Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Realizacja polityki wynagrodzeń i świadczeń płacowych dla pracowników i najwyższej kadry zarządzania Grupy kapitałowej, zgodnie z przepisami
Budowanie i optymalizacja polityki wynagrodzeń i świadczeń płacowych w spółkach grupy w Polsce
Przygotowywanie analiz we współpracy z zespołem analiz HR, wyciąganie wniosków i przygotowywanie rekomendacji w zakresie zmian do polityki wynagrodzeń
Przygotowywanie i aktualizacja wskaźników do polityki wynagrodzeń i świadczeń płacowych
Przygotowanie i wdrażanie niezbędnych polityk, procedur w swoim zakresie odpowiedzialności oraz wsparcie działań Comp&Ben w zakresie polityki wynagradzania
Realizacja grupowej polityki mobilności i obsługi ekspatów i outpatów w zakresie wynagrodzeń i świadczeń płacowych, zgodnie z przepisami podatkowymi i prawa pracy
Monitoring i nadzór ładu stanowiskowego, projektowanie słownika stanowisk dla Grupy
Przygotowywanie prezentacji, dodatkowych zestawień na potrzeby zarządu i akcjonariuszy
Realizacja procesu wyceny stanowisk w oparciu o przyjętą metodykę w Grupie, odpowiada za spójność wyceny stanowisk w oparciu o struktury Grupy
Realizacja projektów w swoim obszarze merytorycznym
Zapewnienie najwyższej jakości świadczonych usług i ciągłe podnoszenie konkurencyjności projektu w odpowiedzi na aktualne potrzeby klienta i rynku;
Monitorowanie wskaźników efektywności, wyników operacyjnych, analizowanie danych ;
Rozwijanie projektu poprzez bliską i partnerską współpracę z anglojęzycznym klientem;
Koordynowanie inicjatyw ciągłego doskonalenia w bliskiej współpracy z działem Continuous Improvement;
Ciągła praca z zespołem w celu podwyższania jakości operacyjnej;
Zarządzanie poszczególnymi obszarami z najwyższym poszanowaniem wartości i koncentracji na komunikacji;
Rozwijanie, motywowanie zespołu, dbałość o wdrażanie najlepszych praktyk zarządzania;
Zarządzanie ryzykiem: identyfikowanie potencjalnych zagrożeń, opracowywanie strategii zarządzania ryzykiem oraz podejmowanie działań zapobiegawczych i korekcyjnych;
Współokreślanie i wdrażanie celów strategicznych i operacyjnych w bliskiej współpracy z dyrektorem oddziału;
Tworzenie planów krótko i długoterminowych we współpracy ze wszystkimi działami operacyjnymi i wspierającymi;
Driving and encouraging daily control and monitoring within all accounting-relevant processes
Maintaining General Ledger and ensuring General Ledger (G/L) reconciliations are implemented and executed and policies are strictly followed
Ensuring that Accounts Payable and Accounts Receivable functions are effectively managed
Supporting and consulting with operational functions across the organization within a framework of improving
Providing correct, complete and timely financial information for reporting, forecasting, and controlling purposes (high-quality baseline for financial information)
Guaranteeing tax compliance
Being responsible for Treasury/ Cash Management, including clearing of customer accounts, processing of daily banking transactions, work-off suspense accounts and liquidity reporting to AB Volvo
Ensuring financial reports according to IFRS group rules and timelines
Preparing and supporting Finance & Accounting department within its reporting functions (internal and external), commenting on key variances for internal and external reporting
Preparing reconciliation statutory books and group reporting
Constantly driving efficiency improvement for all accounting-related processes
Developing and reviewing control framework within accounting-relevant processes, ensuring an effective control monitoring process is delivered
Being a professional business partner for (internal and external) auditors and external consultants (e.g. tax consultants)
