Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
umowa o pracę / zlecenie / o staż/praktykę / kontrakt B2B
specjalista (mid)
5 000 zł
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Pracownik IT
Olkusz
Wygasła: 02.05.2022
pełny etat
umowa o pracę / zlecenie / o staż/praktykę / kontrakt B2B
specjalista junior / mid / senior
5 000 zł
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Spedytor / Handlowiec z językiem niemieckim
Olkusz
Wygasła: 02.05.2022
pełny etat
umowa o pracę / zlecenie / o staż/praktykę / kontrakt B2B
specjalista (mid)
5 000 zł
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Specjalista ds. Windykacji
Olkusz
Wygasła: 10.03.2022
pełny etat
kontrakt B2B
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Specjalista ds. IT
Olkusz
Wygasła: 01.04.2022
pełny etat
umowa o pracę
umowa zlecenie
kontrakt B2B
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
• Znajomość klienckich systemów operacyjnych z rodziny Windows oraz sprzętu komputerowego dla użytkowników końcowych (komputery, drukarki, urządzenia peryferyjne) w zakresie:
- instalacja i konfiguracja systemu,
- konfiguracja kont użytkowników,
- instalacja i konfiguracja oprogramowania użytkowego,
- instalacja i konfiguracja urządzeń peryferyjnych,
- diagnozowanie problemów
- Windows Server tym zagadnienia związane z instalacją i konfiguracją, wirtualizacją, backup
• Dbanie o infrastrukturę sieciową oraz jej modernizacja
• znajomość technologii sieci bezprzewodowych 802.11b/g/n Ubiquiti / Mikrotik
• Utrzymanie i monitorowanie ciągłości pracy systemów operacyjnych
• Montaż i konfiguracja monitoringu IP oraz alarmów
• Zarządzanie bazami danych SQL
• Obsługa procesu reklamacyjnego oraz serwisowego sprzętu IT
• Instalacja, konfiguracja oraz zarządzanie sprzętem IT
• Aktualizowanie dokumentacji
• Zarzadzanie procesami aktualizacji modernizacja oraz wdrażanie aplikacji
1. Sprawdzenie czy firma istnieje i od kiedy funkcjonuje na rynku;
• w Krajowym Rejestrze Sądowym
• w Ewidencja Działalności Gospodarczej
• na stronie Komisji Europejskiej
2. Sprawdzanie kondycji finansowej kontrahenta;
• w Krajowym Rejestrze Długów
• w Wywiadowni Gospodarczej – analiza finansowa raportu, bilansu oraz rocznych sprawozdań firmy
• Kontrola opinii na giełdzie transportowej Trans
• Kontrola jakości firmy na giełdzie transportowej TimoCom
• Kontrola powiązań własnościowych firmy na stronach komercyjnych (np. mojepanstwo.pl)
3. Wydawanie zgody na współpracę z kontrahentem lub jej brak
4. Bieżąca kontrola kondycji finansowej stałych kontrahentów
5. Stała lub czasowa blokada problemowych kontrahentów
II. WINDYKACJA NALEŻNOŚCI
1. Bezpośrednie nawiązywanie kontaktu z dłużnikiem
2. Wyjaśnianie przyczyn opóźnień w zakresie płatności
3. Negocjowanie warunków spłaty zadłużenia
4. Przygotowywanie wezwań do zapłaty
5. Monitorowanie spłaty należności
6. Zgłaszanie przeterminowanych należności do windykacji TransInkasso
7. Wystawianie not księgowych z tytułu kosztów windykacyjnych
8. Przygotowywanie pełnej dokumentacji i przekazywanie spraw na drogę postępowania sądowego – stała współpraca z Kancelarią Adwokacką
9. Przekazywanie spraw na drogę postępowania egzekucyjnego – stała współpraca z Kancelarią Komorniczą
10. Zgłaszanie wierzytelności do sądów rejonowych- współpraca w tym zakresie z odpowiednim sędzią-komisarzem
11. Prowadzenie korespondencji wyjaśniającej
12. Prowadzenie ewidencji spraw sądowych, komorniczych
III. ROZPATRYWANIE REKLAMACJI
1. Prowadzenie procesu reklamacji w sposób szybki oraz zgodny z procedurami obowiązującymi w transporcie w oparciu o zawarte umowy, Konwencję CMR oraz prawo przewozowe
2. Prowadzenie korespondencji wyjaśniającej oraz generowanie odpowiedzi
3. W przypadku negatywnie rozpatrzonej reklamacji kontrolować czy należność za usługę transportową została uregulowana terminowo i bez potrąceń
4. Prowadzenie ewidencji reklamacji
IV. WSTRZYNANIE REKLAMACJI
1. wobec zleceniodawcy;
• Weryfikacja zasadności reklamacji zgłoszonej przez spedytora
• Wyliczenie finansowej wartości szkody zgodnie z obowiązującym wzorem biegłych sądowych
• Dokumentacja szkody
• Wystawianie not obciążeniowych z tytułu anulacji zlecenia lub nie dotrzymania jego warunków
• Prowadzenie korespondencji reklamacyjno-wyjaśniającej
• Monitorowanie wpłat z tytułu not obciążeniowych
2. wobec przewoźnika;
• Wystawianie not obciążeniowych z tytułu opóźnień w transporcie lub niedotrzymania OWUP przez przewoźnika
• Przenoszenie obciążeń od zleceniodawcy za nieprawidłowo wykonaną usługę na przewoźnika lub wstrzymanie płatności do czasu wyjaśnienia sprawy
• Kompensata należności noty z wierzytelnością przewoźnika za wykonaną usługę (oświadczenie o potrąceniu)lub monitorowanie wpłaty tej należności
3. Prowadzenie ewidencji reklamacji
V. REDAGOWANIE ODPOWIEDZI DO KOMORNIKÓW W SPRAWIE ZAJĘĆ WIERZYTALNOŚCI