and has the overall responsibility to solve IT tasks not being solved by the 1st and 2nd line support. Work will consist of leading a team of four highly skilled IT professionals located in three countries. Furthermore, on a daily basis you’ll help supporting the team in solving IT tasks, identify larger issues and make sure the quality live up to the expected standards in JYSK. The team is part of the JYSK IT Operations and Security department, and ensuring good cooperation and communication with the several operations teams, is also a big part of the daily work
Most of the hands-on work will take place in a Microsoft Environment. You can expect your daily work will involve working with Windows 10 & 11, Intune, MECM, M365, Active Directory, PowerShell and much more. JYSK has invested in and developed the entire IT landscape, continues to do so, and colleagues can expect an interesting and everchanging workplace, using the newest technologies, always supported by great colleagues
Asystent ds. marketingu (weryfikacji materiałów reklamowych)
Meteorytowa 13, Osowa, Gdańsk
Wygasła: 15.07.2022
pełny etat
umowa o pracę
asystent
Obowiązki:
Jeśli do nas dołączysz, będziesz odpowiadać za weryfikację (proofreading) materiałów marketingowych dla JYSK w różnych krajach. Twoja praca będzie polegać na sprawdzaniu materiałów reklamowych z założeniami poszczególnych kampanii oraz wytycznymi JYSK. Będziesz dbać o poprawność i wygląd ofert, wszystko przy użyciu dedykowanych temu narzędzi. W Twojej pracy kluczowym będzie dotrzymywanie terminów i umiejętność prowadzenia dialogu z osobami z różnych krajów oraz różnych działów firmy. Choć będziesz częścią międzynarodowego zespołu, a Twoim szefem będzie członek zespołu w Danii, to na co dzień będziesz pracować w biurze w Gdańsku
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Project Manager (Facility Coordinator)
kujawsko-pomorskie
Wygasła: 19.06.2022
pełny etat
umowa o pracę
kierownik / koordynator
Obowiązki:
Czym będziesz się zajmował/a, jeśli do nas dołączysz?
• Koordynacją oraz prowadzeniem od strony technicznej procesu otwarć nowych sklepów oraz przebudów i relokacji sklepów funkcjonujących;
• Współpracą z architektami, projektantami, inspektorami nadzoru, wykonawcami oraz innymi osobami uczestniczącymi w procesie budowlanym, a także z działami wewnątrz firmy (audyt, BHP, handlowy, IT, koncept);
• Koordynacją procedur administracyjnych związanych z projektami budowlanymi (pozwolenia na budowę, użytkowanie, itp.);
• Egzekucją udzielanych gwarancji i rękojmi oraz rozwiązywanie problemów związanych z eksploatacją zrealizowanych projektów;
• Organizacją, koordynacją i nadzorem nad działaniami z zakresu utrzymania technicznego obiektów w sieci rozproszonej
Jako jeden z dwóch Team Lederów, będziesz m.in. odpowiedzialny/a za zespół. Twoim zadaniem będzie zapewnienie dobrej atmosfery w zespole i osiąganie celów. To Ty będziesz szkolić, motywować i rozwijać swoich pracowników. Wszystko po to, aby nasi klienci, byli zadowoleni z obsługi
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Transport and Administration Manager
Duńska 22, Radomsko
Wygasła: 26.05.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
menedżer
Obowiązki:
Zarządzanie i rozwój zespołów transportu, operacji celnych, planowania, logistycznej obsługi sklepów i administracji
Rozwijanie i budowanie bliskich relacji manager - coach z podległymi pracownikami, w celu zapewnienia im silnego wsparcia i motywacji w doskonaleniu ich umiejętności
Nadzór i odpowiedzialność za procedury celne
Negocjowanie kontraktów transportowych (wysyłka: do sklepów oraz e-commerce; przyjęcie: transport intermodalny oraz drogowy)
Budowanie dobrych relacji z działami retail w poszczególnych krajach
Do you have experience in HR and Retail and want to create results? Do you thrive working in a high tempo and have constant challenges – in districts, stores, the office and in our training programs? Do you have a strong personality with a high degree of independence and execution power? Then you might just be the one we are looking for
HR in JYSK is highly operational and closely connected to our core business, the Retail branch. Each HR Business Partner gets a designated region where the cooperation with our Retail Managers is the cornerstone to success. The massive operational perspective further requires our HR Business Partners to be close to reality, in the stores and districts, and you support your region by being highly present in both guidance and follow-up
Czym będziesz się zajmował/a, jeśli do nas dołączysz?