Supporting business functions in delivering accounting and financial advice as needed
Actively supporting financial processes for business planning, funding, budgeting and forecasting
Bliska współpraca z Dyrektor HR w zakresie prowadzonych projektów (m.in. badanie luk kompetencyjnych, diversity&inclusion, raportowanie ESG, inne projekty obecne i przyszłe z różnych obszarów HR)
Nadzór nad realizacją kluczowych procesów HR (m.in.: rekrutacje, wdrożenie do pracy, szkolenia, EB), tworzenie procedur a także usprawnianie procesów HR w obszarze miękkiego i twardego HR
Udział w procesie budżetowania i prognozowania wynagrodzeń pracowników
Współtworzenie polityki: zatrudniania, wynagrodzeń, motywacyjnych oraz ocena ich efektywności i rekomendowanie zmian, a także współtworzenie regulaminów, standardów postępowania
Opracowywanie procesów we współpracy z pozostałymi działami firmy organizacji
Prowadzenie procesów rekrutacji we współpracy z działami zgłaszającymi zapotrzebowanie
Proponowanie i wdrażanie nowych inicjatyw w obszarze HR
Współpraca ze strukturą globalną i regionu EMEA i CEE w ramach projektów HR
Driving and encouraging daily control and monitoring within all accounting-relevant processes
Maintaining General Ledger and ensuring General Ledger (G/L) reconciliations are implemented and executed and policies are strictly followed
Ensuring that Accounts Payable and Accounts Receivable functions are effectively managed
Supporting and consulting with operational functions across the organization within a framework of improving
Providing correct, complete and timely financial information for reporting, forecasting, and controlling purposes (high-quality baseline for financial information)
Guaranteeing tax compliance
Being responsible for Treasury/ Cash Management, including clearing of customer accounts, processing of daily banking transactions, work-off suspense accounts and liquidity reporting to AB Volvo
Ensuring financial reports according to IFRS group rules and timelines
Preparing and supporting Finance & Accounting department within its reporting functions (internal and external), commenting on key variances for internal and external reporting
Preparing reconciliation statutory books and group reporting
Constantly driving efficiency improvement for all accounting-related processes
Developing and reviewing control framework within accounting-relevant processes, ensuring an effective control monitoring process is delivered
Being a professional business partner for (internal and external) auditors and external consultants (e.g. tax consultants)
Supporting business functions in delivering accounting and financial advice as needed
Actively supporting financial processes for business planning, funding, budgeting and forecasting
Strategiczne zarządzanie portfelem produktów na rynkach krajowym i międzynarodowym (przygotowanie strategii, kreowanie innowacyjnych produktów)
Kompleksowa odpowiedzialność za proces tworzenia nowych produktów (nadzór nad procesami NPD, współpraca/negocjacje z dostawcami, kwestie legislacyjne, zarządzanie budżetem)
Zarządzanie podległym zespołem (powyżej 30 osób): rekrutacja, motywowanie, rozwój oraz egzekwowanie celów
Zarządzanie budżetem pionu
Monitorowanie i analiza trendów rynkowych oraz działań konkurencji
Aktywne pozyskiwanie klientów w Polsce i na rynkach zagranicznych na usługi z obszaru obrotu surowcami wtórnymi w szczególności PS, EPS, XPS
Realizacja strategii obrotu surowcami wtórnymi w szczególności PS, EPS, XPS w zakresie powierzonego obszaru
Identyfikowanie potrzeb klientów na potrzeby kalkulacji wykonywanej wg określonych modeli biznesowych systemów zbiórki i selekcji odpadów samodzielnie, z partnerami oraz klientami
