Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Koordynacja procesu fakturowania, w tym: wystawianie faktur i korekt w systemie SAP, ich ujęcie księgowe oraz archiwizacja
Windykacja należności
Ewidencja księgowa faktur zakupu (zakupy krajowe i zagraniczne)
Zapłata zobowiązań spółki – wprowadzanie przelewów do systemu bankowego
Współpraca z organami administracji publicznej, urzędami, instytucjami – występowanie o zaświadczenia o niezaleganiu, certyfikaty rezydencji podatkowej
Organizacja podróży służbowych, rozliczanie delegacji
Planowanie, realizacja zamówień i zakupów związanych z prowadzeniem biura zgodnie z budżetem, merytoryczne potwierdzanie faktur związanych z zakupami biurowymi (czynsz, media, telefony, paliwo, zakupy wyposażenia biura itp.)
Kontakt z kontrahentami, pośrednikami, dostawcami, przygotowywanie zapytań ofertowych
Nadzór nad prawidłowością obiegu dokumentów, korespondencji i informacji w spółce, w tym zarządzanie przepływem korespondencji przychodzącej i wychodzącej, prowadzenie rejestrów korespondencji i dokumentów korporacyjnych oraz archiwizacja dokumentacji korporacyjnej spółki
Przygotowanie dokumentów zewnętrznych i wewnętrznych (pisma, wnioski, projekty uchwał, inna dokumentacja)
Ścisła współpraca z Zarządem i innymi działami w organizacji (w szczególności dział HR, dział sprzedaży)
Bieżąca obsługa spotkań biznesowych
Opracowanie raportów, analiz i zestawień zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem
Koordynacja procesu fakturowania, w tym: wystawianie faktur i korekt w systemie SAP, ich ujęcie księgowe oraz archiwizacja
Windykacja należności
Ewidencja księgowa faktur zakupu (zakupy krajowe i zagraniczne)
Zapłata zobowiązań spółki – wprowadzanie przelewów do systemu bankowego
Współpraca z organami administracji publicznej, urzędami, instytucjami – występowanie o zaświadczenia o niezaleganiu, certyfikaty rezydencji podatkowej
Organizacja podróży służbowych, rozliczanie delegacji
Planowanie, realizacja zamówień i zakupów związanych z prowadzeniem biura zgodnie z budżetem, merytoryczne potwierdzanie faktur związanych z zakupami biurowymi (czynsz, media, telefony, paliwo, zakupy wyposażenia biura itp.)
Kontakt z kontrahentami, pośrednikami, dostawcami, przygotowywanie zapytań ofertowych
Nadzór nad prawidłowością obiegu dokumentów, korespondencji i informacji w spółce, w tym zarządzanie przepływem korespondencji przychodzącej i wychodzącej, prowadzenie rejestrów korespondencji i dokumentów korporacyjnych oraz archiwizacja dokumentacji korporacyjnej spółki
Przygotowanie dokumentów zewnętrznych i wewnętrznych (pisma, wnioski, projekty uchwał, inna dokumentacja)
Ścisła współpraca z Zarządem i innymi działami w organizacji (w szczególności dział HR, dział sprzedaży)
Bieżąca obsługa spotkań biznesowych
Opracowanie raportów, analiz i zestawień zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem
Starszy Specjalista / Starsza Specjalistka ds. Kadr i Płac
Dworcowa 2, Katowice
Wygasła: 14.01.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
kompleksowe prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej pracowników etatowych oraz zleceniobiorców, w tym sporządzanie dokumentów związanych z zatrudnianiem oraz rozwiązywaniem umów z pracownikami oraz zleceniobiorcami,
naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie list płac zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,
bieżący nadzór nad czasem pracy i absencjami oraz sporządzanie ewidencji czasu pracy,
nadzór nad ważnością badań lekarskich, szkoleń BHP i innych dokumentów wymaganych przepisami,
dokonywanie rozliczeń i sporządzanie deklaracji w zakresie ZUS, US, GUS, PFRON,
obsługa pracowników i zleceniobiorców w zakresie PPK,
wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach oraz innych dokumentów wg bieżących potrzeb pracowników i zleceniobiorców,
Specjalista / Specjalistka ds. administracyjno-finansowych
Katowice
Wygasła: 06.12.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Koordynacja procesu fakturowania, w tym: wystawianie faktur i korekt w systemie SAP, ich ujęcie księgowe oraz archiwizacja
Windykacja należności
Ewidencja księgowa faktur zakupu (zakupy krajowe i zagraniczne)
Zapłata zobowiązań spółki – wprowadzanie przelewów do systemu bankowego
Współpraca z organami administracji publicznej, urzędami, instytucjami – występowanie o zaświadczenia o niezaleganiu, certyfikaty rezydencji podatkowej
Organizacja podróży służbowych, rozliczanie delegacji
Planowanie, realizacja zamówień i zakupów związanych z prowadzeniem biura zgodnie z budżetem, merytoryczne potwierdzanie faktur związanych z zakupami biurowymi (czynsz, media, telefony, paliwo, zakupy wyposażenia biura itp.)
