Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (215)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 215 )
Junior Financial Analyst
Wrocław
Wygasła: 05.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
praca hybrydowa
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
bieżąca kontrola nad pracą zewnętrznego dostawcy usług księgowych (zgodność, kompletność, koszty itp.)
wsparcie realizowanych w Spółce procesów powiązanych z księgowością i podatkami
prowadzenie rejestru zapytań podatkowych (np. podatek u źródła, nowe indeksy sprzedażowe, CIT, VAT itp.), i innych repozytoriów informacji istotnej dla podatków (np. certyfikaty rezydencji);
wsparcie wewnętrznych procedur przeglądu danych istotnych dla rozliczeń podatkowych;
wsparcie procesu rozliczeń wydatków pracowniczych
tworzenie lub aktualizacja procedur wewnętrznych procedur Obszaru FICO (np. akceptacja i dekretacja kosztów, zlecanie przelewów, itp.)
realizacja lub wsparcie funkcji SAP Global Key User dla Obszaru FI
wsparcie w zarządzaniu Polityką Rachunkowości
wsparcie bieżących procesów operacyjnych Obszaru FI & CO
• generowanie zestawień transakcji i innych raportów ze starego systemu SAP do Excel;
• weryfikacja poprawności tych zestawień i raportów, ocena ich zawartości, oraz dostosowywanie formatów zestawień i raportów ze starego systemu do importu do nowego systemu S4H;
• możliwość wsparcia innych prac wdrożeniowych w obszarach FI, CO, SD, MM
Możliwość wsparcia innych zadań w obszarze Finansów i Controllingu (FI/CO)
• proces przygotowania budżetu 2024 – budowa, rozbudowa modyfikacja plików prognostycznych, optymalizacja przepływu danych między różnymi plikami prognostycznymi;
• procesy zamykania miesiąca i raportowania wyników Spółki;
• inne procesy raportowania realizowane w obszarze Finansów i Controllingu
Wprowadzanie w systemie SAP na wniosek klienta, danych podstawowych dotyczących: dostawców, odbiorców (klientów), indeksów (materiałowych i usługowych), zmiany cen produktów, adresów dostaw, faktur elektronicznych, faktur ustrukturyzowanych
Współpraca z zespołem danych podstawowych
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Młodszy specjalista ds. rozliczeń
Wrocław
Wygasła: 17.09.2023
pełny etat
umowa na zastępstwo
praca zdalna
praca hybrydowa
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
Rozliczanie usług
Wystawianie faktur przychodowych
Przyjmowanie i rozpatrywanie reklamacji dot. wystawionych faktur
Rozliczanie faktur kosztowych (w tym m.in.: weryfikacja poprawności, dekretacja, rezerwy)
Udział w tworzeniu procedur związanych z obszarem rozliczeń
Zakładanie środków trwałych w budowie, kontrola środków trwałych w budowie, zamykanie środków trwałych - (dokumenty OT)
Prowadzenie spraw związanych z zarządzeniem majątkiem trwałym - obiegiem dokumentów środków trwałych: OT, LT, MT, informacja o lokalizacji przypisanej do ŚT
Udział w inwentaryzacji
Koordynowanie zadań związanych z flotą samochodową
Koordynowanie najmów pomieszczeń
Rozliczanie faktur związanych z wsparcie działań administracyjnych
Udział w tworzeniu procedur związanych z obszarem rozliczeń oraz majątkiem trwałym
Koordynacja technicznych/technologicznych projektów (w rozumieniu: rozwój oprogramowania, integracja systemów, podniesienie wersji systemu SAP, transformacja systemu, transformacja migrowanych danych, konwersja systemu, migracja danych, etc.) od fazy wyceny, poprzez realizację aż do zamknięcia projektu
Koordynacja prac rozwojowych produktów własnych SIC
Zarządzanie realizacją projektów technicznych pod kątem finansowym
Zarządzanie realizacją projektów i zadań pod kątem przydzielonych zasobów i harmonogramu
Koordynacja prac z innymi działami firmy w celu zapewnienia ciągłości biznesowej procesu i wytwarzania produktów
Nadzorowanie i zarządzanie budżetem prowadzonych projektów
Planowanie i przygotowywanie harmonogramu projektów
Dbałość o satysfakcję Klienta poprzez zapewnienie wymaganego czasu realizacji, jakości usług, odpowiedniego poziomu kosztów wykonania projektów i zgodności z umową
Aktywne utrzymanie relacji z Klientem oraz identyfikacja i proponowanie nowych rozwiązań w ramach współpracy i realizowanych projektów
Wsparcie sprzedaży, udział w przygotowaniu ofert, koordynacja wycen realizacji prac wdrożeniowych w danym obszarze w oparciu o zapytania ofertowe
Zapewnienie bieżącej organizacji Biura Zarządu w szczególności kompleksowe wsparcie Zarządu i współpracowników z innych działów
Obsługa korespondencji wychodzącej i przychodzącej
Czynności administracyjnych związanych z sekretariatem
Odpowiedzialność z rejestrację i archiwizację dokumentów oraz wszelkie działania związane z ich obiegiem
Obsługa operacyjna Zarządu (delegacje, rozliczenia wydatków pracowniczych, dokonywanie rezerwacji)