Przygotowywanie ofert handlowych wraz z ich prezentacją u klienta
Negocjowanie warunków współpracy
Współpraca z poszczególnymi działami w przedsiębiorstwie w zakresie realizowanych zadań
Reprezentowanie firmy na targach branżowych
Inicjowanie innowacji produktowych i kampanii marketingowych
Współpraca biznesowa i raportowanie do Dyrektora Handlowego Grupy
Sporządzanie raportów w ramach wykonywanej działalności
Overall responsibility for the management of the 3 Pl Logistics Provider
Planning and defining the logistics workload for local operation on a daily, weekly, and monthly basis
Work with the 3 PL to ensure resources are in place to execute operation plan within defined KPI parameters
Managing and leading a subordinate operational team to achieve business objectives
Manage control and approve Operational Costs at the Distribution Centre including invoice approval
Keeping / participating monthly review meetings with 3 PL based on reporting
Implement and define new customer requirements for the local operation; working together with Supply Chain Function to deliver solutions
Ensure a clearly defined communication process is documented and agreed with the 3 PL warehouse Provider: Customer Requirements, Query Resolution; Value Added Logistics and Product Returns
Focus on continuous improvement by taking responsibility for identifying areas of enhancement – Cost of Focus
Communicate Operational Status as and when required to Supply Chain Function and European Organization
Bardzo ścisła współpraca z mediami w celu plasowania jej przedstawicieli w szerokim zakresie kanałów (telewizja, praca, radio, Internet)
Koordynacja powstawania i publikacji treści (m.in. informacje prasowe, komunikacja w social mediach, redagowanie strony, newslettery)
Bieżąca i ścisła współpraca z Przewodniczącą Rady Głównej, Prezydentem oraz ekspertami organizacji w zakresie zbierania danych i przygotowywania materiałów (np. też do wystąpień)
Rozwijanie nowych formatów komunikacyjnych, ciekawe prezentowanie posiadanych treści, otwartość na nowości
Zarządzanie i rozwijanie polityki patronatów i obecności organizacji na wydarzeniach branżowych
Zarządzanie i rozwijanie zespołu Departamentu Komunikacji w duchu partnerskiej współpracy
Współpraca z zakresie działań komunikacyjnych realizowanych w ramach projektów czasowych, wydarzeń itp
Specjalista ds. wsparcia sprzedaży międzynarodowej
Radzyń Podlaski
Wygasła: 10.01.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Koordynacja współpracy z klientami (dystrybutorzy i sieci handlowe)– wysyłanie dokumentów, faktur, korygowanie faktur, nadzorowanie realizacji zamówień klienta, organizowanie transportu
Nadzór nad obiegiem dokumentacji sprzedażowej i księgowej
Wprowadzanie danych handlowych do systemu informatycznego
Sporządzanie dokumentów niezbędnych w procesie sprzedaży
Bezpośrednia współpraca z Dyrektorem Eksporty i Managerem Eksportu
Specjalista ds. wsparcia sprzedaży międzynarodowej
Warszawa
Wygasła: 10.01.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Koordynacja współpracy z klientami (dystrybutorzy i sieci handlowe)– wysyłanie dokumentów, faktur, korygowanie faktur, nadzorowanie realizacji zamówień klienta, organizowanie transportu
Nadzór nad obiegiem dokumentacji sprzedażowej i księgowej
Wprowadzanie danych handlowych do systemu informatycznego
Sporządzanie dokumentów niezbędnych w procesie sprzedaży
Bezpośrednia współpraca z Dyrektorem Eksporty i Managerem Eksportu
Strategiczne zarządzanie portfelem produktów na rynkach krajowym i międzynarodowym (przygotowanie strategii, kreowanie innowacyjnych produktów)
Kompleksowa odpowiedzialność za proces tworzenia nowych produktów (nadzór nad procesami NPD, współpraca/negocjacje z dostawcami, kwestie legislacyjne, zarządzanie budżetem)