Kontakt z kontrahentami, pośrednikami, dostawcami, przygotowywanie zapytań ofertowych
Nadzór nad prawidłowością obiegu dokumentów, korespondencji i informacji w spółce, w tym zarządzanie przepływem korespondencji przychodzącej i wychodzącej, prowadzenie rejestrów korespondencji i dokumentów korporacyjnych oraz archiwizacja dokumentacji korporacyjnej spółki,
Przygotowanie dokumentów zewnętrznych i wewnętrznych (pisma, wnioski, projekty uchwał, inna dokumentacja)
Ścisła współpraca z Zarządem i innymi działami w organizacji (w szczególności dział HR, dział sprzedaży)
Bieżąca obsługa spotkań biznesowych
Opracowanie raportów, analiz i zestawień zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem
Coordinate with hiring managers to identify recruitment needs
Maintain effective relationships with industry associations, external recruiting agencies, and vendors
Create a smooth and respectful candidate experience
Maintain a talent community and stay in active contact with pipelined candidates and collaboration partners
Support Business Leaders in all areas of the talent acquisition process: preparation of postings, sourcing/screening/interviewing, and reference checks
Support strategic HR and Talent Acquisition projects
Think outside the box and be creative to always find new channels and sources
Starszy Specjalista / Starsza Specjalistka ds. Kadr i Płac
Dworcowa 2, Katowice
Wygasła: 12.11.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
kompleksowe prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej pracowników etatowych oraz zleceniobiorców, w tym sporządzanie dokumentów związanych z zatrudnianiem oraz rozwiązywaniem umów z pracownikami oraz zleceniobiorcami,
naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie list płac zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,
bieżący nadzór nad czasem pracy i absencjami oraz sporządzanie ewidencji czasu pracy,
nadzór nad ważnością badań lekarskich, szkoleń BHP i innych dokumentów wymaganych przepisami,
dokonywanie rozliczeń i sporządzanie deklaracji w zakresie ZUS, US, GUS, PFRON,
obsługa pracowników i zleceniobiorców w zakresie PPK,
wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach oraz innych dokumentów wg bieżących potrzeb pracowników i zleceniobiorców,
Obsługa faktur sprzedaży – koordynacja procesu fakturowania, wystawianie faktur i korekt w systemie SAP, archiwizacja
Koordynacja windykacji należności
Ewidencja księgowa faktur zakupu (zakupy krajowe i zagraniczne)
Realizacja zapłat zobowiązań spółki – wprowadzanie przelewów do systemu bankowego
Planowanie i realizacja zamówień i zakupów związanych z prowadzeniem biura zgodnie z budżetem
Merytoryczne potwierdzanie faktur związanych z zakupami biurowymi (czynsz, media, telefony, paliwo, zakupy wyposażenia biura itp.)