• Koordynacją oraz prowadzeniem od strony technicznej procesu otwarć nowych sklepów oraz przebudów i relokacji sklepów funkcjonujących;
• Współpracą z architektami, projektantami, inspektorami nadzoru, wykonawcami oraz innymi osobami uczestniczącymi w procesie budowlanym, a także z działami wewnątrz firmy (audyt, BHP, handlowy, IT, koncept);
• Prowadzeniem procedur administracyjnych związanych z projektami budowlanymi (pozwolenia na budowę, użytkowanie, itp.);
• Egzekucją udzielanych gwarancji i rękojmi oraz rozwiązywanie problemów związanych z eksploatacją zrealizowanych projektów;
• Organizacją, koordynacją i nadzorem nad działaniami z zakresu utrzymania technicznego obiektów w sieci rozproszonej
Zarządzanie i rozwój zespołu operacji magazynowych, liczącego ponad 400 pracowników
Rozwijanie i budowanie bliskich relacji manager-coach z podległymi kierownikami, w celu zapewnienia im silnego wsparcia i motywacji w doskonaleniu ich umiejętności
Planowanie pracy magazynu zaopatrującego w towary klientów e-commerce i ponad 600 sklepów w Polsce i za granicą
Ciągłe doskonalenie operacji magazynowych i standardów obsługi
Zarządzanie budżetem OPEX – LABEX
Optymalizacja procesów logistycznych, przepływu towarów i stanów magazynowych
Proponowanie i przedstawianie Zarządowi innowacyjnych rozwiązań dla operacji, programów zapobiegania stratom i poprawy jakości procesów wewnętrznych
Do you have experience in HR and Retail and want to create results? Do you thrive working in a high tempo and have constant challenges – in districts, stores, the office and in our training programs? Do you have a strong personality with a high degree of independence and execution power? Then you might just be the one we are looking for
HR in JYSK is highly operational and closely connected to our core business, the Retail branch. Each HR Business Partner gets a designated region where the cooperation with our Retail Managers is the cornerstone to success. The massive operational perspective further requires our HR Business Partners to be close to reality, in the stores and districts, and you support your region by being highly present in both guidance and follow-up
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Sprzedawca/magazynier
Racibórz
Wygasła: 24.03.2022
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
Obsługa klienta
wykładanie towaru
od 3 400 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Sprzedawca
Racibórz
Wygasła: 24.03.2022
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
Obsługa klienta
wykładanie towaru
od 2 550 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Team Leader do Centrum Obsługi Klienta – E-commerce
Częstochowa
Wygasła: 23.03.2022
pełny etat
umowa o pracę
kierownik / koordynator
Obowiązki:
Miejsce pracy: Radomsko
Jako jeden z dwóch Team Lederów, będziesz m.in. odpowiedzialny/a za zespół. Twoim zadaniem będzie zapewnienie dobrej atmosfery w zespole i osiąganie celów. To Ty będziesz szkolić, motywować i rozwijać swoich pracowników. Wszystko po to, aby nasi klienci, byli zadowoleni z obsługi
Are you looking for an opportunity to extend your project management skills by being a part of a team that implements IT infrastructure, execute projects and drives the IT development in distribution centres around Europe?
As a Project Manager in our Logistics IT Infrastructure team, you will be participating in IT infrastructure projects in our 10 international distribution centres; be part of optimising our infrastructure to ensure an efficient operation. The distribution centres deliver goods to more than 3000 stores in 27 countries in Europe
As a Project Manager you will be executing infrastructure projects, planning IT purchasing for projects, coordinating project-resources and update milestone plans
You will be part of executing improvements in our IT logistics infrastructure, as well as training local IT people. Documenting new and changed business processes is a natural part of the job, as well as providing IT infrastructure overview & input for contracts and tender material. Further you will be analysing and solving problems concerning servers and LAN and help with supporting to local IT people in all 10 distributions centres
You will be located at our distribution centre in Radomsko (Poland). Travel activity will be between 40-80 days per year
Team Leader do Centrum Obsługi Klienta – E-commerce
Częstochowa
Wygasła: 20.02.2022
pełny etat
umowa o pracę
kierownik / koordynator
Obowiązki:
Miejsce pracy: Radomsko
Jako jeden z dwóch Team Lederów, będziesz m.in. odpowiedzialny/a za zespół. Twoim zadaniem będzie zapewnienie dobrej atmosfery w zespole i osiąganie celów. To Ty będziesz szkolić, motywować i rozwijać swoich pracowników. Wszystko po to, aby nasi klienci, byli zadowoleni z obsługi
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
.Net Developer
Duńska 22, Radomsko
Wygasła: 17.02.2022
full-time
umowa o pracę
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
Development and maintenance of the international TMS system used in JYSK Distribution Centers for transport management
Creation, development and maintenance of desktop/web applications to facilitate the work in other departments of the distribution center
Developing solutions from idea to implementation in production
Additionally creating/developing and maintaining reporting applications BIRT and QlikView
Do you have experience in HR and Retail and want to create results? Do you thrive working in a high tempo and have constant challenges – in districts, stores, the office and in our training programs? Do you have a strong personality with a high degree of independence and execution power? Then you might just be the one we are looking for
HR in JYSK is highly operational and closely connected to our core business, the Retail branch. Each HR Business Partner gets a designated region where the cooperation with our Retail Managers is the cornerstone to success. The massive operational perspective further requires our HR Business Partners to be close to reality, in the stores and districts, and you support your region by being highly present in both guidance and follow-up