Współpraca z Dyrektorem Marketingu w zakresie dostawania oferty produktowej do preferencji klientów oraz identyfikowania szans rynkowych
Współpraca z Dyrektorem Sprzedaży w zakresie wdrażania produktów na rynki
Zarządzanie budżetem pionu
Monitorowanie i analiza trendów rynkowych oraz działań konkurencji
Zarządzanie podległym zespołem: rekrutacja, motywowanie, rozwój oraz egzekwowanie celów
Strategiczne zarządzanie portfelem produktów na rynkach krajowym i międzynarodowym (przygotowanie strategii, kreowanie innowacyjnych produktów)
Kompleksowa odpowiedzialność za proces tworzenia nowych produktów (nadzór nad procesami NPD, współpraca/negocjacje z dostawcami, kwestie legislacyjne, zarządzanie budżetem)
Współpraca z Dyrektorem Marketingu w zakresie dostawania oferty produktowej do preferencji klientów oraz identyfikowania szans rynkowych
Współpraca z Dyrektorem Sprzedaży w zakresie wdrażania produktów na rynki
Zarządzanie budżetem pionu
Monitorowanie i analiza trendów rynkowych oraz działań konkurencji
Zarządzanie podległym zespołem: rekrutacja, motywowanie, rozwój oraz egzekwowanie celów
Strategiczne zarządzanie sprzedażą na rynkach międzynarodowych (przygotowanie strategii krótko- i długoterminowej dla poszczególnych kanałów, budowanie relacji z kluczowymi partnerami biznesowymi, monitorowanie i weryfikowanie wyników)
Zarządzanie podległym, rozproszonym zespołem: rekrutacja, motywowanie, rozwój oraz egzekwowanie celów
Budowanie spójnego wizerunku marek na rynkach międzynarodowych
Zarządzanie budżetem sprzedażowym
Współpraca z Dyrektorem Marketingu w zakresie tworzenia strategii rozwoju
Monitorowanie i analiza trendów rynkowych oraz działań konkurencji
Strategiczne zarządzanie sprzedażą na rynkach międzynarodowych (przygotowanie strategii krótko- i długoterminowej dla poszczególnych kanałów, budowanie relacji z kluczowymi partnerami biznesowymi, monitorowanie i weryfikowanie wyników)
Zarządzanie podległym, rozproszonym zespołem: rekrutacja, motywowanie, rozwój oraz egzekwowanie celów
Budowanie spójnego wizerunku marek na rynkach międzynarodowych
Zarządzanie budżetem sprzedażowym
Współpraca z Dyrektorem Marketingu w zakresie tworzenia strategii rozwoju
Monitorowanie i analiza trendów rynkowych oraz działań konkurencji
Strategiczne zarządzanie sprzedażą na rynkach międzynarodowych (przygotowanie strategii krótko- i długoterminowej dla poszczególnych kanałów, budowanie relacji z kluczowymi partnerami biznesowymi, monitorowanie i weryfikowanie wyników)
Zarządzanie podległym, rozproszonym zespołem: rekrutacja, motywowanie, rozwój oraz egzekwowanie celów
Budowanie spójnego wizerunku marek na rynkach międzynarodowych
Zarządzanie budżetem sprzedażowym
Współpraca z Dyrektorem Marketingu w zakresie tworzenia strategii rozwoju
Monitorowanie i analiza trendów rynkowych oraz działań konkurencji
• Udział w projektach międzynarodowych, współpraca z centralą we Francji w zakresie umów globalnych
• Nadzór nad prawidłowym przygotowaniem i prezentacją KPIs w systemach zakupowych
• Ocena efektywności procesów zakupowych na podstawie odpowiednio zdefiniowanych wskaźników KPI; udział w proponowaniu planów działań
• Koordynowanie procesu wypracowywania oszczędności zakupowych
• Zapewnienie zgodności lokalnych procesów i procedur z normami i zasadami Grupy
• Przyczynianie się do poprawy efektywności zespołów zakupowych poprzez standaryzację i rozwój narzędzi i metod
• Optymalizacja i wdrażanie innowacyjnych rozwiązań procesu zakupowego oraz nadzór nad tworzeniem i aktualizacją dokumentów procesowych w obszarze zakupów
• Nadzór nad narzędziami zakupowymi, dbanie o ich rozwój
• Współudział w tworzeniu polityki zakupowej firmy, w tym:
- monitorowanie i rekomendowanie planów działania w zakresie stosowania umów ramowych przez Spółki na podstawie dostarczonych analiz i egzekwowanie ich realizacji
- tworzenie planów zakupowych i ich centralizacja
• Zapewnienie wdrażania i stosowania standardów Grupy w zakresie wyboru dostawców, w tym:
• Udział w projektach międzynarodowych, współpraca z centralą we Francji w zakresie umów globalnych
• Nadzór nad prawidłowym przygotowaniem i prezentacją KPIs w systemach zakupowych
• Ocena efektywności procesów zakupowych na podstawie odpowiednio zdefiniowanych wskaźników KPI; udział w proponowaniu planów działań
• Koordynowanie procesu wypracowywania oszczędności zakupowych
• Zapewnienie zgodności lokalnych procesów i procedur z normami i zasadami Grupy
• Przyczynianie się do poprawy efektywności zespołów zakupowych poprzez standaryzację i rozwój narzędzi i metod
• Optymalizacja i wdrażanie innowacyjnych rozwiązań procesu zakupowego oraz nadzór nad tworzeniem i aktualizacją dokumentów procesowych w obszarze zakupów
• Nadzór nad narzędziami zakupowymi, dbanie o ich rozwój
• Współudział w tworzeniu polityki zakupowej firmy, w tym:
- monitorowanie i rekomendowanie planów działania w zakresie stosowania umów ramowych przez Spółki na podstawie dostarczonych analiz i egzekwowanie ich realizacji
- tworzenie planów zakupowych i ich centralizacja
• Zapewnienie wdrażania i stosowania standardów Grupy w zakresie wyboru dostawców, w tym:
• Udział w projektach międzynarodowych, współpraca z centralą we Francji w zakresie umów globalnych
• Nadzór nad prawidłowym przygotowaniem i prezentacją KPIs w systemach zakupowych
• Ocena efektywności procesów zakupowych na podstawie odpowiednio zdefiniowanych wskaźników KPI; udział w proponowaniu planów działań
• Koordynowanie procesu wypracowywania oszczędności zakupowych
• Zapewnienie zgodności lokalnych procesów i procedur z normami i zasadami Grupy
• Przyczynianie się do poprawy efektywności zespołów zakupowych poprzez standaryzację i rozwój narzędzi i metod
• Optymalizacja i wdrażanie innowacyjnych rozwiązań procesu zakupowego oraz nadzór nad tworzeniem i aktualizacją dokumentów procesowych w obszarze zakupów
• Nadzór nad narzędziami zakupowymi, dbanie o ich rozwój
• Współudział w tworzeniu polityki zakupowej firmy, w tym:
- monitorowanie i rekomendowanie planów działania w zakresie stosowania umów ramowych przez Spółki na podstawie dostarczonych analiz i egzekwowanie ich realizacji
- tworzenie planów zakupowych i ich centralizacja
• Zapewnienie wdrażania i stosowania standardów Grupy w zakresie wyboru dostawców, w tym:
Monitoring i aktywny udział w konsultacjach dotyczących regulacji krajowych i zagranicznych w zakresie sprzedaży i obrotu energię elektryczną, gazem ziemnym i paliwami
Opiniowanie aktów prawnych z zakresu energetyki, konsultacja projektów biznesowych i udzielanie informacji prawnych na potrzeby spółki
Obsługa prawna korespondencji z zewnętrznymi organami nadzorczymi spółki, w tym między innymi URE i KNF
Monitorowanie otoczenia prawnego Grupy
Udział w negocjacjach umów
Udział w prowadzonych transakcjach
Przygotowanie projektów umów i innych dokumentów (np. pełnomocnictw)
Reprezentacja Spółki przed sądami i organami administracji
Współpraca ze stowarzyszeniami branżowymi, branie aktywny udział w spotkaniach i grupach roboczych
1. Opracowywanie dokumentacji projektowej budowy lub przebudowy sieci ciepłowniczych w tym:
a) pozyskiwanie niezbędnych danych do opracowania dokumentacji (współpraca z Zamawiającym);
b) pozyskiwanie opracowań branżowych - współpraca z podwykonawcami, koordynacja międzybranżowa;
c) tworzenie opisów, rysunków, zestawienia materiałów do projektów;
d) przygotowywanie dokumentów formalnych i nadzorowanie ich w obiegu, procedowanie decyzji administracyjnych