Obsługa gości i Klientów w Biurze
Wsparcie w organizacji posiedzeń organów Spółki (Zarząd, Zgromadzenia Wspólników), w tym m.in. sporządzanie projektów uchwał Zarządu, planowanie i przygotowywanie formalnych posiedzeń, sporządzanie protokołów z posiedzeń, zapewnienie kompletności dokumentacji
Obsługa zamówień na potrzeby biura
Profesjonalne reprezentowanie Sekretariatu Zarządu i dbanie o pozytywny wizerunek Firmy
Koordynacja projektów od fazy wyceny, poprzez realizację aż do zamknięcia projektu
Zarządzanie realizacją projektów pod kątem finansowym
Zarządzanie realizacją projektów pod kątem przydzielonych zasobów i harmonogramu
Komunikacja z innymi wydziałami firmy w celu zapewnienia ciągłości biznesowej procesu
Nadzorowanie budżetu prowadzonych projektów
Planowanie i przygotowywanie harmonogramu projektów
Dbałość o satysfakcję klienta poprzez zapewnienie dobrego czasu realizacji, jakości usług, odpowiedniego poziomu kosztów wykonania projektów i zgodności z umową
Zapewnienie bieżącej organizacji Biura Zarządu w szczególności kompleksowe wsparcie Zarządu i współpracowników z innych działów
Obsługa korespondencji wychodzącej i przychodzącej
Czynności administracyjnych związanych z sekretariatem
Odpowiedzialność z rejestrację i archiwizację dokumentów oraz wszelkie działania związane z ich obiegiem
Obsługa operacyjna Zarządu (delegacje, rozliczenia wydatków pracowniczych, dokonywanie rezerwacji)
Obsługa gości i Klientów w Biurze
Wsparcie w organizacji posiedzeń organów Spółki (Zarząd, Zgromadzenia Wspólników), w tym m.in. sporządzanie projektów uchwał Zarządu, planowanie i przygotowywanie formalnych posiedzeń, sporządzanie protokołów z posiedzeń, zapewnienie kompletności dokumentacji
Obsługa zamówień na potrzeby biura
Profesjonalne reprezentowanie Sekretariatu Zarządu i dbanie o pozytywny wizerunek Firmy
Nadzór nad prawidłowym działaniem systemów SAP, systemów AIX/SUSE oraz innych komponentów związanych z systemami SAP, zapobieganie awariom tych systemów a w razie ich wystąpienia sprawne ich usuwanie
Rozwijanie i udoskonalanie systemów SAP, a w szczególności współpraca z jednostkami organizacyjnymi GK Impel oraz użytkownikami mającą na celu dostosowywanie systemów do ich wymagań
Administrowanie macierzami dyskowymi dla systemów SAP
Administracja bazami danych na poziomie systemów AIX/SUSE oraz SAP
Administracja backupem systemów AIX/SUSE oraz SAP
Administracja systemem transportowym w systemach SAP
Bieżące monitorowanie oraz strojenie systemów AIX/SUSE, systemów SAP oraz baz danych
Koordynacja projektów od fazy wyceny, poprzez realizację aż do zamknięcia projektu
Zarządzanie realizacją projektów pod kątem finansowym
Zarządzanie realizacją projektów pod kątem przydzielonych zasobów i harmonogramu
Komunikacja z innymi wydziałami firmy w celu zapewnienia ciągłości biznesowej procesu
Nadzorowanie budżetu prowadzonych projektów
Planowanie i przygotowywanie harmonogramu projektów
Dbałość o satysfakcję klienta poprzez zapewnienie dobrego czasu realizacji, jakości usług, odpowiedniego poziomu kosztów wykonania projektów i zgodności z umową
Nadzór nad prawidłowym działaniem systemów SAP, systemów AIX/SUSE oraz innych komponentów związanych z systemami SAP, zapobieganie awariom tych systemów a w razie ich wystąpienia sprawne ich usuwanie
Rozwijanie i udoskonalanie systemów SAP, a w szczególności współpraca z jednostkami organizacyjnymi GK Impel oraz użytkownikami mającą na celu dostosowywanie systemów do ich wymagań
Administrowanie macierzami dyskowymi dla systemów SAP
Administracja bazami danych na poziomie systemów AIX/SUSE oraz SAP
Administracja backupem systemów AIX/SUSE oraz SAP
Administracja systemem transportowym w systemach SAP
Bieżące monitorowanie oraz strojenie systemów AIX/SUSE, systemów SAP oraz baz danych
Realizacja zadań w roli konsultanta / konsultanta wiodącego w realizowanych projektach wdrożeniowych w obszarze SAP CO-PS (z uwzględnieniem controllingu produkcji)
Koordynacja zadań przypisanego zespołu projektowego
Wsparcie procesów sprzedażowych
Udział w projektach wewnętrznych (projektowanie i implementacja rozwiązań własnych w technologii SAP)
Zakładanie środków trwałych w budowie, kontrola środków trwałych w budowie zamykanie środków trwałych - (dokumenty OT)
Prowadzenie spraw związanych z zarządzeniem majątkiem trwałym - obiegiem dokumentów środków trwałych: OT, LT, MT, informacja o lokalizacji przypisanej do ŚT
Udział w inwentaryzacji
Koordynowanie zadań związanych z flotą samochodową
Koordynowanie najmów pomieszczeń
Rozliczanie faktur związanych z
Wsparcie działań administracyjnych
Udział w tworzeniu procedur związanych z obszarem rozliczeń oraz majątkiem trwałym