Kontakt z kontrahentami, pośrednikami, dostawcami
Przygotowywanie zapytań ofertowych
Opracowanie raportów, analiz i zestawień zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem
Archiwizacja dokumentów korporacyjnych, prowadzenie rejestrów,
Współpraca z organami administracji publicznej, urzędami, instytucjami – występowanie o zaświadczenia o niezaleganiu, certyfikaty rezydencji podatkowej
Ewidencja i nadzór nad prawidłowością obiegu dokumentów, korespondencji i informacji w firmie, zarządzanie przepływem korespondencji przychodzącej i wychodzącej
Przygotowanie dokumentów zewnętrznych i wewnętrznych (pisma, wnioski, projekty uchwał, inna dokumentacja)
Organizacja podróży służbowych
Ścisła współpraca z Zarządem, działem księgowości i innymi działami w organizacji
Actively and professionally manage the entire sales cycle, from lead generation and lead management to prospecting, arranging meetings, developing proposals and presentations, negotiating and closing deals
Advise potential customers on products and services
Create offers, presentations, contracts and other documentation to support the sales process
Develop creative, engaging, and converting social media strategies
Deliver social media content in cooperation with SEO Manager and Online Content Manager
Manage the day-to-day handling of all social media channels including LinkedIn, Facebook, Twitter, Instagram, YouTube, Tik-Tok & WeChat (big advantage)
Monitor, track, analyze and report on performance on social media platforms using tools such as Google Analytics and Facebook insights and seek new opportunities
Develop new social media campaigns, monitor and optimize existing campaigns to ensure they align with STATSCORE business objectives
Understand the needs of KDM's from relative industries to ensure optimal performance
Recommend improvements to increase performance
Ensure consistent messaging across all mediums and align with relevant stakeholders
Develop creative, engaging, and converting social media strategies
Deliver social media content in cooperation with SEO Manager and Online Content Manager
Manage the day-to-day handling of all social media channels including LinkedIn, Facebook, Twitter, Instagram, YouTube, Tik-Tok & WeChat (big advantage)
Monitor, track, analyze and report on performance on social media platforms using tools such as Google Analytics and Facebook insights and seek new opportunities
Develop new social media campaigns, monitor and optimize existing campaigns to ensure they align with STATSCORE business objectives
Understand the needs of KDM's from relative industries to ensure optimal performance
Recommend improvements to increase performance
Ensure consistent messaging across all mediums and align with relevant stakeholders
Develop creative, engaging, and converting social media strategies
Deliver social media content in cooperation with SEO Manager and Online Content Manager
Manage the day-to-day handling of all social media channels including LinkedIn, Facebook, Twitter, Instagram, YouTube, Tik-Tok & WeChat (big advantage)
Monitor, track, analyze and report on performance on social media platforms using tools such as Google Analytics and Facebook insights and seek new opportunities
Develop new social media campaigns, monitor and optimize existing campaigns to ensure they align with STATSCORE business objectives
Understand the needs of KDM's from relative industries to ensure optimal performance
Recommend improvements to increase performance
Ensure consistent messaging across all mediums and align with relevant stakeholders
Develop creative, engaging, and converting social media strategies
Deliver social media content in cooperation with SEO Manager and Online Content Manager
Manage the day-to-day handling of all social media channels including LinkedIn, Facebook, Twitter, Instagram, YouTube, Tik-Tok & WeChat (big advantage)
Monitor, track, analyze and report on performance on social media platforms using tools such as Google Analytics and Facebook insights and seek new opportunities
Develop new social media campaigns, monitor and optimize existing campaigns to ensure they align with STATSCORE business objectives
Understand the needs of KDM's from relative industries to ensure optimal performance
Recommend improvements to increase performance
Ensure consistent messaging across all mediums and align with relevant stakeholders
Młodszy Specjalista ds. Kadr i Płac z językiem angielskim
Chorzowska 152, Katowice
Wygasła: 11.02.2021
pełny etat
umowa o pracę
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
prowadzenie akt osobowych, przygotowywanie dokumentów związanych z zatrudnieniem, umów oraz aneksów, kontrola terminów badań okresowych
obliczanie wynagrodzeń pracowników, sporządzanie listy płac, rozliczanie umów cywilno-prawnych, kontrola czasu pracy
rozliczanie czasu pracy, urlopów wypoczynkowych, zwolnień lekarskich i innych
przygotowywanie miesięcznych deklaracji i raportów ZUS, PIT, PFRON, GUS, PPK
sporządzanie dokumentacji ZUS
obsługa bieżących zapytań pracowników oraz zleceniobiorców (zmiany danych, zmiana oświadczeń, wystawianie zaświadczeń, przyjmowanie wniosków i deklaracji)
przygotowywanie danych dotyczących wynagrodzenia niezbędnych do sprawozdań finansowych