2. Wycena prac projektowych z uwzględnieniem projektów branżowych (na potrzeby tworzenia ofert)
3. Pozyskiwanie zgód na udostępnienie nieruchomości w celu wykonania budowy / przebudowy sieci, w tym:
a) pozyskiwanie od właścicieli / użytkowników wieczystych / zarządców / władających pisemnej zgody na udostępnienie nieruchomości w celu wykonania robót;
b) uczestniczenie w negocjacjach z właścicielami terenów w sprawie udostępnienia nieruchomości;
c) przygotowywanie umów / porozumień w sprawie udostępnienia nieruchomości, w tym wszelkich załączników z nich wynikających;
d) przygotowywanie wniosków o ustanowienie służebności
Specjalista/Specjalistka ds. analiz i wsparcia sprzedaży
Łódź
Wygasła: 12.11.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Wsparcie analityczne i administracyjne w procesie sprzedaży produktów energii elektrycznej i gazu, w tym przede wszystkim obsługa zgłoszeń oraz ich weryfikacja
Współpraca z innymi działami w ramach firmy odpowiedzialnymi za sprzedaż, obsługę posprzedażową oraz rozliczenia
Inspirowanie i projektowanie rozwiązań organizacyjnych oraz informatycznych automatyzujących procesy zmiany sprzedawcy
Specjalista/Specjalistka ds. analiz i wsparcia sprzedaży
Poznań
Wygasła: 12.11.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Wsparcie analityczne i administracyjne w procesie sprzedaży produktów energii elektrycznej i gazu, w tym przede wszystkim obsługa zgłoszeń oraz ich weryfikacja
Współpraca z innymi działami w ramach firmy odpowiedzialnymi za sprzedaż, obsługę posprzedażową oraz rozliczenia
Inspirowanie i projektowanie rozwiązań organizacyjnych oraz informatycznych automatyzujących procesy zmiany sprzedawcy
Specjalista/Specjalistka ds. analiz i wsparcia sprzedaży
Warszawa
Wygasła: 12.11.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Wsparcie analityczne i administracyjne w procesie sprzedaży produktów energii elektrycznej i gazu, w tym przede wszystkim obsługa zgłoszeń oraz ich weryfikacja
Współpraca z innymi działami w ramach firmy odpowiedzialnymi za sprzedaż, obsługę posprzedażową oraz rozliczenia
Inspirowanie i projektowanie rozwiązań organizacyjnych oraz informatycznych automatyzujących procesy zmiany sprzedawcy
Strategiczne zarządzanie marketingiem produktowym (wyznaczanie celów marketingowych, przygotowywanie rocznych planów marketingowych, przygotowanie strategii komunikacji dla poszczególnych kanałów)
Zarządzanie podległym zespołem: rekrutacja, motywowanie, rozwój oraz egzekwowanie celów
Zbudowanie oraz wdrożenie strategii dla nowych linii produktowych
Budowanie spójnego wizerunku na rynkach międzynarodowych
Zarządzanie budżetem marketingowym
Współpraca z agencjami reklamowymi i domami mediowymi
Monitorowanie i analiza trendów rynkowych oraz działań konkurencji
Strategiczne zarządzanie marketingiem produktowym (wyznaczanie celów marketingowych, przygotowywanie rocznych planów marketingowych, przygotowanie strategii komunikacji dla poszczególnych kanałów)
Zarządzanie podległym zespołem: rekrutacja, motywowanie, rozwój oraz egzekwowanie celów
Zbudowanie oraz wdrożenie strategii dla nowych linii produktowych
Budowanie spójnego wizerunku na rynkach międzynarodowych
Zarządzanie budżetem marketingowym
Współpraca z agencjami reklamowymi i domami mediowymi
Monitorowanie i analiza trendów rynkowych oraz działań konkurencji
Strategiczne zarządzanie marketingiem produktowym (wyznaczanie celów marketingowych, przygotowywanie rocznych planów marketingowych, przygotowanie strategii komunikacji dla poszczególnych kanałów)
Zarządzanie podległym zespołem: rekrutacja, motywowanie, rozwój oraz egzekwowanie celów
Zbudowanie oraz wdrożenie strategii dla nowych linii produktowych
Budowanie spójnego wizerunku na rynkach międzynarodowych
Zarządzanie budżetem marketingowym
Współpraca z agencjami reklamowymi i domami mediowymi
Monitorowanie i analiza trendów rynkowych oraz działań konkurencji
Strategiczne zarządzanie marketingiem produktowym (wyznaczanie celów marketingowych, przygotowywanie rocznych planów marketingowych, przygotowanie strategii komunikacji dla poszczególnych kanałów)
Zarządzanie podległym zespołem: rekrutacja, motywowanie, rozwój oraz egzekwowanie celów
Zbudowanie oraz wdrożenie strategii dla nowych linii produktowych
Budowanie spójnego wizerunku na rynkach międzynarodowych
Zarządzanie budżetem marketingowym
Współpraca z agencjami reklamowymi i domami mediowymi
Monitorowanie i analiza trendów rynkowych oraz działań konkurencji
Strategiczne zarządzanie marketingiem produktowym (wyznaczanie celów marketingowych, przygotowywanie rocznych planów marketingowych, przygotowanie strategii komunikacji dla poszczególnych kanałów)
Zarządzanie podległym zespołem: rekrutacja, motywowanie, rozwój oraz egzekwowanie celów
Zbudowanie oraz wdrożenie strategii dla nowych linii produktowych
Budowanie spójnego wizerunku na rynkach międzynarodowych
Zarządzanie budżetem marketingowym
Współpraca z agencjami reklamowymi i domami mediowymi
Monitorowanie i analiza trendów rynkowych oraz działań konkurencji
Strategiczne zarządzanie marketingiem produktowym (wyznaczanie celów marketingowych, przygotowywanie rocznych planów marketingowych, przygotowanie strategii komunikacji dla poszczególnych kanałów)
Zarządzanie podległym zespołem: rekrutacja, motywowanie, rozwój oraz egzekwowanie celów
Zbudowanie oraz wdrożenie strategii dla nowych linii produktowych
Budowanie spójnego wizerunku na rynkach międzynarodowych
Zarządzanie budżetem marketingowym
Współpraca z agencjami reklamowymi i domami mediowymi
Monitorowanie i analiza trendów rynkowych oraz działań konkurencji
Strategiczne zarządzanie marketingiem produktowym (wyznaczanie celów marketingowych, przygotowywanie rocznych planów marketingowych, przygotowanie strategii komunikacji dla poszczególnych kanałów)
Zarządzanie podległym zespołem: rekrutacja, motywowanie, rozwój oraz egzekwowanie celów
Zbudowanie oraz wdrożenie strategii dla nowych linii produktowych
Budowanie spójnego wizerunku na rynkach międzynarodowych
Zarządzanie budżetem marketingowym
Współpraca z agencjami reklamowymi i domami mediowymi
Monitorowanie i analiza trendów rynkowych oraz działań konkurencji
Strategiczne zarządzanie marketingiem produktowym (wyznaczanie celów marketingowych, przygotowywanie rocznych planów marketingowych, przygotowanie strategii komunikacji dla poszczególnych kanałów)
Zarządzanie podległym zespołem: rekrutacja, motywowanie, rozwój oraz egzekwowanie celów
Zbudowanie oraz wdrożenie strategii dla nowych linii produktowych
Budowanie spójnego wizerunku na rynkach międzynarodowych
Zarządzanie budżetem marketingowym
Współpraca z agencjami reklamowymi i domami mediowymi
Monitorowanie i analiza trendów rynkowych oraz działań konkurencji
Strategiczne zarządzanie marketingiem produktowym (wyznaczanie celów marketingowych, przygotowywanie rocznych planów marketingowych, przygotowanie strategii komunikacji dla poszczególnych kanałów)
Zarządzanie podległym zespołem: rekrutacja, motywowanie, rozwój oraz egzekwowanie celów
Zbudowanie oraz wdrożenie strategii dla nowych linii produktowych
Budowanie spójnego wizerunku na rynkach międzynarodowych
Zarządzanie budżetem marketingowym
Współpraca z agencjami reklamowymi i domami mediowymi
Monitorowanie i analiza trendów rynkowych oraz działań konkurencji
Strategiczne zarządzanie marketingiem produktowym (wyznaczanie celów marketingowych, przygotowywanie rocznych planów marketingowych, przygotowanie strategii komunikacji dla poszczególnych kanałów)
Zarządzanie podległym zespołem: rekrutacja, motywowanie, rozwój oraz egzekwowanie celów
Zbudowanie oraz wdrożenie strategii dla nowych linii produktowych
Budowanie spójnego wizerunku na rynkach międzynarodowych
Zarządzanie budżetem marketingowym
Współpraca z agencjami reklamowymi i domami mediowymi
Monitorowanie i analiza trendów rynkowych oraz działań konkurencji
Strategiczne zarządzanie marketingiem produktowym (wyznaczanie celów marketingowych, przygotowywanie rocznych planów marketingowych, przygotowanie strategii komunikacji dla poszczególnych kanałów)
Zarządzanie podległym zespołem: rekrutacja, motywowanie, rozwój oraz egzekwowanie celów
Zbudowanie oraz wdrożenie strategii dla nowych linii produktowych
Budowanie spójnego wizerunku na rynkach międzynarodowych
Zarządzanie budżetem marketingowym
Współpraca z agencjami reklamowymi i domami mediowymi
Monitorowanie i analiza trendów rynkowych oraz działań konkurencji
Strategiczne zarządzanie marketingiem produktowym (wyznaczanie celów marketingowych, przygotowywanie rocznych planów marketingowych, przygotowanie strategii komunikacji dla poszczególnych kanałów)
Zarządzanie podległym zespołem: rekrutacja, motywowanie, rozwój oraz egzekwowanie celów
Zbudowanie oraz wdrożenie strategii dla nowych linii produktowych
Budowanie spójnego wizerunku na rynkach międzynarodowych
Zarządzanie budżetem marketingowym
Współpraca z agencjami reklamowymi i domami mediowymi
Monitorowanie i analiza trendów rynkowych oraz działań konkurencji
Strategiczne zarządzanie marketingiem produktowym (wyznaczanie celów marketingowych, przygotowywanie rocznych planów marketingowych, przygotowanie strategii komunikacji dla poszczególnych kanałów)
Zarządzanie podległym zespołem: rekrutacja, motywowanie, rozwój oraz egzekwowanie celów
Zbudowanie oraz wdrożenie strategii dla nowych linii produktowych
Budowanie spójnego wizerunku na rynkach międzynarodowych
Zarządzanie budżetem marketingowym
Współpraca z agencjami reklamowymi i domami mediowymi
Monitorowanie i analiza trendów rynkowych oraz działań konkurencji
Strategiczne zarządzanie marketingiem produktowym (wyznaczanie celów marketingowych, przygotowywanie rocznych planów marketingowych, przygotowanie strategii komunikacji dla poszczególnych kanałów)
Zarządzanie podległym zespołem: rekrutacja, motywowanie, rozwój oraz egzekwowanie celów
Zbudowanie oraz wdrożenie strategii dla nowych linii produktowych
Budowanie spójnego wizerunku na rynkach międzynarodowych
Zarządzanie budżetem marketingowym
Współpraca z agencjami reklamowymi i domami mediowymi
Monitorowanie i analiza trendów rynkowych oraz działań konkurencji
Strategiczne zarządzanie marketingiem produktowym (wyznaczanie celów marketingowych, przygotowywanie rocznych planów marketingowych, przygotowanie strategii komunikacji dla poszczególnych kanałów)
Zarządzanie podległym zespołem: rekrutacja, motywowanie, rozwój oraz egzekwowanie celów
Zbudowanie oraz wdrożenie strategii dla nowych linii produktowych
Budowanie spójnego wizerunku na rynkach międzynarodowych
Zarządzanie budżetem marketingowym
Współpraca z agencjami reklamowymi i domami mediowymi
Monitorowanie i analiza trendów rynkowych oraz działań konkurencji
Strategiczne zarządzanie marketingiem produktowym (wyznaczanie celów marketingowych, przygotowywanie rocznych planów marketingowych, przygotowanie strategii komunikacji dla poszczególnych kanałów)
Zarządzanie podległym zespołem: rekrutacja, motywowanie, rozwój oraz egzekwowanie celów
Zbudowanie oraz wdrożenie strategii dla nowych linii produktowych
Budowanie spójnego wizerunku na rynkach międzynarodowych
Zarządzanie budżetem marketingowym
Współpraca z agencjami reklamowymi i domami mediowymi
Monitorowanie i analiza trendów rynkowych oraz działań konkurencji